• FOSA

    Zdravím,

    chtěl bych si zkusit zajet 300km+ na „jeden zátah“. Doposud mám rekordní nájezd 222km, ale s bagáží a na náhodné trase (tedy nebyl záměrně volen rovný profil).

    Potřeboval bych nějaký tip na trasu, která bude jakž takž rovná, ideálně, abych pak mohl nejlépe na vlak do Brna. Bylo by fajn tam mít do 1500m výškových. Našel jsem ideální kousek > z Valach na Balaton , který je víc z kopce, ale skrz covid je to teďka problém, který se mi nechce podstupovat.

    Ví tedy někdo o alternativě u nás? Pojedu to na gravelu, no přesto bych se asi rád vyhnul terénu úplně.

    Díky,

    Fosa

    0 0
    • Jezevec70  

      Pokud chceš rovinu, tak Břeclav – Olomouc – Břeclav okolo Moravy. Jedeš většinou i podél žel. trati, takže kdyby něco, dojedeš vlakem. Ale je to v létě dost frekventované. Zase je výhoda plno odčersvvovaček.

      0 0
    • liskin  

      Inspirace na delší trasy by se dala čerpat i zde: http://brnobent.blogspot.com/

      Jezdily se 200/300/400/600 km brevety, v nějakejch starších postech budou trasy ke stažení.

      0 0
    • Mikikuba  

      Jinak pro info rovina na dlouhý trati není žádná výhra. Což poznáš:)

      0 0
      • ladys  

        Že jo, proto jsem si tam zařadil Kleť.

        Alespoň se člověk zvedne že sedla..

        0 0
      • McBlacky  

        Ja jsem presne antirovinar. Radsi 100km/3000m nez 300km/1000m.

        0 0
        • Mikikuba  

          Přesně tak. I pro tělo lepší.

          0 0
          • cyklista86  

            Taky si myslim. Ta změna sklonu změní i to jak se na tom kole sedi. Zapojí se jinak jiné partie. Je to úleva po dlouhé rovině jet do mírného kopce nebo z kopce.. :-)

            0 0
        • Forester  

          tak zas na to musíš mít … 100/3000 fyzicky, 300/1000 mentálně :-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • skvedo  

      Ty výškové předpoklady to splňovat nebude, ale třeba do budoucna se koukni na brevet trasy Brnobentu z Brna: https://brnobent.blogspot.com/…zd-2015.html

      EDIT: až teď koukám že to už postoval Liskin

      0 0
      • gerrard  

        Hezky, to se jelo pres mou rodnou dedinu. Ten kdo trasoval ten kus od Luhacovic dal, to byl nejaky sadista mam pocit. :)

        0 0
        • vrazdit  

          Vždyť je to tam právě krásně vedeno, že je tam nějaký ten kopec, to dodává akci na vážnosti :)

          0 0
        • skvedo  

          Jo 300B 2019 byla kolem Luhačovic dost náročná.

          0 0
    • Vrci  

      Pasov – Vídeň. Z Vídně do Brna vlak jezdí.

      0 0
      • hony007  

        Jo, ta by se dala i na silničce místo gravelu. Před pár lety jsem ji absolvoval na bruslích, byť teda ne 300 km za den :D

        0 0
    • Prazak0  

      Jestli tam u vás jsou slušnější silnice než co je kraj a okolí Prahy směr sever a severovýchod, tak bych na ten gravel dal asi nějaké silniční pneu. Asi před týdnem jsem jel trošku dále od Prahy, tam byla kupodivu silnice docela slušná. Myslím, že by jízda potom byla srovnatelná se silničním kolem. I mít třeba 30 mm šířku plášťů místo 40 mm by bylo znát. Než se dostanu někam dál a většina mých tras, tam tam bývají silnice dosti mizerné.

      Určitě je rozumné to jet po rovině. Když jedu něco, co je na hranici mých sil, tak po rovině ten pokles není nějak výrazný. Při jízdě do kopce to ale cítím a to dost. Pak je znát i malé zvlnění, nebo nepatrný svah nějakých 1.5% ap. Ovšem horší věc je vítr. Menší kopečky jsem zvyklý jezdit, fakticky více než rovinu. Ale protivítr, to je zas jiná kapitola.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.