• Flinker

    Na bikeradar som nasiel tuto recenziu

    Dlho som nevahal a kupil som si set z ktorehosi online obchodu. Montaz trva asi 15 minut, chvilkami by sa zisla tretia ruka ale slo to.

    Na ceste je to fantazia, blatnicky su lahke (menej ako 200gr) a kym sa clovek nepozrie dole tak o nich ani nevie.

    V hlbokej vode clovek obcas chyti nejaku tu kvapku od predneho kolesa, ale za normalnych okolnosti (klasicky mokra cesta po dazdi, spinava od blata alebo hnoja pri farme :-)) to funguje vynikajuco.

    Za zasadnu vyhodu povazujem fakt, ze blatnicky nijak neobmedzuju jazdu, takze ich netreba davat dole ked je nahodou raz pekne, kludne tam mozu ostat celu jar a pojdu dole az ked bude teplo (vtedy mi voda nevadi).

    Mam ich namontovane na zimaku – vid foto.

    Pre informaciu, tento zimak je poskladany z „lacneho“ karbonu z ebay – konecne som si nasiel cas to vyfotit aj ked iba mobilom.

    Vlakno ktore sa tomu podrobnejsie venuje je tu: http://bike-forum.cz/…-z-ebay.html#… a urcite sa najdu aj dalsie

    0 0
    • RomanH  

      jj, mam je taky.

      A mas pravdu, ze o nich clovek ani nevi – zovna vcera se mi uvolnila na prednim blatniku ta spodni maticka a ja si vsimnul, ze mi chybi kus blatniku, az kdyz jsem slezl z kola kvuli snehu. Vracel jsem se po stopach, nasel jsem jak blatnik, tak i sroubek. Tu plastovou maticku bohuzel ne, tak tam budu muset dat nejakou nerezovou (nevim, kde by se dala sehnat ta plastova).

      0 0
    • Kubas.1  

      takovýho zimáka chcu taky :-)

      0 0
      • Flinker  

        Poviem ti tajomstvo – ked skonci jar, dam dole blatniky a povysim ho z zimaka na letnaka :-)

        Teraz som v Holandsku, tu az taka zima nebola, len vela prsi a fuka a je vseobecne hnusne. Do ozajstnych sraciek by som ho netahal, jednoducho pockam az sa pocasie umudri.

        0 0
    • marekmaue  

      no a jaká je cena? díkes :)

      0 0
      • Flinker  

        Kupoval som to tu http://www.bike-discount.de/…adracer.html a stoja cca 35 eur. Ale urcite to maju aj inde.

        Co sa tyka nacpania na karbon ram kde je malo miesta, tak ta poprosim zmerat medzeru alebo to vyfot, ja to porovnam s mojim a dam ti vediet.

        Ale ten blatnicek je taka sprcka, ze vojde vsade :-)

        0 0
        • matts1  

          No s místem to vypadá následovně, akorát je to rozmazaný. Já jsem si právě myslel, že tam blatníky žádný nedostanu, protože aspoň na tuhle dobu by se hodily.

          0 0
          • Flinker  

            Tak to je bez problemov, mam to vzadu velmi podobne. Blatnik sa uchycuje na cap brzdy zip paskou, a tym padom je natlaceny az na brzdu – a hrubka blatnika je zanedbatelna. Tvar kopiruje pneumatiku.

            V recezii pisali ze sa im nepodarilo to rozbehat s 25mm plastami, ale standardne 23 su OK.

            A ten ram, to je GT?

            0 0
    • Flinker  

      Update: Zistil som ze sa daju pouzit aj 700×25mm pneu.

      Daju sa tvarovat teplom (staci vriaca voda), takze male nedostatky sa daju odstranit vytvarovanim na mieru.

      Ziadne zasadne problemy po niekolko sto km, vsetko drzi ako ma.

      Musel som upravit poziciu snimaca polaru, aby magnet mal vacsiu vzdialenost od vzpery, ale to je tak vsetko.

      Asi 40% tras jazdim po zamkovej dlazbe, preto tie 25mm plaste, tlak cca 7 barov vpredu a 8 vzadu, nic neklepe, nic neupadlo.

      Za mna teda zatial maximalna spokojnost :-)

      0 0
    • jecnak  

      Tak muzu potvrdit, ze jsou fajn. Montaz snadna a drzi dobre. maji je kdyztak v Halfords.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Zdar, dnes jsem si namontoval tyto blatníky z koloshopu – CRUD ROADRACER a koukám, že to tu někteří mají.

      Chtěl bych se vás zeptat, jaká je životnost upínacích gumiček a matic.

      A nalepili jste si tam ty boční kartáčky? K čemu vlastně jsou? Na zpomalování? ;-)

      0 0
      • Biker jak Pes  

        Koooonečně normální blatníky. Teď by mě ještě zajímala, přesně jak tebe, životnost těch úchytů. Aby to v mrazu nepopraskalo. :-P

        0 0
        • Smazaný účet  

          No tak prý se dají dokoupit náhradní díly. A i kdyby ne, tak koupit pár gumiček a nahradit to nějakou kovovou matkou by neměl být problém.

          0 0
      • jecnak  

        Gumicky stale drzi pres rok. Obecne hlavni problem vidim v uchyceni predniho blatniku stahovacim paskem. Uz se mi podarilo si blatnik ukopnout.

        Bocni kartacky stabilizuji blatnik, aby s sebou tolik neklepal pri prejezdu der, coz je momentalne hlavni povrch silnic v CR.

        Skoda, ze nemaji model 2011.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Ok, diky za info. Ještě bych se zeptal, jak dlouho vydrží ty kartáčky a jestli nevytváří nějaký „diskomfort“, než se zajedou (zvuky, tření…). Dík.

          0 0
      • Flinker  

        Gumicky a matice vydrzi dost dlouho, respektive do prvnej vaznejsiej havarky :-)

        Tusim je aj v navode ze niektore casti su urcene na zlomenie v pripade ze sa zamotaju tam kde nemaju.

