• Fuglsang

    Ahoj, jeden známý mi řekl, že ujel 300 km na kole na jeden zátah. Protože život a sport je i dost o egu a jsem beran, chci to ujet taky. Loni na jaře jsem si koupil silničku a po deseti letech znovu sedl na kolo. Za květen, červen, červenec a srpen jsem se z nuly dostal do fáze, že dokáži ujet švih cca 200 km. Např: pondělí 220 km, úterý 160 km, čtvrtek 200 km a tak podobně, prostě více dní po sobě, takže zas úplně zkrachovalý cyklista bez fyzičky nejsem. Akorát, že těch 220 za den, i když do sebe narvu BCAA, magnézko, energeťák, kraťák a všechno možný, je prostě můj strop. Od ujetých 160 km dál už cítím, že to je takový na morál a víc než 23 km/h už ani nejedu. Na podzim a přes zimu jsem spíš běhal a cyklistiku si doma šudlal jen tak max 2 hoďky na trenážeru.

    Teďka už začíná být opět počasí na celodenní cyklotréninky venku a tak prosím o radu, jak dál.

    Je ta má cesta v zásadě správná a chce to jen čas, najet si pár tisíc km v areobní zóně, bouchat tam 100+ km denně a prostě časem na konci léta už v podstatě samovolně dám těch 300? Mám zařadit i něco v anaerobní zóně, nebo je to v rámci tréninku na 300km zbytečný? Mám něco speciálního jíst, suplementovat? Případně když dám teďka 200, je už těch 300 jen o hlavě – tedy mám vstát brzy ráno, odjet si těch 200, pak tam loupnout ibáč na svalovou horečku a těch 100 km už na morál do půlnoci doplazit a mít klid?

    Díky.

    1 8
    • trpaslik72  

      A co znamená 300 km na jeden zátah? :) V jakých metrech, v jaký intenzitě, za jaký čas, jakou má kamarád cyklistickou historii, jak trénuje, atd.. To, že borci na jarních klasikách dají 270 km/6 hodin, neznamená, že to tak může dát každý smrtelník :)))

      Z toho co píšeš, co dokážeš jezdit za denní porce, tak evidentně nějaký čas na kole sedět vydržíš. Takže pokud jsi beran a chceš si jen posunout/splnit metu 300, tak si typni dopředu příjemný počasí, příznivej vítr, přivstaň si a dej si to v intenzitě, ve který si myslíš, že po svých 200km dokážeš na morál ještě 100 dát :)

      9 0
    • Fuglsang  

      Plus ještě doplnění – ta motivace ujet 300 km, protože to někdo jiný ujel a já ne, byl takový prvotní impuls hlavně. A díky tomu mě to kolo strašně chytlo a jezdím samozřejmě hlavně pro sebe.

      0 0
      • HadVoe  

        a proc nechces dat 333km? je to jen kousek navic a lepsi cislo :)

        10 0
        • Pi†el  

          333 = Půl satana. A to už má váhu!

          1 0
          • Pepa Hrabačov  

            :-)

            13 0
            • kadlec  

              To jsi musel dlouho ladit tu vzdalenost :)

              Ale pekny zajezd, jel jsi to horama?

              0 0
            • Pepa Hrabačov  

              Tak jsem trochu přidal. Těch 666 si nechám na příští rok :-)))

              25 0
              • jecnak  

                Palec nahoru. Přidej se na Randonneurs.cz příští rok. Termíny vypíšu na podzim. Trasy myslím fajn. Přespání jsem nabízel.

                2 0
              • Aduldinho  

                A dost! :-D Pepo, palec! :-)

                1 0
              • samorost-sazavsky  

                tak je to jenom cislo ze :) ale teda strasny cislo. Mimochodem jak to ta strava meri? to je cistej jizdni cas, nebo cas vyjizdky vc. zmrzlinek a parku?

                1 1
                • Pepa Hrabačov  

                  Je to čas jízdy. Celkový čas byl v plánu do 24 H. Což se povedlo , i když posledních 30 km jsem měl trochu hoňku :-))) To jsem potom vzpomínal na kávičky a koupačku :-)))

                  3 0
                  • miťo  

                    Pepo co ta průměrka? Pak prý kdo by koho uštval :D Hódně dobrý!

                    0 0
                    • Pepa Hrabačov  

                      Dvě třetiny z kopce a od Pardubic mírný vítr v zádech. Sice na rychlo , ale dobře naplánované. Povodní plán na trojzemí ( ČR, SK a Rakousko) by byl horší :-)))

                      0 0
              • jIrI___  

                Líbí se mi zvlášť to převýšení, to je super. Tady se plácám po rameni za 1000 m/100 km, jak dobře po rovině jsem si naplánoval trasu, kopce já nerad :). Tak či tak je pro mě 500 km výkon z říše snů, to na jeden zátah neujedu ani autem.

                2 0
    • Mikikuba  

      Pokud chceš jet 300 km s ibalginem tak je něco hodně špatně… Víc na tohle asi není moc co odpovědět protože zásadní je tvůj špatný přístup k jízdě. Teda aspoň z mého pohledu. Chci tím naznačit že na 300 pokud to člověk má v hlavě srovnaný a něco najeto, což podle mě máš aspoň co píšeš teda, není opravdu Ibalgin potřeba. Spíš je to o zkušenostech, trochu o hlavě a jídle, aby jsi měl co nejkratší následky:).

      6 0
      • Fuglsang  

        Jasně, možná jsem to napsal moc syrově. Jen cítím, že těch 220 je můj strop a nevím, co dál dělat, abych dal 300. A když vidím ty borce na různých RAAMech, Spartathlonech apod., jak tam zvrací, kolabují a všechno možný, tak mi obecně přijde, že vlastně tyhlety extrémy už nejsou úplně tak zdravý. Samozřejmě bych těch 300 dal rád bez ibáče a uvítám každou radu, jak se k tomu propracovat :)

        1 0
        • Mikikuba  

          300 není extrém se vší úctou:) jestli chceš pojedu z Prahy na Klínovec a zpět. Krásných 340 s 4000 př­evýšení. Pokud seš z Prahy můžem jet spolu. O ultra trošku víc vím včetně RAAMu i když nedokončeného.

          4 0
          • keymaker  

            Hani ty se mi snad zdas :-D bych umrel uz nekde po ceste tam :-D ja si myslim, ze jede ve spatne zone a pak je proste prazdnej.

            3 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              6 0
            • jakub_kencl  

              Ale prd, když to jen tak šudláš na kochačku, dáš si cestou něco normálního k jídlu místo gelů a prášků, nahoře i jedno orošený, tak jsi za 14 hodin doma jak na koni :-D a určitě se z toho člověk nehroutí. Mám to tedy o 30 kratší než Hanka :-) Tyhle kilometry jsou již většinou o hlavě. Chce se to fakt kochat a nehrotit to. A to jedno si fakt můžeš dovolit, neb jich po cestě spálíš 40+ :-)

              6 0
              • Tomas_82  

                No..... ono za 14 hodin doma, když odečteš hodinu na to normální jídlo, tak vychází průměrná rychlost přes 23km/h a to pokud to nenaplánuješ vyloženě po rovině a v bezvětří, moc na kochačku pořád není. A pokud píše, že bývá po 160km rozstřelenej, tak buď musí tu stravu zlepšit, nebo musí opravdu hodně zpomalit a jet to celé průměrem, jako teď jede posledních 20km z té 220km dlouhé trasy… Tipuju rychlost cca kolem 20km/h za hodinu od začátku.

                9 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  2 1
              • DaD  

                Přesně. Pěkně na pohodu, však ono nic neuteče:)

                3 0
                • Jason Voorhees  

                  Hele, Ty pohodo. Ty jdi radši na kolo, Kat Ti ujíždí :-D. Tyhle kosmický výkony nám smrtelníkům akorát kazej morál.

                  9 0
                  • DaD  

                    Nikam nejdu:) Katka má letos vyšší cíle, já se spokojím s tím padem. Takže klidně ať ujíždí:)

                    2 0
                  • Esi  

                    Mimozemšťani mě nechávají v klidu, kolegyně v práci jela teď nedávno lehce přes 300km na biku za necelých 14 hodin.

                    1 0
    • ronda  

      V tomhle mi „s hlavou“ pomohla čtyřiadvacítka. Tehdy K24, co už se nejezdí, ale jsou jiné, jinde. Motali jsme s bráchou do 150 a nechali jsme se hecnout. Tehdy ještě na těžkých trekových kolech. Říkali jsme si, že když během dne dáme 150, tak za 24 hodin by se mohlo těch 250 povést. A co bude nad 300 bude paráda. No, nakonec jsme byli sami sebou překvapení, že tam spadlo skoro 450 km. Na žiletce další rok to pak bylo lepší. Ta motivace, když člověk šlape mezi podobně postiženýma je bezva. Doporučuju zkusit. Na těch amatérských akcích to k ničemu nezavazuje, člověk si tam organizuje čas, jízdu a odpočinek podle sebe.

      7 0
      • trpaslik72  

        Poradil bych mu, ať se zeptá Rafa, jak se jezdí na bajku 450+ km za 24 hodin :DD

        0 0
    • mart910  

      Pokud dokazes normalne ujet za 3 dny 680km a zaroven nemas problem sedet 10 hodin na kole jak tady pises, tak si myslim, ze 300km za den, respektive 12 hodin jizdy by pro tebe nemel byt problem.

      Staci si odpocinout, dobre se 2 dny predem najist, sednout na kolo a doplnovat energii a proste jet o trochu dele nez 10 hodin… A nebo tu pises blbosti :P

      8 0
      • Fuglsang  

        Ve třech dnech právě ne, to jsem nepsal, to bych se přešvihl. Dám kolem těch 200 max dva dny po sobě, pak den volna, resp. zařadím různá kompenzační cvičení, střed těla apod. (možná i díky tomu mi pak ta pozice v sedle na kole nedělá problém). A po dni volna ten čtvrtý den můžu navázat zas nějakou štrekou.

        Při těch trénincích to nejedu jen na sifon, vždycky mám dres plný jídla. Jen jak jsem psal, těch 200–220 cítím jako takový strop, co mé tělo zvládne.

        0 0
    • popokatepetl  

      Pokud dáš 3× po sobě 200km tak musíš s prstem v nose dát odpocinuty v pohodovém tempu 300 km. Svého času jsem ujel v kuse 600 km a předtím jsem měl maximálně 250 –300 km. To ještě nebylo opakovaně každý den. :-)

      1 0
      • Fuglsang  

        Nenapsal jsem, že dám 600 km za tři dny :) Ve formě dám 580 km za čtyři dny, což jsem dal loni v létě, když jsem měl dovolenou, mohl jsem si jen jezdit a je to můj strop. Mám si teda zkusit dát 200 km 3× v řadě? Jako máš pravdu v tom, že kdybych měl nohy na 600 km ve třech dnech, tak to bych těch 300 v jednom dni už asi dal.

        0 0
        • orm  

          Nejvetsi neprijel je, kdyz nad tim clovek zacne moc premyslet. Proste sedni na kolo a jet. Jestli ujedes 200km, ujedes i 300km. Je to jen v hlave.

