• GangBajk

    Zdárec

    vybírám novýho bajka,chodím po krámech,ptám se, naslouchám a dělám si svoje obrázky. Rozdíl v přístupu prodejců je velmi rozdílný: od naprosté pohody a vstřícnosti až k něčemu, co bych nazval slovem otřes.

    A tak mne napadla otázka: stalo se vám, v podobné situaci, že by jste poprvé vešli někam..a po odchodu se zapřísáhli že vás tam už nikdo neuvidí? Kupuje nejen podle toho, co je na krámu za techniku ale i podle toho, kdo stojí za pultem a jak se k vám chová?

    Možná by tu mohla vzniknout hitparáda prodejců. Bez ohledu Co nabízí ale JAK to nabízí, jak se chovají, jak vnímají nás, nerozhodnuté, zda jsou schopní a ochotní se nám třebas i hodinu věnovat, jak přesvědčují nás, kteří už něco známe, jak mažou med kolem huby, jak leckteří „věci znalí prodavači“ takřka neví která bije, jak mnohdy i zalžou.

    Pojďme se podělit o zkušenosti, pochválit veřejně ty schopné a poukázat na ty u kterých je zákazník jen prachobyčejný a nezaznamenáníhodný pouštěč penízků

    RB

    0 0
    • Pavel100  

      Ano, ale problém je v tom objektivním hodnocení…jednou má člověk jak zákazník nebo prodejce „blbou“ náladu a naopak někoho to drží pořád a je pořád ********:-)

      0 0
      • kolombo  

        Ono je to dost subjektivní a trochu také záleží na osobě, která nakupuje :-)

        Já si nemůžu vynachválit Kerdu v Liberci, včetně vyřizování reklamací. A už několikrát tu byla, na adresu právě téhle prodejny, velká nadávací debata.

        0 0
        • hada11  

          Ano taky si myslím, že když tam chceš utratit svých pár peněz tak by se měli o tebe starat!

          0 0
        • mr.antik  

          Taky nemam problem, ja tam chodim pro par veci, najisto, spis jak pro rohliky. Ale dovedu si predstavit, ze svym chovanim prichazej o spoustu penez, nastesti je nepotrebujou, tak davaj prostor jinym obchodnikum.

          Spis me prekvapila u tak velky prodejny absence kvalitnejsiho servisu, tlumice a vidle bych tam rozhodne nedaval.

          0 0
        • Twisp  

          Tak to já patřím k těm méně spokojeným,teda ono se o spokojenosti nedá v podstatě mluvit . Mohl bych tu vypsat hned několik důvodů, ale to patří do jinýho brežněvskýho vlákna.

          0 0
      • karliner  

        si myslím, že prodejce na blbou náladu nemá nárok…

        0 0
        • Polka  

          Zapomnels na to, ze prodejce je taky jenom clovek ;-)

          0 0
          • GangBajk  

            Prodejce je profík, je v zaměstnání, bere plat (já ho tam nechávám) takže by měl podle toho vystupovat- nálada nenálada. I když je mu sebeblbějc, musí se zákazníkovi věnovat s veškerou péčí, pakliže na to nemá, nemá za pultem co dělat. Já taky můžu mít kopec blbý nálady ale jsem v práci, tak to musím v sobě potlačit a ne ventilovat do okolí. V tom je profesionilsmus. V cizině to funguje, my Čecháčci se tomu holt musíme naučit…a od těch, co nám nabízejí a prodávají to vyžadovat…si myslím… Takže vidím-li, že prodávající jest trouba a jsem mu očividně na obtíž, padám pryč. Uvědomme si kdo je kdo: já tam nesu prachy a chci je utratit, on mi má nabídnout adekvátní službu. Jak jednoduché..a zároveň v praxi složité…

            0 0
            • kolombo  

              Asi proto, jak je to dobře placené a jak se do toho tady každému chce, prodávají třeba v Glóbusu samé Polky a Ukrajinky :-D

              0 0
              • drtyc  

                asi tak. latinske americanky a imigrantske cesky co roznasi a uklizi v restauraci… at je jim sebeblbejc a maji dve nebo tri zamestnani a z postele chodi rovnou do prace a z te posledni prace rovnou do postele, tak nemaji problem s tim usmivat se a myslet si sve. ostatne pokud neco vylozene nezblbnou, tak jim ten den i lip utece, protoze kdyz te oslovi natlemena drzka, tak ti to usmev na tvari nevykouzli a dvakrat prijemny nebudes ani ty jako zakaznik na oplatku.

                 

                nejradsi mam ale tavy ty cesky obsluhy na obed. menicko na stole vytisteny neni. maji ho akorat za rohem na tabuli na kterou sotva vidim a s brylemi co se orosi ted v zime nevidim nic a bez nich nic nez flek na zdi a usmev pozdraveni servirka akorat zabuci co to bude. tak jeste zkusim prekousnout a slusne se optam co maji a akorat vystekne a pokyne smerem k ceduli… Tak takovy pajzly fakt nemusim a varit muzou jak chteji – kdo chce muze zkusit – Kormidlo – Brno kousek pod prirodovedou.

                0 0
                • drtyc  

                  jinak dost tomu lepsimu prostredi pomaha fatk, ze ti imigranti a legal aliens a iegalove pracuji vetsinou na obdobu OSVC, takze pokud se zakaznik nastve a udela jim scenu, tak skonci za min nez 5 minut pred firmou a maji zakaz vstupu. A tech par co jich dela jako zamestnanec maji vypovedni dobu 14dni. To taky velmi prospiva kvalite sluzeb.

                  0 0
              • Lucia..1  

                Jednou jsem z ****** vyzkoušela brigádu na 2dny v Tescu, ptž jsem hrozně odsuzovala ty ženský, co neuměj zabučet a trochu se usmát na člověka..a jen jsem si potvrdila, co jsem si myslela:-) práce neni buchví jak náročná a celkem i v pohodě, když je člověk slušnej k nakupujícím, usměje se trochu a pozdraví, tak i když jsem tam udělala takovejch blbostí, tak na mě ani jeden z nich nezačal ječet a ještě se divili, že z nákupu nebyli napruděný, že zas neplatili u nějaký napruděný ženský:-)

                0 0
                • Medunka  

                  Jo, za 2 dny se dá zjistit, že ta práce je vlastně skvělá a že ty ženské jsou jen krávy v přechodu

                  0 0
                  • Lucia..1  

                    no nevim nevim, už jsem si vyzkoušela dost brigád a tohle je práce, která je míň náročná…kdybych byla nafrněná fiflenka, tak nedělám asi to co teď a prodávám něco jinýho a hnusná na lidi nejsem, i když jsou často dost nafoukaný a nepříjemný..a to bych nikomu nepřála zažít..