        Osobne ak davam blatniky dole, tak gumickami nehybem, len odmontujem maticky a strihnem pasku na cape brzdy a dam to dole. To co je prigumickovane tak to nechavam na mieste.

        Tie kefky (kartacky) sluzia na vymedzenie polohy blatnicku lateralne.

        Normalne mas tri pevne body – cap brzdy cez stahovaciu pasku a potom dve vzpery. Nakolko je cely blatnik velmi pruzny tak tie dve kefky to cele stabilizuju aby to nerachtalo :-)

        Inak si mohol kupit rovno verziu Mk2 ktora kryje aj smykac a ma dlhsiu zadnu cast pre jazdy v skupine.

        Pripadny tuning tvaru sa da robit v horucej vode.

        Tusim staci ne :-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Jo, dobrý postřehy. S těma gumičkama mám stejnej plán, tedy nesundávat.

          0 0
        • romachain  

          No odle obrázků se zdá, že by to měly být ty delší na tom kolokrámě…

          0 0
          • jecnak  

            Zas podle fotek od Nobelowskiho jsou to ty starsi…

            0 0
            • romachain  

              To je fakt. Maj v tom asi bordel. Prodávaj cosi a fotku maj nepřesnou…

              0 0
              • Smazaný účet  

                Abych to shrnul, tak mám ty, co mám na fotce :)

                Na obrázku v eshopu je jiný model.

                0 0
                • Bubis  

                  V pátek mi přišli a jsou to ty kratší

                  0 0
                  • romachain  

                    To je skoro na reklamaci, ne?

                    0 0
                  • Plechovka  

                    Já jsem objednával ve čtvrtek a už byly vyprodaný. Prý bude nová várka zítra. Tak snad budu mít kliku a budou to už ty delší :-)

                    0 0
                    • romachain  

                      dej vědět, zajímá mě to.

                      0 0
                      • Lister  

                        Přidávám se, silničního zimáka (aktuálně) nemám, ale tohle bych si na Kosmika klidně dal.

                        0 0
                    • Lister  

                      Tak co, jak to dopadlo?

                      0 0
                      • Plechovka  

                        No ještě žes mi to připomněl :-). Samozřejmě nijak, koloshop na to zdá se hází bobek. Musím se jim asi připomenout.

                        0 0
                        • Lister  

                          Samozřejmě nijak, koloshop

                          Taky co by člověk čekal, že :-)

                          Objednám z UK, tam aspoň vím, že mi místo toho nepošlou tank na dálkové ovládání. Díky za info.

                          0 0
                          • Zdenda CUBE  

                            Pokud bys objednával tu prodlouženou verzi, rád bych se připojil a také bych jedny vzal, pokud to bude aktuální, písni na mail a určitě se domluvíme … díky

                            0 0
                            • Lister  

                              Sorry, nakonec jsem bral z Koloshopu, a kdyby to někoho zajímalo, tak mi přišla ta delší verze – už tam mají i správně uvedený název, že jde o verzi MK2.

                              0 0
                  • Smazaný účet  

                    Kus PETky to jistí, ne?! ;-)

                    0 0
      • Advid  

        Kartáčky tam jsou proti bočnímu pohybu blatníků na nerovnostech.

        0 0
    • smith22  

      Spadla mi řasa do oka a jak sem měl zamlženo tak sem četl název vlákna jako ,,Silikonové blatníky na silničku,, :-)

      Sem teda čekal nějakou supernovinku a ono nic :-)

      0 0
    • martin91  

      máte niekto skúsenosti s týmito blatníkmi? dik

      http://www.provelo.sk/index.php…

      0 0
      • blisterexist  

        mám, zadní v poho, přední nejde použít kvuli tvadu vidlice(karbonová Bontrager)

        0 0
      • jecnak  

        Blatniky jen pro paradu, realne toho moc nepochytaj, zvlast ten predni. Podstatne lepsi jsou ty Crudracery vyse.

        0 0
    • capo  

      Vybírám blatníky na občasnou zimní vyjížďku na silničce z profilu, zimáka neplánuji (plán je jezdit v zimě spíš na MTB, uvidíme jaký bude nakonec poměr). Má smysl něco vymýšlet, nebo jsou MK2 zaručená volba?

      0 0
      • jecnak  

        Pokud nemas na vidlici navarky na blatniky, tak bud Crudracery a nebo pres objimky pridelat klasicky plechovy blatniky.

        0 0
      • Zdenda CUBE  

        MK2 jsou supr, mají vekou výhodu proti ostatním, že se vejdou pod brzdy, snadné nasazení, nedrnčí, nereznou. Jediné co je u nich malinké – je, pokud pláště obalíš blátem, tak se ho moc pod blatníky nevejde a pak tam dře. Ale nepředpokládám, že někdo jezdí na silničce v bahně. Pro mě super řešení …

        0 0
        • jecnak  

          Akorat mi teda nekolikrat prasknulo uchyceni pres stahovaci pasku a parkrat jsem ztratil koncovy dil. Proti plechacum ale spokojenost, ty se mi rozpadaly rychleji.

          0 0
        • Biker jak Pes  

          Akorát ta cena, při mé spotřebě dvoje blatníky za zimu by se to pěkně prodražilo…

          0 0
          • jecnak  

            Prave ze proti plechacum mi vydrzi dele. Pokud si do nich nejak nekopnes, tak je jako plechace neuklepes. Ale i tak je cena na zvazenou.

            0 0
            • Biker jak Pes  

              Mě zatím na každých umrznul a upadnul to oko, za které se to chytá, pak to spadne, přejedu to a blatníky jsou v háji.

