• tomaschek

    Ahoj, tento týden odesílám další hromadnou objednávku karbonových ráfků a kol EIE carbon pro tým, kamarády a pár lidí tady z fóra.

    Řešilo se zde na konci, ale téma je už tak dlouhé, že mi ho komp načítá několik minut.

    https://www.bike-forum.cz/…le-vs-nextie

    Dva zájemci si objednávku dnes rozmysleli, takže v krabici zůstává místo na pár ráfků, případně i celá kola. Sdílením objednávky umím ušetřit něco na zboží a hodně na dopravě.

    Minulá objednávka z června už je rozeslaná, reference krabica, kamaro, Mrazekbike, velomiwookie…

    Platba při objednávce, výroba + bezcelní doprava cca 7 týdnů. S výběrem road i MTB poradím.

    Aktuální konečná cena standardního ráfku bez příplatků včetně bezcelní dopravy 4.500 Kč. Celá kola na Sapim CX Ray a DT 350/240 EXP od 20.000 Kč. Za premium ráfky se zárukou 3 roky, za verze Superlight a lepší povrchovky mírný příplatek.

    Zájemci se mohou ozvat do zpráv.

    https://www.eiecarbon.com/

    1 0
    • kamaro  

      Foto 5: Ty čínské potvory zaplétají na nových 350tkách a v Evropě se nedají nikde sehnat…

      Jinak dnes jsem si ráfky vyzvedl u Tomáše, mám SL provedení těchto.

      Jinak spolupráce perfektní, vše dle dohody. Díky

      0 0
    • tomaschek  

      Díky kluci a nápodobně – dohoda rychlá a jasná ;-)

      Několik zapletených setů už je v týmu a mezi kamarády v provozu od jara. Odjeto i pár závodů, zatím všichni spokojeni. Tak snad to vydrží…

      Já mám na silničních SL 38 mm/395 g najeto cca 3000 km a taky velká spokojenost. Oproti předchozím Nextie 30 mm/445 g to podstatně líp brzdí, už to i trošku sviští a váha dolů jde v kopcích poznat :-)

      0 0
      • sorak  

        Vypadá to moc hezky a určitě je to brouk do hlavy.. :D Můžu pár dotazů?

        Add MTB – zajímaly by mě zkušenosti pro těžšího jezdce – cca 95kg – a použití pro běžné hobby XC – normální trasy v lesích, bežné maratonské tratě viz KPŽ, terén max na úrovni Drásala.. jsem si furt říkal, že pro takového bůčka asi karbon nebude, ale zas když vidím jak to kluci berou na AM/DH/traily nebo ty rockgardeny na XC tratích.. není u vás v týmu někdo podobných parametrů/zaměření, co to zkoušel?

        Add silnice – duše nebo bezduše/galusky? Máš tucha zda se dá sehnat rozumný silniční náboj i s Campa ořechem, tak abyto nedegradovalo celý záplet? (aktuálně hliníkové lowcost Campa Khamsin)

        0 0
        • Cavendish  

          A co ty Calimy rozplést a použít ty náboje?

          0 0
        • gersa  

          V konfigurátoru je možnost vybrat si DT, Bitex, Novatec atd. Takže IMHO (pokud jsou fční) nemá cenu Khamsiny ničit. Třeba u Novatecu lze zvolit i Campagnolo ořech. U DT350 je možnost volby jen Shimano\SramXD. Řešením u 11s sady je použít Shimano ořech a vozit Shimano kazetu. Je to plně změnitelné

          1 0
        • kamaro  

          Ad silnice – není důvod kupovat nové ráfky, které nejsou tubeless. I tubeless se dají provozovat s dušemi.

          Galusky/pláště – tady se budeme pohybovat na tenkém ledě, protože někteří tady budou říkat, že jedině galusky jsou to pravé. Já vozím na silnici bezdušáky, protože na rozdíl od proficyklistů za mnou nejezdí doprovodné vozidlo, které by mi v případě defektu vyměnilo kolo. Duši taky nevozím, vozím jen čerstvé mlíko a knoty. A ***** se s galuskou v terénu se mi nechce, leda by to byly galdy Tufo, které by dokázalo zalepit opravné mlíko.

          Ale protože každý musí být trochu rebel, tak na sranda krosce mám galusky od Tufa a tam jednou problémy vyřešil opravný tmel a od té doby je klid (drží tlak). Ale ta zadní částečně poškozená galuska háže jako prase, ale v terénu to naštěstí nevadí a ten kousek po asfaltu musím nějak vydržet.