          10 0
        • Tomas_82  

          Hlavně to chce jíst, naprosto pravidelně, třeba po 10–15minutách prakticky od začátku, na 12h klidně i 0,5–1kg cukru v různých formách…

          4 0
          • Fuglsang  

            Díky! Ten cukr mám teda určitě násobně pod míru, to možná bude tím. Já to s ním nechci přehánět, protože někde jsem zase četl, že v těch vytrvalostních věcech se tím člověk akorát rozhodí

            0 2
            • Tomas_82  

              Proto je důležitá ta pravidelnost, rozhodilo by tě to, když by sis dal nárazově velké množství a pak zase delší dobu nic…

              2 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              2 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      5 0
    • liborg1982  

      Když začneš třeba na Pradědu, tak máš několik desítek km vice méně jen z kopce. Pak přidáš těch svých 220 a máš skoro hotovo. :-)

      8 0
      • samorost-sazavsky  

        tyvole ty seš kulišák :)

        2 2
        • Zvanty  

          Praděd, Ludvíkov, Krnov, Opava, Hlučín, Ostrava 107km a 350m up, 1640m down.

          1 0
      • Fuglsang  

        Geniální :-D Loni jsem byl na takovém menším soustředku v Dolomitech, jsem to tam mohl vlastně vždycky poslat dolů z Passo Pordoi, zpátky nahoru si to dát lanovkou, takhle párkrát a měl bych to úplně bez práce :-D

        0 0
    • mira13  

      Taky těch 300 někdy brzo poprvý plánuju. Ale nijak to nehrotím, žádný cílený tréninky a přípravy. Pořád dál jezdím tak, aby mě to bavilo a až bude čas a nálada, tak na to brzo ráno sednu a ono to nějak dopadne :)

      Jel jsem nejvíc předloni přes 250 a loni přes 260 a bylo to vždycky nějak srpen/září, kdy už jsem v nohách za tu sezónu třeba kolem 5–6 tis. mohl mít. Ale jezdím jinak nejvíc kolem 100–130 km, vyjímečně kolem 150 jednou za čas, přesto to dopadlo v obou případech dobře a nohy i na konci pořád dobře táhly. Je to hlavně v hlavě, maximálně to na konci jen bolí o trochu víc :)

      Co bych poradil, tak hodně dobře naplánovat trasu i den s ohledem na počasí. Člověk se díky tomu může vyhnout pár věcem, co by mu zbytečně energii braly. Mě osobně trasa musí bavit, musí být průběžně na co koukat, ne jen tupě šlapat. Skrz energii je samozřejmě fajn, když je tam hodně rovin, ale pak je to taky náročný na hlavu, tak si tam vždycky řadím i trochu zvlněný úseky na zpestření. A co je pro mě zásadní, tak povrch. Nic mě nedokáže po půl dni na kole unavit víc fyzicky i psychicky, než rozbitá silnice. Co se týká počasí, tak plánuju hlavně podle větru, v poslední době se mi skvěle osvědčilo třeba windy.com. Když člověk ví, jak na to, tak si tím větrem dokáže i trochu pomoct. A pak řeším i teplotu, loni jsem kvůli tomu tu maximálku celý léto odkládal, protože nesnáším horko a hrozně mi bere energii, za mě kolem 20 stupňů přes den ideál.

      A ještě poslední věc. Pravidelně a rozumně během toho doplňovat energii, i když nemám pocit hladu. Lehký a energeticky vydatný věci, jak tady už někdo psal.

      0 0
      • Fuglsang  

        Tos popsal úplně přesně. Za mě amatérský cyklista = amatérský meteorolog. Koukat na ty radary, to už beru pomalu jako součást tréninku, to je vždycky věda, to dobře naplánovat a správně se obléct.

        To samý silnice, absolutní souhlas. Rozbitý asfalt nebrat. Já už to mám kolem Prahy docela najetý, člověk už zná každou díru. Těch 300 si určitě naplánuji na kvalitní silnice, bez toho to nepůjde. Radši i skousnu větší provoz aut, než špatný asfalt.

        0 0
        • t29  

          V poledne se podívej na předpověď na příští den. Když bude dobrá, sedni odpoledne po práci na vlak a jeď někam 300 km daleko. Kolo, světla a batůžek se svačinou a větrovkou s sebou.

          Večer po vysednutí z vlaku máš 300 km, aby ses dostal domů. Nějak to dopadne :)

          1 3
          • Esi  

            Pro někoho kdo není zvyklej jezdit přes noc tohle nemůže dobre dopadnout :-)

            2 0
      • VojtaRC  

        Za mě už je září špatně, protože oproti dřívějším měsícům dřív zapadá slunce ;) a at se to třeba nemusí zdát, tak se západem slunce přichází větší únava.

        Osobně tyhle akce podnikám červen/červenec.

        4 0
        • mira13  

          Já vím, je už málo světla. Loni mi to tak vyšlo skrz počasí, pořád jsem to odkládal kvůli horku. Teď koukám, že jsem jel až 26.9. a od nějaké půl osmé jsem do západu před sedmou stihl něco přes 260 km. Nohy by v klidu táhly i dál, ale za tmy po silnici prostě ne. Teď už jsou dny delší, za měsíc už bude světlo i nějakých 15 hodin, tak to bych mohl zase něco zkusit.

          1 0
          • Jezevec70  

            Já třeba nemám problém jet do tmě, najezdím tam hodně kilometrů, jen jedu o dost pomaleji, aniž bych si to při jízdě uvědomoval.

            0 0
            • Mikikuba  

              Normalni.

              0 0
            • bara2  

              Mně osobně se časně ráno jezdí výborně, na delší cesty vyjíždím po půlnoci, nejčastěji tak ve dvě. Nikde žádné auto, dá se jet po jedničkách zcela bez provozu. Žádné horko a všude okolo klídek. Ve čtyři je už světlo a svítání a východ slunce je vždycky krásný zážitek.

              A návrat domů za světla je taky fajn

              4 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                1 0
    • Janouch  

      pokud to co píšeš myslíš vážně tak jsi blázen který chce brzo umřít.. pohyb jakýkoli Te má bavit a ne brát prášky magore!!!!!

      4 0
    • rasto  

      žádné ibalginy nebrat! už takto dostane organismus čoud, budeš dehydrovaný. a ještě navíc ibalgin :-/

      já mám 300 vždy počátkem května. kdy jedu na svojí tradiční švih na Klínovec, z Kladna. tento výjezd mi „nakopne“ celou sezonu.

      je fakt, aby to nebylo trápení, musím mít najeto od ledna minimálně 3k km.

      1 0
    • PatrikKalista  

      Ahoj,

      jak člověk znalý problému bych radil udržovat na takovou jízdu 5P.

      1. pivko – Ať už alko nebo nealko. Nikdy ne dvě za sebou. Na poslední jízdě jsem vypil 7 litrů tekutin. To jen jako vodu pít nechceš.
      2. pohoda – Dobře nastavit hlavu, jsem taky beran. Když to neujedeš, tak se taky nic nestane.

      3.plán – Dobře si svojí cestu naplánuj. Jeď placku, když se potřebuješ posunout na více kilomterů. Časem zjistíš, že plán spíš nahradí pevná vůle. Já měl na poslední jízdě na 350 km stoupání z 250 na 1000 m.n.m a předtím 100 km pořádných houpaček.

      4. protivítr – Vyhnout se mu:-)

      5.Promazaná prdel – Netřeba komentář.:-)

      A rada na závěr: Vyser se na drogy jako ibalgin a podobně. Cyklistika má být radost a já ji začal kvůli tomu, abych si dal tělo do kupy po té, co jsem si ho zničil fotbalem, tedy fotbalem, spíše kopanou:-)

      Ať to šlape

      Patrik

      4 2
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        3 6
      • PatrikKalista  

        A ještě doplním. Pokud to nebudeš rvát a nebudeš to mít za 12 hodin hotové, což tady jsou tací, tak sebou nezapomenout vzít kartáček na zuby a cca po 6 hodinách čistit, jinak Ti v puse vznikne něco, co fakt nechceš…

        0 1
        • nksh  

          BTW tohle by me zajimalo, jak resite zubni hygienu po celodenim pozirani cukru?

          0 0
          • Esi  

            ten cukr stejně zapijíš vodou, zuby si vyčistíš až když přijedeš, ono takových jízd zase nebudou desítky ročně aby to pro zuby něco znamenalo, mimo to se ti tvoří spousta slin které to ředí

            1 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            1 2
          • Mikikuba  

            Na ultra pokud jedeš víc dní alias nocí se běžně čistí zuby přimo na kole.

            0 0
    • ladys  

      Pokud jezdíš co píšeš, tak trénuješ špatně. Je to jako by jsi běhal třikrát týdně maratón. Zkrátit tréninky, pořídit alespoň tepák. Zařadit intervalove tréninky.

      5 0
    • psbiker  

      300 km zvládne ujet, kdo ujde 50 km pěšky, když všude dodrží mírné tempo pod 100W, což je do kopce pro cyklistu těžko splnitelné. Musí sesednout a chvíli tlačit a pak to zvládne levou zadní.

      0 4
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 1
    • JakeF  

      Pokud dáš 220, dáš i 300.

      Jak už tu párkrát padlo, je to pak už především o hlavě a o jídle.

      Já jel přes 300km jenom jednou, bylo to teda celkem v kopcích, takže průměrka dost nízko, ale v půlce jsem si normálně dal k obědu těstoviny. Nedokážu si představit jet jenom na rychlých cukrech, to tě po x hodinách na kole nakopne na pár minut, ale pak ti sekne dvakrát tolik. Na dlouhým Salzu podobně, sice bez těstovin, ale cpal jsem do sebe na občerstvovačkách kromě cukru i salám a sýr.

      4 0
      • psbiker  

        Jezdím jenom na kafe a rychlé cukry. Na 100km+ bůček oběd, samý tuk. 300km se dá s jakoukoliv stravou, není to nic pro dietetického poradce. 2 chleby se sádlem do kapsy a nazdar, jinak se vymlouváš!

        0 3
        • Janes  

          Já jezdíval na Tatranky a rohliky se šunkou a eidamem.:⁠-⁠)

          0 0
          • psbiker  

            2 bagety 1l krabicového „nápoje“ a jak to jelo.Ale to bylo v polovině devadesátek, kdy jsme ještě o tom moc nevěděli.

            0 0
            • Janes  

              U mně v polovině osmdesátek. :⁠-⁠)

              0 0
              • Hagner  

                To ještě byla Tatranka Tatrankou :-D

                3 0
                • Janes  

                  A jako lahůdku jsem někdy vezl vanilkové Vlnky :-).

                  3 0
                  • Jason Voorhees  

                    Tvle, na ty jsem úplně zapomněl :-), to bejvala něha!

                    A takovej JJ68 taky vyrost na tatrankách a tisících dřepů denně ;-).

