• kubajs mtb

    čus, dneska sem zjistil že mám díru v plášti a stejně sem už počítal s tim že budu měnit a zatim sem koukal na tyhle rubeny saurus racing, máte s nima někdo zkušenost, chci aby to vynahradilo můj stávající python airliht, ale nechci aby se mi opakoval problém s tim že se plášť protáčí a stříhá ventilky díky

    0 0
    • sportovni_biker  

      Já mám teďka taky nějaké modré Rubeny Racing (kevlar) na silnici. Jsou sice staré, ale problém s protočením jsem neměl ani jednou, tak myslím, že to tak i je i u dnešních modelů.

      0 0
    • kubad  

      Dej pokoj s Rubenama.Nesedí, nedrží, nejedou defektí. Můje zkušenost – jsem zvědaví co napíšou ostatní.

      0 0
      • pelt  

        No v nekterych testech (treba na bajk.cz) nedopadaly vubec spatne… co konkretne jsi od Rubeny jezdil?

        0 0
      • jecnak  

        Nesedi – nevim, s tim jsem problem opravdu nemel, spis naopak, asi jsi blbe foukal. Nedrzi to plati akorat u Trilobitu v porovnani treba s Fredama. Nejedou – plati krome Trilobitu – v porovnani s Fredama je to dost podobne, ne-li stejne.

        Jedil jsem Scylla, Charybdis, Charybdis UST, Trilobit. Vse v Racing Pro verzich.

        0 0
        • jecnak  

          Jeste dodam, ze s Charybdisama a Scyllama se da krouhat tocky jako temer s nicim porovnatelnym – bocni spunty perfektne drzi a nezmoulaj se.

          0 0
          • kubajs mtb  

            takže mám jít radši do tohohle, než abych připlácel třeb na schwalbe RR

            0 0
            • jecnak  

              To zalezi na co je chces, na zavody se moc nehodi. Skoro bych ti doporucil dratovyho Ralfa.Ty Rubeny jsou dost specificky plaste.

              0 0
              • kubajs mtb  

                no jezdim poslední dobou víc v terénu než po silnici a nějaký velký závodní ambice nemám:)

                0 0
      • Polka  

        O Rubenach – jezdim obcas Scylly Racing Pro a mohu jen potvrdit Jecnakova slova ;-)

        0 0
      • multib  

        Máš recht, ale o modrých silicách to neplatí.

        0 0
      • kubad  

        Tyhle. Plášť Rubena V 61 Saurus Racing-Pro127 Ale jsou to pláště na bláto. V těžším blátivém terenu dobrý, ale na suchu jak sem psal a hodně rychle odešly.

        0 0
      • scret  

        jezdil jsem Acris v ty nejlepsi verzi a dobra guma…Na nizkej vzorek docela dobre drzela,brzdila,va­livej odpor nizkej,a defektu jsem na ni mel ze vsech gum snad nejmin!

        0 0
    • kubajs mtb  

      a co tohle? www.bikesport.cz/detail.php?…

      0 0
      • McBlacky  

        vpředu ok, vzadu tak 500km…

        0 0
        • mountaineer  

          Opravdu jenom 500?neni to prehnany?

          0 0
          • JJ  

            Vepredu u me po 500km je dost znat opotrebeni, kevlarova verze je mekoucka a ubyva, ale drzi suprove

            0 0
        • wbiker  

          Mám na nich 300 a poznat to není.

          0 0
        • wbiker  

          Ale je fakt, že jezdím spíš lesní cesty, ne šutry, jak jsi někde psal.

          0 0
        • multib  

          Blbost. Několik kámošů má modré silicy (nevím model) a tvrdí, že najíždí 15000 km. I kdyby přeháněli, tak 500 je nesmysl.

          0 0
    • black.horse  

      spíš vem ty Conti Explorer…

      0 0
    • Paja  

      Sauruse jsem jezdil, oproti RR jede hur a lip nedrzi, zajimala by me Scylla, podle jecnaka drzi dobre v zatackach a nejede, ale na necem sakra ta Terka Hurikovic ty zavody musi vyhravat…

      0 0
    • multib  

      Za protáčení si můžeš sám, protože to dělají jen podhuštěné gumy.

      0 0
      • smallbrother  

        …nebo to taky může být ráfkem. Já s Pythonama tenhle problém nikdy neměl.

        0 0
        • multib  

          Ráfkem?? Když dobře nafoukáš, žádný plášť se nehne! Tlak cca 65 PSI rozlozený na plochu obou boků pláš¡- ráfek vytvoří takové tření, že s tím nic nepohne!

