RB Monster AM x Canyon Nerve AM x Giant Reign

63 nepřečtených
  • Oakey

    čaute lidi,

    trochu sem našetřil a zároveň vidělal, takže uvažuju při současných slevách o koupi novýho stroje.

    Rozhoduju se mezi mírně jetym RB Monster AM, individuální stavba/

    Canyon Nerve AM5, ale v outletu Canyonu sen žádný AMko nenašel :(…/

    Giant Reign 1, kterej by ale musel bejt ve slušný slevě

    Kolo chci na ježdění ostrýho XC, neboli AM s tim že na cestách plnou rychlostí přes kořeny, naplno kamenejma korytama a sem tam nějakej ten metrovej drop.

    Samozřejmě budu jezdit i do kopce, takže by to mělo umět i úměrně zdvihům šplhat a neutahat mě to po 30 km…chci to na celodenní ježdění

    K propozicim, tak mám 190cm vážim 86 kg čistá váha.

    Doteď sem jezdim hardtaila a chci jezdit i větší divočinu.

    S všim výše zmíněnym souvisí i výběr systému, kterej má každý kolo jiný – jde mi hlavně o pohodlí, tzn. citlivý odpružení, aby se zbytečně nehoupalo při šlapání vsedě (ve stoje skoro nešlapu…). Zadní stavba, aby se nekroutila ani při tvrdym zacházení a rám vydržel několik sezón s minimálníma opravama.

    Prosim poraďte, popř. navrhněte další alternativy od 40 tis. max. Jde mi čistě o vlasnosti rámů, to ostatní se dá postupem času doladit…popř. nějaký tipy na slevy těhle strojí v současný době

    díky všem

    Anketa: Jakej AM rám?

    20x
    59%
    11x
    32%
    0 0
    • Tomcat  

      Pokud máš na RB, coš je kvalitní individuální kultovní záležitost , vol RB

      0 0
      • tom_777  

        Ten Monster ale asi nebude nikde ve slevě? Někde jsem čet, že bude nová verze… lehčí snad o 400g a na normální přesmykač. To by bylo zajímavější

        0 0
        • Oakey  

          Ten sem už viděl na fotkách z RB Campu a tam obyč. trubka místo frézovanýho můstku mi tam nesedí, už to nemá ten šmrnc.

          Ale zhubnutí o 400g je hodně zajímavý, to bez komentáře.

          0 0
          • TinkTink  

            Absolutne nemohu souhlasit – to novy AM vypada fakt dobre – na fotkach z RB Campu jsem ho poradne nikde nevidel, takze zadne technicke veci bych z nich neodhadoval…ale na zivo je fakt moc pekny.

            0 0
          • Radek Broz  

            Je fakt pěknej a když se RB líbí i Tinkovi, je to už co říct:o) Jinak neměli jste vidět ani tyhle fotky, špióni :P

            0 0
          • Blind  

            kde tu fotku najdu ? chtěl bych ho vidět…

            0 0
        • Tomcat  

          No vzhledem k tomu, že se dělají na objednání a ne nasklad je velmi nepravděpodobné že by zbyl nějaký starší kus.

          0 0
          • Oakey  

            To sem se asi při psaní nepřesně vyjádřil, to RB by  bylo z druhý ruky, kde znám celou historii toho kola…jenom pro upřesnění

            0 0
            • Tomcat  

              Tak do toho bych nešel. To není DH stroj který když prdne tak zavaříš. U XC mám názor, že stárnutí rámu je znát víc, takže raději ne.

              0 0
              • tom_777  

                Já bych se bál ojetýho auta…

                „RB coš je kvalitní individuální kultovní záležitost“ musí dlouho vydržet.

                Pokud není kolo bůhví jak doničený tak rám přežije zbytek součástek skoro vždycky

                0 0
                • Tomcat  

                  RB je kvalitní, ale nikdo netuší jak ojeté to je, ani jeho majitel do toho nevidí, to bysi musel být jistý jen, že jezdil silnici. Na kole úvavové praskliny, nebo změklou stavbu vzhledem nepoznáš. A stárne každý rám.

                   

                  Mě k tomu vede to, že kola pro XC AM nemají tolik materiálu, bývají většinou nastavena tvrději takže úvava se tam musí dostavit možná dříve než u rámu na DH.

