• Smazaný účet

    Tak se pochlubte borci, s kým počasí vyběhlo a kdo se nenechal zlomit jarním počasím :D

    Mě končí ve středu měsíční na vlak, takže od čtvrtka do práce na kole – 30km tam a 30 zpět.

    Ještě takhle z jara sem musel zainvestovat do masky na obličej. Sem nepoučitelný a během minulého roku sem opět zimni tretry nekoupil, takže za poslední 4 měsíce sem byl na kole asi 10× :-D

    Z toho mám asi největší obavy, ale zažívám těžké dejavy s pocitem, že nemá smysl kupovat zimní tretry na 2 týdny ..... prostě nepoučitelný.

    Minulý týden sem kupoval novou helmu a ze zvědavosti tu blbost, kterou všichni zatracuji a tím není nic jiného než měřič kadence – na MTB asi zbytečnost, ale do práce to beru z 95% po silnici, tak sem si říkal proč to sakra nezkusit. Není na co čekat, sem na to kolo nadržený jak kojná fena.

    Budíček 4:30 bude boj, ale za ten prožitek z jízdy to stojí.

    Letošní cil = 15 000km

    0 0
    • Glob  

      Jezdím už nějakou dobu do práce. Ráno hodím kolo do vlaku, odpoledne už vyrazím na kole. To sice není úplně ono, ale jak píšeš, na ukojení pocitu z jízdy to trochu stačí na začátek sezóny. Mám teda celoroční jízdenku na vlak, ale to jen proto, že je to výhodný.

      Pokud nechceš zimní tretry, přehoď si pedály a jezdi v pohorkách. Dělám to tak.

      0 0
      • Smazaný účet  

        To platis kazdy den za kolo ve vlaku poplatek 30 korun?

        0 0
        • Glob  

          Mám skládačku. Za tu neplatíš. Dlouho jsem o ní přemýšlel a dnes bych řekl, že to byla velmi dobrá investice. Nosím kolo u sebe a jezdím vlastně častěji, než když mám kolo v garáži. Samozřejmě počet převodů je trochu omezující a malá kolečka mě limitují jen na silnici a občas na lesní pěšinu.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Ja mam vepredu i vzadu rychloupinaky, mozna bych si skladacku taky mohl zkusit udelat :-D

            0 0
            • Glob  

              Jde o to, že u dráhy je striktně dáno to, že se za kolo platí. Tedy je nutný nějaký obal, aby to příslušná osoba neřešila. Mám takový jednoduchý převlek, který se nasazuje pouze z vrchu. Spodek je otevřený. Přetáhnu, zapnu zip a hotovo. Pak jde ještě o to, že na bezplatnou přepravu mají nárok zavazadla do určitého rozměru a nebo ty, které lze umístit pod a nebo nad sebe. Pokud sundáš kola, nesplníš rozměr a ani druhou podmínku. Ale myslím, že když to zkusíš, mohlo by to projít. Většina vlakvedoucích by to asi neřešila.

              0 0
    • Smazaný účet  

      Já jezdím celou zimu, ale mám to 4km tam a 4 zpět :) Vstávám ve 4:50 běžně.

      0 0
      • Glob  

        Pěkný. Ideální poměr bydliště x zaměstnání. :) To bych bral. Vstávám taky stále o půl pátý. Nevím, jak to udělat jinak, aby měl čas člověk odpoledne trochu na kolo. Možná nechodit do práce, to mě zdržuje nejvíce.

        0 0
      • pajusb  

        Ja to mam asi 3km. Tak jezdim porad. Zima az tak nevadi, ale dest je neprijemny. Letos bylo jedno rano –15°C, takze lepsi nez loni –17°C. Vstavam 4:30 coz je vlastne nejhorsi ze vseho. A jedno ponauceni… Musim na zimaka koupit blatniky !!!

        0 0
      • t29  

        Jsme na tom stejně, celoročním provozem i vzdáleností i budíčkem :)

        Letos (loni v listopadu) jsem pořídil hřebíkové pláště a nelituju. Na rozšlapanou a zmrzlou břečku na cyklostezce ideál.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Dobrý :D

          To nám to posypou štěrkem. Ale je to z lomu, takže ostrý jak prase.

          0 0
    • va-bo  

      Zimní tretry doporučuju. Nemusí být do –15, ale fungují dobře i v dešti. Jezím celou zimu, ale mám to o dost blíž. 30 km do práce obdivuju.

      0 0
    • nooski  

      Letos bida. Pocasi nepreje, porad fuci silny severak a narozeni dcery nejsou idealni podminky. Jindy bych atakoval 3000 km a zatim se pomalu blizim k prvni tisicovce..

      0 0
    • Zydrunas  

      Mam to do prace 6 tam a 6 zpet. Zacnu jen co se umoudri pocasi. Vodim decka do skolky a nebavi me teple obleceny vlezt dovnitr a tam cekat (nez se prevliknou atd.), to je pak o moribundus a ja na nej trpim hodne.

      Takze cca od dubna jezdim.

      0 0
    • MiroHo  

      Po přestěhování na barák to mám 45 km tam a 45 zpátky…plán je 2× týdně+vyjížďka na bajku o víkendu nebo 3× týdně,když budu vědět,že se o víkendu na kolo nedostanu.Počasí to zatím trochu kazí,ale už jsem jel třikrát,tento týden se chystám čtvrtek,pátek.

