• dieegoo

    Ahoj, kolem Vánoc nebo z jara bych si chtěl pořídit nový kolo, nějakýho fulla. Doteď jsem jezdil jen na HT, takže vůbec nemám zkušenosti, co jak funguje, nemám s čím porovnat. Chtěl bych kolo, které nabídne hooodně komfortu, na váhu moc nekoukám, závodně nejezdím, takže jestli budu někde o chvíli dřív nebo pozděj je mi jedno. Nejezdím ani žádné brutální terény, spíš klasika po lesních cestách, přes kořeny a podobně. Zatím mám v merku GT I-drive5 2.0 (buď ten testovací od hanáka, nebo nový), dál Reigna 3 (ten je za moc pěknou cenu, ale bojím se, že už to bude trošku moc a taky jsem někde vyčetl, že s tím pohodlím to není zas tak slavný). Tak budu rád, když mi poradíte, něco doporučíteč… dík ;)

    0 0
    • dieegoo  

      Jo ještě bych zapoměl na cenu. Reign je za 33, i-drive za 39. Vzhledem k tomu, že na nový šetřím z brigády, tak bych se rád držel v rozumný cenový hladině a tyhle částky už nijak výraznějc nepřekračoval.

      0 0
    • pitos  

      No,Reign je dobry bike a myslím že těch 150mm.vzadu je na to co popisuješ v klidu.Pokud se ti 150 zda moc tak co Trance ma 100mm.a možna by ti vyhovoval víc.

      0 0
      • dieegoo  

        U Trance se mi to zase zdá málo :) Asi bych bral radši víc, než míň. Na téhle fotce www.cykloshop.cz/…gn3/img1.jpg ten Reign vypadá i docela použitelně pro obyčejný drandění na kole, ale nevím, jeslti ta fotka moc nezkresluje. Co sem koukal tady na fóru, tak většina těch Reignů vypadá trochu jinak :)

        0 0
        • Pavlos  

          na reignovi se da fakt jezdit hodne dobre i rychle zalezi na kazdem jak si ho upravi. Pokud bys chtel tak ho musis dostat na 13kg(neresim cenu)Ten muj ma cca 15,5kg

          0 0
          • dieegoo  

            Ten tvůj už mi přijde spíš víc do freeridova, než na běžný ježdění, asi to dělá ta vidle, nebo nevím.

            0 0
            • Pavlos  

              dela to hodne predstavec uz mam doma snad 3 mesice koupeny Truvativ XR 90mm ale neni cas ho vymenit spis mozna chut protoze mi to takhle i na 70–80km svihy teda spis vyjizdky vyhovuje:)

              0 0
    • kryspin  

      GT jsem testoval pro kamose, ktery se rozhodoval v lete o koupi fulla. Je to super kolecko, ale taky peknej tank. Dolu parada, skoro ani nevis po cem jedes, ale nahoru to je dost bida. tam uz se dost projevuje geometrie a vaha. nakonec koupil GF Cake v dost velky sleve, ale nevim presne za kolik, ale bylo to do 40K. Zdvihy ma Cake 130. Spis nez o zdvihy mem prijde ze jde o geometrii kola a jak je vyresena. I se 150 to muze byt svizny kolo.

      0 0
    • KarelT  

      Mam Reigna 2. Zatim muzu doporucit. 150 mm neni zadny problem, podobne jako vaha. Absolvoval jsem na nem Ralye Sudety (123 km/3300 m prevyseni) a v pohode (9h, 18min). Jede pekne do kopce, paradne z kopce. Ve stoupanich v terenu je vyhoda, ze kolo porad zabira a tak neztracis trakci. Vaha neni moc znat. Byl jsem schopen vyjet i stoupani, kde vetsina lidi tlacila. Na silnici je trochu pomalejsi, ale to je dano spis plasti. Neda se rict, ze by to byla uplna zehlicka, male nerovnosti jsou citit, ale s velkyma si poradi bez problemu. Mozna trochu prezenu, ale rekl bych, ze je jedno, jestli prejedes centimetrovy vymol nebo 12-ti centimetrovy balvan, kolo se zachova prakticky stejne. Taky bych rekl, ze funguje tim lip, cim rychleji jedes. Muze to byt ale nastavenim, se kterym jeste porad laboruju. Kazdopadne, co se pohodli tyka jsem spokojeny. Stejne tak s tim jak pekne jede. Co se tyka houpani – pokud sedis a neslapes moc silove, nehoupe. Pokud se ale postavis do pedalu, zacne houpat. Jak moc proti jinym fulum nemuzu posoudit. Nicmene vstavat neni prakticky potreba. Pokud je kopec uz tak prudky, ze nejde vyjet v sedle, pri stoupnuti do pedalu mi vzdycky uz uklouzlo i zadni kolo. Nevim, jak to bude s zivotnosti (mam na nem zatim 800 km), ale kolo mi prijde dost robustni, tak bych rekl, ze vydrzi. Zklamanim byla zivotnost retezu (HG53), ktery jsem musel vymenit po cca 600 km (132,8). Vetsina kilometru najeta v tezkem kopcovitem terenu. Ve sjezdech mi prijde, ze originalni Hutchisony Buldog AirLight 2,3 nejsou nic moc. Zatim ale nemam s cim srovnavat.