                  0 0
                  • tom_777  

                    Ty DHčka – tam toje hop nebo trop – buď dostane pecku co nepřežije, nebo bude jezdit dlouho a dlouho… Nejvíc popraskanejch rámů je k vidění na Dolekopu…

                    0 0
                    • Tomcat  

                      A kolik z toh co si viděl na dolekopu myslíš bylo nových rámů nebo používaných  nasprávný účel? D:key kids sou známí tím, že právě vozej věci po x majitelích, často už x krát svařené. Případně vybavují fourcrossové kola  vyšší vidlicemi a doužívají je na jistou variantu DH a FR. Co se pak divit že to neustojí.

                      DH kolo má výhodu ve větším množstvý materiálu a větším odpružení, tedy síly které tam působí mohou být vyšší a přesto nemají takový dopad jako menší zatížení na AM stroj.

                       

                      Jinak zastávám názor, že praská vše.

                      0 0
                      • tom_777  

                        OK ale kdyby byl rám do desítky (do 15 kdyby 08) s tlumičem tak si myslím že to může bejt dobrá volba

                        0 0
                        • Tomcat  

                          Ano dobrá volba pokud znáš majitele a jaký má jízdní styl. Od někoho to může být skoro funglovka, od jiného x Kg duralu do sběrných surovin.

                          0 0
                          • tom_777  

                            na RB stránkách je tohle:

                            MonsterAM, komplet BASE – Marzocchi 55R, FOX VanillaR, Shimano LX, Race Face Evolve DH – velikost L, barva Sid Blue. Najeto cca. 200km, plná záruka 2 roky na rám a 2 roky na komponenty. Cena 38 990Kč. 

                            to myslím ujde

                            0 0
                            • Tomcat  

                              Aha tak né normální bazar, ale testovací výstavní kus . Pokud je na  to záruka 2roky, tak směle do to, je ti přáno.

                              0 0
      • Smazaný účet  

        no ale co ta váha toho RBcka?

        navíc je to jen jednočep. Pokud chceš nejlepší systém na žehlení nerovností tak bych bral Gianta

        0 0
        • Tomcat  

          A tuhost Gianta do boku? Známý ho již „opotřeboval“ a boční tuhost nic moc.

          0 0
      • Blind  

        jj, RB je srdcovka :-)

        0 0
      • apache6000  

        kultovni :-)

        0 0
        • Black knives  

          Já to RB AM mám. Ale rovnou píšu, že jsem zvědav na nové AM. S tím přesmykem přes dvě kladky to není úplně výhra. Váha dolů, to se taky hodí. Ale já mám tolik kilo navíc, že to neřeším. Jen svému kolu říkám „můj tank“ Festovní, ale pírko není.

          0 0
          • Omen  

            moje řeč ale můj je na 14 kg tak pohoda. Ta zadní frezovaná stavba je na pohled lákavější ale to řazení někdy zlobí.A na novémmi chybí ta pořádná roura co namontovali místo blatníku :-)

            0 0
            • Oakey  

              A právě díky těmhle vychytávkám má ten rám takovej šmrnc…

              0 0
    • friblos  

      jetého MONSTRA bych se vůbec nebál přece jenom ten rám je úplně stejnej jako byl na sjezdáku, a ještě tady je fotka že fekt nepraskne

      0 0
    • bery1  

      Čau pane.Jsme v česku tak podpoř RB ne?!Múj kámoš ho má několik let a je sním spokojen.Na druhou stranu jsem teď taky chtěl koupit nový bike a to od canyonu nerve am 7.0 za 2000e což je absolutně bezkonkurenční cena a zaty peníze nenajdeš snad lepší kolo vté výbavě.A to bych ti taky schvaloval bez řečí.Mrkni se na absolutní novinku canyon strive 7.0 za dva tisíce eur nebo na strive 8.0 za dva a pul přičemž obojí jsou bezkonkurenční ceny.Jo a vzhledem k tvé váze a úvahou si trošku šíleněji zajezdit bych volil větší zdvihy a to raději těch 16cm nad každým kolem jako u strivu.Myslím že ty rámy jsou kvalitativně srovnatelné tak vyber co lahodí oku.Měj se?Bery

      0 0
      • Smazaný účet  

        Jukni se na datum a Oakemu do profiulu. Archeologu :-]

        0 0
        • bery1  

          Ajooo :-).Tak to jsem trošku zaspal :-o.

          A co teda říkáš na ten jejich nový strive od canyonu?

          0 0
          • MlokCZ  

            Na ten říkám, že je to nejhorší rám, co Canyon má v nabídce a obrovská škoda, že v kategorii 160mm nahradil Torque. Velký skok systému k horším oproti Torque. Dle informací Canyonu, co se objevila někde na německém fóru, tak byla velká poptávka po rámu v téhle kategorii, kam jde dát láhev, tak takový rám připravili.