      Trasa:Pohoř-Ostrava

      https://www.strava.com/…s/1450453054

      0 0
      • Smazaný účet  

        Loni sem to vyhecoval a z práce sem šel 31.5km pěšky. Byla to zajímavá zkušenost a v létě to asi spáchám každý pátek.

        0 0
    • Martin  

      Až se pěkně oteplí, čili přelom květen červen, tak začnu. Dřív se mi nechce.

      0 0
    • blue.sun  

      10 km tam, totéž zpět. Jezdím průběžně celou zimu, dvakrát týdně. Dvakrát týdně to „napůl“ běhám, tj. do práce autobusem, z práce po svých. Jeden den zbývá na auto, to abych si odvezl domů oblečení na vyprání…

      V těch holomrazech to ale bylo výživné, to jsem bajka vzdal a ráno byl utrpením i ten kousek běhu (3 km) od autobusu.

      0 0
      • popokatepetl  

        taky to mám 10km a tři různé cesty 10–12km. v zimě jezdím tak do –5°C ale nesmí být na cestě sníh nebo náledí což se letos moc nedařilo. Občas mě hodí manželka s kolem na střeše. Výjimečně to běhám ale jen zpět. Věčný problém je hromada oblečení v práci :o)

        0 0
    • jIrI___  

      Čekám, až budou rozumné podmínky (tzn. ve 4:00 ráno aspoň kolem 8°C) a pak se snažím aspoň 1× týdně do práce dojet na kole. Mám to 45 km jednu cestu, takže po ránu se někdy musím fest přemlouvat a mnohdy raději sednu na bus, jsem holt malý srdcař :D. Motivací je snad jen soutěž v práci pro dojíždějící na kole (byť jsem za dva roky zatím nic nevyhrál :D ). Ale červenec/srpen bývá super, ráno kolem 15°C, odpoledne při cestě zpět krásných 30°C, co víc si přát. To si mnohdy cestu zpět i trochu prodloužím.

      0 0
      •  

        Do prace jezdim celorocne, krom vyjimek kdyz nasnezi nebo hodne leje, letosni zimu uz jsem teda zpatky domu 2× bezel s kolem vedle kdyz pres den nasnezilo. Mam to 2× 15. Pred mesicem jsem teda prezbrojil ze silnicky na bytelnejsiho treka tak i to snezeni asi vadit nebude.

        0 0
    • Rainer  

      No chtěl jsem začít tenhle týden, ale „příliv arktického vzduchu“ mě trochu zchladil. Takže jsem ještě nezahájil. Jinak to mám 22 km jednu cestu, takže denně cca 45 km. Většinou tak, že v pondělí si do práce autem zavezu košile a po zbytek týdne je po jedné vozím domů v báglu.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Myslet na ty hadry je vazne opruz. U me navic pribyva starost o potraviny, protoze obedy v praci neberu a v kantyne taky nenakupuji. A na MTB vozim maly batoh, takze budu muset jeste jednou tydne privezt poradnou naloz potravin na cely tyden :-D

        0 0
    • hmm  

      Já v práci dělám převážně venku tak jsem vymrzlej a utahanej jako prase z práce a na kolo nemám ani pomyšlení. Do práce jezdím 9km až je venku tepleji a nemám žádné odpolední povinnosti. Moje práce není žádný sezení v kanclu. Pěkně nachodím pár km na nohách či dělámve stoje. Takže když skončím směnu rozumně tojest po 9h tak jedu domů tempem co mají cyklisti s kanclů na stejné trase, pokud jsem v práci 10 a víc hodin snažím se dojet domů. Z práce nikdo jinej na kole nejezdí všichni jezdí autem, nejsou blázni a sebevrazi.

      0 0
      • Smazaný účet  

        To ti rozumím. Jeden čas jsme dělal vejškový práce, rizikový kácení, šindelový střechy. Jen dva dny v týdnu, zbytek jsem seděl v druhý práci u compu. Nedovedu si představit jezdit tam na kole. Tam ještě možná jo, ale zpět už ne. A ti chlapíci co tam byli v práci každej den v týdnu někdy usínali ve stoje.

        Respekt.

        0 0
        • jIrI___  

          A stejně ti moneyžeři a bílé límečky budou tvrdit, jak jsou z toho sezení za počítačem strašně unavení a že ty na dílně, který v lepším případě 8 h stojíš za pásem, si můžeš dovolit jezdit na kole, protože narozdíl od nich nejsi po práci unavený a máš dost sil. Dřív jsem z toho pomalu blil, teď už se jen směju a ještě je imaginárně je poplácám po rameni, oni to kluci mají strašně rádi.

          0 0
          • Martin  

            Jo, dělňas, páteř systému :)

            0 0
          • sYs  

            Jaký si to uděláš… ;-)

            0 0
            • jIrI___  

              O to tu vůbec nejde, jde o ty myšlenkové (ne)pochody a (ne)zkušenosti. Při škole jsem nějaký ten rok dělal v kanclu, takže z mého pohledu situaci dokážu objektivně zhodnotit. Většina těch moneyžerů ale za pásem nikdy nestála (čest výjimkám, naštěstí v promilovém množství existují a člověk to hned pozná). Ale **** s tím, nebudeme špinit vlákno :)

              0 0
              • sYs  

                Narážel jsem na nesmyslnou generalizaci – v kanclu dělám cca 10 let a předtím cca rok na vš ve fabru ‚u pásu‘ a kokoti jsou ± ve stejném množství na obou stranách ;-)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Vzdycky se alespon jeden picus najde. Kdekoliv.