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Ale zas si vem, že ty ženské sedí za pokladnou celý týden, celý měsíc, celé roky. Tebe by bavilo pořád dělat tu stejnou monotónní práci? Myslím si, že ne :). Ale je pravda, že to není důvod pro to, aby byly na zákazníky nepříjemné.

                      0 0
                      • Lenka.05  

                        Přesně…monotónní práce, za nic moc extra peníze…ubíjející. Stačí se rozhlídnout po zákaznících jak se tváří…většinou kyselý načuřený xichty. To by pak asi taková pokladní, co tam sedí 12 hodin v kuse se třema pauzama na čurání, musela bejt zlatá svatá, aby měla neustále úsměv od ucha k uchu. Zkuste takovou paní za pokladnou s úsměvem pozdravit, poděkovat jí, popřát hezkej den. Ve většině případů se na vás taky usměje, přistrčí vám třeba tašku navíc k nákupu a najednou zjistíte, že ta zamračená babizna je ve skutečnosti docela příjemná paní :-) Mně se to docela pravidelně osvědčuje. A nejen u pokladny v hypermarketu.

                        Nicméně i výjímky existujou :-)))

                        0 0
                        • hribik A1  

                          njn, ked pri nachytronakupe ponahlajuc sa trebars do skoly a odstati si 10minutovej fronty pred pokladnou moc nalady na usmev nemam…zrovna v hypermarketoch nepovazujem za potrebny nejaky usmev alebo co, staci aby transakcia spravne prebehla. a aby pokladnicka nebola arogantna (ale to zase vacsinou nebyvaju). dolezitejsi je pristup tam, kde dochadza k priamemu jednaniu, komunikacii s predavacom – specializovane obchody, ale aj napr. pohostinske zariadenia, niektore kulturne zaujimavosti…

                           
                          0 0
                        • Lucia..1  

                          no tak s tim nemůžu souhlasit..kdyby si to vzali přes nějakou agenturu a nešli hned do teska, tak berou víc a když jsou z většiny důchodci, tak je nikdo nenutí, aby tam chodili,ne?? každýho volba pro co se rozhodne a když už to začně dělat, tak by to neměl dělat s odporem a bejt na ostatní hnusnej..nebo je tohle snad standartní chování?? když jsem byla nedávno v Alpách, tak si tam žádná prodavačka nedovolila bejt nepříjemná..tak jakto, ež tady je spíš vyjímka, potkat příjemnou ženskou:-/ a nehodlám někoho buchví jak zdravit a děkovat, když neumí říct ani „dobrý den“ a to snad umí i malý dítě, ne?? nechci tady rozebírat mojí práci..ale já to „dobrý den“ musim říct mnohemkrát více jak oni a nedělá mi to problém, když vim, že je to slušnost:-)

                          0 0
                          • Pebe  

                            :-)) super

                            docela by mě zajímalo co vlastně děláš, že potkáš za den víc lidí než taková pokladní v supermarketu. Napadá mě snad jedině rozdávání novin v metru ;-)

                            0 0
                            • Lucia..1  

                              no to opravdu ne:-) ale za svojí 8hod směnu jich potká jak ona nebo i víc…a neni pro mě problém otevřít pusu a to toho musim namluvit o hodně víc jak ona, že často nemůžu ke konci mluvit, jak mám vymluvený hlasivky:-/ a já mluvila o tom, kolik lidí musim pozdravit a ne potkat..tebe snad někdy v metru pani zdravila??asi ne.. a nevim nevim jestli pani pozdraví třebas za hodinu 40–50lidí..asi ne, co??

                              0 0
                              • Pebe  

                                já metrem moc nejezdim, 1×-2× mesíčně a ty noviny nečtu…

                                víc mě zajímá co děláš za práci, že takhle povídáš :-)

                                0 0
                          • jIrI___  

                            Nakupuješ ve špatném Tescu :-)). Já za pokladnama většinou potkávám studentky a nikdy jsem s nimi neměl žádné problémy. Jinak máš svobodnou volbu si vybrat pokladnu a prodavačku, ke které si stoupneš ;-)

                            0 0
                            • Lucia..1  

                              no tak nevim jakej máš výběr, když jsou tam třeba samý důchodkyně.. Přijde mi, že i v tom Albertu uměj otevřít pusu…a když už zdravěj bez podívání se do očí, tak je to docela dost neupřímný a to už pak nevim, jestli neni lepší, kdyby radši nic neřekla…

                              0 0
                          • JSt  

                            v alpach jsou na zakazniky pekne sprosti. treba v rakousku je nazyvaji dosti nelichotive :-).

                            0 0
                          • MARIN  

                            „no tak s tim nemůžu souhlasit..kdyby si to vzali přes nějakou agenturu a nešli hned do teska, tak berou víc“

                            • tomu nejak nerozumim
                            0 0
                            • Lucia..1  

                              když jdeš prodávat do obchodu s oblečenim, tak ten kdo pujde hned do toho obchodu, tak bere míň jak ten, co si tu práci sehnal přes agenturu. když jsem se tam těch lidí ptala, proč tu práci nesnášej, tak kvůli platu a nemohli pochopit, že jsem brala já jako přes agenturu víc jak oni, kteří tam jsou i rok dva..a o tom to je. ty ženský jsem vždy litovala než jsem si tu práci vyzkoušela sama..už jsem toho dost prošla jako brigádník a tohle mi přišlo jako nejvíc v pohodě, když člověk nemusí třebas 12h stát nebo chodit..

                              0 0
                          • nobody  

                            supr příspěvek, vidím, že máš hodně zkušeností :) (vše myšleno ironicky)

                            0 0
                            • Honza729  

                              V cem se myli ?

