TREK TOP FUEL 8 nebo SPECIALIZED EPIC COMP (2010) ????

6 nepřečtených
    • mikino  

      Přidávám SUBJEKTIVNÍ názor, tedy spíš zkušenost: líbí se mi oba, spešl je spešl, a určitě jím nic nepokazíš, i když ty verze s hliníkovými rámy mi oproti karbonům připadají trošku nevzhlednější… testovačku epica jsem měl půjčenou na jednom ze závodů KPŽ – řádil jsem na něm v terénu asi hodinu před závodem a pocity byly příjemné. Nicméně s Trek Top Fuel 8 mám osobní zkušenost – vlastním ho od prosince 2009, od té doby mám na něm najeto více než 3 tis. kilometrů, 10 závodů, a doposud si vůbec nestěžuju. Naopak – po pěti měsících se mi podařilo vyladit nastavení posezu (to je normální, ve finále mi pomohla výměna sedlovky za jinou se zadním offsetem –2,5 cm), v současné době mám doma bajka, který mi fakt sedí a jsem s ním maximálně spokojený! Jedna zajímavost – ale podotýkám, že nejsem odborník!: pohledově jsem pořád tíhnul ke kolům, která mají zadní tlumič uložený vodorovně (epic, nebo ghost model 2010), měl jsem pocit, že je to i praktičtější, hezčí, závodnější…atd. Zajímavé je, že GHOST nedávno předstail modelovou řadu 2011 a tam ten jejich maratónský full má tlumič nově uložený vertikálně jako to má ten TREK. Odůvodňují to mimo jiné tím, že u kola se tak sníží těžiště a tudíž se lépe ovládá… No moc jsem ti neporadil, udělám ti v tom ještě větší bordel: spešl se mi moc líbí, ale ódu z vlastní zkušenosti pěju na Treka, protože ho mám, a jsem s ním spokojený :-) navíc dle ofic. ceníku je Trek o 6 litrů levnější, a pokud si zajdeš teď na konci sezony do nějakého obchodu kde ho mají, nebo popátráš na internetu, určitě ho seženeš ještě levněji…

      0 0
    • PickNick  

      Tak jsem dnes projel obě a chování toho FSR systemu s „Brainem“ je naprosto super… Trek má závodnější posez šlape taky skvěle, ale z toho Spešlu jsem byl unešenej. Je to jasný vítěž. Neměl byste někdo náky prachy navíc co už nepotřebujete?

      H

      0 0

Nová reakce na zakládající