• Street

    Poradte mi. Jezdil jsem Kenda, Rubenu a ted Continetal, ale tech mam plne zuby. Chci zkusit Micheliny a nevim jaky vzorek. Jezdim maratony a trochu CX tak bych rad neco rychleho, ale aby to byl i drzak na hrube zachazeni.

    0 0
    • Daf  

      No jezdim Comp S Light a mam dost defektu. Ty gumy jezdi paradne, ale behoun se lehce prorizne na kamenitych trasach. Ted pujdu zase do Pythonu, ktere mam overene. Ty zkazene zavody uz me stvou. Uplne stejne problemy ma s nema i bracha :(

      0 0
      • Street  

        prave tohle me ted stve u tech continetalu. jezdej super jenze defekt je unich minimalne 100%. mam Flou a Leader a dneska je asi odnesu do sklepa. uz z toho mam docela nerva

        0 0
        • Daf  

          Teda u tech contiku me to docela prekvapuje. No minimalne u tech lepsich plastu maji 3 vrstvy tkaniny, akorat jejich XC plaste maji nizkej profil takze se musi foukat dost natvrdo.

          0 0
          • Mamutt  

            Conti Explorer Protection – i se supersonic conti dušemi jediný defekt za rok a půl. Bylo to ve slídovém dole, to je jako projet sklárnou :-) Ale k těm tenčím slikům bych také neměl nekonečnou důvěru.

            0 0
      • wbiker  

        Taky jsem je jezdil a podobný problém s proříznutím boku jsem měl jen jednou. Někde psali, že pro tenhle rok mají jejich nové modely silnější bok, což by mělo proříznutí zabránit. JJinak letos původnímu modelu odpovídá XCR DRY, alespoñ má stejná dezén, a vypadá parádně, až na tu cenu.:-( Jinak můžu potvrdit, to co píšeš – jsou parádní, pohodlné, dobře zabírají a myslím, že i docela vydrží (dostal jsem je už jeté a ještě dva tisíce mi vydržely, potom se začal vytrhávat vzorek). Mít peníze, šel bych do nich.

        0 0
        • Daf  

          Ja ale s bokem problem nemam ten mi naopak prijde docela OK. Po kazdem zavode mam rozrezanej behoun na nekolika mistech az na platno. Pak staci najet na ostrejsi kaminek a mas okamzite pomerne velkej defekt.

          0 0
          • wbiker  

            Jo? S tímhle zas jsem problém nikdy neměl já. Špatně jsem si přečetl, co jsi psal. Já jsem jedenkrát rozřízl bok toho pláště. Ale to byla spíš blbá náhoda, jinak jen běžné defekty.

            0 0
        • Daník  

          popisuješ bezdušáky nebo normál?

          0 0
      • Daník  

        Ten Comp S light zvažuju teď dopředu pro přítelku, jen se mi zdá, že má menší objem oproti Pythonu i RR (ty teď za dobrou cenu u nás nejsou)-není trochu nepohodlný? Vzadu mám po doporučení známých nové dvoubarevné Pythony MRC High, ale po 400km se brutálně rychle sjíždí vzorek, tak mě to docela děsí. Na loňském modelu prý dávali až 5000km?!Že by měkčí směs…

        0 0
        • Daf  

          No ja mam bezdusovej, kterej je o neco sirsi nez dusouvej a ten tedy pohodlnej je. Kdysi jsem ale vozil i dusovej a rek bych ze patri spis k tem pohodlnejsim. O neco nensi objem nez python asi mit bude, ale zase vetsi nez RR 2.1"

          0 0
          • Daník  

            Měřil jsem ze zvědavosti šířku složených pláš´tů, tedy de facto obvod a Pyth měl myslím cca 14cm, RR 2,1 asi 13,5 a Comp 13.U dušových.

            0 0
            • Daf  

              Otazkou je o kolik se ty plaste povytahnou po nafouknuti. Jinak na prednim kole se ten michelin chova dobre.

              0 0
          • Alex  

            Spominane problemi s defektami mas u bezdusoveho Michelinu? Na aky tlak ho fukas?