      0 0
      • Pavlos  

        soupni sem fotku:)

        0 0
      • dieegoo  

        Díky za konkrétní info. Neměl bys nějakou fotku? Mě ten reign na každé fotce přijde jako uplně jiné kolo :/

        0 0
        • KarelT  

          Fotku bohuzel nemam. Ale je to uplne seriova dvojka. Zadne komponenty jsem nemenil (az na retez a brzdovou packu, kterou jsem pri padu ohnul (nemeli cernou a tam mam jednu cernou, jednu stribrnou)). Jenom ram je z 3-ky, protoze jsem potreboval 16-ku a 2-ku v teto velikosti nemeli, tak mi prehodili komponenty. Stejne se mi ta tmave modra libi vic nez ta seda, ktera je normalne na dvojce. Oproti fotkam v katalogu ma vsak letosni verze tlumic uchycen stejne jako lonska verze. Az verze 2007 by mela mit tlumic prochazejici dirou ve spodni trubce. Ma to byt pry lehci, ale stare provedeni se mi libi vic.Co se tyka vahy, pokud s tim nechces zavodit, nema cenu to resit. Polozenejsi vidle mi jako velky problem neprisla. Kolo je velmi dobre ovladatelne i v technickych pasazich, i kdyz nemem s cim srovnavat. K pohupovani: mam tlumic Fox RP3 a bezne ho vozim na stredni polohu. V sede je pohupovani temer neznatelne. Pokud se na to vylozene nesoustredis, nevnimas ho. Co se tyka jizdy po asfaltu – tam budou mit nejvetsi vliv plaste. 2,3-ky s hrubym vzorkem nejsou na asfalt to prave orechove, ale v terenu jsou fajn.

          0 0
    • BB  

      mám už třetího fulla, takže mám s čím srovnávat. Kamarád má Reigna a párkrát jsem se na něm svezl a bez váhání ti ho doporučuji. Má tam bežný neinteligentní tlumič (Fox R) a přitom na afaltu se to ani nehne. V terénu aktivní, netuhne pod brzdou ani v záběru.

      0 0
      • enjoy  

        na asfaltu se to ani nehne povidas… no zrovna od tebe bych picoviny necekal.

        0 0
        • BB  

          nerozumim, jak to mysliš, ale na rovném asfaltu se Reign s Fox R pokupuje méně, než můj Santa Cruz Blur LT s Fox RP3, pokud je propedal funkce „vypnuta“. Aby bylo chování srovnatelné, musím dát propedal minimálně do prostřední polohy.

          0 0
          • enjoy  

            no,tak teda asi se NRS houpe vic nez reign:-)

            0 0
            • BB  

              NRS je zvláštní systém, shodou okolností ho má druhý kamarád a pokud to nafouká „no sag“, tak se nehoupe, ale je to dost nepohodlné, takže to fouká méně, má sag a houpe se to jako každý jiný horst link.

              0 0
          • fireman01  

            no na mojem trancu kdyz vypnu na asfaltu propedal tak je to poznat, tim myslim ze se opravdu viditelne houpe a to nejsem buhvi jak tezky (72kg) takze se mi moc nezda ze by se reign houpal jeste min :)

            0 0
        • Peslezedirou  

          Ono je celkem buřt jestli se ti pod šlapáním tlumič pohybuje. Klidně ať se hejbe jak šicí stroj, důležitý je jaký máš pocit při záběru do pedálu. Jestli bike akceleruje nebo se propadne víc do zdvihu.....

