• lempl

    lidi tak sem se dozvedel od kamose vysledky testu vidlic z vela(ece sem to nevidel na vlastni oci)
    talas tam prej dooost propadl v tuhosti!!!!! co si o tom mam myslet? ted sem uvazoval , ze ho koupim ale ten test?? lidi reknete ze jeste vic nezmekne, ze se nezmeni v manitou(black byl tvrdsi, tak myslim scareba…) je to zlej sen ? co si o tom mysllite? diky(shanim vidly tak do 25000(co maj na spyderu…:) ale mela by mit rregulovatelnej zdvih (80–11) vaha max 2,2kg… a kvalita takco (jeste jedna podminka, nemela by to bejt manitou:)

    0 0
    • Mamutt  

      Podle mě je to v klídku. Třeba Duka s průhybem 0,6 na začátku hodnotili jako měkkého… po testu mají stejný průběh všechny… Dukovi to zůstalo ;) akže se to u všech (lepších) vidlic asi někde ustálí. O Talase bych se určitě nebál, a už vůbec ne toho, že bys to mimo tu laborku poznal.

      0 0
      • enjoy  

        to je novy velo?dvojcislo?melo by vyjit za 5 dni,tak je mi to nejaky divny:-)

        0 0
      • lempl  

        no ja sem cekal ze se ani nehne:-) ale todle me zaskocilo az sokovalo:/ nevim jakej pruhym ma six ale ver mi ze je velkej a ze ho poznam!!!!!!!!!­!!!!! do ostry zatacky!!!!, na hrbolech! i na silnici!!!!!!!

        0 0
        • lempl  

          six je vidle na hovno a neda se to srovnat jen sem chtel rict ze uz nic tak kovyho necimit! a talas aby byl naprosto bez vadnej:-) jinak jak casto si myslite ze ma jit talas do servisu? dick:-)

          0 0
          • enjoy  

            u tebe nebo normalne?:-)))

            0 0
            • lempl  

              u mne a dal bych to do servisu:-) (pro srovnani mi rekni i jak normalne:-) BTW co matee proti memu jizdnimu stylu divokyho prasete?????????? :-)

              0 0
      • Air  

        no a myslite ze kdyz Marzocchi mela nejmin – 0,17 – tak bude u ni 3× mensi pravdepodobnost, ze budou skrtat kotouce nez u Duka, ktery mel 0,6??? Diky

        0 0
        • vlk  

          Ne a tento test z velo časopisu není ani schopen ti to říct.Si nejdřív přečti jakým způsobem to testovali-teda četl jsem 1 díl testů.Takže nepoznáš jestli je průhyb v korunce nebo v pouzdrech či jinde.kotouče- kroutí vidli do vrtule.A to tento test neměří.Ono pevnost vidle v krutu a pevnost v předozadním namáhání -to je velký rozdíl.Jinak to nevé velo jsem ještě neviděl, tak nemohu přesně soudit.

          0 0
    • enjoy  

      jak uz jsem ti rekl na icq:-),BLBOST!(musi to byt kravina…,protoze mam novyho foxe doma a tohle napadani nestrpim:-))

      0 0
      • Mamutt  

        Když vidím co se na lištičkách dává a drží a drží.. Ano, v laborce změnu průhybu naměří. Ale sám poznám prd, což jasně znamená, že v praxi je to úplně jedno.

        0 0
      • milan1  
        • Odstraneno na pozadavek usera –
        0 0
        • enjoy  

          no ja vim ze to vypovida predevsim o tuhosti pouzder.pritom by jim nedalo vic prace kdyby to merili tak aby to bylo k necemu opravdu uzitecny.

          0 0
        • Pá-dlista1  

          No to je tezky. Kdyz budou merit tuhost v krutu, tak na to budou mit pouzdra taky vliv. Kdyz budou merit samostatne spodni a horni nohy a zanedbaji vliv pouzder, tak to zase nebude presne vypovidat o tuhosti vidlice jako celku. Je fakt, ze kdyz uz se s tim delaj, mohli by testovat vidlice i v krutu (necet jsem to, tagze jestli testovali, tak se omlouvam).

