Canyon spectral 2016 který vybrat AL 5.0 nebo AL 6.0?

89 nepřečtených
  • Bungler

    Ahoj,

    prosím o radu. Chtěl bych si objednat spectrala 2016. Nějak se nedovedu rozhodnout zda vzít 5.0 nebo 6.0

    Jako výhodu u 6.0 vidím zapletená kola na nábojích DT350 a převodníky 24/38. Jen nějak nedovedu posoudit, zda má smysl za to připlácet. Jsem si vědom rozdílu v klikách a brzdách, ale zde zas takový přinos nevidím, možná se pletu. Co si o tom myslíte?

    Předem děkuji za Vaše rady a názory.

    Anketa: Který vybrat

    25x
    81%
    0 0
    • AleZ80  

      Koukám, že ještě změnili specifikaci. Před 14 dny byla u verze 5.0 uvedená kola X1900. Jak jsi zjistil ty náboje ? Psal jsi do DT ?

      0 0
    • Tecka  

      Hlasoval jsem pro 5.0 protože si myslím, že je tam lepší poměr cena/výbava. A pro mne je plus pro 5.0 asi i aktuálně módní černá barva. 6.0 je jenom stříbrná (která je sice asi nadčasovější než černá) a „lahvově zelená“ :-) Ale je to všechno o pěnězích – pokud je kolo jako hlavní koníček tak bych si připlatil :-)

      0 0
    • MirosPikos  

      Nehlasuju, protože sám nevím. Mě zůstal z původního Spectrala rám s hlavovým, řetězovka (s jinou kazetou), kliky, tlumič, gripy a pláště. To je myslím všechno, jinak mám všechno nové/jiné včetně řazení. Tím chci říct, že kdyby se ti líbila černá, tak ber 5.0 a komponenty vyměníš. Já bych určitě zkusil prodat nejetou FOX a za inkasovaný peníz koupil Aurona. A zbytek se dá měnit časem až se komponenta opotřebuje nebo zničí.

      0 0
      • lazza  

        FOX Float si stojí hůř než Suntour? Já že uvažuju někdy v daleký budoucnosti o Spectralu na devětadvacítkách a volím výbavu – nejspíš tu nejlacinější právě ve FOXu. Teď mám vepředu Epicona a vzadu Fox Float…

        0 0
          • lazza  

            Vím, sleduju to. Ale ta daleká budoucnost, kdy budu pořizovat, potrvá nejspíš roky

            0 0
        • MirosPikos  

          Samozřejmě, alespoň z mých zkušeností. Vůbec se divím, že FOX neudělá nějakou odnož, aby nemusel dávat lišku na ty pekla, co prodává jako těžký základ.

          0 0
          • lazza  

            Můžeš být konkrétnější, jak se ty horší vlastnosti Foxe projevují? Jel jsem kromě Floatu jen Monarch R na Giantovi (stejný zdvih, velký kola) a připadalo mi to víceméně stejný

            0 0
            • MirosPikos  

              Jen bych upřesnil, že se bavím o vidlicích, nikoliv o tlumičích. S tlumičem nemám problém, resp. nemám srovnání. Ale vidlice, kterou jsem v základu měl byla dost o ničem. Byla necitlivá, nechodila v celém rozsahu při nastavení SAG 20–25%. Navíc pak začalo křupat v krku. Na reklamaci mi vyměnili vnitřní nohy, tzn. že vidlice byla v podstatě jak nová, byl jsem na ní mílius abych jí neponičil a dokázal se jí případně zbavit. A tak jsem taky udělal. Po pár nadšených reakcích na Aurona (českých i zahraničních) jsem se rozhodl pro něj. I kvůli širším kluzákům a potenciálně větší tuhosti. Krom větší tuhosti je vidlice krásně citlivá, funguje v celém rozsahu. Jediný problém po předělání na olej, který jsem zrovna teď řešil, je tlumicí patrona, která si přisála trochu oleje a přišel jsem tak o část zdvihu. Ale myslím, že i tohle má řešení. Přesto nehodlám měnit, za ty peníze… dobrá volba. Pike to asi není, ale rozhodně za stejné peníze lepší muzika jak lowcost fox. Jenomže kola s lowcost FOXem se prodávají lépe jak kola s Auronem.