            Kdybych vybíral kolo kategorii 160mm, tak Torque by byl jeden ze žhavých kandidátů, o Strive bych neuvažoval ani kdyby stál výrazně méně.

            0 0
            • mr.antik  

              to fakt kvůli lahvi odstřihli torque?

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak oni Torque zcela neodstřihli. Pořád mají více modelů Torque se 180mm zdvihu a FRX s 200mm. Ve 160mm byly i dříve jen dvě varianty Torque ES a ty bohužel už nejsou.

                0 0
            • Strejda Jejda  

              A co rikas na ten letosni Nerve AM 7.0? Co ten tlumic Fox Float RP2 Boost Valve XXV? Loni jsi ten Boost Valve nedoporucoval. Jak si myslis, ze to vypada letos? Co vidle? A zbytek komponent? Pripadne uz jsi to nejak testoval? Hodne se mi tohle libi a rad bych jej poridil. Nebo jit do 8.0, kde je RP23 a Talas RLC? Diky moc za reakci.

              0 0
              • MlokCZ  

                O Boost valve je tu i přímo mnou založené vlákno a pak se to řešilo v dalších několika.

                Jen stručně. Pokud se nechá tlumič s BV přenastavit na vhodné hodnoty (nebo už je má od začátku, nevím z hlavy, jak je nastavený tlumič s BV na Canyonech), tak to celkem půjde.

                Velká komora je pro ten rám určitě dobře.

                Letošní AMko jsem nejel (a 2011 je přepracované jen v detailech, chodem bude to samé). Nemám důvod a potřebu takový rám testovat, preferuju jiné typy přepákování. A teď už sem tam otestuji jen něco, co by z mojeho pohledu mohlo být opravdu zajímavé.

                Tohle nemám rád kvůli průběhu, i když už je méně progresivní než starší modely, takže to s velkou komorou už celkem jde.

                Připlácet za RP23 oproti RP2 podle mě nemá smysl. U vidlice, pokud neplánuješ ji nechat upravit, tam bych naopak za RLC připlácel.

                Pokud ale nevíš, co přesně u odpružení chceš, tak je Canyon za dané prachy určitě dobré kolo pro začátek. U jiných rámu, když už někdo přesně ví co chce bude většinou znatelně vyšší cena.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Z Canyonů považuju za opravdu vynikající rámy pouze Lux MR a Torque.

                  AM a XC za ty prachy samozřejmě špatná koupě není, ale rozhodně je už neřadím v dané kategorii k tomu nejlepšímu na trhu.

                  0 0
                  • Strejda Jejda  

                    Diky za shrnuti, na ten boost valve se tu mrknu. Mas pravdu, ze vazne jeste presne nevim co hledam. Musim to odzkouset. Za tu cenu jsem proste nic lepsiho nenasel. Nebo bys mel jiny tip na nejake dobre AM kolem tech 2000e?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Při těch slevách co teď mají na Cuby na CRC bych neváhal a vzal Stereo ve variantě The One:

                      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

                      Akorát ta high volume komora je tam naprd, takže tu bude chtít ještě vyměnit za standardní a případně bych klidně nechal i současně upravit nastavení BV.

                      0 0
                      • Strejda Jejda  

                        Tak to je pekna cena za tohle stereo. O tu vymenu bych mohl zadat primo prodejce? Na kolik by to vyslo cca? Nebo bych to resil az doma? Diky

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          U prodejce asi spíš ne. Výměnu komory lze provést kdykoliv později a šel bych určitě touhle cestou. Není úplně vyloučené, že by to sedělo i s tou high volume (na hodně málo agresivní jízdu bez jakýchkoliv větších skoků si dovedu představit, že by to bylo s tou high volume komorou lepší).

                          Komora stojí kolem 2–2,5tis., nevím přesně (brzo budu snad už vědět přesně až mi dorazí tlumič zpět). Mám zrovna tlumič ze Sterea na výměně komory v Bikelive. Trošku se to protáhlo na delší dobu (dával jsem ho tam už v srpnu), protože u Švece doteď samotné standardní komory nebyly k mání (a v Bikelive mi komoru vymění, ale musí ji taky někde vzít).

                          Já na to nespěchal, mám tam jiný tlumič upravený z TF tuned, takže mám jeden tlumič navíc.

