• Karaxy

    Čau,

    momentálně mám hlinikovou silničku s karbon vidlicí, 2*10 tiagra,hydrauliky, kola dt swiss 1850, cca 10kg

    Nečekal jsem že mě silniční cyklistika tak chytne a začal jsem se dívat po silničkách kolem 50k Kč. V této cenovce beru jako základ karbonový rám ,pevné osy a kotoučovky. Nevím čemu dát přednost aero karbonovým kolům, nebo elektrickému řazení? Najít kombo obou komponent je takřka nemožné. Co udělá větší rozdíl?

    Jo a k tomu řazení ,vy co máte jednopřevodník na silničce, dá se to ušlapat?

    0 0
    • novas752  

      No elektrický řazení tě nezrychlí ani o prd. Aero kola ano – pokud teda jezdíš průměr 30+.

      0 0
    • Azmir  

      Na které silničce za 50k jsou karbonová kola? Za 50k snad nekoupíš ani s tím el. řazením, natož s kolama.

      0 2
      • Karaxy  

        To že to nedokážeš sehnat ,neznamená, že taková kola v oběhu nejsou.

        0 3
        • Azmir  

          Tak až takové nové budeš umět shánět, tak se tu nemusíš takhle ptát, ale můžeš se tím živit. Jestli řešíš bazar, tak by bylo dobré to zmínit a tam tě budou zajímat asi jiné věci.

          0 0
        • Hrabex1  

          Taky by me zajimalo, kde sehnat takovy kolo za 50…

          Je prece jedno, pro jakou variantu se rozhodnes, stejne to zbyvajici brzy dokoupis.

          A taky zalezi, jestli jsi schopny zprovoznit elektricky razeni sam. Jestli ne, kup variantu s tim razenim (di2).

          A k tomu 1prevodniku – jak pro koho, jak na tom je a kde jezdi. Za me se to uslapat neda, nebo prinejumensim to nestoji za to trapeni.

          0 0
          • Karaxy  

            Snad je jasný že se nebavíme o novém kole , tam bych byl rád že za 50k mam komplet karbon

            0 1
            • Hrabex1  

              Chapu, ze je ti jasny, co chces, ale jak to mame vedet my?

              4 0
            • Tomcat  
              • nabídka v bazaru proměnná N od 0 po ∞ )
              • stav nabídky v bazaru proměnná od naleštěná vražda po funglovka
              • cena nabídky v bazaru od 0 po PC + xx%

              Takže dotaz pro křišťálovou kouli .

              Solidní nové kolo jde sehnat pod 50000,– jen bude mít duralové ráfky . Takže mi přijde při té loterii v bazaru lepší koupit levnější novou silničku buď nechat vyměnit rovnou v obchodě. Tedy rozdíl ceny nebo si ty výplety dokoupit. do 1000€ by se to mělo vejít.

              0 2
    • Singlespeed  

      Jednopřevodník se ušlapat dá, má obvykle větší rozsah převodů než kdysi klasická sériová dvojplacka 53/39×11–25 nebo kompakt 50/34×11–25. Aktuálně vozím jednoplacku 44×10–36, což odpovídá dvojpřevodníku 48/34×11–28, takže naprostá pohoda po rovině i v kopcích.

      0 0
      • Doyle  

        Souhlasím,jezdím taky 44×10–36, vzhledem k mému věku a se stoupáními do max. 16% mně to naprosto vyhovuje.

        0 0
      • Karaxy  

        prijde ti to dobře odstupnovane? Někdy ani s 2*10 nenajdu ten správný převod :D

        0 0
        • Singlespeed  

          Aby člověk někdy našel ten nejsprávnější převod, tak by potřeboval kazetu typu „ježek“ odstupňovanou po jednom zubu. Aby měla nějaký moderní rozsah, tak by musela mít tak 20 rychlostí, což je nesmysl. Tudíž to vždy bude kompromis stejně jako 2×10, kde se spousta převodů překrývá.

          0 0
    • VojtaXY  

      Kola vs razeni:

      * kola vic poznas

      * razeni draze vylepsis, kola vyjdou levneji a jednoduseji

      Sel bych cestou razeni a kola koupil treba pristi rok nejaka lepsi, nez na takovych kolech byvaji.

      5 0
      • Karaxy  

        To řazení je dobrá díra na prachy no ,jen na 100% nevím jestli se upsat shimanu nebo sramu. K těm kolům, je to fakt hodně znát, neměl jsem možnost je vyzkoušet .

        Díky

        0 0
        • kedi  

          Kdybych se musel rozhodnout, jestli kola, nebo el. řazení, jednoznačně bych si vybral kola. El. řazení je sice těžce návykové, ale kolo dělají kola.

          4 1
          • Singlespeed  

            Kola upgraduješ za dvě minuty. Vyměnit komplet řadicí systém je proces hraničící s voserem. De facto už na nejlevnějším elektronickém řazení, třeba Rival, není co upgradovat, funguje nekompromisně. Tudíž je lepší koupit kolo s elektronikou, nemuset do systému roky vůbec vrtat a mechanické součásti (např. kola) vyměnit kdykoliv velmi jednoduše.

            1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.