Jízda na elektrokole zdravější, než na klasickém

129 nepřečtených
  • l.bily

    Srdeční tep při testu jizdního kola a elektrokola:

    Trať byla dlouhá 14 km. Prvních 10 km bylo po rovině a zbylé 4 kilometry prudké stoupání. I přes velmi dobrou kondici testovacího jezdce se jeho tep pohybuje v průměru na hodnotě 133 tepů/min a maximum dosahuje v závěru stoupání na hodnotě 156 tepů/min.

    Naproti tomu při jízdě na (terénním) elektrokole nebyla v průběhu celé trati překročena hodnota 100 tepů/min a průměr byl překvapivých 76 BPM. Jako bezpečná frekvence prospěšná pro lidské zdraví se považuje úrobveň od 70 do 100 BPM.

    0 0
    • mykovec  

      Hele, jdi do ****** a tam 3× zakukej

      0 0
    • novas752  

      Teď si právě rozšlápl bábovičku těm, kteří tvrdí, že se i na elektrokole musí makat. ;-)

      Jinak ty uvedené tepy bez kontextu nic neznamenají, pro někoho to může být Z5 těsně pod maximem, pro mě je ta maximálka začátek Z3 pásma = docela nuda. Většinou mám podobnou průměrku a maximum z vyjížďky o 25–30 víc.

      Jinak by mě také zajímal zdroj posledního tvrzení.

      0 0
    • Jano86  

      Ja som sedel na elektre pred týždňom prešiel som 85km a necítil som žiadnu námahu ani nič podobné.. Jednucho motorka.. Ale treba priznať ze je to momentálne fenomén medzi lidmi

      0 0
      • Cavendish  

        To ovšem platí tehdy, pokud se ploužíš rychlostí do 25km/h. Pak ti to nemilosrdně vypne a začíná to být docela fuška. Tahat 21kg bez přípomoci ti už tep zvedne slušně.

        Na ěcku mám průměry kolem 22km/h, takže velkou část jedu za svoje a po 50km si teda v pohodě nepřijdu :D tepy a průměry v podstatě sedí s těmi, co jezdím na CX.

        Takže ano, pro výletníky co jedou 15 to motorka je…jinak jsou to spíš galeje.

        0 0
        • psbiker  

          3/4 to mají čiplé..

          0 0
          • McBlacky  

            Nesmysl

            0 0
          • Cavendish  

            Ale di :)

            0 0
            • psbiker  

              Narazit na někoho takového co jede 25 km/h je vskutku vzácnost. Ilegální úpravy nastavení a čipy jsou běžným standardem. Jinak chválím poctivé používání e-kola pro zvýšení tréningového úsilí:)

              0 0
              • Cavendish  

                Po čipu sáhnou borci, co chcou akorát machrovat před kundama v bike parku. Běžný zákazník, tj. manželský pár ve věku 50+ si koupí kolo a spokojeně jezdí. A takových je drtivá většina

                0 0
                • orm  

                  Do jake kategorie bys dal Janese? Ocipovany stroj a jeste vola po tom, aby se limit zvedl, ze 25km/h je malo :-).

                  0 0
                • psbiker  

                  Nemusí být hned čip, manipulují s obvodem kola, nastavují vyšší limit ve skrytém menu, lepí magnety na kliky. Ti důchodci to asi nemají zapotřebí, ale spousta jich má alespoň akcelerační páčku. Těch co dodržují zákonné limity vidím menšinu, bohužel.

                  0 0
                  • bessinka  

                    A co jako?

                    0 0
                  • Esi  

                    Pokud jsou to lidi kteří mají najeto na normálním kole desítky tisíc km a umí ho ovládat a brzdit, tak ať jezdí po silnici klidně 50

                    0 0
                    • psbiker  

                      Stačí když v mládí pilotovali babetu, to je podobné.

                      0 0
                      • Esi  

                        Naopak, Babeta je dobrá příprava, byla ještě těžší než jsou éčka a brzdilo to hůř než současné elektrokola i když mají jako brzy nějaký odpad typu MT200.