              0 0
            • SNAIL  

              Tak mě praskl dřív, než jsem s ním vůbec poprvé vyjel. Postavil jsem kolo na výšku a jak se zadní kolo opřelo o blatník, praskl mi zadní díl v tom úchytu. Předpokládal jsem, že to vydrží víc. Navíc ty gumičky na které je blatník uchycen mi pěkně černí (nebo možná i odírají) lak a jde to špatně dolů. No a že by to šlo zase až tak rychle namontovat, to taky ne. Nechtěl bych to pokaždé sundavat, nebo nandavat podle počasí. Ale jinak OK. Zase je teď nandám na podzim a nechám je tam až do jara :-)

              0 0
    • capo  

      Tak jsem se dnes zabýval chvilku montáží. Když pominu, že mi v balení chyběl jeden šroub (zřejmě je v kolokrámu trochu nešikovně zabalili, ta krabice přišla s menší dirkou a ten šroub vypadl), který snad zítra seženu, pořád mi ta centrální část blatníku se vzpěrami trochu dře o pneu. Jakoby její zakřivení nebylo kulaté a se správným poloměrem. Na konci té části, kde navazuje na koncovku, stejně jako na druhém konci pod brzdou je nad pneu dostatečná rezerva, ale uprostřed to prostě dře. Veškeré manuální pokusy to ohnout nezabraly, nebo to vydrží jen několik vteřin a vrátí se to zpět. Nemáte nějakou fintu?

      0 0
    • Veveru  

      Přemýšlím o jejich pořízení, ale přijde mi, že díra mezi blatníkem a pláštěm je pod brzdou malá a když bude pršet, tak se to ucpe pískem a bincem ze silnic..

      Nikdo si tady na to nestěžoval, tak doufám, že se najde někdo, kdo mi to vyvrátí a budu mít super blatníky, které budou plnit i svůj účel:)) Díky moc..

      0 0
    • king-bike  

      blatniky na ziletku? chlapci mobilujeme na nej tanky a samopaly …!!!)))))))

      0 0
      • prvniodkonce  

        Blatníky No.1

        0 0
        • king-bike  

          blatniky to je to nejhorsi co muzes dat na sportovni kolo … jedine tak babka ktera jezdi do samozky ..

          0 0
          • nooski  

            A to mám zimní kilometry na mokru absolvovat s totálně zapraseným kolem a mokrým a špinavým oblečením? Jednak by jízda bez blatníků v takových podmínkách stála více peněz a taky klidně i zdraví.

            0 0
    • cicmunda  

      Tady je i video http://www.pepebike.cz/…cer-mk2.html

      0 0
    • jecnak  

      V tydnu jsem nasazoval a bohuzel i hned vyzkousel mk2 Crud Raceru. Vsechny problemy s odkapavajici vodou ze zadniho blatniku u mk1 jsou vyreseny. Navic mi prislo, ze jsou malicko lip tvarovany, takze po nasazeni nic nedrelo a nemusel jsem nic priohybat.

      Dovozce do CR je Yarroline.

      0 0
      • jecnak  

        V Praze je ted maj konecne i v kamenaku u Kraba

        0 0
      • treatt  

        Tak jsi buď hrozně šikovnej, nebo můj model není dobře natvarovaný nebo si prostě nesedl zrovna s mým Gitankem. Tejtral jsem se s tím dva večery, měl jsem pocit, že to snad konečně bude ono a nedrhlo to. Venku ale stačilo vždycky hodit velkou placku a objímka přesmyku připlácla tu prodlouženou stěrku, co má chránit řetěz, na plášť a drhlo to fest. Po pár desítkách km neustálého boje mezi – zastavím a zas to posunu – a – ještě chvíli to vydržím, než mi jebne – říkám, že mít kudlu, tak bych odřezal plastové fixační pásky a sundal ho. K dovršení báječné premiéry jsem někde kolem Poděbrad uklepal ten zadní díl na zadním blatníku a nevšiml jsem si toho, když jsem se pár km vrátil po svých stopách, už jsem ho nenašel :(

        0 0
        • jecnak  

          Zkusil bych si pred montazi precist navod a podivat se na instruktazni video. Napriklad pokud presmykac ohyba blatnik, tak nejspis cast jednoho a nebo druheho musi pryc. Tvuj problem je nejspis zpusobeny ctyrhranovym stredem s mensi sirkou a tedy i presmyk musi jit az nekam k trubce a tlaci na blatnik. U HTII je presmyk od blatniku hodne daleko i na male pile. Takze popadni nuz a rezej.

          Zadni cast zadniho blatniku z mkI (kratsi) doma asi jeste najdu.

          0 0
          • jecnak  

            Tady mas par fotek inkriminovaneho mista. Jak jsem psal, nejspis je to o typu stredu a asi i uzkych trubkach tveho ocelacka, takze nejake rezani te nemine.

            0 0
          • treatt  

            On by snad ten zadní díl mk2 měl jít sehnat, zeptám se, uvidím. Dočasně bych byl za mk1 samo vděčnej.

            Mno, návod přiložený od Yarro boys jsem četl, ale asi zkusím podklady přímo od Crudu a zkusím to poladit

            0 0
            • Internaut  

              Spares – zde

              Video návod, který pomohl mě je tady . Hlavně jsem měl problémy doladit zadní část aby nedrhla – to je vysvětlený kolem 10. min.

              0 0
              • treatt  

                Díky! Tohle jsem potřeboval vidět. Jestli na to nezapomenu, tak sem schválně hodím sken toho „návodu“ od Yarrowline :)

                0 0
                • jecnak  

                  Mimochodem, poridil jsi si 25mm plaste, v navodu je max 23mm a jeste jsi to nakombinoval s ultrasiroky­mi rafky?

                  0 0
                  • treatt  

                    Ummm..ano :) Samozřejmě návod jsem si nečetl, než jsem si je koupil :) Mno, situace je zhruba následovná. Když jsem to poladil podle toho video návodu, tak výškově v pohodě, nedře to, ani když se nalepí trochu sněhu a štěrku. Takže pohoda. Do šířky to je trochu naknop teda, jak je širokej ráfek, tak ty smetáčky jsou dost natěsno, tak drhnou asi víc, než by mohly. Funkčně problém zatím nevidím a jestli to krapet drhne..mno, je to zimák na trénink, tak co :)

                    Jinak uvidíme, až bude opravdu hodně vody, jestli to z hlediska šířky přikryje, doufám, že to tak hrozný nebude..