                    1 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      3 0
    • studenak  

      300 jsem jel jednou. Co mi určitě pomohlo bylo to, že jsem vůbec neřešil kolik mám ujeto kilometrů. Celou dobu jsem měl na garminu jen mapu, tepy a watty. Víc mě nezajimalo. K tomu vhodná trasa, dobrý parťák, dost normálního jídla a pití. K tomu jsem si hlídal, abych nevystupoval z aerobní zóny a celkem v klidu jsem to objel v klidu pod 10 hodin.

      3 0
      • Tomas_82  

        300km pod 10h v čistě aerobní zóně… Zřejmě lepší oddíl:-)

        3 0
        • gersa  

          Při dobré volbě profilu a směru větru to můžeš dát

          0 0
          • jmaselnik  

            ale už to chce trochu potrénovat :-).

            1 0
            • studenak  

              Najedu ročně kolem 10k, takže takový normální. Mám 90 kg takže jsem rovinář a profil mi seděl. Jet na rovině 30 není nic složitého.

              0 1
              • Peslezedirou  

                Eeeee :-)

                Mám teď 71kg/182cm a s rovinami se teď peru…na co se pro zlepšení jízdy na rovině zaměřit?

                1 0
                • Esi  

                  nabrat trochu svalové hmoty :-)

                  0 0
                • horolezec  

                  Mám 68/177, takže dost podobně. Na rovinách trpím a vlaju. Na kopcích zas čekám. Je to otázka preferencí:)

                  0 1
                  • Esi  

                    já to mám obráceně 190cm 95kg, na rovině a stoupání do 4% v pohodě tam nemám problém, na opravdovém kopci se na mě čeká :-), ale jezdím teda jen na MTB

                    0 0
                  • nomecz  

                    jj to znam 70/179 dostat se solo na kilu prez 30 je boj, nedej boze ve vetru , ale do kopecku to zas jede hezky a furt na nekoho cekam :-)

                    0 0
                    • Peslezedirou  

                      No právě, roviny s větrem, tam to cítím nejvíc, to jsem si uvědomil teď v sobotu…

                      0 0
                • studenak  

                  Intervaly na rovině. Jezdit sweet spoty na rovině je dost těžký ale myslím, že na tohle ideální.

                  1 0
              • jmaselnik  

                souhlas, když jsem jezdil kolem 10k, měl jsem to stejně. I tu váhu teda :-)

                0 0
          • Tomas_82  

            Já možná na 100% rovině a s větrem v zádech:-)

            0 0
        • studenak  

          Teď na to koukám a měl jsem 2:40 z1, 6:48 z2 a 24 minut z3. Dobře jsem volil profil. Nastoupano cca 2400 což je na 300 km nic. Byl to okruh, takže vítr se točil.

          2 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Hadato  

      Za mě ne nejlepší se zapsat na nějaký delší závod nebo bike-packing událost. V ČR je toho spousta. Teď o víkendu třeba 321Vabank, pak 400 Ultra, Moravia Divide, 1000 Mil, Bohemia Divide, Bohemia Border Bash. To člověka celkem dobře motivuje a nemusí vymýšlet trasu. Ideálně nesledovat vzdálenost, jen koukat na čáru v mapě. Ty kratší věci se pak dají jet v kuse bez spánku :) Jsou to teda MTB, popřípadě Gravel akce, ale těch 300 km dá člověk i tak, pokud už ujede 200 km :) Je to spíš o hlavě. U většiny těchto projížděk člověk narazí na fajn lidi se kterýma pokecá a tak zapomene na vzdálenost :)

      0 0
      • Pepa Hrabačov  

        Pár třístovek jsem už jel , ale jestli přežiju Vabank , tak to bude asi moje Top tříkilo:-)))) ( předpověď počasí mě trochu děsí)

        0 0
        • RadimMan  

          Musíš být pozitivní a nešířit negativní vlny. :D Já spíš doufám, že povolej v pravidlech v závislosti na počasí víc kusů oblečení. To by mě potěšilo. Máš nějakej cíl? Jako časovej.

          1 0
        • ladys  

          To bude masakr…

          1 0
        • Hadato  

          Loni vypadala předpověď podobně a nakonec povolili jedno triko navíc. Ve výsledku bylo hezky sluníčko, prakticky žádné bahno a a triko jsem napoužil :D Uvidíme, jak to bude letos. Myslím, že Tom vyměkne a povolí víc věcí… Pokud budou srajdy, tak by se hlavně hodilo mít nějkaé mazání na řetěz. A taky nějaké nepromokaví vrstvy… Hlavní je podle mě zalepit helmu, ať to člověku moc neteče na hlavu :D Pozitivní je teď to, že je momentálně ideální počasí na testování :D

          0 0
          • ladys  

            Řetěz ten vyřeší wet mazání, do helmy mi neteče. Horší je že přes den může být klidně deset nad nulou, ale jak zaleze slunce padne to k nule. Ano modely se ještě můžou změnit. Hlavně srážky.

            0 0
          • Pepa Hrabačov  

            Mazání na řetěz se nepočítá mezi tři volitelné věci:-) Já se spíš obávám pokud zmokneš a v noci klesne teplota k nule , tak to bude na morál .

            Multitool – je jedna věc ze tří volitelných – pokud máte vícefunkční nářadí, je považováno za 1 věc bez ohledu na počet jednotlivých nástrojů, včetně např. jehly na knoty. Samotné knoty (bez ohledu na jejich množství) jsou však považovány za další samostatnou věc;

            • Co se spacáku týče, je považován za jednu věc pouze v originálním balení. Pokud spacák vezete v jiném obalu (např. v nepromokavém vaku), jedná se už o další věc;
            • V povolené výbavě, která se nepočítá mezi 3 věci, je lékárnička – její součástí může být (a to i doporučujeme) izotermická folie či nouzový vak (pouze však ten, který je z izotermické folie, ne žďárák apod.);
            • Mazání na řetěz se počítá mezi volitelné věci, které se neřadí do 3 věcí;
            • Izolepa či jakékoli popruhy se nepočítají mezi 3 věci;
            • Bidony či jiné láhve s vodou jsou povoleny v jakémkoli množství, stejně tak košíky či držáky na ně;
            • Držák na telefon či navigaci není počítán do 3 věcí (ovšem musí se jednat jen o držák či pouzdro bez jakéhokoli dalšího úložného prostoru).
            0 0
            • Hadato  

              Teď to čtu v info. S tím mazáním je to skvělá zpráva, loni to bylo jinak :)

              K zimě v noci: Je potřeba jet rychle, aby člověk v té noci nemusel jet moc dlouho :D

              2 0
        • ladys  

          Předpověď nezklamala:) Jak se jelo?

          0 0
          • keymaker  

            Má to na Stravě. Je to bláááázen :-)

            1 0
          • Pepa Hrabačov  

            Tak nějak jsem tím proplul ani nevím jak . Prostě než mi došlo , že je to závod měl jsem kilo a několik sezon zimního ježdění po Krkonoších mi přišlo vhod . Jízda přes noc je pro mě velikou zkušeností . Takže asi hlavní důvod dokončení na pohodu bylo , že jsem nepřepálil začátek :-)))

            0 0
            • ladys  

              Většina lidí v horách moc nejezdí, hodně lidí vůbec nepřijelo a dost vzdalo… Jsem to pojal trochu jako závod tak to podle toho od začátku vypadalo…Tepovka byla v topu:D Chytře jsem si naplnil jen jednu flašku, nastesti byla po cestě cisterna s pitnou vodu.V Ústí jsem minul benzinku a musel jsem vydržet až do Bořislavi. Asi jsem si moc svítil tak v druhé polovině noci jsem musel šetřit a spoléhat na ostatní. Sjezd z Kokořína sám na 10lm a pak až do cíle. Naštěstí to bylo po silnici a začínalo svítat. Za zmínku stojí výšlap z pod Kokořína Podhradskou cestou i bez kola se tam jde blbě :D

              3 0
          • Pepa Hrabačov  

            Jen pro zajímavost , když se tady řeší to jídlo a dávky cukru :-)

            3× toust (šunka , sýr ) , 2× flapjack (lidl) 3× corny , 2× bageta na pumpě , balíček párků a dva rohlíky u ťamana , 3× plechovka pepsi , 2× 1,5 l magnésky a dva gely . Jo a jeden třílžičkovej turek :-) To vše na 334 km , 4900 v.m. a 26 hodin jízdy .

            6 0
            • Peslezedirou  

              :-D hezky pěkně…myslím, že kdybys tam na závěr poslal svíčkovou, tak ji spálíš jak prd :-)

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • liborg1982  

              Můžeš nějak upřesnit balíček párků? Ti to v obchodě ohřáli, nebo studené?

              0 0
              • Pepa Hrabačov  

                Studené :-( Venku před obchodem a teplota pod nulou :-)

                0 0
                • samorost-sazavsky  

                  spickova kvalita lahodne chuti. To bych tam taky poslal :)

                  3 0
                • liborg1982  

                  Zrovna podobné ohřívám, tak sem jeden sežral studený. Jako jde to, ale po půl hodině cítím dost divné věci od žaludku. :-)

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • Jáchym 1  

                  Jsi ,,ďábel,, :-)

                  Studený by mě rozbilo pajšl na sra..u.

                  Jediný co snesu studený je pivo.

                  2 0
                • trpaslik72  

                  Občas v těch malých samoškách, nebo i u ťongů, mají dušenou šunku vcelku, takže jí čerstvě nakrájí. 30 deka a 4 rohlíky k tomu + přikusovat taveňák.

                  Prasárnicka, ale na závodech spása jako prasátko :DD

                  1 0
                  • Pepa Hrabačov  

                    Jojo. Normálně si dávám 10 deka eidamu a 10 šunky a dva kousky celozrnného pečiva, ale v sobotu mě padly do ruky tyto párky:-)))

                    1 0
            • keymaker  

              Kterej flapjack z lidlu kupuješ?

              0 0
              • Pepa Hrabačov  

                :-)

                2 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  1 0
                • ladys  

                  Jsem teď zkoušel a pokud je teplo, tak za jízdy čokoládová katastrofa :D Pokud je chladněji OK, chuťově v pohodě.

                  1 0
            • ladys  

              1× toust, 2× Mars, 2× Flint, párek v rohlíku, 4ks isostar želé. Piti 1× 750 ml +140g cukrů, 1× voda, 2l Coca-Cola, 1l Magnézia, 1l Matony pomeranč, 1× káva, 1× Pitlík magnézia. V cíli pivo. Úbytek hmotnosti 3kg…

              3 0
          • Hadato  

            Gratulace všem, co to přežili a dojeli :) Počasí opravdu aprílové, s deštěm, sněhovou vánicí, sluníčkem a mrazem přes noc. Nějak to bolelo více, než jsem zvyklý. Trasa za mě lepší než loni v opačném směru. Kopce na začátku a pak dojezd dost po rovině.

            Moje bilance je: 4 Tortilly, 3 cliff bars, 2 kitkaty (už nikdy více, v mrazu to nejde ani polknout, jak je sucho), banán, 2 předsnídávky, 100g očechů v čokoládě, 2 kofoly na pumpě a 3 sášky gumových medvídků (ty do sebe člověk dostane i když není hlad a chuť na nic jiného), taktéž na pumpě. A pak ještě jedno balení hroznového cukru při krizi v kopci za Ustím.