                  0 0
                  • hmm  

                    Nejhorší je když rozhodují o mzdách či mají za úkol rozhodovat jak mají vypadat sklady či dílny. Vše špatně…

                    0 0
    • Alojs01  

      Jezdím celý rok tak 3× týdně. 9km do práce a 25–50km z práce. Zimní tretry doporučuju, je to obrovský rozdíl v pohodlí.

      0 0
    • BB  

      Jezdím celoročně, rozhodující je teplota ráno –5 a výše, bez ledu a sněhu a bez deště. Takže letošní skoro celá zima šla až na ten závěr. Nevychází mi teplota, dnes bylo –6. Zítra už určitě jedu :-)

      0 0
      • hmm  

        Lžeš pač když je –5 a fouká tak je tak –13 pocitově, teplota pod nulou –5 je stejná jako –6. Třeba před firmou mám vždy o –2 stupně chladněji a jenom díky tomu že fouká.

        0 0
        • zdenal8  

          To se takhle nedá brát. Každej tu teplotu pocitově vnímá jinak a jinak se na to obleče. Např. někdo je ve 12stupních v kraťasech za plašana a jinej se ještě ve 20ti stupních peče v šusťákovce.

          0 0
        • BB  

          proč bych lhal, prostě tak to je, kouknu na teploměr a když je mínus pět a níže tak nejedu, když naopak, tak jedu. Na pocitovou kašlu, pokud fouká, tak trpím.

          0 0
    • Smazaný účet  

      Jezdím celej rok, ale mám to do práce o půlku kratší než ty. V zimě potkávám jen pár lidí, jak se oteplí, tak už je na cestách narváno :)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Nejhorsi je se k tomu odhodlat, „donutit“ a prekonat ten ranni zimni nesvar a tu hnusnou tmu. Pak uz je cloveku jedno, jestli to bude 15 nebo 30km.

        0 0
    • gersa  

      Mám to do práce 38km nejkratší cestou. Jezdím 2–3× týdně, když je ráno nula a tepleji a pokud vyloženě neprší. Pod nulu to moc nedávám, nevydržím s rukama. Mám na rukou dost jizev a když mrzne je to peklo.

      Ještě loni jsem dělal v Praze plus ještě jezdil do Bechyně na směny, tak to už hodilo pěkný trénink (110 nebo 160km). Vždycky ráno vlakem tam a odpoledne nebo druhý den domů.

      0 0
    • JanKoumar  

      Na kole jedu když je sucho, jel jsem i v –10°, ale do práce do mám po městě cca 2,5km, takže na ranní rozehřátí dobrý.

      Ráno 2,6km, stoupání 63m, dá se to za 9 – 10 minut. Opoledne většinou nespěchám a jedu delší trasou cca 10 – 20km, dle počasí.

      Na sobě několik lehkých vrstev, tunel na krku a pohory na nohách. Výhoda je nemuset týrat auto v mrazech a škrábat okna.

      0 0
    • detoxy  

      Já to mám do práce 25km. Jezdím když je sucho a více než –5 a nefučí silný severák. Takže minulý týden 3×, tento to vypadá jen na čtvrtek. Ráno vstávám v 4.15, snídám a vyrážím v 5h. Cesta v podstatě ideální rovinka s menším a žádným provozem, projíždím je 2 vesnice jinak pole, lesy, v.n. Nové mlýny. Už se těším, až tak cca za měsíc začnou v můj čas východy slunce nad vodou, to pak bývá neskutečná kochačka. A dost často si ráno užiju víc než odpoledne.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ok, ale obdivuju jednu vec. Je pro me tezko predstavitelne, ze tesne pred jizdou snidas.

        0 0
        • blue.sun  

          Pro mě je naopak nepředstavitelné vstát brzy ráno, ujet na kole třeba 20 km (což i na silnici je kolem 40 minut) a teprve pak snídat. V půlce cesty by mi došla šťáva.

          Já snídám i když do práce běžím, bez jídla to nedávám.

          0 0
        • jIrI___  

          Tak nějak, snídat hned po probuzení bych se chtěl někdy naučit :). Zatím všechny pokusy dopadly tak, že na mě šlo zvracení. Takže teď to provozuju tak, že snídám v busu nebo když jedu na kole, tak na stojáka po dojezdu před vrátnicí (rohlík a nějaký kousek ovoce si vezu v batohu).

          0 0
    • Glum  

      Jo, saissona začala prvního ledna. Do práce a zpět to mám dohromady 33 km, jezdím denně na MTB. Do velkých mrazů jsou zimní tretry základ, plus ještě rukavice (tříprsté drtiče mrazu Pearl Izumi), zbytek oblečení není tak kritický. Zhruba od dubna to přibližně pětkrát do měsíce beru na žiletce kolem Prahy, to pak tam a zpět vyjde tak na 110 km.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Triprste rukavice sem kupoval vloni u Speslu snad za nejakych 1300,– dost me zaujala ta koncepce mit prsty u sebe a tak je vice zahrat. Realita je jina a ze by zahraly se rict neda – to je mozna ale problem jen meho modelu.

