sdílená objednávka EIE carbon III

43 nepřečtených
  • tomaschek

    sdílená objednávka EIE carbon

    sdílená objednávka EIE carbon II

    Pro velký počet příspěvků a problémy s načítáním překlápím téma do nového pokračování.

    24 0
    • scret  

      Rovnou nadhodim, nemas ty Tome nebo nekdo jiny nevyuzity XC rafky na 28der, vnitr.sirka 25–30, resp. klidne kolem tech 25–26mm, vahove neco lehciho – bude to jezdit 55kg jezdkyne na biku, zadny skoky atd.

      Diky

      0 0
    • studenak  

      Tak jsem musel bohužel využít crash replacement. Vše funguje na jedničku. Děkuji za vyřízení.

      1 0
    • gersa  

      Omlouvám se, že se s tímhle dotazem montuju k Tomášovi do vlákna

      Je tu někdo, kdo objednával z EU storu ICAN? Za jak dlouho dorazil rám?

      0 0
      • Spamyx  

        Já jsem objednával na podzim loňského roku, kdy měli slevovou akci, takže prodali více rámů než jich měli skladem v EU. Hned se mi ozvali, že už můj rám nemají skladem v EU a buď můžeme objednávku zrušit nebo mi jej pošlou z Číny na svoje náklady (žádné poštovné), akorát se prodlouží dodací lhůta. Teď už zpětně nevím jistě, ale přímo z Číny se prodloužila na cca tři týdny.

        0 0
    • pslada  

      Přidávám se mezi šťastné majitele EiE kol, kola jsou krásná, lehoučká a rychlá. Děkuji Tomovi za zprostředkování prodeje a rady s výběrem.

      A29C30D20N Wheels

      Version: SL: 320 ±15G

      Hole Type: Standard

      Weave: UD

      Finish: Paintless

      Decal: Small Laser EIE Logo in Valve Area

      Valve Kits: Add Valve Stem – ZDARMA

      Front Axle: 15*110mm

      Rear Axle: 12*148mm

      Brake System: Center Lock

      Holes Count F/R: 28H/28H

      Hub Brand: EIE Factory boost MTB Hubs / TPI Bearings

      Ratchet: 36T

      Freehub Body: SRAM XD

      Spokes: Sapim CX-Sprint

      Nipples: Brass Black

      5 0
    • Kamikaze 591  

      Vybírám druhou sadu kol na Gravel kolo ze kterého chci udělat silniční. Rád bych kola následujících parametrů:

      výška ráfků min 58 mm

      vnitřní šířka 24 mm

      hmotnost ± 1250 g (pokud bude fajn cena tak i více)

      ideálně hooked ale jsem okay i s hookless

      sram XDR ořech

      dráty – karbon/ocel dle ceny, jsem ok i s klasikou

      Kolik něco takového stojí od eie a jaká je čekací doba?

      1 0
      • kubad  

        mám obavu že tak vysoké a tak široké nemají v nabídce :(

        0 0
      • vas  

        Na Chinertown.com fóru je hodně populární XM Carbon Speed. Mám od nich 65mm záplety s D65CU-33 T1100 ráfky (vnitřní šířka 26mm) 20/20 inhouse 54t ratchet náboji a karbonovými 5mm paprsky, hmotnost 1330g

        https://chinertown.com/…260.540.html

        Mají od jara v nabídce i 60mm s vnitřní šířkou 24mm (D60CU-31), když si to necháš postavit na T1100, paintless s novým 18/18 náboji a karb. paprsky, tak se dostaneš na něco lehce přes 1200g.

        Je to přímo továrna v Xiamenu, objednával jsem přes email, ale mají i něco jako eshop. Doporučuji pročíst to fórum.

        2 2
        • milan.v  

          A proč to dáváš sem?

          0 10
          • tomaschek  

            Asi je spokojený a chce se podělit, žádný problém.

            2 0
          • Cavendish  

            Protože reagoval na tazatele, který sháněl trochu atypický ráfky a on mu chtěl poradit, kde je najít?

            Nepřeháníš to už trochu?

            6 0
            • tomaschek  

              Výstup je, že stejné parametry s podstatně lepší zárukou umí i EIE.

              Bodejť by ne, když jsou to všechno ráfky z jedné líhně v Xiamenu. Jen se člověk k tomu infu dostává u EIE složitěji:-)

              Ceny na webu XM Carbon Speed nemají, asi si každý dohodne individuálně.

              Takže se lidi zas něco dozvěděli a rozšířili si obzory :-)

              2 0
      • tomaschek  

        Web není zdaleka kompletní sortiment a katalogy nestíhají aktualizovat, nové ráfky průběžně přidávají do výroby.