              0 0
              • Tecka  

                Jenom poznámka (pokud se pletu tak mne opravte): oproti loňsku FOX nemá EVOLUTION a nabízí ve 34 (která je na letošních Spectralech oproti loňské 32) jen PERFORMANCE (Sectral 5, 6, 7) a FACTORY (Spectral 8). Takže by to mohlo být kapku lepší.

                0 0
                • MirosPikos  

                  Máš pravdu, toho jsem si nevšiml. Ale zkušenosti s řadou Performance nemám. Jen s Evolution a ta mě rozhodně nepřesvědčila, alespoň u vidlic.

                  ---edit---

                  A nebo je to až od 2016? Možný by to vysvětlovalo částečně i růst cen.

                  0 0
                  • Tecka  

                    Rozdíly co jsem psal jsou 2015 vs 2016 (ano je to trochu zmatek, když o 2015 píšu jako o loňsku :-). A co se týká cen, tam mi přijde že je to spíše dáno posunutí číslováním stylem 7.0 2016 = 8.0 2015 když člověk porovná osazení (alespoň v té základní AL řadě).

                    0 0
                  • marek_K2  

                    Evolution vilda v 2015 mala open cartridge CTD patronu(olej na tlmenie sa tahal zo spodku nohy a miesal sa so vzduchom), performane a factory mali FIT CTD(olej uplne izolovany od vzduchu). Na 2016 modeloch uz po skusenostiach s open cartridge uplne zrusilo a vo vsetkych vidlach bude uplne nova prepracovana FIT verzia4. Medzi fit a open cartridge bol dost velky rozdiel co sa tykalo funcknosti aj spolahlivosti. Tato nova fit4 je podla prvych recenzii spicka. Rozdiel medzi performance a factory je v kashime ak tak, tlmiaca patrona je len jedna.

                    0 0
                    • tonik666  

                      Taky jsem si myslel, že jediný rozdíl mezi Performance a Factory je v Kashime, což mi potvrdil i cykošvec. (kteří jsou dost informačně nespolehlivý).

                      Na druhou stranu, kamarád ze servisu mi říkal, že pokud je firma dost velká, tak si může nechat vnitřnosti modifikovat na míru, např. aby byla vidlice levnější. A Canyon dost velký je.

                      Takže vlastně opět nevím jak to je…

                      0 0
              • lazza  

                No je fakt, že na Epicona nemůžu říct taktéž křivýho slova.(kromě nefunkčního zamykání) – tlumí krásně jak hluboký díry, tak i takový ty drobný driblovací nerovnosti. Potom, co jsem ho upustil na nějakých 72psů, aby chodil v plným rozsahu, mi připadá ještě přilnavější.

                Narazil jsem ve starším Biker.ovi na nějaký testy, kde vyšel lowendovej Fox (tj. za asi 700 euro) skoro úplně nejhůř ze všech vidlí (RS, Xfusion, Manitou, Marzo ad). Neumím posoudit spolehlivost těchto testů, ale působily docela důvěryhodně. Takže něco na tý kritice laciných FOXů asi bude…

                0 0
    • Lister  

      Podle mě rozdíl v ceně odpovídá rozdílu v osazení tak si výber podle toho kolik chceš investovat.

      Nekoupil bych si ani jedno raději bych sehnal nějaké letošní EX.

      0 0
      • Bungler  

        Kdybych byl přesvědčený o tom, že 7.0 EX je pro mě ideální, tak bych za to ty peníze i dal. Ale jsem docela lemra a mám strach, že bych do kopců víc tlačil jak jezdil a to se mi fakt nechce. Navíc jsou tam pro všechny velikosti kliky dlouhé jen 170mm. Je jasné, že kliky můžu vyměnit, ale už je to pro mě hodně peněz a nechce se mi hned po koupi něco měnit.

        0 0
        • Lister  

          Z těhdle dvou bych vzal 6. Cena je odpovídající a je to kolo, kde se nemusí nic měnit a podle mě bude docela podstatně lehčí.

          0 0
    • tonik666  

      Sel nych do 6.0. Kvuli kolum, klikama brzdam slx. Na 6.0 mi neprijde mutne nic upgradovat, pokud ta kola budou ok. Srovnavam jen 5 a 6. Nedival jsem se co je dostupne z lonskych a za kolik.

      0 0
    • koubic8  

      Můžu se zeptat, jaká je výhoda zapletených kol na nábojích DT350? Já řeším úplně stejné dilema :) SLX brzdy mi jsou úplně buřt, 200 g vzal čert a SLX kliky asi o trochu víc vydrží a převodní bude lépe řadit. Ale zatím mi nepřijde, že by to byl upgrade hodný 8000 Kč.