        0 0
        • blue.sun  

          Na zimu jsem koupil tříprsté rukavice Silvini. Moc jsem tomu nevěřil, ale při teplotách kolem nuly (plusminus dva stupně) mi v nich je horko. Zvládl jsem v nich dvě hodiny venku v osmi pod nulou. To už mi pak byla větší zima na nohy, než na ruce. Obecně na periferie dost trpím, takže ruce a nohy v teple jsou základ.

          0 0
          • Glum  

            Ty Pearl Izumi jsou v pohodě i pod minus 10°C. Když vyjedu, tak mi ruce krátce mrznou, ale po cca 5 km se zahřejou a dobrý. Problém v nich má mladší generace, zvyklá brzdit už jen jedním prstem – to tady nejde.

            0 0
            • blue.sun  

              Silvini mají právě konfiguraci 1–1–3, takže palec a ukazovák samostatně. Když nebrzdím, schovám ukazovák za tu plochu ostatních prstů a tím neprochladne od větru.

              Jezdil jsem už i v palčákách, taky to jde. Na dojíždění do práce jo, na nějaké divočení po lesích samozřejmě ne, tam neudržím řidítka při brždění.

              0 0
    • vlasto  

      Temer kazdy den 15km tam, 15 zpet, na vyber trail, sotka, asfaltka. Takze jeste cca 100 tis km do duchodu. Letos ale pocasi se mnou lehce vyjebava, pac rano je snih, odpoledne bahno a blatniky mam pouze na hladkych gumach. Takze dnes autem. ale vcera na bajku.

      0 0
    • Pessinger  

      Držím ti palce, hlavně nevyměkni

      0 0
    • Jamin  

      Já jel zatim jenom jednou do práce, přes den se udělalo hnusně, tak sem tam kolo nechal a je tam doteď.Je tam velká dílna tak aspoň můžu něco udělat. Jinak ráno 10km tam( +ojebu to metrem), zpět minimálně 20. Až to pude.

      0 0
    • Tom-T45  
      1. Respekt k vytyčenému cíli
      2. Zimní tretry využiješ ještě minimálně měsíc, takže bych s koupí neváhal a na podzim jako když je najdeš. Navíc teď už můžeš chytnout nějaký výprodej. Osobně je považuji za skvělou investici, i když jsem taky na začátku řešil, jestli za ně ty peníze dát.
      0 0
      • hmm  

        Jenže když máš nohu vel 48 tak ti výprodej nepomůže. Prostě na tebe skoro nikde nic nemaj celej rok. Teď mi padly do oka jedny 15tky ale byli mi větší než jsem myslel.

        0 0
        • Smazaný účet  

          No co sem se dival, tak je to presne naopak – velke velikosti ma takovy zlomek populace, ze do vyprodeje zbydou prave velikosti 46 a vice.

          0 0
          • hmm  

            Tak já mám zcela opačnou zkušenost. Navíc mě několik obchoďáků řeklo že tak velké boty ani neobjednávají

            0 0
        • Tom-T45  

          Mám 48 a zrovna u treter jsem se trefil bez zkoušení a dokonce byly i ve slevě. Prostě někdy se podaří, někdy ne.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Jake zimni tretry vozis? Dival sem se na Sidi. Hlavne by me zajimalo, co mi tretry za 6000 muzou nabidnout navic. Byl bych ochotny za ne tolik dat, ale zajimaly by me benefity, ktere mi nabidnou – krome prestizni znacky. Potrebuji tretry, ve kterych vydrzim alespon hodinu i pri –3. Idealni aby se dalo bajkovat i 90min

        0 0
        • Tom-T45  

          Mám tyto: http://www.bikeandride.cz/…nich-treter/

          Vybíral jsem podle velikosti a podle ceny – tyhle byly v dané době nejlevnější v mé velikosti :-). Včera odpoledne jsem se byl na hodinku provětrat, bylo kolem nuly a se dvěma ponožkami naprosto v pohodě. V únoru jsem si jednou vyjel na 3 hodiny při –8, také se dvěma ponožkami a to už bylo na hraně, po návratu do tepla mě pěkně pálily prsty. Tretry jsem měl ale moc utažené, takže se mi ne úplně dobře prokrvovaly nohy a taky jsem tím zbytečně zmáčknul izolační vrstvu ponožek. Poučení pro příště: do zimy tkaničky navolno :-).

          Jestli značkové boty za 6 tisíc (moje byly za 2,8) nabídnou adekvátně více užitku nevím. Určitě budou z lepšího materiálu, budou propracovanější, možná líp padnou, ale rozhodně budou líp vypadat a ten pocit, když si obouváš sidiny má asi taky něco do sebe :-). Na druhou stranu, podle recenzí na Kupkolo udělají dobrou službu i Force za 2 tisíce. Hodinka v –3 není nic extrémního, to by měly zvládnout jakékoli. Pokud řešíš finance, tak cokoli, co se Ti bude aspoň trochu líbit, pokud ne tak bych si klidně udělal radost.

