• Pedro404

    Koukám tu na tenhle inzerát a celkem mě to láká, protože sem USD chtěl vždycky zkusit, ale podle Googlu to vypadá, že ta vidle je ročník tak 2005, a já vůbec nejsem schopnej odhadnout její reálnou hodnotu, protože v tý době sem ani netušil, že budu někdy jezdit na kole.

    Máte někdo zkušenosti s těmahle kouskama? Má to hodnotu těch šesti tisíc? Je vůbec možný, že to dneska ještě bude funkční? Dá se to vyservisovat doma? Kde bych sehnal gufera?

    Dík:)

    0 0
    • Pedro404  

      Jo, a ty nohy – sou fakt z karbonu, nebo je to jenom pseudokarbon povrchovka?

      0 0
    • kesu  

      Ahoj,

      mno, pokud ji chceš tak ji ber:-)

      nicméně, pokud se nepletu tak tahle verze je docela težká, tuším, že má kolem 3,6kg. Nohy jsou fakt karbon, ale bude se to dost kroutit. Kroutí se i poslední model a ten má 36nohy a oproti 36nohám carbonovejm je o dost tužší. Todle bude podle mýho jako 32mm klasická XC vidle bez pevný osy, možná ani to ne.

      Pokud chceš Dorado, doporučuju sehnat poslední model, čas od času někde vyplave docela slušně.

      0 0
      • Pedro404  

        3,6 kg? Tak to je dost přes čáru:)

        Poslední model je od kterýho ročníku?

        0 0
        • kali222  

          se vyrabi furt dal. :D prekvapenej, co? :D i nova se da slozit na 180mm. :)

          0 0
          • Pedro404  

            Já vim že se vyrábí furt dál, ale předpokládám, že „poslední model“, kterej se teď prodává, je nezměněnej už víc let, tak chci vědět kolik.

            0 0
            • JMT  

              Ten to se dela ted prisel z velkou slavou nekdy kolem 2010 mam pocit. Tohle je uplne jina vidlice.

              Rozumny to neni :-)

              Ale jesli ti to udela radost :-)

              0 0
              • Pedro404  

                Kdybych ji mermomocí chtěl, tak se tu neptám na názory:) Kupovat jí už nehodlám minimálně kvůli tý váze.

                0 0
                • kubad  

                  to záleží především na počtu km, jak jí nakládal a jak je servisovaná

                  takže od stavu nové – po šrot bez informací se můžeš jen domnívat

                  0 0
                  • Pedro404  

                    Já tu otázku z příspěvku vyeditoval, prže mi hned po postování došlo, že je úplně debilní, protože je to přesně tak jak řikáš:)

                    0 0
                    • kesu  

                      sežeň si novou, čas od času vyplave levně. Já mám svojí dva roky, napoprvé vytekl olej vadným guferem hned před barákem. Gufero jsem vyměnil a s jednou výměnou oleje jsem na ní nešáhl dva roky (cca 60 dní v parku). Pak jsem to dal do servisu a anabáze se opakovala, tentokráte s opačně daným guferem (..). jinej servis než doma už neuvidí…

                      Jinak spokojenost, koupil bych ji bez váhání znova. Oproti boxxeru je rozhodně měkčí do krutu, chodí ale lépe.

                      0 0
        • kesu  

          Od roku 2009 se vyrábí DORADO MRD. To mělo 36mm vnější carbonový nohy a vážilo kolem 2,9kg reálně. Mělo velkoobjemovou vzduchovou komoru a klasický tlumení TPC plus.

          Dorado PRO představili v půlce roku 2010, sehnat se dala od roku 2011. Reálně váží 2,95kg a vnitřnosti má shodný s MRD akorát není karbonová. Díky tomu je taky tužší. Postupně přestali karbonovou verzi vyrábět.

          Od loňska navíc existuje levnější verze Dorado EXPERT, vnitřnosti stejný ale je cca o 130g těžší.

          To který jsi sem dal je pružinový a dost těžký, navíc má pouze 32mm nohy. Co se týká tuhosti tak je na tom i to poslední docela bídně (velmi podobně jako DVO, akorát KOWA či jak se to jmenovalo byl tuhý USD). Jinak nevím jak je na tom starý DORADO s dílama, nový se servisovat dá v pohodě na koleni (to taky doporučuju, jelikož tam se nachází jedinej dobrej servis Dorada v ČR) :)

          0 0
          • Pedro404  

            Tu tuhost DVO máš nějak ověřenou? Ten jejich karbonovej můstek by to snad trochu vyztužit měl..?

            0 0
            • kesu  

              v ruce na eurobiku, díky tomu torsion archu je to trochu lepší, ale fakt málo. Rozhodně to není jako 40tka nebo Boxxer. To DVO mi přišlo ale tupější (bylo na nějakým testovacím kole), asi jako nenamazanej boxxer, dorado je rozhodně citlivější. Ale nechci soudit chod, nemusela bejt zajetá, oservisovaná atd. Nicméně tuhost je daná.