                              0 0
                              • nobody  

                                už jen v tom, že přes agenturu by měli víc

                                pěkně to popsala Lenka.05 (03.02.2009 21:08:59) 90.178.234.xxx 11×> JÁ zákazník vs prodejce (^ odpověď na 10× ^)

                                Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna

                                Přesně…monotónní práce, za nic moc extra peníze…ubíjející. Stačí se rozhlídnout po zákaznících jak se tváří…většinou kyselý načuřený xichty. To by pak asi taková pokladní, co tam sedí 12 hodin v kuse se třema pauzama na čurání, musela bejt zlatá svatá, aby měla neustále úsměv od ucha k uchu. Zkuste takovou paní za pokladnou s úsměvem pozdravit, poděkovat jí, popřát hezkej den. Ve většině případů se na vás taky usměje, přistrčí vám třeba tašku navíc k nákupu a najednou zjistíte, že ta zamračená babizna je ve skutečnosti docela příjemná paní :-) Mně se to docela pravidelně osvědčuje. A nejen u pokladny v hypermarketu.

                                0 0
                  • Honza729  

                    Jestli jsou zensky kravy v prechodu se da zjistit behem nekolika malo minut, mozna i sekund. Staci je jen pozadat o neco navic nez maji v popisu prace. Treba zjistit stav reklamace :-)

                    0 0
          • karliner  

            nezapomněl

            zákazník (ne kámoš) nemůže za jeho problémy, nechce je řešit a být jeho hromosvodem, chce v klidu a pohodě nakoupit a na prodejce s „blbou náladou“ se může klidně nadosmrti vykašlat a vykládat to na potkání svým známým a co si budeme povídat – osobní doporučení od kámoše je nejlepší možná reklama

            0 0
        • Pavel100  

          Prodejce nemá nárok na blbou náladu? A ty někde pracuješ a nemáš nikdy blbou náladu?…no to jsi borec. Na druhou stranu musíš uvažovat také případ profesionálního prodavače a debilního zákazníka…takový bude vždycky říkat, že obchodník je hňup.

          0 0
          • Hejdik  

            Prodejce má nárok na blbou náladu,ale to že ji má by zákazník neměl poznat.Potom to není profesionál,ale jen další z dlouhé řady.

            0 0
            • Pavel100  

              jo to souhlas! Ale nemyslel jsem blbou náladu zákazníka ale že zákazník je blbec to je dost rozdíl:-) Každý je jenom člověk a v životě nás mohou potkat věci, se kterými vůbec předem nepočítáme…

              0 0
          • hribik A1  

            kto je to debilny zakaznik?

            0 0
            • mr.antik  

              ten který nemá peníze

              0 0
              • Pavel100  

                to ne:-) … třeba takový arogantní machr

                0 0
              • Tomcat  

                Na tohle jsem slyšel zajímavý citát od staršího obchodníka po tom "nechtěný zákazník " odešel.....

                …no příjde sem a má keci, že chce rozhazovat jak sturmbachfurer a nakonec to byl stejně obyčejný eSeSák ( SociálněSlabí )­.....

                … je to drné, politicky a společensky netolerantní, ale bohužel to vyjařuje i ničím nepodepřenou povýšenost některých zákazníků, možná to bylo i ze života .

                0 0
    • hribik A1  

      ano, zalezi mi aj na pristupe. tam, kde su vlezli, alebo arogantni, viac nepridem. plati to nielen o vsetkych obchodoch, ale aj o napr. pamiatkach, zaujimavostiach, krcmach a pod.

      0 0
    • jimiAJ7  

      me je to sumak nakupuji z domu…:) pocitac,dotazy pres icq max mail.

      0 0
    • Jogador  

      A na co máš nahoře recenze, tak recenze obchodů máš…

      0 0
    • Wojtek  

      bydlím va Zlíně,jednou sem sháněl konusy ale v mojem nejoblíbenějším obchodu Elem je neměly,tak sem šel do města do jakéhosi KCK ale tam to bylo fakt otřesné ,pul hodinu sem tam čekal pak sem čekal než si tam páni prodavači neco udělají,konečně to vypadá ža uš ale někdo tam přijde a oni se mu hned začnou věnovat ale ža já tam čekám pul hodiny to je nesere,TAM UZ NIKDY NEJDU řekl sem až sem vyšel z obchdu…Elem je BEST,dycky tam přidu zeptám se že sem si na netu vyhlídl přehazku a kolik by stála tam,tak se mě zaptá kolik na netu , ja mu řeknu že 1000 a on že si to mam jit koupit na net,že mě to vyjde o hodně levnějš než u něho,a když je to malý rozdíl tak mi dá i nějakou slevu,,,,prostě ti prodavači se nedají srovnávat,někteří sou w pohodě,pokeca­jí(jednou sem s nim kecal 45 minut) ale někteří sou takoví zmrdi že se to nedá popsat,takže KCK už nikdy

      0 0
      • Stancek  

        Spatnej pristup… :-)

        Ja jdu do svojeho oblibenyho obchudku a kdyz uz vim co chci, najdu si predem dobrou cenu na ceskym netu a zeptam se, umis sehnat tohle a tohle, za tolik a tolik penez a neprodelat na tom? Vetsinou se dostanem na cenu jeste o kousek nizsi nez na netu.

        0 0
        • Wojtek  

          jn ,kupoval sem tam vidlu ještě o 500 levnější než na nejlevnějším netu

          0 0
    • deko  

      Tak sem prispeji z Ostravy. Nejradeji nakupuji v Bicyklech. Perfektni pristup, da se domluvit na cene, proste super ( vsichni prodavaci)!!!!! Na druhem miste je BagBike, ale nejlepe aby tam byl pan Pytel.

      Moje zkusenosti s obchodem YOGI jsou takove ±, ale v Madeji jsou podle meho nekteri nafoukani a s cenou nehnou ani za boha. ( max. VIP sleva).

      A jen info pro me: byl jsem nakupovat v Bikekramu a byl tam takovy pristup,„co otravuji s takovou malickostí“. Jak jste na tom s nimi ostatní.