            Nakonec dojezd 20 min za Tomem a ca. 40 před Pavlem, v což jsem ani nedoufal vzhledem opravdu velké krizi u Ústí, a hodně nedostatečnému spaní týden před závodem. Ve výsledku spokojenost.

            Už se těším na příští rok :) Třeba bude sluníčko jak loni :D

            6 0
        • RadimMan  

          Tak co Pepo, jaký máš pocit po závodu? Bylo to poctivé 3-kilo? :D

          1 0
          • Pepa Hrabačov  

            Paráda až na ten smrad kolem těch fabrik . Pokud budu zdráv , tak za rok znova a lépe :-)))

            0 0
    • Kos_CZ  

      Hele, pokud bys chtěl, můžeš s námi jet v červnu LeMaňas – „24-hodinovka někam“. Loni jsme jeli z Kralup na otočku do do Drážďan. Já to pak ještě protáhl do Prahy a dalo to hezkých 380 km po rovině podél vody na pohodu.

      Jinak moje rady jsou následující:

      1. Nech si srovnat posed na bikefitingu.
      2. Trénuj v Z1, Z2 intervaly – často, ale rozhodně kratší, než ty maratony co teď jezdíš – tělo musí mít šanci mezi tréningy zregenerovat. Ujet jeden den 220 a další 150km (či kolik a jak jsi to v jednom týdnu psal) je sice hezké, ale akorát se tím fyzicky vyšťavíš.
      3. Pořiď si na to pořádný oblečení, který si vyzkoušíš že funguje. Není nic blbějšího, než mít sedřený třísla od špatných kalhot a zbytečně trpět.
      4. Nauč se jezdit pomalu = když je člověk v dobré náladě a při síle, má tendenci tu zrychlit, tamhle s ena Tebe v zúžení nalepí auto tak přidáš abys ho nebrzdil a temihle výkonovými výstřely si výrazně zkrátíš dojezd. Ideální je, pokud máš Watmetr. Pokud ne, pak aplikuj radu, co mi před cestou z stravy do Prahy dal @Dad: Rozjeď se a najdi si převod na který se Ti pohodlně jede. Pak přehoď na lehčí a na tom pokračuj a dojedeš na kraj světa!
      8 0
    • Tatut  

      Nick na to máš… tady asi nejplacatější trasa u nás

      Ale Furt pár km do 300 chybí ;)

      Trasa z Bohumín do Břeclav

      Trasa 245,3 km • 14:54 hod

      https://mapy.cz/s/jumeroforu

      0 0
      • Melvin  

        Akorát by musel počkat na příhodný směr větru. Ta představa, že bych to jel v těch uragánech, co tady poslední dobou byly je děsivá :-)

        0 0
      • Jezevec70  

        Místy ta trasa fakt není na silničku, ale na čistokrevné HT, jak jsou cesty rozbité. A hlavně to nejet o víkendu, když je hezké počasí, to je kolem Baťáku hodně hustý provoz.

        1 0
      • t29  

        přidej Pohořelice – Rajhrad – Brno a 300 padne

        0 0
    • Ales007  

      Jak už bylo řečeno – vše je pouze v hlavě. Při samotné jízdě příliš nemysli na samotný výkon a už vůbec ne vzdálenost (doporučuji na počítači/tachometru přepnout obrazovku s nějakým neutrálním údajem). Maximálně si trasu rozkouskuj na několik segmentů a vzhlížej k jednotlivým bodům. Pořád do sebe něco házej a hodně pij. A užívej si to! Víc asi zapotřebí není :-)

      Každopádně nebuď překvapený, pokud se vyskytne nějaký problém, který bys vůbec nečekal. Mě třeba začala po cca 350 km šíleně tlačit pravá tretra, i když jsem s ní nikdy problémy neměl. Jo a taky pozor na dlaně – u tak dlouhých jízd někdy nepříjemně bolí a přichází mravenčení.

      5 0
    • Mychal  

      Já taky s 300km koketoval spoustu let, 200–250km jsem dával pár krát do roka, ale 300+ až vloni. A co čert nechtěl, bylo to v rámci cesty do Mnichova celé v příšerném protivichru , který se mnou do boku mával. No ale zvládl jsem to, byť za cenu nízké prumerky a celkového času včetně přestávek o délce 20h..

      0 0
    • vasek80  

      Tomuto vláknu jsem velmi vděčný. Nikdy jsem nenašel jak ideálně doplňovat cukry na kole. Vozil jsem většinou nějaké Corny tyčinky bez čokolády, na delší trasu jsem si vzal i gel.

      Přečetl jsem si tu někde výše Haribo medvídky a koukl na složení. To je úplně bomba nápad, zejména colové lahvičky miluju, chtělo by to ještě nějakou malou misku na řidítka a mlsal bych snad pořád. Už se těším až to zkusím. Hlavně to nepřehnat, nastavím kadenci po půl hodině co minuta medvidek:-) Hned mám novou motivaci.

      1 1
      • JakeF  

        Nebyly to haslerky na riditka?

        1 0
      • Tomas_82  

        Ale opatrně, při jízdě do kopce se blbě koušou:-)

        0 0
        • vasek80  

          To je dobrý, alespoň mi to donutí snížit intenzitu abych mohl dýchat nosem. Samá pozitiva.

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        2 0
    • jecnak  

      Neodvažuju se teda polemizovat, co je a co není pohodové tempo na 300 a více kilometrech, ale jestli chceš, nebo kdokoli další, tak pořádám sérii brevetů (dálkových nezávodních jízd). 200 už se jela, ale 300, 400 a 600 jsou stále k dispozici. Více informací a kalendář na https://www.randonneurs.cz/calendar.html

      Výhoda je, že tam potkáš lidi, kteří podobné distace jezdí a vícekrát ujeli a můžeš se zeptat na zkušenosti případně odkoukat různé fígle. Někdy je totiž nejlepší to prostě zkusit.

      6 0
      • keymaker  

        Tome jste vcera v te slote fakt jeli? Kloboucek :-)

        0 0
        • jecnak  

          Bohužel já ne. Mám antibiotika. Ale vyrazilo 7 jezdkyň a jezdců a 6 dojelo ve velice slušném čase do cíle. Nakonec jsem nechal z důvodu počasí na zvážení účastníků, jestli pojedou jen na Výpřež nebo až nahoru na Ještěd. 2 to na sněhu dali až nahoru. Prý teda pak dolů to bylo jak na saních.

          300 za 14 dnů pojedu. Není to zrovna jednoduchá trasa, ale zas je fakt moc pěkná.

          2 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 8
    • Funnysek  

      .

      0 0
    • stařík  

      Klub KPO je „Klub Praha-Ostrava“. A taky se to jelo.

      Dále byla akce šílený cyklista s nájezdem přes 700 km v kuse :

      https://www.kpo.cz/…ta-semik.htm

      Účastnila se i žena. Bylo o ni v novinách. Možná se to chce zeptat Hanky Ebertové – ta má za sebou pokus o RAM a ultramaratony jezdila každý rok. Přípravy zná dobře.

      0 0
    • stařík  

      Hana Ebertová – KPO.

      https://www.kpo.cz/…bertova3.htm

      0 0
    • milan.v  

      Je tu jedno dlouhé vlákno k takovým jízdám a co jíst…

      https://www.bike-forum.cz/…ych-vyjizdek

      0 0
    • lukan  

      kdyby to někoho zajímalo, tak tady je pro inspiraci sestřih z mé říjnové 400km dlouhé cesty na otočku do Vídně

      https://www.youtube.com/watch?…

      jo a za to potahování nosem se omlouvám, příště se toho vyvaruju

      1 0
      • lukan  

        tady ještě fotka celkové vzdálenosti a fotka paliva, které jsem měl na cestu

        1 0
        • keymaker  

          Ty maximální tepy asi kecaj, že? Jinak jako klobouček .-)

          1 0
          • lukan  

            joo to je nějaká chyba měření, nevím proč, v poslední době se mi to děje často

            1 0
        • DaD  

          Když vidím, co si měl všechno sebou, tak klobouček. To bych sebou fakt tahat nechtěl, ale rozumím tomu. Já jel čtyřkilo úplně na lehko a neměl jsem sebou vůbec nic, ani vestu pro případnou zimu. Jeden z kluků měl naštěstí jednu rezervní a tak mi ji na propršený sjezd z Ještědu, zapůjčil. To byla fakt kosa. Letos už určitě takhle na lehko nepojedu. A jinak musím říct, že tolik bloudění a špatných cest jsem opravdu nečekal. Příště to budu muset asi vzít do vlastních rukou.

          Po cestě nějaké tyčinky, u stánku na Ještědu dva hotdogy, nějaké nealko pivo a mazalo se. A nebýt toho simulanta, tak by to bylo i ve svižném tempu:)

          1 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 1
          • HKou  

            Já to teda jezdím taky nalehko, ale v kapse mám větrovku a návleky na kolena (na sjezdy), mobil + jídlo co poberu.

            0 0
          • Stanooo  

            Když koukám na tu Stravu tak mi ten sloupec s průměry připadá nějaký ustřelený – 28,2km/hod a výkon 65W – to je si blbost. Průměrný výkon po dobu jízdy byl 152W nebo 65W? Prostě pro člověka který Stravu nepoužívá to je matoucí.

            0 0
            • rejdy  

              Dovolím si odpovědět, DaDovi vypadl po cca 160 km watťák, průměr je tak počítaný s nulou ve zbytku jízdy. Za těch 160 km měl prům. výkon 168 W při průměru 29,5 km/h

              0 0
              • DaD  

                Myslím, že to tak opravdu bylo, ale přesně už nevím. Ale měl jsem jeden čas wattmetr, co dělal hroznou rotyku a tak nevím, jestli to nebyla jeho práce.

                0 0
              • jmaselnik  

                Ty jo skoro 30kmph na 168W? 30 jedu tak na 220+, 168 je tak 24–25

                0 0
                • rejdy  

                  Tak ono záleží na profilu a taky na tom, jaký jsou sjezdy, myšleno, jestli ten pokles průměru ve výjezdu do kopce alespoň částečně doženeš „maximální možnou“ rychlostí vzhledem ke sklonu ve sjezdu, nebo musíš brzdit do vraceček…

                  Tady konkrétně vidím na Stravě cca 1600 up a 1600 down na těch 160 km, což vzhledem k NP 200 W, DaDově váze, stroji a posedu celkem sedí. Já na úplný rovině potřebuju na 30 km/h cca 170 W, ale ve stejným profilu jako DaD v té jízdě bych měl průměr tak o 2 km/h nižší odhadem, protože vážím víc a taky nemám tak aero posed jako DaD a to kolo asi taky něco udělá… :)

                  0 0
                  • Melvin  

                    Nezapomeň na to, že nejel sám. Takže těch 170 W je celkem normál.