              0 0
          • Nimrod  

            ty jsi měl v ruce kowu gism?!

            0 0
            • kesu  

              Ahoj,

              hele myslím, že to byl model GF nebo takhle nějak. Měla na korunkách 3 šrouby nad sebou. G.I.S.M měl tuším jen dva. Ale v ruce znamená fakt v ruce, na kolo jsem si sedl na eurobiku na asfaltu a už je to nějakej pátek..

              0 0
              • Nimrod  

                jo, gism má už tohodle nástupce, ale pro mě to bude asi vždycky gism :-) no je to taková moje srdcovku spolu s avalanche a risse the champ, která mi utekla o fous, prodával ji někdo ze severu čech, ale s tím dotyčným nebyla bohužel vůbec domluva :-(

                0 0
                • kesu  

                  Co bylo avalanche?

                  jinak tyhle usd vidlice jsou klasika a je nutný koupit alespoň Dorado, protože potkávat akorát Boxxery aF40 je dost nuda..

                  0 0
                  • Nimrod  

                    avalanche

                    tak tak :-) ono se stačí kouknout na sérii down a člověk alespoň jednu usd musí chtít :-) jen je škoda, že skončily jednokorunkový. vezl jsem se jen na shiverovi sc a byl fakt vybornej. momentálně dělá vlastně asi jen x fusion teď tu novou na 27,5"…

                    0 0
                    • Pedro404  

                      AM vidle od DVO bude možná USD.

                      0 0
                    • kesu  

                      shivera SC jsem taky zkusil a kupodivu to i po těch letech fungovalo docela slušně. Čas od času koukám na ebay po doradu SC ale je jich hrozně málo. Popřípadě po Marzocchi RAC, ale tu jsem ani neviděl naživo…

                      Ono se to ke konstrukci USD otočí, z logiky věci musí na DH fungovat USD vidle líp. Jenom až pustí trošku chlup na obdobu válečkových drah. Protože dokud se nohy budou otáčet v pouzdrech tak to prostě bude měkký:(

                      0 0
                      • Nimrod  

                        hranaté nohy by to chtělo, to je fakt…

                        0 0
                        • kesu  

                          docela by mě zajímalo jak to má ten X-fusion, tam snad říkali, že se nohy neotáčí..

                          0 0
                          • Nimrod  

                            tak to ti nepovím. mě přestal zajímat v ten moment, kdy jsem zjistil, že nebude na 26"

                            0 0
                            • Pedro404  

                              „Wheel Size: 27.5 inch or 29 inch (will take a 26 inch wheel)“

                              Neni problém, ne?

                              0 0
                              • Nimrod  

                                je, ten palec a 1/2 navíc si nemůžu se svym rámem dovolit, už takhle bych ji musel sniživat, kdybych po ní fakt moc toužil…

                                0 0
                            • goofy  

                              Ja jsem zjistil, ze to je v podstate jedno a mirne vyssi vidle by mi asi i vyhovovala. Hlavne ze ma klasickou 20mm osu :-)

                              Ja se o to prestal zajimat, kdyz sdelili, ze urcite nebude z nejlevnejsich :-D

                              0 0
                          • Pedro404  

                            http://www.pinkbike.com/…h-video.html

                            Zhruba 2:33. Válečky v prohlubních ve vnitřních nohou, který jezděj v drahách vnějších nohou. Pokud to chápu správně.

                            0 0
                            • goofy  

                              Taky to tak chapu. Proto jsou stiraky ve spesl pouzdrech aby tam ty nohy vubec sly dat. Muze to mit hodne fajnovy chod, pokud tim poresili tu tuhost

                              0 0
                            • Nimrod  

                              vypadá to pěkně

                              0 0
                            • kesu  

                              jo takhle, dobrej nápad! Docela by se mi líbila, ale ta cena:/

                              0 0
                              • Pedro404  

                                Sem myslel že ty pudeš ten poslední, komu bude připadat moc vysoká:)

                                0 0
                        • Dejv94  

                          Proč neudělat něco jako Lefty akorát s oběma nohama. Hranatý nohy a jehličková ložiska, USD.

                          0 0
                          • Pedro404  

                            Prže Cannondale na to má patent. Zajímalo by mě, jestli se o něj nechtěj vůbec dělit, nebo maj tak vysokou cenu, že to od nich nechce nikdo licencovat.

                            0 0
                            • Tomínos  

                              Tak hlavně si myslím, že by ta vidle musela být dvoukorunka, protože ty lineární ložiska potřebují víc místa. Teď nevím, jestli se nepletu ale lefty dávala max 140 a teď se dostali na 160?

                              0 0
                              • kubad  

                                jj 2 korunka, už to bude těžké a drahé, sladit to aby obě nohy chodily souběžně (hladký chod) asi taky nebude jednoduché – myslím v seriové výrobě

                                0 0
                          • Vilém  

                            Cannon to delal.

                            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.