• MTB-bikerka

    Chtěla bych poprosit o radu. Všimla jsem si, že na plášti mám jedno takové defektní místo – asi tak cca 0, 5–1 cm prasklina, duše je v tom místě nepatrně vyboulená, hrozí teda, že dojde celkem snadno k jejímu proražení.

    Dá se taková věc odstranit třeba tak, že bych to místo zevnitř podlepila obyčejnou záplatou na opravy duší nebo radši podlepit kusem staré duše? Co byste mi poradili?

    Jsou to kevlarové pláště Bontrager na mtb 26, byly velmi drahé, doporučeny servismanem a pořízeny z důvodu menší váhy a vyšší rychlosti při přejezdech na asfaltu…, po 3000 km tyto popsané defekty, v poslední době velmi časté píchnutí duše na zadním kole, něco asi dělám špatně, snad to není přílišným nahuštěním kola…

    0 0
    • Kamikaze 591  

      Jestli je v poslední době velmi časté píchání, tak už plášť bude možná sjetý. Případně steřelý, podle toho jak je starý.

      Jestli je to místo jen 5mm, tak bych to podlepil nějakou silnější páskou. Ale jak jsem psal výš, jestli už je plᚍ steřelý a pícháš často, tak koupit nový.

      0 0
    • couffy  

      Po 3000km už bude mít asi nejlepší za sebou,řešil bych to novým.

      0 0
    • ulipik  

      Má svoje za sebou. Alw nejspíš se to dá zašít, podlepit záplatou na duše a ještěpodlepit kobercovkou , nebo takovou tou stříbrnou lepenkou. Ale po třech t. km má rozhodně nárok na výměnu.

      0 0
    • Rychlej turista  

      Tento mi vydrží kolem 9 000 km a prakticky bez defektu.

      0 0
      • Rubi  

        RK 9K km? :D jeho dobre vlastnosti se vsak ztrati ani ne po 1K, ale jako jezditelny je

        0 0
        • nox159  

          dobre vlastnosti? :D

          0 0
          • Rychlej turista  

            Že na nějakém plášti nedokáže někdo jezdit, nesvědčí ani tak o plášti, jako o jezdci a jeho technice :-)

            0 0
          • ulipik  

            podle toho co jezdíš, pokud s ním vlítneš do bahna, tak ustřeluje jako blázen. Jezdím ten samý RK a to bahno neni tak často, tudíž to beru jako zajímavý zpestření. Ale taky jsem ho z boku říznul, sešil , podlepil a jezdím na něm dál už 2 měsíce.

            0 0
    • Neunzikger  

      Na záplatu pláště není vhodný elastický materiál jako duše a záplaty na ní, protože po nafouknutí se defekt šklebí a záplata s duší vybouluje. Vhodnější je materiál ohebný bez roztažnosti – např. bočnice starého pláště či pevná látka. Textil ze smirkového plátna (vydrolit z něj kamínky i tmel) – to jsem k dispozici měl a osvědčilo se mi to. Možná by byla stačila pevná riflovina. Lepit cheoprénem.

      Ad píchání. Prohlédni a prohmatej pečlivě plášť, jestli v něm nemáš vražený ostrý předmět způsobující opakované defekty. Může to být kamínek menší než 1 mm, střípek, hrot trnu z maliníku…Proh­lédni ráfek pod páskou, jestli se od nezačištěných vrtaných děr neodlamují ostré okraje.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.