Cau, mam brzdy saint m820 a desticky H03c kovove s chlazenim.
Kotouče mam sm rt64 celokov
Čemu pomůže, když dám kotouče sm rt99?
Chlazení ani nemam problém, spiš brzdnej vysledek.
Bude lepší? Nebo už to brzdit líp nebude?
Druhá stránka je vzhled
Cau, mam brzdy saint m820 a desticky H03c kovove s chlazenim.
Kotouče mam sm rt64 celokov
Čemu pomůže, když dám kotouče sm rt99?
Chlazení ani nemam problém, spiš brzdnej vysledek.
Bude lepší? Nebo už to brzdit líp nebude?
Druhá stránka je vzhled
Imho rozdil nepoznas. Nebo spis nebude zpusobenej typem kotouce, ale treba mas aktualni zamastenej a desky zasvineny. Rrozdil by udelalo, kdybys dal vetsi prumer. Zkus nendriv odmastit kotouc cisticem na brzdy a dat novy desky (nebo vypalit ty stavajici).
už jsem to psal někde okolo shimano kotoučů – pocitově mi přišlo, že nejsou tak kousavý jako třeba hope. Ale fakt jen pocit, za podobných podmínek – nemyslím žádný extremy kdy je kotou rozpálený atd, prostě při normálnm zabrždění do nuly – tak hope se mělo tendenci ke konci kousat a stavět na předek, shimano dobržduje jakoby mírněji.
Odmastit kotouče, odmastit a přebrousit nebo nový desky. Dobře odvzdušnit brzdy. Neumim si představit že by správně fungující Sainty někomu nestačily. :)
+1
Zatím jsem je ani pořadne nevyzkousel
Takže nejsou vůbec zajetý.
Tak co resis?
Tys je ani nevyzkoušel a už je chceš měnit? Občas mám dojem, že někteří zde registrovaní lidé už zcela ztratili zdravý rozum…
Jo a poslední dobou je těch lidí čím dál víc…
Jde mi spis o to, ze jsem menil komplet brzdy a kotouce zustali stare. Jestli kdyz uz je to celé nové, tak nedat i kotouče. Ale koukám, že přínos nebude žádný, tak na to prdim
Staré kotouče znamená co? Kolik mají sílu? 1,6mm?
Najeto cca 200km. Nemaji ani hranku, takze nove stare.
Jen dej nový, ať to nějak vypadá.
No neví po 200Km to není ani popořadě zajeté .
Tím líp se prodají.
Proč by (se ztrátou) prodával nové kvalitní kotouče a pak zase kupoval nové? To je velmi logické jednání, ale pro toho, kdo ztratil zdravý rozum :-).
Udělá si radost a udělá radost i kupujícímu tím, že kotouče prodá. Co může být lepšího?
Takže jakmile na fungl nových kooučích zakoupených po prodeji téměř nových kotoučů ujede pár km, může zase udělat dobrý skutek a prodat je. Nejlépe za symbolickou cenu, aby udělal kupujícímu co největší radost. Pak opět koupit kotouče nové, ideálně za co nejvyšší cenu, aby udělal radost nejen sobě, ale i obchodníkovi :-). A tak poád dokola, to se ví. Sice to trochu poleze do peněz, ale udělá radost spoustě lidí a to je nejvíc ;-).