          1 0
        • tomaschek  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • tomaschek  

          Něco z odolnějších verzí – dopředu AM, dozadu pro úplný klid DH – váhový trest není velký za tu jistotu.

          V dané kombinaci cokoliv z těchto – dle preferencí vnitřní šířky.

          https://www.eiecarbon.com/…OUNTAIN_BIKE?…

          Silnice – za mě ideál háčkový tubelles, můžeš použít s klasikou i bezdušáky a foukat na vysoké tlaky v obou variantách plášťů.

          0 0
          • tomaschek  

            První dva modely v pořadí výpisu ve dvou šířkách jsou ty prémiové s delší zárukou – nižší pro pohodlí, ten druhý má extra zesílené patky (foto 30 mm AM na kole).

            0 0
          • sorak  

            Akorat jak se tak divam, tak AM verze maji 400–430g dle verze, coz uz pak nedava moc smysl v porovnani s hlinikem napr. DT Swiss XR 361 (410g) nebo se pletu?

            Vozim stare „hotove“ zaplety Bontrager Race Disc a nikdy jsem se tehle problematice moc nevenoval, tak se omlouvam za pripadny lama dotaz :)

            0 0
            • kubad  

              tak je potřeba vybírat adekvátně k tomu co potřebuješ, srovnatelný karbon k XR361 bude mít tak 310–320g

              2 0
            • doubleingram  

              361 a AM? To jsem mel na XC, a rikal jsem si jak je to uzky.

              0 0
            • novas752  

              No jo ale 400g+ verze bude při podobné hmotbosti nesrovnatelně tužší než xr361.

              2 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jIrI___  

      Jak se tak dívám na nabídku, tak je většina ráfků hookless. Dá se tenhle typ vozit s dušema?

      0 0
      • tomaschek  

        Pokud myslíš MTB ráfky s duší, tak s tím už se u karbonu moc nepočítá. Ale vzhledem k nízkým tlakům to fungovat bude.

        U silnice jsem bezháčkové ráfky doporučované jen pro bezdušový gravel a nízké/střední tlaky. Přímo jsem se na to v EIE ptal. Cokoliv s vyšším tlakem doporučují háčkové ráfky, které lze provozovat s duší i bez jako tubeless.

        0 0
    • tomaschek  

      Zítra odchází do EIE zářijová objednávka, v krabici je místo na jeden až dva páry ráfků – zájemci mohou do zítřka napsat do Zpráv.

      Ze srpnové objednávky jsem dnes dostal echo, že část už je vyrobená a bude zítra odeslána z Číny v první krabici. Ještě nevím, které ráfky to jsou – majitelům napíšu do mailu, až mi z EIE pošlou soupis odeslaného ;-)

      3 0
    • MrazekBike  

      Mám také ráfky od Tomáše, z první objednávky, a mohu jen doporučit. Super přístup, komunikace, poradí a zkrátka vše okolo :-). Zatím je nemám zapletené, čekám na Hnoje, jak se k tomu dostane. Tak potom mohu sdělit své pocity, i když mám specifické, ty nejtlustější z krabice :-).

      Ještě jednou díky, Tome!

      1 0
    • lubosalbi  

      Pořád mám u těch carbon ráfků strach z kamenů z boku. Občas to na ALU ráfku udělá pěknou paseku, ale odnese to jen prohnutím, u carbonu se bojím, že se štípne.

      Jsou nějaké zkušenosti? Případně mají ty DH verze zesílenou stěnu?

      Díky

      0 0
      • Atilla  

        Nechce to brát extra široké ráfky a je to v pohodě. Nad 30mm bych nebral.

        0 0
      • McBlacky  

        Mel jsem tri roky nextie 30mm zesilene pro enduro s diru jsem do nich neudelal. Nicmene xc rafky to obcas odnesou, zase jsou o 30%-40%lehci

        1 0
      • krabica  

        Díru jsem do nich zatím neudělal, akorát mají poškrábanou povrchovku.

        0 0
      • čel.A  

        Jezdí jsem 3 roky carbony od e13 a kamen jim nic neudělá. Připadne se to opraví.

        0 0
        • lubosalbi  

          Já chápu, že to lze poměrně jednoduše a levně opravit, ale jde mi o to, že když jsem například na dovolený v Alpách, tak nechci řešit díru v carbon ráfku.

          Použil bych je na enduro a úplně čistý styl nemám a úplně se neplazím.

