• Leosak

    Ahoj, prosim o doporučení silničky z bazaru co je aktuálně v nabídce. Jezdím rekreacne na horském několik stovek km ročně a chci prvni silničku pro začátky s triatlonem. Ano, jak jste pochopili, je mi 40 a řeším krizi sportem :) Výška 195 váha 90kg inseam 92cm.

    Nejde mi o výkon ale o to naučit se na tom jezdit, potrenovat a v září odjet sprint triatlon tedy 30km na kole. Rozpočet mám 30K.

    4 2
    • adam320  

      Zrovna jsem premyslel nad tim cim zkratim tu nudu pri cekani na smrt takhle v patek vecer. Diky za inspiraci, jdu ti hledat kolo

      18 1
      • Jason Voorhees  

        To je fajné, ale bejt tazatelem, tak volím xl. Předpokládam hrazdu, když chce trénovat triatlon ;-).

        A asi už kotouče v dnešní době, no…

        0 0
        • MavasH  

          Chápu to tak, že je to svým způsobem na zkoušku (proto celkem nízký rozpočet), takže bych na těch kotoučích až tak netrval :)

          0 0
          • Jason Voorhees  

            Já mám ráfkový na obou silničkách co jezdím a jsem s tím v poho. Čím víc zmáčknu, tím víc to brzdí, až do smyku. Tam už hraje roli adheze gum a kvalita brzdovejch špalků.

            Kotouče mají výhodu, že drahej karbon ráfek třeba za 20–30k km neprobrzdíš. A zabírají hned (třeba v dešti).

            Ale zase klasika je prakticky bezúdržbová.

            To už je na Tobě.

            Bral bych tu Meridu níže po skouknutí. Ta vypadá, že budeš časem kupovat jenom lepší záplety.

            ps; pro představu posílám foto kola co jsem koupil před cca pěti lety za dvacku. Ta kola jsem teda dokupoval, byly tam ale taky karbony, akorát nižší. A je to kolo akorát na začátky s triatlonem. Takže do 30k bys mohl sehnat něco v cajku. Držím palce.

            0 1
            • ladys  

              Mám na karbonových ráfkách přes 10k a jsou jako nové. Ale vážím 72 a moc nebrzdim :)

              1 0
              • adam1  

                A neřešíš desky,kotouče ,vrzání,kviče­ní,škrtání :)))prostě jen jezdíš a nic kolem brzd neřešíš :)))

                1 3
              • Melvin  

                Moje karbony (ráfkové) na krosce (zimáku) mají 20k a předtím jsem je ještě vozil na letňáku, takže počítám k 30k mít budou a jsou furt v pohodě. A to v nich jezdím občas v dost dobrém bordelu. Ale vážím ještě míň, no.

                0 0
                • Jason Voorhees  

                  Taky doufám, že to něco vydrží. Aspoň těch 30. Taky se snažím nebrzdit, když vím jak je to drahý :-D.

                  1 0
                • ladys  

                  Ješte mám původní AL, rok 2012, ale nejsem první majitel.

                  0 0
    • MavasH  

      Si na cyklobazaru zadej velikost XL (případně můžeš zkusit i L) a nastav si limit 30 tis. Do této cenovky se dá sehnat celokarbon na ráfkových brzdách. Co jsem se díval, tak ty ceny budou cca odpovídat úrovni dané silničky, takže si tam můžeš vybrat to, co se ti tam bude líbit (a bude cca odpovídat velikost). Namátkou je tam Cube za 22, Scott a Cannondale Synapse za 25, Cannondale Supersix a Spešl Tarmac těsně pod 30. Anebo aero Merida za 17. Ty kola na tom budou všechny funkčně cca stejně, takže to fakt bude spíš o tom, co se ti bude líbit/bude ti sympatické (s ohledem na finance) a co ti sedne. Pokud by to bylo nějak bourané nebo rozhrkané, tak to z fotek stejně poznat nebude :)

      1 0
    • kedi  

      Když přidáš 900,– k rozpočtu, je tam Merida na 11s Ultegře s kotoučema.

      https://www.cyklobazar.cz/…oucove-brzdy

      7 0
      • mart910  

        dobry kauf do začátku

        0 0
      • Leosak  

        Díky za tip, ale prodávající mi nereagoval a tak jsem vzal tohle z kmbikes.

