• pold

    Zdravím, mám dotaz týkající se ohledně ideální volby plášťů pro ráfky ZTR dle kriteria „odolnost proti vyzutí“ (na bezduše). Budou lepší (vyzutí odolnější) normální Snake-Skin TLR, nebo UST verze?

    0 0
    • McBlacky  

      ust

      0 0
    • marekvag  

      UST bude držet líp, nicméně na ZTRku ti bude držet cokoli. Spíš to na ten ráfek budeš mít problém narvat.

      0 0
    • pold  

      Takže pověsti že na ZTR ráfky sedí jen obyč/TLR patky, tj. že UST patky nezapadnou, jsou jen „urban legend“? Tj. z hlediska odolnosti proti vyzutí pláště bude UST držet líp?

      0 0
      • kubad  

        kde se rodí takové nesmysly?

        na ZTR samo sedí bez problémů UST pneu

        0 0
        • pold  

          Info od známého – údajně že volně řečeno „ZTR mají vyšší a jinak tvarované patky ráfku přizpůsobené na obyčejné patky pláště, takže tam UST bude hůř držet a hůř těsnit, protože jde o jiný tvar patky pláště určený pro jiné speciální ráfky.“

          Jak moc to bude odolné vyzutí je pro mne hlavní kriterium, takže jsem si to chtěl radši ověřit (za odpovědi děkuji).

          0 0
      • McBlacky  

        já měl schwalbe ust na Olympic což šlo, ale olympic měl vyšší patku ráfku, na Crest s novou patkou jsem UST nenarval, nechtěl jsem použít sílu která by zničila ráfek. Na Alpine už to ani nezkouším a vozím TLR.

        obě verze budou držet a od tlaku 20 PSI při váze 71kg jsem je zatím nevyzul jinde než bez zatížení v obýváku pár hodin po nasazení, ale to byl tripple evo a už jetý :)

        ust plášť dobře drží na ust patce pravých ust ráfků -cmax atd-, ono když se na to podíváš, tak ust patka je zhruba 3–4× vyšší než patka ZTR ráfků druhé generace (crest, alpine, mmx,…)

        0 0
        • pold  

          Tak teď už v tom mám totální hokej:

          • UST parka bude držet líp, ale nepůjde nasadit bez zničení ráfku?
          • btw. jestli je UST patka 3–4× vyšší než patka ZTR ráfku, jak můžesedět (a držet) líp?
          0 0
          • McBlacky  

            ale jo půjde nasadit, jen to jde hůř. Dost lidí to tam narve.

            bavím se o patce ráfků, kdy nové ZTR ji mají velmi nízkou, proti ráfkům které jsou čistě ust jako vyšší Fulcrum a Mavic

            0 0
            • MlokCZ  

              Docela by mi zajímalo co je vlastně vedlo k takovým extrémům. První generace, kde to bylo jen lehce nižší bych ještě pochopil. Ale to další snížení, proč vlastně? Sice to přinese o trošku větší objem pláště, to si myslím ale za to nestojí.

              0 0
              • McBlacky  

                taky to nechápu, podle mě vzrůstá dost podstatně riziko ufouknutí při agresivní jízdě.

                0 0
                • Mug  

                  To ufouknutí je velmi pravdě podobné při pádu se ‚šprajcnutím‘ kola. Na předním kole s TLR gumou letos 3×, sice to šlo vždy dojet, ale doma pak musela guma dolů, vyčistit ráfek od bordelu, který se tam při vyzutí dostal a vše znova nahodit. To se mi s plnohodnotným UST nestávalo a to jezdím hodně opatrně.

                  0 0
                  • blisterexist  

                    přesně jak popisuješ, plášť se mu ufoukl jen v tomto případě, jinak nikdy(obyč ráfky a pláště), ale jednou, jsem na jednom skoku letěl jakoby do zatáčky a šel na předním až na ráfek, a patka pláště se v jednom místě vyzula z ráfku, čehož jsem si všiml asi za 10km když mi házel plášť, tak jsem trochu ufoukl a patku nacpal do ráfku:-)

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.