          Ale stále mě ty carbony lákají, teď mám DT EX 511

          0 0
          • čel.A  

            Ještě jinak, čeho se u těch odletavajicich kamenů bojis, jakoze praskne rafek? Nevim jak ostatní, ale carbon rafky takto nepraskaji, to spis ze někde něco nedoletis a trefis to blbě. Zase při porovnání, carbon toho vydrží více než hliník.

            0 0
            • lubosalbi  

              Bojím se, že kámen, který se převalí přes gumu nebo třeba odletí od předního kola, udělá díru do stěny ráfku. Možná to je jen zbytečná fóbie, ale u ALU ráfku jsem už párkrát promáčklou stěnu měl.

              Zničení patky ráfku se ani nebojím, vozím vložky…

              0 0
              • krabica  

                Tohle jsem u karbonu ještě neviděl, tohle v pohodě odpruží…

                1 0
              • McBlacky  

                Spis se ti stane ze kolo odskoci do sutru, na maratonech ti sutr do rafku nekdo posle od sveho kola. To diru umi spolehlive. Ale oboje se deje minimalne. Nachylny na to jsou vyssi rafky, typicky treba co dela specialized

                0 0
              • milan.v  

                Ano, zbytečná fóbie…

                1 0
              • tomaschek  

                Šrámům se nevyhneš, ale je to většinou jen kosmetika.

                0 0
          • novas752  

            Za dobu co vozím karbonové ráfky na endurku kámoš co jezdí se mnou měnil už 3 zničené hliníkové.

            Karbon vydrží dost, když už praskne, šel by do kytek i hliníkovej.

            Dozadu Cushcore a pohoda.

            1 0
    • Simpi  

      ahoj, aktuálně vybírám nová karbonová kola a narazil jsem na tuhle značku.

      na předchozím trailovém kole jsem jezdil ráfky LB AM928, ale prodal jsem i s kolem a řeším, že bych si, díky stoupající ceně LB, pořidil ráfky, popřípadě celá kola od EIE.

      zkusmo jsem si naklikal:

      ráfky: A29C30D18 29er-I30-D18.5 asymmetric 37mm wide

      hubs: DT Swiss 350

      boost

      28 holes

      SRAM XX1

      nejsem si jistý, je tohle rozumná volba na trailové jezdění(RS, TT), občas nějaký BP? nebo byste doporučili něco jiného? asymetrický? nižší?

      dostal jsem od nich cenovou nabídku, kde mi dávají rovnou cca $100 slevu pro nového zákazníka, takže mi to vychází na:

      $950 s dráty DT swiss competition, popř $1000 s dráty Sapim CX ray včetně všech poplatků. má cenu to vzít rovnou, nebo se vyplatí se přidat k hromandé objednávce?

      díky za pomoc, jsem spíš uživatel, co se toho týče.

      0 0
      • Velomiwookie  

        s nepatrne drazsima rafkama a stejnejma nabojema 2021 a sapim CX jsem se pres Tomase dostal na nejakych 20–21tis, takze se to urcite vyplati. Je to treba 3 mesice, tak od te doby snad moc nezdrazili. Kazdopadne doporucuju Toma primo zkontaktovat a pres telefon Ti poradi co vybrat, taky tomu rozumim jak koza petrzeli :)

        0 0
      • krabica  

        Tyhle ráfky mám doma, ale ještě jsem na ně nešáhnul. :-)

        0 0
      • tomaschek  

        Písni mi přímo na svobodasport@seznam.cz, tohle je kontaktní mail i pro ostatní zájemce. Můžeme to probrat i telefonicky pak.

        0 0
      • tomaschek  

        Tyhle ráfky jsou zkonstruované na komfort – široké a nízký profil. Ale v odolnějších váhových verzích vhodné i pro AM/enduro.

        Je to jeden je dvou prémiových modelů. Druhý je S29C27D22, případně S29C30D22. Nejtužší a nejodolnější z MTB nabídky EIE. Až na asymetrii je to defakto kopie Roval Control SL 2021 – zesílené patky a „A“ profil ráfku pro větší odolnost.

        Zatím je bere asi 70 procent zájemců, všem je doporučuju. Mezi kamarády už jezdí půl roku 5 párů a všichni spokojeni.

        0 0
    • tomaschek  

      Jinak mám příslib, že v případě zničení ráfků to bude ze strany EIE řešeno vstřícněji vzhledem k hromadným odběrům na tým. Neslibuju rovnou náhradu zdarma, ale rozumná dohoda bude určitě možná.

      0 0
    • tomaschek  

      Naše aktuálně vyrobené a zapletené sety se už v EIE carbon dostaly mezi referenční fotky produktů :-) Drží termíny, srpnová várka kol a ráfků už je na cestě.