          0 0
          • JMT  

            tzn…vse je stejne v lehkejch a tuhejch kolech

            0 0
      • kesu  

        s tim souhlasim ale prijde mi zbytecny mit kolo se 150mm na rekreacni jezdeni po korenech uz kvuli uhlu hlavy..spis bych na tenhle tip jezdeni vzal trance nebo idrive 5

        0 0
      • enjoy  

        to mi jeste pripomina.zrovna dneska jsem videl nejakyho kuryra na reignu.no ze by se to pod nim zrovna ani nehlo:-)).spis si uzival svoji(vynucenou) sneci jizdu:-)

        0 0
      • dieegoo  

        A skutečně platí, že to není zrovna žehlička? Přece jen máš s čím srovnávat…

        0 0
      • borda  

        no, jestli to nebude i tim, že fox R je inteligentni tlumic :-)

        0 0
        • Lišák  

          No, jestli to nebude tím, že starší Float R byly úplně dementní.

          0 0
    • kesu  

      tak sem si precetl konecne spravej thread:).. na to co pises bych se asi rozhodl podle toho jestli chces skakat.Na obou kolech sem jel a rekl bych ze jedou asi stejne ikdyz reign ma vetsi zdvih coz se kladne projevi pri skocich.. jinak na beznej teren mi ty kola chovanim prisly podobny ale zase reign ma polozenejsi uhel hlavy coz na xc je trochu minus..rekl bych ze obe tyhle kola jsou limitovany hlavne vahou,obe maj 15kg a to uz mi prijde na normalni jezdeni fakt dost

      0 0
      • pitos  

        Muj bike má 15kg.a bez problémů na něm jezdím celodení švihy.Předtím jsem měl asi 12.5kg bike takže mohu srovnávat a práve na normální ježdění je i 15kg v klidu.

        0 0
      • mr.antik  

        Jak se projevuje ten položenější úhel hlavy? Chápu že je to dobrý ve sjezdech, ale jak se to projeví na rovině a v kopci? Myslím se 130 mm vidlí…

        0 0
        • kesu  

          mezi uhlem rekneme 71 a 68 je docela dost rozdil,jak uz si psal lip to zehli a vede stopu.Na vyjezdy je trochu problem ze to kolo je takovy jakoby linejsi,delsi.me prislo ze to ma daleko laxnejsi odezvu na slapnuti a kdyz se jede ve stoje tak se to rozhoupe..ale dalo by se to asi dost omezit nastavenim vidlice..

          0 0
      • dieegoo  

        Skákat… no nějaký dropy určitě ne, říkal jsem na běžné ježdění, takže sem tam z nějakého terenního hupu, dvou třech schůdků… nic extrémního.

        0 0
        • kesu  

          hele asi by fakt bylo nejlepsi si oba ty biky vyzkouset takle se to neda doporucit..

          0 0
          • dieegoo  

            kdyby tak bylo kde…

            0 0
            • kesu  

              mozna bych zkusil napsat nekomu kdo to ma v profilu,je to sice otravovani ale myslim ze by treba nebyl problem udelat nejakou spolecnou vyjizdku.Lidi z fora sou v tomhle smeru dle mejch zkusenosti hodne otevreny a vstricny..

              0 0
              • dieegoo  

                Měl jsem nabídku, ale do Prahy je to přece jen kousek cesty. Takže leda na Sportlifu se zastavit u Hanáka a zkusit to testovací GTčko.

                0 0
    • hannawald  

      ja bych hlasoval pro Trance. Nemam s cim porovnavat, takze tu urcite zaznely povolanejsi hlasy, nicmene Trance mam, taky muj prvni full a prijde mi, ze zdvih 100mm je pro moje ucely naprosto dostacujici. Narozdil od Tebe jsem teda vahu trochu resil, uz proto, ze jsem ho skladal sam, tak jsem se v tom trochu hrabal, cely me to vyslo asi na 40tis..taky nezavodim (resp. amatersky maratony jedu, abych nejak dojel). Fulla jsem chtel, ze me na HT bolely zada, jsem nemoznej z kopce a taky jsem to chtel zkusit. S Trancem spokojenost, rovinaty rozbity useky pres kameny a koreny, kde jsem driv nadaval, jsou ted jako nic, v rychlosti na silnici rozdil necitim (i kdyz tam asi nejakej byt musi, ja ho teda nevnimam, to kolo jede). Trochu se bojim, ze u Reigna by to uz bylo moc tezky, s Trancem jsem si oproti HT proste polepsil a v nicem nepohorsil, neni tam zadnej kompromis. U Reignu bych si asi rikal je to pohodlny, ale predtim to jelo lip..

