sdílená objednávka EIE carbon II

80 nepřečtených
  • tomaschek

    Pokračování tématu https://www.bike-forum.cz/…a-eie-carbon

    8 0
    • Aduldinho  

      OK, díky za přesunutí, budu nadále sledovat ;-)

      1 0
    • greg  

      Včera dorazily kola od Toma. Ještě lehčí a hezčí než jsem čekal. :-) Tomáši díky moc, jsem velice spokojen. Naváženo 1443g včetně ventilků.

      Specifikace kol:

      ARG45TC28 ROAD WHEELS

      Brake System: Disc

      Version: SL: 410 ±15G

      Hole Type: Without Rim Bead Hole (Tubeless Ready)

      Weave: UD

      Finish: Matte

      Decal: Small Black EIE Logo in Valve Area

      Valve Kits: Add Valve Stem (free)

      Hub Brand: new DT Swiss 350 Disc Straight Pull 2021+

      Front Axle: 12*100mm

      Rear Axle: 12*142mm

      Freehub Body: Shimano Road 11S

      Disc Brake System: Center Lock

      Holes Count F/R: 24H/24H

      Ratchet: 18T

      Spoke: Sapim CX-Ray

      Nipple: Brass Black

      2 0
    • Velomiwookie  

      K te prilezitosti, jakozto jeden z prvnich odberatelu, hlasim i nadale spokojenost na xc i silnici :)

      1 0
    • Ter-exx  

      Tak když to tu tak sleduji,asi bych měl taky propadnout trendu a něco si koupit.Ptám se teda zkušených co.

      Dal bych to zatím na starýho silničního tarmaca s výhledem k novému rámu.Musim začít Teda s QR a možnosti překopáni na pevnou osu.Určite chci ráfkovou brzdu,ratchet ořech,SP náboj,plochý drát,výška ráfku do 40mm.

      Co neřeším je váhový limit jezdce,váhu kol,povrchovou úpravu.

      Je něco reálný?děkuji za případnou odpověď.

      0 0
      • tomaschek  

        Bitex 312 by tohle určitě zvládl – po přechodu z ráfkových brzd na disky by se jen vyměnila osa QR 135 mm s koncovkami za 12×142:

        https://www.bitexhubs.com/…d_detail.php?…

        To samé přední náboj.

        U DT Swiss si nejsem z hlavy jist, jestli je tahle konverze z diskové náby možná. Snad ano.

        0 0
        • Ter-exx  

          Takhle,jsem stará škola…u těch ráfkáčů na tej silnici bych asi zůstal. S tím nemám problém… vím co jezdím,jak jezdím,a kolik vážim;-).....tzn.usnadnuje to něco?

          0 0
          • tomaschek  

            Úplně jsem to nepochopil, reagoval jsem na zadání:

            „Dal bych to zatím na starýho silničního tarmaca s výhledem k novému rámu. Musim začít Teda s QR a možnosti překopáni na pevnou osu.“

            Asi by bylo lepší pokračovat přes SZ, ať to tady neplevelíme košatou diskuzí o jedné specificko-atypické konfiguraci a za rok tu zase není 1500 příspěvků :-)

            0 0
          • MavasH  

            Tohle podle mě nebude primárně věcí kol/nábojů. Jestli má silnička pevný osy, tak bude na kotoučích (pokud to nebude nějaká stavba na míru).

            1 0
            • tomaschek  

              Diskové náboje Bitex a zřejmě i DT lze provozovat dočasně s ráfkovými brzdami.

              Jen tam prostě nebude kotouč a rozteč bude koncovkami/osou upravena na 135 mm. Opravte mě prosím, jestli se mýlím.

              Zadání jsem pochopil tak, že stejná kola mají být použitelná nyní na starém rámu s ráfkovými brzdami a v budoucnu na novém diskovém rámu.

              Trošku blbé je, že pro diskové použití zůstane brzdná plocha na ráfcích, která provozně ničemu nevadí, esteticky možná ano.