                    0 0
                    • jecnak  

                      Jak je fakt hodne vody (treba jedes vyjetou koleji s vodou), tak zepredu ti trochu strika na spicky bot, mozna by stalo za to prodlouzit o par centaku starou dusi nebo necim podobnym. Jenze to se pomalu dostavas ke klasickym plechacum se zasterkou az na zem a s tim neni moc prijemne jezdit.

                      0 0
            • Medunka  

              u českého dovozce se dá sehnat jen todle, takže zbývá možnost si to objednat ze zahraničí

              0 0
              • treatt  

                Dík za info. Objednáno od Crudů z GB, cena 6,50 liber je skutečně včetně poštovného, což mi přijde celkem fair. Tak teď uvidíme, jak se pochlapí s odesláním a potom Roayal+České pošty..

                0 0
                • treatt  

                  Tak dneska dorazil balíček, bylo v něm, co být mělo, takže velká spokojenost :)

                  0 0
    • blisterexist  

      nějaké šikovné blatníky na silničku-zimáka? co nejůčinější a co nejpevnější!

      0 0
      • jecnak  

        Klasicky plechovy jsou urcite nejpevnejsi, ale nejdou pridelat na spoutu modernejsich silnicek. Po par tisicich jsem je vetsinou uklepal. Predni i zadni jsem musel prodluzovat, aby mi voda nestrikala na nohy / spolujezdce za mnou.

        0 0
        • blisterexist  

          a kde se dají sehnat? nikde jsem jen nenašel, jinak vyslím že na můj rám a vidlu pujdou

          0 0
          • jecnak  

            Zkusil bych se zeptat v obchode s kolama. :-D

            0 0
            • blisterexist  

              v kameňáku to bude drahé, ideálně kdyby to prodávali na kupkolu, zrovna tam ted budu brát:-D

              0 0
              • raceman  

                zavodnik a nema mistni obchod s lepsimi cenami? :)

                jinak za me spise plastove, protoze kdyz si omylem nejakym zpusobem kopnu do predniho kola nebo ho nejak nesikovne opru, ze se blatniky ohnou, tak se vrati zpatky a nemusim ho rovnat :)

                0 0
    • jecnak  

      Tady mate blatniky v akci.

      0 0
    • stařík  

      Namontoval jsem na letní silničku do deště Raceblade Long.

      Jsou taky jen do šířky pneu 23mm, jsou trochu dál od pneumatiky než tyto popisované v příspěvku (mám je také)takže v dešti nešustí a nemají „centrovací“ kluzné filci na ráfek. Jsou velmi lehce demontovatelné – prsty jedné ruky. Na kole zůstanou jen „nosné“ plíšky pod brzdami a plíšky u os kol pod rychloupínákem. Při montáži je nutné odendat pružinky na rychloupínáku (je to v návodu). I když pršelo celou sobotu a neděli, tak jsem je netestoval, nechtělo se mi do deště.

      0 0
      • black.horse  

        začalo to slibně, ale konec to pokazil:-) chtělo by to praktický test a srovnání dojmů z obou řešení v praxi za děště/mokra…

        0 0
      • gemini  

        Právě jsem si je přinesl z obchodu, tak jsem na ně zvědavej v praxi. Rozhodoval jsem se mezi Crudama a SKS. Nakonec jsem vybral SKS kvůli snadné demontovatelnosti a navíc mi nepřisly tak „mělký“ jako Crud. Jedinou nevýhodu vidím v kratším dílu u sedlové trubky, ale to mám v úmyslu v případě potřeby nastavit starým blatníkem…

        0 0
    • cvtracktor  

      Já koupil tyhle: http://www.kolokram.cz/…-carbon.html. Žádnej šroubek a daj se z kola hravě sundat a na kole po nich nezůstane jedinej díl. Jen jsem si musel kvůli atypické vidlic dost vyhrát s přetvarováním držáků na předním blatníku.

      0 0
      • jecnak  

        Akorat teda moc nesplnuji to co bych od blatniku cekal, teda ze mi strika od predniho kola na mohy, od zadniho na presmyk a na jezdce za mnou.

        0 0
      • stařík  

        A tyhle,,,, mám taky. Jen přední nemá přesah před hlavovou trubku, takže voda při jízdě (z kopce) cáká zpět do obličeje. A pak ty dosedací plošky trochu dřou lak ( za jízdy je v gumách pohyb). Ten předozadní pohyb je patrný cca 0,5 cm. Pokud se nenchá vůle mezi brzdou a blatníkem, ta o ni klepe. Jinak jen škoda, že nejdou nějak složit jako ten od zadní Barbiery. Ten je pro náhodný déšť a udržení zadku (vložky) v suchu. Složený se vejde do kapsy nebo je v „zatažené“ poloze skoro neviditelný pod brašničkou a vytažený pak kryje brašnu, zadek a záda.

        0 0
    • trembi  

      Obnovuji vlákno. Chtěl bych si pořídit blatníky na mojí silničku jelikož je teď už celkem nejelno. Koukal jsem na tyhle http://www.kolokram.cz/…pet42–1.html. Potřebuju říct jestli je nacpu do brzd shimano sora a 25 plášťů. Díky za odpovědi.

      0 0
      • Honzis  

        pochybuju, s úpravou kleštěma možná. Taky pomáhá dát pod RÚ do vidle a patek něco, co oddálí ráfek dolů, já tam dával třebas matičky či kus gumy. Brzd špalíky posunout adekvátně dolů příp ještě jim pomoct pilníkem. Na předku mi jde fousově 28mm plášť i s blatníkem, vzadu 26mm Kenda, ale hodně záleží a rámu kola … jinak tyhle blatníky budou určo široký do brzd a tam je budeš muset na šířku tenčit, jinak je budou čelisti promačkávat nebo to tam nepůjde vůbec

        0 0
        • trembi  

          Píšou šířku, 37mm takže to by podle mě mohlo jít. Zejtra tu brzdu můžu vyfotit. Je tam docela dost místa.

