konkrétní přestavba na hydru z veček

43 nepřečtených
  • DieS

    Zdravím,

    koupil jsem si kolo v březnu, ale nějak mě stále tlačí, že nemám hydry.Kolo mám Scott Aspect 30 2010.

    Pro lepší radu vypíšu některé komponenty, které mám na kole

    Vidlice Suntour XCR LO 100mm

    Tlumič ne

    Hlavové složení Ritchey Logic int.

    Přehazovačka Shimano Deore RD-M592

    Přesmykač Shimano Deore FC-M590

    Řazení Shimano Deore SL-M590

    Brzdové páky

    Scott Comp

    Brzdy Scott Comp

    Nába př. Formula FM-21

    Nába zad. Shimano FH-RM60–8

    Ráfky Alex ACE 24 černé

    Kamarád má na svém scottu SHIMANO DEORE BR-M445 a myslím si, že jsou dostatečné. Tak o pravě o nich přemýšlím. Jedná se mi o to co vše budu muset vyměnit upravit na tu přestavbu. Třeba mi moc není jasné jak tam drží ten kotouč, není třeba vyměnit náboje? Samotná příprava na brzdové třmeny tam je.

    Diky

    0 0
    • Smazaný účet  

      Ty brzdy by mely byt vcajku. Pro prestavbu budes potrebovat se zbavit starych brzd:), na kola prijdou nove naboje(+prachy za prepleteni), dale potrebujes kotouce, adaptery na prichyceni brzdoveho trmenu k ramu a vidlici.

      Pak jeste nejake drobnosti na prichyceni hadicky k ramu a mas to vsechno:)

      0 0
    • siafu  

      potřebuješ kotoučové brzdy (to je jasný xD) a jestli náboje nemají příruby na kotouč nebo nemáš centrlock náby (podle obrázků přes google nemají), tak nový kola – Mavic Crossride / Fulcrum Red Metal 5

      Nové náby + práce za přepletení se v této cenové kategorii moc nevyplatí

      0 0
    • scalar  

      Řešil bych to jinými véčkovými brzdami, ty Scott stojí za houby. Za pár stovek koupíš čelisti Avid SD-3, páky Avid FR-5 a případně nějaké lepší brzdové špalíky. Práce na pár minut, rozdíl výrazný.

      0 0
      • DieS  

        Jsem spokojen s výkonem svých brzd. Jde mi jen spíše o vzhledové a trendové věci. Ale jak koukám jak je to složité a asi se nevejdu do 3000. Nechápu proč měnit ty ráfky

        0 0
        • Smazaný účet  

          Protoze vyjde lacneji koupit nove kola v eshopu, nez vzit stare kola nejakm do servisu, koupit predrazene naboje nevalne kvality a nechat si preplest kola…

          0 0
        • scalar  

          Tak si vystříhni kotouče z krabice od bot, polep si je alobalem a nalep na stávající náboje, budeš trendy.

          0 0
        • siafu  

          tak ráfky nutně měnit nemusíš… set nábojů cca 1000 Kč + nový výplet + práce za přepletení tak 500 Kč (?) a další otázkou je potom kvalita samotných náb, hlavně zadní

          0 0
        • felix.org  

          Jestli ti jde o design a trend, tak si kup jiný kolo ;-)

          0 0
    • DieS  

      MŮJ KONEČNÝ VERDIKT JE JASNÝ ))

      Místo investic do zbytečných věcí :D můžu radeji šetřít a za dva roky koupit jinou mašinu. Nechám tam ty véčka a spíš budu investovat do výletů na kole ))) I tak jsem teď kupoval výbavu jako dres bundu apod : D to byl záhul.

      Dík všem za rady

      0 0
      • felix.org  

        Rozumnej nápad :-)

        0 0
        • siafu  

          časem můžeš zkusit lepší špalky – dobrý zkušenosti jsou s Koolstopy

          0 0
          • DieS  

            Ty barevné vypadají coool :D nové špalky? Mysliš že se to hned tak ojede?

            0 0
            • siafu  

              pokud jezdíš na suchu a v blatě moc ne, tak je životnost v pohodě

              0 0
            • siafu  

              jinak se obecně vyplatí s výměnnou botkou – tento typ, pak stačí měnit jen gumičky, u levnější kol často výměnná botka chybí, pak musíš měnit celek

              0 0
            • Vilém  

              Hlavne originalni spalky byvaji casto velmi tvrde, nachylne k zachytavani ruznych kaminku ap. a rafky jdou potom rychle do kopru. Mekci typu Koolstop ap. jsou mnohem setrnejsi k rafku a hlavne mnohem lip brzdi. Vydrz je taky podstatne delsi nez originaly.

              0 0
      • Smazaný účet  

        a prilba ma byt stazena do cela;)

        0 0
      • scret  

        doporucil bych koupe novych brzd.spalku (nejlepe Koolstop) a mas vyreseno… zvysi se brzd.vykon a zaroven te to nebude stat moc penez…

        0 0
        • pepek  

          Už podle fotky je jasné, že je třeba zvýšit ten cool faktor. O brždění až tak ani nejde.

          0 0
    • Smazaný účet  

      tak jo, priznejte se, kdo si dela prdel?:)

      0 0
      • Nimrod  

        úplně jsem si vzpomněl na jistého hokejistu, který tu otravoval s dominatorem… nemůžu uvěřit, že člověk ve 24 něco takového fakt mohl myslet vážně

        0 0
      • felix.org  

        Už jenom ten nick :-)

        0 0
      • DieS  

        ??? )))

        0 0
    • unavix  

      Sorry že se tu přiživím,ale nechci zakládat nový vákno.

      Jdou dát hydry na rám kterej nemá návarky?Existuje nějaký adaptér či tak něco aby se dala vzadu ta brzda namontovat?

      Zasahování do rámu a vaření návarků nepadá v úvahu.

      Jedná se o rám JINER dural 7020.

      0 0
      • Toutou  

        TO ?

        0 0
      • kubad  

        jde, ale je to nesmysl

        0 0
        • unavix  

          Nechci to udělat,dat na kolo kotouče.Jen mě to prostě zajímalo.Pro mé ježdění a mou lenost ohledně údržby sou vecka dostacujici.

          Jinak díky za info a za odkaz.

          0 0
    • nox159  

      :D cool faktor :D

      0 0
    • BigKarel2  

      Udělej to takhle, vem komplet starý kola, brzdový páky a čelisti, dá so to prodat za víc než bys čekal…brzdy bych vzal aspoň Deore, nebo Elixir 5…daj se sehnat nový i pod 2500…pak potřebuješ adaptéry na uchycení, 1 cca 150 a kotouče oba 2 cca 500–1000…a kola bych treba zaptet…SLX naby koupis obe za 750cca na CW a nejaký ráfky jeden tak -+300 zaptetení obou obyc dratama a niplema i s praci se da sehnat i okolo 500… a pokuď umíš dobře schánět po bazarech, aukcích tak se dá hoodně ušetřit na bazarovejch díle, ale musej bejt v dobrym stavu…takže tak…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.