• Grinch

    Zdarec lidicky, tak nějak se tady zkusím poptat, co vy na to…Uvažoval jsem co dám za použití, vzhledem k velmi suchému létu, za kombinaci plášťů na svého mazla (viz profil) za stávající Tiogu a dodělávajícího Maxxise. Schwalbe byla jasná volba :) Takže Ralph racing evolution byl tutovka, jako druhý jsem chtěl Nobby Nic, leč bohužel žádný nebyl u nás na skladě:( Tak mi byl „dobrovolně vnucen“ Smart Sam od Schwalbe…Takže plán je následující…Ralph dozadu a Sam dopředu… Tak co vy na to? :) Díky za všechny rady!!!

    0 0
    • Hurka  

      ty taky moc nečteš historii… dej sama dopředu a na prvním mokrým povrchu uklouzneš. RR vepředu (i když NN je mnohem lepší) a SS dozadu, ale ne do blata, pak bude prokluzovat.

      0 0
      • Hurka  

        …anebo vyměň SS nabo RR. V každém případě dej ideálně dopředu NN Snake Skin a dozadu SS Alpen Cross nebo RR. Snake Skin nebo AlpenCross úpravu určitě ano, jinak je brzy prorazíš nebo prořízneš zboku.

        0 0
      • MlokCZ  

        No RR dopředu je sice asi o něco lepší než SS, ale na prvním mokrém povrchu na tom nebude stejně o moc lépe. Včera jsem jel pěkný hodně kořenový a hodně mokrý úsek na NN/RR a i tak to byl teda mazec a ani ten NN na předním nebyl zrovna ideální a o RR na zadním ani nemluvě.

        0 0
        • Hurka  

          tak přezuj na Ice Spiker, ten drží :-) už se pomalu v tom vedru těším na zimu, snad bude letos normální :-)

          0 0
          • MlokCZ  

            No jo, to je těžký. Já bych věděl spoustu variant, která by tam podržela lépe, jenže pak by to zase vůbec nejelo a většinu toho odjezdím na suchu. A nějaké přezouvaní plášťů, to u mě naprosto nehrozí, takže musím mít nějaký přiměřený kompromis.

            0 0
            • Hurka  

              no, já mám už zažité kombinace, které zná a v dílně je vždy vysvětluje kamarátkám moje 8-letá dcera. „Tento (NN) je dopředu od jara do podzimu. Stejný je vzadu na jaro a podzim do bláta a tento (SS) je dozadu na léto do sucha. Tyto dva ježky (Ice Spiker) jsou na zimu na led a sníh.“ :-)

              0 0
            • ememem  

              ja som to po roznom laborovani hlavne kvoli vydrzi a defektom vyriesil SS+Albert oba 2.25 Alpencross. Vydrz, stopa, zaber – 100bodov, mozno o trocha lenivejsie ako NN+RR co je dane jak vzorom tak hmotnostou ale inac kedze nechrtim tak na najblizsie obdobie nemam co riesit.

              0 0
    • Sobi  

      Standartní kombinace je NN vepředu a vzadu RR nebo SS Kombinace RR a SS no nevím, nevím..

      0 0
      • Sobi  

        Nejdřív sem dal SS a SS a odjel s tím i kr.Drásala a taky se to dalo, ale na předku teda nic moc ( s porovnáním s ExiWolf ) tak teďka NN vepředu a SS vzadu

        0 0
      • prodi  

        RR a SS se úplně v klidu dá :) jinak kombinace: mokro – NN/SS, sucho – RR/FF

        0 0
    • MlokCZ  

      Pokud to má být do terénu, tak bych dopředu nedal ani jeden a rychle koupil NN. Vzadu pak lze použít jak RR, tak SS a zadní plášť sjedeš stejně mnohem rychleji, takže na ten jeden NN je vzadu sjedeš oba.

      0 0
      • Sobi  

        Jj taky jsem to takhle po Vašich radách udělal! :-) Ještě jednou dík.

        0 0
    • Lister  

      no tak vidím že původní dotaz nikam nepovede tak bych se zaptal na něco jiného :)

      Nevozí někdo náhodou kombinaci Bulldog 2,1 vepředu a Python 2,0 dozadu. Mám totiž pár Bulldogů, ale ten zadní už je skoro mrtvý, tak by mě zajímalo jestli s použitím Pythona pomůže v rychlosti nebo ne.

      jo a taky jestli někdo neví, jak je to s šířkou – jestli jsou srovnatelné, protože někde jsem četl že python je snad ještě širší :)

      0 0
      • MlokCZ  

        Určitě to tomu pomůže. Python je rychlejší. Jinak tu kombinaci jsem nikdy nevozil, ale přijde mi jako docela povedená a mít ty pláště doma, tak ji klidně odjezdím.

