Z mazání vazelínou na mazání olejem

10 nepřečtených
  • wbiker

    Na úvod bych snad měl říct, že nejsem žádný odborník přes vidlice. Moje vidlice je oblíbená Suntour XC PRO SL r.2003. Pustil jsem se do operace viz nadpis a hned se mi vyskytl dost podstatný problém. Jak je popsáno v několika treadech, prostě jsem zespod do vidlice napustil olej a v okamžiku, kdy mi při stlačené vidlice začál přetékat, jsem už další nepřidával. Dal jsem ho tam docela dost (cca 40 – 50 ml do jedné nohy – vzduchový píst a 20 do druhé- olejová patrona), přičítal jsem to tomu, že je to vidlice, která není dělaná na mazání olejem. Jenže v okamžiku, kdy jsem začal vidlici dofoukávat se zastavila na zdvihu 8 cm a dál se nevysunula. Ani silou se mi ji nepodařilo přemluvit, jakoby pružila do obou směrů kolem těch 8 cm. Vysvětlil jsme si to tím, že se olej dostal pod vzduchový píst a přetlak, který v noze vznil po nafouknutí už vidlici nepustil dál. Takže řešením je určitě míň oleje. A potom mě napadlo, jestli se takhle bude ta vilice mazat, jestli při stlačení olej zase nepůjde pod ten pístek a nohy by zůstaly suché. Snad jsem to napsal dost srozumitelně. Budu rád, když se najde někdo, kdo by se podělil o zkušenosti, nebo o názor.

    0 0
    • Lišák  

      Jsem to udělal tak jako ty a vidle byla funkční taky asi tak 80mm. Těch 20mm jako by byl olejový doraz, ale vysunutá byla normálně-lehce přes 100mm. Chod byl o dost lepší, než s vazelínou, ale chybělo mazání horního futra (něco jako Ewil). Měl jsem ovšem už změkčenou pružnou podložku v pístku tlumiče, tudíž vidle trošku chodila. Pokud nerozebereš tlumič, tak moc velký pokrok nečekej. Taky jsem měl jiný stíráky.

      Stejně jsem nebyl spokojen a poslal jsem ji milanovi1.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.