        4 1
        • Tomcat  

          Což po přesednuti z aktuálního MTB je pěkně zpět na stromy. Rok 2024 bezduše, pevné osy, kotoučové brzdy i na silnici.

          Asi jako si koupit Š120 ci felinu a naučit se stim závodit. :-)

          0 7
          • Fazzy  

            Zase ten pokrok tolik nepřeceňuj :)

            0 0
          • ladys  

            Na vyzkoušení na triatlon. Volle…

            0 0
            • DejfSejf  

              Na několik stovek ročně dostačující

              0 1
            • Tomcat  

              na vyzkoušení čeho? Že takový starý kolo špatně brzdí a nicmoc drží v zatáčkách? To že to chcete na triatlon s tim nic neudělá, to není na dráhu.

              Pokud si bude tohle vědom, samo nepojede na max. protože vi že mu to upálí , nebo nedobrzdi. . Pokud ne au…

              1 16
    • ZDRI  

      Koukni třeba i na toto:

      https://sport.bazos.cz/…019-59cm.php

      Ale podobných kol je v nabídce hodně, vyber něco, co se Ti bude i pocitově líbit, ať se na něj těšíš.

      0 1
      • teffe  

        Při porovnání s Meridou na kotoučích z Cyklobazaru je tohle drahé.

        0 0
        • ZDRI  

          On taky třeba každý nechce na silničce kotoučové brzdy…

          Ale chápu, v určitých BF-kruzích je společensky nemožné, jezdil na kole bez kotoučů, pevných os, elektrického řazení a bezdušových plášťů :-)

          To Leosak – To, co jsi nakonec vybral, je moc hezké!

          5 3
      • koko0925  

        omyl

        0 0
    • Max88  

      Zdravim, uz dlouho bych rad vyzkousel silnicku, stale jsem se neodhodlal a vubec tomu nerozumim. Mam 175 cm, ma smysl uvazovat o tomto kole? :) Moc diky!

      https://www.cyklobazar.cz/…-sagan-serie

      0 1
      • keymaker  

        Velikostně by ti sedět měla. Mám 177 a mám také velikost 54. Osobně bych se díval po něčem s kotoučovkama, ale já jsem těžší váhová kategorie :-)

        1 0
        • Max88  

          je to opravdu takovy rozdil? :) rikam, jsem naprosty zacatecnik, takze bych si to potreboval jen otukat, ale samozrejme nemam zkusenosti.

          0 0
          • keymaker  

            Ja mam 95 kilo a to bych se spalkama brzdit proste nechtel :-)

            0 0
            • Tomcat  

              Gillete inkvizice tě za takové rouhání ztrestá !

              0 0
            • onsad  

              Mám ještě víc a brzdím špalkama. :) Ale samozřejmě kotouče jsou víc v pohodě.

              0 0
            • camillio  

              Já „jen“ 86kg a zase tak monstrózní rozdíl při přechodu na kotouče jsem nepozoroval. Předtím AL kola Campa + brzdy Veloce, teď jsem na Ultegře a karbon kolech s kotouči. Za sucha šla AL kola celkem snadno do smyku. Za mokra kotouče rozhodně lepší, jednak člověk neslyší ten odporný zvuk mokrým prachem obráběných ráfků, jednak ten železniční řev mokrých kotoučů má brzdný účinek i na všechno a všechny okolo :D

              Jestli to je silnička na zkoušku, myslím, že za ty prachy volba dobrá.

              0 0
              • adam1  

                Vždyť to každému ječí jak prase za deště ty kotouče:)))

                A na silnici se „nebrzdí“ tam se jen šlape :)

                Marketing a prachy nic jiného ty kotouče na silnici nejsou :((

                1 6
          • shcorepi  

            Tak bude tam rozdíl minimálně 10000 Kč u srovnatelného kola a s kotoučema se to bazarové kolo bude shánět mnohem hůř.

            S kotoučema to za mě lépe vypadá. Pokud nejsou nějaké masakrální podmínky typu sjezd v lijáku z velké hory, tak účinnost i těch klasických čelisťových brzd je naprosto v pohodě dostatečná.

            Tady to máš karbonové kolo, za mě na silnici je při sofiině volbě „karbon nebo kotouče“ větší výhoda mít kabon rám, který je obvykle pohodlnější, než duralový.

            0 0
          • gerrard  

            Je, ale na silnicnim kole je to jedno. Hlavne vyber ram co ti bude sedet. Spatny ram ti spolehlive zkazi zazitek.