                        0 0
                        • ronda  

                          Náhodou, Bábu snadno naučíš gumovat i na hrubém betonu. Stačí rozmíchat troška kalafuny v technickém benzínu a vstříknout do bubnu. První dvě zabrždění jsou kulervoucí, pak to má nějaký čas kvality funkčních brzd. A když začne účinek slábnout, vstříknutí jen zopakovat.

                          0 0
          • novas752  

            Málokdo to má čipnuté, většina lidí koupí elektro a používá, nijak víc to neřeší.

            0 0
            • psbiker  

              Jak zjistí, že je předjíždí bába s nůší, okamžitě začínají řešit. Neřeší možná důchodci s e-kolem na výlety..

              https://www.ceskenoviny.cz/…vuji/1920869

              0 0
              • novas752  

                Hele já mám nějaký ekolo píchnutý na diagnostiku skoro každý den, tak tušim o čem mluvim.

                0 0
                • psbiker  

                  Tak to jo, já zas e-kola potkávám občas na cyklostezkách. Nepamatuji se, že by někdo jel v limitu, vždy aspoň 30 km/h..

                  0 0
                  • babkanakole  

                    Jak která. Pravidelně štvu jednoho nebo dva elektrocyklisty, když je do mírného táhlého stoupání předjíždím cestou z práce naložená i nákupem. A stačí na to závratných max. 22 km/h, co mi nejčastěji měří místní nový radar na konci toho úseku. Jednoho z nich to předjetí vždycky vybičuje k zapnutí větší přípomoci.

                    Potkávám je minimálně jednou týdně.

                    Nějak mám spíš kliku na E-cyklisty, co si jedou svých 17–18 km/h kopec nebo rovina.

                    0 0
                    • psbiker  

                      Asi záleží na místě. Ti e-sportovci co jedou do Beskyd z Ostravska asi chtějí mít cyklostezku rychle za sebou. Tam je teď mimořádná koncentrace různých e-samohybů, tak mám trošku přehled :)

                      0 0
            • Esi  

              To jo, jde o to jak to řeší výrobce, máma má nějakou trekovou jebku s motorem v zadním kole a když tak dám úplně nejlehčí převod a točim kadenci tak 15 tak že úplně nulová síla, tak to se mnou po rovině na maximální přípomoc jede 32km/h. To kolo je v originálním stavu, žádnou úpravu na tom nikdo nedělal, tak že to v tomto legislativě odporujícím stavu bylo prodáno, je to z nějakého supermarketu typu Globus tak že tam to určitě nikdo neupravil

              0 0
              • Jáchym 1  

                No,ty levný éčka jsou fakt vo hubu.Šílenej zátah z nuly a když člověk přestane šlapat,tak to ještě 2–3sec táhne.Fakt nebezpečný.

                To je ten rozdíl oproti kvalitním motorizacím.

                0 0
                • Esi  

                  Je to strašná jebka, ale na ježdění po cyklostezce na výlety to stačí, bohužel aktuálně zdravotně na normálním kole moc jezdit nemůže a zase sedět kvůli tomu doma taky nechce

                  0 0
        • cioran-m  

          Předpokládám, že máš samozřejmě na svým ečku Campanescu? :)

          0 0
          • nooski  

            Hele do éček fušujou výrobci rybářského náčiní. Výrobce komponentů na kolo se věnuje komponentům na kola 

            0 0
            • cioran-m  

              Musí to být však být stressující. Nejen pro Cava osobně, teda. Vždyť když to tak půjde dál, za chvíli budou snad muset v té Transylvánii propouštět!

              0 0
              • Cavendish  

                Co to zase meleš?

                0 0
                • cioran-m  

                  Netrap se tím. Dnes je horko, na mopedu v klidném režimu to bude fajn! :)

                  0 0
                  • Cavendish  

                    Sorry že využívám výhru v soutěži :)

                    Ale radši zůstaň přes poledne doma. Důchodci by měli zůstat ve stínu ;)

                    0 0
                    • cioran-m  

                      Já jednou taky omylem něco vyhrál – vstupenku na koncert skupiny Kryštof. No, věnoval jsem ji hned dole tlusté dceři naší domovnice, měla z toho radost.