              0 0
              • MavasH  

                Jo, jasně, konverze nábojů je jasná. Jenom to bude vypadat blbě jak teď (náby na kotouče), tak i potom (ráfky s brzdnou plochou) :-)

                0 0
    • Kouba_2005  

      Stříhám metr dle instrukcí :-D

      0 0
    • wego1991  

      Reakce na uživatele Kamilac z minulého vlákna:

      Snad budeš mít s těmi ventilky více štěstí nez já. Měl sem tyhle Peatys (ale v oranžové barvě) a za necelou sezónu vybledly. Po této zkušenosti sem nové ventilky (kvůli vyšším ráfkům sem stejně potřeboval delší ventilky) pořídil tyto růžové Muc-off a doufám, že taky nevyblednou :)

      0 0
      • Kamilac  

        Čau, vyblednutí mě neva, právě bude možná lepší, aby se srovnaly s tou barvou na rámu. Teď to až moc svítí.

        0 0
    • logoman  

      Lamerská otázka ale šlo by přeplést kola na XM481 s erd 601

      https://www.eiecarbon.com/…ls/A29C30D18

      na tohle s erd 602 https://www.eiecarbon.com/…ls/A29C30D18 ?

      Tím že to je asymetrický tak to asi tak lehký není, že?

      0 0
      • mirorek2  

        Proč by to nešlo přeplést? Špice a niple stejně měníš a dodáváš podložky :-) aby se to lépe počítalo

        A nevymýšlej a vem S29C30D20 https://www.eiecarbon.com/…ls/S29C30D20

        0 0
      • tomaschek  

        Tomuhle bastlení se starými dráty moc nefandím, cena drátů typu Sapim Race nebo DT Swiss Competition Race lehce nad 20 korun není zas taková, aby se kvůli ní musely používat staré dráty na nové karbonové ráfky, pokud správně chápu záměr :-)

        Staré náby s novými ráfky a novými dráty klidně, to chce a realizuje hodně lidí.

        Délka starých drátů stejně pasovat nebude. U symetrie je větší rozdíl mezi pravou a levou stranou než u asymetrie. U té často vychází stejná délka pro obě strany.

        1 0
        • logoman  

          No já to mám zapletený na aerolite, takže ty kola mají docela fajn váhu, spíš jen tak pro zajímavost zda by to šlo jen s výměnou ráfků a zdá se že to nemá smysl :-)

          0 0
          • tomaschek  

            Tak snahu zachovat aerolite v ceně kolem 90 Kč za drát chápu.

            Ale bohužel to nepůjde, nebo minimálně to nepůjde na všech čtyřech stranách zápletů.

            0 0
          • kubad  

            Jo šlo by to v pohodě

            0 0
    • ladys  

      Jak jsi v minulém vlákně postoval stavbu gravelu. Co to je za sedlovku?

      0 0
      • tomaschek  

        V září jsme před CX pohárem sundávali z HTéček teleskopky. Chtěl jsem tam dát něco levného a lehkého i pro následný zimní provoz.

        800 stovek za 130 g s titanovými šrouby (27.2) je myslím fajn cena. Zatím 7 měsíců bez problémů.

        https://www.aliexpress.com/…9015503.html?…

        Konstrukce i váha je úplně stejná jako u téhle New Ultimate, kterou vozím už asi 6 let: https://r2-bike.com/…black-410-mm

        Na CX/gravel ale nakonec půjde kvůli pohodlí dvoudílná pružící Ergon/Canyon, která dle testů funguje skvěle a má potřebný offset: https://www.tradeinn.com/…/139122629/p?…

        0 0
        • ladys  

          Dík, Ali vypadá dobře. Číňan si se zátěží věří více než R2 :)

          Co Tě dovedlo k ICAN? Uvažuji o rámu z Číny na HT..

          0 0
          • tomaschek  

            Dobré reference. Stačí zagooglit „kvalitní čínské rámy“ a ICAN/TRIAERO je vždy v TOP 3, přičemž z těch tří je vždy nejlevnější.