                    0 0
                    • rejdy  

                      To je pravda, je otázka, jestli tahal špic, nebo ne. Na druhou stranu, co koukám na jeho jízdy, tak ve většině jezdí sám a na ty průměry okolo 30 km/h mu stačí podobný, možná jen on pár wattů vyšší průměrný výkon, ale je to i daný tím, že jezdí celkem palbu z kopce :).

                      0 0
                  • DaD  

                    https://www.strava.com/…/10885926728

                    já ty wattové výkony, vzhledem k avg, mám opravdu dost nízké a už to pár lidí zajímalo. Tohle je letošní sólo tříkilo na SL8 s oboustranným wattmetrem 4iii, který jsem kalibroval před startem. Jsou to tři rundy kolem komína a tak směr větru nehraje až takovou roli. Je to jak píšeš, hrotím sjezdy, tam mi slušně vypíná mozek, a dokáži se na kolo dobře poskládat. Aero pozici držím neustále, dost často jezdím s lokty na rodlech a horní úchop je pro mě skoro sprosté slovo:) Navíc mám opravdu špičková kola a ta něco také udělají. Nedávno jsem se snažil dat švih v průměru nad 200W a není to pro mě až zase taková komfortní záležitost. V kopcích nemám problém jezdit přes 300W, ale jak se to narovná, tak to jde razantně dolů a nechce se mi mačkat abych tam těch cca. 250W udržel.

                    Ona i ta technika ve sjezdu je důležitá na avg. Dokáži i z balíku ve sjezdu odjet z první pozice, kde by měli mít ti za mnou výhodu háku a naopak brzdit, ale stačí pár zatáček a jsem v řiti.

                    Takže je to všechno asi o technice. Mít slušnou a vychytanou techniku aero posedu, mít slušnou techniku jízdy samotné, mám na mysli sjezdy a plynulost jízdy, a mít slušnou techniku pod sebou. Nohy jsou vedlejší:)

                    2 0
                    • DaD  

                      https://www.strava.com/…s/9065501014 Tohle sem jel sám s Assioma oboustranným wattmetrem v pedálech, to by mělo také sedět..

                      0 0
                    • Melvin  

                      Docela psycho je Ronald Kuba. Ale on aero fakt dost řeší.

                      0 0
                      • Funnysek  

                        Asi fakt pořešil aero, že na takovou slušnou rychlost stačil poměrně nízký výkon..

                        0 0
                        • Kos_CZ  

                          Otáztka je, jakým směrem se jelo: Píše se tam směr větru severo-severo západ a z ousku trati co tam prosvítá je vidět, že se to lomí. Pokud se jelo ze západu na východ, tak mu od toho zlomu foukalo do zad…

                          EDIT: Tak už jsem si to našel a jel okruh (byť ne zcela perfktní). Takže nejdříve jel spíše proti větru, pak po větru…

                          0 0
                      • KRoser  

                        Taky má nějakých 170cm a 50kg :) nebo tak nějak. Při svých 2 metrech a 80kg bych potřeboval na stejnou průměrku minimálně dvakrát více wattů i kdybych měl aero všechno :)

                        0 0
                    • jmaselnik  

                      jo, tohle dává smysl. Já se ve sjezdech bojím a do kopce jsem tlustej :-) Díky.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        1 4
                    • DaD  

                      Po opravdu dlouhé době švih nad 200W a to jsem si dával slušně i ve dvou. Po pravdě to chvílemi bolelo jak prase:)

                      https://www.strava.com/…/11338593035

                      0 0
                      • mart910  

                        Tomu říkám kvalitní VAM! Co tam s těma segmentama máte? :D

                        0 0
                        • DaD  

                          Když já nevím, co je to WAM. A segmenty? Vím jen, že je jich tu jak sraček:)

                          0 0
                          • DaD  

                            A ještě k tomu to napíšu blbě. To je moc :D

                            0 0
                        • Melvin  

                          Očividně chyba. Stačí se podívat na ten přechozí segment a vidíš, že sklon je v reálu jiný. Podobné tady taky máme.

                          0 0
                      • ladys  

                        Jsem ti skoro nezvedla ani tepovka :)

                        0 0
    • XNeo  

      Rozdíl ujet 300km v horách nebo podél Labe / Dunaje

      0 0
      • mira13  

        Samozřejmě. Ale pro většinu hobíků bude obrovskou metou dát těch 300 i po rovině. Nejen nějakých 12 h točit nohama, ale už jen to usedět a udržet v rukách takovou dobu je pro normální smrtelníky dost záhul.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          4 1
      • Aduldinho  

        Tak jsem koukl do svých statistik a snad nikdy jsem zádně 3 kilo nejel vyloženě po rovině, asi by mě z toho jeblo ;-)

        A to mi tam třeba chybí 3kila, která jsem měl rozkouskována, třeba dojezd ze Slópa na Mamut Tour (dlouhá trať) a návrat do Prostějova, atd.

        Za mě 3kilo je furt hratelná vzdálenost, i když loni se mi do něj už nechtělo a dal jsem raději víc dvoustovek :-)

        1 0
    • Laras  

      Já loni jel toto https://www.strava.com/…s/9681077464

      5 0
    • mira13  

      Hodím sem inspiraci pro zakladatele tématu a případně i ostatní, co by to někdy poprvý plánovali. Včera se mi první třístovka podařila.

      Čekal jsem, až budou delší dny, aby nehrozilo dojíždění za tmy. Konečně taky přestalo foukat snad po 2 měsících. No a hlavně předpověď slibovala skoro ideální počasí, tak nebylo na co čekat. Jen teda ráno byla zima, začínal jsem v 10 stupních, takže jsem pak třičtvrtě dne táhl dlouhý triko a návleky na kolena v brašně, ale nevadí.

      Trasu jsem docela pečlivě plánoval podle svých zkušeností s tím, co mi vyhovuje a co mi vadí. Řešil jsem co možná nejlepší povrch. Pár krátkých horších úseků bylo na Znojemsku a pak v okolí Brna, s tím jsem počítal. Rakousko byla jistota a na Slovensku to bylo taky víceméně pěkný svezení. Pár kopců jsem měl na začátku a pak to nejhorší na konci, protože jsem jel z Vysočiny a tam jsem se i vracel. Jinak převážně roviny a mezi to jsem si sem tam hodil pár menších kopečků, aby to nebyla úplně nuda.

      Jel jsem to na 5 krátkých zastávek na jídlo, první po 75 km a další vždycky cca po 50. Naházel jsem tam za ten den 2 krajíce se šunkou z domu a pak co se dalo po benzinkách a v jednom vesnických obchůdku, takže hlavně hromada cereálních tyčinek a sušenek, sladký pečivo, 2 zmrzliny. Na pití asi 3,5 l vody a ke konci 2 malý energeťáky.

      Dojel jsem to nečekaně relativně v klidu. Samozřejmě mě nějakým způsobem bolelo všechno, ale nohy pořád docela dobře táhly a to i do kopců, rezerva tam pořád ještě byla. Najeto jsem měl od začátku roku po tříměsíční zimní pauze bez pohybu něco přes 2 tis., nejvíc krátký trasy 40–60 km, sem tam 100 a víc a maxima jednou 160 a jednou 170. A jel jsem to na fitness kole, mám k tomu svoje důvody. V mým případě je to celokarbonová klasická silnička na 25mm pláštích s rovnýma řídítkama.

      10 0
      • Jáchym 1  

        Super,až sám sebe přesvědčím,že to dám,mohl bych jako brňák tu trasu použít.

        Gratulace.

        Edit

        V Rakousku se nic moc dokoupit nedá,že.

        0 0
        • Jezevec70  

          Když se dívám na tu trasu, tak v Hohenau jede přímo kolem Billy Jinak možná i v Laa a Poysdorfu.

          0 0
        • mira13  

          Díky :) Dá se určitě. Já jsem teda nepotřeboval, protože jsem měl zrovna zastávku na poslední CZ benzince před Laa, kde jsem dokoupil zásoby. Ale bylo po cestě několik marketů a případně i benzinky.

          0 0
          • Jáchym 1  

            Ok,slyšel jsem,že na rakouských benzinkách se toho moc koupit nedá.

            0 0
            • babicak  

              Z Brna si můžeš dát Praděd, to je 300 jako vyšitých. Moje první třístovka. V klidu, pohodové tempo a já to jel s kamarádem Pájou, ve dvou se to lépe táhne :-). K jídlu 2× obchod, benzinka s klobáskou a pivem a velice chutné borůvkové knedlíky na Hvězdě. Samozřejmě tyčinky a voda.

              5 0
              • Jáchym 1  

                To je naprostá pravda.Mám kamaráda,co spolu léta jezdíme(posledních pár teda míň)

                On má Praděd cca 20× a 3× Lysou.Ta mu dala snad 400km,nevím přesně.

                Lákal mě mockrát.

                Máme spolu odjeto Bo.Vranovská př.Bo.

                za 6 hod.

                Jsem čím dál línější.Hlava to musí chtít,tak čekám až to příjde :-)

                0 0
              • Aduldinho  

                Ještěže ten Praděd mám blíž! :-)

                A ten přesun přes Hanou nič moč, ale když musíš, tak musíš! ;-)

                1 0
                • jmaselnik  

                  musí to být opich hlavně zpět. Jezdím Praděd z Přerova a stačí mi to prcání se od Šterbnerka. Táhnout to ještě do Brna, respekt :-)

                  1 0
                  • Paja  

                    Přerov nebo Brno, to je fuk, nuda končí za Plumlovem…a začínají Drahany ;-)

                    1 0
                    • Aduldinho  

                      My povídej :-) Drahaňák je pak na morál :-)

                      0 0
                      • babicak  

                        Drahaňák je v pohodě, dole něco zařadím a jedu s tím celý kopec :-) .

                        3 0
                        • Aduldinho  

                          Ty seš jiná liga, prostě horal! :-) Ale je fakt, že je to příjemnej sklon proti třeba Lysé hoře! :-)

                          0 0
                          • keymaker  

                            Tu jsem jel dneska a neni to tak strasny ;-)

                            3 1
                            • Melvin  

                              Podle profilu bych řekl, že si to jel na biku nebo gravelu.

                              0 0
                              • keymaker  

                                Jj. Na biku :-) z Krasne a prijet po rovine k Zimnemu. Doku klasicky do Papezova a zpatky na chalup do Moravky :-)

                                0 0
                            • babicak  

                              Jo, Lysou jsem jel minulou středu a na hoře bylo překvapivě málo lidí.

                              1 0
                              • keymaker  

                                Dneska tez :-)

                                0 0
                              • Melvin  

                                My byli teď v sobotu. Ale na biku a to je Lysá na pohodu. Když si vzpomenu jak jsem to jel poprvé na silnici s nejlehčím převodem 39/25. To je jiné kafe :-)

                                2 0
                        • Paja  

                          Drahany jsou vysvobození po té placce :-)

                          1 0
                • Paja  

                  Ještě se dá jet Boskovice-Mohelnice.