          0 0
    • blaf  

      nemate nekdo doma plonkovej prostredni dil ze zadniho cruda mk2? na stezce jsem chytil vetev a ona mi prerazila blatnik :( Praha a okoli, kdyztak na mail, diky

      0 0
      • treatt  

        Já bych zase potřeboval přední zástěrku :) Uklepal jsem, ztratil, ani jsem si toho nevšiml..

        0 0
      • blaf  

        zacina nam chcat, zima se blizi, tak to zkusim jeste jednou

        nemate nekdo navic prostredni dil ze zadniho cruda?

        0 0
        • Josef Panek  

          Člověče mám. Ale asi chápeš, že ne pro tebe. Budeš muset na nákup, jako já, když se mi podařilo rozlámat ten krajní u rámu.

          0 0
          • blaf  

            kdo se te prosil o odpoved? bud tak hodnej uz na moje posty nereaguj

            0 0
            • Josef Panek  

              Máš průjem? Jsi tak prudkej…:-) Nalepil ses na mě jak hovno na košili, vzpomínáš? Užívej si a nekňuč.

              Přestaň že sebe dělat žebráka a švihej pustit chlup. Pak se na tebe a tvoje nekonečný fňukání každej vy$ere.

              0 0
      • bagr84  

        Presne tohle je duvod proc cruda uz ne. Je to jen otazka casu nez to clovek nekde zlomi nebo ztrati kus.

        0 0
        • blaf  

          objednal jsem nahradni tu stredni cast, dam mu posledni sanci, potom budu resit co jinyho, blby je, ze ten crud se zda byt funkcne nejlepsi, zadnou srovnatelnou nahradu jsem zatim nenasel :(

          0 0
          • Honzis  

            ono když bys měl cyklokros rám, tak nic neřešíš :-) U silniček je obecně *******, proto já mám furt ocel klasiku kde je relativně dost místa a mohu dát celoobvodový plasťák i s 25mm zadním pláštěm a ty blatníky stojí 250,– Případně do jó bordelu starý fáčko a 30/35mm gumy, na kterých si připadám jistější než na 23 žiletkách. Navíc u Poděbrad v placce to není až takový hendikep mít 12kg „líného“ zimáka.

            0 0
          • bagr84  

            Kde shanis nahradni dily?

            0 0
    • Mark-H14  

      Zima za rohem… kapr se blíží …

      Nějaká změna v blatnících na silničku? Díky

      0 0
      • Dumbíček  

        Tak jestli nějaká změna to nevím, já si pořídil http://www.bikeway.cz/…raceblade-xl a jak přijde čas, půjdou na kolo.

        0 0
        • Lada,s  

          Tyhle jsou na nic, moc krátké.

          Měl sis koupit Raceblade Long

          http://www.bikeway.cz/…e-long-cerne

          0 0
          • Dumbíček  

            Nechi nic co bych musel přidělávat pod brzdu.

            0 0
            • blaf  

              a na co kupovat neco co nefunguje?

              0 0
              • Mark-H14  

                A co ten prázdný prostor pod brzdou neva? Nemám s tím zatím zkušenosti, ale připadá mi, že to tam musí stříkat (voda, bordel)

                Ty mk2 Crud Racer vypadají dobře, ale jak píší ostatní, úmrtnost je asi velká, přesto jim dám možná šanci… nevim

                0 0
                • Dumbíček  

                  Tak samozřejmě voda tam půjde, ale odpadá potřeba sundavat brzdy. Vše je věcí kompromisu, já vysloveně vodní sporty nevyhledávám, ale k zimě mokré silnice patří.

                  0 0
                  • Lada,s  

                    Ano, k zimě mokrá silnice patří. Ale není nic horšího než trénink ve skupině kde půlka lidí nemá blatníky a „krásně“ ti nahazuje ksicht

                    0 0
                    • Dumbíček  

                      Nejezdím v balíku. Tam by to bylo samozřejmě vrcholně neohleduplné.

                      0 0
          • bernie  

            Mám Raceblade Long s vlastní zástěrkou Evo II na předním blatníku.

            Evo I . lepeno tmelem, vydrželo asi 3 měsíce, pak upadla

            Evo II . klasika na 4 šrouby

            Jak je vidět na obrázku, když se zástěrka ohne, tak leští kliky, ale nohy jsou pořád v suchu :)

            0 0
            • Mark-H14  

              EVO II. je super

              0 0
            • kOmE  

              já jsem dával zástěrku i mezi blatník a převodníky abych neměl řetěz samej písek.

              0 0
              • treatt  

                Tohle má právě implicitně Crud a to je zásadní záležitost!

                0 0
          • bagr84  

            +1

            0 0
    • vrkal  

      hledám obyč. plastové blatníky na mou silničku co mám v profilu a váhám mezi těmito dvěma

      http://www.force.cz/…rne/d-81375/

      http://www.force.cz/…alu/d-79647/

      co by jste doporučili?

      0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Ty sirsi se ti nevejsdou pod brzdy urcite, ty uzsi mozna ano mozna ne. Budes muset bastlit uchyty, protoze tyhle jsou na ocka.

        0 0
      • Honzis  

        očka odnejtovat, udělat 2 díry vedle sebe a protáhnout eklektrikřáskou páskou kolem šroubu brzdy, případně ještě zúžit v místě kde svírají čelisti nůžkama na plech apod. Sice to stojí hodinu, ale zase to pak plní účel.

        0 0
        • vrkal  

          s dobastlováním počítám. šlo mi hlavně zda a jaké má kdo zkušenosti s konkrétním modelem.

          0 0
          • black.horse  

            Podle obrázku a ceny mám na zimáku v profilu asi něco stejnýho nebo velmi podobnýho, slouží to už pár let a pár tisíc zimních km a spokojenost. Trocha bastlení podmínkou :-)

            0 0
      • treatt  

        Mě by zase zajímalo, co je za blatníky tohle na kole od IF a hlavně jak jsou uchycené do vidle – to je nějaká forma ježka zespodu? Osobně už nějak nemám důvěru, že by jakýkoli plasťák mohl dlouhodobě držet tak, aby to nedrhlo, neklepalo a všeobecně neotravovalo, tak si říkám, jestli nejde najít něco pevnějšího s opravdu solidním upevněním..