                      A neboj, furt ještě pracuju… :)

                      0 0
                      • Cavendish  

                        To se mi ulevilo. Aspoň vím, že ty tvoje Zippy nejsou z mé kapsy :)))

                        0 0
                        • cioran-m  

                          No vidíš . Ostatně, vždyť Zippy třistatrojky jsou vcelku běžný, továrně vyráběný kola a taky na to běžný, takový univerzální použití, nebo ne?

                          Není to nic vzácného ani exkluzivního, žádná hůl z dřeva amourette nebo tak něco… :)

                          0 0
                          • Cavendish  

                            Ta cena úplně běžná není a na takový to denní ježdění bych se je určitě nekoupil :D

                            0 0
                            • cioran-m  

                              Ale tak – je to běžná cena nečínskejch karbonovejch ráfků, resp kol. A na běžný ježdění to právě vymyšlený je; ostatně, vyhrálo to několikrát Roubaix, jezdil se na tom cyklokros, tak co. Ostatně, mám je taky z těch z těch šesti letních silniček akorát na jednom, bakelitovým kole.

                              0 0
                              • Cavendish  

                                Kola za 40k zkratka nejsou pro široké masy na denní ježdění :)

                                Za polovinu mám Nextie na nábojích DT a věřím, že rozdíl proti Zippům nepoznám

                                0 0
                                • McBlacky  

                                  Poznas, nextie budou lehci. Myslim nez ted ty nejlevnejsi 303 coz je presne ksunt pro masy

                                  0 0
                                  • Cavendish  

                                    Ale za strašnou raketu peněz. Pro masy jsou cenovkou Equatory. Za ty prachy bych je na denní ježdění klidně vzal. Ale už mám Zondy :)

                                    0 0
                                • cioran-m  

                                  Mne stály šestadvacet tehdy, aspoň myslím. Když má člověk v pboru ty kamarády… A zda bys ty poznal rozdíl či ne, to už holt záleží na jisté tvé citlivosti, pokud se jízdy na kole týče; to už je holt tvoje soukromá věc. :)

                                  0 0
                      • nooski  

                        Ty jo, vyhrát vstupenky na Kryštof, tak je spalím a doufám, že mě u toho nikdo neviděl.. je hezké je darovat, ale přispíváš tím k celkovému úpadku lidství. ;-)

                        0 0
                        • Cavendish  

                          Líbí se mi, jak si prostě kopne vždy, kdy může.

                          ,,tlusté dceři domovnice”….proč ti stojí za to, zmiňovat tenhle absolutně nepodstatný fakt?

                          0 0
                          • deekay  

                            Protoze to tak nejak vystihuje to, co si clovek predstavi, kdyz se rekne fanynka Kyrstof? :D me to prislo vtipne :)

                            0 0
                            • Cavendish  

                              Jdu si radši pustit nějaký metal ze Skandinávie

                              0 0
                            • cioran-m  

                              Nehledě na to, že toto už byla právě krz zmíněnej kontext fabulace, nikoli tedy fakt. :)

                              0 0
                              • deekay  

                                Ale vsak nekteri to pochopili ;)

                                0 0
                                • Cavendish  

                                  Já ne no, ale já se v něm fakt nevyznám :) a nebo sem prostě mentálně slabší no.

                                  0 0
                                  • deekay  

                                    Tyjo a to mi prijde, ze zrovna cio pise tak nejak furt po svem a drzi si svoji linku. To jsou tu jiny adepti, ve kterych se nevyznam :D

                                    0 0
                                    • Cavendish  

                                      Zřejmě je to pro moje myšlení příliš logické a inteligentní. Už sem zdegenerovaný dementy z BF :D

                                      0 0
            • cioran-m  

              Ale vzhledem k tomu, že Ferrari právě staví SUV a jinak se chystá na totální přechod k elektrické připomoci a De Rosa postavil a prodává elektromopeda – já i těm Rumunům do budoucna věřím!

              0 0
              • nooski  

                Hele, vzhledem k zavřené fabrice rybářů v Malajsii budou lidí rádi i za Microshift z Číny. Italsko rumunská koalice bude ještě silná!

