• tvargy

    Ahoj,

    vybírám nějakou navigaci a přemýšlím co vybrat…dakota nebo edge? Stojí vyšší cena za Edge za to?

    0 0
    • t29  

      Záleží na využití – Dakota je spíš na turistiku, Edge je spíš na sport a cílený trénink. Bez představy, co od přístroje čekáš, se nedá poradit.

      Jinak jsem četl zkazky o tom, že Edge 800 je zabitý málo citlivým GPS přijímačem – nevím co je na nich pravdy.

      0 0
      • BB  

        mám 800 už přes půl roku a málomcitlivého přijímače jsem si nevšiml. Srovnával jsem to se 705 a byly úplně rovnocené.

        0 0
      • tvargy  

        jde mi spíše o to aby mě to upozornilo že mám jeto doleva… :-)

        cílený trénink není můj cíl. no ještě omrknu nějaké eTrexy – to my mohlo taky stačit

        zatím dík

        0 0
        • MaPa  

          další velké rozdíly jsou

          • v napájení AA vs vestavěný akumulátor (takže jde i o to jak budešGPS provozovat),
          • ve velikosti (z obrázků to není tak patrné, ale kdo měl ty dvapřístroje možnost vidět vedle sebe na řidítkách tak ví že každý mmtloušťky je setsakra znát).
          0 0
    • maxipes-fik1  

      Jednoduché:

      Dakota – slušná univerzální outdoor navigace ke které se dá při troše dobré vůle bezdrátově připojit tepový senzor a koupit držák na kolo.

      Edge – slušný sport tester s možností zobrazení navigace po mapě a nahrání trasy. Na kole nemá chybu, využití mimo kolo naráží na spoustu ALE a nešikovností (např. interní aku, nemožnost upnout jinak, než na kolo, mizerný úchop v ruce atd.)

      Rozmysli si o co ti jde a podle toho vyber.

      0 0
      • Smazaný účet  

        na turistikovani prtavy displey coz je v kombinaci s barevnym poranim tur. znacek docela peklo…v aute je edge takrka nepouzitelny…

        0 0
        • maxipes-fik1  

          Jistě, oproti Oregonu (moje volba) nebo Edge 800 to platí. Ale kdo doteď jezdil podle papírové mapy a stavěl na každém rozcestí, pro toho bude i Dakota fantastický pomocník.

          0 0
          • Pavel  

            To můžu jen potvrdit. Mám Dakotu 20, lovit na tom displeji turistické značky (a hlavně označení cyklotras) je někdy docela opruz. Ale používám to i na túry, takže to kompenzují další výhody (super do ruky, dotykový displey a hlavně AA baterie).

            0 0
            • MirkoCarver  

              Zvýraznění turistických značek a polních cest lze snadno dosáhnout úpravou TYP souboru. Návod je ZDE Na blízko už vidím dost špatně a po úpravě typ souboru nemám s mapamy v Oregonu problém.

              0 0
              • Pavel  

                Díky, dobrý muži! Až dostanu odvahu se v tom pohrabat, tak to zkusím!

                0 0
      • tvargy  

        primárně na kolo – takže spíše ta edge, ostatní navigační potřeby mám pokryté :-)

        porovnávám 705 a 800. chápu výhody vyšší verze, ale furt se rozhoduji zda se mi to za ty prachy vyplatí :-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Nezapomeň započítat kůlfaktor! Protože edge 800 je o 95 lepší než edge 705:)))

          0 0
          • maxipes-fik1  

            Edge 800 má především dotekový displej. Ano, při sjezdu v 50 km/h se to přes něj moc ovládat nedá, ale pořád je to výrazný pokrok oproti tomu šílenému kvedlátku na 705. Další rozdíly bych moc neřešil.

            0 0
            • MaPa  

              Největší rozdíl jsou custom maps. Proti tomu je ovládání zcela zanedbatelný rozdíl, stejně se na to během naplánované cesty moc nešahá…

              0 0
            • Smazaný účet  

              Jasne, dotykac je vychytavka a asi je uplne super na pohyb po mape ale ja mam trochu fobii s dotykacem a pohybem v menu..precejenom kvedlatkem udelam bez problemu pohyb smerem kterym chcu a nemusim trefovat nic na displeji…v ruce jsem ho zatim ale nemel, tkaze to ber prosim jako polemiku.

              0 0
    • Mirek_29  

      měl jsem O300 a čitelnost na sluníčku byla dost na H**** tak že jsem opustil a mám 62S.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.