        0 0
    • daymaker  

      zdravím… nemá někdo zkušenost, zda se pod tyto http://www.kupkolo.cz/…long_z91781/ blatníky vleze 700×25 plášť…? díky

      0 0
    • DaD  

      Kdo to myslí s najížděním v zimě vážně,tak si časem koupí stejně něco pořádného a ne tyhle dělené a co nejlehčí blatníky.Navíc jsou úzké a mělké.Pořádná zástěrka vpředu je nutnost,jinak má jezdec za pár minut mokré tretry.Zadní jen pokud jezdí ve skupině.Přední blatník musí mít i řádný přesah dopředu a i tak se voda před kolo dostane a při rychlejší jízdě vám to letá do ksichtu.Blatníky SKS co nejdelší a ještě je dobastlit.Takhle zatím OK.Takto v zimě najeto nějakých 7000km a zatím cajk…

      0 0
      • Lada,s  

        pěkný zimák :)

        0 0
        • DaD  

          Kolo je opravdu super,jen středová osa Octalink je totální jebka.Zhruba po dvou tisících chytí vakl a je na výměnu.Navíc je pěkně drahá.Když už jsem měl kupovat další,tak jsem tam radši dal kliky a střed Hollowtech II.To se mi osvědčilo a drží.Navíc jsem si tam dal compacty,které jsou na zimní najíždění vhodnější.

          0 0
    • Mark-H14  

      Měl jsem na prodejně v ruce tyto a také vypadaly dobře. Dle mechanika by to mělo jít při troše bastlení pod brzdy.

      http://www.kitbike.cz/…700×35-black

      0 0
      • Lada,s  

        Než bastlit pod brzdu blatníky za 777kč tak radši koupit za 750kč ty RaceBlade Long které už jsou na to nachystané, stačí jen namontovat. Ale na to si každý musí příjít sám :-)

        0 0
        • Mark-H14  

          Myslel jsem, že by to bylo lepší v kuse i pod brzdou, bez toho prázdného místa.

          http://www.cycology.cz/…ceblade-long

          predni-zadni-1562

          0 0
          • DaD  

            Samozřejmě,že je.Mít mechanismus brzdy plný bordelu a soli v zimě je blbá sranda.Proto jsem psal,že by měl být blatník v celku a né dělený.Na to musí taky přijít každý sám:)

            0 0
            • Mark-H14  

              OK. Přehlédl jsem tvůj předchozí příspěvek. Myslel jsem, že mě odkazuješ právě na ty blatníky RaceBlade long s otvorem kolem brzdy.

              0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              Kazdy si musi sam prijit na to, jestli se pod jeho brzdu vejde blatnik v celku, deleny nebo zadny ;-)

              0 0
    • ememem1  

      ide zima, tak som si ich chcel objedant na zaklade odporucani tu na fore, konkretne tuna

      a klikol som na to video nech teda vidim jake su perfektne a teraz neviem…ti co s tym aj jazdite, mam to video brat vazne? je z roku 2009, je v tom co predavaju aktualne nejaky rozdiel ci je to stale to iste?

      inak som sa dobre pobabvil, asi si predajca moc nepozrel to videjko :-)

      0 0
      • honhav  

        dik, malem jsem si je objednal, ale kaslu na to po shlednuti videa… za ty prachy jsem cekal vymakanou vec…

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          ??? Video je o tom, ze kdyz vleti klacek do dratu, ze blatnik povoli a neblokne ti predni kolo abys nesel pres riditka.

          Ze se ve vetsi zime neohne ale praskne je vec jina. To je nevyhoda, jak jsem pochopil, ze za mrazu jsou krehci a daj se zlomit nebo ukopnout (nestalo se mi ale videl jsem).

          Spokojenej uzivatel 1 zima; s lehkyma zasterkama z duct tape se daji i ve skupine.

          0 0
      • blaf  

        videl jsem jen test 1 a 2 a jeste bez zvuku, ani jedno z toho se mi nikdy nestalo, chybi mu tam dole dil, zrejme to bude tim, imho levy ruce

        crud funguje dobre, ma mouchy, ale tohle to opravdu neni

        0 0
      • jecnak  

        Nechapu v cem je problem.

        0 0
        • ememem1  

          neviem ci som slepy ale pocas jazdy mu odpadli a nevidim ze by to malo nejaku vonkajsiu pricinu.

          ale jak hovorim neviem co si mam o tom celom mysliet. pokial mu tam volaco chyba jak pise blaf vyssie tak neni o com.

          0 0
          • jecnak  

            Nejdriv do kola hodil hadr a pak klacek. Obecne ale ukopnuti hrozi u predniho blatniku pokud mas na kole toe overlap. U zadniho se blatnik zas nekterym podrarilo ulomit, kdyz pri manipulaci postavili kolo na zadni…

            Neni to genialni neznicitelny produkt, navic jsou docela drahe, ale kdyz jsou namontovane dobre, tak funguji a jsou lehke a i celkem aerodynamicke. Odjezdil jsem s nima 2 zimy a letos budu pokracovat.

            0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Ma to vonkajsiu pricinu, klacek (a twig). Akorat to neni moc videt.

            0 0
      • ememem1  

        tak drzat drzia, fungovat zatial funguju ale montaz cista psychiatria. a moc neverim tym plastovym srobikom.

        0 0
        • jecnak  

          Po vymene tesneni hlavy motoru a rozvodu celkem moderniho auta povazuju podobnou zalezitost spis za uklidnujici praci.

          Jinak jak jsem psal. Pozor, at si neukopnes predni pri toe overlap – typicky pri otaceni se na uzke stezce. A pozor i na urazeni zadniho blatniku, kdybys mel tendenci pri pojizdni v dome postavit kolo na zadni.

