Na jaře jsem na Instagramu objevila profil Cyklodcérky, který se věnoval cyklistice a dopravě v mém milovaném Brně. S Bárou, která stojí za profilem, jsem se krátce nato seznámila osobně a v září jsme natočily epizodu stejnojmenného podcastu. Tehdy se mě Bára ptala na závodění. Dnes se role vyměnily, a já se pro změnu Báry ptám na její projekt, pohyb po městech na kole, podcasty nejen o cyklistice a mnoho dalšího.
Caminade Caminargent je vlastně takové Bugatti mezi jízdními koly. Vyrobeno jich bylo jen malé množství, ale co kousek, to klenot. Vidět je naživo se hned tak někomu nepoštěstí a jejich hodnoty atakují ty nejvyšší částky ve světě sběratelů. Čím jsou kola Caminargent tak výjimečná?
Byla by velká škoda přijít o pohled na krásy zimní přírody ze sedla kola jen proto, že vám bude zima na nohy...
Venkovní podmínky jsou již většinu času takové, že byste psa nevyhnali. Aby se nám v tomto počasí jezdilo lépe, je třeba zvolit správné oblečení.
Rallon od španělské značky Orbea je již pár let stálicí mezi endurovými koly a i nadále je potřeba s tímto modelem počítat nejen na tratích světové enduro série.
Zoceli je mladá značka českého výrobce Martina Saidy, který, jak už název napovídá, vyrábí rámy z oceli s charakteristickým vzhledem štíhlých trubek.
Lidí, kteří stavěli kola a rámy na míru jednotlivým jezdcům, bylo v Československu jako šafránu. Taková kola přitom patří k tomu nejlepšímu, co se ve světě cyklistiky vyprodukovalo. O to vzácnější jsou stroje od mistra rámaře Antonína Periče, legendy československé cyklistiky.
Jaro, podzim, zima. To jsou období, kdy střídáte oblečení jak na běžícím páse, teploty venku se mění ze dne na den. Pro tyto chladné dny jsem otestoval cyklistické kalhoty Thermo od Eleven.
Už si pomalu zvykáme na všelijaká neustále měnící se opatření. Loňský rok ale začal zasahovat cyklistiku nejen jako sportovní odvětví, ale i celý její výrobně–dodavatelský segment. Dá se i letos očekávat podobný vývoj?
Uvažovali jste někdy nad tím, jaké to je vozit na kole prase či medvěda? Já nad tím taky neuvažoval, ale když se nad tím teď zamyslím, tak byste pro ostatní účastníky provozu byli nepřehlédnutelní.
1. ledna vstupuje v účinnost nové pravidlo pro předjíždění cyklistů. Od Nového roku musejí řidiči motorových vozidel nechat předjížděnému cyklistovi prostor 1,5 metru. My jsme krátce vyzpovídali autora této myšlenky. Věří Tomáš Kindl, že se zákon bude dodržovat?
Taky občas nevíte, kam vyrazit, a už vás nebaví jezdit jen tak, bez cíle? Že ještě nemáte nejen plán, ale ani představu? V tomto videu se můžete nechat inspirovat a možná najdete tipy, kam vyrazit nebo kde si dát pořádně do těla.