          0 0
        • Alojs01  

          Mám Defrostery a při –3st v nich vydržím 3–4hodiny (1 teplé Moira ponožky a tenké kompresní podkolenky) v pohodě.

          A po dojetí jsou nohy suché.

          0 0
        • Glum  

          Vozím Lake MXZ302 Winter (varianta wide), před nimi jsem měl Lake MXZ300 (vlastně mám a užívám pořád oboje). MXZ302 jsem koupil před asi pěti lety uprostřed léta ve výprodeji přes internet v nějakým bikeshopu v Utahu, za 99 USD. Při minus 10 v nich může jet klidně 3–4 hodiny (ale moc netrpím na studený nohy). Je fakt, že něco váží, ale benefitem je pohodlí a když v dubnu obuji normální tretry, jede to pak skoro samo (model Zátopek). Zimní tretry vozím typicky od konce listopadu (nejdřív spíš kvůli mokru) do začátku dubna, takže se určitě vyplatí.

          0 0
    • Kamilac  

      60 kiláku denně to je pěkný, já jezdím 3×týdně do práce ( v zimě 22km tam a 22 zpět, a v létě to prodlužuju na 38km tam a 38 zpět a v létě střídám štěrkolet – většina cesty po asfaltu s fullem – většina cesty lesem) + nějakej výlet o víkendu.

      0 0
    • maajkee  

      Já jezdím 6 tam a 6 zpátky celej rok každý den krom výjimek kdy je mi fakt blbě. Je to málo ale za celej rok tam nějakej ten km naskace :)

      0 0
      • tomas.g88  

        „Nějakej ten km naskáče“ znamená při dvoustech cestách za rok 2400km jen do práce a zpět, to já jako těžkej hobík dělám za celý rok celkem :-)

        0 0
        • Martin  

          tak nějak :)

          0 0
    • parduba  

      Jezdím léta celoročně.Tam 7km,zpátky 7km ale věršinou to vyjde tak že ráno 35km a odpoledne 30km.

      0 0
      • Alojs01  

        Musím říct, že smekám (a to před všema, co ráno jezdí 25km+), já si několikrát v létě přivstal a zkoušel si ranní trasu natáhnout z 9 na 25km a pokaždý jsem dojížděl s takovým hladem, že se mi křečema kroutilo břicho :-)). A ani banán nepomohl…

        0 0
        • blue.sun  

          Zkus místo banánu tyčinku nebo něco podobného. Není to vyloženě syté jídlo, ale zároveň nejedeš totálně o hladu.

          0 0
        • hmm  

          Doporučuji snídat před a po jízdě. A závidím těm co to mají 25km.

          0 0
          • Alojs01  

            Nějak mi nejde se nasnídat a za 10 minut vyrazit šlapat, to by dopadlo možná ještě hůř, než kdybych nic nesnědl :-)

            Co ti brání si to natáhnout na těch 25?

            0 0
            • blue.sun  

              Koukám, jak můžu být vděčný za pracovní podmínky… dress code, oholenost a tak. Když jedu na kole nebo běžím, tak se prvně najím, pak teprve řeším tyhle hygienické drobnosti. To mi dá plno času, aby se tělo popralo s tím, co dostalo do žaludku, a pak zvládám tu desítku i zaběhnout.

              Ale ta snídaně tomu pak taky odpovídá… vločky, jogurt nebo tvaroh…

              0 0
              • Alojs01  

                Ok, než abych vstával třeba o hodinu dřív, abych měl čas se v klidu nasnídat a aby mi pak i slehlo, tak to dám radši ráno jen těch 9km. O tu cca půlhoďku pak dřív odejdu dřív z práce a prodloužím so odpolední cestu :-).

                0 0
                • blue.sun  

                  Však taky záleží na tom, kdy normálně vstáváš, že? Jestli v pět, pak opravdu nemá smysl kvůli projížďce vstávat ve čtyři.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Normálně vstávám ve 4:30 a když jedu na kole, vstávám ve 3:30. Chce to vždy předem několikadenní psychickou přípravu :D

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Oba tvoje časy jsou pro mě ukrutný, to smekám. Mě naštěstí trvá cesta na kole stejně, jako MHD. Jedinej rozdíl je pak10min sprcha a převlečení v práci do saka. Zase, tvojí řečí, jsem za píchačkama :DDD.

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      Vstávat 3:30 masakr, ale v létě bych to dokázal překonat. Někdy si chodím lehnout hodně brzy, takže bych dokázal naspat 7 hodin a zároveň vstávat v půl 4.

                      0 0
                    • Alojs01  

                      No tvl… To bych se na to kolo vybodl…

                      Já vstávám normálně v 6, když jsem zkoušel se projet víc i ráno, vstával jsem v 5:30 a v 6 už jsem seděl na kole.

                      0 0
                    • Martin  

                      No zlaté moje časy – 5:30 vstávat (normálně 5:50), 6:20 odjezd, 6:50 příjezd do práce (autem 6:35 odjezd a 6:50 příjezd).

                      0 0
            • hmm  

              Kdysi jsem jezdil 22km a z domu jsem jezdil ve 4:30 nasnídaný. Teď mi v tom brání 8mi až 11h směna na nohách. Domů jede kus hadru ne cyklista

              0 0
        • Smazaný účet  

          Ja na jidlo rano jednak nemam cas a jednak se nemuzu nafutrovat a hned delat nejakou sportovni aktivitu. Naopak kdyz davam rano kardio, vzdy poctive na lacno.

