• Evilcleaner

    dopředu se omlouvám za založení tohoto téma.

    nicméně díky své šikovnosti jsem vydřel elox na jedné z vnitřních noh na Rebě. kupovat celou novou vidlici se mi nechce.

    kdyby někdo náhodou měl doma klidně i použité nohy do vidlice (třeba měnil protože měl krátký krk) tak mi prosím hoďte nabídky, pokud je teda hodláte prodat:-) potřebuji sloupek minimálně 19cm dlouhý a podmínkou je neporušený stav eloxu.

    **vím že toto patří do bazaru a zároven vás prosím o mírnění vašich zcela oprávněných výlevů vůči moji osobě. díky moc za pochopení

    0 0
    • mastihuba  

      odřenou nohu neřeš a jezdi dál. Před 14dny jsem zjišťoval co by stály nové na RLV 2007 a u žitného jsem se dověděl že by to stálo 6kk a 3měsíce dodací termín.

      Vidlici jezdi dokud neumře a trochu podřenou nohu neřeš. Pokud tě to moc sere tak kup rovnou novou.

      0 0
    • vysmátej bajker  

      nešlo by to přeleštit a nechat znovu poteflonovat??

      0 0
      • Evilcleaner  

        no tak tvrdý leštěný elox snad u nás dělá jen nějaký vojenský ústav v olomouci a není to možné nějak jednoduše opravit, takže cena by byla gigantická.

        jinak já mám nové nohy možnost koupit od žitného asi za 2k

        0 0
        • Lsdenski  

          jak došlo k odření? když jsem prodával vidlice Fox občas někdo přinesl třeba po 2 sezonách vydřený nohy od pouzder na straně kotoučovky. Fox měl u několika kusů celkem vakl už z výroby. Reba mi přijde právě skoro bez vůle…

          0 0
          • Evilcleaner  

            tak na moji rebě jsem nikdy nic víc než velmi nepatrný vakl nepozoroval. najezdil jsem na ni asi 13k km než se začal ****** elox. paradoxne je to taky na straně kotoučovky. jinak v polovině předminulé sezony jsem jel drtiče (bláto, písek, fakt humus) a neudělal potom serivis, i dkyž vidlice by si o to asi říkala… nicméně to eloxu na první pohled neudělalo nic. před sezonou jsem ji poslal na tuning. po asi 1000km se pomalu začal měnit odstín eloxu a potom i vytvářet rýhy na levé noze (podotýkám že to byl lonský duben, kdy bylo furt slunko a snad jedinkrát jsem to neprotáhl opravdovou sračkou). s milanem jsem to konzultoval a ten poměrně striktně odmítl jakoukoli možnost jeho zavinění. moje teorie teda zní, že jsem elox načal na tom drtičovi a potom se to akorát časem vysralo.

            0 0
            • JSt  

              na tvem miste bych v tom mel jasno ;-)

              0 0
              • Evilcleaner  

                :-D vím kam asi míříš no… ale nedokážu si představit jak by to šlo způsobit. klidně mi napiš nějakou teorii:-) (jinak po tunungu zůstáváají původní těsnění, tak fakt nevím)

                0 0
                • JSt  

                  to ti nepovim, ja se ve tve vidlici nerypal ;-). ale kdyz si da clovek dve a dve dohromady…

                  jinak v polovině předminulé sezony jsem jel drtiče (bláto, písek, fakt humus) a neudělal potom serivis, i dkyž vidlice by si o to asi říkala… nicméně to eloxu na první pohled neudělalo nic. před sezonou jsem ji poslal na tuning. po asi 1000km se pomalu začal měnit odstín eloxu a potom i vytvářet rýhy na levé noze (podotýkám že to byl lonský duben, kdy bylo furt slunko a snad jedinkrát jsem to neprotáhl opravdovou sračkou).

                  po bahnivym drticovi ti to vydrzelo sezonu v pohode a jak z udelani, kratce po uprave vidlice (predpokladam, ze uprava zahrnuje vycisteni a vymenu naplni) se zacal odirat elox. vzdyt chybovat je lidske ;-).

                  0 0
        • vysmátej bajker  

          ale o eloxu jsem nepsal.