      0 0
      • tonik666  

        že DT350 jsou ozkoušené, dobře fungující, snadno servisovatelné, trvanlivé náboje, je to jedna z nejlepších voleb. Nad nimi už jsou jen high=end náboje typo chris king kde pár je za 10k.

        0 0
        • Bungler  

          Přesně tak, já jsem momentálně spíš přikloněn té 6.0, vlastně jen kvůli těm kolům respetive nábojům, to ostatní beru jako takový bezvýznamný bonus. Neplánuju to kolo za rok prodávat, tak si připlatím.

          0 0
    • Picino  

      Ahoj, vyuziju tohoto příspěvku a zeptam se zdali nekdo z vychodnich čech má Spectrala ve velikosti S, nebo M a byl by ochoten se domluvit na vyzkoušení. Diky.

      0 0
    • Bungler  

      Oživím toto vlákno. Nakonec má volba padla na spectrala 6.0. Termín dodání měl být 46. týden. Momentálně je dodání v nedohlednu a tak si říkám jestli se na canyon nevykašlat. Přemýšlím, že bych sáhl hlouběji do kapsy a vzal RADON Slide 150 9.0. Jako výhodu vidím 11s XT a ROCK SHOX. Co si o tom myslíte?

      Předem díky za rady a vaše názory.

      0 0
      • darkmagic  

        Vybírám práve meu Slidem 9.0 a Spectralem a jsem rozhodnutý pro Slide. Výhodu Slidu vidím také v rockshoxu a o něco více se mi líbí vzhledově. Naopak mínus jsou brzdy, na ty Magury nebyly na fóru moc pozitivní názory. Ale zase to jsou 2 vs 4 pístky v prospěch Slidu.

        0 0
      • Booker  

        Také se poohlížím po podobných kolech (asi spíše Spectral 5.0). Nyní jsem ještě narazil na Propain Bikes. Co si myslíte o Propain Twoface?

        0 0
      • čel.A  

        Jezdím Slide 9.0 v carbonu. Geo super, RockShox taky. V AL verzi bude o něco těžší než Spectral, který je jak plechovka.

        Komunikace s DE je prikladna včetně jedné reklamace.

        0 0
        • MirosPikos  

          Co to znamená, že je Spectral jak plechovka. Mám se snad bát na něm jezdit? :)

          0 0
          • LM  

            No záruku na rám mají 6 let, takže to snad mají dobře spočítané. Ale je pravda že je ten rám hodně lehký, takže ubírali materiál kde to jenom šlo…

            0 0
            • MirosPikos  

              Ano ubírali, lze jen doufat, že to mají dobře nasimulované a ubírali na správných místech. Já tajně doufám, že se mi ho podaří za 6 let oddělat a dostanu novej rám :) Tím neříkám, že bych mu dával záměrně naprdel, spíš naopak.

              0 0
          • čel.A  

            Nemyslím to špatně vuci Spectralu ☺. Slide AL není uplne lehký ram, zase snese tvrdší zacházení. Sam jsem Spectral chtěl a všude jej doporučuji. Nicméně jsem chtěl o neco vyšší zdvih a stále slusnou jezdivou geo. Slide carbon mi šedi téměř ideálně. Proste All Mountain.

            0 0
        • darkmagic  

          Není to náhodou model 2015 ten tvůj Slide?

          Mají ho totiž ve výprodeji a docela mě to láká (i když 2016 AL 9.0 je o nemalých 600€ levnější).

          http://www.bike-discount.de/…8/wg_id-7243

          0 0
          • čel.A  

            Mám 9.0 2014 v čer­nobíle variantě. Je na Fox Kashima a XT, kola DT Spline 1501. Musim ho dát do mych bikes…

            0 0
    • Tehu  

      No nevim, mi nerikej ze za cenu 2700E bys nesehnal nejaky pekny endurko/trail i u nas…? Canoyon jsem chapal je to jistota, overeny masovkou, ale ted to nejak podelali s tema dodavkama. Nez vymyslet tyhle objednavky z venku. Viz Reign, Enduro, Force X, atd.

      Nebo kdyz uz zvenku jit spise do YT Capry, Transition Patrol apod. kousky co se tu o nich jen v nejlepsim hovori :-)

      0 0
      • tonik666  

        Za Patrola dáš 2000E jen za rám, to je jiná cenová.