            0 0
            • Daf  

              Na zavody foukam predek na 2,25 a zadek na 2.5 Baru

              0 0
              • Paja  

                Nezvejka se/neplave to nekdy v zatackach pri tak malym tlaku (2,5bar byva vetsinou min.dopor.tlak)

                0 0
                • Daf  

                  U bezdusovek jsou to 2 bary. Plast se nezvejka na mych 64 kg ani tech 2.5 baru neni zrovna komfort. Jen tak mimochodem bezdusovej Comp S Light je o 4mm sirsi a o 3mm vyssi nez dusovej, takze ma vyrazne vetsi objem nez dusovej. Ten dusovej se opravdu musi foukat kolem 3 baru.

                  0 0
              • pepek  

                To je typičeskaja reakcia :-) Michelin stojí za hovno, protože já nefoukám a mám defekty. Skus třeba 3,2 a 3,5 barů a pak teprve nadávej na pláště.

                0 0
                • Daf  

                  Hele je to bezdusovka takze defekty prurazem nehrozi. Nejsem tak blbej jak si myslis. Ten plast ma velkej objem a pri tlaku 3bary je jako kamen a neda se na tom jezdit. Jak uz jsem psal plast se snadno prozizne a v tom je jejich problem.

                  0 0
                  • cabbage  

                    defekty prurazem nehrozi a jaky dalsi defekty znas? napada me akorat snake a ten u tubelessu nehrozi vubec, plast kterej se da rozriznout jde i prorazit......

                    0 0
                    • Daf  

                      Neni nahodou pruraz to same jako snake? Podle me jo. Pak uz me napada jedine proriznuti, nebo normalni bodnuti a s tim mam ted prave problemy. Pral bych ti videt jak ten plast vypada po dvou poslednich zavodech. Vzorek je netknutej, protoze nejezdim smykem, ale je rozrezanej na tolika mistech ze je na vyvyhozeni :( Je to muj patej par michelinu co jsem kdy jezdil a se vsemi at uz dusovymi, ci bezdusovymi mam porad stejne problemy. Doufal jsem ze modely 2004 budou jiz vychytane, nebyly a neveril bych ani novym XCR Dry. Takze tak :)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        Dafe ty máš teda nervy. Mě to takhle prasit tak tomu nedám pětkrát šanci :)

                        0 0
                        • Daf  

                          To vis napoprve poridis z neznaloszti jeden par slicku JET S + Comp S Light A zjistis ze jsou s nema defekty. Pak jsem si poridil bezdusove rafky a rikam si ze ty plaste budou tlustsi a ze to bude dobry tak jsem to zkusil zase. Pak uz jsem se nasral a rok jezdil bez problemu Pythony. Pak Zitny slevi o polovinu modely 2004 a rikam si za tu cenu je to dobry a snad uz to vychytaly. A nevychtaly. Ted mam doma jeste jeden par uplne novejch bezdusaku nechcete je nekdo levne? :) Kupuji osvedcene Pythony…

                          0 0
                      • cabbage  

                        sem si vzdy myslel ze pruraz= propichnuti(napr. trnem)

                        0 0
                  • pepek  

                    Promiň, ja jenom že když jsem kdysi foukal jako ty, tak jsem měl defekt každou druhou jízdu, teď asi tak 2× za rok. Ty pláště asi pořád nejsou tak špatné, chybka bude asi jinde :-)Druhá věc je taky jízdní odpor- máš asi dost dobrý „motor“ ? Já bych to tak neutáhl.:-(

                    0 0
                    • Daf  

                      Zalezi jake j plast mas. Treba Conti Twistr coz je 1,9" musim i ja foukat na 4 bary. Comp S Light fakt staci na 2.5 a odvaluje se jen po stredni casti vzorku stejne jako pri tlaku 3.5 baru, takze zvyseni jizdniho odporu je neznatelne. Pritom to ale lip tlumi a ma to lepsi grip.

                      0 0
                      • pepek  

                        Ale posere se :-) Když nafoukáš u auta na 1 bar, tak ti asi taky dlouho guma nevydrží (pokud se dřív nezabiješ. Říkáš, že líp tlumí, ale to je tím, že se vlastně na nerovnostech pořád prolamuje a pak se kord holt roztrhá.

                        0 0
                        • Daf  

                          Na boku plaste je na Michelinech doporucene husteni 2–4 Bary. U bezdusovejch Pythonu jsou jako doporucenej tlak uvadene dokonce pouhe 2 bary. Na aute mas jiste take predepsany tlak jakej musis dodrzet ne?