                          Budu ten z letošního Sterea s BV a vyměněnou komorou testovat na starším Stereu. Pak se rozhodnu, co s ním provedu.

                          Nebo lze jít jen cestou vložení silikonového bloku (nebo co se tam přesně vkládá) do high volume komory. Tím se také dosáhne zmenšení komory a zvýšení progresivity tlumiče a bude to levnější než výměna komora.

                          Tohla v Bikelive taky dělají, na přesnou cenu se zeptej u nich.

                          A případně kdyby nesedělo nastavení tlumiče, tak současně při výměně komory (nebo vkládání toho bloku) je možné v Bikelive nechat ten tlumič přenastavit (třeba velocity tune nastavit na Low, dodávané to je s nastavením medium nebo ještě nechat i snížit o něco tlak BV).

                          0 0
                  • K2  

                    Co si myslíš o Ghost AMR Plus?

                    Měl jsem ho krátce půjčené a přišlo mi, že hodně dobře jede (líp než Canyon) a slušně žehlí…

                    http://www.ghost-bikes.cz/…us-7500–2010

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      O trošku méně progresivní stavba než Canyon. Asi nejlépe přepákované co tento typ systému dovoluje.

                      Bral bych ho raději než Canyona.

                      0 0
                      • K2  

                        Osobně jsem si myslel, že umístění tlumiče (za sedlovou trubkou nebo pod horní rámovou trubkou …u FSR) je jen otázkou designu a že funkci ovlivňuje poměr jednotlivých ramen a délka vahadla

                        Myslel jsem si, že např menší progresivity lze dosáhnout úpravou vahadla (např prodloužením zadní části a zvýšením pákového poměru vůči tlumiči…)

                        Nebo se mýlím?

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Nemýlíš. Ale pro každý typ přepákování jsou tu určité limity rozsahu nastavení průběhu.

                          A pokud je to stavba typu Canyonu AM nebo toho Ghostu, tak ten průběh je progresivní více (může být opravdu hodně, tímto směrem je rozsah velký) či méně vždy a ovlivní ho především ten úhel vahadla a zadní stavby.

                          Poměry ramen a umístění čepu otáčení vahadla sice by teoreticky mohly ovlivnit průběh také libovolně, ale některé typy průběhu tak zkonstruovat nelze, protože to začne pak narážet na další omezení, např. na to, že by během zdvihu došlo ke kontaktu tlumiče se sedlovou trubkou nebo by se tam na výšku ten tlumič pro menší velikost rámu nevešel nebo by nevyšel správný průměrný poměr přepákování jaký je třeba pro daný zdvih.

                          Omezení je větší množství a proto ne pro každý typ zadní stavby lze dosáhnout libovolného průběhu, i když je to přepákovaný systém (ať už jednočep nebo čtyřčep).

                          A i když by se při některém umístění čepů podařilo udělat fungující stavbu s málo progresivním nebo degresivním průběhem, tak tvar křivky průběhu může vyjít divný a nebude to chodit dobře.

                          Vodorovně umístěný tlumič typu Cube AMS zase mívá omezení spíše opačné, špatně se tam konstruuje hodně progresivní průběh.

                          A pak jsou některé typy přepákování, které umožňují sestrojit průběh téměř jakýkoliv. Bývají to přepákování, kde je větší množství malých vzdáleností. Tím myslím např. některé vpp nebo třeba specifická stavba jako Cube Stereo.

                          U těchto staveb stačí posun čepu o pár mm a změní to velmi průběh. A těch pár mm tam skoro vždy posunout lze aniž by se narazilo na nějaké další konstrukční omezení.

                          A jak uvádíš ten příklad jen prodloužení vahadla. Tak takto jednoduché to není. To pouze zvětší přepákovací poměr v celém rozsahu zdvihu, ale pořád zůstává podobný průběh.

                          A to vůbec nepočítám zatím s problémy s pevností. To bude omezovat také, pro některé přepákování budou síly působit nevhodným směrem a některé prvky budou příliš namáhané. Tady si ale netroufám jen tak dle modelu odhadovat. Na to ale při konstrukci mají další SW, kde tohle také nesimulují.