          0 0
          • ememem1  

            ano, je to dost dlhe a trepe sa to, pisu ze to zamerne predlzili na ziadost uzivatelov.

            inak moc nerozumiem tomu preco je predny namiesto z jedneho kusa z troch a zadny namiesto z dvoch z troch. ale to uz je len take rypanie.

            0 0
        • blaf  

          plastove srouby drzi dobre, maticky dotahni trochu silou, cas od casu zkontroluj

          0 0
          • jecnak  

            Dobra poznamka. Nejlip zakapnout maticky k blatniku ci vzpere troskou sekundoveho lepidla. Clovek tak matku rukou povoli, ale sama se za jizdy nepovoli. Zvlast je to dulezite u predni a zadni placacky.

            0 0
            • treatt  

              Potvrzuji, já jsem zadní plácačku takhle ztratil :)

              0 0
            • bagr84  

              jj, ztratil jsem takhle jednu „zasterku“ kdyz jsem kolo tlacil po polnacce. Nastesti jsem to pak se psem nasel, dokonce i sroubek a maticku :)

              0 0
            • ememem1  

              kua vidis to ma somara nenapadlo, to este spravim.

              0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • rasto  

      .

      0 0
    • grim334  

      Chtěl bych se zeptat těch co je mají Crudy namontované. Přežijí v pohodě cestu na nosiči auta na střeše, nebo je lepší je sundat?

      0 0
      • blaf  

        myslim si, ze nebude problem, ale nezkousel jsem to…

        0 0
      • bagr84  

        Pokud mas nosic kde sundavas predni kolo, neriskoval bych to.

        0 0
      • Rorejs74  

        No kdyz jsem videl co dela ten zadni za jizdy tak cca v 50-ti kilometrove rychlosti ( mezera jeho dolniho konce od zadniho kola se z cca 2 cm zvetsila cca na 10 cm ), tak bych je na kole na strese nenechaval. Nebo to jedine zkusit vezt pozadu, tak by to nemuselo az tak vacit.

        0 0
      • Josef Panek  

        Na střeše netuším, asi bych neriskl. Na kouli: pouze na zadním stáhnu ty vzpěry co nejníž, abych dostal blatník k plášti a ten na 2 místech stáhnu izolepou ke kolu.

        0 0
      • ememem1  

        no neviem, som sa na tom viezol iba dva krat ale moc isty by som si hlavne zadnym nebol.

        0 0
        • jecnak  

          Mimochodem, pred casem jsi nejak patral po tom, kolik zubu zvladne Shimano prehazka s kratkym raminkem. Vcera jsem testoval na CX s Shimano 105 RD-5700 kazetu 11–36 a 32 zubu bez potizi a na 36z se musi zasroubovat horni staveci sroub cepu u patky. Samozrejme je to hodne individualni kvuli ruznym delkam patky, ale tech 32z vidim, jako bez problemu na vsech ramech.

          0 0
      • grim334  

        Dneska jsem to risknul. Kolo jsem dal zadnim dopredu a zadni i predni blatnik u zasterky pritahl suchym zipem ke kolu. Blantiky prezili 130km/h naprosto v pohode.

        Takze pro ostatni kdyz se to stahne a na strechu se da beranama dozadu tak to preziji :)

        0 0
    • Mark-H14  

      Tak jsem je dnes také konečně nasadil, snad přežijou zimu.

      http://www.bike-forum.cz/…135-edit.jpg

      0 0
      • Mark-H14  

        Prvních 85km pohoda. Jen jsem byl zastříkaný od kamarádů bez blatníků :)) Instalace byla pohodová, nikde jsem nemusel nic zkracovat, ohýbat apod. Neváží to nic, jsou krásně dlouhé, chrání i smyk, brzdy a fungují dobře.

        Snad sem nebudu muset napsat něco negativního.

        0 0
    • jecnak  

      Jen detail, na ktery jsem prisel, pri pridelavani zasterek na zadni blatnik mkII verze. Zasterku jsem delal z plastovych desek z nejakeho bloku v krouzkove vazbe. Z tehoz se da udelat ass-saver a nebo taky koncove casti Crudu (krome zadniho mkII). Vyhoda je, ze si clovek muze treba predni blatnik udelat delsi a rovnou se zasterkou, a zaroven je ten dil mnohem odolnejsi, protoze je ohebny. Pri vyrobe staci obkreslit stary dil a dat si zalezet na vystrihovani kolem stycnych ploch. Dil pak perfektne zapadne a diky prihnuti je celkem pevny a neohyba se ve vetru a pritom nejde ukopnout. Vypada to navic velmi podobne jako puvodni dil.

      0 0
    • čajda  

      Zdravím, máte někdo zkušenosti s těmito blatníky?

      http://www.kolokram.cz/…-r30-28.html?…

      0 0
    • treatt  

      Ty jo, tak některé věci mi hlava fakt moc nebere, Crudy jsou ofiko jen do šíře 23 a přitom jsem tam v klidu prasil 25ky, sice to trochu zvýšily škrtačku na brzdných plochách, ale na výšku cajk. Když se na to samé kolo snažím dát klasické pevné blatníky, co jsou na daleko širší gumy, tak prostě nejde nasadit širší jak 23mm, jinak větší výška 25ek prostě neprojde, i když jsem profrézoval uchycení na vidli.. chjo, blatníky, to je prostě porod :)

      0 0
      • McBlacky  

        stejně nikam nejezdíš ;)

        0 0
      • Honzis  

        jasný, plasťáky sníží profil pod brzdovou čelistí a ve vidli, na moderní silničky prostě blatníky de facto nejdou, já si hrál se starým ocelákem, aby tam šly 25mm, ale do bordelu to stejně nebude, místo je leda v cyklokroskách případně starých favoritech – tam mám 35mm i blatníkem natěsno a s 28mm místa haba kuk , akorát to je zase líný kolo :-)

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          A na ty stary rychly co byly delany na 20mm galdy taky nejdou… (do cervenyho Eddyho dam tak tak 23mm conti, ktery ma v realu 25).