                Ferrari SUV je bohužel smutná realita

                0 0
                • cioran-m  

                  Tak – někdo má prostě k té rumunské technice pozitivní, preferenční vztah. Mavic, Campa a tak… Plus ta Čína k tomu, jak jsi zmínil. :)

                  0 0
                • pepek  

                  Kdyby se teď Enzo probudil, tak by je tam asi všechny nechal zabít :-(

                  0 0
                  • cioran-m  

                    Jo, je to peklo.

                    A zrovna v době, kdy karosářsky jsou ty jejich poslední věci fakt teda nádherný!

                    0 0
                    • Janes  

                      Když může mít SUV Lamborghini, proč ne Ferrari

                      Myslím, že by nikoho nepozabíjel :-)

                      0 0
                      • cioran-m  

                        No, nejsem si tak zcela jeho hypotetickou reakcí jist. Lamborghini je – a vždycky byla – především módní záležitost, už od doby Ferruccia ke konci šedesátých let.

                        Ale Ferrari – to byla ve svých nejskvělejších okamžicích úžasná historie krásy sportovních vozů a vůbec motoristického sportu.

                        A ******* firmu, která dělala auta jako 250 SWB, GTO, Daytonu, P3 a P4 a třeba i 355 výrobou SUV, to by asi Enzo nezvládl – byl přece jen z jiné doby.

                        0 0
                        • pepek  

                          Přesně. Ten byl nasranej, že vůbec musel dělat „obyčejná“ auta, aby byly peníze na závodění. A to ta jeho obyčejná auta byla krásná. Nějakou těhotnou velrybu by nechtěl. Prostě Fiat potřebuje peníze, tak co se dá dělat.

                          0 0
                        • Janes  

                          Jaký krásný auta dělal Porsche, Jaguar, Bentley a taky maj SUV, bo neni čas na hrdinstvi, pyčo… :-)

                          0 0
                          • cioran-m  

                            Inu, milý Janesi, (nikoli pyčo), doby, kdy Jaguar nebo Bentley udělal naposled sportovní auto a navíc ještě takové, na které by se dalo dívat, už uplynulo pěkných pár desetileti – a u toho Bentleye snad přes devadesát let.

                            A Porsche je tak trochu vyjímka: vyrábí sice jedno z nejodpornejších aut na světě, totiž to SUV, ale zas opakuje svým fanouškům jako mantru furt dokola, že to dělá jen a jen proto, aby měl peníze na gété trojky a spol. No a lidi to spolkli, protože se v dotyčném segmentu opravdu hodně a velmi dobře snaží.

                            Ale – při vší úctě k mnoha skvělým jejich vozům – Porsche není a nikdy nebylo Ferrari (i kdyby toho vyhrálo, kolik jen chtělo) a – Německo není Itálie.

                            0 0
                            • cioran-m  

                              Samozřejmě jeden Bentley závody jezdil (či snad ještě jezdí), ale podle mne teda ten mastodont pěknej není ani trochu.

                              0 0
                            • nooski  

                              Hele 911 je legenda, která nemá u Ferrari obdoby. Já Ferrari zbožňuju, ale prostě Porsche je daleko více blíže svým kořenům. Vždycky bych volil F40 před 959, ale Porsche je Porsche. A i v současnosti dávají Italům na prdel.

                              0 0
                              • deekay  

                                Ja treba mam Ferrari rad diky historii (hlavne te zavodni). Ale kdykoliv bych u civilniho auta sahl po Porsche :) A musim rict, ze me hrozne moc mrzi, ze sem totalne popasl dobu, kdy se dalo jeste za dobre koupit treba 911 SC.

                                0 0
                                • cioran-m  

                                  Nojo, já to mám takto s (původní) Alpine A110. V době, kdy se ještě koupit dala, jsem fakt žádný love neměl.

                                  Pěkná správná malá 911 (a ze správnejch let) se pořád ještě sehnat dá, když se člověk opravdu snaží, ale tenhle bakelit už ani náhodou.