          0 0
    • jatichy1  

      Ahoj,

      Jezdim do práce 2–3 týdně, typicky 24 tam + 26 zpět, ale občas to protáhnu.

      Jezdim celoročně kromě prosince, letos to bylo v lednu super. Pak trochu horší ale mockrát jsem nevynechal. Jel jsem i v –15, ale to už to bylo na hraně, musel jsem jet pomaleji. Vynechávám, když ráno moc prší a nebo když je na cestě led, což ale letos snad téměř nebyl. Teda kromě teď v neděli, v pondělí uz to šlo..

      0 0
      • Smazaný účet  

        Taky pekny, padesatka za den. V kolik vstavas rano?

        0 0
        • jatichy1  

          Vstavam v 5:40, cvičení na záda, děti do školy a vyjíždím v 7:30. U stolu jsem jsem pak po sprše kolem 8:50. Domů vyrážím v 6.00 a dojedu kolem 7.00..

          0 0
          • Smazaný účet  

            No tak to je jiná liga, ty už máš luxus toho, že si 2 hodiny aktivní. Ja vstanu, hygiena a hned jedu. Ale na druhou stranu – vstávám dřív a sem doma dřív :-)

            0 0
    • honzzaq  

      Mám to 2 km, budík nepoužívám. Jezdím tak 4× týdně. Když prší, bolí mě nohy, nebo potřebuju něco zařídit, tak jdu pěšky nebo autem. Odpoledne vždy švih – jenom do práce a z práce by se mi nevyplatilo oblíkat :)

      V zimních tretrách jezdím tak 5 měsíců v roce. Komfort proti návlekům nebo pohorkám je nesrovnatelný, určitě doporučuju pořídit.

      0 0
    • wego1991  

      Do práce to mám buď 8 – 11 km (z Ostravy) nebo 19 km (z Bašky). Za rok dám cca těch 70 jízd do práce (jen v ucházejícím počasí). Jezdím na lačno – snídám po příjezdu.

      Už se těším na květen na dopracenakole.cz až budu jezdit ,,snad'' každý den (loni sem vynechal jen jeden den a jel autem kvůli deštíku) a zhodím za ten měsíc pět kilo :D

      EDIT: zapomněl sem napsat, že bych jezdil do práce i častěji, ale na fullu mě to (do práce) tak nebaví. Po práci už jo. A proto bych rád časem nějaký štěrkolet (gravel nebo CX), aby mě to dojíždění víc bavilo a nutilo jezdit častěji. A to i v méně příznivých teplotách, ve kterých nejezdím vůbec a to nejen do práce (jezdím cca březen/duben – říjen/listopad).

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tak je to za mnou. Budíček 4:30, na teploměr sem se radši nedíval, jen sem vystrčil hlavu z okna = kosa jako prase, ale nenechal sem se odradit.

      5:10 odjezd. Zima byla jen na prsty u noh – po cca půl hodině. Po chvilce byly prsty tak zmrzlé, že ani nebolely :-D

      Na tělo zima nebyla, ale stehna červená jako rak :-D

      S prsty u noh to byla jiná písnička = prakticky sem je vůbec necítil, po 10 minutách ve sprše to bylo OK, ale zatim největší bolest, kterou sem si v letních tretrách přivodil.

      Vyzkoušel sem poprvé i měřič kadence – od Garminu – na MTB, pláště 2.2 byl průměr rovných 90. Milé překvapení, tipoval sem se, že můžu dosahovat tak kolem 70. Se zahájením nové sezóny sem spokojený.

      Zimní tretry kupovat nebudu, ale zapřísáhl sem se, ze na podzim je už koupím a je to nastaveno i jako upomínka v mobilu. Následující dva noční chladné týdny vyřeším tak, že ráno jen vlakem s kolem a odpoledne domů na kole. Za peníze, které sem ušetřil na zimních tretrách koupim buď nový sporttester nebo udělám upgrade z 3×10 na nové převody 2×11. Ty 3×10 sou vážně pravěk .....

      0 0
      • blue.sun  

        Panejo… proč si nevezmeš aspoň pořádné ponožky a návleky? V počasí, které teď je, to už bohatě stačí.

        0 0
        • Jezevec70  

          Ten den bylo ráno –9°C. To už je relativně dost pro toho, kdo v téhle zimě nejezdí často.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Ale teď by třeba ty zimní tretry šly sehnat za lepší cenu…

        0 0
        • Smazaný účet  

          Ja v nakupech pro cyklistiku uprednostnuju kamenne prodejny prodejny, obleceni a helmy chci osobne nejprve vyzkouset. Nekde maji vyprodano a nekde je sice vyprodej, ale bud na prilis male nebo prilis velke velikosti. Litat kvuli tomu po celem kraji uz tak nejak nehodlam. Ted vypada predpoved rano na nulu, coz uz je v pohode.

          0 0
    • James.Sniper  

      Do práce jezdím v období jaro-podzim cca 100 jízd za rok. V zimě moc ne hlavně kvůli smogu, což je tady v Ostravě skoro celou zimu, nebo ledu. Nejnižší teplota, při které jsem zatím jel, byla –8°C.