      0 0
      • KarelT  

        O Trance jsem taky uvazoval, puvodne to byl favorit c.1, ale nakonec vyhral Reign. Libil se mi vic, prijde mi bytelnejsi a chtel jsem si sem tam i skocit. Asi by mi na to byval stacil i Trance, pojede asi i o trosku lip, ale tech 15 cm zdvihu me lakalo. Rekl bych, ze za jizdy tu vahu moc necitim. Nejvic mi vadi, kdyz kolo musim nosit :-). Trance bude urcite taky velmi dobra volba.

        0 0
        • hannawald  

          Trance je dle myho docela bytelny kolo. Trubky jsou fakt mohutny a i vaha ramu pres 3 kila o necem napovida:o) Uz jsi toho Reigna nebo Trance projel?

          0 0
    • pitos  

      Ja mam Trance, jezdím na něm v dost těškym terénu a max.spokojenost.Ono hodně záleží jak si to upravíš.Mam s něho spíše enduro a do 1m.sním bez problémů lítám.

      0 0
    • dieegoo  

      A pokud vezmem ty dvě kola a porovná se cena / výbava, které vyjde lépe? Při té ceně Reign 33, i-Drive 39k.

      0 0
      • pitos  

        Tak to bych bral Reigna.

        0 0
      • hannawald  

        i-Drive 5, 2.0 (model 2006) Rám GT ID XC 6061, zdvih 5" Vidlice Fox Vanilla R, 130mm Tlumič Fox Float R Kliky Truvativ Stylo Pedály Crank Bros Candy C Přesmykač LX Přehazovačka XT Řazení Shimano Deore Ráfky WTB Speed Disc Pláště Tioga Yellow Kirin 26×2.3 / 26×2.1 Blue Dragon Přední náboj DT Swiss Onyx Disc Zadní náboj DT Swiss Onyx Disc brzdy Magura Julie Řídítka Truvativ XR XC Představec Truvativ XR Sedlo SDG Bel Air Sedlovka Truvativ Hmotnost 14,3 kg /

        vybavu ma jasne lepsi GT – vidle Fox vs Manitou Splice, kliky Stylo vs Race Face Ride, mnohem lepsi kola (Reign naboje Formula a rafky Alex DB20, brzdy Julie vs kritizovane Hayes Sole, v cene mas u GT pedaly Crankbrothers…) rekl bych ze pomer osazeni/cena bude lepsi GT, ale ktery z tech kol ma lepsi ram/system – to si nejsem jisty..

        0 0
        • pitos  

          Nejvetší rozdíl je ta vidla GT ma Fox.Reign3 nema Manitou ale RS Tora 130mm.Kliky,rafky bych moc neřešil no a ty Magury take nejsou zazrak.

          0 0
          • hannawald  

            Reign 3 se dela ve 2 verzich – s Torou a Splice

            0 0
            • pitos  

              Máš pravdu.Takže se bavíme o tom Splice?

              0 0
              • goofy  

                No zalezi ktereho mas na mysli. Pokud je to ten s Torou za 33, tak bych sel urcite do neho. Brzdy mas dejme tomu nejakych 5 – 6 tisic navic, a to jsi na cene GT

                0 0
                • mr.antik  

                  Řeším stejný problém, ale Giant Reign 3 Splice (33 tisíc) vs Ghost ERT 5500 (38 tisíc). Ghost vypadá slušně a snad bude i bytelnej (skoro 15 kg), ale ten Giant je tak vychvalovanej, že mi to nedá spát.. Jediný, čeho se bojim, je to předkopnutí vidle, to je hodně sjezdový..

                  GT je taky slušný, ale ten rám by zasloužil bytelnější vidli

                  0 0
                  • goofy  

                    Kde maji Ghost ERT 5500 za 38000? Jinak te vidle bych se nebal. Naopak kolo bude klidnejsi ve sjezdech a vidla bude taky lepe zehlit. A hlavne mi to nijak predkopnute nepripada.

                    0 0
                  • Soptík  

                    No jestli ERT za 38000 tak myslím nemáš co řešit. Splice verzus Pike.Rozhodně bytelný je a také docela jede.Jinak Ghost tady skoro nikdo nezná takže nemůže vychvalovat:o) Já jsem stále víc nadšen.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      A snese to nějaký ten dropík?