                  0 0
      • Aduldinho  

        Super, též gratulace! GPXko by případně nebylo? ;-)

        0 0
    • Rychlej turista  

      Dej něco rychlejšího na rozjetí a když se po tom budeš cítit v pohodě, můžeš se pustit v poklidu do něčeho delšího.

      0 0
      • mart910  

        Nění ten okruh zbytečně velký? A tepovka 211 bude asi chyba co :D

        0 0
        • Rychlej turista  

          Tachykardie. To mě trápí už dlouhé roky, proto se snažím už jen zewlovat a nic většího nejezdít.

          0 0
        • Hagner  

          Což velký, ale nemůžu tam najít ten kopec :-O

          0 0
      • Aduldinho  

        Tohle musí hodně „bavit“! Není nic horšího než nekonečné kroužení, to bych fakt raději jel to 6kilo třeba přes Alpy! :-)

        0 0
        • Rychlej turista  

          V šedesáti bych to v normálním provozu už nedal, to si už moc vybírat nemůžeš. Proto jsem zvolil rychlý okruh, kde nemusíš brzdit a můžeš tam nepřetržitě prát velkou. Kopec, nekopec, zatáčka, nezatáčka. A se zázemím hned u trati.

          2 0
          • Aduldinho  

            Každej to máme nastaveno holt jinak, formy cyklistiky jsou různe a tak je to správné ;-)

            0 0
          • Esi  

            v tom případě doporučuju okruh u veslařského kanálu v račicích jen by jsi musel trefit dobu kdy tam nejsou lidi na brusích. Uzavřený areál okruh 5km kolem vody převýšení jednoho okruhu cca 1–2m. celé by se to dalo objet v triatlonových nástavcích aniž by jsi z nich sundal ruce, když tam nebudou lidi tak ty zatáčky které jsou do pravého úhlu od kraje ke kraji silnice se dají projet v pohodě kolem 35km/h, okruch jsu 2 rovinky dlouhé cca 2200m dvě krátké rovinky kolem 300m a 4 pravoúhlé zatáčky

            Na takovou magořinu ideální místo 120 okruhů a je to tam. Na ten okruh se auto přes bránu nedostane tak maximálně auto údržby a asfalt tam býval kvalitní, už jsem tam teda tak 10 let nebyl.

            1 0
            • Janes  

              Kámoš tam jezdil autem povozit se na inlinech, ale je to už taky nějakou dobu.

              0 0
            • ladys  

              Osobně by jsem radši jezdil ten jeho okruh. Je to lehce zvlněné, můžeš na chvílí trochu povolit. Do stoupání se zvednout. A hlavně nemusí řešit vítr a projíždět pravoúhlé zatáčky po 20h jízdy.

              0 0
        • gerrard  

          Toto je ještě luxus. Když vidím co nahrkaji lidi přes zimu na velasu po chodnicku.

          0 0
      • wego1991  

        Masakr. To si jel v jednom směru nebo si to střídal? Pokud nestřídal nejsou po kroužení např. jen doprava pak pláště (hlavně zadní) tak sjeté na jedné straně, že už jsou nepoužitelné pro další normální jízdy? Vím, že to je pro životnost pláště jen 600 km, ale zajimá mě to..

        0 0
    • KS2  

      Trochu si tu pohoním ego a přidám svoji nejnovější třístovku z víkendového Fanatika v Plzni :-) Aneb jak si to tříkilo co nejvíc ztížit:

      • výškové metry – organizátoři slibovali 3000, v reálu jich bylo 5000
      • přihlásilo se 10 účastníků, počítal jsem že nás tak 5–6 pojede ve skupince. Nakonec vystartovali jen 4 lidi a byl jsem rád, že jsem aspoň jednoho odchytil
      • vítr – dopolední západní větry potrápily, odpolední povítr se někde ztratil
      • teplota – jediné pozitivum, v noci pěkně zapršelo, ráno skoro oschlo a teplota spadla asi o 10 stupňů

      https://www.strava.com/…/11715185591

      20 0
    • DaD  

      Já jel teď tohle a bylo to moc fajn. Docela to odsejpalo:)

      13 0
      • Jáchym 1  

        Ty jsi mimozemšťan :-)

        1 0
      • samorost-sazavsky  

        tvlééééé

        1 0
      • jIrI___  

        Nejdřív mě zaskočila vzdálenost a pak jsem se podíval na průměrnou rychlost, škoda slov :)

        5 0
      • nomecz  

        Asi by sis mel zalozit vlastni forum, tohle uz fakt prehanis :) vis jak demotivujici tohle je ? :D

        4 0
      • Aduldinho  

        Kde já to jen viděl? :-D

        0 0
      • Hagner  

        No twl, teď jsem si všimnul toho data, 15.6. a mě 18.6. klade na srdce, že je tu věk a člověk má vážit svoje činy :-D

        1 0
      • keymaker  

        Vis co, Saso? :-D

        5 0
      • KRoser  

        Fakt klobouk dolů. Hlavně ten průměrný výkon na rychlost mě u tebe vždy dostane, na stejnou průměrku potřebuju tak o 80–100 wattu v průměru víc.

        2 0
        • Kos_CZ  

          …a nebo průměrná a maximální tepovka…

          2 0
          • Raf  

            Spíš ho pojďme přesvědčit, ať zkusí nějaký ultrazávod na pohodu, bez stresu a posunout komunitu o kousek dál :)

            6 0
            • Kos_CZ  

              Kdyby souhlasil, že s námi pojede Okolo Republiky, tak bych mu snad i zaplatil startovné – za tu srandu by to stálo!

              Nechceš si to taky střihnout? Byla by silná konkurence – vy dva + Ondra Hofman, Mike Tonek…

              1 0
              • Raf  

                Moc mi to nejezdí… A už jsem tam 2× málem jel na poslední chvíli, bylo by mi asi už trapné se doprošovat účasti a pak to stejně odpískat den před startem :D

                0 0
                • Kos_CZ  

                  Nooo… loni jsi dokonce byl napsán mezi účastníky a já Tě marně vyhlížel.

                  Tak si jednou řakni že pojedeš, přihlaš se a normálně doraž! :)

                  0 0
                • Kos_CZ  

                  „Moc mi to nejezdí“ = „Jedu jen o něco rychleji než zbytek?“ :D

                  Nemyslím si, že by ses musel startu nějak doprošovat…

                  0 0
        • tomvv  

          Taky mě vrtá hlavou, čím to může být. Chápu , že dobrý kolo, komponenty a areo udělají nějaké watty, ale že by tolik?

          0 0
          • Daf  

            Nejvíc wattů ti ušetří parťák, co jede s tebou ;)

            2 0
            • tomvv  

              Jj, teď jsem si to uvědomil, že to asi nejezdi sám.

              2 0
              • Kos_CZ  

                To sice nejezdí, ale pokud předpokládám, že se při jízdě nějak víceméně pravidelně střídali, tak i 250 km v takovém tempu je dost obdivuhodný výkon…

                2 0
                • tomvv  

                  Jeho výkonnost rozhodně nezpochybňuji, spíš obdivuji.

                  Mě jen nešel do hlavy ten rozdíl ve wattech. Zdálo se mě to moc na to, aby to bylo kolem/posedem. Jízdu v háku jsem si neuvědomil.

                  1 0
          • KRoser  

            80% aero odporu je jezdec, kolo moc nepomůže. Podle mě je DaD prostě prcek (nemyslím to nějak špatně, ideální cyklistická postava :)), úzké ramena atd, malá plocha do které se může vítr opřít. Já holt mám dva metry tak potřebuji tolik wattu :).

            1 0
            • JachymP  

              Hmotnost, nezapomínej na hmotnost – v kopci dělá jiné watty…

              2 0
              • bara2  

                Hmotnost v kopci platí pro hmotnost celou soustavu. I u mě dělají 3kg na kole jen necelých 5% z celé soustavy (včetně vody), natož u osmdesátikilovýho chlapa. Já jsem naznala, že jestli ujedu 100 nebo 105km, je mi celkem šumák :-)

                1 0
                • JachymP  

                  Já jsem měl na mysli hmotnost jezdce především. A mimochodem, DaD nemá 80 kg ani s kolem dohromady ;)

                  1 0
            • vaclaw  

              Měl by si pořídit ebike, by ho to přešlo takovýhle průměry…

              2 0
      • DaD  

        Kluci, děkuji za tyto příspěvky:)

        KRoser: měřím málo přes 170cm s váhou cca. 67kg, chcípák,no. Ale umím se na kolo i slušně poskládat a aero pozici si celkem hlídám.

        Kos_CZ: díky za nabídku, ale já takhle už to kolo nechci dělat. Už nechci mít vůbec nic organizované, jen prostě na to sednout a jet. Milan mi to psal už na Stravě, ale fakt ne. Občas je to trochu na hraně a posledním dvoukilu to trochu zaskřípalo, ale můžu si za to sám:)

        Jinak to pětikilo bych takto sám určitě nejel. Parťák je můj dlouholetý kamarád a něco jsme spolu odzávodili. Jsem tempař a on také.Ten hák byl na tomto švihu zásadní. Střídali jsme samozřejmě pravidelně i když na posledních 80km tahal víc on. Mě je teď bude jednapadesát, on je o osm let mladší a tak jsem si dovolil ho trochu využít. Navíc mu fakt mrdlo v kouli a ten konec jel prostě neskutečně :o

        Hagner: no já také važím svoje činy, neboj:) Mimochodem, to maso a sýr byly luxusní! Já to všechno sežral za pár dní. Děkuji. A co kolo? Spokojenost?

        5 0
    • Kos_CZ  

      Vím, že jsem s tím trochu otravný, ale pokud by snad přeci jen někdo chctěl zkusit delší trasu, tak, jak už jsme tu psal, je tu šance tento víkend v sobotu – jedem z Prahy do Drážďan. Tam se tři z pěti účastníků oddělí a zpět jedou vlakem a dva zbývající jedem zpět do Prahy. Z Prahy je to na nahozené trase https://en.mapy.cz/s/muzubobaso (podle toho kdo odkud pojede) přes 180 km jedním směrem. V sobotu má být slušně, jen trochu tepleji.

      Vyrážíme v 6:00 od Trojské lávky.

      Tempo chceme pohodové – jedeme (až na začátek) podél vody, . Předpokládaný příjezd do Drážďan okolo 16:00, návrat do Prahy okolo třetí ráno.