          0 0
        • lempl  

          nemyslim si ze ten stest byl udelanej dobre ale myslim ze je zajimavy ze se ty hodnoty zmenili a foxe celkem dosta tp me prekvapilo!

          0 0
      • Seveřan  

        ENJOY: Už ho jezdíš, jaké máš zatím skušenosti?

        0 0
        • enjoy  

          BOHUZEL se na nej zatim jenom divam,nemam jeste ram.ale zatim mi uplne staci kdyz si ho postavim vedle skareba:-).co jsem si tak zkousel chod,coz moc nerekne,tak myslim ze je velmi dobry a nastaveni utlumu je taky velmi dobre.ale zatim nic rict nemuzu.

          0 0
          • Gumicuk  

            Jo jo taky jsem si to takhle porovnaval a pripadlo mi to jako kdybych srovnaval lesenarskou trubku s paratkem :-) (tim nechci rict ze vanilla je nejaka moc tezka) V chodu mi ten skareb pripadl trosku „sametovejsi“ ale nemuzu to posuzovat protoze jsem to jako enjoy zkousel jen tak… a byly to uplne nove nezajete vidle… Koukam ze mi ten prvni prispevek zkocil nekam jinam, tak uvidim co tenhle…

            0 0
          • Mamutt  

            Jakto že nemáš? Mě dneska volal pan Bartosz (nebo vlastně včera), že ho posílá (teda ten můj ;)). Jsem si myslel, že jsi ho objedával přede mnou?

            0 0
            • Mamutt  

              He, už ho MÁÁÁM!!! 8-)))

              0 0
            • enjoy  

              clovece,objednaval jsem ho pred tydnem a pred chvili mi volal Petr Heinik(zlatej clovek:-)),ze si pro nej muzu prijit!!!ura!!!!!! a to sem si rikal kolik mam jeste casu abych sehnal sedlo,predsta­vec,presmyk a kliky,sakra!:-)

              0 0
              • Roman  

                to je prý výhoda chlapů, že se dokážou radovat z hraček až do smrti – já se takle radoval v březnu (a ještě jsem nepřestal) :-)

                0 0
                • Mamutt  

                  Tohle je totiž libová hračka.. Jsem na to zkusmo hodil ty Mrazky.. He.. Indaštry forévr ;)

                  0 0
      • Gumicuk  

        Pridavam se o foxkach tu nepadne jediny hanlivy slovo !!!

        0 0
        • kovar  

          no, budu si ji muset nekde pujcit a vyzkouset, pak tu mozna neco padne.

          0 0
        • BB  

          a proc ne, mam FOX FLOAT RL 100 uz dva roky, funkce fajn, ale stale z toho tece olej, O krouzky se musi vymenit pri kazde vymene oleje a ted mi dokonce v jednom miste z kluzaku slezl teflon. Takze shrnuto, funkce dobra, ale narocny a drahy service.

          0 0
        • MartinXC  

          Mám skoro půl roku FoxF100RLT (100mm), něco přes 1000km. Oproti původní vidli SID Race jsem na něj dal i kotouč 185mm (Avid CPS). Zopakuju,co jsem už někde tady psal:

          • docela mě překvapilo, jak je vidle měkká předo-zadně (stejně jako SID) při brždění
          • když zatočím, tak jedu tam kam namířím (u SIDa to nebylo vždycky jednoznačné)
          • při ostrém brždění (snaha o zablokování kola) se maličko kroutí, poznám to tak, že když brzdu uvolním, př.kolo udělá takovou maličkou vlnku (U V-ček nikdy)
          • ale že by byla za jízdy málo tuhá do stran – to jsem nepozoroval. V zatáčkách kotouč neškrtá. Brnká si na hrbaté rovině, ale to je tím, že se nechá rozvibrovat do strany
          • mám vidli podhuštěnou (70psi i když dle váhy bych měl mít 85psi), ještě jsem ji nadoraz nedostal, zůstává mi 1cm rezerva. Podhuštěná je velice pohodlná v kamení, na schodech, kořenech.
          • jediné co bych si představoval změnit je jinak udělané zamykání (chtělo by to sundat 2–3cm výškově a při točení páčkou se mi někdy podaří otočit i regulací odskoku)
          0 0
    • Smazaný účet  

