Maxxis Minion DHF/DHR 2,35" bez dusi s tmelom na ZTR Flow

30 nepřečtených
  • Pesto

    Caute,

    nejazdite nahodou niektore tieto plaste bez duse? Neboli pri nich problemy s vyzuvanim? Su tie boky dost pevne? Dali sa nasadit aj bez kompresora?

    Chcel by som prave tieto plaste v 60A vyskusat na AM/EN, ale som zvyknuty na UST (miniony sa robia UST az v 2,5" a to uz je celkom tazke) a k dusiam sa mi vracat nechce. Isli by na ZTR Flow so zltou paskou a NoTubes tmelom.

    Dik za kazde info.

    0 0
    • Atilla  

      Ty 2.35 jsou hrozně úzké, ale nasadit by měli jít. Ale jestli bez kompresoru, to ti asi nikdo neřekne.

      0 0
      • Pesto  

        Cize dopredu zobrat radsej 2,5"?

        0 0
        • goofy  

          Ja bych radeji zebral uplne jine plaste :o)

          0 0
          • Pesto  

            Napriklad? Ake plaste zobrat riesim uz 2 tyzdne a zaboha sa neviem vysomarit..

            Kedze jazdim UST s tmelom, tak chcem plast ktory obujem a zostane tam cely rok. Momentalne mam 2010 NN 2,25" UST a uplne spokojny s nimi nie som.

            0 0
            • goofy  

              Hmm.. Tak pokud nejsi spokojeny s NN tak nevim… Co ti na nich konkretne vadi? Ja se ted chystam koupit na AM/EN chystam koupit Fat Alberty. V 2,25" maji skoro stejnou sirku jak Miniony 2,5 co mam ted a pritom jsou tak o pul kila lehci… 2,35 jsou fakt docela ziletky a pritom vaha taky nic moc. Mozna ty bezbutylove by tak nejak mohly vychazet rozumne, ale dopredu bych radeji bral tu 42a smes

              0 0
              • Vegan  

                Sorry, ale NN jsou plaste naprd poradne nepodrzi na nicem, ale na kamenech trebas zule je to extra pruser. To uz jako lepsi univerzal vidim nevegala i kdyz ten musim priznat neni take zdaleka 100% a sam se chystam prejit bud na miniony EXO (daj se koupit na CRC) kde vaha neni tak hrozna a daj se predelat na bezduse prej celkem v pohode a nebo muddy mary.

                0 0
              • Pesto  

                NN drzi v pohode kym ides rovno a nenaklopis bajk, pri naklopeni sa spravaju dost divne, necitim sa na nich isto pomaly na ziadnom terene.

                Aj ja som zvazoval Fat Alberta v UST, dopredu 2,4" dozadu 2,25" ale stale sa neviem rozhodnut.

                0 0
                • tomfree  

                  Fat alberta jsem jezdil,a přišel mi,že drží stejně jako nobby nic,jen je těžší.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    U starší verze to tak bylo, rodzíl s NN zcela minimální a taky jely téměř stejně.

                    U 2011 to bude ale jinak, protože mají jinou směs, tedy přední má jinou směs.

                    Také je přední FA 2011 s trailstar směsí už o hodně pomalejší než starší FA, dle měření skočil ve 2,4 z 30W až na 37W.

                    Zadní 2011 má 32W (ten má stejně jako NN pacestar), což je také o chlup více než 2010.

                    Takže teď může být pro přední plášť rozdíl dost velký oproti NN.

                    A ještě se to lišilo jednou věcí, FA byl znatelně odolnější, i když byl třeba jen ve snake skin verzi (i tak měl běhoun už celkem rozumný). Proto byl těžší.

                    V UST je ale opravdu hodně těžký. Také tam je kombinace snake skin boky a ještě UST verze, takže boky budou superodolné.