      0 0
    • jIrI___  

      Já napíšu svůj názor na brněnské obchody. Na prvním místě je jednoznačně Velo Hanák – ochotní prodavači, všechno vysvětlí, doporučí alternativy, ceny na kameňák víc než dobré a na maily reagují do druhého dne. Malé mínus jsou stísněné prostory. V těsném závěsu je Šírer, platí pro něj to samé co pro Hanáka, jen mi tam příjde taková víc „průmyslová“ atmosféra. Na zhruba stejné úrovni je Hape – sice taky stísněné prostory, ale přátelská atmosféra, prodavači se člověku věnují a když člověk trefí správnou chvíli, mají hodně pěkné slevy. Na úplně opačném konci žebříčku stojí Cyklos Brno – prodavači nejeví o člověka jakýkoliv zájem, radši si na počítači vybírají a pouštějí písničky, nejsou schopni poradit, na ceny zboží se musí zeptat dalších tří lidí a stejně jsem měl pocit, že cenu jen odhadovali. Druhý pro mě naprosto nesympatický a odpudivý obchod je XCR. Tam mi přijdou prodavači strašně nafoukaní, arogantní a zaměřeni jen na movitější zákazníky, kteří si kupují jen špičkové zboží. Byl jsem se tam ptát na šaltr X.7. Pár minut jsem si postál před pokladnou než prodavač vůbec zvedl hlavu. Když jsem mu řekl svoje přání. Málem mi vynadal, jak se opovažuju ptát v jejích krámě na takové podřadné a nekvalitní zboží. Stejnětak když jsem sháněl pláště v drátovém provedení. Někde uprostřed je pak Bikezone. tam záleží na jakého prodvače člověk natrefí. Ale tak celkově mě nijak neokouzlilo.

      0 0
      • Smazaný účet  

        ze zminenych bych jen prihodil, ze s tim Sirerem mas pravdu. je to kvalita, ale neco jako supermarket. vejdes, odeberes a odejdes. ale jinak vzdy spokojenost.

        co se tyce bikezone, tak tam mam velmi dobrou zkusenost. pred par lety sem mel krizi, kdyz sem v lete vyrazel na tyden bikovat, ale zmrvil sem si konus na prednim kole den pred akci. zrovna byla sobota/nedele (proste vikend, uz si nepamatuju)- vsude zavrino, ale v bikezone mi po telefonatu dokonce otevreli na prani a zachranili mi poklidnej start cele akce. trzba minimalni, ale chlapik akorat odvetil, ze si tam aspon cosi poresi a je to ok.

        0 0
      • bagr84  

        Hm, mam obdobnou zkusenost…

         

        Velohanak – ochotni prodavaci, osobno pristup, bohuzel moc mala prodejna. Mit vetsi prostory, tak jsou pro me spickou v Brne…

        Cyklos na Vodni – banda pubertaku nejevici zajem o zakaznika. Clovek musi vedet co chce kdyz tam jde. I presto tam chodim docela casto.

        Sirer – Myslim, ze by se mohli vice venovat zakaznikovi. Jednou me ale naopak dost lezl prodavac na nervy kdyz se mi snazil vnutit jiny plaste nez jsem shanel, jen proto „ze je prave sundal z novyho kola a jsou o kilo levnejsi a proste bomba“…

        XCR – nechapu jak se to muze uzivit, v zivote jsem tam nevidel vic jak jednoho cloveka – prodavace. Jinak to pusobi dost snobsky.

        Cykloworld – peknej kseft, jen by mohli mit aktualizovanej eshop kdyz uz tam clovek vazi cestu (fotky produktu, dostupnost zbozi na prodejne).

        Bikezone – jen jedna zkusenost. Dost me na*rali kdyz mezi svatky zavreli a neobtezovali se dat nejaky info na net ani na prodejnu… Kdyz clovek zabije pul dopoledne cestou pres cely mesto do krpole, nastve to…

        Hobbysport – pripadne mi ze DOST zalezi na prodavaci na kteryho natrefim, nekteri chcou opravdu poradit a nekteri zas udelat kseft za kazdou cenu… Zkusenost ale zatim spis pozitivni.

          
        0 0
        • JSt  

          jeste nikdo nezminil rk cyklos na jiraskove. ceny rozumny, fajn prodavaci…

          0 0
          • drtyc  

            nevsimnou si. prvni krok nechavaji na zakaznikovi, ale jinak jsou rozumni.

            0 0
        • Polka  

          Kamennym kseftum se snazim vyhejbat jak cert krizi, ale kdyz jsem neco nutne potreboval, tak:

          1. Hanak – ze znamych obchodu v Brne asi ten nej diky osobnimu pristupu v mensi prodejne
          2. Kocar – pristup obsluhy na prvni pohled rozhodne laxni. Ale k te mlade pani a panovi s knirkem jsem si casem cestu nasel a kdyz me pak uz docela znali a vedeli, ze nejsu lama, co si jde nerozhodne vybirat poprve nakou vecicku, tak se chovali normalne ok. Akorat ten jeden pan prodavac tichej zamlklej je takovej divnej :-))
          3. Hape – jednou nam tam nezvladli povolit imbus na naslapu, podruhe kdyz jsem potreboval plochej drat na aksia, tak me prodavac okecaval, jakoze to si musim nechat vycentrovat to kolo na tenzometru, ze to me muzou praskat dal ty draty, jinak ze to bude nahovno a kdesi cosi. S dratem i kolem jezdim dodnes i bez tenzometru…
          4. Bikezone – byl jsem tam kdysi davno pro naky plaste myslim a docela fajn kseft, ale kdyz jsem nahlidl nahodou do dilny a videl, jak borcovi spadla vidlice po povoleni z ramu na zem, tak jsem si udelal obrazek svuj :)
          5. Sirer – byl jsem tam jednou a pres velky vyber stejne nemeli co jsem potreboval a ten styl supermarketu me nenadchl

          6) Cyklos na Vodni – tragedie jak uz bylo vyse napsano

          0 0
          • JSt  

            k tomu servisu v bajkzoun. zalezi, kdo to zrovna dela. pokavad to ale dostane do ruky zdenda (a dela toho vetsinu), tak v brne neni moc borcu, co by se s nim mohli rovnat…

            0 0
        • siafu  

          Brno – tak obvykle pokud sháním něco zcela určitého (třeba duši Flyweight, olej do RS), je problém, takže komponenty beru raději přes e-shopy, protože to vychází o dost levněji a bez lítání přes celý město nebo jdu jen tam, kde tuším, že by to mohli mít:)

          XCR – chodím tam pro duši či nějaký záplaty, pokochám se koly a omrknu oblečení. Je to jediný obchod, kde se mi podařilo vůbec sehnat návleky na tretry č. 38 a dělali mi tam servis Sida (to bylo tedy hoooodně drahý)

          Hobbysport – moc nemusím, kolo do servisu si tam prostě nedám (nevím proč, ale ne), když bylo potřeba projet závitníkem závit šroubu u XT klik, neměli