      No, já bych tomu testu taky nepřidával nějak moc velkou váhu. Například ty testy, kde měřej křivku síla/stlačení, to je bohapustá teorie. Třeba u marzošky – otevřený olejový lázně + vzduch si tu křivku můžu vesele poladit. Třeba tvrzení že když má v testu určitej bod odtržení z klidu (tedy než síla vyrovná tlakové předpětí) tak nebude tak citlivá… (to bylo v tom předchozím testu). Ignorují fakt že po nasednutí na kolo se vidlice o nějaký cm ponoří a tudíž todle překoná… Správně by měli třeba zatížit o pár cm, zastavit a zas přitížit. A aby to o něčem vypovídalo, měli by ještě rychlost toho zatěžování trochu zvýšit – když najedete na kámen, nebude vám stlačovat vidlici několik minut, ale max několik desetin vteřiny – tlumení bude fungovat dosti jinak. A co se té tuhosti vidlic týče, tam si myslim že v reálu bysme tu předozadní tuhost nepoznali ani u jedný z nich. Tam hraje roli eště dost dalších faktorů.

      0 0
      • vlk  

        Tu křivku u marzocchi nezměníš jak chceš.Jen ji v tom grafu můžeš posunou směrem dolů nebo nahoru.Průběh.jak a kam je ta křivka prohnuta by měl zůstat stejný.Jinak co se táká nesednutí.Já když kupoval novou visli.Tak jsem si vzal své staré kolo pod přední kolo dal váhu a zjistil jak moc vlastně tlačím na předek.To smaé jsem udělat z kopce a dokopce-teda zkoušel jsem to na schodech a podle naměřených hodnot jsem si z grafu vypočítal jak velký budu mít v daných situacích sag.zjistlil jsem tak, že např na svoji váhu se sid bych na rovině nedosáhl ani k bodu odtržení, zatímcu např u toho duka nebo foxe bych přesáh a měl bych nějaký sag.Samozřejmě se tak počítá pokud bude mít vidla přižinu s kterou dělali tu křivku.U vzduchu si muhu zase spočítat-např chci sag 1 cm-posunu graf ,tak aby byl počátek při 1cm stlačení na hodnotě kterou změřím váhou a hned vím při jaké síle dostanu vidlu nadoraz.Funguje to. mám to na pružinovkách odskoušené.Daná křivka vypovídá o průběhu pružení dané vidlice a ne tlumení.Proto mám raději vidle s nastavitelným tlumením.Podle grafu vyberu vidlu s danou char pružení.A tlumení si už pak doladím jak chci.

        0 0
        • lubos  

          Jestli mas cistou vzduchovou vidlici, tak dofouknutim, nebo ubranim vzduchu se zmeni bod odtrzeni, jenomze se zmeni i krivka ke konci. Takze tady nejde jenom posunout graf nahoru nebo dolu.

          0 0
          • vlk  

            tak ten konec -nemohu to dokázat.Já křivku při nižším tlaku netvořil.Ale co vím u kamoše u exr vzduch.Tak při nižším tlaku,když ji dáme aby měla asi 1cm sag, má průběh pocitově stejný a dostanu ji v pohodě nadoraz.Jen jsem to zkoušel pocitově, nový graf jsem nezkoušel.Myslím, že ten konec křivky by mohl být trochu jiný ,ale velké odchylky bych nečekal.