          0 0
    • treatt  

      Hmmm, tak je na světě Crud MKIII

      0 0
      • Smazaný účet  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • ememem1  

        kedze asi pomaly budem musit kupit po tejto sezone nove tak som sa na to pozrel. tak tomu sa hovori update.......jo, jo , inovate or die, aj ked je to chujina. jak to je – nechytaj co je dobre a funguje? asi kupim epoxid a este tie stare dam do poriadku. jako montaz bola na prvy krat trocha dusevna onania ale furt tp je lepsie jek toto, vsetko co na nich bolo dobre posrali, jako im musi *****.

        0 0
        • treatt  

          Nějak moc nerozumím tomu, v čem jim jebe. Mám MkIII nasazené a oproti MkII nebe a dudy – projdou neporovnatelně širší pláště (MkII 23, na MkIII mám aktuálně 32 a nedrhnou), daleko míň škrtaj, krytí jezdce v pořádku. Slabina je to, že zadní je výrazně kratší, jezdce ochrání, ale pro společenskou jízdu v balíku už to moc plánované není..

          A přesně jak říkáš, předchozí verze nasadit správně byla onanie, tady předek? Jen si ohlídáš, že to nalepíš na ten sucháč rovně, nahoře to máš podlepené, nemusí se to nijak fixovat. Sundání je otázka asi tak 5ti vteřin, nasazení podle šikovnosti. Zadek se přitahuje páskou, tak je to maličko složitější, než předek, ale pořád o řád jednodušší, jak MkII. Takže, je to stále stejný matroš, vezmou širší pláště (to byla zásadní nevýhoda předchozích), jdou na kotouče, kryjou v pohodě, jsou v provozu tišší a míň škrtaj. To by mě zajímalo, co je to všechno dobré, co je posrané..

          0 0
          • ememem1  

            je to vec nazoru ale za mna:

            mam jednu silnicku a bezne ju pouzivam ako zimak (pokial teda neni sol, to nejazdim ale idem radsej na bezky) takze to tam v zime nahodim a na jar zhodim.

            1. jazdit cely rok na biku olepenom suchacmi.. akurat sa tam bude drzat bordel. co ja viem. nehovoriac o tom, ze ten suchac do dalsej zimy umyvanim a dalsou cinnostou na tej vnutornej strane asi dost zdegraduje.
            2. podstatnejsie ale je – a nechapem preco – ich skratili, to na nich bolo snad nejlepsie ze proste kryli. na nete (ale myslim ze to bolo aj niekde tu) je plno home made predlzeni. a asi ne bez dovodu, lebo ked som mojou vlastnou chybou ten predny jazyk ulomil a tym sa to dostalo zhruba na taku dlzku ako tieto nove tak, bol bike celkom slusne zasrany. vzadu dtto, pokial sa pamatam, tak boli take preto, ze sa ludia stazovali ze sice aj kryju, ale ked sa ide v skupine tak to prska. tera su este navyse dalej od kolesa,

            prva montaz je rovnaka pakaren, dalsia je tiez +/- rovnaka, ja ich uz nerozoberam ale prestrcim.

            sirsie plaste OK, moze byt, 25 vojde aj do starych. taktiez aj kotuce, to ma jaksi nenapadlo.

            proste za mna update ak nemas kotuce a nejazdis na silnicke viac ako 25mmm plaste update o nicom. ale je fakt, ze moc nic ine neni.

            0 0
    • capo  

      Včera jsem si říkal že si dám na TCR blatníky Crud MKII které jsem si pořídil před pár lety pro jiné kolo. Ale nedám – nevejdou se. Ani pod čelisti (vidle ani rám nemá dostatek místa) ani mezi pneu a sedlovou trubku. Existuje něco co by mohlo tento problém řešit?

      Pláště mám 25 na které by MKII už nebyly asi ani šířkově…

      0 0
      • Honzis  

        řešením je asi dát 23 nebo 20mm pláště :-( když není místo tak ho prostě nevymyslíš … jedině krátký blatník ze sedlovky, pokud nejezdíš v grupě.

        0 0
      • gemini  

        Vozím nově BBB slimguard a 25 Conti plášť s velkou rezervou v pohodě – za mě super blatníky…

        0 0
        • capo  

          Nojo, ty jsou možná dobrý na šířku, ale určitě se nevejdou do rámu…

          0 0
          • gemini  

            Proč by nevešly? Mě se vejdou do standardního silničního rámu v pohodě…

            0 0
            • capo  

              Možná mám trochu jiné kolo než máš ty a není tam tolik místa?

              0 0
              • Smazaný účet  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Honzis  

                po různých bastlech a nervech s blatníky zhodnocuju, že plnohodnotné blatníky na moderní silničku prostě skoro nejdou :-( Se s nima beztak nepočítá. Tudíž já vozím blatník ze sedlovky a když jó hnusně, tak hold starý fáčko. Jezdit v bordelu na jednici je stejně příliš devastující i s blatníky.

                Někteří zkoušeli různě podkládat osy nábojů v patkách něčím, aby se ráfek dostal níž a posuneš špalky v brzdě, ale pokud nejsou dostatečně hluboké patky, tak to není spásné, nicméně to hodně pomůže.

                0 0
        • Lada,s  

          ty vypadají dobře, a snad by i něco mohli vydržet

          0 0
    • Sodoma  

      Recyklace tématu. Co říkate na tento model?

      0 0
      • Pedro RB  

        Kromě toho, že je to ošklivý a pracně se to nandavá/demontuje.. to má asi stejně mizernou účinnost jako rychlopřipínací blatníček na sedlovku

        0 0
    • ememem1  

      crud mk2 sa definitivne po x tom opraveni odporucali a nikde ich uz nemaju tak co namiesto nich?

      sinicka, plast schwalbe 25(realne takmer 28) podla moznosti v kuse aj pod brzdou bez srobika aby nebolo treba davat dole brzdu.

      d.

      0 0
    • Mark-H14  

      Blatníky Force vlezou na na většinu AL silniček a to bez přerušení u zadní brzdy. Zástěrky z modelovací podložky z papírnictví.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.