          Bikezone – pěkný kola, celkově je se na co dívat, měli tam závitník na ty XT kliky, mechanik si s tím věděl rady, za 30 Kč to hned udělal, nechám si tam vyplést kolo, dráty Revolution seženou… no jen kdyby měli ceny komponentů jako kupkolo či bikesport, bylo by to ještě lepší:) akorát škoda, že to mám trochu z ruky, jinak tam hned vozím bajk na servis

          RK Cyklos – sem vozím kolo na servis, protože to mám nejblíž (mimo Hobbysport), kolo seřídí normálně (řazení, kabeláž), ale vyplést kolo si nechám raději už v bikezone, jednou tam mechanik „nepoznal“ po obvodu naprasklý ráfek a že to líp nejde vycentrovat, stálo to 100 Kč nebo kolik a jezdit se na tom potom už nedalo :/

          Šírer – tak hlavně samá kola, bohužel bez auta je to hodně moc z ruky, ale dobrá nabídka oblečení, mám tam od nich zimní bundu, dres, přilbu Cratoni (ty už tam myslím nemají, no škoda) a taky snad nárok na 6% slevu (jestli furt platí:)

          Kočař – hmmm dřív tam mívali starší Vela za 20 Kč

          Vágner – starší Vela teď kupuji zde:)

          Jinak moc nikam už ani nechodím…

          0 0
          • jIrI___  

            Jo když jedu šalinama k Šírerovi, je to ze severního okraje krpole výlet na půl dne :-)). Na druhou stranu mám bikezone co by kamenem dohodil, ale když něco potřebuju, raději zajedu k Hanákovi.

            0 0
          • OCG  

            He, to je zajímavé, jak to každý vidí jinak.

            Já osobně mám tři oblíbené.

            1. Hanák. To je extratřída, podle mě se svým přístupem vymykají i českému nadprůměru, teda hlavně ten velikánskej pan prodavač. Nenutí, poradí, pobaví se, doporučí, řekne svůj názor a nezlobí se, když si nic nekoupíte. Asi ví, že se tam brzo vrátíte a koupíte. Já tam kromě blbin nakoupil už tak za 20 kKč, naučil tam chodit pár známých, kteří jsou stejně spokojeni jak já.
            2. Hobby Sport. Už to tu někdo psal – je potřeba natrefit na prodavače. Já osobně mám nejradši toho blonďáka, příjemnej kluk, poradí a pak takovej malej. Na druhé straně by byl ten, co se mu tuším říká Čáryfuk, jestli se nepletu, tak měl nádhernýho vymazlenýho Sugara. Ten musí mít svůj den, jinak je lehce přezíravej. Dokáže poradit, ale takovým lehce povýšeným způsobem. Ceny trochu horší, ale super výběr.

            Jana tu píše o servisu, že špatný. Já zas nedávám kolo jinam. Ti kluci tam jsou ochotní, milí a svoji práci dělají dobře a nabídnou i něco navíc: jednou jsem serval závit na brzdě, odvrtal to v práci a u údržbáře nechal udělat novej. Nemohl jsem však nikde, v celým Brně sehnat teb šroubek. V Hobby Sportu ten kluk vytáhl krabici a říká „vyberte si.“ Ani za to nic nechtěl. Zkrátit sloupek u vidlice? Nad otázku na cenu mávl rukou, tak jsem mu dal aspoň na pivo. Dokonce jsem od nich dostal zdarma i použitý podložky pod představec. Karbon prosím. Nic nechtěli (ne, že by to bylo kritérium).

            3. RK Cyklos. Moc tam nenakupuju, ale jsou tam milí, ochotní a co mi vyhovuje, je ta jejich nevtíravost – zeptají se, co chci, ale když řeknu, že se dívám, jdou si po své práci a mně nechají čumět. Jednou jsem tam zkoušel asi hodinu tretry, nakonec žádný nevzal, bo každý měly něco, co mi nesedělo, a ten s těma brejlema se pomalu až omlouval. Já bych na jeho místě byl nasranej, že kolem sebe skáču a pak nic nekoupím…

            4. Naprosto nejhorší, jak se tu asi shodneme, je ten obchod na Vodní. Kolega tam jednou přišel s tím, že by si chtěl koupit taštičku pod sedlo. Nevěděl kterou a tak se zeptal toho mladýho blonďáka s patkou, kterou by si vzal. No a ten candát mu na to odpověděl: „Já? Žádnou.“ Kolega si taky žádnou nevzal, na doporučení prodavače…

            5. Nikam jinam nechodím, ale mezi známými má špatnou pověst i Šírer, hlavně teda kvůli cenám. Já sám jsem tam nakupoval jednou, se známou vybíral kolo a přišlo mi to takové… cyklohypermarket. Neurazí, nepotěší. Oběd, který zasytí, ale chuťový dojem nezanechá.

            0 0
      • Schoscha  

        Co se Hanáka týká, tak je pravda, že to je docela malá prodejna.

        Na druhou stranu, ty malý prostory, kde si vždycky obouchám hlavu mají svoje kouzlo.

         
        0 0
      • rock  

        Tak když už tady máme Brno:

        Hanák: absolutorium, prodavači, ceny i mechanik

        Bikezone: velmi dobrý; slušný ceny, ochotní prodavači; je mi tam coby zákazníkovi vždycky příjemně

        Hobby sport: neutrální :-), nevadí mi a mají nadprůměrný výběr hadříků

        Šírer: pro mne osobně tragédie, měl jsem vždycky smůlu na hodně svérázné jednání prodavačů i na jejich kiksy (prodavačů i mechanika). Ale moc tam nechodím, obvykle si vystačím s předchozími třemi

         
        0 0
      • soc  

        Co se týče Hanáka, tak se podepisuju, ani teď už nikam jinam moc nechodím, prostě člověk přijde, pokouká na kola, já si hlavu o ty pověšené kola neomlátím, bo su malý, není tam problém se na cokoliv zeptat. Akorát občas je tam frmol a v tom malém prostoru je to trošku náročnější.

        U Šírera jsem kupoval helmu, obchod pěkný, ale atmosféra je opravdu taková průmyslová, přístup prodavačů mi přijde takový průměrný.

        Ještě jsem párkrát kupoval něco v Atrexu, nebo jak se to jmenuje, není to špatné, ale není to můj šálek kávy.