      5 0
    • tomaschek  

      V posledních objednávkách převažuje volba silničních a gravel ráfků EIE bez montážních děr pro niple (u MTB zatím nenabízejí).

      Výhody – bezchybná těsnost pro bezduše a nemusí se dávat páska pro bezduše ani duše. Takže i hmotnostní úspora, která kompenzuje doporučované těžší mosazné niple (+ 20 g na jedno kolo oproti hliníkovým).

      V kombinaci s mosazí je menší pravděpodobnost servisních zásahů do kol, která přijdou už zapletená z fabriky. Když už, postup výměny niple je jednoduchý – magnet a konec drátu našroubovaný v niplu:

      https://www.zonerama.com/…17/287562681

      2 0
      • novas752  

        hmotnostní úspora… No on ten neodvrtanej karbon taky něco váží.

        0 0
        • Mr.Duck  

          Asi méně než vrstva pásky ale. Mě se to docela líbí ale nepřemýšlel jsem nad tím kvůli jednoduchosti výměny drátů. Nicméně pokud mi další ráfky vydrží zas 3 sezóny bez údržby, možná by to nebyl špatný nápad..

          0 0
      • libisenuj  

        Jak budou ty neděrované ráfky i na MTB, tak budu myslím další objednatel. Už to tu chvilku sleduju…

        0 0
        • tomaschek  

          …zeptám se Ti, jestli je možno ;-)

          0 0
          • libisenuj  

            Budu rád. Mám carbon HT, představa jsou DT350 straight pull, ořech Microspline, dráty-tady tápu…měl sem CN aerospoke, ale spíš CX ray…

            díky

            0 0
            • tomaschek  

              Při jejich cenách zápletu určitě CX Ray. Nemá smysl nedat tam to nejlepší.

              DT350 2021 s r­ohatkou 36T ideální poměr cena/kvalita – oproti skoro 2× dražším DT 240s EXP (1.400 g) při totožné konfiguraci (ráfky, dráty, niple) jen 40 gramů navíc.

              0 0
              • tomaschek  

                …ale osobně stavím vše na 240s, protože to jsou na mou váhu nesmrtelné náboje s nerez ložisky. Některá kola na bajku i silnici mám už 4–6 let a jen občas sundám koncovky a dám novou vazelínu. Takže mi těch cca 5.000 Kč navíc není líto.

                0 0
                • novas752  

                  No ty nové verze s EXP verzí rohatky té spolehlivé pověsti daly docela na frak.

                  1 0
                  • tomaschek  

                    To je pravda. Mám na silnici od jara a zatím OK. Údajně problémy souvisejí s MTB použitím a typem maziva.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      vymluva, respektive stejna jako u jinych co maji temto system. Konstrukcne to bude nachylnejsi na servis o dost vic vzdycky :/ za 20gr uspory to fakt stoji

                      0 0
                      • Cryzyy  

                        EXP mám teď na biku, ale zatím na tom nemám skoro nic najeteho. Mam nepostizenou serii, tak uvidim… uplne jsem to nezkoumal, ale prijde mi, ze by to snad mohlo jit prehodin na starou verzi, kdyz by byl problem.

                        0 0
                • libisenuj  

                  Teď mám DT X1900koupené s kolem. Vrzalo ložisko na straně kazety. Bordel mezi koncovkou a ložiskem a suché kuličky ložiska, po cca 2200kilometrech. Rozborka celkem v pohodě. Ale DT350 je pro mě dostatečné. Zase tak drahé kolo nemám (Focus Raven 8.7), ale kola jsou základ a věk mám na to, udělat si radost:-)

                  0 0
                • JK_Cookie  

                  Jaky je teda hlavni rozdil 240 vs 350?? V pouzitych loziscich?? 180 uz je keramika pokud se nepletu..diky

                  0 0
                  • novas752  

                    U aktuálních modelů má 240 a 180 novou verzi volnoběžky Ratchet EXP, 350 má osvědčenou klasickou se dvěma pohyblivýma zubatkama. 240 má také trošku lehčí tělo a osu náboje.

                    U starších verzí se to lišilo počtem záběrových bodů, zubatka v 350 má 18, ve 240 bylo 36 a v 180 bylo 54. Ale to se dá ve všech vyměnit.

                    0 0
                    • kubad  

                      A je Swissmade snad pořad ještě

                      0 0
                      • Cavendish  

                        Swissmade a stejně ten EXP zlobí…

                        0 0
                        • krabica  

                          EXP nezlobí, zlobí série se špatnou povrchovou úpravou…

                          0 0
                          • Cavendish  

                            :)))

                            0 0
                          • doubleingram  

                            Vice info pls?