          0 0
          • Evilcleaner  

            tyjo nedokážu si to ted moc představit, popiš jak to myslíš. problém je v tom, že prostě tam kde ten elox není tak je ta noha užší, takže se pod gufero dostává neustále bordel, protože břit těsnění nepříléhá tak dokonale.

            0 0
            • pustipav  

              Smarja ty ses citlivka… nemas pak horsi progresivitu? Proste s tim jezdi, kupovat takovyhle dily na vidlici se nevyplati, protoze sice das novy nohy ale mezitim ti odejdou tesneni, gufera a zbytek…

              0 0
            • vysmátej bajker  

              psal jsem poteflonovat.ale opravdu nevím jestli a jak by to šlo-nikdy jsem nic nenechával takto upravovat.Někdo tady nedávno dělal převodníky a když to vydrží tam.Chtělo by to jen zjistit kolik je vrstva a jestli je dostatečně hladká.

              Taky můžeš změnit zdvih aby hlavní nápor byl na hladkém.

              0 0
              • Evilcleaner  

                no ten zdvih už nepomůže, ta díraje několik com vysoká, takže bych musel jeszdit tak na zdvihu 65mm:-)

                0 0
                • roud  

                  Co prostě ty nohy vyleštit ?

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    no ono není problém, že by ta vydřená část nebyla hladká, jako spíš to že se přes ní, kvůli nedostatečné šírce, dostává dovnitř marast.

                    jinak myslíš komplet nohy vyleštit? a co nějaká povrchovka na to potom?

                    0 0
                    • roud  

                      komplet bych to vyleštil a povrchovka by snad neměla bejt potřeba… spousta lidí si dřív leštila nohy u epikona třeba někdo napíše jak to pak chodilo a nechodilo…

                      0 0
                      • lutte1  

                        opravdu si myslíš že hliník bez povrchovky vydrží stejně jako ocel bez povrchovky?

                        hliník se anodizuje právě kůli odolnosti,jak se vrstva eloxu poruší tak je to *******,tudy cesta nevede

                        0 0
                        • roud  

                          vzhledem k tomu že už to má vydřený tak se to bude jen horšit pokud máš lepší řešení sem s nim jinak jak už jsem psal spousta lidí si nechávala leštit ty nohy u epikona a taky s tím jezdily a podle mě ještě spousta lidí jezdí…

                          0 0
                      • Evilcleaner  

                        no ten hliník pod tím je bych řek poměrně měkký a ještě více tu je problém s těsněním, protože kompletním přeleštěním to pár setin mm na průměru ztratí a musí nutně chytnout vakl, o tom že tam hned bude bordel nemluvě

                        0 0
                  • DaSnail  

                    radšej ne.

                    0 0
    • Smazaný účet  

      hoď sem fotku, nicméně bych to asi neřešil a jezdil.

      Max se to časem odře úplně.. alespoň tam budeš mít nižší odtrh díky větší vůli :D

      0 0
    • Smazaný účet  

      Kdyby ses ale rozhodl pro novou vidli, mel bych zajem o motion control;)

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Oživím tohle téma:

      Stalo se mi to samé, jako Evilcleanerovi – vydřela se mi jedna vnitřní noha na tuněném Epiconovi. Nevíte, kde bych sehnal vnitřní nohy pasující do Epicona, které by nestály moc? Jinak to asi řešit nepůjde, co? Ochranná vrstva se už bohužel odřela až na hliník…:(

      Díky

      0 0
      • Azmir  

        Jedině koupit nějaké na bazaru, je to až tak moc hluboké že si to říká o výměnu?

        0 0
        • v POHODÌ klokan  

          No jezdit se na tom samozřejmě ještě dá. Ale ta jedna noha už hodně chytá bordel a „kroužkuje“. Tím se vydírá čím dál víc. Plocha o zhruba 1,5*1,5cm je už místo zlaté stříbrná a prstem je to cítit.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Muzes zkusit napsat do TT jestli nema nejake nohy navic…

        0 0
        • v POHODÌ klokan  

          Jo, to zkusím. Možná sice dostanu vynadáno, že jsem se o vidlici dostatečně nestaral (což je možná zčásti pravda), ale i tak to za to stojí :)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.