                          0 0
                          • K2  

                            Člověk se furt učí (není nad testovací jízdy) Mě na mém prvním fulu štvala více geometrie než vysloveně chod zadní stavby (Měl jsem jednočep K2 s pružinovým tlumičem)

                            Geometrii má současný Canyon znatelně lepší (K2-ka na mě byla krátká)

                            Dodatečně jsem za dobrý peníz přikoupil starší rám Ghost AMR (starší ročník, kde inzerovali ještě zdvih 130) Na něm pak poskládal druhé kolo do Beskyd. Z toho mám pocit, že jede možná líp než Canyon a připadá mi stejně pohodlný (i když má menší zdvih) – a to mám na něm těžká kola. Tlumič Fox ale půjde na úpravu – má kompresi na min a mám pocit, že ať foukám, co foukám, tak mám pořád velký SAG…

                            0 0
            • Bish0p  

              Ale né! Takovou dobu vybírám AM/enduro kolo, strive je žhavej kandidat. Blbý je, že se to neda nikde vyzkoušet. Navíc se mi tak moc líbi. Teda Torque líbí ještě víc ale to už je moc velká mrcha.

              Proč myslíš že je Strive tak špatnej?

              0 0
              • PatrikL  

                konkurencia strive s klasickým 4-čapom a podobným systémom predaja je http://www.roseversand.de/…-jimbo-2011/ :)

                0 0
                • Bish0p  

                  Hmm, třeba ten Jimbo2 se mi docela zamlouva equip/cena. No, mohl by bejt lacinejši. Ale ten dizajn.. no nic pro mě. Ja radši něco jako je ten strive, nomad nebo blur2(toho bych si nechal líbit ale ta cena) nebo Force. Jo, asi nakonec zkončim u Force. Prej je dost pevnej tak si zaslouži drsnějši zachazeni, to bych mu mohl poskytnout. Jen mě jebe jak porád čtu „chválu“ na ten plovoucí střed. Zkoušel jsem to a přišel mi vklídku. A že se zanašej čepy mi neva, stejně se v kole rád šťourám. Tak jsem si to pěkně shrnul a asi se rozhodl.

                  Jen by mě zajímalo proč Mlok haní toho Strivea..?

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Protože Torque je výborně fungující 4-čep. Tím myslím v rámci všech možných čtyřčepů to je špička. Řadím ho k jednomu z nejlepších rámů, co jsem zkusil.

                    Strive jsem nejel a ani se nechystám. Je to obyč jednočep. Tím obyč myslím, že na jednočep nevyniká ničím zajímavým (třeba průběhem). Aspoň model Strive v Linkage je k mání.

                    Samozřejmě i Strive nějak fungovat bude, nečekám, že by to byl nějaký vyloženě propadák. Ovšem oproti parádním Torque je to velký krok zpět.

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    A jestli uvažuješ o Bluru2 nebo Nomadu, tak to na Strive ani nekoukej. Blur a Nomad patří také k tomu opravdu podařenému na trhu.

                    0 0
                    • Bish0p  

                      Aha, mno já se v těch systémech moc nevyznám. Já když se podívám na Torque, tak vidim 4 čepy ( a taky super krásnej rám :D ) a mam jasno. Pak se podivám na Strive a vidim taky 4 čepy jen trochu jinak postavený.

                      Pak se podivám na IQ a je my jasný že je to jednočep, ikdyž tam vidim 2 (

                      0 0
                    • Bish0p  

                      Nomada a Blura jsem nejel. Neni kde. V jenom obchodě jsem se ptal a pučej mi to před krám si zaskákat z obrubniku. Vtipálci. Zato jsem jel Fritzze, dobrý poježdění. Neni to nýhodou taky jednočep? Přijde mi to dost podobný tomu Striveu.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Ne, není. Fritzz nemá se Strivem naprosto nic společného. Dokonce bych řekl, že dva odlišnější systémy bys hledal velmi obtížně.

                        Nejen, že je Fritzz čtyřčep, navíc ještě s plovoucím uložením tlumiče (tlumič je stlačován z obou stran (běžně většinou jeden konec tlumiče je uchycený na nepohyblivou část rámu) a velmi specifickým průběhem (Strive má průběh jako spousta jiných rámů a naprosto odlišný od Fritzze).

                        Prostě stejného tam vlastnostmi není naprosto nic.

                        Jediné, co mají podobného je tvar vahadla (proto se ti zdají podobné), což ale nemá samo o sobě žádný funční význam.

                        U Strive to přepákování přes takové vahadlo nemá v podstatě žádný smysl (tedy pouze tím udělali místo na láhev). Kdyby nechtěli vytvářet to místo na láhev, tak mohli nechat přepákování ve stylu Torque (to by ale nestačilo k tomu, aby to bylo jako Torque, ještě je tam ten jinak umístěný čep u náboje, který ze Strive dělá jednočep).