                            0 0
                            • krabica  

                              Vyplnil jsem formulář, bo mám taky tu serii a z DT přišel akorát mail o přijetí a pak už nic. Docela na to jebou… :-(

                              https://www.dtswiss.com/…nance-notice

                              0 0
                              • Cavendish  

                                Z toho sem pochopil, že to mají z bláta. Nebo se nepovedla nějaká povrchovka alá tvrdokov?

                                0 0
                              • milan.v  

                                Zrovna u DT Swiss mě to překvapuje…

                                0 0
                              • tomaschek  

                                Takže pokud to správně chápu, EXP s jednou rohatkou napevno je citlivější na dosavadní povrchovou úpravu rohatek, která byla dostačující pro verzi se samostatnými rohatkami se dvěma pružinkami.

                                EXP má jen jednu pružinku a hrozí rychlejší opotřebení rohatek. Řešením je záruční výměna rohatek za nové s lepší povrchovkou… je to tak?

                                0 0
                                • krabica  

                                  Tak nějak.

                                  0 0
                                • kubad  

                                  jo tak nějak, a jestli je to technologická chyba, nebo DT šetřilo a zkusilo něco levnější asi nikdo nezjistí :(

                                  0 0
                                • andy97  

                                  Nedávno sem si koupil nové náboje DT swiss EXP 240. Současná série je už OK?

                                  Mám je z: https://www.bike-discount.de/…r-hub-985295

                                  0 0
                                  • tomaschek  

                                    pokud máš v třímístném kódu náboje (před písmeny DTP) uprostřed 1 místo 0, tak už je to nová série.

                                    0 0
                                    • andy97  

                                      Ok díky. Až budu doma tak se na to kouknu.

                                      0 0
                                      • tomaschek  

                                        Potenciálně to ale bude náchylnější na MTB než na silnici, tak jako u všech komponent. Aspoň co jsem se dočetl různě po fórech.

                                        0 0
                                        • andy97  

                                          Tak tam mám toto. By to mělo byt vpoho že?

                                          0 0
                                          • Cryzyy  

                                            číslo fpohodě je, nad tím „lisovanim“ lozisek by jeden zaplakal…

                                            0 0
                                          • novas752  

                                            CO to sakra je s tim ložiskem?

                                            0 0
                                          • Rubi  

                                            to je novy naboj? to lozisko je uplne doprasene, to pujde do haje hodne rychle…

                                            0 0
                                            • andy97  

                                              Jsou nový. Mám to reklamovat?

                                              0 0
                                              • Rubi  

                                                Samozrejme, ten naboj je totalne zniceny. Prijde mi ze je ohlodane nejen lozisko vcetne kryti, ale i telo naby a osa…

                                                0 0
                                                • kubad  

                                                  +1

                                                  0 0
                                                • jIrI___  

                                                  A já myslel, že to jsou kapky nějaké průhledné vazelíny :)

                                                  2 0
                                                  • Rubi  

                                                    jeste by nam to mohl pro jistotu jednou vyfotit lepe, vazelina by to taky mohla byt, ale to uz snad majitel pozna :-)

                                                    0 0
                                                  • andy97  

                                                    Tu mám ještě lepší foto.

                                                    0 0
                                                  • mirorek2  

                                                    prosím tě rozetři tu vazelínu v kapkách, ať to tu nestraší :-)

                                                    doufám, že to je ona

                                                    0 0
                                                  • andy97  

                                                    Nejsem teď doma, ale vypadá to že kde je vazelína tak to je Ok. Ale ten velký výřez už není moc dobrý.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    to vypadá na mazivo – rozetři to prstem a pak vyfoť znovu

                                                    0 0
                                                  • Rubi  

                                                    a ten vyrez na ose je taky vazelina, nebo nejaky novy upgrade?

                                                    0 0
                                                  • andy97  

                                                    :) to je ******* no. Stejně to musím reklamovat tak už to moc nehraje roli kolik těch výřezu tam je.

                                                    0 0
                                                  • novas752  

                                                    Tak konec poplachu, to jsou bobky vazelíny. :-)

                                                    0 0
                                                  • jIrI___  

                                                    Cvičný poplach plašanů ukončen :)

                                                    2 0
                                                  • tomaschek  

                                                    Taky jsem myslel, že kapky… ale při bližším pohledu… hrůza

                                                    0 1
                                              • novas752  

                                                Tak to je hustý. Ložisko jak kdyby ho tam lisovali couvajícim tankem.