        YT má dodávky podobné jako Canyon.

        Podle mě ten Propain není špatný nápad, je hromada menších firem které dělají fajn bajky a mají moderní geo (třeba v Německu Last bikes atd…)

        0 0
      • Bungler  

        To já právě nevím, proto se tu ptám :-). Jinak to co ty píšeš jsem taky zvažoval (reign, capra), ale to už je podle mě moc do endura a mám strach, že do kopce to pojede o dost hůř jak ten spectral nebo slide..

        0 0
        • tonik666  

          Zalezi kde s tim do kopce chces jezdit. Na pohodove vyjezdy ala 500m prevyseni v rychlebech volnym tempem je to uplne jedno.

          Nejvic mezi spectralem a reignem udelaji plaste a celkove hmotnost.

          0 0
        • tonik666  

          Zalezi kde s tim do kopce chces jezdit. Na pohodove vyjezdy ala 500m prevyseni v rychlebech volnym tempem je to uplne jedno.

          Nejvic mezi spectralem a reignem udelaji plaste a celkove hmotnost.

          0 0
          • Tehu  

            Prehaze na 1×10 , hodi lehci plaste a je na te same vaze ;-)

            0 0
            • wilda81  

              … a díky šlupkoidním plášťům má zabitý potenciál kola.

              0 0
        • Tehu  

          Projed a uvidis… Nevim naco jsi zvyklej, ale ja presel ze Stumpjumpera 140mm 26" 2012 na Stumpjumpera 150mm 27,5" 2015 a pak na Reigna a myslim ze kdybych nasadil dozadu neco jezdiveho, tak to pojede takrka stejne. Ale jo, jede to nepatrne hur, ale da se to unest a oto vice to vynahradi na trailech ci skopce dolu… Neni problem se s tim celej den courat, zalezi co pozadujes za tempo a s kym jezdis…

          0 0
    • Picino  

      Ahoj mám dva dotazy.Předpokládám že má Spectral 5.0 pevné osy. Je tak? A co se týká tlumiče, někde jsem zahlédl informaci že nemá možnosti volby nastavení CTD,ale to bylo pak taky vyvráceno. Díky za info.

      0 0
      • allrose  

        sem ti říkal že chceš spektral…jiné názvý ctd fce stejná

        0 0
        • Picino  

          Ok,dik za info. A co ty pevné osy? V predu je ma a vzdadu taky? Neni to jako i Nerva? Tak truchu zbytecny dotaz, ale rad bych měl jistotu.

          0 0
    • trollda  

      Ahoj, zkusím využít vlákna a zeptat se na vhodnou velikost Spectralu. Chtěl bych znát vaši zkušenost(popř. i doporučení). Měřil jsem se a i podle kalkulátoru Canyon jsem na rozhraní S/M. Naměřil jsem si míry výška: 171,5cm/ rozkrok 81–82/ ramena 40cm, paže 57cm a trup 50cm. (když zadám rozkrok 81 vyjde S, když zadám 82 vyjde M :) )

      Mám strach že na S se velice těžko složím a nechci mít zase extra dlouhý představec nebo sedět moc vzadu vzhledem ke krátké zadní stavbě. U eMka zase mám strach že bude dlouhý(snížená hravost díky celkové vzdálenosti kol), ale něco stáhnu sedlem a kratším představcem. Jak to vidíte vy, jaké jsou vaše zkušenosti vzhledem vaší výšce.

      Je tu někdo kdo má Spectrala 2015 nebo 2016 ve velikosti S či M a byl by ochoten nechat mě na něj posadit? Ideálně v Praze a okolí, Jižní čechy, ale asi bych byl ochoten dorazit i do Brna a okolí.

      Předem velice děkuji za jakékoliv reakce/doporu­čení/zkušenos­ti a snad se mně nedostane ignorace:)…Ještě jednou díky.