        A jakého Pythona máš? Python MRC High má 50mm, tedy stejně jako RR 2,1čka.

        0 0
        • MlokCZ  

          Air light verze je pak možná širší, ale tu doma nemám a neměřil jsem, jen mě okem přišla, že by mohla být.

          0 0
      • Ladap  

        Někdy mám vzadu Karmu a vepředu Bulldoga což mi přijde skoro stejný jako s tím Pythonem. Bulldog bude ve 2,1 o něco užší i ve verzi Air Light. Je to taková kompromisní kombinace dobrá hlavně do terénu. Bulldog výborně vede v blátě i šutrech, ale na silnici to samozřejmě moc nejede. Vzadu by se Bulldog asi celkem rychle sjížděl, ale tam jsem ho ještě neměl.

        0 0
      • Wilhelm  

        Vozím to přesně v této kombinaci, verze Air light. Rychlejší to bude určitě, alespoň na silnici, kde Bulldog zas tolik nejede. Do velkýho marastu dávám dozadu Scorpion, jinak je pro mne kombinace Bulldog – Python to nejuniverzálnější …furt jsem něco řešil, co jezdím tuhle kombinaci tak mám o starost míň. Díky Bulldogu míň pádů, Python je zase docela rychlej a taky pohodlnej..

        0 0
        • Lister  

          díky za reakci, půjdu do toho.

          Včera jsem to probírali na ICQ s Mlokem a schodli jsem se na tom, že rychlý zadní plášť udělá opravdu hodně, protože odpor zadního bude dělat minimálně 2/3 (ale spíše víc) z celkového velivého odporu.

          Prostě když jsem jezdil RR/RR a přešel na NN/RR, tak jsem nepoznal na odporu rozdíl a přitom v terénu je jistota předního kola neporovnatelná.

          Takže dále budu asi používat kombinaci drsnějšího pláště dopředu pro vedení a rychlého dozadu pro minimální valivý odpor :o)

          0 0
    • karliner  

      Jestli nemáš Rebu pyčo a kliky XT, tak nemudruj nad pláštěma.

      0 0
      • Grinch  

        Sry borce, rebu ani kliky XT nemam…POUZE Recona a V-Drive FSA :)

        0 0
    • Rychlej turista  

      By mě zajímalo, proč jsem snad jediný, co se vozí na Nanoraptorech. Pokud je sucho teda.

      0 0
      • Lister  

        pokud je máš v drátu tak se ani nedivím, že jsi jeden z mála :o)

        0 0
        • Rychlej turista  

          Vyčerpávající odpověď, díky

          0 0
          • Lister  

            moje antipatie k těmhle pláštům je tu tak nějak obecně známá, já už se bojím i něco psát, protože pak mám pocit, že to sem pořád dokola cpu :o)

            No ale krátce – úzky a to tak, že děsně moc, nepohodlný, moc nedrží, děsně blbě se čístí (vlastně neznám plášť který by se čistil ještě hůř) na měkčí terén naprosto nepoužitelný

            Na druhou stranu celkem jedou a vydrží, ale to nevyvažuje negativa :o)

            0 0
      • karliner  

        Protože Nanoraptory jsou takový… turistický… Tady jsi mezi samejma chrtama a závodníkama ;-)

        0 0
    • Gorgov  

      dal bych pryč oba dva a koupil FF race guard na obě kola, pokud chceš aby to trochu jelo. Za sucha držej dobře, možná líp než RR.

      0 0
    • zimzum  

      Ahoj,

      rád bych téma aktualizoval – jaké vozíte kombinace (zajímá mne HT XC, pohoda, lehčí terén, šotolina, popř. i sníh)? Díky

      0 0
      • Lada,s  

        já nesmrtelnou klasiku dopředu Rocket Ron a dozadu Racing Ralph

        0 0
      • maajkee  

        Hlavně nic od Schwalbe a Conti, je to papírový, hází to, je to drahý a nic to nevydrží :)

        Takže jedině cokoliv od Maxxisu. Na HT ideál asi Ikon, pokud na závody, tak dozadu klidně aspen, pokud i na nějakej trailík tak dopředu třeba Ardent Race nebo Ardent (ten už zase trochu brzdí :) )

        0 0
        • zimzum  

          Mám 2× Rocket Ron – hlučné, na asfaltu líné, v lese to pocitově hodně ožije. Objednal jsem Ritchey WCS Z-Max SHIELD TR 29×2.1. Máte někdo zkušenosti? Ď.