            Uživatelé jsou v recenzích spokojeni a často hodnotí vlastnosti rámu výše než své předchozí značkové rámy. Je to toho plný internet, stačí trochu hledat :-)

            0 0
            • MirosPikos  

              Tomáši, tohle taky umíš nebo to případný zájemce má objednávat na přímo za ofiko ceny?

              0 0
              • tomaschek  

                Zrovna budu poptávat 4 rámy pro kamarády, dnes se mi to sesbíralo. Když tak do SZ.

                0 0
        • Pijer  

          Jen bacha, ta pružící Canyon prý díky dělené konstrukci dost trpí na vrzání a pazvuky díky nečistotám a to by zrovna u krosky mohl být dost problém.

          1 0
          • Velomiwookie  

            Netrpi, vozil sem par let a byla super. Ted mi celkem chybi po zmene kola

            0 0
          • kadlec  

            Netrpi. Mel jsem ji na horacoj a ted na graveloj a ok. Jen na horacoj kluci udelali malej prumer o 0.5mm a pak se obcas ozvala, ale kdyz jsem mezi ty dve planzety vlozil pasku a ta vylepsila prumer, byl klid.

            0 0
          • jkcz  

            Jezdim 6+ let a netrpi.

            0 0
    • Bumblebeee  

      Konečně jsem našel čas nafotit karbonová silniční kola s karbonovými drá­ty.

      Váha setu 1244g. Výška ráfku 50 mm, vnitřní šířka 21 mm. Náboje Bitex.

      Jako vždy děkuji Tomovi za rady a vyřízení objednávky.

      Doma máme už třetí zaplety od EIE: 1× MTB a 2× silniční.

      Kdo zvažuje, určitě se toho nebojte. Zpracování, kvalita vypleteni a samotná váha jsou na jedničku.

      4 0
    • kadlec  

      Nenudete nekdo nahodou nechavat vyrezavat loga na rafky?

      0 0
    • rx113  

      Včera dorazila kola, dnes jsem je nahodil, tak přidávám nějaké fotky.

      Specifikace:

      ARG35TC30H GRAVEL WHEELS

      Brake System: Disc

      Version: SD: 410±15G

      Hole Type: Without Rim Bead Hole (Tubeless Ready)

      Weave: UD

      Finish: Satin

      Decal: Without Logo

      Valve Kits: Add Valve Stem

      Hub Brand: new DT Swiss 350 Disc Straight Pull

      Front Axle: 12*100mm

      Rear Axle: 12*142mm

      Freehub Body: Shimano Road 10/11S

      Disc Brake System: Center Lock

      Holes Count F/R: 24H/24H

      Ratchet: 36T

      Spoke: Sapim CX-Ray

      Nipple: Brass Black

      Naváženo :

      Samotná kola jen s ventilky 1458 g

      Kompletní kola s plášti, kotouči a kazetou 3014 g

      Chtěl bych upřímně poděkovat Tomášovi za skvělý přístup, dnes tak vzácný. Pomohl mi s výběrem a trpělivě odpovídal na všechny mé dotazy.

      Zpracování kol na jedničku!

      6 0
    • Maadaf  

      Při výměně pláště jsem si vedle díry na ventilek směrem k boku ráfku všiml „rýhy“, viz foto. Co to je ? Je to prasklina? Řešit, neřešit? Při přejetí nehtem není nic cítit.

      0 0
      • tomxxx  

        Spoj dvou kusů karbonu, nic to není.

        4 0
        • Maadaf  

          To mě taky napadlo, ale co pamatuju na hliníkových ráfcích, tak spoj byl vždycky na protější straně ráfku než díra na ventilek.

          0 0
          • Pijer  

            Tohle bude jen ta vrchní vrstva a zrovna vyšla sem. Pod ní jich bude ještě dost a se spoji jinde.

            1 0
          • tomaschek  

            Konstrukce hliníkových ráfků je úplně o něčem jiném, nelze porovnávat.