                      0 0
                      • Soptík  

                        No já myslím že určitě snese a zrovna dropíku bych se nebál. Mám 90 kg a vůbec to nešetřím neb to zatím moc neumím:o) Najeto asi tak 2000km a nic nevrže, není vůle v čepech, jen jsem zaloctitoval všechny matky na čepech.

                        0 0
                • dieegoo  

                  Ten za 33 je se Splickou…

                  0 0
        • dieegoo  

          Myslel jsem si to :) Na druhou stranu, určitě je snažší třeba vyměnit nevyhovující pedály, kliky a podobně, než rám, když zjistíš, že to není uplne ono. Proto se prvotně chci rozhodout podle toho, jak který chodí.

          0 0
          • mr.antik  

            Já mám 65 kg a půjdu do toho nejmenšího ERT 5500, pokud ho budou mít. Pokud ne, tak do Reigna 3. Výměnu rámu bych neviděl zas tak zle, starý lze prodat, koupit ve slevách reigna a prodat komponenty a moc tratit na tom nebudeš

            0 0
            • Soptík  

              Při tvé váze budeš mít asi tvrdou pružinu ve vidli. Já mám 90kg,červenou pružinu a sag 2cm, enduro může mít klidně 2× víc.

              0 0
          • hannawald  

            ja mam zkusenosti s Maestro a nemuzu si stezovat v nicem. Ale GT asi taky nebude spatny. Trochu vyhodu u Giantu mas, ze s necim prijde na trh a pak s tim moc nehejbe, modely pro pristi rok jsou tusim uplne stejny (pribyly karbonove varianty, i kdyz nevim, jak u Reignu). GT porad neco upravuje a vylepsuje:o) Ale oboje kola jdou svoji vlastni cestou, obe znacky jsou mi sympaticky. Ja bych vybral GT kvuli osazeni. Nebo to holt musis vyzkouset..

            0 0
    • morlo  

      Nemam s nim zkusenosti :), ale je krasnej: www.bikesportchrudim.cz/index.php?…

      0 0
      • SoLaX  

        To teda vazne je.. slint slint. I kdyz asi trochu jina cenova :-) A co to tam ma za tlumic a vidli – to je vlastni vyroby?

        0 0
        • morlo  

          Jj, je to proprietarni speslovska vidle a tlumic, myslim, ze ve velu to testovali a chvalili to. Me se to endurko dost libi, hlavne design ramu, cena je taky pekna, ale casem… kdo vi? :).

          0 0
          • TheIF  

            Právě, že je tam příplatek 10~20000kč za nálepku Specialized

            0 0
      • dieegoo  

        Pěknej.. ale musel by stát minimálně o 30 míň :)

        0 0
    • fireman01  

      mam trance a zdvih je pro me tak akorat vzadu 100 ve predu reba na 115 je pravda ze na nejake pul metrove betonove schody to neni ale do beskyd, kde casto jezdim mi to pripada v poho.

      0 0
    • Ja uz fakt nevim  

      a co rb speedster…to se mi libi a tady je akcne slevneny: www.velo-plzen.cz/…nformace.php?…

      Za tu cenu se mi nezda spatny…

      0 0
    • Vampix  

      Panove co řikate na tohle? Je to jeden z levnějšich ale viděl jsem to za hooooooodně dobrou cenu. www.prodejkol.cz/…ol-1-06.html

      0 0
    • Pavlos  

      v bazaru vim o jednom dobrem ramu:)

      0 0
    • dieegoo  

      Tak jsem na to ještě jednou mrknul a jsou stále dvě možnosti :)

      1. GT I-drive 5 2.0 – sériovka
      2. Giant Reign 3 – místo SPlice by přišel pružinovej PIKE nebo Vanilla a místo Hayes Sole asi XTčka (Sainty),zbytek sériovej.

      Jen se pořád nemůžu rozhodnout, u Gianta mě táhne design, u GT údajně lepší chod zadní stavby. Tak teď baby raďte ;)

      0 0
      • kesu  

        je to fakt jenom o tom zdali vyuzijes ten zdvih..