            0 0
            • lubos  

              Je to mozne, ze ta odchylka nebude velka a praxi se tak moc neprojevi. Zalezi asi i na konkretni vidlici jak to ma udelane.

              0 0
        • Smazaný účet  

          To s tou váhou pod kolo je dobrej nápad. To zkusim. U té křivky nezměním možná to, že bude mít vždy progresivní nárůst, ale jeho míru ovlivním – hladinou oleje (velikostí vzduchový komory). Odzkoušeno. Když se podívám na doporučené hladiny oleje pro moji mx comp air 2003, měl bych mít hladinu 10 mm pod horním krajem nohy (při plném stlačení) – tj. někam k závitu zátky s ventilkem. Blbost – takdle bych zaboha nevyužil zdvih. Mám to tušim 30 mm a při svých 76 kg a 2 barech (taky méně než doporučeno) je to akorát. S továrním, doporučeným nastavením by byla naprd. (např v jedné noze byla hladina o 2 cm níž než v druhé…) Co se tlumení týče – netlumí se jenom zpětný odskok, ale i stlačení. Takže jinak se vidlice chová při pomalém stlačování, jinak při jízdě, kdy jí zatížíš jedním rychlým impulsem. Tušímže u loňských vzduchových suntourek měli v testu krásnou křivku pružení, ale v reálu (i v následném praktickém testu ve velu) si lidi stěžovali, že jsou spíš přetlumené a moc se nepohnou, a? šteluješ jak chceš. Já mám třeba taky jakousi regulaci tlumení, ale nějak jsem změnu vůbec nepocítil…

          0 0
        • milan1  
          • Odstraneno na pozadavek usera –
          0 0
          • vlk  

            to měření jsem dělal odjakživa.teď jsem si teprve uvědomil, že u vzduchu je to tak jak popisuješ.Jsem ještě nad tím tak moc nepřemýšlel.Já vozil a vozím vidle jen pružinový, vzduch má můj kamoš -EXR.Tak to mám jen velice malé zkušenosti. Jinak chci se tě zeptat nesetkal jsi se někdy s Rockshox systémem pure delite.již jsem se tu na to mnohokrát ptal a nikdo nebyl schopen mi odpovědět.Ani obchodníci toho moc neví.Vím jen že tlakoji nějakou komoru uv té tlumící noze.Nevíš o co tam vlastně jde?Jaký to má vliv na chování vidle při jízdě?

            0 0
            • Pá-dlista1  

              RockShox Pure, Pure DeLite – v podstatě totéž, co Manitou TPC: jeden píst pro útlum stlačení, druhý pro odskok. U verze DeLite je však zajímavá inovace – dofouknutím autoventilkem je vyvinut tlak na plovoucí píst, který tak tlačí na olejovou hladinu. Tím lze regulovat snadnost průtoku oleje tryskami a potažmo citlivost vidlice na počátku kroku. Variace na téma 5th Element.

              0 0
            • Pá-dlista1  

              Odpovědí dílen RockShox na manitouovské kutění nad SPV systémem je tlumení Pure DeLite. Vedle dvou modelů se zamykáním totiž stojí sourozenec Race se stavitelným bodem odtržení vidlice z klidu. Uvnitř pravé nohy funguje kromě pístu tlumení zcela nahoře také plovoucí píst, jehož úkolem je udržovat olej pod tlakem. A právě velikost tlaku určuje, jak citlivá bude vidlice na drobných nerovnostech a potažmo i pod šlapáním. Minimální tlak přinášející nebržděnou reakci SIDu je 20 psi. V maximu se pak hodnota může vyšplhat až na 60 psi.

              0 0
              • MartinXC  

                … jako výpis z katalogu :-) Opravdu to tak funguje: s 60psi při šlapání SID Race nehoupe a je hodně tuhý, s 20psi je to jako nůž v másle – bere i prasečí chlup na cestě. Při vysokém tlaku v levé noze (těžký jezdec) se to tak neprojevuje, to je SID tuhý celý. Ale když má biker(ka) pod 60kg – to je lahůdka (pro XC a maratony).