                                                Samozřejmě.

                                                1 1
                                          • gemini  

                                            No tvl, právě špekuluju nad novejma zápletama na bika a 240ky jsem měl jako vážnýho kandidáta na zadní nábu…jestli je to přímo z výroby a nedojebal to někdo v rámci dodavatelského řetězce, tak to snad vezmu raději Novatec:-)

                                            0 0
                                            • Rubi  

                                              dej tam stare 240 nebo 350 a budes vpohode…

                                              0 0
                                              • gemini  

                                                Chci boost, 32 drátů, microspline, CL – v této konfiguraci jsem starší 240ky nenašel a 350ky když koupím MS ořech ( přímo s MS nedostupný ), tak jsem téměř na ceně 240ky:-(

                                                0 0
                                            • tomaschek  

                                              Takhle určitě nevypadá každá nába EXP, moje je ready… prostě selhání lidského faktoru nebo výstupní kontroly

                                              0 0
                                              • gemini  

                                                No, ono to vypadá, podle nových fotek, že to asi bude v pohodě:-)

                                                0 0
                                    • tomaschek  

                                      tady

                                      0 0
                                • tomaschek  

                                  Jinak už jsem měl ty své EXP rozdělané – kontrola ložisek.

                                  Uvnitř vše po 3 měsících provozu čisté, rohatky vizuálně OK. Vazelínu jsem nahradil hustším olejem na řetěz do mokra.

                                  Teď to má s rohatkou 36T zvuk jako 54T. Na cyklostezce se hodí, zvonek netřeba :-)

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    to není dobrý nápad – mě ten stejný dost bolel, určitě na rohatky jen originál co DT předepisuje

                                    2 0
                                    • tomaschek  

                                      Díky za upozornění, není nad osobní zkušenosti. Dám tam zas originál raději…

                                      0 0
                                    • novas752  

                                      Já mám 54t, plácám tam co je zrovna po ruce (motorex 2000, PM600, na zimu fox fluid nebo podobně hustý olej) a po dvou letech mtb prasení jsou vizuálně jako nové, nějakých 450h provozu.

                                      0 0
                                      • tomaschek  

                                        Je fakt, že jsem roky používal zelenou nebo bílou vazelinu Motorex a dodnes všechny náby DT 240s jedou s původními ložisky i rohatkami, některé už skoro 10 let.

                                        0 0
                                      • kubad  

                                        existuje riziko slepení rohatek a následné protočení. mě se přesně tohle stalo v kompresy kdy sem si potočil kliky na záběr a následně při záběru do kopce to prošlápl, nic příjemného jdeš přes řídítka.

                                        Na nettu toho něco najdeš.

                                        Pár DT náb kde k tomu došlo sem za ty roky servisně taky řešil – vždy neoriginál mazivo

                                        1 0
                                        • krabica  

                                          Takhle se mi právě protočila EXP nába z vadné série s orgo namazáním. :-( Zatím se to stalo jen jednou.

                                          0 0
                                          • mirorek2  

                                            No né každá inovace je k lepšímu…

                                            0 0
                                          • JachymP  

                                            Přesně tohle se mi taky stalo, postupně častěji, mazivo origo, nakonec se rohatky tak přilepily, že nezabíraly a volal jsem odvoz. Po vyčištění a novém mazivu zatím ok, ale mám najeto málo. Série asi taky první, ještě mrknu na číslo.

                                            0 0
            • tomaschek  

              Na včerejší dotaz ohledně napletení ráfků bez děr Pretty vytvořila a nahrála video na youtube:

              https://www.youtube.com/watch?…

              Co se týče MTB ráfků bez děr, tam jsou bohužel limitovaní výškou ráfku. Nipl s koncem drátu má okolo 30 mm a do ráfků vysokých okolo 20 mm, což je většina MTB modelů, to prostě dírou pro ventilek nevejde.

              Niple by musely mít dle jejich zaplétače jen 8 mm, což je už velký atyp s obtížnou servisovatelností zvenku.

              3 0
    • jarouš2  

      A proto je lepší mezi rohatkami žádnou vazelinu nemít :-D

      0 0
    • tomaschek  

      Kdyby někdo chtěl bez čekání hotová silniční kola 50 mm pro ráfkové brzdy, náboje DT Swiss 240s EXP, dráty CX Ray, niple Sapim mosaz, příplatková brzdná plocha, zadní ráfek asymetrický a oba Superlight provedení (1.444 g), písněte mi na mail nebo do SZ.