        Tento se dělá i v 60 mm, potvrzeno online Pretty z Frankfurtu :-).

        Ve verzi UL s 20 karbonovými dráty na EIE Factory nábách odhaduju váhu okolo 1.250 g.

        Vycházím z váhy dvou párů kol, které teď zajíždíme. Širší ARG45TC32 UL mají 1.120/1.160 g.

        1 0
      • Aduldinho  

        58mm na gravel, i když pro silniční užití? To neděláš dobře s tou výškou, Jaromíre! :-)

        0 1
        • roud  

          V čem je problém?

          1 0
          • Aduldinho  

            No nechtěl bych to roztáčet, ale do Polabí, kde skoro nefouká, značka ideál! :-)

            0 0
            • roud  

              Poslední dobou mi připadá že v Polabí jen fouká :D

              Jinak dneska ty moderní kola jsou lehčí na 60timm nez jsme dřív vozily nízký hliníkový ráfky :)

              2 0
              • Aduldinho  

                Ale je fakt, že jsou i lépe tvarovaná proti bočnímu větru, se mnou to jednou u Kojálu na 50mm Campách tak cloumalo, že mě to málem smetlo do pole ;-)

                0 0
                • tomaschek  

                  Jednak lépe tvarované, ale hlavně musíš srovnat šířku ráfku a pláště, aby se vítr nesekal o ten schod.

                  Po přechodu z ráfků 35/40 na 45/45, kdy jsem si s tímto na nových kolech pohrál a ráfek i plášť mají zvenku 32 mm (pláště Tufo Comtura Prima a Tufo Comtura Prima TT 28 mm), nepozoruju nijak zvýšenou citlivost na boční vítr.

                  Ani žena s 55 kg, a ta je jinak citlivá fakt na každičkou změnu na kole :-)

                  1 0
                  • roud  

                    Otázka uplně mimo ale už jsi testoval wave ráfky od eie na silnici ? :)

                    0 0
                    • tomaschek  

                      Rukama už mi prošly, ale netestoval a ani to nemám v plánu. Nějak mě to esteticky neláká.

                      1 0
            • J1RKA  

              nefouka :DDD

              2 0
    • tomaschek  

      Taková kuriozitka, tovární aero záplet Reserve 52/63 na starých DT 350 a Pillarech (1.661 g) překopaný pro Venge na EIE Factory carbon ratchet hubs s karbonovými dráty 24/24H.

      Váha dolů o skoro 300 g a tuhost je jinde.

      7 0
      • scret  

        „to nedelas dobre Jaromire s tema“… ockama na ponku :))

        0 0
      • Raf  

        = umíš sem dostat náboje a karbon dráty pro individuální stavbu?

        0 0
        • tomaschek  

          Výjimečně mi Pretty vyjde vstříc, viz tento případ. Ale primárně chtějí prodávat ráfky a ne naopak :-)

          1 0
          • kandik psi zub  

            offtopic: Ty jejich aliasy jsou stejne vtipny. Taky bych chtel mit pro Cinu nejakej alias, treba Handsome.

            0 0
            • tomaschek  

              Jo to je fakt, ale Pretty je křestním Xiujie, to je na zlomení jazyka.

              0 0
              • Kouba_2005  

                Tak hlavně Pretty je fakt pretty, takže nomen omen.

                0 1
              • MatS  

                Oni dostávají tyto jména nějak po škole, aby v mezinárodním styku to bylo snažší. Taktéž s nimi obchoduji a je to pak jednodušší. Jinak 80% obchodníků s cizinou jsou tam ženy:)

                1 0
                • Svart  

                  Pokud vim, tak prave na skole. Aspon ty co znam, tak maji tyhle jmena ze skolni vyuky anglictiny…

                  0 0
    • Dudys27  

      Ahoj všem, měl by někdo zájem o kola EIE ?

      Silniční kola ARG45TC30

      Brzdový systém: Kotoučový

      Verze: SL: 400 ±15G

      Typ otvoru: Bez otvoru pro patku ráfku (připraveno pro bezdušové použití)

      Vazba: OUT

      Povrchová úprava: satin s velkymí černými logy

      Obtisk: Black Glossy Wings

      Sady ventilů: Přidat dřík ventilu – zdarma

      Značka náboje: EIE Ceramic Straightpull

      Přední osa: 12*100mm

      Zadní osa: 12*142mm

      Tělo náboje: Shimano Road 10/11/12S

      Kotoučový brzdový systém: Středový zámek

      Počet otvorů F/R: 24H/24H

      Ráčna: 36T

      Hluk: Sapim CX-Ray

      Vsuvka: mosaz černá

      Najeto cca 2500Km :) vypadá to na prodej kola a u nového karbony jsou. TOP stav bez škrábanců

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.