      0 0
      • Picino  

        Ahoj, mám dvousezonní zkušenosti s ježděním na Nervu ve velikosti M. Geometrie je podobná. V rychlých rovných jsezdech , nebo přejezdech jsem byl nadšený, ale postupem času při techničtějších pojezdech jsem měl pocit že o chlup menší by byl možná přeci jen lepší. Použil jsem kratší 50mm představec a jízda se o mnoho zlepšila (v zatáčkách více bezpečí). Začal jsem tedy využívat častěji techničtější terén. Zjistil jsem, že mě vyhovuje více hravější kolo a nahánět rychlostní rekordy mě už nebavilo, protože stejně jsem měl v průměru rychlost kolem 15km/hod. Po těchto dvou sezonách na Nervu jsem si objasnil co chci jezdit a jelikož jsem stále pokukoval po Spectralu, tak jsem Nerva nakonec prodal a objednal Spectrala v Sku. Věřím že to bude přesně to co mě bude vyhovovat. Měřím 169cm, a rozkrok mám 79cm čili pro mě Sko. V tvém případě je to podobné, myslím že by ti sedlo oboje, ale záleží co a kde budeš chtít jezdit.

        0 0
      • siskin  

        Ber M ,zas tak dlouhý to není(reach 430mm) ,můžeš tam dát kratší představec(40mm) ,což bude jedině +.

        Naopak nastavovat krátkej rám dlouhým představcem je blbost..

        0 0
        • MirosPikos  

          Taky bych se klonil k M ze stejných důvodů. Zkracovat představec je ok a člověk jedině získá. Přesně naopak je to s prodlužováním, představce, které má své limity. Ovšem ideální by bylo někde kolo vyzkoušet. Zkus se poptat v okolí nebo zde na foru, třeba se někdo nabídne.

          0 0
          • wilda81  

            No ani kombo krátká zadní stavba + hodně krátký představec není žádná velká výhra. Každý kopec pak bude jezdit po zadním :)

            0 0
            • siskin  

              430 zadní stavba je na 27,5 v normě. Navíc k jeho proporcím je přední rámový trojúhelnik spíš delší ,takže si myslím že to bude ok. Rozhodně lepší než krátky S+dlouhej stem.

              0 0
            • Atilla  

              To je spíš o úhlu sedlové trubky, než o délce stavby.

              0 0
        • LM  

          Měřím 174 cm a mám Spectral AL 7.0 EX 2015 ve velikosti M. Po novém roce budu kupovat kratší představec (40 mm namísto 50 mm co tam je teď) protože mi to stále přijde malinko delší než bych potřeboval.

          U velikosti S pozor na kratší sedlovou trubku (M 440 / S 395) v kombinaci s kratší sedlovkou (M 420 / S 380) – tj. 85 mm rozdíl – aby to pak nebylo až moc vytažené z rámu…

          0 0
          • trollda  

            Je to tak no, a ještě k tomu ten rozdílný Stack, to bych na tom vypadal a seděl jako na zaléhávačce. Teď o víkendu jsem se vozil na Trancovi ve vel. M a i tam mě přišel ten Stack docela nízký…Takže M je jasná volba no…

            0 0
      • trollda  

        Ty vogo, díky moc za reakce, jste pašáci!!! Jako asi jste mě utvrdili ve vel. M. Jako S by bylo kratší a hravější, ale nechci to moc řešit posouváním sedačky a hlavně prodlužováním představce. To už jsem dělal a při jízdě z prudkých kopců tedy žádná sláva, frňák jsem si už párkrát takto namlel… Ale zase to bylo čistokrevné XC no. A stejnak mám v plánu měnit kokpit za Renthal. Teď jen jaký model vybrat. V plánu byl původně 7EX kterej mně přijde perfektní, ale zase nevím jestli je to na pravidelné výlety 80km+. 6tka by byla asi perfektní(resp. lepší na delší výlety – ale možná jsem příliš skeptický k 1×11) a také ta stříbrná je good (celý černý je nádherný, ale s mým prasečím a agresivním stylem by to za chvilku vypadalo jak přejetý rašplí), ale ten Pike mně tam schází:(. Nebo 5tku a kompletní upgrade. Což u předchozích verzí stejnak budu muset podstoupit minimálně v podobě představce.

        Takže jedna otázka vyřešena a hurá jdeme do druhého kola:D. Ještě mě trochu nabádá ten Trance 2 2015, ale nevím no…

        0 0
        • koubic8  

          Ahoj, já jezdím asi něco podobnýho, co ty a jdu do 6ky. Sice si myslím, že 5ka je lepší poměr cena/výkon, ale hodně se mi líbí ta zeleno-zlatá kombinace a těch pár lepších komponent me zahřeje u srdíčka :D

          1×11 je podle mě moc malej rozsah pro nezávodní ježdění dlouhejch štrek. Dělal jsem si takový propočty a srovnání zpřevodovanosti jednotlivejch modelů, můžeš si to taky srovnat – viz obrázek. Taky ceny 11s kazet jsou brutální, myslim, že 2× dražší než 10s.