          0 0
          • Pavlos  

            A kdo na tak nabusenych plastich jako ma jezdit? sem jel vcera na lysou a ja magor si jeste plaste prifouknul na 40psi:( to bylo utrpeni

            0 0
            • multib  

              Jestli jako tlumení používáš pláště, pak magor jsi. Nejspíš jsi jel terénem s pevnou vidlou, že?

              0 0
              • zirecek  

                Nejde ani tak o tlumení jako spíš o grip.

                0 0
                • multib  

                  Co tím myslíš, rukojeti?

                  0 0
                  • zirecek  

                    Myslím lepší přilnavost pláště k povrchu terénu tím nenabušením na vysoké hodoty PSŮ.

                    0 0
                    • multib  

                      Dobrá, ale nesmíš to přehnat směrem dolů. Taky snadněji přijdeš k průrazu.

                      0 0
                      • Paja  

                        Na podhustnych plastich prijdes snadneji mozna ke snaku, k prurazu spis na tech nabusenych. S magorama bych byl opatrnej, siroky a vysoky plaste na nizsi tlak tu na HT pouziva hodne lidi :o)

                        0 0
                        • multib  

                          Průraz myslím, když ráfek procvakne podhuštěnou gumu!

                          0 0
                          • Paja  

                            o.k. beru zpet, tomu rikam snake, pruraz prorazeni plaste kamenem apod. btw. jak oznacujes pruraz, kdyz snaku rikas pruraz?-)

                            0 0
                      • zirecek  

                        Ano, průraz se stává, je to v 99% chyba jezdce, :-).

                        0 0
              • jecnak  

                Napocitej si nekolikrat do deseti a jestli ani to nepomuze tak silne uder hlavou do klavesnice. Kliiid.

                0 0
                • multib  

                  ???????????????

                  0 0
                • cabbage  

                  v dávné historii bi-f se vyskytuje jakési slovní spojení o nezcela trefeném zástupci vodní drůběže, které by sem přesně sedělo;o)

                  0 0
                  • jecnak  

                    Furt mas komplexy z moji vidle jo? Ma tak nekdo problemy…

                    0 0
                  • multib  

                    no tak sry, jestli jsem se vás dotkl, pánové. Neříkejte mi, že všichni jezdíte na podhuštěných gumách!!! No, ale vaše věc.

                    0 0
                    • jecnak  

                      To jsi nepochopi, potrefena husa jsem ja. A gumy vozim… …no rekneme na maximu tlaku a nekdy i vic.

                      0 0
                    • kubad  

                      Plášť těsně nad minimálním tlakem není podhuštěný! A je to otázka terénu a pláště. Někdy jedu na max někdy na min tlak. Jezdím maratony.

                      0 0
          • vt  

            podivej se kolik je doporuceny tlak na pythonech … kdyz je tak nafouknu, tak jedou super, ale po 100km uriznou ventilek :-/

            0 0
            • McBlacky  

              pochybuju že na neUST verzi bude mín než 65 jako max

              0 0
            • multib  

              Schválně, kolik (nebudu to nikde hledat!)? Určitě pod 40 PSI nejde! A jestli odejde ventil při správném tlaku, paks ho křivě montnul.

              0 0
              • kubad  

                33 Psi je minimum u verze 2006

                0 0
                • multib  

                  To je 2,5 atm a to mi neříkej, že se plášť při brždění pohne!

                  0 0
                  • zirecek  

                    Pochop jednu věc, Hutchinson je co do protáčení pláště nejhorší ze známých výrobců. Prostě dělají konstrukčně jinak patku, co já vím. Výrazně se protáčí i při správném tlaku po dlouhých sjezdech s Včkama na předku.

                    0 0
                    • RUR  

                      ??? Jezdím Bulldogy 2,1 na kotoučích, fučím tak na 3 a nikdy nic.Tedy ani se nehnou a už 3000 bez hada- prostě OK. Jinak, Rubeny si moje okolí celkem chválí(pokud se nepletu, tak především Scylly).

                      0 0
                      • zirecek  

                        Kotouč nezáhřívá ráfek jako Včko, defacto zamezuje protáčení. Protáčení pláště se více řeší/řešilo v Enduru motorkách.

                        0 0
                      • vt  

                        smarja … zalezi preci na kombinaci rafek – guma (obvod a povrch stycny plochy), argumentovat, ze nekomu to jde a nekomu ne je blbost.

                        0 0
                  • vt  

                    pohne … kdyz sem ho dal na 4bary, tak uz to bylo celkem ok. Pochopitelne se to da vychytat – odmastit rafky, polejt colou, postrikat lybarem atd.

                    0 0
    • killme  

      mam je na obou kolech, mam na nich najeto asi 800 km vetsinou na suchu a tak 40% asfalt, jinak vetsinou sotolina a lehci teren, zadni mizi primo pred ocima, jinak bez problemu a defektu

      0 0
    •  

      Baník pyčo!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.