                0 0
            • zubus  

              mal by som otazku. To meranie chapem pre vzduchove vidle. Ale pre pruzinovku, tam je charakteristika dana pruzinou. Takze zmena sa deje jej vymenou. Alebo sa mylim?

              0 0
              • Pá-dlista1  

                A regualaci predpeti a vyskou hladiny oleje. U mereni dynamickeho i regulaci tlumeni. Na krivce se taky podepisi pasivni odpory.

                0 0
                • zubus  

                  Tak to ma zaujima. Predpaetie je jasne. Ale ako ovplyvnuje cistu pruzinovku vyska hladiny oleja. Sak je predpisana vyrobcom. A kde sa tie charakteristiky-grafy daju zohnat?

                  0 0
              • kovar  

                jak u krerych. Trebas u pruzinovych verzi Marcoki ,se spunty bez ventilku, pruzina spolupracuje se vzduchem – z nuloveho pretlaku, jehoz objem se da v jistych mezich menit mnozstvim oleje. Takze to nikdy neni cista pruzinovka

                0 0
          • lubos  

            Nemam nic proti vete „měřením charakteristiky si může každý porovnat kdo má jak nastavenou charakteristiku“ a nikdy jsem nemel. Kdyz si dva lide nameri chrakteristiku (ted pominu zpusob, ktery jsem kritizoval) tak si ho asi srovnat muzou, proc bych se ti za to vysmival ?

            „Ale u Marzochy to neplatí úplně. Tam můžeš měnit výšku hladiny oleje a tím objem vzduchové komory a ta křivka se ti opravdu začne měnit, nejenom posouvat.“

            Neni to jenom vec Marzocchi. A to, ze se krivka meni vi snad kazdy kdo vi co je progresivita pruzeni, proboha.

            „Tohle jde vlastně použít u všech systémů se vzduchovou pružinou a myslím, že to opět nikdo neví“

            Co to tady vykladas zase za nesmysly. Si myslis, ze vsichni tady jsou idioti, a ze ty jedinej vis co je spravne ? A co si myslis, ze se porad tady rozebira, kdyz se mluvi o zmene vysky olejove hladiny. A proc se dava vic jako ochrana pred dorazem, nebo min pro vetsi citlivost ?

            Muzu se te zeptat, proc si porad hladis sve ego ?

            0 0
            • milan1  
              • Odstraneno na pozadavek usera –
              0 0
              • McBlacky  

                points for Milan…

                BTW. rčení moc dobrý :-)

                0 0
              • radek z BF  

                milan1: to sis ten historicky vyrok dost sverazne upravil…Ono mlceni pri filozofickych debatach a mlceni pri technickych debatach nebyva projevem tehoz…

                0 0
                • enjoy  

                  vazne?:-)).ze si radsi nemlcel:-))

                  0 0
                  • radek z BF  

                    …protoze to byl presne ten druhy pripad, nez se ve sve mladicke naivite domnivas :-)))))

                    0 0
                    • enjoy  

                      nepochopil…,tak teda nic:-),musi se holt pocitat ze mas uz leta,tak uz to tak nedopaluje:-))

                      0 0
                      • radek z BF  

                        …ale pochopil :-) Rad jezdis bez helmy a sem tam spadnes jako kazdy z nas… :-))))

                        0 0
                        • enjoy  

                          tak ted jsem to asi vazne nepochopil,protoze jsem v tom nenasel zadnou narazku:-)) ale necham te uz byt,s tebou je to nekonecny:-)

                          0 0
                          • radek z BF  

                            dik za „uznani“ :-)) Dlouho jsem nemel cas, abych si zaprovokoval…:-) Co jinak, uz mas to RBcko od prvniho blata?

