• strtom

    Prosím místní stavěče o radu. Byl jsem bohužel rodinou označen za odborníka a nezbývá mi než za 10 tis. vylepšit toto kolo, přestože nevím co tam vyměnit protože se tím nezabývám a každé kolo co si koupím dojezdím, pošlu dál a kupuji nové. Doufám, že důvěru ve mě vloženou nezklamete.

    jde o kolo pro holku. diky

    0 0
    • elkar  

      Umej ho, namaž řetěz a shrábni 10 tisíc.

      0 0
      • strtom  

        Díky za tip, vzhledem k tomu, že se jedná o rodinu nepřipadá v úvahu.

        0 0
      • Rubi  

        takhle nejak funguje „velky servis“ v ceskych bike servisech, co jsem mel moznost slyset…:D

        0 0
        • jaja01  

          bohuzel, nevim jestli ve vsech, ale mam takovou zkusenost … zacalo to tim, ze jsem mel mit velky servis za 1/3 ceny, jako zakaznik, ktery si kolo poridil u nich, ale musel jsem platit cenu plnou, protoze pry jsem mel ten servis zaplatit hned pri koupi kola! tak jsem jim to tam dal schvalne lehce spinave, abych poznal, na co sahli – namazali retez a rozstelovali prehazku, to byly evidentne vsechny servisni ukony, ktere provedli, jsem rad, ze uz k nim nemusim

          0 0
    • Fran-tic  

      ono z fotky toho moc nejde poznat, navíc když je to mázlé a z boku. měnil bych kola, kliky, netuším, co to je za brzdy… v jakém stavu je řazení. Taky těžko říct, co od toho člověk očekává

      0 0
      • Singlespeed  

        Proč bys to měnil? Pokud jsou komponenty funkční, stačí jen seřídit a namazat jak píše kolega nahoře.

        0 0
        • Fran-tic  

          no jako já osobně bych to neměnil, pokud to slouží. pokud ale dostal za úkol vrazit 10 tis do kola a neví kde začít, padlo mi to jako první do oka.

          0 0
        • Chiron  

          Tak třeba na klikách se dá ušetřit čtvrt kila, přínos bude už diskutabilní. Osobně bych měnil až odejdou převodníky. Stejně tak lepší kazeta. Lehčí záplety se hodí vždycky, ale jezdit se dá na čemkoliv. Každopádně to bylo taky první co mě napadlo. Brzdy tam vypadají na nějaké avidy? Tam by snad problém nebyl…

          0 0
    • Rubi  

      nove zaplety + bezduse, kliky s dutou osou, nove lanka + bowdeny, nova kazeta a retez a uz si nad limitem :D

      0 0
      • strtom  

        Ok nějak jsem tušil že by to mohly být nová kola, ale co konkrétně?

        0 0
        • Singlespeed  

          Kola vypadají ok. Zdá se, že mají centerlock náboje Shimano. Ty jsou vcelku lehké a při správném seřízení, pokud je nebudeš koupat v bahně, vydrží hodně dlouho.

          0 0
      • Chiron  

        Nejsem si jistý, jestli na kolo pro holku, která si nejspíš servis sama dělat nebude a nebude se jí o to někdo starat jsou bezduše zrovna ideální… Ale třeba je to jinak, takhle jsem to aspoň já pochopil s úvodního příspěvku.

        0 0
        • Rubi  

          jestli chce holka vrazit 10K do kola jen tak a nechce ladit ani barvy, tak to kloboucek :D aneb dej zene 10K a posledni vec co by me naadla by bylo ze to vrazi na vylepseni kola :D

          0 0
          • strtom  

            účel je udělat vahový upgrade jezdit 2 roky a potom to kolo bude mít její kluk co bude vážit tak 40 kilo.

            0 0
            • Rubi  

              no konecne vime zamer, takze na vaze nejlepe odlehcis zaplety + plaste + kliky, jak uz se psalo vyse :)

              0 0
    • strtom  

      Omlouvám se za blbe fotky, ale lepší nejsou tady ještě druhá strana.

      0 0
    • Vilém  

      Neznam geo konkretniho ramu, ale co jsem narychlo nasel, tak uvadeji zdvih ramu 110mm, takze bych trochu pozvedl vidlici, pak bych odlehcil kola, bud komplet, nebo jen obuti. No a asi kliky. zbytek tezko rict, z te mazanice nejde moc poznat.

      0 0
    • Evilcleaner  

      to je mazec, karbonový rám osazený alivkem:-D funkční kombinace to ale je, není pravda že by ty komponenty chodily špatně. za mě vyhodit kola (ráfky co tam máš mají v realu přes 550g/kus) kliky s dutou osou, asi stačí staré deore fc-m590 (to ušetří 300g), ke kolům nějaké lehké plášťe co dobře pojedou a asi bych do toho víc nešahal protože pak můžeš měnit všechno.

      k těm kolům, je otázka kolik do nich dát peněz, kdybys to jenom přepletl tak nové černé nerez dráty, alu niple a nějaký ráfek do 450g tě vyjde s rezervou do 1500kč + práce a najednou budeš mít kola které váží 1900g, oproti cca 2,2kg jsou tam teď a to vše jen na rotační hmotnosti.

      jinak můžeš taky splašit kolem 5–6 tisíc nějaké záplety které budou kolem 1600g což bude ještě mnohem lepší ale otázka jestli to má smysl do takového kola.

      0 0
    • scret  

      no to je sila… Hlavne karbonovej ram, ale osazenej shitem:(

      Ale abych jen nepindal, za me je desitka snad i malo. Pokud je cilem odlehcit kolo, budu na tom asi jako kolegove…

      Ale vzhledem k tomu Alivku, bych volil urcite i novy razeni a saltr (klidne bazar)…

      Z prodeje ostatnich sundanych dilu, sice za par kacek, bych mohl vylepsit jeste o trochu vic nez 10tis.

      Kliky – novy deorka, uspora cca 1/4 kg..

      Co sedlo? to bude mit aspon tunu, prevazit a pak koupit treba nejake damske WTB nebo spesla…

      kazetu SLX…

      Kola – klidne muze byt bazar, obcas se daj za 4ku sehnat pekny kolecka, obzvlast ted, kdyz 26ky vsichni prodavaj..

      Plaste kevlar… ty dokazou taky usporit…

      Predtim kolo rozebrat, vycistit, namazat a vymenit bovdeny a lanka… a seridit samozrejme:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.