          0 0
      • vanderpoel  

        na bozihodovym kole vepredu i vzadu racing ralph lite skin. na sichtaku vepredu smart sam (po sezone misto nej pujde race king) a vzadu hutchinson black mamba – logika v tom zadna neni, tocim to podle toho, jak se mi co sjede a jak se mi co sejde.

        0 0
      • plzakj  

        RaRa, RaRa. Až to sjedu, dám dopředu NoNi, vzadu RaRa kvůli lepšímu gripu na předku.

        0 0
    • Saw890  

      Zvazuji kombinaci predek contiky moutain king a do predu maxxis ikon co na to rikate? Nebo je lepsi mit stejny plaste od jedne znacky dekuji za odpoved

      0 0
      • mastihuba  

        mas dve predni kola? :-)

        0 0
        • Saw890  

          Ne mam :-) vzdyt ty plaste maj uplne jiny vzorek co jsem se dival contiky moutain king me doporucovali na predek a zadni plast maxxis ikon . Nebo mas jinou kombinaci?

          0 0
      • nomecz  

        Dozadu dej Xkinga nebo teda cross kinga nebo jak to ted prejmenovali

        0 0
        • Saw890  

          A co predek myslis ze toje lepsi nez moutain king

          0 0
          • nomecz  

            Tak zalozi co jezdis ja par let z5 vozil kombo MK/XK na HT ve 2,2 " s preferenci gripu v lese a vyhovovalo pak sem to chvilku vozil ve 2,4 i na fullu ale tam uz me to dost limitovalo. POkud nejezdis zadny divociny nebo hodne asfaltu tak dej XK i dopredu pripadne v kombu s Race kingem vzadu pokud chces neco fakt rychleho

            A pozor jakou verzi beres dratove patce se vyhni

            0 0
            • Saw890  

              Diky za radu pujdu do tech2,2 XK/RK jasny jdu do kevlaru diky

              0 0
            • LM  

              Co přesně tě na tom kombu MK/XK 2.4'' limitovalo?

              0 0
              • nomecz  

                MK na tvrdym ustreluje a XK na drolivym a v blate moc nebrzdi a celkove grip na drsnejsi jezdeni

                0 0
                • LM  

                  Dík. Na nebrždění jsem zvyknutej, teď mám vzadu Ardenta 2.4'' s posledníma 2 mm vzorku uprostřed :-). Na bahno a drolivý mám druhý záplety, kde je vzadu HR II 2.3''.

                  Takže moje komba budou:

                  • sucho: Butcher Control 2.3'' + XK RaceSport 2.4''
                  • mokro: Shorty 3C EXO TR 2.3'' + HR II 3C EXO TR 2.3'' (už trochu sjetej)

                  Teď vepředu dojíždím Fat Albert Front 2.35'' (už se začínají trhat figury, tak jsem vzal štípačkama náběžný hrany ať se lepši odvaluje) a vzadu toho Ardenta 2.4''.

                  0 0
                  • nomecz  

                    Já sucho loni předek Purgatory zadek Ground control a super kombo

                    letos šlo purgatory dozadu a dopředu asi taky „řezník“ ikdyž nevím jestli to na tu mou zelenou mrchu nebude už moc „enduro specific“

                    mokro a zimu sem jezdil letos MKII co mi zbyl vepředu a purgatory dozadu a taky se dalo ale spíš na vejlety ve sněhu než na nějakou vážnější jízdu dolekopcom

                    0 0
                    • LM  

                      Přijde mi že novej Butcher s GRIPTON směsí má mnohem vyšší figury než starej kterýho tu mám :-)

                      0 0
                      • nomecz  

                        ne je to stejný, akorát se už nestřídá na prostředku vysoká/nízká ale figury jsou cca stejně vysoký akorát jinak tvarovaný

                        0 0
            • Rice  

              Nedávno jsem přemejšlel co ve 2,4" dát dozadu na léto na xc/trail kola, kdy bude víc ježdění a budu si chtít odpočinout od plášťů s velkým valivym odporem. Hodně jsem pokoukával po semislickách, ale dost se u nich bojím špatnýho brždění, takže asi zas dozadu dám ty xkingy, který jsem chtěl nahradit právě kvuli horšímu brzdění a skoro dva mám ještě doma.

              0 0
              • nomecz  

                Dej tam místo Xkinga Ground Control od Spešlu – drží mnohem lépe a jede jen o málo hůř

                0 0
                • xtonda  

                  Pokud nebude letos akce 1+1, o co jsou horší ty Sport verze Ground Controlu a Fast Traku? Mají drátěnou patku a jinou směs.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.