                            0 0
                            • enjoy  

                              jeste ho musim poskladat…,uz aby to bylo.na skarebovi se bojim cim dal vic.a to jsme dneska jeli jenom silnici.pri brzdeni v nem krupe a kdyz clovek zapruzi tak se predni kolo vyhne na muj vkus brutalne doleva,je to az o hubu.ale to jentak mimo… tesim se na ty hopy,to bude:-) a taky jestli poznam rozdil na XT klikak.ja si myslim ze to lepsi nebude…,ale treba budu prekvapen.kaz­dopadne je to kolo skoro dvakrat drazsi nez vision a presto je tezsi:-)

                              0 0
            • bronas  

              Zajímavá diskuse. Ale zajímá mně názor na jednu věc. Spousta značek nemá v obou nohách stejné složení pružení+tlumení. Dalo by se u Marzocchi laborovat s nestejným tlakem v jednotlivých nohách? Tím by se samozřejmě dala křivka upravovat podle potřeba. Samopzřejmě to naráží na problém křížení vidle!!! Ale když ty ostatní mají ty vnitřky jinak!!? Co vy na to. Dík.

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Zajimavy dotaz. I Marzocchi ma vnitrky jinak. Ceho bys tim docilil? Na prumerny tlak obou tech nohou muzes rovnou nafoukat obe. Uff. Do deseti si pocitat zkousel? :))

                0 0
                • Bodo  

                  hm, ja nevim jestli se tlak v nohach da prumerovat. Nebude spis vzdycky pracovat ta, ve ktery je tlak vyssi? Dejme tomu, ze v jedny dam 50 PSI a ve druhy 25, tak bych rek, ze ta s mensim tlakem se zapoji asi jen pri tlumeni, nebo je to blbost?

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Zkus si do jedny nafoukat treba 120psi a do druhy 119psi a zkus ji. Pak si zkus tu s 119psi uplne vypustit a zkus to znova. Potom sem napis jak si dopad a pred kazdym dalsim prispevkem se trikrat zamysli.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Tyjo, Pádlisto, nebuď tak vostrej, ne, mně to třeba příde taky jako totální kravina, ale někdo prostě nemá takovej přehled o funkci vidlice a fyzice, ač na pV=nRT stačí možná základka… :o))

                      0 0
                      • TinkTink  

                        K cemu tendle vzorec?

                        0 0
                      • McBlacky  

                        tak očividně na to nestačí ani dvě vysoký :-( proč tam pleteš T, ta by měla být konstantní a n když se jedná jen o vzduch (pak i R je zbytečný)… neměl by platit spíš Boyl-Mariottův zákon p1v1=p2v2

                        nejsem z oboru, tak fakt nevim, ale budu rád když mi to někdo vysvětlí…

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          To ses pekne blbej, kdyz ti nestaci 8 trid zakladky :))) Jen si delam legraci. No a co pouzit selsky rozum? V nejhosim :)))

                          0 0
                          • McBlacky  

                            ne vážně, funkce vidlí je mi až na specifické případy známá, ale nevím co to má co do činění se stavovou rovnicí plynů, zvláš? je ve tvaru zahrnující veličiny pro výpočet nerelevantní… ale jinak mě to moc netrápí, ted jezdím stejne pevnou a když jsem jezdil odpruženou tak se mi fakt nestávalo, že jsem při nastavování něco počítal :-) spíš bych to chtěl vědět jen jako teoretický základ pro stanovení charakteristiky pružení a tlumení, tj. nějaké hodnoty které lze porovnat na základě výpočtu z obecně platných vzorců…

                            PS: tak to běž dospat at nerejpeš, ikdyž to asi nepomůže :-(

                            0 0
                            • Marek  

                              Ta stavovka id. plynu je opravdu na miste. Vztah, ktery uvadis vychazi ze stavove rovnice za konstniho n a T. Je idealni pro ziskani predstavy o tom, jak je charakteristika vzduchove vidle ovlivnena zmenou objemu oleje, tlaku a teplotou. Dale se treba muze kombinovat s charakteristikou pruziny. Cele to zabere asi 2 minuty v excelu a je to docela nazorny. Napriklad uvidis jak 1 ml oleje ovlivni prubeh pruzeni (docela dost).