            0 0
          • Hrabex1  

            treba te to chytne a budes si chtit poririt karbonovy kola, coz je docela velka investice. Na rafkove brzdy a naby na rychloupinak to nema moc smysl. Ale jinak tohle kolo pojede slusne a cena premrstena neni.

            0 0
    • shcorepi  

      .

      0 0
    • vaclaw  

      Zdravím, můžu poprosit o názor? Chci si pořídit nějakou trochu serióznější silničku. Do teď jsem na silnici používal starši gravel gt grade, ale reálně ho už jako gravel nepoužívám. Mám 189 cm a 105 kg. Jezdím spíš na pohodu a občas si dám nějaký delší výlet 100 – 200 km, ale nejčastěji jezdím spíš kratší trasy kolem 2 hodin vyjížďky po okolí. Rád bych s cenou zůstal kolem 40k, ale v případě něčeho zajímavý bych si i připlatil rozumně :) Co chci je určitě pevný osy a kotouče a pláště aspoň 30 mm (i když chci zkusit 28 mm aspoň že začátku). Zaujaly mne následující kola:

      https://www.cyklobazar.cz/…arbon-vel-60

      https://www.cyklobazar.cz/…-izoard-disc

      https://www.decathlon.cz/…_/R-p-332106

      Zatím mám favorita to Cube, ale to je už ročník 2018 a už druhý majitel, neznám nájezd a těch 30 mm tam je spíš už limitní.

      Prosím o případné postřehy nebo tipy…

      1 0
      • PLATYPUS3  

        Kubík vypadá dobře, jak neježděnej, moje kolo vypadá mnohem hůř, ale k věci. Čistě intuitivní postřeh, chce to na to sednout, řek bych, že budou obě dvě kola velký, v Dekáči si vybereš vhodnou velikost.

        0 0
      • Robertilos  

        Proč nejít do nového: https://www.bike-life.cz/…-2025/d48250

        0 0
        • vaclaw  

          To vypadá fakt dobře, akorát nevím, jestli není už trochu míň sportovní, než bych si úplně přál. Nicméně to vypadá moc hezky a je to další brouk do hlavy :)

          0 0
          • Jáchym 1  

            Tak že by to bylo málo sportovní se nemusíš bát.Attain MY 25 má nový rám.Časem vyměníš záplety a máš raketu.

            0 0
          • borda  

            Tak otázka je, co je sportovní jak by sis přál. Ono z gravela a na „pohodu“, ony ty silnicnicni rakety zas tak úplně na pohodu nejsou. A nezvyklý tělo si musí hodně zvykat.

            0 0
            • vaclaw  

              To je pravda, nějaký závodní kolo bych asi moc nedával, ale Cube na klasickou endurance silničku spíš Agree, ten Attain je pak takový entry level, když si chceš zkusit silnici, ale nevíš to ještě moc jistě.

              0 0
              • tomo_111  

                Agree by som povedal je niekde medzi endurance a race inych vyrobcov (trochu nizsie, pozrite stack/reach ratia) ale je to este v pohode :)

                Napr Canyon ma na podobne velkosti vyssie stacky ..

                0 0
                • vaclaw  

                  To jo, zase cube na tři klasický silničky, kdežto Canyon jenom dvě (ultimate a endurance). Já to vztahovat spíš k tomu Van Rysel NCR, který je taky braný spíš jako endurance a vlastně je to něco, co jsem hledal. Ale jo, je to mezi, trochu víc endurance ;)

                  0 0
      • onsad  

        V Decathlonu si půjč tu silničku a potom si ji kup. Je fakt dobrá.

        0 0
        • vaclaw  

          Tak vypadá dobře, jenom mi pořád vrtá hlavou, jestli za podobný peníze nemít něco trochu líp vybavenýho. Na druhou stranu záruka je taky dobrá, no… Je možný, že to tak skončí…

          0 0
          • onsad  

            Lepší asi bude jen tohle z vlákna o slevách. Ale nevím. Ten Decathlon za 40k Kč je podle mě super.

            https://www.merlincycles.com/…-322759.html

            1 0
          • adam1  

            Koukni na MMR ?Jestli platí ta sleva, tak to máš i v elektrice

            https://www.tsbohemia.cz/…2024_d510240

            Slevy /kupon funguje -ty ceny pěkné .