                        U Fritzze je to vahadlo použité pro celý ten specifický systém přepákování (tam by to bez toho tvaru vahadla nešlo, aby to zachovalo svoje vlastnosti) a jeho specifické vlastnosti (jiné rámy s průběhem a chováním jako má Fritzz na trhu v podstatě nejsou).

                        0 0
                        • Bish0p  

                          Tak jsem si pořádně prohlédl detailni fotky Fritzze a už vim co mysllíš. Plovoucí tlumič, něco jako ma Remedy. Nechápu sice jak ale je mi jasný, že to nějakým způsobem musí měnit průběh té stavby.

                          Taky jsem se víc podíval na rozdíl mezi Strive a Torque. Jen bych si chtěl ujasnit, jestli jsem to dobře pochopil. Strive má náboj na spodní vzpěře tím pádem se musí pohybovat po kružnici. Zatímco Torque má náboj na horní vzpěře, náboj se tedy zřejmě pohybuje po elipse nebo jiné křivce.

                          Takle jsem to tedy pochopil tak doufám že správně.

                          0 0
    • Duon  

      rb nie,Ja osobne by som si to nekúpil

      0 0
    • luv  

      Čau, trošku se tady vetřu.

      Mohli by jste mi někdo něco říct o tomhle rámu: http://www.bike-discount.de/…x-rp-23.html?…

      Chtěl bych si postavit kolo v podstatě ze stejným zaměřením jako Oakey, něco do hor, možná bych ten metrovej drop objel :-)

      Bude to můj první vysoko zdvihej full, tak v tom trošku tápu.

      U té geometrie mě trošku zaráží hlavový úhel 66,6 stupňů, dá se s tím slušně jezdit do kopce? A co by s tím udělala vidle 150mm?

      Díky

      0 0
      • ice  

        do kopce no problem se zaplym propedalem, je to nejklasictejsi 4cep. metrovej drop netreba objizdet. tohle ho zkousne jak nic

        0 0
        • Bysto  

          z toho čo som sa tu dočítal sa mi zdá C Torque ako super bike, len čo by som chcel vedieť, ako sa s tým šlape do koopcca, keďže 16 kg už nie je tak málo, aj keď na tie zdvihy to nie je moc málo, aj keď je to len hudba budúcnosti, ale rád by som v lete presedlal na niečo vyššie ako mám teraz, len sa dosť bojím, že kým došetrím v lete, tak budú dodacie doby nehorázne dlhé, už teraž sú to dva mesiace,

          kedy vlastne canyon uvádza kolekcie na nový rok ?

          0 0
          • Normik  

            Do kopce to jede jakž takž. Mě s ním bavily technické výjezdy – šutry, kořeny, protože ta zadní stavba chodí opravdu parádně. Výjezd prudkého kopce (asfaltu) je hnus, tam to potom záleží hodně na gumách…

            0 0
            • Bysto  

              my aj tak keď chodíme na bike, tak zväčša do 20 km, po asfalte nebehame ;), hlavne nam ide o to, dostat sa hore, aby sme sa mohli vyblbnut dole a na to je 150mm zdvihu veru malo, preto sa obhliadam po niecom tazkotonaznejsom, aby som nebol limitovany smerom dole, a hore sa da prinajhorsom aj tlacit :)

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak při 20km není třeba vůbec řešit jak to jede. Torque jede přitom ale velmi slušně, kamarád s tím dává i trasy kolem 100km s převýšením 2500m, když někteří z party jedou HT.

                A přitom postupně přešel od HT přes Canyona ES (předchůdce AM modelu) na Torque a nevšim jsem si, že by nějak znatelněji zpomalil.

                0 0
      • mr.antik  

        ten úhel je asi nějaká chybka, když nepíšou pro jakou vejšku vidlice to je, tak to stejně nic neřiká

        0 0
    • madcat  

      Vetřu se tu s dotazem na model Strive, o kterým tu několikrát šla řeč, i když ne zrovna v pozitivním duchu: jel na tom rámu už někdo? Případně jakej je pro tento rám nejvhodnější tlumič? Totiž mám možnost tento rám ve vyhovující velikosti i stavu pořídit, ovšem bez tlumiče, tak rozmýšlím… že bych Coilera viz profil už nechal minulosti a za použití stávajících použitelných, případně i nových dílů postavil nějaký trochu jezdivější a lehčí enduro (než je ten Coiler myšleno).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.