                          0 0
            • Frankenstein  

              Ty nove dual compound asi vydrzi vic. Vpredu mam XC Dry, vzadu comp S light, oba UST, zatimco zadni jsem prorizl 5×, predni ani jednou. A to jezdim prednim kolem stejny teren jako zadnim :-)

              0 0
              • biker007  

                tak je zkus prohodit..aspon ja mam treba na zadnimj kole defekt tak 10 casteji nez na prednim. jo a na XC Dry sem taky zvedavej, budu je testovat na Krali. Oproti Comp S light se me zdaji uzsi, muzete to nekdo porovnat? maji ten behoun „na omak“ taky asi silnejsi.

                0 0
                • Frankenstein  

                  sirka je uplne stejna

                  0 0
                • Jenca  

                  loni jsem mel comp s light letos xcr dry rozhodne jsou uzsi a taky bych rekl ze nizsi ale na pohodli jsem to moc nepocitil jinak rozhodne behoun ma tlustsi gumu a a o neco tvrdci resp tuzsi. boky bych rekl ze budou taky tlustejsi ale z pruznejsiho materialu

                  test xcr dry probehl na transbrdech a obsal perfektne sotolinu blato asfalt i lesni pesiny jehlicnopisko­kamenite zvladli perfekten nevsiml jsem si zadne rezne rany nebo nejakeho poruseni.

                  tak asi tak k michelinum

                  0 0
                  • bazi.marko  

                    …co to je za sileny slovo: „jehlicnopisko­kamenite“ ??? :-))

                    0 0
                  • Frankenstein  

                    Jak rikam, mam na kole soucasne lonsky i letosni model a v sirce (oba jsou 2,0) neni rozdil

                    0 0
                    • Jenca  

                      ja rikam ze to mam taky a comp s je sirsi jak xcr dry

                      vem supleru a zmer si to

                      0 0
                      • Daf  

                        Tak ja vam sem do pranice hodim jeste muj nazor :) Micheliny se vytahuji, takze novej se zda uzsi nez nekolik mesicu starej :) U jednoho dusovyho se mi vytahla patka tak, ze mi vyskocila z rafku. No a jeden bezdusovej ji mel zase vytahlou tak, ze uz nesel nafoukat, protoze byl v tom rafku strasne volne.

                        0 0
              • Daf  

                S Comp S Lightem na predku take nemam problem. Ten zadni plast vypada ale podstatne hur. Ja bych od XC Dry zazraky necekal.

                0 0
        • Orbis  

          na novejch pytnhonech mam 1500 a jsou skoro jako novy:o)) stejne jako starsi GE:-)

          0 0
          • Daník  

            já na nich mám cca 500km půl silnice-půl terén a už ubyly téměř 2mm.

            0 0
      • obludaII  

        Mišulíny má jenom žena, na zadním comp S light a ve Švajcu se svými 50kg a opatrnou jízdou je prořízla. Já už jezdím 3roky Maxxis Medusa 1,8 a nebudete mi to věřit ani jeden defekt, ale na maratony je rvu na 60psi, RomanH je vozí aji na předním kole a letos si je kupoval znova.

        0 0
    • Pavlos  

      Racing Ralph 2,25 :)

      0 0
    • Gatier  

      Po dlhom trapeni (som hrozne unaveny) som to nasiel. Je to tu domiesane (angl;cest;slov…).

      0 0
      • Pavlos  

        Myslim ze za ten rok a neco co jsi zde zaregistrovany je to solidni vykon ]:D

        0 0
        • Gatier  

          Pozor! Nasiel, ale nepochopil… Inak diky! :)

          0 0
          • Pavlos  

            to mas z toho ze mas pevnou vidlu;)

            0 0
            • martt  

              pred tyzdnom isiel jeden z ceskych borcov co skoncil uplne na spicke dubnicky maraton tiez s pevnou vidlou a dvojprevodnikom. 100km/3800m

              0 0
    • biker007  

      takze cerstva zkusenost s XCR Dry..vydrzela 20km.. dneska sem vyjel a vysledek? 5cm rizanec v zadnik kole, duse prazdna behem 2 sekund.. nevim o co to bylo, nenasel sem nic moc ostryho..jan normalni kaminky.. typuju strep nebo snad nuz co sem kolem oddohodil nekam pryc z cesty..jeste ze sem je mel za 49euro/par.. dat za ne plnou cenu tak fakt nevim.. no co. zejtra kupuju na zadek dratenou 2.1 za max. 400kc. nehodlam mit kilometrove naklady vyssi nez pri jizde taxikem:)!