            0 0
            • vaclaw  

              Popravdě ta původní cena mi přijde hodně přestřelená. Ta se slevou už trochu smysl dává, ale pořád je to už výrazně nad limit a za mě ten rozdíl v ceně bych radši investoval do výpletů než do řazení. Ale díky.

              0 0
              • adam1  

                Ta původní cena je úlet:)) tak řazení taky dává smysl :) Tiagra je jen 2×10 oproti 2×12 105 di2

                Jak tě to chytne tak budeš možná litovat ?:) ten decač se blbě prodává :) kola časem určitě .

                Nejlepší je stejně koupit „raketu“ 120–160 k a neřešíš nic :)klidně i na splátky ?

                0 1
                • vaclaw  

                  Njn, jenže takový kolo bych se bál opřít o zeď :) ta Tiagra funguje ale hezky, zkoušel jsem si to projet a oproti 105 co mám na gt bych nepoznal rozdíl. Ten jede přechod bych oželel. Samozřejmě lepší sada je lepší, ale třeba ty záplety mě lákají víc. Nicméně pořád se rozhoduju, tak uvidím, jak to dopadne ;)

                  0 1
                  • ladys  

                    Šel by jsem určitě do lepší sady. Lepší odstupňování a i rozsah. A elektrika je super. Zápletky pořídíš dodatečně ;)

                    0 0
    • Max88  

      Navazuji na toto téma. Moc prosím o zhodnocení, případně doporučení první silničky. Rád bych párkrát vyjel a zjistil, zda mě to bude dlouhodobě bavit, pak bych případně šel do něčeho dražšího. U mě 175 cm a cca 72 kg. Našel jsem si toto, ale nevím, zda poměr cena/výkon odpovídá: https://www.cyklobazar.cz/…dster-ltd-10

      Moc děkuji.

      0 0
      • UHU  

        pro mě neodpovídá

        0 0
      • adam1  

        Zkus něco pohledat na 105 2×11 klidně rafkové

        Na úplně nové sadě 2×11 včetně brzd ,karbon vidle na černém komaxitu -rám al author vel.54 v takovém retro stylu za 18000,– :)

        0 0
        • Max88  

          Diky moc.

          Nasel jsem pak jeste toto: https://www.cyklobazar.cz/…-team-carbon (ale koukam, ze rok 2010), ale zase uprimne nevim, zda odpovida.

          0 0
          • Johny.Merida  

            Sušák na ponožky nechceš :-))…bovdeny od pák venkem. Bovdeny už určitě pěkně pod omotávkou.

            0 3
            • Max88  

              Nevim, zda by to v ramci prvni kola melo pro me nejake negativni dusledky:) Ale estetiku chapu.

              0 0
              • Johny.Merida  

                Pokud je kolo za stejný prachy, volba je jasná.

                0 0
                • Max88  

                  Rozumim, moc diky. U druheho kola je u me problem druha strana republiky. Obecne je (a rozumim tomu) pro me slozite v teto cenove hladine posuzovat kvalitu jednotlivych kol a zda odpovida cena, takze ocenim kazdou radu.

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Karbonová čína problém nebude, galuskly a omezení na úzké obutí, teď úzká vidlice ano.

                    0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    2 0
          • Johny.Merida  

            Na zkoušku klidně něco takového.

            https://www.cyklobazar.cz/…ondriest-rp3

            1 0
          • gersa  

            Máš výšku jako já, jestli je to velikost M, tak OK, i za tu cenu to jako startovni kolo může fungovat. Otázka je stav a nájezd

            0 0
          • Vilém  

            Poradne se podivej na sedlovou trubku pod objimkou.

            0 0
          • adam1  

            Tady máš nové se zárukou na kotoučích a 105 a jako první silnička poslouží dobře pak si necháš jako zimáčka

            https://www.cyklobazar.cz/…e-model-2024

            https://www.mojekolo.cz/…nto-dsc-4-0/

            0 0
            • Vilém  

              To CTM na me geometrii pusobi jak nejaky prasopes postaveny na crossovem ramu.

              0 0
            • Max88  

              Dekuji moc. To Kross Vento se mi libi vzhledove. Predpokladam, ze hlinikovy/karbonovy ram zatim resit nemusim (?).

              0 0
              • adam1  

                Tak máš zřejmě omezený finance?Hliník taky jede neboj :) Za ty peníze dobrý kup a máš nové kolo se zárukou ,pokud ti sedne velikost .