                                  0 0
                                  • Janes  

                                    Já to takhle mám s Felicií, samozřejmě, s tou původní …

                                    0 0
                                  • deekay  

                                    Sehnat se da, ale 1.5mio jentak z kapsy nevytahnu :(

                                    0 0
                                  • Cavendish  

                                    Lancia 037, Stratos nebo ideálně Delta Integrále. Když se mám zabít, tak stylově a ne jako každý druhy snob s 911

                                    0 0
                              • cioran-m  

                                Hehehe. Legenda, která nemá u Ferrari obdoby.

                                Hele: 911 je moc fajn a pokud není zbastlená pohonem čtyř kol a turbem a tak, a neteče krz šířku od pankejtu k pankejtu, je to ohromný auto. Ale je to trošku podobný, jako kdyby Ferrari udělal Dino 206 a pak to varíroval a šolíchal donekonečna. (Koneckonců, v té době to bylo asi zajímavejši a hlavně hezčí auto než tehdejší 911). Nebo jako kdyby se jeden malíř naučil (skvěle) malovat zátiší s flaškama a karafama a celej život už nedělal nic jiného. Mimochodem, jeden takovej – opravdu úžasnej maliř byl (prožil celej život v Bologni).

                                Ale kterákoli 911 vypadá třeba vedle výše zmíněných 250 SWB (natož GTO!) jako skromná dívenka z dobré rodiny, co se nedopatřením octla ve svých jediných šatech ve vyšší, opravdu elegantní společnosti. :))

                                0 0
                                • Janes  

                                  Můj dětský vlhký sen, Farrari jsem nesnášel a dodnes k němu nevzhlížím…

                                  0 0
                                • deekay  

                                  Posledni vetu jsi napsal moc hezky a ona prave krasne ilustruje ten rozdil. 911 si totiz na elegantni spolecnost nikdy nehralo :) Vsak je to jen takovej rychlejsi VW kafer :) A to se mi na tom aute proste libi. Zatimco 250 SWB je elegantni tricatnice s uzkych satech, na steklich s klobouckem, tak 911 je holka s copem, v tilku s teniskama :)))

                                  0 0
                                  • Fazzy  

                                    Hele muzu ti strelit 924 v originalnim stavu. Ten vykon tam neni ale nejakou dusi to ma. A potom, klicek porsche se pocita :)

                                    0 0
                                    • cioran-m  

                                      944 by nebyla? :)

                                      0 0
                                      • deekay  

                                        Kdyz jsem pred nakym casem dostal skvely napad, ze idealni daily driver auto je preci 944, protoze vsechny nove jebky se serou :))) Tak se mnou pak muj servisak nechtel tyden mluvit, ze pro me nemuze mit vyhrazeny hever :)))

                                        0 0
                                      • Fazzy  

                                        To bohužel. Ale neni problém koupit rozšiřovací paket :) Výkon teda přidává jen na parkovišti..

                                        Deekay: tyhle auta si nesmí kupovat lidi bez cajku a heveru. Z toho pak nemá radost nikdo :)

                                        0 0
                                    • deekay  

                                      Tak ja nejdu extra po vykonu, ale 924 neni uplne po cem bych touzil. Kdyz uz naka mene vykonna klasika tak 911T a tak .) Ale asi bych tomu nebyl schopnej dat, co si to zaslouzi.

                                      0 0
                                      • Fazzy  

                                        Tomu naprosto rozumim, ale přecejen rozdíl v ceně je i proti 911 s opovrhovaým čtyřhrnkem dramatickej. Stejně jako ve všem ostatním teda :D

                                        0 0
                            • Smazaný účet  

                              Cayenne je vlastně Touareg ne?

                              0 0
    • Cabasekxxx  

      Takže je zdravější jezdit výtahem než chodit po schodech? Ideálně teda vlastně nedělat nic, protože nad 100 BPM se dostaneš jen svižnější chůzí. Četl jsem dost „moudrostí“ ale tahle je největší.