          Já mám v plánu, že budu na Spectralu se zdvihy 140 tak rok dva jezdit a pak při servisu vidle si nechám upravit zdvih na 150 mm. Zauvažuju i změně na Talas, abych si mohl snížit zdvih, až vyjdou nějaký recenze. Ta součástka (air shaft assembly) by měla do Fox 34ky stát cca 90 EUR. Do Piku je cena myslím podobná. A budu mít geo téměř jako EX s 2 tácy vepředu :) Možná to bude chtít ještě sundat nějaký kroužek na hlavovým složení pod představcem, to uvidíme.

          Pike vs. Fox 34 jsem taky řešil, ale pokud nechceš závodit enduro, tak jsou oba letošní modely podle recenzentů zaměnitelný vidle. 34ka má prý stejný vnitřnosti jako 36ka, se kterou se taky jezdí a vyhrává, takže z 2016 modelů je to podle mě jedno. Ale z modelů 2015 bych jednoznačně preferoval Pike.

          0 0
        • Bungler  

          Ahoj,

          mně po dlouhém rozmýšlení přišla toto pondělí šestka. Jsem nachlazený a tak mám zatím najeto pouze kolem 60km a 1200m nastoupáno. Vzal jsem velikost M, mám 176cm a cca 84 nohy. Velikost sedí parádně. Na kole se mi jezdí moc dobře. Bude asi dost záležet na tom, kde s tím hodláš jezdit. Myslím si, že kolo je hodně univerzální, ale nynější obutí v podobě mountainking 2,4 v kombinaci s ráfkem 30mm je fakt balon. Na dnešní vyjížďce jsem se ale nestačil divit, jak moc drží a co vše jsem si s tím mohl cestou z kopečků dovolit. Přední 200mm kotouč jsem vnímal jako zbytečnost, ale brzdný výkon je bezvadnej a jen tak to asi neuvadne :-). Trance jsem taky zvažoval, ale chtěl jsem dobrá zapletená kola a 34 vidlici. To se mi v podobě té šestky dostalo a zatím jsem s tím moc spokojený. Jediné co trošku kazí bezvadný dojem z kola je komunikace s canyonem.

          0 0
          • koubic8  

            Koukám na něj, pecka :) Já ještě čekám… Můžeš dát víc fotek? Jak jezdí dolu v nějakým težším terénu?

            0 0
            • Bungler  

              Ono je to s tím terénem asi dost subjektivní. Mně připadá, že to zvládne opravdu hodně. Chtít kolo, které zvládne větší terén, už by podle mě skoro znamenalo, že to dovezu minimálně pod kopec autem (myšleno trošku s nadsázkou). S tímhle se dá k tomu kopci v pohodě ještě dojet a i celkem v pohodě vyšlápnout. Z mého pohledu je to univerzál, který je dost přizpůsobený právě k cestě z kopce. Možná za to hodně může stávající obutí, ale mám z toho takový pocit. Fotek zatím moc nemám a navíc kolo už je momentálně docela zadělaný :-).

              0 0
    • 11kubo  

      Dovolím si sem skopírovať príspevok z Canyon CZ/SK :)

      :

      :

      Riešim dilema:

      1. či Spectral 6.0 alebo 8.9 – viem že je to dosť individuálna záležitosť, ale nejako v tom nemám jasno a samozrejme čiastočne má vplyv aj osadenie komponentami čo ma pochopiteľne ťahá ku 29, ale cena ku 27,5
      2. veľkosť, keďže moje miery sú 187/90–91 čo je dosť na rozhraní L a XL – tu by mi pomohli najviac reakcie majiteľov s podobnými proporciami

      Vopred ďakujem za odpoveď :)

      0 0
      • koubic8  

        No, 29er je víc na styl jízdy „namířit to rovně skopce dolů“, kdežto 27,5 je hravější. To bude asi hlavní rozdíl, který poznáš. Navíc 27,5 má trochu víc zvdihu, takže i na jízdu rovně dolů to asi bude podobný.

        Jinak Pike je, myslím si, pro trail kola plně zaměnitelný s Fox 34. A ten Cane Creek DB inline je trochu peklo nastavit (ale možná je to z Canyonu je už dobře poštelované, to nevím). Je fakt, že XT brzy mají myslím štelování objemu oleje v brzdové soustavě pomocí imbusu nebo nějakého knoflíku.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.