                Nech si to objednat na prodejnu a vyzkoušíš pak se rozhodneš

                Máš už tam 28mm pláště a 10sp nová tiagra je ok

                Teď se dívám ,že to mechanický kotouče ,tak s tím zkušenosti nemám :)

                Jestli ale máš finance tak už bych koupil něco lepšího v karbonu na 105 s hydraulikou

                0 0
                • vaclaw  

                  Na ty mechanický brzdy bych se radši vykašlal. Ne že by to nebylo použitelný, ale to už bych radši karbon s ráfkovýma nebo hlínu s hydraulikama.

                  Jinak jestli karbon nebo hliník už se řešilo tolikrát… úplně bych se na to nevázal, zvlášť pokud to máš na zkoušku, respektive nevíš, jak moc to využiješ. Nicméně karbon > hliník ;)

                  1 1
                • keymaker  

                  Záleží na váze jezdce. Měl jsem je na CruXu a brzdný účinek je horší, ale ne, že by nebyl. Předělal jsem na hydry a je klid. Ale najel jsem s tím cca 10 tis km. Jen jsem musel víc přemýšlet, kdy začít brzdit.

                  0 1
      • Tomcat  

        Úzké pláště, starý hliník cca 15let, rám základ pro cca 5–7 vybavovych stupňů od cca 15k do 50k

        Řek bych že přesně naopak, tohle je pro někoho kdo ví do čeho jde.

        Pro začátečníka nepohodlný kolo, co špatně brzdí, ne zrovna hobby univerzálníma převodama.

        Protože papír snese vše nejde věřit najezdu takže s vyměklou zadní stavbou s výhledem na první praskliny nebo vymackany pátky pod upínákem. Za cca 1/4 původní ceny no nevím nevím.

        0 0
      • Barbora13  

        Myslím, že v této ceně si nelze přát více (pokud tam tedy není nějaký háček):

        https://www.cyklobazar.cz/…dus-robin-sl

        2 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 8
      • StDa  

        Záleží kolik do toho chceš investovat. Já bych možná volil Tribana z Decathlonu https://www.decathlon.cz/…_/R-p-301728?… , který by se pak dal dobře prodat. Nebo kouknout po něm na bazarech. Osobně jsem na Tribanovi taky začínal a za mě to bylo super kolo.

        0 0
      • mr.nikdo  

        Být o 5 cm menší, prodal bych Ti svoji :(

        1 0
      • Daf  

        Ahoj, co třeba tohle?

        https://www.cyklobazar.cz/…scott-addict

        2 0
        • Max88  

          Diky moc! To vypada moc dobre, respektive dle vybaveni je cena asi odpovidajici, ze? Je pro me hrozne tezke, kdyz nevim, na co si dat pozor v pripade, ze bych kolo bral, ale predpokladam, ze nejaky praskliny a podobne veci jsou naprosto red flag.

          0 0
          • Daf  

            Mě přijde úplně super, pokud ji časem trochu vylepšíš, ani nemusíš v nejbližší době hned uvažovat o nové.

            0 0
          • gerrard  

            Cena OK. U praskliny se těžko poznává co je lak a co je karbon. Vyzkoušej hlavně posed, ale ten je aktuálně dost takový pro holku. U chlapa předpokládám, že otočíš představec a možná ještě poputuje dole. Musí to dobře řadit a na všechny polohy. Jestli umíš změřit řetěz a poznáš ojeté pastorky a převodníky, tak uvidíš jestli tě čeká nějaká investice do převodů. U silniček se obecně není čeho bát, ty kola nedostávají takový záhul jako MTB a není tam nic tak servisně citlivého, jako vidlice, tlumiče a kinematika zadní stavby. Ještě by silnička neměla být nějaká doškrabaná a „omatlané“ gumy na pákách a odřené páky. To nesvědčí o moc velké péči a starostlivosti o kolo.

            1 0
          • yetti  

            Když rám prohlédneš a nenajdeš nic, co by vypadlo jako prasklina, zalomcuješ řidítkama, sedlem a nic nebude skřípat, tak je riziko minimální. Jestli to řadí snad poznáš, na brzdách se nic pokazit nemůže (výměna lanek a bowdenů, případně brzdových špalků je záležitost na pár minut) a poslední jsou kola, která když roztočíš, tak mezi brzdovýma špalkama krásně vidíš jestli hází.