      0 0
      • cyklista86  

        Kdyz se budeme bavit ciste o tom. Co je pro zdravi mene skodlive a vynechame vsechny ty emocionalni zvratky kolem, tak ma pravdu. Vysoke tepy po dlouhou dobu vnima telo jako silnej stres. To je pripad drtive vetsiny lidi. Nedokazou jezdit v aerobnim pasmu. Pak tu mame druhej extrem a to jsou hodne vytrenovani lidi, kteri sice dokazou drzet nizke tepy i pri rychle jizde, ale to je nasladek extremni adaptace tela tzn. zvetsovani srdce, extremni snizovani resting heart rate a pod.. To taky se zdravim nema nic spolecnyho.. Takze kdo nedokaze jezdit dlouhodobe v aerobnim pasmu, ktere by odpovidalo rekneme rychlejsi chuzi s nejakou zatezi(na to jsme staveni) tak pro ty lidi je ebike zdravejsi. Takze kdyz vemu 3 uplne stejna trojcata. Jeden bude zavodit najede 30 000 a pod.., druhej najede treba 5000km rocne a bude to prehanet s intenzitou a treti bude jezdit treba 10000km rocne na elektrokole a s tepama nepujde pres 120. Tak at se vam to libi nebo ne ten treti na tom bude po xx letech zdravotne lepe(teoreticky kdyz bych bral jako faktor pouze ty ruzne stupne zateze pomoci cyklistiky..) Lidsky telo neni staveno na dlouhodobou zatez kterou vytvari jizda na kole. Chuze(nizke tepy u ktere nedochazi k te extremni adaptaci na aerobni zatez jako u bezcu a cyklistu apod.) a beh/sprint(ktera trva v radech sekund/minut a ne hodin) jsou prirozene pro lidsky telo a ne sedet na kole 5 hodin a drzet tepy silene vysoko a nebo jak jsem psal uz je mas nizko, ale protoze u tebe probehla extremin adaptace na aerobni zatez… Lidi maji podivnou predstavu ze vytrvalostni sportovec je obrazek zdravi..

        0 0
        • onuce  

          V tom případě budu díky zničeným kolenům paradoxně zdravější. Ploužím se vysloveně cykloturisticky, o nějakém hitu nemůže být řeči. Ten vlastně zažívám jen na kriplkáře. Ačkoli nedávno jsem díky magickému zlomku 22/50 předjel skupinu cyklistů vedoucí kola do prudkého kopce. Jistě netušili jak jim závidím, že mohou jít.

          0 0
          • zdenal8  

            A ty jako nechodíš?

            0 0
            • onuce  

              Chodím, ale opravdu špatně. Vlastně žiju systémem od židle k židli. Jednak to po chvilce chůze začne bolet, ale také jak mám neustále intuitivně zaťaté šlachy od lýtek až po prsty na nohou, a našlapuji do toho, tak mám právě i ty šlachy hrozně bolavé.

              0 0
        • novas752  

          Hele já nevím ale při chůzi, turistice mi do kopce taky leze tep na a nebo i přes nějakých 150 = 3/4 mého maxima.

          Stejně tak při běhu ta který je člověk taky přizpůsobenej.

          0 0
          • McBlacky  

            Mam pro tebe spatnou zpravu: jsi netrenovana lemra 

            0 0
            • Melvin  

              To nemusí být pravda. Třeba když vezmu zkratku na Smrk v Beskydech, tak i elitní běžci mají tempo kolem 15min/km a tepou 180.

              0 0
        • mykovec  

          Občas napíšeš něco rozumnýho a pak to zazdíš takovým hemzem…

          0 0
        • PLATYPUS3  

          Ještě bych tu rodinku rozšířil o staršího bráchu který by natočil taky těch 10 000km do 120 tepů na normálním kole :-)

          0 0
    • scalar  

      Raději neriskuj a nevylézej z postele.

      0 0
    • Esi  

      Když budeš dlouhodobě ležet doma na gauči, tak společně se stoupajícím množstvím tuku a klesající fyzičkou stoupá i klidová tepová frekvence, pár měsíců až let ta klidová tepová frekvence hravě překročí těch 70 a potom budeš vlastně nejzdravější :-)

      Jinak při svižné chůzi při tempu pod 9 minut na kilometr mám tepovou cca 105, tak že to bych měl asi raději chodit trochu pomaleji abych to nepřehnal.

