• rafyn

    Poradí mi někdo, jak při montáži-přezutí plášťů na biku zabezpečit aby plášť neházel. Vždycky nad tím strávím hodinu a výsledek není vždy 100%. Při jízdě na asfaltu si pak připadám jak na houpačce :-)

    0 0
    • roud  

      hou bud máš plášť na dvě věci nebo si to zkus víc nafouknout.....

      0 0
    • Výběr z produktů

      CTM RASCAL 2.0 29 kolo, tmavě zelená/chromová Skladem 2 ks

      Novinka CTM RASCAL 2.0 29 kolo, tmavě zelená/chromová

      od 28 799 Kč -10% MOC 31 999 Kč

      Stedo Mask 27,5 kolo, žluté Skladem 1 kus

      Stedo Mask 27,5 kolo, žluté

      14 799 Kč MOC 15 299 Kč

      CTM RASCAL 2.0 29 kolo, šedá/červenomodrá Skladem > 2 ks

      Novinka CTM RASCAL 2.0 29 kolo, šedá/červenomodrá

      28 799 Kč -10% MOC 31 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • Mathaus  

      lehce nafouknout, promackat po krajich a snazit se usadit podle lemu. Nafouknout poradne, upustit a zase nafouknout, to uz musi sendnout vse.

      0 0
    • keo  

      Některé pláště jsem musel celkem dost nafouknout a v místě kde nechtěly sednout chytit do svěráku, přiměřeně za plášť, a pak kymácet s kolem do stran až to sedlo.

      0 0
    • maxtor  

      Nejlépe ještě před nasazením navlhčit vnitřní stranu ráfku mýdlovou vodou. Plášť nasadíš v pohodě bez montpák a při nafukiování sám sjede do správné pozice. Pomáhá to naprosto zaručeně.

      0 0
      • saab  

        dobrej typ, zkusím taky s tou jarovou vodou. jinak já to dělám stejně, jako Mathaus. Až to prohmatáš, nafoukni to na maximum povoleného tlaku (asi 5–5,5bar), nech to kolo poskákat, pak to upusť tak, aby na místě, kde to neni zapasovaný v ráfku si to sedlo, kam má. Opakuj to do té doby, dokud to nebude perfektní. Jinak foukam na 3,5–4bary..

        0 0
        • maxtor  

          Zkusil jsem hodně metod včetně dofukování na různé tlaky, prohmatávání atd, ale tohle je prostě nejlepší a sedne si to naprosto samo. Tak držím palce!! Když už tam máš jednou mýdlo, tak pak v terénu stačí jen trochu polít vodou bidonu a jde to taky hladce. Oceníš to hlavně na silničce.

          0 0
        • maxtor  

          Jo a ještě jeden poznatek: může se stát, že když plášť rveš do ráfku brutální metodou, poškodíš plášť a ten pak hází i když sedí naprosto dokonale a nic s tím už nenaděláš.

          0 0
      • kubad  

        hmmm kdo ti to asi poradil :-)

        0 0
        • maxtor  

          Já nic neříkám:-)) Jen tento skvělý poznatek šířím dál, protože si myslím že je hodně bikerů, komu to pomůže…

          0 0
    • Volf  

      Namaž patky mýdlem, tak na půl nafoukej, kousek popojeď a dofoukni.....

      0 0
    • dieegoo  

      Ještě jedna věc, co mě napadá… měnil jsem zadní plášť a ani za boha se ho nedařilo nasadit tak, aby neházel. Snad 10× jsem přifukoval, ufukoval, mazal mýdlovou vodou a nic. Bylo to příliš širokou páskou v ráfku, patka se chytla pásky a nenechala ji opřít se o stěnu ráfku.

      0 0
    • kudykam  

      Mám také jistý problém s montáží plášťů. Plášť sem za život měnil snad tisíckrát a nikdy sem s tím neměl problém. Mám teď nové kolo s pláštěm Racing Ralph 26×2,25 který má na vnitřní straně kolem drátů takové světlejší lem.

      Za boha se mi ale nedaří je zastrčit celý za ráfek tak aby nevyčníval. V některých částech kola je zasazen úplně a někde vylézá. Mořil sem se s tím asi hodin ale bez úspěchu. Nějaká rada jak na to??

      0 0
      • šlapatko  

        šedý pásek má jít vidět. Tak nějak rovnoměrně. Na plášťi namydli patku a nafoukni na 4 atmosfery. Patky by měly zaskočit. Někdy je dobré pořádně zabrat rukama.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.