      1 0
      • JerryRed  

        Skáče mi tam „Dobíjecí stanice Tesla“ :) Mě by ta trasa zajímala, příští rok bych to možná s Vámi zkusil, nějaké 240 sem už dal a kdyby došlo vlak jezdí všude :)

        0 0
        • Kos_CZ  

          Tady je výhoda i to, že podél vody jede i vlak, takže jde „vystoupit“ (tedy nastoupit na vlak) na mnoha místech. To je na tom takové praktické. :)

          0 0
      • Kos_CZ  

        Opravený link: https://en.mapy.cz/s/derajadaha

        0 0
        • Tomcuska  

          Ahoj, doporučuji v Klecanech jet pořád podél vody až do Kralup

          0 0
          • Kos_CZ  

            Vím, tak jsme jeli loni. Tuhle trasu tlačí kolega, co s ehodlá vracet zpět vlakem…

            0 0
        • Funnysek  

          Zdar, doporučoval bych nejet v Doksanech doleva, ale rovně. Tuto sobotu bude na silnicích od rána silný provoz a odjezd na prázdniny, prakticky všichni někam pojedou, i neschopní řidiči, nechci strašit. Ale jel bych rovně na Litoměřice, minout je podél Labe a přejet až druhý most (Chábery) a pak jet po druhé (pravé) straně Labe v klidu, postupně na cyklostezku do Ústí, držet tuto stranu řeky a dále po stezce do Děčína, v Děčíně přejet most Beneše a pokračovat pro změnu po levé straně jet v klidu až do Německa, jinak vás čeká dost blbej hlavně Děčín a Ústí a fakt brutální hlavní tahy, to tu jezdí jen občas „rychlé“ skupiny a nebo kaskadéři, ta cyklostezka bude při této rychlosti, počítám průměr 18,6 km/h bez pauz, až na občasné zbrždění pomalými cyklisty, pár hrboly a pěti retardéry před Libochovanami a jedna objížďky cyklostezky v Ústí, mnohem pohodovější, navíc celá cyklostezka nabízí hodně míst k občerstvení a osvěžení. Dnes jsem tudy jel v poledne a teplota 30 – 33..

          1 0
          • Greyhound  

            Loni jsme to udělali tak, že jsme z Prahy do Hřenska vyrazili o půlnoci a bylo to super, nebyla skoro žádná auta. Před Dráždanama jsme uhnuli na Berlín, 400km skoro zadarmo.

            0 0
          • bodlak2  

            Lovosice – Ústí po levém břehu (I/30) bych se v sobotu vůbec nebál, jede se tam pěkně.

            Cyklostezka Ústí – Děčín na pravém břehu je oser v sobotu odpoledne. Levý břeh (I/62) o víkendu bývá v pohodě.

            Souhlasím s tím, že z Děčína do Německa (až do Drážďan) je lepší levý břeh, resp. do Hřenska se pravém (I/62) jede dobře. Na prd je pravý břeh v Německu, kde mají ty debilní cyklopruhy na chodníku.

            0 0
      • nomecz  

        ¨skoda kdyby jste jeli o tyden pozdeji tak si to dam s vama, tento vykend nemuzu .-(

        0 0
      • Alojs01  

        Docela by me to zajimalo. Co znamena u vas „tempo pohodove“? Na trasach 200–250km s prevysenim 2–3tis m, jezdim solo prumery 25–27km/h. Je to pro vas prijatelne? Nebo jsem vykonostne mimo a nebudu stihat? :-)

        0 0
        • Raf  

          Ta rychlost sólo je minimálně 2W/kg a s tím po rovině v háku můžeš jet za někým tak 35km/h. A to zase málokdo dá na špici :) takže v klidu

          0 0
        • Kos_CZ  

          To by bylo úplně v pohodě! Netřeba se děsit…

          0 0
        • Funnysek  

          Nechápu co řešíš, pokud budeš silnější než zbytek skupiny, tak pojedeš delší časy na špici a pokud budeš slabší, tak se spíš povezeš v háku. To je smysl jízdy ve skupině..

          2 0
          • Kos_CZ  

            Tak hlavně je to o tom, jak se jede a my to rozhodně nehrotíme stylem „časovka na Giru“…

            Hlavně já a Starkys to bereme jako test vybavení na závod Okolo republiky, takže já třeba budu zkoušet nové sedlo a moje kolo bude docela připomínat to, jak jsme měl kolo obložené na závodě (viz. fotka). Kdybych chtěl, tak na rovinách při bezvětří s tím jezdím okolo 30km/h, ale reálně vždy někde trochu fouká, najeto až tolik nemám a nakonec ani není důležitá rychlost, ale dojezd, takže se budeme pohybovat někde okolo 25 průměr (odhaduju to).

            Loni jsme jeli takhle:

            Avg Max

            Speed 22.1 km/h 48.9 km/h

            Heart Rate 120 bpm 172 bpm

            Cadence 74 120

            Calories 5,632

            3 0
            • DaD  

              Počkej, tohle se jako opravdu rozjede? :-D

              1 0
              • Kos_CZ  

                No, do kopců to nebyla žádná hitparáda, ale po rovině to celkem jelo…

                1 0
            • Melvin  

              By mě zajímalo jak moc by šlo poznat, kdybys vyhodil ty bandasky na vidlici. Případně i tu brašnu pod spodní rámovkou a trochu upravil předek. Protože to musí docela hodně zvyšovat aerodynamický od­por.

              0 0
              • Kos_CZ  

                Lahve na vidlici rozhodně odpor zvyšují, ale při těch teplotách které panovali (na slunci bylo přes 40) bych buď daleko nedojel pro dehydrataci, nebo bych pořád stavěl. A to jsem ještě vozil flašku Coly v kapse dresu, kde mne prvních cca 15 – 20 minut příjemně chladila… Brašna pod spodní rámovkou – otázka je, jak moc ta kazí aerodynamiku, protože tam už je proudění rozbitý předním kolem a okolo po stranách to ještě rozbíjí točící se tretry s klikama. Asi by to bylo zajímavé cvičení do větrného tunelu tohle změřit. Subjektivně jsem neměl pocit, že by mne to nějak na rovinách brzdilo, protože tyhle dálky jezdím o dost jinak = s vědomím, že mám před sebou x dalších stovek km a tím pádem musím rozvrhnout síly tak, abych dojel a nezůstal někdet trčet s křečema. Proto jsme třeba prudké kopce tlačil. Ne proto, že bych je nevyjel, ale byl by to zbytečný energetický výdaj a současně to byla šance chvilku jít, protáhnout přitom nohy, nechat na chvíli odpočinou zadek atd… Přitom normálně z kola nelezu a beru každý kopec jako výzvu.

                2 0
                • Aduldinho  

                  A co máš, kémo, za tretry při tom tvém tlačení? Možná už sem se ptal v tvém vlákně, tak se omlouvám za sklerózu :-)

                  0 0
                  • Kos_CZ  

                    Jezdím s MTB tretrama Shimano. V nich se dá chodit celkem v pohodě. Se silničníma bych to ani nezkoušel. Jednak se v nich chodí blbě a pak trpí kufry.

                    1 0
                • Raf  

                  Z aero testů nejlépe vychází všechno dát za sebe. Rozhodně nic nevěšet pod hrazdu a na řídítka. Bidony i pod rámem jsou taky velký špatný. Proto teď začínají dělat dresy s kapsou na vodní vak na zádech, viz letošní Unbound.

                  zdroje

                  https://youtu.be/WcXh_oqs_Bs?…

                  https://youtu.be/Ue_Tz7e0DmE?…

                  Případně Dylan Johnson.

                  0 0
                  • Melvin  

                    Na ten dres jsem taky koukal, že je to zajímavé řešení. Myslím, že Adam Hansen už před léty dával gely do soft flaksu a cpal to do aero dresu shora za krk. Takže takový průkopník.

                    0 0
                  • tomvv  

                    Nejde jsem četl , že když s tím bidonem na rámu výrobce rámu počítá, tak je víc areo ho tam mít i prazdnej, než žádnej.

                    0 0
                    • Kos_CZ  

                      Tak to asi ano, ale v tom případě to bude nějaký profilovaný extra bidon, nebo profilovaný rám. Takhle na hajdaláka je to jenom horší…

                      0 0
                  • Kos_CZ  

                    Znám, koukal jsem. :)

                    0 0
                  • MichalOld  

                    A to když chceš naplnit ten vak do dresu, tak se musíš svlíknout? Nebo jak to mají vyřešený? Taky to pak musí studit, ne? Já to chápu u závodů, jako je Ubound, ale pro klasický bikepacking si to moc představit nedovedu. Jezdím s báglem Osprey Raptor 14, tam je vak na 2,5 ltr, odvětraný záda, a vůbec o něm nevím. Je to pro mě lepší řešení, než když jedu s narvanýma kapsama dresu. Ale chápu, že někdo to prostě rád nemá.

                    0 0
                    • Raf  

                      Na tom unboundu měli lidi, ono tam je v podstatě jen díra s lemem, takže by to šlo asi i bez sundání.

                      A Dylan to plnil ledem právě kvůli chlazení :)

                      0 0
                • ladys  

                  Když vyhodíš spodní rámovku, můžeš vzít větší flašky. S tím se dá jet 3–4h. Ramovka aerodinamicky nebude přítěž,ale je to věc navíc, plná dalších věcí:)

                  0 0
                  • t29  

                    Když uděláš v rámu integrální nádrž, nemusíš brát flašky :)

                    1 0
                    • nomecz  

                      Tak pozor ja dostal od speslu vak na vodu do ramu primo ke kolu :) takze zas jsou o krok napred :)

                      0 0
                      • ladys  

                        A čerpadlo k tomu také dodávají, jak to mají v F1? :)

                        0 0
                  • Kos_CZ  

                    Je – mívám v tom krém na prdel a powerbanku, kabely, baterky do GoPra, doklady, prachy a svačinu…

                    0 0
                    • ladys  

                      To vozím taky. Mimo GoPro. Dám to do vrchní brašny na rámu. Dělají dlouhou i přes celý rám. Já vozím dvě menší. Méně se to na biku promíchá. Svačinu do kapes :) třetí flaška se dá vrazit i na představec na ležáka a na to dát navigaci.

                      0 0
    • Kos_CZ  

      Více detailů k LeMaňas (zde zmiňovaná cesta na otočku do Drážďan) v samostatném vláknu: https://www.bike-forum.cz/…lemanas-2024

      Pokud někdo zvažujete že se přidáte (pomalu se to rozrůstá – zatím je „přihlášeno“ pět lidí a tři zvažují účast) tak mi pošlete zprávu a dám vám WhatsApp kontakt na sebe.

      1 0
    • Laras  

      Zase něco delšího

      https://www.strava.com/…/11728501916

      12 0
      • Aduldinho  

        A komu tím prospějete, že dáváte pětikila do vlákna o třístovce? :-D

        3 0
        • tomvv  

          Víš co, 300km asi nemělo patřičný demoralizující účinek, tak zvýšili kalibr :-)

          3 0
          • Aduldinho  

            Mě to ani moc nedemoralizuje, vím, kde mám své limity, 3kilo cajk, 5kilo mi už smysl prostě nedává, ostatně já jsem rád za každou chvilku strávenou na kole, dokud je čas, chuť a ještě krapet síly! ;-)

            2 0
      • Melvin  

        Pěkně. Když vidím, že si vyrážel v 22.30 tak se chci zeptat, jestli si odpoledne předtím spal nebo jsi byl normálně vzhůru od rána?

        0 0
        • Laras  

          K večeru jsem si asi na 2h lehnul/odpočíval (neusnul jsem). Ale vůbec celou cestu se mi spát nechtělo.

          5 0
      • miťo  

        Moc pěkné, i popis, dobrá práce!