        0 0
        • soc  

          Ještě jsem zapomněl na Hobbysport, dřív to byl můj nejoblíbenější obchod (tím dřív mám na mysli dobu tak 10 roků zpátky), teď je takový normální, nějak moc mě neoslovil, ale výhrady nemám…

          0 0
    • Hejdik  

      Na přístupu prodavačů mě osobně hodně záleží.

      Tak já bych zhodnotil obchody u nás v Prostějověa srovnal bych to podle ochoty a odbornosti asi takto:

      1.Mystic bike. Opravdu profesionální přístup se snahou kvalifikovaně poradit.

      2.Prior. Vstřícný přístup  amyslím,že i dobré odborné znalosti.

      3.Cyklo Vačkář-Řekl bych ,že dobré znalosti a zkušenosti(1.cyklo obchod v PV po r.1989.žel tak trochu přístup-Hlavně prodat a víc se už moc nestarat.

      4.Cyklo Hudeček.Docela laxní přístup.Odborná znalost celkem dobrá ,ale tak nějak neví jak své znalosti prodat v komunikaci se zákazníkem.

      5.Cyklo sport „AUTHOR“ u HANÉ. Dost špatný přístup k zákazníkovi,neměl jsem moc dobrej pocit.Jako bych obtěžoval.Odborná znalost spíše na běžné úrovni.

      6.Cyklo sport „U divadla“-Snad nejhosší přístup k zákazníkovi co jsem zažil.Naprosto neprofesionální přístup.Proda­vači,zvlášte „vedoucí“ jedním slovem „namachrovanej jako prase“,neochota ke všemu,člověk jako by je měl ještě prosit.Odborné znalosti.nic extra.

      Jestli jsem se někoho dotkl,omlouvat se nebudu,tak to prostě vidím.

      Moje "domovská stáj se nachází v Lutíně v cyklo-MTW.Pokud bydlíte poblíž,a hledáte obchod kde nakupovat tak vřele doporučuju.Dos­tanete spoustu opravdu dobrých a nezaujatých rad.Profesionální ochotný přístup.Me to stojí za to dojíždět tam 20km.Přihazuju od­kaz.

      0 0
      • Stanley_vy  

        Ta prodejna v prioru ještě funguje?

        0 0
        • Hejdik  

          Jo funguje.

          0 0
          • Polka  

            A ze vubec prior porad funguje…tam jsem poprve vyzkousel jezdici schody a na to se nezapomina :-D

            0 0
            • Hejdik  

              :-))) jo to jsme na tom stejně,taky si pamatuju jak jsem jel poprvé:-)

              0 0
      • rainbowone  

        Máš v tom CHAOS – u Divadla je Hudeček ale v čem máš pravdu je ten přístup ten je opravdu unikum . Přístup hrůza a Servisu se lépe zdaleka vyhnout .

        Mystic Bike – Ty moc nemusím

        Crazy Bike – Mají Cube a KTM ale celkově slabota.

        Vačkář – Přístup svérázný občas to lehce skřípe . Servis bez problémů – celkově vzato na silničku není v PV lepší dodavatel .Nesouhlasím stím tvým "Hlavně prodat a víc se už moc nestarat " mám úplně jinou zkušenost.

        Prior – obyč cyklo obchod – Low-end

          
        0 0
        • Hejdik  

          Jo to jsem popletl s tím hudečkem.Crazy bike už myslím zaniknul,asi velká konkurence již zaběhlých obchodů.S vačkářem jsem měl prostě takové zkušenosti nic víc nic míň a co jsem slyšel od jiných.V prioru je to opravdu spíše jak píšeš low end,ale s přístupem a vstřícností jsem tam problém neměl.

          0 0
    • drtyc  

      ono hodne je to o zakaznikovi… holt kdyz si prijde pokecat a maji prodavaci dost prace treba s precislovanim inventare nebo si takovy co si prijde pokecat stoupne nekam do rohu do dalsi mistnosti a ceka, ze si ho nekdo vsimne…

      obcas zase jdou lidi akorat ocumovat a zkouset a hledat. jindy jdou pro konkretni vec a  uz jsou rozhodnuti a nemaji radost, kdyz jim do toho nekdo zacne skakat a tlacit jim jine zbozi…

      je to magie odhadnout to podle prvnich 10ti vterin nebo v prubehu osloveni a pak jeste je otazka, jestli se potkaji komunikacni schopnosti na obou stranach… nejenom to jak se kdo vyspi…

      0 0
      • Hejdik  

        No řekl bych,že zohledňovat,to,že má prodvač moc práce je nesmysl,inventůru by si měli dělat po zavíračce ,přece on je tam kvůli mě ,ne já kvůli němu a to je to co v mnoha případech těm "prodavačům"schází.

        0 0
        • Piki  

          Nu já znám pohled jak zákazník vs prodavač tak i prodavač versus zákazník. A kolikrát je to doopravdy velmi složitý trefit se se zákazníkem na stejnou notu(každý máme své starosti, problémy, nálady…) a k té inventuře po pracovní době…jjo inventura se dělá většinou jednou do roka při zavřeným krámě na pár dní. Ale pokud Ti dovezou zboží během otvíračky, něco se musí přecenit, přestvavět krám, to kdyby měl člověk dělat po zavíračce a zároveň domů nechodit ve 2 v noci tak by bylo občas taky otevřeno tak od 11 do 2 odpoledne a to by se zase zákazníkům nelíbilo…:-))

          0 0
          • Hejdik  

            No to je ale právě ono.Pokud má být obchodník opravdu profesionál,tak by měl ktěmto věcem přistupovat tak,že zákazník je na 1.místě a to jak si tyhle věci zařídit je věcí prdejce a zákazníka by tohle nemělo nijak ovlivňovat.

            0 0
        • pepino  

          Pokud kupř. v jistém elektro hypermarketu děláš inventuru jednou týdně po zavíračce, v lepším případě 1h, v horším do 5 do rána, na pásce máš vykázáno 160h měsíčně, ve skutečnosti tak 180–190, na vánoce i 220 a dostaneš za to 10.500, tak se jim na to i se zákazníkem vykašleš. Což se tam děje denně, včetně mě.