        0 0
        • dieegoo  

          Projeví se to při jízdě pak výrazně, když by tam ty mm přebejvali oproti GT? Já FS nikdy neměl, tak nevím…

          0 0
          • kesu  

            hele pokud si chces uzivat jizdu terenem a jezdis bud sam a nebo s lidma ktery jedou hlavne proto aby si to uzili a ne na cas tak bych si koupil toho gianta protoze se na tom bude lip skakat a s tim pikem to bude ovladatelnejsi a hravejsi kolo.Hele me to neprislo o tolik jiny,myslim ze kdybys toho gianta naladil trochu do XC(lehky kola,uzsi vlajdy a delsi predstavec a sedlovka) tak to pojede.A do rozhodovani bych zahrnul ze predelat bika na xc jde vzdycky lip nez koupit novej ram na Enduro…

            0 0
            • kesu  

              jo a misto XT si na velohanak kup kdyztak luisy jelikoz brzdej o dost lip…

              0 0
              • dieegoo  

                Fakt? No cenově vyjdou jen lehce dráž, tak bych o nich když tak uvažoval. Dík za tip ;)

                0 0
                • kesu  

                  jo brzdej opravdu lip,jsou to lepsi brzdy.ale trvej krom uctu jeste na oroginal zarucnim listu jelikoz pak budes mit zaruku 5 let…

                  0 0
            • dieegoo  

              Hmm.. terenem.. zadny extra tereny nejezdim, spis takovy ty klasicky lesni cesty, 90% vyjizdek jezdim sam, na cas nejezdim, ale obcas mam chut ze sebe neco vymacknout a dam se do slapani :)

              0 0
      • goofy  

        Pokud vymenis vidli a das XT, tak myslim neni co resit… GT se mi nelibi ;-)

        0 0
      • goofy  

        P.S.: kdyby jsi chtel dualy, tak dej vedet ;-)

        0 0
      • dieegoo  

        Pokud bych tedy preferoval pohodlnější pojetí toho Reigna, byla by vhodnější ta Vanilla? Hodila by se k tomu kolu vůbec?
        Pokud se za ten rok nic nezměnilo, tak tehdy sem se dozvěděl, že pružina je citlivější, nežli vzduch, takže uvažuju podle toho…

        0 0
        • kesu  

          na reigna pika..

          0 0
          • dieegoo  

            Chm :/ docela me odrazuje nutnost poridit i novy predni kolo kuli pevny ose u toho Pika. Co Recon na 130mm? Ten by tam nesel? Nepotrebuju vidlici na nejaky mega skoky, mel bych to kolo na bezny jezdeni po lese, polnich a lesnich cestach.

            0 0
            • Pavlos  

              pike je v pohode a maxle osy se neboj je to luxus

              0 0
              • kesu  

                pravda,naopak ta osa je hodne velkej prinos..na reigna bych urcite koupil neco co ma vetsi zdvih nez 130,recon je malo a navic kdyz na tom zacnes blbnout tak se tuhost piku bude hodit.

                0 0
    • mr.antik  

      Tak už mám objednáno ghost ert 5500… v nejhorším ten rám za rok vyměním :-)

      0 0
      • Soptík  

        Myslím že nebudeš muset.

        0 0
        • mr.antik  

          no třeba mi bude moc velkej nebo těžkej, nebo to bude houpačka, kdo ví..

          0 0
          • Soptík  

            Velkej to nevím, ale houpačka to rozhodně neni.Na silnici v sedle při kruhovém šlapání tlumič asi 5mm, terén trochu víc, ale tam si toho nevšimneš.

            0 0
            • mr.antik  

              a tlumič x-fusion je v pohodě?

              0 0
              • Soptík  

                2000km a jen ho občas máznu silkalem,neutí­ká,zatím bez problému.Mám ho při mých 90kg na 150 psíků.

                0 0
                • mr.antik  

                  tak to snad rok vydrží :-) Jak má to kolo vysoko střed? Na tvojí fotce to vypadá víc než v katalogu…

                  0 0
                  • Soptík  

                    S tvojí váhou myslím že i dva:o)Stejnou jak v katalogu,dost záleží na pneu.Já to fotil trochu víc zespodu.Stabilní to je a z kopce jezdí samo,pak už záleží jen na jezdci,ale hodně to odpustí:o)

                    0 0
                    • mr.antik  

                      To doufám, jen mám obavy, abych s tím tankem a geomtrií někam vyjel

                      0 0
                      • Soptík  

                        Neboj vyjedeš hodně a kdyžtak sešroubuješ vidli,jde to dolů bez problémů a nahoru trochu odlehčíš předek a také není problém.Kdyby byl motion i vzadu,byl by to bionikon:o)Když totiž vidli zamkneš a máš třeba 2cm sag tak za chvíli máš sag 0cm zamčený motion propouští olej jen jednosměrně,takže vzadu by to bylo lepší,krásně by se to zvedlo.

                        0 0
    •  

      Zdravíme pozemšťany!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.