• mula

    Gary Fisher Hoo Koo e Koo 05 by mě zajímalo jaký je? Jezdíte na něm někdo?

    0 0
    • khooca  

      No já jezdím Tassajara 05. Je to uplně stejná geometrie (genesis). Vzhledem ke kratší zadní stavbě a ostrému hlavovému úhlu je tohle kolo hodně živé. Rychlé a přesné odezvy, žádná lenost, snadno zvednutelné na zadní, uvádí se o cca 6% lepší využitelnost energie při výstupech – mohu potvrdit. Je to prostě taková hračka, přitom lze seriozně jezdit delší trasy a nějakej ten lehčí sjezdík taky vydrží. Nevýhoda při vyšším zdvihu vidle je náchylnost k „překocení“. Při výberu velikosti je zapotřebí vyzkoušet – genesis má delší horní trubku.

      0 0
    • Kóča Popovič  

      Mám Big Sur 2004 – stejná geometrie. Kdo si vědomě vybírá genesis, tak už o kole musí něco vědět. Mám 178 cm konfekční figuru a M (17,5) je na hranici – sedlovka by šla vytáhnout ještě max 1 cm, dala by se ale koupit 400mm. Pro lidi nad 180 cm bych doporučil velikost L. Jinak s Gerysem velká spokojenost, obecně však pozor na brzdy, protože kluci ze Států zřejmě moc nebrzdí, takže tyto bývají oproti ostatním komponentům o třídu až dvě níže. Taky sedlo stojí za hovno (Titec).

      0 0
    • robero  

      Mam HKEK 2004 dlouho jsem vybiral a po roce a pul si stale na nic nemuzu stezovat. Mam najeto cca 5000km a mezitim padly jen nejaky retezy, puvodni pastorky SRAM) vydrzely jen cca 1500km, co nevidet pujdou do prcic naby (Deore), takze jen samej spotrebak. Jinak jsem s tim nemel mechanicky zadnej problem a to to kolo vubec nesetrim… nehlede na moje proporce (197cm, 90kg). Koupil jsem 21" a subjektivne mi sedi jak ulita. Jinak kolo je celkem robustne staveny, neni nejlehci, ale zas pusobi duveryhodne, i kdyz roztriskat se da cokoliv (u me zatim jen jedna patka prehazovacky). K jizdnim vlastnostem – pres svoji vahu velmi svizny a zivy kolo, ochotne stoupa, velmi dobre se na nem hleda pri jizde ze sedla do strmyho kopce spravny teziste, aby nepodkluzovalo zadni. Horsi to je do kopce v sedle – clovek musi sednout na spicku sedla a trosku riditka tlacit dolu, coz pripisuju kratsi zadni stavbe a posunuti sedla nad zadni nabu. Horni trubka je proporcionalne viditelne delsi (v porovnani napr. s kamosovo rockmachinem stejne velikosti), ale celkovou dylku vynahrazuje kratsi predstavec. Pri sjezdech je kolo snadno ovladatelny, poslusny a hlavne velmi dobre citelny. V kombinaci s dobryma pneumatikama a vlastni sikovnosti, nema v podstate cloveka cim prekvapit. Urcite doporucuju ihned vymenit sedlo – ten Titec Ithys je mirne receno sadomasochistickej. Ja to neudelal, po par set kilometrech se mi prdel srovnala podle sedla a ted mi tak hrozny neprijde. Kazdopadne to docela bolelo… Jinak laboroval jsem trosku s predstavcem – otacel ho sklonem dolu, posunoval nahoru dolu po krku vidlice a nakonec skoncil otocenej nahoru a co nejniz to slo. Kazdopadne zalezi na pocitu. Vidle by mohla byt sakra lepsi, ale zas takova tragedie to taky neni – jen jsem ji minulej rok pri udrzbe predelal z 80mm na 100mm (prohodi se jen podlozka u pruziny) a pripada mi to subjektivne lepsi. Jizdni vlastnosti se moc nezmenily, pri sjezdu se mi zda kolo jistejsi, pri jizde do kopce to chce trosku vic krotit predek… tak asi tak… o zmenach uvazuju – karbonovou sedlovku a novy sedlo, vymenit vecka za kotoucovky, mozna casem vidle, odchazi naby tak premyslim jestli nekoupit rovnou nejaky zapleteny kola… rozhodne doporucuju, nezklame…

      0 0
      • goofy  

        Naby a spotrebak, jo? No nevim… Mne to moc jako spotrebak neprijde…

        0 0
        • robero  

          dyt je to jedno, nebudem se prece prit o to co je spotrebak – jestli to, co vydrzi 1000km, nebo to co vydrzi 10 000km. Obcas tu zahlidnu, ze nekomu vydrzel retez vic jak 5tis. km, me to vydrzely naby – oboji se maze, oboji se tre, oboji se se jednou musi vymenit… kazdopadne ty naby Deore jsou smejd – leze do nich spina, povolujou se a zadni jsem uz stacil ohnout… myslim, ze slusny naby by nemely potrebovat servis kazdych 1tis. km (ve smyslu komplet rozborka – zborka)

          0 0
          • goofy  

            Mne se jen jedna o to, ze naby kupuju s tim, ze mi na kole nejaky ten patek vydrzi. Nejlepe zivotnost rafku… Prece jenom, preplitat rafek kazdych 5000 km… Co to byly za Deorka? 525 nebo 475? Nestaci tam jenom vymenit konusy a kulicky? Nejak se mi to nezda. Ja je mam uz prez rok a kromne ohnute osky po narazu do stromu, sem na ne nesahl…

            0 0
            • robero  

              ok, tak v tom pripade jo… :-) jsou to 525 – predni je jakztakz v pohode, ale zadni je hruza – pojmenovani „tesnici“ pro ty gumicky u konusu je spis urazka… :-( ale ta netesnost je zalezitost skoro vyhradne pravy strany, tzn. tam kde by mely byt kotouce… jinak povoluje se hlavne zadni. zkusim to podle tve rady vymenit, ale stejne porad silham spis po nejakych novych zapletenych kolech s prumyslama, tohle asi necham na zimaka…

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.