• r6d3k

Zdravím, můžete mi poradit ohledně osazení těchto dvou kol?

https://www.sterba-kola.cz/…/mtb-ht-2017#…

https://www.sterba-kola.cz/…/mtb-ht-2018#…

Co se týče kol a komponentů, jsem naprostý laik. Proto by mě zajímaly rozdíly, klady a zápory popřípadě do jakého kola byste šli a proč? Předem děkuji za odpovědi.

Anketa: Jaké kolo má lepší osazení?

0 0
    • koldas  

2017– lepší vidlice, lepší brzdy, páky

2018 – boost stavba (což nebude u tebe nějaká velká výhoda), převod 2×11 oproti 2×10 a novější přehazovačka s tzv. brzdou.

Jinak totožný kola.

0 0
    • 3bike  

obě jsou dobrý…já bych bral raději 2×10 tam je pak vše levnější – kazeta, řetěz, delší výdrž

lepší vidlice, brzdy, kliky SLX…

nový model má hezčí design u tohoto modelu..ale třeba Gate 90 2017 vypadá podobně…a má kola DT Swiss

Jestli jsou tyto kola ještě dostupné, tak neváhej…

těžko koupíš něco lepšího za 25 t.

má to pevné osy vpředu i vzadu…

0 0
      • stasaj  

zdravím, v čem je lepší vidlice na 2017 oproti 2018? vybírám teď mezi Kellys Gate 50 2017 a 2018, dle mého má vše lepší vyjma zmiňovaných brzd, ale ty bych časem vyměnil (nebo aspoň páky za M506, které mají už servo wave, třmeny jsou totožný), a pak právě ta jiná vidlice, akorát nevím v čem je která lepší :-)

0 0
        • stasaj  

a 2018 má teda ještě přehazku s Shadow RD+ a 2017 má “jen” Shadow RD bez +, ale podle videí, který jsem viděl (vyzkoušeno nemám), bude dobře fungovat i ta verze bez +…takže teď nevím, který model vzít, můžu je mít prakticky za stejnou a pěknou cenu..

0 0
    • r6d3k  

Super, děkuji za info :)

0 0
    • Mereck  

Pardon, uklikl jsem se. Chtěl jsem hlasovat pro r.2017

0 0
    • FilipVM  

2017 mám a velká spokojenost…

0 0
      • r6d3k  

Ještě bych měl dotaz, zda mi při výšce 175 cm nebude velká velikost “M”?

0 0
        • FilipVM