                    0 0
                    • Atilla  

                      No mám teď asi 70km na FA 2.4 SS 2010 a nejsem úplně nadšený. Při náklonu obzvláště na jehličí vůbec nedrží, nedej bože písek, to je totál v pi… Šutry jakž takž, ale že by to byla nějaká hit paráda, tak to teda není. Vzadu problém nemám. Má solidní záběr a docela pěkně drží. No nevím co si o něm mám myslet. Ze předu půjde asi pryč,ale co jiného?

                      0 0
                      • goofy  

                        No to me moc chlapi nepotesujete… tak to asi nakonec fakt budou ty Muddy Mary 2,35? No uz nevim :o)

                        0 0
                      • miruš  

                        muddy mary 2,35 :-)

                        0 0
                    • Radek Broz  

                      Když už tě tu vidím, odbočím od tématu doporučování naprosto špatnejch Nevegalů namísto nesrovnatelně lepších NN:)

                      Zkoušel jsi předělat NN SS (nebo DD) na tubeless? Mně se to na mavic 819 nepodařilo ani po pár hodinách zkoušení. Stále mi to utíká na tolika místech klem patek, že se to ani mě dostupnym nejsilnějšim kompresorem nechytne. Budu rád za jakýkoliv tip.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Na jednom kole teď chvíli jezdím TLR FA 2,4 snake skin (bez snake skin FA ani nejsou). Přední s trailstar směsí drží parádně, o třídu lepší než NN. Ale i přesto, že zadní má pacestar a je jen o trošku pomalejší než NN, tak dohromady to je už s předním znát, že to jede o něco hůře než NN/NN.

                        Při foukání se chytly FA okamžitě a pak těsnily několik dní bez tmelu (tmel jsem tam pak samozřejmě přidal), takže naprosto perfektní. Předím byly nasazené více dní s duší, takže už měly tvar.

                        Na 29tce snake skin RaR také zcela bez problémů. Také těsnily bez tmelu a ty už jezdím dlouho (asi 2tis. km). Ty jsem nahazoval jako nové a to se jim hned nechtělo. Musel jsem nejprve na pár hodin nahodit s duší a pak jak měly už tvar, tak se chytly okamžitě.

                        Všechno 2011 TLR. RaR na C29ssmax, ty FA na SX + Red Zone XLR.

                        Jestli zkoušíš 2010 nebo starší, tak to půjde mnohem hůře. Takhle jsem nemohl před půl rokem nahodit Marathon Supreme (i když je 2011, tak není TLR jako bikové pláště, takže stejný případ jako bikové 2010 a starší).

                        Pokud to nejde, tak jako první nahodit třeba přes noc s duší. Pak duši vyhodit a nechat zaskočenou jednu patku. A když se to stále nebude chtít chytit, tak případně druhou patku montpákou nahodit cca ze 2/3 obvodu (nebo kolik se podaří).

                        A pokud to jsou ty starší, co nejsou TLR, tak se může i stát, že i patka zaskočená v patce ráfku bude utíkat. Pak to chce předem dát tmel a pořádně ho dostat kolem patek ještě před nahozením kompresorem.

                        Osobně bych už používal jen ty 2011 TLR. Nejen, že jdou lépe nahodit, ale i lépe patky těsní a ještě to téměř eliminuje riziko svléknutí pláště díky těsnějším patkám.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Jinak ještě budu zkoušet místo těch FA ty nové Hans Dampfy 2,šř, tedy až budou zase v krámech dostupné (pacestar verze v prodeji snad ještě ani nebyla). Dopředu trailstar verzi, dozadu pacestar.

                          Mělo by to jet o chlup lépe než FA. A co jsem četl postřehy na zahraničních fórech, tak Hans Dampf drží velmi dobře (někdo ho v některých situacích i raději než Big Betty).