            Staré silničky jsou většinou blbuvzdorné a pokud nejsou viditelně orvané od nehody, tak za 19tis zase tal moc neriskuješ. Vše co bys přehlédnul se dá vyřešit za pár peněz.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • koko0925  

          Jo to je dobrá nabídka. Představec dolů a bude to OK.

          1 0
        • Max88  

          Jeste me teda zaujalo toto: https://www.cyklobazar.cz/…ant-advanced.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Giant dobry. Cena vubec.

            0 0
          • yetti  

            Nástup kotoučových brzd srazil ceny klasických silniček tak nízko, že kupovat bazarovku na Tiagře imho nedává smysl. Na tomhle je slušný akorát ten rám, zbytek je bezcenný šrot.

            3 0
      • onsad  

        Teď má Canyon slevu na Endurance silničku a nebo si zkus půjčit v Decathlonu Van Rysel NCR. Ale jsou to už dražší stroje.

        0 0
      • mira13  

        Různých názorů se tady vysypala hromada, ale já osobně bych se na první vyzkoušení vůbec nebál klidně toho kola z odkazu. Jen bych zkusil jednat o ceně, protože mi s ohledem na stáří kola připadá dost vysoká. Navíc moc nechápu, proč je tam nová kazeta, pokud by kolo mělo skutečně najeté jen ty 4 tis. km (takže možná má mnohonásobně víc).

        Zásadní hlavně je, aby seděla velikost. Ale pokud je to kolo na chvíli, které asi půjde brzo pryč, protože budeš pořizovat lepší a nebo proto, že tě to nechytne, tak bych fakt víc neřešil. Mluvím z vlastní zkušenosti, před pár lety jsem to řešil podobně a pořídil něco podobného (jen ve stavu nového kola s reálnýma pár stovkama km). A kolo mi nakonec vydrželo doteď, protože mě pořád baví, byť jsem vedle toho pořídil i pohodlnější celokarbon. Mám tam 25 mm pláště a neřeším, protože ve srovnání s jiným kolem na 32 mm tam nepoznám nijak zásadní rozdíl, kvůli kterýmu by se mi to chtělo nějak řešil. Na silničce prostě človek musí vybírat pěkný povrch, na rozbitých silnicích je to otrava na všem :)

        0 0
        • donMilan  

          Jeden z rozumných komentářů, prostě když ji miluješ, není co řešit, když pořád jen vymýšlíš problémy, moc se neprojedeš, pro tu kazetu bych ale měl vysvětlení, možná potřeboval lehčí převody protože jezdí v kopcích, stejně to bylo u mě

          0 0
    • Marthe  

      A není možnost si jen někde půjčit a vyzkoušet? Protože pak s jídlem roste chuť a budeš si říkat proč jsi si rovnou nekoupil něco lepšího, nejdřív to bude karbonový rám, pak budeš přemýšlet nad karbonovými koly, potom elektrika atd. atd.

      0 0
      • tomo_111  

        zrovna v tom decathlone to pokial viem slo – kludne na vikend a len na obcanku a podpis (kamos tak mal od nich Tribana a druhy nejaky karbon na rafkoch a karbon kolach asi za 90), treba sa skusit popytat :)

        0 0
    • Touš  

      Hoši, plácáte tady kraviny. Kup si cokoliv v pěkném stavu co ti velikostně sedne. Klidně zánovní hlínu na Soře jako první silnici na zkoušku. Takhle jsem sehnal kámošovi kolo a v teniskách a bavlněným tričku si v kopci povodil 80% cyklistů. Jejich pohledy stálo za to vidět. ???? Je to jen o nohách a kondici která se psaním na BF určitě nezlepší. ????

      4 2
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • vaclaw  

        Já nevím, mě si v kopci povodí 90 % cyklistů a stejně mě to baví.

        0 0
    • donMilan  

      Krize středního věku se řeší jinak, já si ve 40ti koupil motorku a stojí to za to (i když zatím na kole najedu víc než na té motce)

      0 1
      • Johny.Merida  

        Já ve 45 letech dvě motorky prodal a k biku pořídil silnici a grévla :-))

        8 0
        • keymaker  

          Já obě motorky prodal než se narodily děti :-) ale hadry stále mám :-) kol se do garáže vejde víc než motorek :-D

          5 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
VIP CZ Promo

Extra slevy jen pro bikeforisty

Jěšte větší slevy až o 15 % na kola i vybavení. Jen do konce října na mtbiker.cz