          0 0
    • daymaker  

      Všichni jsou lidi, ale v práci by problémy měli jít stranou. Já si v práci taky nemůžu dovolit být nevrlý! Když někam vlezu, tak první dojem dělá hodně. Je potřeba, aby byl prodavač vstřícný, ale co nesnáším, když je vlezlý a všechno co tam má je „bomba“. :-) Je to stejné jako v hospodě. Když si sednu a číšník místo pozdravu vypálí „co to bude?“, tak zdar nazdar… Dokud to nebudeme jako klienti vyžadovat, služby budou u nás pořád tam, kde jsou. :-(

      0 0
    • Sobi  

      No jasně, že jo!

      Třeba v Trinnity mě už nikdy neuvidí! Přesně jak mluvíš o arogantním přístupu, kdy je obtěžuješ, že chceš jenom pumpičku a ne hned všechny kola ve výloze… jednou jsem to přešel, dal jim druhou šanci a jen si to ověřil…

      Takže ano, znám ten pocit, když si venku před krámem řekneš: tak tady mě ani za boha neuvidí!

      0 0
      • RodOlsson  

        No, vidiš a já třeba na Trinnity nedám dopustit. Moje zkušenosti s tímhle obchodem jsou naprosto opačné. Nakupuju tam docela často. Nakupuju tam zhruba od roku 2002. Větší i menší nákupy. Vždycky sem s nima komunikoval osobně nebo elektronicky naprosto bez problémů.

        0 0
      • Medunka  

        asi jsem zenska, ale ja tam byla vzdy spokojena, nikdy nebyl problem.

        0 0
      • krteček  

        Myslím že nejaké objektívne hodnotenie je ošemetná vec..to čo ja považujem za normálne, niekomu pripadá arogantné , to čo ja niekto považuje za príjemné vystupovanie, môže pre mňa byť vlezlosť..a tak..

        Osobne mám s Trinnity tiež veľmi dobré skúsenosti, predavači príjemní..ani arogantní ani príliš vlezlí…nič nasilu nevnucovali a nepozerali divne, keď si človek neodniesol z nákupu polku predajne…

        Celkove ak potrebujem v Prahe niečo v kamennom obchode tak Krab-cycles alebo Trinnity, prípadne  Bike Ranch na Palačáku…a naopak..pokiaľ sa dá, tak obchádzam zďaleka Štěrba kola, Katmar, a ešte jednu predajňu zabudnutého názvu na Karláku

        0 0
      • Pebe  

        koukám jsi skoro jediný :-)))

        za mě osobně:

        1)nejlíp je v Trinnity, kamarádský přístup, popovídáme, dostanu čokoládku, zvážim kolo, prostě pohoda. Znám je ještě z doby začátků pod Nuselským mostem.

        2)BikeRanch na Palačáku, v pohodě obchod, ochotní prodavači, bývá tam pěkná slečna.

        Dál už chodím spíš cíleně za určitým zbožím, Peksport na Kohinooru, CykloPrag na Jiřáku, hlavně když mě pustí dovnitř s kolem.

        Servis si tvořím doma sám, jedin s čím jdu do servisu je hlavové složení, to jedu do Trinity.

        0 0
        • Dubys  

          S trinity mam taky jen dobre zkusenosti. Maj sice trochu mensi vyber a orientuji se spis na drazsi veci. Pokud jde jeste o tuhle casi Prahy: cykloexpert na karlaku nouzovka a 69tce v reznicky se obloukem vyhybam. Mozna se to zmenilo, ale pristup typu: nakup aspon za desitku, moc se na nic neptej, zaplat a rychle vypadni, moc nemusim.

          0 0
          • Lucia..1  

            asi se to tam muselo hodně změnit..chodim tam dost často a nevykopli mě ani s ´tim, když jsem si kupovala jen zámek na kolo a i když jsem scháněla ponožky:-) zato v trinity mě jednou zklamali, když jsem příteli kupovala dárek k vánocům a prodali mi něco pod pojmem, že je to termoprádlo a ono prd:-/

            0 0
        • Sobi  

          No jediný nejsem… už v nějakém jiném threadu se to rozebíralo…

          Je to sice nějaký rok co mě tam viděli naposled, :-) ale mé tři zkušenosti jsou takové, že tam fakt nevlezu. Jinak popravdě do krámů moc nechodim a servis si dělám sám a dalším 7–8 kolům :-) jediný co dávám je vidle a tlumič a to jedine Bikelive :-)

          0 0
          • Wojtek  

            ja si všechno delam sam aji vidli,do šopu chodim jen nakupovat

            0 0
          • Pebe  

            jelikož znám i verzi i z druhé strany, tak si dovedu udělat obrázek jak to tenkrát vlastně bylo

            navíc ti tu „hrůzu“ provedl někdo kdo už tam nepracuje, jen tak naokraj.

            mě se třeba nikdy nepovedlo ani dovolat ani dostat email.odpověď od firmy Vokolek a taky tady o tom nepíšu při každé zmínce o Cannondale, Hayes, FSA a bůhvícovšechno to prodávají

            0 0
            • Sobi  

              Tak jak to tenkrát bylo? Honzo mluv za nás! :-)

              Ne opravdu, jak to onehdá vše bylo? :-)

              0 0
    • Dubys  

      V Praze je u mě na 1.prvním místě Bikeranch na Palačáku. Před Vánocema jsem tam dokonce zapoměl platební kartu. Cca za půlhodiny telefon z neznámýho čísla, že tam maj mojí kartu, ať si pro ní přídu......

      0 0
    • Lucia..1  

      tak nevim co je horší, jestli blbej přístup, když má někdo zrovna den blbec a nebo když je v obchodě někdo, kdo kolům rozumí ještě míň jak já:-/ Ráda chodim do 69 v Praze, kde jsem si taky svoje kole koupila a divila jsem se, že chlápek, kterej mi pomáhal dřív s výběrem všeho možnýho a prodejem kola, tak i po roce si mě vybavil…nedávno jsem se tam šla zeptat na reklamaci, jeslti když se mi rozbil tlumič, tak jestli ho stačí vzít samotnej nebo celý kolo a holčina kterou tam měli, tak asi sotva věděla jak kolo vypadá (že má rám a dvě kola:-) )..takže docela zklamání, když by v takovym obchodě člověk očekával, že tam bude dělat někdo, kdo umí poradit a nemele blbosti a ještě si za nima stojí:-) lepší je rovnou říct, že prostě neví..ne??

      0 0
    • Ruprt2  

      Tak tady je hitparáda ze Zlína.