      Dnes mi odpadla jedna stavba. Kola dorazí cca do týdne, pak je hážu na Cyklobazar za jinou cenu… zde zadotuju ;-)

      1 0
    • tomaschek  

      povrchovka je satin (hedvábný lesk), loga dark grey a náby dle kódu nová série

      0 0
    • MrazekBike  

      Tak pokud by to někoho zajímalo, tak dnes mi přišla zapletená kola na tlusťocha. Zaplétal mi je Hnoj. Ráfky jsem bral v první objednávce přes Tomáše, ale to sem tady již psal. Zadní kolo má dráty DT Swiss Aerolite a přední Pillar Wing 21, niple jsou mosazné od Pillaru, s hexagon hlavou (jiné nejsou momentálně k dispozici, dle Hnoje).

      2 0
      • kamaro  

        Ten náboj je SP? Co tím plánuješ nabíjet a jakou případně elektroniku uvažuješ?

        0 0
      • embi  

        sorry, ale tohle si muze koupit jen uchyl :-D

        0 0
      • roud  

        jen nechápu tu hnojovu reklamu na bikez.cz když ten web nefunguje :/

        0 0
        • Hnoj  

          Hnoj funguje, to ti musí stačit.

          1 0
          • roud  

            To jsem rád že jsi nevyměnil elektrokoloběžky za kola úplně :)

            0 0
            • Hnoj  

              To, že mám na plnej úvazek jinou práci neznamená, že nevypletu mraky kol :-D

              2 0
    • tomaschek  

      První srpnové vlaštovky dnes po pěti týdnech od objednávky dolétly, těšit se mohou Marsve a Jarouš.

      Chodí to ale na přeskáčku oproti avízům o odeslání. Jako první měly dorazit ráfky. Takže ostatní vydržet ;-)

      3 0
      • Cryzyy  

        ok, drzim :) …zatim jeste nevim, zda ty 45mm nechat bez loga, jak prijdou a nebo neco k fialovo/ruzo­vo/zelene vymejslet :-D predpokladam, ze pripadne zaslani loga v nejakem vektoru by nebyl problem

        1 0
        • tomaschek  

          Vektorová loga určitě nebudou problém.

          Já používám na náby a loga pro ráfky černou reflexní fólii Oralite. Je to taková černošedá – ve dne nenápadná a v noci nepotřebuješ odrazky.

          0 0
          • wert7  

            Co je to za řadu? Oralite 5500–70?

            0 0
            • tomaschek  

              Teď přesně nevím, jsou pětileté a sedmileté fólie, ale nejsem si jist, jestli se reflex nedělá jen v jedné řadě.

              0 0
            • MavasH  

              Já jsem u reklamky fólii přesně nedefinoval, ale dostal jsem 5500–70 (ve faktuře to uvedeno není, ale díval jsem se teď na „zbytky“, kde je to na rubu natištěné).

              0 0
              • jIrI___  

                Číslo za pomlčkou označuje barvu fólie.

                0 0
              • wert7  

                A kde jste to poptal? Většinou jsou ochotni prodat běžný metr z role šířky 123.5cm, což je fakt zbytečně moc.

                0 0
                • MavasH  

                  musel jsem vzít metr, tak jsem si nakreslil 2 velikosti a asi 15ks od každé (netušil jsem, kolik jich při aplikaci zničím, nakonec to odnesla jenom 1). Holt jsem to bral tak, jak se to říká to té opici a banánech :)

                  0 0
                • tomaschek  

                  Chlapi, když chvilku vydržíte, během měsíce chci nechat vyrobit alespoň tři velikosti z velkých (křídla) i malých (EIE) log v několika barvách – minimálně černá, červená, reflex černá a reflex červená…

                  Plánuju udělat z každé velikosti pro začátek aspoň 20 kusů. Tak, aby to šlo dopasovat na ráfky výšky 25 – 50 mm.

                  Kamarád má reklamku s plotrem, specialista na polep aut… už jsem u něj dělal různé drobnosti. Špičková kvalita, a cena troufám si odhadnout třetinová, než když si to budete řešit sólo ;-)

                  1 0
                  • TJK  

                    to je nejakej kombo cinan z ali na tom RM?

                    0 0
                    • mirorek2  

                      fuj ty ruko škaredá :DDDD

                      0 0
                    • tomaschek  

                      Je to Číňan, na kterého Španělé z Progressu nalepí logo a přihodí k ceně z Ali 3700 Kč. Není to čínská kopie Progressu, jsou to identická řidítka. Mimochodem velmi precizně zpracovaná.

