Zdravím,
zjistil jsem, že na mém novém jetém hypotetickém kole je ulomený zub na kazetě.
Kazeta je nějaka Sram GX 10–50t a zlomený je zub na 3. pastorku. Viz foto.
Řešit a nebo neřešit a jezdit?
Zdravím,
zjistil jsem, že na mém novém jetém hypotetickém kole je ulomený zub na kazetě.
Kazeta je nějaka Sram GX 10–50t a zlomený je zub na 3. pastorku. Viz foto.
Řešit a nebo neřešit a jezdit?
A to reseni by sis predstavoval jak?
Jestli je tohle důvodem pro novou kazetu. :-)
Ještě jsem na tom nejel a na stojanu to řadilo dobře.
Tak to pojezdi a uvidis. Kdyz budou problemy, vymenis, kdyz ne, tak nevymenis.
Řešit se to dá jen výměnou kazety :/
Toho bych se nebál, řetěz nezabírá jen na jednom zubu. Neřešit a jezdit, jestli to nic nedělá.
Předchozí majitel „jetého hypotetického kola“ by si měl pořídit převodník s více zubama – jetá je jen spodní půlka kazety…
Hypoteticky takové setupy dělá dnes +75% výrobců a ve stále omílaném nedostatku dílů pro hodně lidí ladit převody + délku klik + delší řetěz může být vlastně levnější varianta jen ojetý řetěz a kazeta.
Dej si větší převodník :-)… Myslim to vážně.
Jestli to funguje tak bych to neřešil. Co bych ale řešil je velikost převodníku – spodek kazety olítaný, vršek skoro nejetý, převodník by se tam hodil o 2 zuby větší. Možná i o 4.
Na stojanu (nezkoušeno v tahu) to řadí dobře.
Teď se na tom ještě neprojedu, mám pochroumané koleno. :-)
Je tam 34 zubů, ale na tom kole se jezdilo jen dolů z kopce – já budu jezdit taky občas do kopce. :-)
Já mám ulomené 2 zuby na Shimano slx a to na stejném pastorku
Já mám ulomené 2 zuby na Shimano slx a to na stejném pastorku
To není chyba, to je vlastnost :)