      1. Na prvním místě nekompromisně Elem. Výborní kluci poradí na vážno i s blbinou. (značky Sup, Scott a ještě něco)
      2. Extrem sport na Vodní. poměrně veliký výběr i oblečení, relativně velký obchod (na Zlín) kluci povětšinou ochotní, mají mraky věcí na place.
      3. Horsák – velký výběr slušní kluci slabší značky, velký výběr oblečení

      A teď spíš ten spodek:

      1. KCK – nově Batmam bike průmyslovka, prodavači mají řemeslo prodávání ani bych se nedivil, kdyby většina z nich neměla kolo. Prodali by prase na kolečkách, kdyby za to byli peníze. Neporadí nic navíc protože neví. A ty ceny… (jediný obchod kde mají Wiliery)
      2. Cyklo 1 na Fügnerově nábřeží a nově na Bartošce. Na Bartošce super prostory, hezká a příjemná prodavačka, ale ten majitel slovak :-( Sympatický obchod, sympatické značky (Dema, Cube), sympatický sortiment, ale ten majitel slovak. Když jsem byl v obchodě poprvé moc se mi tam líbilo, ale po zkušenostech se servisem přímo s majitelem hrůza. Strašné ceny, arogance, nepříjemný. Pak když jsem se dozvěděl co dělal předtím a jak tak to už by byla pomluva, ale vřele nedoporučuju.
      3. Vik – nejlepší kola (Trek a Gary Fisher) naprosto nejhorší prodejce. Povýšený namachrovaný. Neustále dává najevo, že on je borec a zákazník ho v podstatě zdržuje. Zaměřuje se spíše na dražší značky komponent, kol, oblečení apod. a když někdo není v jeho úrovni je schopen i vyhodit ho z krámu (byl jsem svědkem) historek a zkušeností mám hodně na rozdávání. Prostě obchodník, kterému lecos uvízne za prsty, který si váží pouze zákazníků, kteří u něho nechávají prachy při každé návštěvě a kdo má u něho účet do 50kkč je looser.
      0 0
      • Wojtek  

        jj,maš pravdu,Elem je nejlepší cykloshop kde sem kdy byl(a že tam sem často),v pohodě chlapíci,pokecají si s tebou raklamace v pohodě aji bez dokladu,vrácení zboží to samé,prostě supr shop,,,,,,mužu se zeptat kolik ti je let?

        0 0
      • Wojtek  

        jj,naš pravdu,prostě ELEM je best a velice rád tam nakupuju,vrácení zboží a reklamace sou v pohodě aji bez dokladu,celkem levno,dobře poradí a pokecají se s tebou,,,,mužu se zeptat kolik ti je let?

        0 0
    • Volf  

      myslím si, že dneska je tak velká konkurence, že všude koupíš skoro všechno / v kamenným krámu většinou lepší věci na objednávku / a tak řešit nepřijemného prodavače je ztrátou času. vlezu do krámu, podívám se a podle dojmu se rozhodnu. Když se mně tam nelíbí, nebo je prodávající nějak nepříjemný nebo nepřijatelný svými názory a radami, tak poděkuji a odcházím. Proč si kazit den nějakým volem. Ale je to jen rada, protože  já nakupuji ve dvou krámech od doby jejich vzniku a nikam jinam bych už dneska ani nakoupit nešel. Jen se podívám do nějakého krámu když jedu kolem a tady o něm někdo píše, ale stejně bych tam nenakoupil.

      0 0
      • siafu  

        Brno – v kamenným krámu objednají lecos, ale mě jen za dop. MOC – takže kupovat nějaký XTR řazení za 4800 Kč, na to se jim můžu pěkně vy*rat, když je mám přes e-shop za 2100 Kč

        0 0
        • drtyc  

          ono obecne chodit do kamenaku nechat si tam pres ne neco objednat je docela blbost.

          na kram jdu, protoze si chci danou vec prohlidnout/vyz­kouset – pokud mam volebni pravo, tak snad umim i objednat z netu sam. rozhodne nepotrebuju prijit na kram s tim, ze jim mam nechat zalohu, ze mi neco objednaji a mam si to prijit vyzvednout. To je fakt jak z doby pred vynalezem telefonu…

          0 0
    • pepino  

      Jděte s tim do… hospody, proboha.

      0 0
    • dancing dog  

      Nejlepší zkušenosti jako zákazník mám z pracovních pobytů v Kazachstánu. Tam to bylo super nakupování, protože skoro každá prodavačka doufala, že se s tebou seznámí, začne s tebou chodit, veme si tě a dostane se do Evropy…

      větší ochotu a úslužnost sem nikde jinde nezažil .-)

      0 0
      • Nikovlas  

        Ka-zach-stan is the great-est

        coun-try in the world… :-)

        0 0
        • drtyc  

          Kazakhstan is the greatest country in the world.
          All other countries are run by little girls.

          0 0
    • Honza729  

      Ma tu nekdo zkusenost s prodejnami na Praze 8 ?

      EuroBike: tam ja koupil kolo, tretry, naradi, kaťata, a další veci. Servismani v poho, ten dlouhej chlapik kolum rozumi, dva servismani (tlustej a tenkej) vysmati, ale sikovny. Kramek ma vernostni karty se slevami a super pristup.

      Jinak jsem byl jeste ve sportu za krizovatkou u konecny petky, na rohu ( ja si ted nemuzu za Boha vzpomenout na jmeno), tam prodava parta mladasu, samy ucha, o kolech, ale ani o lyzich a funkcnim obleceni toho moc nevedi, vicemene jen to, co pisou na prvnich stranach katalogu.

      Pak je jedna prodejna na Ladvi v patre, tam je jeden s fousama, desne preziravej vuci zakaznikum, vyber nemaji takrka zadny, je to spis takova parodie. Bez servisu.

      Jinak v Kobylisich a blizkem okoli nevim o nicem, nevite nekdo ?

      0 0
      • mitch  

        Se teda jako přidám…

        EuroBike: servis na pohodu, párkrát jsem tam nakoupil, nemůžu si na nic stěžovat…

        By mě zajímalo kde je ten sport za křižovatkou u konečný pětky? Hoď odkaz na mapu :)

        Pak ještě helia sport, ale tam chodim jenom pro velo :)

        Na ládví v patře: s tim bych souhlasil, až na to, že servis tam je.

        0 0
    •  

      666er for ever!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.