vidlice na All Mountain celopéro 140 zdvih poraďte

32 nepřečtených
  • Omen

    Hledám optimální vidli na rb All Mountain se zdvihem 140 mm ve předu i v zadu.Chci si tam dát tlumič x-fusion o2 rl a chtěl bych dopředu nějakou slušnou vidli na vzduchu pružiny se mi nezdaj raději si to dofouknu jak potřebuju.Standart je tam Marzocchi All Mountain 4 ale tu mi i prodejce vymluvil.Chci na tom jezdit nejenom sjezdy ale normál v terenu .Předem všem díky za rady.

    0 0
    • goofy  

      RS Pike

      0 0
      • Pavlos  

        napodobne

        0 0
        • Pavlos  

          teda v pripade ze chces vzduch ber 454 air u turn

          www.kupkolo.cz/…007_155/Akce

          0 0
          • Omen  

            taky jsem na ní docela koukal ale 16000 a co nějaká od manitou

            0 0
            • Pavlos  

              kde vidis 16000?

              nevim manitou mi nejak neprirostl k srdci tak ho moc neresim

              naposled jsem videl nixona 160mm s pevnou osou jak putoval na intense 6,6 a radsi bych tam teda soupnul lyrika nebo foxu

              0 0
              • Omen  

                jo koukám že na kup kolo je za 15200

                0 0
                • Omen  

                  a nejni lepší ten dual air je jen o málo draší ještě jsem koukal po téhle Manitou www.rockroad.cz/…-p-3144.html

                  0 0
                  • Pavlos  

                    dual air by mel byt hodne progresivni je to tady nekde na foru rozebirane

                    0 0
                    • Omen  

                      co to znamená že je hodně progresivní nechci vypadat za blba ale fakt se v tom moc nevyznám

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Dual air je hodně progresivní u Reby a to stále i pro letošní modely. Ovšem jak je to u RVL a Piku se tu neřešilo (a tam to třeba tak není nebo taky je), asi nejspíš proto, že u RVL a Piku se dá koupit za levno U-Turn (takže každý veme rovnou U-turn a nemusí to řešit) a není tam cenová situace jako u Reby, kde je dual air verzi k mání za o hodně menší peníz.

                      0 0
                      • Omen  

                        to znamená že air u-turn je lepší než dual air??

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Pro většinu lidí na pohodové ježdění je dual air progresivní moc, na závody se to třeba může někomu líbit. Ale znovu opakuji, že tohle se týká Reby. U RVL a Piku to může být jinak a třeba tam žádný rozdíl mezi U-turnem a daulairem není.

                          0 0
                          • Omen  

                            ale pořád nevím jaké chování si pod tím progresivní mám představit .Jinak všem moc dík za rady

                            0 0
                            • BorisFR  

                              Ke konci zdvihu ta vidlice tvrdne a nejde na doraz. Někomu to vyhovuje, někdo má rád lineární chod, kdy vidlice v podstatě žere v průběhu celého zdvihu stejně. není to úplně přesné, ale pro představu myslím stačí. :)

                              0 0
                            • mar_tin1  

                              skratka ze vidla nepracuje v celom rozsahu zdvihu. ku koncu vyrazne pritvrdi a na stlacenie napr 10mm (povedzme z 80 na 90mm) potrebujes vyrazne vacsiu silu ako na zaciatku zdvihu (napr. z 10 na 20mm)…

                              0 0
                              • Omen  

                                jo díky chlapi už to chápu

                                0 0
    • McBlacky  

      dal bych pika, 140 už dovolí pustit se i do větších akcí :) Pokud to chceš víc na delší trasy než nějaký velký brutály tak by připadala v úvahu i ta Minute. občas se dá sehnat za slušnej peníz sundaná foxka z novýho kola talas, float i vanila jsou letos taky 140… pokud marcoku tak AM1 SL nebo i Z1

      0 0
    • grizzlik  

      pokud chces Manitou tak jedine s pevnou osou, jinak se jim vyhni co nejvetsim obloukem. Ale vzhledem k tomu ze ne kazdej je ochotnej dat 23k za vidli jako Lyrik tak Pike je imho nej volba momentalne. (taky ho chciiiii :) )

      0 0
      • Darkson  

        nevim. já vozim Nixona 145 mm bez pevný osy a na tuhost si nemůžu stěžovat. a nešetřim ho:-)

        0 0
        • grizzlik  

          Vozime stejnyho, ja ho taky nesetrim ale dost casto chodi nadoraz a tak se o nej bojim. A treba pri silnym brzdeni se brutalne krouti nebo staci naklopit kolo na jednu stranu a hned cinka kotouc. Nejsem lama a brzdu seridit umim takze je chyba nekde jinde proste. Ale jinak je to super vidla imho

          0 0
          • Darkson  

            nj, vidli máme stejnou:-). mě přijde že se tedy nekroutí. jinak to chození nadoraz jsem částečně vyřešil tvrdší pružinou na úkor počáteční citlivosti a teď se tolik nepropadá při brždění. koukám, že máš vepředu 180 kotouč, tak to může být tim. na lehčí endurko dobrá vidle, jsem s ní spokojenej

            0 0
            • Omen  

              no asi to bude ta manitou ale klidně si fakt nechám poradit je za slušnou cenu

              0 0
    • Omen  

      tak už se rozhoduji jen mezi RS pike 454 air u-turn a nebo 454 pike dual air která by pro mě byla lepší jezdím spíš les štěrk kameny ne jenom sjezdy, ale klasiku nahoru dolu díky

      0 0
      • MlokCZ  

        No jestli budou mít stejnou progresivitu se neví, ale já bych v každém případě vzal U-turn air. Cenově dražší není, teda co jsem se zběžně koukal a i když U-Turnem nebudeš často štelovat, tak občas se hodit může a těch pár gramů navíc tě nezabije. A máš jistotu, že kdyby náhodou měly ty vidlice jinou progresivitu, že nebudeš mít tu s příliš velkou.

        0 0
        • MlokCZ  

          Pro dual air verzi tedy nevidím jediný důvod.

          0 0
          • cabbage  

            jeden tu je – gramařina(ano, i u enduristů se tento neduh vyskytuje:)

            0 0
            • MlokCZ  

              No ale přeci jen 90g… I když možný je všechno.

              0 0
              • Omen  

                na gramy nehraju vzhledem k tomu že rám má 3380g tak si myslím že mě 90 nerozhází

                0 0
                • Black knives  

                  Já to kolo mám.Určitě doporučuji zdvih 140mm.Zkusil jsem tam mít M-AM,se zdvihem 160mm,a nebylo to dobře.Snížil jsem zdvih,ale to je jiná otázka.Prostě,tak­.A ta váha?Mě to ukazuje 17kg,a jezdím..

                  0 0
                  • Omen  

                    no jo počítám s tím že bude těžký

                    0 0
    • Omen  

      tak na konec to bude fox float r dostal jsem slušnou cenu snad bude ok

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce