• zdenny

    Zdravím, dlouho to tu nebylo, ale zajímá mě váš názor konkrétně na toto: skládám holce kolo, má cenu pro ni investovat do kotoučovek? jezdí asfalt, lesní cesty 50/50, žádný prďácký sjezdy, z kopců spíš pomaleji, nemá to užívání si v povaze, tak to moc nepouští, mám doma nějaký novatec náboje na průmyslech pro 36 děr, tak bych k tomu jen koupil remerx eagle ráfky a nechal zaplýst, v brzdy mám doma deore, špalky bbb nový, nebo našetřit (jsem student, ona taky) a koupit red metal 5 kola, xt kotouče a hydry deore br-m595, ta investice je už dost rozdíl, tak se ptám zkušenějších, zda to má pro holku, která sice jezdí dost(ale žádný závody, tak dost zase ne:), ale při váze 60kg smysl…

    Ostatní komponenty: rám maxbike 71MB, kliky slx, vidlice bude epicon 2010 lod neupravovaná(spíš doma v dílně), přehazka alivio, přesmyk xt, řazení alivio, představec a řidítka bbb, spd budou od shimana 540 určitě, podle peněz buď karbon nebo truvativ sedlovka, sedlo si koupí sama, pláště buď racing ralph nebo race king protection kevlar dušové. Díky za názory

    0 0
    • maajkee  

      Hydry jsou prostě komfortnější a to je myslím pro holku docela důležitý. Alespoň moje manželka má obyč Deore brzdy a je nadšená i když předtím tvrdila že jí bohatě stačej Véčka :)

      Jinak 36 drátů pro 60kg holku je podle mě dost zbytečný. Pro holku bych koupil klidně Cridy 2011 ty se dají sehnat za 3 tisíce nový.

      0 0
    • Joseph de Sax  

      klidně ji dej bezdrzďáky…

      0 0
    • jIrI___  

      Holce jezdící po asfaltu a lesních cestách imho stačí véčka.

      0 0
    • Lenka.05  

      Hlasuju pro hydry.

      0 0
      • maajkee  

        Však to říkám, ženy vědí co chtěj :)

        0 0
        • Lenka.05  

          Jo! :)

          Tak jasně, že V taky brzděj, ale komfort hydraulických brzd za to určitě stojí. A právě pro holky je to výhoda, nemáme většinou tolik síly v prstech jako chlapi, hodně let jsem jezdila na V, ale hydry jsou komfortnější, příjemnější, daleko lépe se dávkují…

          Pro někoho, kdo se z kopce spíše bojí, potřebuje víc brzdit, mi hydrauliky přijdou naprosto jednoznačná volba.

          0 0
          • maajkee  

            Přesně tak si myslím, že to ženy cítěj :)

            Chlapy aby ušetřily, tak by chudák holce nejradši prdli na kolo obyč véčka a utrum.

            0 0
            • DaSnail  

              gramaticky des a obsahovo jakbysmet…

              0 0
            • DaSnail  

              gramaticky des a obsahovo jakbysmet…

              0 0
              • maajkee  

                no jo, ty chlapy, zase jsem je měl za moc velký tvrďáky :)

                0 0
                • DaSnail  

                  podla toho jak ušetřily to vypadá že je máš za holky 8o)

                  0 0
                  • maajkee  

                    Tak bylo by divný kdybych napsal chlapy a pak napsal ušetřili :)

                    Oko vidělo vlevo tvrdý y na konci, tak automaticky psalo ušetřily. Takže to už bylo dobře :)

                    A vůbec, není to k tématu. Já tady na BF většinou s gramatikou rozhodně problém nemám :)

                    0 0
                    • shark.jd  

                      Oko vidělo vlevo tvrdý y na konci, tak automaticky psalo ušetřily. Takže to už bylo dobře :)

                      Zajímavá pomůcka. :D Pak si dávej bacha, až budeš psát větu typu „Zombíci chlapy ušetřili a nesežrali je.“ :)

                      0 0
                      • maajkee  

                        To není zajímavá pomůcka, to je normální určení podmětu ;)

                        0 0
          • jIrI___  

            „Pro někoho, kdo se z kopce spíše bojí, potřebuje víc brzdit, mi hydrauliky přijdou naprosto jednoznačná volba.“

            To mi zas tak moc jednoznačné nepříjde. Všichni víme, co udělají hydry, pokud se jimi z kopce brzdí „dívčím“ stylem bez přerušení po celou délku kopce :)

            0 0
            • maajkee  

              A co udělají véčka? Přestanou brzdit během pár chvil.

              0 0
            • Toutou  

              Mám kamaráda, stejné brzdy jako já ( zatracované Hayes Stroker Ryde ). On brzdí typicky dívčím způsobem a neustále vříská že mu to vůbec nebrzdí, sjezdy dojíždí s modrými prsty, smradem z desek a nadávkami. Já pohodička pustím, kotvím, pustím, kotvím a nemám jediný problém.

              A to ještě ty jeho subjektivně brzdí líp, já mám věčně něčím zadělané kotouče.

              Takže +1

              0 0
    • DaSnail  

      V

      0 0
    • couffy  

      Dej jí rovnou hydry,až se na nich jednou pořádně sveze bude je chtít,takže si ušetříš práci a peníze.

      0 0
    • kubad  

      V čka budou stačit, hydry budou komfortnější, osobn byc to asi složil na hydrách majitelka bude spokojenější s RM5 to bude dobře vypadat

      0 0
    • kámen úrazu1  

      Naprosto stačí véčka. Dva roky jezdím hydry, předtím několik let véčka. U obou typů brzd jsem brzdila jen jedním prstem, vyšší účinnost hydraulik ve smyslu „zastavím rychleji“ jsem za běžných podmínek nepostřehla, jen v méně typických situacích jako průjezd brodem při teplotě lehce pod nulou. Při popisu, co jezdí, nemáš nad čím váhat. Jediné situace, kdy jsem opravdu ocenila výhodu hydraulik, byly desítky kilometrů rozbahněných pěšin, jako např. na Šele. Naopak, v některých typech bahna se mně kotouče za…í dřív než véčka, a na asfaltu bahno tak snadno neotřepu jako z ráfků. Když k tomu připočítám lehčí servisovatelnost véček – pro babu na nezávodní použití není nd čím váhat.

      0 0
      • maajkee  

        A v horách nejezdíš?

        0 0
        • kámen úrazu1  

          Zakladatel příspěvku se neptal, co dát na moje kolo. Nebo jo?

          Ani v našich horách, na širokých lešnačkách a asfaltkách, podle mě nemají při nízké hmotnosti cyklisty hydrauliky význam. Dávkovatelnost neocení v situacích, kdy buď nebrzdí, jen zpomaluje, nebo už zastavuje. Nepotřebuje ta stádia mezi, jako třeba při jízdě po kamenech v zatáčce, to lehké hraní s brzdou. A popravdě, když nebylo brutální bahno více kilometrů v kuse, i na kodrcavější úseky mně stačily véčka. Naopak, hydrauliky oceňuju třeba i na sice hladkých, ale točivých cestách, na vracečkách, kde moje technika je špatná, abych zatáčky projela rychle. A musím citelně zpomalit, „zalomit“ řidítka, tj. nedokážu projet stylem, kdy při pohledu shora je přední kolo, rám a zadek kola v jedný rovině.

          0 0
      • skorpion  

        vyšší účinnost hydraulik ve smyslu „zastavím rychleji“ jsem za běžných podmínek nepostřehla

        ani nemozes. to nie je vec typu brzd, ale pneumatik a povrchu ;)

        0 0
        • DaSnail  

          100%?

          0 0
          • skorpion  

            s V-ckami aj kotucovkami, ak su dobre nastavene, sa dostanes na hranicu smyku – cize hranicu maximalne efektivneho brzdenia. Rozdiel medzi oboma je hlavne v tom, ako su „user friendly“.

            0 0
    • Flegmatik  

      Hlasuju pro véčka. Pokud jezdí, jen když je pěkně, bláto a vodu objíždí, tak ji blbuvzdorný a bezproblémový véčka budou stačit. Samozřejmě kvalitně seřízený s dobrým bovdenem/lankem.

      0 0
    • witmar  

      véčka

      0 0
    • Jakobo  

      Jen takova drobnost, proc presmyk XT a hazka Alivio, neprohodils to? Ale hazka Alivio je OK. Ja vim, ze XT je na kupkole jen 2× drazsi nez nizsi rady, ale jestli pocitas kazdou korunu, s klidem tam dej taky Alivio, u presmyku jsou rozdily oproti jinym dilum vcelku minimalni.

      Jinak pozoruju, ze brzdy tradicne rozpoutaly pekny flame :-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        To vis..kazdy vali do bajku prachy jak cyp aby usetril kazdy gramik, mel vidlicovatejsi vidlici, pruznejsi pruzeni a brzdivejsi brzdy…ale partnerkam ktere se s nima sem tam projedou by dali celopevnaka na acere a kantikach bo nic vic stejne nevyuzije:)))

        0 0
        • maajkee  

          Asi tak.

          Nevim proč tady 90% lidí má hydrauliky, když Véčka stačej :)

          0 0
          • Smazaný účet  

            :) Ja to proste vidim naopak…pro babu ktera hce jezdit klido lehci kolo na lepsich komponentech a tim srovnat rozdily obou jezdcu…diky cemus si to pak oba uzijou vic…no nic..cas pracovat…

            0 0
          • Flegmatik  

            Páč tady (skoro) každý jezdí v terénu pekla na hranici možností!

            0 0
          • siafu  

            tak dobrý rám na véčka se dneska shání dost blbě xD

            0 0
          • Atilla  

            Pro holku jezdící po silnici jedine saint, nebo the one!

            0 0
        • jIrI___  

          Avotomtoje! Co ušetří na biku přítelkyně, to může s kamarády prochlastat :)

          0 0
        • Jakobo  

          To netvrdim. Ja jsem napsal, ze rozdil mezi treba Aliviem a XT presmykem bude funkcne neporovnatelny a hmotnostne kolem 25 g. Pokud setri kazdou korunu, at koupi Alivko za 250 nez XT za 600.

          0 0
          • zdenny  

            Hazka alivio mám novou, přesmyk se bude kupovat protože v domácích zásobách není, tak už rovnou xt, kompatibilní to je, a dražší o 300,– to je cajk.

            0 0
          • Jakobo  

            Tedy pokud by tech 350 radeji investoval do vyssi hazky (deore, slx), tak gramu usetri vic a jeste si funkce pomuze.

            0 0
      • zdenny  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • zdenny  

      Tak teď už se jen rozhoduju zda kola z bazaru mavic crossride ub 2009 pro v brzdy za 1800,– nebo red metaly 5(cl) za 3500,– + hydry 595 za 1800,– , ekonomická stránka hovoří pro první variantu, na druhou stranu bych jí rád dopřál trochu luxusu hyder a designovou stránku.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Zalezi co dovoli vidlice..ale ja bych se placl pres kapsu a sel do kotoucovek.

        0 0
      • Azmir  

        A co takhle se přimo manželky zeptat, říct jí co nabízí kotoučovky a jaký je rozdíl mezi véčkama a co kolik stojí atd a třeba ti řekne sama.

        0 0
      • maajkee  

        Rozhodně RM5 a kotoučovky. Véčka už skoro vymřely.

        0 0
      • kkrtekk  

        Já tet přešel z véček na kotouče a musím říct že zas z nich nejsem nějak odvázaný:) Záleží podle mně kde a jak člověk jezdí.Kotouče nejvíc získávají v technickým ježdění kde to kolo neustále rozjíždíte a brzdíte skoro na nulovou rychlost. Ale ve sjezdech kde jedete rychle a jen to brzdama držíte na nějaké snesitelné rychlosti se mi určitě jezdilo lépe s véčkama. Podle mě pokud si chce člověk užít v lese a tak určitě kotouče pokud spíš jezdí zpevněný cesty tak určitě véčka bohatě stačej. Nehledě na to že pořizovací náklady a servisní náklady jsou mnohem nižší u véček .Kotouč je určitě pohodlnější a má větší nastup brzdné sily a brzdí líp v horších podmínkách ale svinsky si to zaplatíte:)Za mně véčka určitě stačej:)

        0 0
        • Smazaný účet  

          S tim svinskym placenim bych byl opatrny…pokud nemusis menit i kola…

          brzdy se vetsinou jeste rozbrzdi…

          pokud v kopcu porad pribrzdujes, tka brzdy upeces a konecna..musis prerusovane at se stihaj chladit…

          0 0
          • kkrtekk  

            No nevím ale slušný večka cca 1000 slušný kotouče cca 3000 špalky 100 desky 400 :) pro mně docela dost prachu navíc :)

            doufám že se ještě rozjedou

            já brzdím přerušovaně ale třeba po silnic 3 km dolů je to docela vopruz

            0 0
            • maajkee  

              ale třeba po silnic 3 km dolů je to docela vopruz

              To by ale mělo být přesně naopak. Když jsem jezdil v alpách 10km z kopce s véčkama (XT), tak mě bolela ruka jak prase, v půlce kopce už to skoro nebrzdilo, za dovolenou sjetý špalky a do půlky obroušenej ráfek :)

              0 0
              • kkrtekk  

                to jo ale to tady zas jdeme s extrému do extrému :) ale kolik takovejch kopců sjíždíš za rok a kor někdo kdo spíš jezdí pro zábavu a nehrotíto :)

                0 0
                • maajkee  

                  to je jedno, ty jsi ale psal že 3km kopec dolů je s kotoučovkama horší než s véčkama, to je podle mě nesmysl absolutní, to je vše :)

                  0 0
                  • kkrtekk  

                    ale já neřešil že je to horší ale psal že přerušování brzdění jě pro mně vopruz:)prostě mi to šlo o to že dneska sem na to sedl a musím jet hned 3 km z kopce po silnici docela mokro a ani sem to nechtěl nějak pouště abych hned nevymrzl. prostě mi přišlo že bud to nebrzdilo vůbec nebo až moc :) prostě s véčkama mi to přínde lepší a nevidím tam žádnou výhodu kotoučů. Takhle jezdí většina bab co znám prostě tu brzdu neustále držej aby se jim to moc nerozjelo :) proto si aji myslím že véčka bohatě stačej

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      casem ziskas cit pro brzdeni a uz nebudes mit binarni kotoucovky:)

                      Kdyz jsme jezdili na tezko a baby mely jeste Vcka, tka po brzdivejsich usecich dycky nadavaly, ze je boli prsty…ted but prisly na to ze jim je brblani prd platne, nebo je z kotoucovek ty prsty neboli:)))

                      0 0
                      • kkrtekk  

                        tak jasný je to asi hodně o zvyku:) ale prostě já zastávám názor že pro většinu uživatelů jsou véčka dostačující a cenově přijatelnější varianta a na levnější kola bohatě stačej a člověk s véčkama určitě chybu neudělá to je celý.:)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Jasne uz nekomu, kro jezdi 1× tydne 15 Km projizdku po okoli Vcka staci bohate..a ano, takovych uzivatelu je vetsina:) Ale kdyz sjou tu cenove dostupne hydry od shimana nebo avidu tak roc je na nejake vetsi jezdeni nevzit, ze?:))

                          0 0
                          • DaSnail  

                            takže pre holčinu ktorá jazdí asfalt, lesní cesty 50/50, žádný prďácký sjezdy, z kopců spíš pomaleji, nemá to užívání si v povaze, tak to moc nepouští… by tie véčka možno aji stačili, ne?

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Pokud by ta slecna jezdila hodne, tak jednoznacne kotouce:))) kor kdyz ma doma bajkera servisaka:)

                              0 0
                  • Joseph de Sax  

                    hydry jsou pro ty, co neumějí jezdit na kole…

                    0 0
            • Smazaný účet  

              no…Vcka tak ten litr za sadu celisti…sada pak taky kolem litru…

              hydry: 2200 + kotouce…ale kazdy to vidime trochu jinak…na jendom kole mam vzadu Vcko-bo se mi zatim nechtelo prepletat nabu…a vim jiste ze kotouc by byl daleko lepsi:)

              0 0
        • Joseph de Sax  

          a na bezbrzďácích mi bezplašťáky vydrží 5× víc, než bych tam měl kotouče..

          0 0
      • jIrI___  

        CR+V jasná volba

        0 0
    • Honzajs  

      Véčka nebo hydry ? A barvu jsi už řešil? To bude teprve peklo !

      0 0
    • Al Stra  

      Tohle rozhodování mi nyní odpadá, mou současnou přítelkyni kolo vůbec nezajímá, nebude jezdit i když jí kolo koupím a ani se se mnou o kole nehodlá bavit…

      • jinak hlasuji bez výhrady pro kotouče
      0 0
    • Rychlej turista  

      Véčka stačí. Za ušetřenou váhu může zrychlit.

      0 0
    • česílko  

      Jestli chceš ušetřit tak náby i brzdy máš.Já bych toho využil.Zastávám názor,že pro turisty véčka bohatě stačí.Ale může to být jak v reklamě na jedno nejmenované auto"Nepotřebu­ji,ale chci ho"

      0 0
    • scret  

      je opravdu potreba rozmyslet si jak a kde pritelkyne jezdi nebo bude jezdit… To my tady asi nedokazeme posoudit… Hydry budou rozhodne komfortnejsi, hoky maji v prstech mensi silu, ale je dulezity zvazit fakt, jestli jsi schopny kotoucovky oservisovat sam, jinak se ti kazda navsteva servisu prodrazi… „Holcici“ brzdeni taky neni pro hydr.kotouce zrovna idealni, stejne tak mala opatrnost treba pri mazani retezu – zamasteni, pripadne zavzdusneni pri zmacknuti paky, kdyz bude kolo na krovkach…

      Pokud bych resil byt tebou nejaka kola a podle toho brzdy, tak bych se juknul klidne do bazaru, obcas se tam daji koupit veci za dobrej peniz… Vzhledem k lowend osazeni bych asi neresil, jestli to bude novy nebo lehce jety…

      0 0
    • o.1  

      Ked uz mas doma tie deore Vecka, tak tam daj tie. Bude to aj lahsie aj krajsie :-)a bez starosti. Radsej daj 50 E za nejaku karbonovu sedlovku 27,2mm s redukciou.

      Inak si myslim ze ci V alebo hydry je uplne jedno, je to len vec sympatii a preferencii. A niekedy tlaku trhu:-)

      0 0
    • La Piér  

      Moje žena je ten typ, co se na kole spíš vozí a kochá se, než aby měla nějaké sportovní ambice (ale lepší se to). Technicky je naprostý antitalent – ví, že brzdy jsou ty dvě páčky na řídítkách a tím to pro ni končí :-).

      Ježíšek jí nadělil nové kolo, ne kterém má kotoučovky (Juicy 3), doposud jezdila s véčkama (Shimano XT). Hned na první vyjížďce říkala, že se jí nějak líp brzdí, že jsou ty brzdy příjemnější.

      Takže asi tak :-).

      0 0
    • Georrge  

      véčka nebrat. Brzdí sice slušně, jsou lehký, ale komfort používání hyder je silnější argument. Zvlášť při táhlejším sjezdu (přecijen ženy víc brzdí) jsou véčka dost vyčerpávající.

      No a komu se taky furt chce ty blbý véčka seřizovat :)

      0 0
      • siafu  

        véčka pro mě byla na seřízení jednodušší než kotouče, to samé výměna destiček, a to nemluvím o odvzdušnění… no a nasazení zadního kola do rámu mi šlo při véčkách o dost líp, teď se s tím pokaždé drbu, než se mi to podaří :D

        0 0
        • maajkee  

          véčka pro mě byla na seřízení jednodušší než kotouče

          Tak to nechápu :)

          0 0
        • ememem  

          lenze to je problem usera a nie brzd.

          0 0
        • La Piér  

          Kotouče člověk nastaví jednou (při montáži) a má nadobro vystaráno. Výměna destiček znamená vytáhnout staré, jedním pohybem roztáhnout pístky, vsadit nové a hotovo.

          Když si vzpomenu na nekonečné laborování s přesnou polohou špalíků, na neustálé čištění od zamáčklých kamínků, na výměny zanesených bowdenů, na nutnost mít perfektně vycentrovaná kola, ne neůčinnost v mokru atd., tak brrrrr :-).

          0 0
          • ememem  

            asi tak.

            0 0
          • Vilém  

            Tak to jsi stastnej muz, kdyz ti kotouce staci nastavit pouze pri montazi, jestli to spis nebude tou pevnou osou.

            0 0
            • La Piér  

              A co bys tam chtěl ladit?

              Mimochodem, vzadu pevná osa není…

              0 0
              • Vilém  

                Co bych tam chtel ladit? Treba to, aby desky neskrtaly. Ne kazda brzda ma dostatecnou rezervu, ne kazdy naboj pokazde sedne na stejne misto v patkach. Takze bych z toho rozhodne nedelal takove zavery jako ty, ze se jednou nastavi a je vystarano. To ze ty mas stesti na vhodnou kombinaci, neznamena, ze jiny z toho muze silet.

                0 0
                • La Piér  

                  OK. Je fakt, že škrtající kotouče neřeším. Za prvé neškrtající 203mm kotouče s brzdama s malou mezerou mezi deskou a koutoučem, jakou mají TheOne, jsou utopie i s pevnou osou. A za druhé škrtání, pokud je to doopravdy jen škrtání a ne drhnutí, fakticky ničemu nevadí a co nevadí, to neřeším :-).

                  Ale beru. Pokud tobě z nějakého subjektivního důvodu škrtání vadí, je to mínus pro kotouče. Ale těch plusů je oproti véčkám pořád pěkná řádka včetně toho zdaleka nejpodstatnějšího – brzdného účinku.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Osobne to take nijak nehrotim, ale znam dost lidi, ktere sebemensi skrtnuti neskutecne stve a jsou schopni neustale chodit do kseftu, ze to chteji opravit, reklamovat ap.

                    Vecka skrtaly taky, ale aspon to nebylo slyset. Ze to cloveka nijak nebrzdi, je mi jasne, ale kazdy to tak nema.

                    0 0
                  • Rychlej turista  

                    „Co nevadí, to neřeším.“

                    Tím se vysvětluje, proč spousta lidí nemá důvod dávat kotoučovky a jejich problémy.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Sis to radne vyzkousel na vlasni kuzi co…vozis zase Vcka nebo jsi zustal u kotoucovek?

                      0 0
                      • Rychlej turista  

                        Nechal jsem je tam, ale jen kvůli váze, kolům a společenské prestiži :-). Jinak samé problémy.

                        0 0
                        • ememem  

                          tusimze mas formule R1, jake konkretne problemy riesis?

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            rolnicky:)

                            0 0
                          • Rychlej turista  

                            Zadřené písty, drhnutí kotoučů, spáleniny po jejich rovnání, cena desek, co navíc nic nevydrží, nesehnatelnost pružin, panická hrůza ze sundání kol…

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              :))))

                              0 0
                            • La Piér  

                              hm, tak to nebude brzdama…

                              0 0
                              • Rychlej turista  

                                ak to mi teda vysvětli, čím to je? U véček jsem žádné takové problémy nezaznamenal.

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Problem je, ze ty jsi jeden z mala, kteri tady na BF jezdi na kole:)))

                                  Kolik jsi zvladl za minuly rok?

                                  0 0
                                • La Piér  

                                  No tak o véčka se doopravdy nepopálíš… Když dobrovolně saháš na rozpálený kotouč, tak upřímně moc nevím, co ti radit.

                                  Z mojí zkušenosti plyne, že většina problémů s kotoučovkama je způsobena nesprávnou montáží nebo údržbou.

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Ty vidis v infra?

                                    0 0
                                    • La Piér  

                                      Není třeba vidět v infra. Stačí umět naslinit si prst… :-).

                                      0 0
                                    • Joseph de Sax  

                                      vidím v infraultra a navíc mám ještě černý filtr na očích, abych si nespálil sítnici, když se mrknu jestli brzdím bez chlazení…

                                      0 0
                                  • Rychlej turista  

                                    Nyní čekám, až vychladnou, protože už nikam nespěchám, To bylo ještě v dobách, kdy jsem honil průměry a časové skluzy jsem si nemohl dovolit :-)

                                    „Z mojí zkušenosti plyne, že většina problémů s kotoučovkama je způsobena nesprávnou montáží nebo údržbou.“

                                    A o tom to všechno je, véčka nic tak speciálního nevyžadují.

                                    0 0
                                    • La Piér  

                                      Kotoučovky také nevyžadují nic zvlášť speciálního, jen je třeba vědět co a jak, tedy to, co je v návodu.

                                      0 0
                                      • Joseph de Sax  

                                        pokud máš titanové kotouče a karbonové desky, tak už nic dalšího speciálního to nevyžaduje…

                                        0 0
                              • DAWE25  

                                Přesně, tohle ani nej brzdy nezachrání :-))))

                                0 0
                            • jIrI___  

                              Takže kotoučovky jsou v podstatě downgrade.

                              0 0
                              • Rychlej turista  

                                Tak abych jim nekřivdil, krom té váhy a vzhledu ještě jednu velkou výhodu mají – při brzdění hezky řvou a tak je používám místo zvonku :-)

                                0 0
                            • JSt  

                              to jsi jen nesika ;-)

                              0 0
                            • ememem  

                              cena desek, co navíc nic nevydrží – to som pocul od viacerych ze origo formule metalicke platnicky maju docela zufalu vydrz, nedavno v MB bol test platniciek a pre formule najvacsiu vydrz ukazali organicek origo platnicky pokial sa zmieris s tym ze za vlhka maju trocha mensiu okamzitu brzdnu silu(co u teba asi problem nebude). takmer rovnake vlastnoti -minimalne vacsie opotrebovanie (ale stale vyrazne mensie jak sintrovane origo dosky) ale zas vacsia brzdna sila a vyrazne nizsia cena – mali taktiez BBB BBS-67. pripadne vyskusaj.

                              nesehnatelnost pružin – sa snad predavaju s platnickami tak naco ich potrebujes samostatne?

                              drhnutí kotoučů – si to nastav

                              spáleniny po jejich rovnáni – ????

                              panická hrůza ze sundání kol… – jako preco ?

                              0 0
                              • Rychlej turista  

                                Desky se prodávají bez pružin. Ne, že by ty pružiny nikdo neprodával, ale cena je šílená.

                                Poraď mi, jak to mám nastavit, když mezi desky a kotouč :-).

                                Spáleniny od kotouče jsem už vyřešil.

                                No a hrůzu ze sundávání kol mám proto, že po jejich opětovném nasazení to zase může škrtat a taky jsem četl, že se dají brzdy zavzdušnit, pokud se zmáčkne páka.

                                A to jsem ještě neprováděl třeba výměnu kapaliny.

                                Prostě samé komplikace a i kdyby to pro někoho komplikace nebyly, těžko to lze označit za výhodu.

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  Goldfren je snad jediný výrobce, který pružiny nemá v balení. Taky jsem je jednou kupoval a když jsem se poptal, jesli v servisu nemají nějaké přebytečné pružiny, tak mi je k tomu dali gratis. A výměnu kapaliny bych zvlášť tobě doporučil nechat na profících v servisu :-))

                                  0 0
                                  • Papinak  

                                    A proč na těch destičkách vpravo jsou pružiny?

                                    0 0
                                    • Vilém  

                                      Aby drzely ve trmeni.

                                      0 0
                                      • Papinak  

                                        To vim taky, jen reaguji na to, že je tam nedávají…

                                        0 0
                                        • Rychlej turista  

                                          Ty vpravo mi Hnoj poslal omylem, proto jsem to fotil, aby věděl, o co jde. Já používám ty vlevo, bez pružin. Nevím, proč bych se měl radovat z pružin u desek, které jsou pro mě nepoužitelné.

                                          0 0
                                        • Vilém  

                                          No, ale on potrebuje rozperne pruzinky, pro jiny typ brzd a ty opravdu goldfren, jako snad jediny vyrobce, nedava.

                                          0 0
                                • ememem  

                                  bez pruzin ich predava snad len ten goldfren, skus nejaku normalnu znacku, ak nie original aspon to BBB.

                                  ak nevies odvzdusnovat tak to nerob,zajdi do servisu, asi bude stacit raz rocne viac ako bohate. co sa tyka skrtania tak toto sa tu uz preberalo snad 100 krat, pri tvojej vahe a HT biku to musi ist nastavit. taktiez vyberania kolesasa tu riesilo X krat, ak to mas fakt tak natesno tak si urob znacky a mas po probleme.zavzdus­nenie ak stisnes paku naprazdno , pripadne vplyvom otocenie hore nohami patri do rise urban legends a snad, hovorim snad sa o tom dalo bavit pri brzdach spred 10 rokov.

                                  0 0
                                  • Rychlej turista  

                                    Než do servisu, tak bude pro mě jednodušší si koupit tu odvzdušňovací sadu za necelou tisícovku.

                                    Nic z těchto rad jsem u véček nikdy nepotřeboval. Vlastně jsem si ani neuvědomoval, že na kole mám brzdy. Že mám kotoučovky si ale uvědomuji dost často. Něco na způsob bolesti levého ramena – že ho mám, si uvědomuji, jen pokud mě bolí, jinak si na něj ani nevzpomenu.

                                    0 0
                                    • Peslezedirou  

                                      Vyprdni se na gramy a kup BB7, budeš mít klid, náročnost servisu jako u Véček.

                                      0 0
                                      • ememem  

                                        jako uviest rozumny dovod preco dnes kupovat mechaniky a nie hydry je asi jak uiest rozumny dovod pre V.

                                        0 0
                                        • Flegmatik  

                                          Ovšem v jeho případě by to fakt BB7 řešily (nebo alespoň z větší části):

                                          • mezera mezi deskami je větší a nastavitelná manuálně pro každou,čili i fakturu od Hnoje tam vloží
                                          • žádné odvzdušňování se nekoná, vercajk na ustřižení bovdenu alanka určitě Rychlej turista má
                                          • páku může mačkat kdykoliv, jakkoliv, i s vyndaným kolem, a vůbec nicse nestane
                                          0 0
                                          • Vilém  

                                            Presne.

                                            0 0
                                            • ememem  

                                              tak pokial ma k tomu vyslovenu antipatiu a hlada dovod preco sa ich zbavit tak hej.

                                              0 0
                                          • Peslezedirou  

                                            Jj, pokud BB7 porvé dobře seřídí, tak pak jen mění jednou za rok bovden s lankem, desky se sjíždí celkem pomalu, škrtání se nekoná. Pokud by byl Rychlej hogo fogo, tak by mohl šrouby povyměňovat za Ti a tím by ušetřil pár gramů.

                                            0 0
                                • kubad  

                                  pružinky na cykloprofi jsou cca za 17kč

                                  0 0
                                  • Rychlej turista  

                                    Myslíš, že je pošlou zdarma? :-D

                                    0 0
                                    • Vilém  

                                      No myslim, ze zrovna toto by ti mohli dat do normalni obalky, kdyz pekne poprosis:) Me to tak aspon zafungovalo, kdyz jsem potreboval par drobnosti k brzdam (olivky atd).

                                      Objednal jsem tedy telefonicky.

                                      0 0
                                    • kubad  

                                      vzhledem k tomu že tam mají i desky za fajn ceny se to dá spojit, a mě už párkrát posílali v obálce jako dopis za pár kaček

                                      0 0
                                      • Rychlej turista  

                                        Jestli tam mají i desky, tož to je jiná :-)

                                        0 0
                                        • Vilém  

                                          Tak si tam kup Fastopy a ty mas vcetne pruzinky.

                                          0 0
                                          • Rychlej turista  

                                            To bys mi musel poslat konkrétní link, protože bych zcela jistě jinak koupil něco, co by mi tam nepasovalo :-D

                                            0 0
                                            • Vilém  

                                              Rekl bych, ze by to mely byt tyto. V metalicke verzi je zatim na netu nemaji.

                                              Ale jak rikam, idealni je zavolat tam, rict co mas za brzdy a oni ti poradi. Na tom jejich e-shopu totiz u spousty desek neni vubec popis, pro jakou jsou brzdu.

                                              0 0
                                              • Rychlej turista  

                                                Dík, asi to tak udělám :-)

                                                0 0
                                              • Rychlej turista  

                                                Kristova noho, teď jsem si v Porubě na Lenince v jehokole koupil jakési desky s pružinkou RAVX SM01 FORMULA The One za 349 Kč. Přitom mu říkám, že to chci R1. Ale vypadá to podobně, tak to tam snad narvu.

                                                0 0
                                                • ememem  

                                                  je to to iste ale keby ne tak za to uz hydry ako technologia fakt nemozu :-)

                                                  0 0
                                                  • Rychlej turista  

                                                    Takže co pasuje na The One, jde i na R1? Protože MlokCZ je má, někde v minulosti je hloubkově analyzoval, a já pošetilec tomu nevěnoval pozornost.

                                                    Ještě bych měl dotaz, dají se ty desky zkombinovat s těmi Goldfreny? Jako že bych měl třeba levou tu a pravou tu druhou?

                                                    0 0
                                                  • ememem  

                                                    R1, RX, One a Mega maju take iste platnicky.

                                                    skombinovat by to islo ale ucel nechapem a nerobil bych to.

                                                    0 0
                                                  • Rychlej turista  

                                                    Nesjíždí se mi obě rovnoměrně, takže jednu vždy měním dřív.

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    To by mozna nasvedcovalo nejakemu problemu a vysvetlovalo by to nektere tve stesky na hydrauliky.

                                                    0 0
                                                  • Rychlej turista  

                                                    Jak píšu, s hydraulikami jsem veškerou radost z ježdění vyměnil za problémy :-D

                                                    0 0
                                                  • vasek80  

                                                    +1

                                                    0 0
                                                • Smazaný účet  

                                                  Co delas v Ostrave?

                                                  0 0
                                                  • Rychlej turista  

                                                    Marodím :-D

                                                    Minulé pondělí jsem přijel na dovolenou a v úterý mě skolil moribundus. Dneska jsem poprvé vylezl ven a zítra odjíždím. A to se vyplatí :-D

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    kua…neslycha se to casto, ze by do ovy nekdo jezdil na dovolenku…vtom bude zenska:)

                                                    to mas za to, ze na dovoleny jezdis na kole…;)

                                                    0 0
                                                  • Rychlej turista  

                                                    Jel jsem vlakem. Na kole jsem si pětsetdvacítku dal naposledy předloni. Letos o tom ale zase uvažuji. Uvidím, jaké bude jaro, chce to totiž jezdit a trošku se na takový švih připravit, ať to není trápení :-)

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    chapu..aspon jednou za tydne do prace a zpet at trochu protahnes kosti:))

                                                    se musim konecne hecnout a zkusit jak dlodlouho vydrzim kvedlat v kuse:)

                                                    0 0
                                                  • maajkee  

                                                    můžeš si dát prozatím trasu OVA – HK – OVA :)

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    a chcipnu uz u hranic na morave:DD

                                                    0 0
                                                  • maajkee  

                                                    No já mám letos v plánu HK – Olomouc – HK, chtěl bych zvýšit metu a pokořit 300km za den.

                                                    0 0
                                      • maajkee  

                                        No a já to mám asi 15km, tak si tam prostě dojedu :)

                                        A jsou to moc fajn lidi, takže myslím, že domluva na obyč obálce bude určitě možná.

                                        0 0
          • Smazaný účet  

            Navic pri defektu musis Vcko rozpojit. Teda, prazdnou gumu vytahnes snadno, ale pri nasazovanni je to zjisteni obcas k vzteku. Pokud mas dlouhe spalky a sirokou gumu, tak ani po rozepnuti brzdy nemusi nafoukane kolo projit ramem-mi se na zadni brzde obrou spalky o trubky dal to nejde ani buldozerem…takze vypustit, nasadit a foukat nanovo:D

            0 0
            • La Piér  

              Jojo, tohle mě neskutečně tankovalo. Se širokýma gumama to byl vždycky boj…

              0 0
              • o.1  

                najskor nasadit a az potom dofukat je asi uz prilis velky intelektualny vykon :-)

                0 0
                • La Piér  

                  Víš, jsou i lidé, kteří nesundávají kola jen při defektu… A to také není velký intelektuální výkon, uvědomit si takovouhle banalitu :-).

                  0 0
                  • o.1  

                    Pri kazdej inej prilezitosti co ma napada mam velku pumpu, takze tych 15 s navyse ma nenapadlo, ze by bol az taky problem, hlavne ked to porovnam so stelovanim kotucoviek, ked to tam po vybrati nesadne tak isto :-)

                    0 0
                  • o.1  

                    Pri kazdej inej prilezitosti co ma napada mam velku pumpu, takze tych 15 s navyse ma nenapadlo, ze by bol az taky problem, hlavne ked to porovnam so stelovanim kotucoviek, ked to tam po vybrati nesadne tak isto :-)

                    0 0
                • Georrge  

                  každé rozpojení véček je pěkně na pytel. Pokud je máš hodně utáhlý tak to často ani nejde, a když je pak zase spojíš tak se mi častokrát stalo, že se jim změnil chod a musel jsem je štelovat aby chodily stejně. Jasně, nebyly to XTR ale nějaké obyč véčka, ale i tak mě to sralo.

                  0 0
                  • La Piér  

                    Ale tak zase pokud byly véčka seřízený správně (správná skladba podložek na trnu špalíku), tak nemožnost rozpojení neexistovala.

                    0 0
                    • Georrge  

                      podložky o tom imho až tak moc nerozhodovaly, spíš délka chodu páky, a tu má každý rád jinak velkou.

                      0 0
                      • La Piér  

                        Naopak, podložky byly docela zásadní.

                        0 0
                        • Georrge  

                          no nevím, já se žádnýma tabulkama a výpočtama neřídil, prostě jsem ty podložky dal tak, aby to vypadalo přirozeně :D a stejně to kolikrát nešlo

                          0 0
                          • La Piér  

                            Jo, chápu. V tom odkaze máš pravděpodobnou odpověď proč to nešlo.

                            0 0
                      • obda  

                        Ad podložky: znám kolo s Avid Single Digit 3, kde i po nastavení podložek podle návodu výrobce (na nejmenší možnou tloušťku) jsou při zabrzdění stále ramena brzdy od sebe, a ne svisle, jak mají podle toho samého návodu být.Špalky tříbarevný BBB. Důsledkem je, že brzda jde hodně špatně rozpojit :(

                        0 0
                  • kubad  

                    nějaké plastové z Tesca ne?

                    0 0
                    • maajkee  

                      ne, má pravdu, já když jsem XT brzdy seřídil aby byly špalky 1mm od ráfku, tak povolit brzdu pak byl docela problém, šlo to, ale z tuha a pak znovu spojení se většinou opravdu trochu rozhodili a musel jsem je trochu poštelovat. Ostatně véčlka jsem šteloval fakt každou chvíli.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        …a kdyz mas konecne odstelovano tak vymetes diru a brzdu musis stejne rozpojit abys dojel:)

                        0 0
                        • maajkee  

                          jj :)

                          0 0
                          • La Piér  

                            Je to holt nostalgie… :-).

                            A ty nervy, když to člověk v zimě pádil někde z kopce, potřeboval brzdit a ono nic… :-). V tomhle ohledu jsou dnešní kotoučovky brzdící vždy a všude na 100% velká nuda :-).

                            0 0
                            • Georrge  

                              tjn, o co míň se dnes seřizuje, o to víc se plká na BF :D

                              0 0
                      • JSt  

                        to, jak snadno ti jde brzda rozpojit zalezi na tvaru konce kolena. shimana ho maji treba oproti avidum sd7 delsi, takze musis celisti vic primacknout k sobe. ale tohle nikdy neni neresitelny problem. ;-)

                        0 0
                    • Georrge  

                      to zas né, ale nějaké obyč z cyklo obchodu za pár stovek, skoro by se dalo říct vyšší noname třída.

                      0 0
          • siafu  

            no já laboruji s tím, aby brzda neškrtala o kotouč – na můj vkus mi tam zůstane moc malá mezera, u véček stačilo přeházet podložky a pohoda – po stránce funkčnosti jsou kotouče lepší, ale že by se s véčkama nedalo jezdit, tak to zase ne

            0 0
    • ememem  

      ze este toto dnes vobec riesis ked uz fakt neni o com, sa to tu preberalo uz X krat, neexistuje jediny rozumny argument pre V. kecy o servisovatel­nosti, zlozitosti atd. boli na miste tak v roku 2000 ale nie dnes.

      0 0
      • o.1  

        Ked najazdis 10 000 a viac, tak to nie su az take kecy…

        Ale pre jeho pripad je to jedno, aj ked … z Veckami sa ti nestane ze zajtra potrebujes vyrazit a prave nikde v okoli nemaju dosticky pre tvoj typ brzdy :-)

        0 0
    • hovanec  

      Dle mého názoru je to na tento účel úplně jedno.

      • Pokud V-brzdy, tak Deore – XT – XTR. Ta účinnost je dost slušná.Předpo­kládám, že žena je drobnější a váhově níže.
      • Pokud kotoučovky, tak nižší řady, Shimano. XT jsou asi na její váhu astyl brždění zbytečné. Mám XT, 69kg a brzdného účinku je až až.Kotouče 160/140 budou taky stačit.
      0 0
      • Matošo  

        Tak tak.

        Sám jsem přítelkyni dával XT véčka a vzhledem k tomu, že doteď měla nějaký šunty z Author Classic, tak si je nemůže vynachválit.

        Vzhledem k jejímu stylu jízdy a ročním nájezdu (lehce přes 3000 za rok, 80% asfalt, 1 týden Šumava, 2 týdny cizina – Rumunsko, Norsko, Slovinsko, Slovensko, Korsika…) je to imho dostačující.

        Ale opět se dostáváme tam, kde: pro ježdění jednou za týden na chatu a jednou za rok na lyže stačí každýmu Oktávka, ale je jasný, že Mercedes nabídne vyšší komfort…

        0 0
    • zdenny  

      Objednány deore m595, red metal 5 cl kola a xt kotouče, děkuji za názory.

      0 0
    • BigKarel2  

      Každopáně hydraulické kotoučovky…

      0 0
    • Jenda  

      nebudu to cist cely ale moje mati kdyz dostala novy kolo ktery vubec nechtela ze je pro ni zbytecny tak spis nez ze je to full oproti softailu okamzite ocenila kotoucovky.

      Podle me nemusis resit na kotouce tovarni zaplety – pokud ti nejde o WOW efekt tak dobrou sluzbu ji odvedou i kola kolem 3 tis. Nevim proc XT kotouce – budou i stacit jakykoli 160 a ty se daj jety sehnat prakticky zadarmo (a u kotoucu bych se fakt jetejch nebal pokud mas moznost si je pri koupi prohlidnout). Misto toho bych mirne pritlacil na brzdach a koupil M666 – to uz je velmi dobra brzda a pokud shimano neco nedojebalo tak ji vydrzi v klidu dyl nez to kolo. Ale i nejlevnejsi shimana budou porad dle me brzdit lip resp. komfortnejs jak vecka. Diky blbovzdornosti shimano brzd bych se v pripade nouze nebal bazarovek.

      0 0
      • scret  

        to bych zas az tak netvrdil, ted jsem kamosovi resil nejaky hydraulicky shity od shimana (alivio, mozna deore?) a tak debilni brzdu jsem dlouho nezazil… navic brzdny ucinek byl mensi nez moje XTR vecka…

        0 0
    • scret  

      libi se mi, jak se tu zas rozjela debata kotouce vs. vecka:))

      vetsina lidi co krici ze vecka jsou na nic, porad samy stelovani atd. zrejme nikdy poradny vecka nemeli, stejne jako oni tvrdi nejaky „dogmata“ Rychlymu turistovi:)

      Na jednom kole mam kotouce, na druhym vecka – XTR + keramika…

      V dnesni dobe samozrejme uvazovat na top kole o veckach je nesmysl, proste kotouce brzdej vetsinou vic, ale hazet tu hlasky tipu ze vecka jsou naprd kvuli stelovani, vyndavani kaminku ze spalku atd. To pouziju slova: ze je to v uzivateli:) Nic takoveho jsem nikdy resit nemusel a to mam za svuj zivot najezdeno vic na veckach… Chce to mit jen vhodne spalky – neskudlit a nemit nazor ze spalky za kilo jsou stejny jako ty za petikilo:))

      Takze bych to shrnul v tom, ze i kotouce i vecka potrebuji nejaky uzivatelsky servis, ale pro kazdou brzdu je trochu specificky jiny…

      0 0
      • ememem  

        pokial slusne spalky stoja petikilo tak to bych musel fetovat abych to radsej nevymenil za hydry.

        0 0
        • scret  

          v cem je problem? dobry desky stojej taky 4–5kil…

          Koolstop spalky pokud vim cca 5kilo a kdyz koupis jen brzd.gumky do boticek, tak jen cca 2kila..

          0 0
          • Joseph de Sax  

            a vydrží mi na XTR celý rok bez odvzdušnění…

            0 0
          • ememem  

            v cem je problem? dobry desky stojej taky 4–5kil… – no ved prave, tym odpada este aj argument ceny.

            btw to decela cumim ze to stoji tolko(nemam rafikove brzdy uz pomaly 15 rokov tak nie som v obraze).

            0 0
            • scret  

              tak v dnesni dobe, kdy stojej rozumny kotoucovky klidne 3,5tis. tak cena urcite neni argument…

              Jestli vecka nebo kotouce je dneska asi jen argument vahy a servisovatelnosti… Pri stejne cene budou vecka jeste o neco lehci a kazdej duchodce nechce davat hydry furt do servisu a sam si to neudela…

              Ale por cloveka, ktery jezdi nejak aktivne, tak nejspis uz jen kotouce…

              reagoval jsem jen na to „hazeni spiny“ na vecka, kdyz vetsina mladych poradny vecka nikdy nejezdila…

              0 0
            • Rychlej turista  

              Desky jsou mnohonásobně dražší, pokud vezmeš v úvahu taky jejich výdrž. Špalky jsem nikdy nesjel až na železo ani po několikaletém zimním ježdění. Desky sjedeš během několika málo hodin bláta, to u špalků v žádném případě nehrozí.

              0 0
          • Peslezedirou  

            Si pamatuju, jak jsem si koupil špalky BBB, trobarevnéa vozil jsem je asi tři roky a to jsem na sněhu najel celkem dost :-)

            0 0
            • Jenda  

              jo ja mel koostopy spalky asi 10 kkm a porad jak novy. Pravda ve vlhku to vubec nebrzdilo ale na to sere Pes :-)

              0 0
              • ememem  

                to su drobne detaily ktore ortodoxny zastancovia V-ciek zanedbavaju :-)

                0 0
              • scret  

                me se jeste nepodarilo sjet cerveny koolstopy co jsem mel:))

                nejdriv jsem mel cely spalky, ty jezdej jeste na tatovym kole, pak gumicky, ty nez se sjely, tak jsem kupoval zeleny na keramiku a tu se mi teda podarilo ted po cca 3letech sjet:)) ale to jen diky tomu, ze keramika kdyz je nova, tak docela zere spalky…

                0 0
        • o.1  

          slusne spalky stoja nanajvys polovicu (BBB)- sada na obe kola.

          0 0
          • Vilém  

            Ty BBB nejsou zly, ale jako slusny spalky povazuju nejaky Koolstopy. BBB mi desne piskaly, at jsem nastavoval jak chtel. Koolstopy jsou proti nim vecny, setrnost k rafku cca stejna.

            0 0
            • DaSnail  

              jaké koolstopy si vozil?

              budem potrebovat nové gumky na citybajk, tak tam asi hodím trojfarebné bbb z kony a kúpim koolstop.

              žena má modré univerzálnu zmes a zdajú sa mi fajn.

              oplatí sa íst do lososovej (extrem) alebo dual compound (uni+extr)?

              0 0
              • Vilém  

                Mel jsem cerveny a pak takovy oranzovy (asi ten losos).

                Cerveny mely trosku problemy s brzdenim na mokru, lososovy mi prisly na mokru lepsi. Za sucha ± stejny.

                0 0
                • DaSnail  

                  ok,dik.

                  0 0
                  • scret  

                    jak pise Vilem, cerveny na mokru trochu horsi, ale na suchu brzdej jak svin! a nechytaj vubec spony… Za me asi nejlepsi spalky!

                    0 0
      • Flegmatik  

        Přesně tak.

        0 0
    • Smazaný účet  

      199

      0 0
    • Smazaný účet  

      200

      0 0
    • RomanH  

      Kotouce sice brzdi lepe, ale ani s V jsem nikdy nemel zasadni problem. Jedina vec, co mi na V vadi, je jizda v desti – cerna sracka na rafcich, nutnost nasledne ocistit spalky.

      0 0
    • Smazaný účet  

      222:)

      0 0
    • japonec  

      ja bych moji zene kotouce nikdy nedal, protoze po prvni vyjizdce by byly urcite fialovy. Ji znam…s ni ziju, ne?! :o)

      0 0
    • vasek80  

      Sice je rozhodnuto, ale za mě zlaté Véčka. Když si vybavím jak mladá strká přední kolo do různých stojanů u hospůdek a co na to říká kotouč…

      Na druhém kole mám Aviďácký páky s takovou půl kladkou nebo jak to napsat, k tomu obyč deore čelisti a trojbarevné BBB špalky a rozhodně si nemohu na nedostatek brzdnýho výkonu stěžovat. Oproti tomu na fullu elixir 5 a to je věčný ****** a výdrž desek žalostná. V jednoduchosti je síla a já Véčka nikdy pomlouvat nebudu.

      0 0
      • ememem  

        len zopakujem po sty krat – pokial sa s sucasnymi hydrami stale series tak to daj do ruk niekomu kto ruky nema posrane nech ti to da dokopy alebo ich reklamuj. ina moznost dnes uz proste neni.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.