                          0 0
                • mr.antik  

                  každej plášť tomhle rozměru s hmotností 650gramů se ti při nízkym tlaku bude hroutit, je to daň za nízkou hmotnost.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    FA sedí slušně i při nízkém tlaku. Ve 2,4 mají moje dva kousky kolem 760g, což je téměř o 100g méně než UST NN 2,4 (měl jsem tuším 820 a 840g kousky). Přesto i při 22psi přední se žvejká jen zcela minimálně. Ty NN o dost více.

                    Oboje ježděno na stejných 21mm ráfkách.

                    0 0
            • rossi001  

              maxxisy highrollery 2.35 ust byly super plaste, ale bohuzel uz nejdou nikde sehnat ani v zahranici. Celorocni univerzaly s tmelem idelani kombinace. Taky premyslim co tam letos dat. Budu zkouset continentaly mountain kingy 2.2 UST s kevlarovou vyztuhou. Trochu s ebojim ze se ******** tyhle burty pod ust roztahnou jak cip. Rubber queeny to udelaly.. Uvidim..

              0 0
              • Pesto  

                Aha, tak to vysvetluje, preco vsade nachadzam v ehopoch v UST len ich 2,5" verziu..

                0 0
        • tomfree  

          Ty 2,35 mají 700g což je dobrá váha na to kolo,při větší váze zabiješ potenciál rámu a široké jsou asi stejně jako ty nobby nicy ve 2,25,ale jestli budou fungovat jako bezduše to nevím,momentálně jezdím nevegaly 2,35 s rubena bezdušovým kitem a střídám to s continentalama x king 2,40 na bezdušových mavic crossmax sx,schwalbe jsou dobrý big betty,ale jsou těžké a moc nejedou.

          0 0
          • Pesto  

            A co hovoris na kombinaciu Minion DHF 2,35 dopredu a High roller 2,35" doazdu (obe v 60A) a spravit z nich tubeless?

            Neviem preco, ale Navegala sa bojim. A tiez tam nechcem pribit kilove plaste, uz som si vyskusal aky je to rozdiel jazdit na tazkych a lahkych kolesach a naspat sa vracat nechcem (v ramci urcenia samozrejme):))

            0 0
            • tomfree  

              Ještě bych zvážil nějaký specialized eskar,cluth jsou v šířce 2,3 širší než maxxis s obdobnými vlastnostmi

              0 0
              • Atilla  

                Nemáte někdo váhu Specialized Cluth? Na spešlu píšou 785g ,ale tomu moc nevěřím. Přemýšlím buď Cluth, nebo KENDA 26X2,35 NEVEGAL 60TPI KEVLAR L3R Pro + Stick E. Jestli chce někdo FA 2.4 SS, jeté 70km, tak je přední k mání.

                0 0
                • tomfree  

                  Mám to tak na kole přední stick E zadní L3R koupil jsem dvě dvojce plášťů na bazaru,funglovky za 300kč kus,takže mám jeden rezervní set.

                  0 0
    • JSt  

      kdyz vemes s vyztuhou, tak se da jet bez duse i bez vzduchu ;-)

      0 0
    • Pesto  

      Tak uz je minion obuty. Uzky veru je, ma len necelych 51mm, vaha 644g (proti 700 daco deklarovanym).

      Rovno z krabice nasadit nesiel vobec, skoro som sa pri pumpe zblaznil. Nahodil som ho s dusou, nechal cez noc postat a dnes ho uz pumpou nahodit nebol problem, ked bola jedna patka usadena a druhu som natrel tmelom. Oproti UST highrolleru v rovnakom rozmere slo 200g z predneho kolesa dole..

      0 0
      • Joei  

        ..to je zajimavy, já mám taky Miniony 2,35 60a a vážej 760g. Mám je na ráfku 24,5mm širokým a pneu maj přes vzorek 56mm a pres „telo“ 54mm.

        0 0
        • Pesto  

          Bol som ich premerat po vyse 2 mesiacoch jazdenia. Cez telo 52mm, cez vzor 54.. Asi som trafil taky biednejsi kus..

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.