      Samozřejmě jakýkoliv výkonnostní (vrcholový) sport nemá se zdravím mnoho společného a pro zdraví je daleko prospěšnější sport rekreační, na MTB najezdím cca 5000km za rok to je dejme tomu 300 hodin z toho podle garminu v průměru v Z5, která je u mě od 173 tepů, necelých 10% tak že to to srdce za rok určitě v klidu zvládne.

      0 0
    • exxonvaldez  

      Pěkně napsaná ,zkopírovaná a xkrát publikovaná reklamní sračka třeba zde (https://ekolo.cz/…je-zdravejsi), a teď něco o covidu prosím, třeba jak nám tam perou ty čipy......:D

      0 0
    • Chlebovnik  

      Větší <|>ovinu už jsem tu dlouho nečetl. Gratuluji.

      Jinak pro tělo a zdraví jsou prospěšné naopak právě ty občasné extrémy – teplo/chlad, intervaly a vysoká tepová frekvence. Prostě vypadnout ze standardního „pohodlného“ režimu. Navodit tělu pocit, že mu jde o přežití. Ale chápu, že pro líného emopedistu, je toto španělská vesnice.

      Přesto přeji autorovi pěkné a pohodlné „zdravé“ šolíchání se na 70 – 100 bpm. =)

      0 0
    • filipino_23  

      Víš co Sašo, jdi do …

      0 0
    • psbiker  

      Kde jsou zdravotní účinky nízkého tepu 110 do prudkého krpálu, když potom máš bobky to sjet dolů a tep vyskočí na 180. E-kolo je stres, pořád sleduješ čárky na displeji a vyhlíšíš hospodu se zásuvkou. Pak dojde baterka a po dědkovi se musí vyhlašovat celostátní pátrání.

      0 0
    • doubleingram  

      Blok troliku

      0 0
    • krabica  

      A nemáš porovnání i se zapnutým elektrokolem?

      0 0
    • Jamin  

      Je tohle už úplný dno?

      0 0
    • postman79  

      A ideálně si pořídit elektro leho kolo, si můžeš na tom i schrupnout, načerpat energii spánkem. Oj, to bude zdraví.

      0 0
    • Tom-T45  

      l.bily takhle ráno sedí doma u kafe a přemítá. Dneska zase bude vedro jako sviňa, tak radši zůstanu celej den zalezlej. Co ale budu dělat? V televizi nic není, fotbal bude až večer, na nějaké domácí práce se taky dnes můžu vybodnout, no nic, napíšu nějakou ultrapitchovinu o elektrokolech na B-F, a hned bude o zábavu na celý den postaráno. l.bily je chytrej kluk.

      0 0
      • l.bily  

        Ani ne, rano skoro svita, tak nemozu spat a nahodu sem to cital na nejakem elektro fori, tak sem se zasmal a dak to sem nech je sranda :) a jinak sme cely den s deckama na koupaku, ctu to az ted

        0 0
        • onuce  

          Úplně mě polilo horko při té představě. Na koupáku, teď! Tam musí být lidí jak psů. Nulové soukromí, nervosita, nucené poslouchání stovek cizích rozhovorů… Horor hadr.

          0 0
          • -b-n-x-  

            Lidi mají horory rádi

            0 0
          • l.bily  

            ja to tez uplne nemusim, ale decka byli radi, a nebylo az tak moc lidi jak sem cekal, dalo sa to pretrpjet, byli sme tam 4 rodiny tak sme sa spolecne zabavili.

            0 0
        • mykovec  

          Tak to pardon, ale mužeš snad napsat, že je to něco jako vtip,ne?

          0 0
          • l.bily  

            kazdy normalny to pochopi :)

            0 0
            • mykovec  

              Pokud to postuje někdo, kdo je schopen prznit dítě e-kolem, tak není až tak jasný. :-)

              0 0
    • -b-n-x-  

      A co když se v půlce výletu vybije baterka? Není to pak trochu nezdravé?

      0 0
    • DaSnail  

      Práve si zabil Vuka…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.