• Adin

    Ahoj, stalo se mi následující. Před měsícem a půl jsem našel praskliny na rámu mezi sedlovkou a zadní stavbou. Kolo bylo v záruce, tak jsem jej reklamoval. Za 29 dní mi volal prodejce, že mají nový rám Scott Scale 40 2012 místo původního Scott Scale 50 2010. Sice jiná barva, ale souhlasil jsem. Trvalo to ještě 5 dní než bylo ready, ale jezdil jsem zatím na žiletce. Včera jsem ho přivezl domů, vypadalo super. Na horní rámové trubce byla reklamní nálepka prodejce, tu jsem hned slepil. Pod ní jsem našel díru do barvy až na hliník. Rám poškozený není, ale je tam asi půl centimetrová díra úplně bez barvy.

    Řešili by jste to znovu? Už jsem tam volal a ptal se člověk co to zvedl jestli mu to přijde normální. Prý neví a musí se zeptat šéfa.

    0 0
    • Alibaba  

      No podle zákona máš právo na bezvadný výrobek, pokud nekupuješ věc ve slevě kvůli závadě…Teď záleží jen na tobě jestli máš na to nervy a chce se ti čekat další měsíc. Na to se často spoléhá!

      0 0
    • Tea_pack1  

      to jsou zm*di…

      0 0
    • McBlacky  

      já bych byl rád, že ti scott reklamaci uznal…

      0 0
    • Log1ck  

      Čím víc se nechaj zákazníci ojebávat, tím víc si nefér prodejci dovolej. Proto doporučuju jít do toho a neustupovat. Snad uspěješ.

      0 0
    • trpaslik72  

      Přikláním se, zkus to! je to ojebávka..

      0 0
    • xshreck  

      reklamuješ drahý deštník, co se začal trhat. A dají ti teda nový, kde je pod nálepkou 5×5cm díra, kde ti chčije na hlavu :D

      0 0
    • Mushroom23  

      uz jen z principu hned vratit, vedej o tom moc dobre ale budou delat blby:)

      0 0
    • Chiquita-kno  

      taky sem reklamoval pred korem ram, ale diky bohu bezproblemu. Rozhodne do toho jdi! Skoda jen, ze nebudes zase jezdit

      0 0
    • Adin  

      Prý mi zavolají, tak uvidíme s čím přijdou. Jestli teda zavolají. Dávám ještě foto jak to vypadá. Měl jsem tu nálepku odlepit už v obchodě, koukal jsem na ni, ale tohle mě fakt nenapadlo.

      0 0
      • Vilém  

        Chapu, ze ti jde o princip, ale na toto bych se vysral. Takovejch tukancu jeste bude.

        0 0
      • juli  

        Sorry, ale čekal jsem větší díru. Rám, cos reklamoval byl nový, bez škrábanců?

        Jinak, když koupíš v autolacích opravnou tužku s příslušným odstínem, tak je oprava hotová za minutu + schnutí a náklady 65,– Kč.

        0 0
        • Adin  

          Jde spíš o princip. Řeknu na rovinu, že rám je trošku odřený. Lípnout tam nálepku a čekat jestli si toho někdo všimne mi nepřijde jako korektní jednání. Rám co jsem reklamoval měl samozřejmě odřeniny, ale ne na takhle viditelném místě.

          0 0
          • juli  

            Jo, to s tebou souhlasím. Kdyby byli, rozumní, tak tu opravu udělali sami a měli by spokojeného zákazníka, který by nic nepoznal, takhle jsou za blbce.

            0 0
            • jama  

              Asi takhle – zcela v klidu, zanesl bych jim to ukázat, budou nuceni přiznat barvu. Solidní prodejce nestojí o komplikace, třeba by to mohli vyřešit kulantně nějakou pozorností navíc.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.