      Jedna cesta je 12km, což vychází na 30 – 45 minut podle výkonnosti a hlavně směru větru. Oproti 1h v MHD stále ušetřím. Jezdil jsem na lačno, ale nedělalo mi to příliš dobře, proto si dávám před odjezdem banán nebo jogurt.

      Nechci příliš provokovat, ale do práce vyrážím až když se vzbudím… bez budíku. ;)

      0 0
      • jIrI___  

        Kam z Ostravy jezdíš? Já se snad na žádné trase nesetkal s tím, že bych byl na kole rychlejší než MHD. Pravda, motor moc silný nemám :D

        0 0
        • sis  

          jezdim do mar. hor ke sverme a at jsem jezdil z vyskovic nebo ted ze slezske,tak jsem na polovicnim case oproti mhd v obou pripadech

          0 0
        • MiroHo  

          Když jsem ještě bydlel v Ostravě,jezdil jsem Dubina-Přívoz.Na kole to bylo 15km,v průměru jsem to měl cca za 33min.

          MHD to trvalo 5min na zastávku,36min tramvají a 10 min z tramvaje do práce=51min MHD vs. 33min na kole ;-)

          0 0
        • James.Sniper  

          Jezdím Výškovice – Hošťálkovice. Skvělé je, že z Výškovic sjedu k Odře a podél řeky jedu až do Hošťálek a tam kousek po cestě a jsem v práci. Taky nejsem žádný sprinter, do práce mám průměr 20–24km/h na bajku.

          0 0
        • blue.sun  

          Já byl snad vždycky rychlejší, než hromadná doprava. V Brně úplně s přehledem, teď mezi městy taky. U autobusu i vlaku totiž musím přestupovat a to je ztráta času. :-D Dokonce jsem zjistil, že pokud se dovezu jen do dvou třetin trasy, kde musím přestupovat, jsem v práci dřív pěšky, než druhým busem.

          0 0
    • Žíža  

      Tak já do i z práce jezdím celoročně denně ( to už by musela být extra ledovka, abych to odpískal). Do práce to mám teoreticky sice pod 5 kilometrů, ale napřímo si už ani nevzpomínám, že bych jel. Vstávám většinou před čtvrtou a před půl pátou už šlapu. No a natáhnu to na tu 1,5 až 2 hodiny ( výhoda pružné pracovní doby). Třeba dnes to dalo necelých 60 kilometrů, přičemž nejnižší teplota byla –10.8 .No a z práce si to už natáhnu dle času na ty 2 a více hodin. Pak ty kilaky holt přibývají 

      0 0
      • Smazaný účet  

        Kolik kilaku za sezonu nadupes ?

        0 0
        • Žíža  

          Ani se neptej, je to tak trochu závislost, už x sezón to je hrubo přes 20 tis. Ale vše je taková ta turistika- žádný cílený trénink. Já jsem holt taková ta nezavodici Vinohradska šlapka 

          0 0
    • Tacmud  

      Nazdárek.

      Dokud jsem bydlel v Praze, tak jsem jezdil denně cca 2×8 km kolmo (Letňany – Harfa).

      Pak jsem se odstěhoval do Loun (cca 2,5 roku) a 1,2km na kole nudnou průmyslovou ulicí (do nové práce) je na kolo málo! Pořídil jsem si koloběžku, ale pak jsem si zlámal nohu. Na kolobrndě už asi jezdit nebudu (bez trvalých následků to nebylo) a na kole je to moc blízko. V nové práci nemám k dispozici sprchu. Jezdím tedy autem a za poslední dva roky jsem přibral cca 20 kg. Teď mám 109kg a nejsem schopnej se po práci dokopat k nějaké vyjížďce!

      Co mi doporučíte k udržení kondice a ke zhubnutí? Více jezdit?

      0 0
      • Chen  

        No to určitě a rozhodně ne autem :-). Neříkej že se to do práce nedá někudy objet abys tedy těch svých 8 tam a 8 zpátky nenajel. No a pak taky zkusit upravit jídelníček :-) !!!

        0 0
      • hmm  

        Já jsem na tom váhově jako ty. A nemít zdravotní omezení a nebýt dělník tak jednak upravím jídelníček hlavně omezit večerní žraní a cukry a přidal bych jakýkoliv sport co dokážeš dělat aspoň 45minut v kuse. To že se celej den hejbu v práci a jedu půl hoďky do práce na kole mě nezhodilo žádné kila

        0 0
      • jIrI___  

        Jako první krok bych ten kilometr do práce a z práce začal chodit pěšky, to se člověk ani nezpotí a je tam za chvíli. Tolik v podstatě chodím každý den od zastávky autobusu do rachoty :)

        0 0
        • hmm  

          Já nachodím díky mhd a práci každej den 10–15km ale váhu mi to neubere

          0 0
          • jIrI___  

            Pak jsi asi v práci ve stresu nebo hodně žereš :). A nebo geny a nenaděláš nic.