        2 0
    • iceduck  

      Dotaz na mistni chrty – kolik vam na 200+ dela jeden ci dva partaci (plus minus)? Neni vetsi rychlost v haku vykoupena kecanim za jizdy?

      0 0
      • Pi†el  

        Rad bych poradil, ale tydle dlouhe vylety na silnici jsem jel vzdy sam..

        0 0
        • DaD  

          Jsme dva a nekecáme, jedeme. Jen v Berouně jeden z nás prohodí „Beroun“ :)

          18 0
      • Melvin  

        Čím větší placka tím větší rozdíl. Vždy se to tak střídá, že se chvilku jede a někde se zvolní a kecá se. Ono stejně na silnici bys měl jet za sebou a ne vedle sebe. Obzvlášť když jedete 2–3. Jinak těžko říct kolik to udělá na průměru, ale 2–3 km/h určitě.

        1 0
    • DaD  

      Dnešní počin.. https://www.strava.com/…/11768818930

      6 0
      • Pi†el  

        Ty si stejne hovado. Ja mam vetsinou jen polovicni najezdy, ale na takovoudle prumerku se nedostanu.. :/

        Viz posledni moje silnice ze ctvrtka..

        2 0
        • Janes  

          Magoři jste oba :⁠-⁠), v takovým vedru.

          5 0
        • keymaker  

          Vubec si ho nevsimej. Chce nas tu vsechny na.srat :-D

          4 0
          • DaD  

            No to vůbec! Motivovat, motivovat vás chci! Jsem naprosto nezáludná duše! Ale také bych chtěl, ať se na tom švihu skoro poblijete, tak jako já :-D

            4 0
            • jiriga  

              hele, tohle neni pro normalni smrtelniky s praci a detma:-) co tak koukam, tak David S ma najeto letos uz 24k?:-)) taky by se mi to libilo, ale naprosto nerealne…pokud bych kdy vubec ujel 300KM, ta to bude tak na prumeru 21:-)

              0 0
              • Mohy  

                Mam 3 děti a jde to …jen se moc nevyspis:)))

                1 0
                • Forester  

                  To bude hodně tolerantní manželka a větší děti :-)

                  0 0
                  • Mohy  

                    2,4,5 s manželkou si to trefil…ale jezdím hlavně brzo ráno/pozdě vecer

                    1 0
                    • keymaker  

                      A děti dělal soused :-D

                      1 2
                      • Mohy  

                        Prd:) standard je ráno vstát dojet na otočku na Deštnou a v 10 dopoledne sem na značkách a mám 105km…a všichni sou spokojeny

                        6 0
                        • Kos_CZ  

                          Přesně – o víkendech ideální. Vstát brzo a s ranním kuropěním vyrazit. Maželka se mezitím může vychrupkat do devíti (samozřejmě v intencích toho, že vstanou děti…). Já dorazím okolo půl desáté, převlíknu se a frčíme na pravidelný týdenní nákup. Nikdo netrpí a všichni jsou spokojený…

                          1 0
                          • Raf  

                            nechci radit, ale nakoupit může s dětma / sama a máš dalších pár hodin, ne? :d

                            2 0
                            • Forester  

                              tak záleží, jestli řídí :-) … taky vlastní zkušenost

                              0 0
                            • DDDD  

                              Tvl to by mě jeblo. Košík cz to jistí

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Přesně, přeci jen máme 21. století. Proč jezdit do obchodu, když obchod přijede za tebou.

                                0 5
                        • Pepe72  

                          Za mně je to dost těžké, když bych mněl 15h týdně jezdit, tak k tomu musím připočítat 5×30min jízdy k trase a z trasy a ještš přípravu, tak to musíš mít zaměstnání z domu nebo hned za rohem.

                          0 0
                          • bara2  

                            Nebo jezdit do zaměstnání na kole?

                            7 0
                            • Kos_CZ  

                              Praktikuji, pokud to situace dovoluje – tam a zpět 25km a 350 výškových metrů. Pokud natáhnu na jih, tak se z toho dá vydojit i pade, ale to už musí být štěstí, že mne doma nikdo brzy nečeká…

                              3 0
                          • Mohy  

                            Já jsem „naštěstí“ po-st v praze v práci ale žiju v HK. Takže hlavní objem najezdím do středy a doma v HK jezdím večer /ráno. Jízdy z a do práce ale dělaj značnou část všech km…

                            2 0
                    • jiriga  

                      ok tak to klobouk dolu. mam 3 deti (3.5, 6 a 12) a fakt si nedovedu predstavit jak odjizdet na tak dlouho pravidelne, kdyz ma i rodina nejake predstavy:-) ranos se vstava v 6 a vecer je clovek rad , ze je rad:-) no, myslim, ze muzu byt rad za tech nejakych 5–7 hodin co dam tydne:-)

                      1 0
                      • keymaker  

                        Dve deti – 7 a 10. Posledni tri roky alespon dvakrat tydne do prace na kole. Jedna cesta cca 34 km. Kdyz vyzvedavam ja, jedu autem :-)

                        1 0
      • Aduldinho  

        Dnes to nehodilo na 5kilo? :-) Fakt ovádi! :-D

        2 0
        • Mikikuba  

          Ja jen 327????ale solo????

          13 0
        • RadoXC  

          Ja len 402, sólo.

          https://www.strava.com/…/11770007115

          2 0
          • Flip1111  

            Do tohoto vlakna už chodit nebudu. Soustřeďuji se tady lidé s tendencemi k sebepoškozování. Dál budu žít ve své iluzi že 100 km je dlouhá vyjížďka. Respekt k vaší vůli.

            25 0
            • babicak  

              Na horském kole po lesních pěšinách s převýšením 3.000 metrů je 100 km slušný výkon :-). Teď vážně, také jsem si to říkal, 50 pryč a 100 km je dlouhá vyjížďka. Pak to bylo 120, 160, 190, dvoustovka a i těch 300 padlo, i když to u mě nebylo zadarmo a naštěstí se spolujezdcem, který mi hodně pomohl.

              5 0
    • ferlikster  

      Hlásím splněno… Brno – Praděd – Brno

      Zpátky v protivětru, ale nakonec bez problémů – mechanických, fyzických či psychických.

      Jenom teda Wahoo Bolt V2 celou dobu zaplej (+ všechny senzory k tomu), a poslední hodinu by asi nedal nebýt dobití na benzince.

      Po dojezdu jsem samozřejmě nedokázal spát, a regenerace začla až druhý den navečer.

      19 0
      • Aduldinho  

        Gratulace, super pojezd! DP! ;-)

        0 0
      • babicak  

        Gratuluji, ještě jestli můžeš trasu, od nás z Babic jsem měl problém 300 najet a to jsem to nzpět vzal přes Brno :-)

        1 0
      • nomecz  

        pecka, taky se na to chystam tak za trasu bych byl vdecnej

        0 0
      • keymaker  

        Topspeed 86,8 – to už bych asi měl hnědej pruh :-D

        1 0
        • Aduldinho  

          Nápodobně, jestli to bylo z Prádi, tak tam to bylo loni tedy slušně rozrůchané :-(

          0 0
          • ferlikster  

            Tu top speed mám ve sjezdu od Rýmařova. Z toho Pradědu bych si to nelajznul. Autobusy v protisměru, zúžená pasáž kde mají cyklisti vést kolo.

            1 0
            • Melvin  

              Sis měl dát nahoře kofču a jet dolů, až když se jezdí dolů.

              0 0
              • Zvanty  

                Jj, když jsem jezdil v zimě na Praděd, zašel jsem do budky u závory. Borec už mě znal, zavolal dolů, jestli už jelo poslední auto a jaká značka, barva. Vyjížděl jsem před otevřením, protože auta mě brzdilaa v zimě se nedala předjet. Na pěšáky musíš dávat bacha vždy, zatáčky kam nevidíš, nemůžeš projet závodní stopou.

                0 0
    • Raf  

      Cesta k moři – aneb rozdělené spánkem se to taky počítá?

      Kromě 10 km vše na silnicích, cyklostezkách, bylo vedro, průtrž mračen, krupobití, foukalo pekelně do zad, pekelně proti, ostře zboku. Řidiči slušní i hovádka…

      16 0
      • HoF  

        Super práce! Foto vypadá jako Arenberský les, ale to asi nebude co?

        1 0
      • Laras  

        Dost dobrej výkon. Mohl bych poprosit o trasu?

        0 0
      • ferlikster  

        Dobrá práce! Jel jsi nalehko nebo až po zuby ozbrojený?

        Lákají mně takhle dlouhé etapy ale trochu jsem dámička na to si vézt s sebou domeček jako šnek.

        0 0
        • Raf  

          V podsedlovce s civilem (triko, kratasy, trenky, ponožky, skinnersky), spacak, karimatka, navleky, shakedry bunda, zubní kartacek… prostě věci jako bych jel na týden :D

          2 0
      • Aduldinho  

        Smekám! Vlákno je však na 300, ne dvakrát 300 :-)

        1 1
      • jecnak  

        Pěkná práce. Koukám, že to je nějaká Polská a Východoněmecká tradice značit tyhle „cesty“ jako běžný asfalt.

        Za vítr buď rád. My jsme to tenkrát z Prahy jeli celou dobu proti.

        0 0
    • 17ta  

      Když mi bylo 20, tak jsme si s kamarádem řekli, že pojedeme z Chotyně (blízko Liberce) do Zlína. Je-li jsme po silnici (LBC-HK-OLM-ZL) na silničkách. Ujeli jsme to za „den“ čistá doba jízdy 12h 20min, vzdálenost 325 km. On měl najeto 100km, já 3× tolik…tedy bez přípravy a přišlo mi to v poho, teď by se mi do toho asi nechtělo :).

      1 1
    • peter3531  

      ráta sa aj mtb?

      https://strava.app.link/m4smIlI0iLb

      2 0
      • Alojs01  

        Ne, to uz je moc narocny…:-)))

        Klobouk dolu !

        0 0
        • peter3531  

          škoda, budúci víkend si to chcem zopakovať :), ale ten smajlík ma asi prejde…

          skúšal som aj 400 a to už bolo ozaj veľa

          https://strava.app.link/oKXrQwSdjLb

          1 0
          • ladys  

            Klobouček, obě jízdy s tím převýšením jsou masakr. Samozřejmě, že se to počítá. Letos mám v plánu 400km, ale to bude doufám jen okolo 5000m up :) Loni to bylo na jiné trase přes 5300… Ale žádný ukrutný terén.

            0 0
      • keymaker  

        Tak to je ultrakruty :-)

        0 0
    • Aduldinho  

      Bini dnes vyhrál i potlučenej sprinterskou prémii? Palec! ;-)

      0 2
    • Laras  

      Na Praděd a zpět https://www.strava.com/…/12004875907

      7 0
    • peter3531  

      dalsia rozbijacka na vychode

      https://strava.app.link/YTpxaq2oCLb

      8 0
    • Tommit  

      Snažil jsem se dočíst, jak to s těmi 300km dopadlo, ale vypadá to, že je jel týden po uvedení tohoto tématu, protože tu nebyl od té doby. Nebo?

      2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.