                      0 0
                      • roud  

                        Nějaká bližší info by nebylo ? Pokud máš nějaký ověřený zdroj klidně bych jedny vzal ;)

                        0 0
                        • tomaschek  

                          Bral jsem zatím troje, vždy mi to stopla celní zpráva, ale po vyplnění formuláře online to vždy přišlo bez cla a dph, takže asi jen nějaká úřední formalita.

                          https://www.tradeinn.com/…/137548150/p?…

                          https://www.aliexpress.com/…6472177.html?…

                          3 0
                          • tomaschek  

                            Kvalita je nad běžnou úrovní čínských kokpitů, stačí kouknout na rovnoměrnost stěn.

                            Váha okolo 240 g.

                            660–800 mm

                            40–70 mm (dle Progressu je reálná délka +1 cm ve srovnání se standard představcem, takže 50–80 mm)

                            Buď to Progress objednal z katalogu a jen polepil, nebo dělají pro ně a nadprodukci prodávají po vlastní linii. Víceméně je to jedno.

                            Drobný instalační detail – řidítka jsou v černém matu a je zastříkaný i vnitřek, takže před nasazením na krk vidlice je třeba osmirkovat zevnitř barvu, jinak to jde dost těžko.

                            0 0
                            • tomaschek  

                              …než se někdo zeptá na kompozitový držák garminu – není k řidítkám, koupený zvlášť a vrtlý na dva malé nerez vruty… myslím, že nim docela pasuje :-)

                              https://www.aliexpress.com/…3407020.html?…

                              0 0
                              • tomaschek  

                                Zkušenosti s odolností – před měsícem jsem na nich lehl do šutrů, dvě praská žebra, rozštíplá karbon páka brzdy, grip na sračky… řidítka jen kosmetický škrábanec :-)

                                1 0
                            • TJK  

                              jo tak to je stejny jako ty moje co sem mel na Vendette (ted sem je pokratil manzelce na Carbon) jsou super… a koukam ze odzak na Ali je na ten stejnej shop kam jsem koukal i ja.. tak ja si tam udelam objednavku :-)

                              0 0
                              • tomaschek  

                                Jo to jsou ony

                                0 0
                                • TJK  

                                  super… ja si nebyl jisty (protoze jsem je bral tady asi za 9 stovek z bazaru) a nechtel sem naslepo brat tyhle protoze mi prisly podezrele levny :-)

                                  0 0
                                  • tomaschek  

                                    Akorát jak mám rád vše v lesku, tak jsem je přejel Tempem :-)

                                    0 0
                                    • tomo_111  

                                      na road nemas nieco overene? sice som cital ze riditka nebrat ale ked na mtb sa nebojis :)))

                                      0 0
                                      • tomaschek  

                                        Za mě asi aktuálně top karbonová road řidítka z Ali:

                                        https://www.aliexpress.com/…6229765.html?…

                                        Tahle značka je roky zavedená, vozím od ní několik karbonových vidlic a vše drží.

                                        Všimni si skóre hodnocení kupujících.

                                        Hlavně ale je mají v evropském skladu, takže za týden doma bez starostí se clem a DPH :-)

                                        1 0
                                        • POC74  

                                          Řekl bych, že Evking dělá pro vícero firem. Mají top věci. Top kvalita.

                                          1 0
                                        • BikerM  

                                          Teda me se od nich libi ta komba. Ale asi nemam koule si je objednat, kdyz vidim kolik stoji u jinych velkych znacek. Mam strach, ze by mi to mohlo rupnout v nejmene chteny okamzik (ve sjezdech se s tim nemazlim a po okoli jich mam mraky..).

                                          0 0
                                          • TJK  

                                            ne Enduro? tam bych to asi taky nedal… ale jezdil sem to pul sezony jako XC / trail a myslim ze obcas to bylo spis vic enduro a fungujou vpohode, neni to zadnej gramarskej papir, ve finale tu vahu setrej na tom predstavci… sila steny je dost velka

                                            0 0
                                      • tomaschek  

                                        Jinak vozil jsem toho dost a zatím nikdy nic neprasklo, ani nebyl jiný problém.

                                        Zkoušel jsem i kopie 3T Ergonova (900 Kč), které Force pod svým logem prodávalo za 3.990 Kč.

                                        Jediné, co jsem zjistil, že ty úplně ploché aero nejsou pohodlné na úchop a že nejlepší je lehce ergonomicky tvarovaná klasika – viz odkaz výše.

                                        0 0
                                    • TJK  

                                      me se ten mat hodi, aktualne na manzelcino 8,9kg 29" uplne jak prdel na hrnec! :)

                                      4 0