            0 0
            • hmm  

              13 knedlí ke guláši je co? Stres z hladu

              0 0
              • sYs  

                obžerství ;-)

                0 0
              • Breakpain  

                njn :-) … já tak ty 3–4 k masu a to ještě svátečně :-) to je pak jasný šéfe ;) (187 / 91)

                0 0
                • hmm  

                  3–4 k masu to je pro holku. Hlavní je na obídek korbel polévky na roztažení. A pak pořádná porce abych za hodinu neměl hlad. Ale bez piva to je dieta stejně. Včera jsem si koupil do spíšky 40 lahváčů když se nám otepluje.

                  0 0
                  • Breakpain  

                    neříkám, že bych nesnědl víc ;) … ale i blbejch 5 kilo dolů a jezdí se mi mnohem líp, tak je to pro mě motivace :-)… se trýznit :)

                    0 0
          • gersa  

            A teď si představ, že by jsi nechodil. To by se s váhou děly divy :)

            0 0
          • Breakpain  

            jídelníček… jen pohyb to nikdy nespasí…

            0 0
    • MnemonicJ  

      když vidím, jak už se to tady rozjíždí, tak taky budu muset začít… Mám to 25km, obvykle výjezd kolem šestý, vstávání sice opruz, ale cestou rozhodně míň stresu než v autě :)

      0 0
    • Jezevec70  

      Jezdím do práce denně už hodně roků. Mám to 8,5km. Zpátky jezdím jinudy – 15,5km. Takže denně nejmíň 24, občas to cestou domů natáhnu. Jel jsem i mrazech –15. Ten kousek se to dalo. Nejezdím, jen když je náledí nebo hodně sněhu, což tuhle zimu snad ani nebylo. Vyjíždím mezi 4:50 – 5:00hod. ráno.

      Ročně to pár tisíc km dá.

      0 0
    • Johnnyxjr  

      Jedna z rána kdopak pozná ten kopec v pozadí?

      0 0
      • jaja01  

        kopec nad labem? :-D

        0 0
      • blue.sun  

        Nepoznám, ale jestli máš každý den takovéhle výhledy na cestě, tiše závidím…

        I když, moje některá slunečná rána…

        0 0
      • ULPA  

        to je přeci Kozí vrh nad Mojžířem

        0 0
        • Johnnyxjr  

          přesně tak starej dobrej Kozák

          0 0
          • ULPA  

            10 let jsem pod ním bydlel.

            0 0
            • Johnnyxjr  

              A kde presne ja jsem tam vyrustal od 75 dnes je v tom miste restaurace u krale

              0 0
              • ULPA  

                Fakt? Já tam bydlel od 88 a dům tam mají naši dodneška.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  aby tě někdo neobvinil z propagace…

                  0 0
                • Johnnyxjr  

                  v 88 tam už bylo mraky cikorek a paneláků já se v 86 stěhoval ze 117 (U Krále)

                  0 0
    • petrun  

      Jak vyběhlo jarní počasí? Nějak nerozumím otázce. Do práce jsem letos jel poprvé na Nový rok a takhle pokračuju celé 4 letošní měsíce. Starou sezónu končím na Silvestra a novou zahajuju na Nový rok.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Sakra tY seš napřed víc jak v Rusku. Ať dělám co dělám, letos se mi podařilo odjet jen 3 měsíce :DDDD

        0 0
        • petrun  

          No jo, napsal jsem kravinu :-D

          0 0
          • hmm  

            Tak si toho važ někdo to štěstí nemá jezdit do práce na kole

            0 0
    • tomas.g88  

      Tak prispeji svoji troskou do mlyna, oproti jinym teda spis zrnkem. Dnes 47km a necelych 800vyskovych metru na ceste do prace a zpet. Donutil jsem se rano vstat driv odvezt syna do skolky a pak misto pokracovani autem do prace jsem se vratil domu kde jsem vzal kolo a vyrazil. Cesta z vesnice od Slaneho do Kladna. Pokud to pujde podle planu rad bych to absolvoval 1× – 2× tydne.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tak co borci, jak jste na tom po více než půl roce. Dejte report. Já vydržel, krom dvou měsíců, kdy sem byl zraněný. A nejezdím většinou pátky – to beru z práce špinavý hadry a do práce čistý a ve čtvrtek večer peru všechno cyklo oblečení.

      Původní cíl byl nájezd 15 000 tento rok. Ten už neudělám, tipuju to teď na takových slabších 12 000km

      0 0
      • Jezevec70  

        Dobře. :-)

        Dnes v 5 ráno do práce v krátkém, bylo skoro 20 stupňů Tohle koncem října snad nikdy nebylo.

        0 0
        • Smazaný účet  

          A minimalne cely tyden ma byt pres den kolem 16 stupnu, takze luxus. Kratasy jeste uzijem

          0 0
      • Rychlej turista  

        K dnešnímu dni 13 997 km. A za říjen luxusních 1 725 km :-)

        Ráno sluníčko a 12°C a odpoledne déšť a 4°C.

        0 0
    • pumpy  

      Tak ja letos do prace neujel ani 10 metru. Mam to asi necele 2km co chodim pesky (cca 20minut) kdyz uz tam jdu (tzn chodim tam jen ve ctvrtek, zbytek tydne makam z domu)

      a prave proto se daji poledni pauzy na obed krasne vyuzit na rychlou hodku a pul projizdku :D hlavne kdyz tak dneska krasne sviti slunicko :D

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce