Po přestěhování do Polabí jsem zkoušel silničku-už to není pro mne. Prodal jsem svoje milované RB CRR a plánoval koupi gravela.Ale nabídka na Focuse v karbonu se nedala odmítnout.Provedl jsem výměnu vidlice,řidítek,sedlovky,sedla a plášťů.
(vloženo 22.8.22)
| Značka | Focus | 
| Model | Raven 8.6 | 
| Modelový rok | 2021 | 
| Velikost | 20 | 
| Rám | Carbon | 
| Vidlice | Rock Shox Reba | 
| Hlavové složení | Acros tapered | 
| Kliky | Sram NX | 
| Středové složení | Sram DUB | 
| Měnič | Sram NX | 
| Řazení | Sram NX | 
| Převodník | Max1 38z | 
| Kazeta | Sram NX 11-50 | 
| Řetěz | Sram NX | 
| Náboj přední | Novatec D041, 15x110 mm | 
| Náboj zadní | Novatec D162 Disc, 12x148 mm | 
| Brzda přední | Magura MT 2 | 
| Brzda zadní | Magura MT 2 | 
| Brzdové páky | Magura MT 2 | 
| Ráfek přední | RODI Viper 21, 21-622 | 
| Ráfek zadní | RODI Viper 21, 21-622 | 
| Pedály | Wellgo M19 | 
| Řídítka | Sting carbon 700mm. | 
| Představec | BBB | 
| Sedlovka | Sting carbon 400mm. | 
| Sedlo | WTB Volt | 
| Pláště | CST B-Trail 2,25 | 
Lachtis-gravel by byl samo lepší volba,ale Raven byl za tak málo,že nešlo odolat.
Dag-o výměně kol uvažuji,ale asi až příští rok.
Ravena 8,6 mám též. Jenže z původní specifikace už zůstal jen rám a kazeta. Doporučuji vyměnit ještě kola. Pak uvidíš jak to zrychlí. Já nyní nasadil DT 1700 a je z toho raketa. :-)