      0 0
      • wbiker  

        Rozřízl jsi běhoun nebo bok pláště?

        0 0
      • Daf  

        Ja vcera taky opravoval :) Prijedu ze svihu silnicniho a doma koukam ze mam na plasti bublinku, co leze z prorizle dirky v plasti. Jak jsem se spravne domnival byl to vnitrni zater co prolejzal skrz lehce prorizlej behoun.

        0 0
      • E.I.M.S.  

        Po vcerejsku naprosto stejna zkusenost. Pri dojezdu domu na lesni ceste se ozvala rana a behem sekundy uplne prazdne kolo. Na behounu predniho kola skoba cca 1,5 cm. Plaste mely najeto 35 km.

        0 0
    • adco  

      Na nejake zovseobecnovanie o plastoch by som netrufal. Posledne roky jazdim len plaste s kevlarovou patkou pre pohodlnost pri prezuvani a nizsiu hmotnost v porovnani s drotenou verziou, v kombinacii s rafikmi Mavic X517 ich prezuvam zasadne len rukami. A teraz k plastom. Skusenosti mam s Continental Explorer Pro, Escape, Hutchinson Scorpion Air Light, Maxxis Wormdrive, IRC Mythos XC (tie som mal povodne na biku – s drotenou patkou), Michelin Comp S Light. Ako najuniverzalnejsie sa mi javili Conti-Exporer Pro, nizky valivy odpor, dobre drzia aj v terene, samozrejme nie v extremnom, dobre sa cistia od blata. Najpohodlnejsie sa ukazali jednoznacne Scorpiony, ked som ich nasadil, nechcel som verit ako sa znizili otrasy cez sedlo (mam HT), nevyhodou bol vacsi valivy odpor a zadne dost rychlo sa opotrebovali. Na preteky (jazdim len maratony) sa mi najviac osvedcili Michelin Comp S Light, presiel som s nimi v rade 13 maratonov bez defektu, je pravda, ze som ich obuval len na maratony. Su lahke, maly valivy odpor, dobre drzia na vacsine podkladov. Na treningy mimo blatiteho terenu pouzivam Maxxis Wormdrive pre ich minimalny odpor hlavne na asfalte, Scorpiony tam hucia ako traktor. K defektom. Odkedy hustim na 3,5 atm, klasicke hadie stiknutie som nemal, co som mal defekty tak od trnov a prerezania plasta nejakym ostrym predmetom. A to podstatne viac na vedlajich asfaltkach hlavne v neskoru jesen a v zime, ked sa posypava cesta drobnymi ostrymi kamienkami, minulu jesen som nechal Comp S Light na dojazdenie aj na treningoch a po prvom roztopenom snehu s posypom som mal dva defekty a plast na niekolkych miestach rozrezany. Ale podobnu skusenost som mal aj s Contikom, Scorpionom aj s Wormdrive, takze teraz na jesen si kupim nejake lacne plaste s hrubym tvrdym vzorom, akurat sa obavam valiveho odporu, je to nanic ked makam a bike nejde lahko ako som zvyknuty. A este je to aj o nahode, aspon u mna statistika vobec neplati, mal som tyzden, ked som pichol na kazdom treningu, niekedy aj viackrat a potom su mesiace ked som bez defektu. Minuly tyzden mi dosli RR (2,1 kevlar), tak sa tesim na nasledujuci maraton, som zvedavy, ci sa potvrdia dobre referencie, ktore sa o nich pisu.

      0 0
      • Martyss  

        A jaké zkušenosti máš s Mythosy?

        0 0
      • wbiker  

        Tak já jsme na Explorery, ale s drátěnou patkou, přesedlal právě z těch Mixchelinů a první. co mě zarazilo byl valivý odpor. S těma Mischelinama úplně k neporovnání, na asfaltu je to děs. Tak něvím, jestli je to tou patkou, ale mě ty Explorery nepřijdou jako zrovna s malým val. odporem.

        0 0
    • Vision  

      jezdím michelin Sprint tenhle vzorek to je http://img.epinions.com/…sized200.jpg

      a jsou super ale musej bejt v šířce 2.0 super tluměj bezva jednou a zaběr pro me dostatečný, jedinej problém je že už se nedelají :( a vydrží podstatně díl než ty co byli potom s lamelou a rubena to okopírovala a ty jejich nestojí za nic … už kuli šířce 1.9 …

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.