            0 0
          • tomaschek  

            Konstrukce hliníkových ráfků je úplně o něčem jiném, nelze porovnávat.

            0 0
        • Maadaf  

          OK, tak jste mě uklidnili. Tlak to drží, tak snad dobrý.

          0 0
      • tomaschek  

        Pláty UD karbonu se někde překrývat/spojovat musí. V několika vrstvách nad sebou je to vždy jinde.

        Tady to v horní vrstvě vyšlo zrovna u díry na ventilek.

        Když se pozorně podíváš na ráfek zvenku, takových spojů najdeš i na pohledových plochách hodně.

        Prasklina by byla vidět a cítit po přejetí nehtem.

        2 0
    • Pikaču  

      Hoši pište tu něco ať mam co cist 8 týdnu :)

      0 0
      • Kouba_2005  

        :-)))) to nebude tolik, neboj. Já už mám skoro měsíc za sebou, heč :-)

        0 0
      • kalimer0  

        O slevových akcích asi nechceš slyšet, že? :-)))

        2 0
      • RadimMan  

        To uteče jako voda..Musíš víc makat v práci, ať zaženeš myšlenky..:D Jinak se máš na co tešit. Já mám teď první zkušenost s karbobem a jsem furt nadšnenej. Parádně to jede a ten zvuk, ten je taky boží.

        1 0
        • Pikaču  

          Ja karbon znam. Ale 1300 set pro 90 kg jezdce ne. K tomu paintless a bez děr na niple taky neznám.

          No přečetl jsem si obě vlákna už 2× :))))))) a ubehly 2 dny zatím.

          0 0
      • roud  

        Sám sis o to řekl ;)

        5 0
        • roud  

          Koukám že to mobil totálně dojebal :(

          0 0
        • Kaire  

          Máš to moc pěkné, přesně po těch pokukuji, akorát na DT. Proč si vybral zrovna tyhle ráfky? Moc jich tady nevidím.

          0 0
        • Pepa Hrabačov  

          Když na to koukám, tak začínám přemýšlet jestli potřebuji nebo chci nové záplety na HT :-)))

          1 0
          • Aduldinho  

            Pepčo, ne*er, ale ty to máš kam uskladnit, je fakt, že ty kola se daj ve sklepení nějak zamaskovat, kdyby přibylo další kolo, tak to už asi neobhájim :-)

            0 0
        • Foose  

          Slabota. Nejsou karbon špice.

          Ale butterfly efekt je parádní.

          0 0
      • iceduck  

        Už jenom 7 týdnů a 6 dní ;)

        0 0
      • Pepa Hrabačov  

        Jó měl jsi objednat v prosinci. :-)))) Byla 5% sleva :-)))

        0 0
    • Tuplak  

      První vyjížďka s novými záplety. Ráfky od Toma, zepleteno tady u nás na klasiku všek klasik, tj. CX Ray a DT 350 2021+.

      Ráfky v paintless úpravě jsou fakt nádherné, ale blbě se to fotí.

      Takže díky Tome za vyřízení objednávky. Naprosto bezproblémová transakce. Kéž by vše tak fungovalo.

      Nové záplety nahradily starší s Nextie ráfky a pocitově to jede lépe :) Ale může to být samo jen wow efekt :)

      3 0
      • nomecz  

        Co to je za „tentononc“ na tom teleskopu ?

        0 0
        • Tuplak  

          Neopren, co kryje objímku, aby se tam nedostal bordel a nebylo potřeba to čistit.

          0 0
      • TJK  

        Duvod proc je na cisty XC rakete Pike? jinak suoer kolo, ram je paradni

        0 0
    • kamaro  

      Máte nějaký vyzkoušený způsob jak protahovat niple s podložkou ráfkem bez děr? Co používáte za pomůcky a pokud máte nějaké vychytávky nebo vyzkoušené postupy budu rád za radu. Čeká mě 8 ráfků a téměř 200 niplů :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.