                              0 0
                        • kovar  

                          jen poznamka: p1v1=p2v2 je jistym vyjadrenim obecnehoo pV=nRT

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Stavovou rovnici ideálního plynu jsem uvedl v základním tvaru… to je asi skolni deformace, nejdřív základní tvar, z něj si odvodit pro konkrétní případ. Jistěže nRT je u vidlice rovno konstantě (pokud nejezdíte z 30°C do –15°C třeba. A jelikož pV=C tak z toho odvodíš p1V1=p2V2, že jo. :o)) Eeeee pryč s tím…

                          0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Sem si vsim, ze jsem dneska nejakej rejpavej. Sem unavenej a nevyspalej. A lidi typu bodo mi moc nepomahaj :)

                        0 0
                        • Bodo  

                          hmm nevim cim sem te tak nastval, byla to jen spekulace (proto ty otazniky) a zrejme spatna. Halt fyzika neni moje silna stranka, selskej rozum sem moc nezapojil a v praxi sem to nevyzkousel (vzhledem k tomu, ze na kole jezdim cca druhym rokem, nebylo moc prilezitosti). Takze se ti timto verejne omlouvam. Pokud si poznal jakyho typu jsem clovek z tohodle prispevku, pak si zrejme jasnovidec a ja smekam. Admin by mel zrejme pridelat u USERa jeste pole „dusevni rozpolozeni“, abych vedel kdy a koho se lze na neco zeptat bez toho, aby se na me snesla sprska urazek a nadavek. Doufam, ze to nevypada, ze sem nejak nasr. spis smutnej, tak zdar du studovat fyziku…;-)

                          0 0
                          • Pá-dlista1  

                            Si to tak neber. A uz vubec ne ode me:)

                            2 rokem? To uz jsem jezdil 3 nebo 4tou vidlici :))

                            0 0
                            • McBlacky  

                              ale musíš taky napsat, jak často padáš… soukromě si dovedu tipnout, že se za den smotáš víckrát, než já za rok :-)

                              0 0
                  • TinkTink  

                    No to se samozrejme bude skladat stejne jako pruziny…si to prostuduj – Pruznost pevnost 1 – je to docela kratka kapitola :))) – akorat k tomu pridas jeste krouceni vidlice :)

                    0 0
    • vlk  

      jinak osobně si myslím, že co se týká opotřebení a tuhosti vidlic, že 500km je málo, že se to projeví až po více naježděných km.

      0 0
      • lubos  

        To ano. Tak 500km na zajeti, pak tak 1500–2500km bezny jezdeni v terenu a zavrsit to nejakymy Sudetami v bahnu, nebo Sabbath, nebo Fatran jako letos. No a pak se zjisti, co je vidlice a co (slovami kovare) drzak predniho kolesa :-)))

        0 0
        • Volf  

          A ještě by to muselo být nějakým způsobem anonymní. Já jsem přesvědčenej o tom, že podvědomě ovlivní toho kdo testuje i značka.

          0 0
          • Pá-dlista1  

            kapotovany v papirovych krabicich, aby nemeli ani tuseni. A pro jistotu jeste atrapa druhe korunky :)

            0 0
          • wroum  

            souhlasim

            ale pri mereni ti muze byt znacka burt, protoze mas objektivni vysledky. jde jenom o to aby se merily takove vlastnosti ktere maji urcitou vypovidaci hodnotu.

            0 0
          • lubos  

            Jo, muze se tim co-to ovlyvnit. Ale to, ze ti z ni tece olej, nepruzi (nebot je zadrhla), pocet servisnich zasahu, cetnost servisu, cena servisu, ruzne pukani a praskani, opotrebeni noh nebo tesneni, to vsechno si myslim je neco co se da objektivne merit.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.