• halo

    Zdravim, mozete mi niekto ozrejmit v com spocivaju vyhody a ake su nevyhody systemu idrive od GT?zatial som tu nasiel len konkretne temy o konkretnych bikoch, nie popis systemu, v jednej teme som nasiel nieco o vyslapoch, ze jedine v sedle, no mna skvor zaujimaju zjazdy, jedna sa mi o bike GT DHi, je to aktivne aj ked to ma kluky v podstate na zadnej stavbe?ma ten system nejake „muchy“?treba robit servis?casto?dik

    0 0
    • xxx.bike  

      Zpětná vazba působící od pružení zadního kola na pedály je hlavním důvodem, proč se charakteristika šlapání celoodpružených kol liší od kol pevných.

      Jakýkoliv systém odpružení, který neoddělí odpružení od „pohonu“ kola, bude trpět touto zpětnou vazbou, která negativně ovlivní plynulost šlapání do pedálů. Zpětná vazba způsobuje nechtěnou sílu působící proti pohybu pedálů, která vzniká při pohybu zadního kola – při pružení se zadní kolo vzdaluje od převodníků a řetěz tuto změnu kompenzuje napětím. To má za následek tendenci k otočení převodníků vzad, což vyžaduje od jezdce více energie, aby tento protipohyb překonal.

      Technologie I-Drive umožňuje pohyb středového složení nezávisle na předním a zadním trojúhelníku. Během pružení zadní stavby je tak zachována konstantní vzdálenost mezi středovým složením a sedlem. Pedály se pohybují horizontálně a zpětná vazba na pedály je eliminována.

      Jednočepová konstrukce kol I-Drive zaručuje vysokou tuhost a nízkou hmotnost. Jednoduchost systému s využitím standardních ložisek usnadňuje údržbu a snižuje nároky na servis.

      0 0
    • halo  

      jo, parada a co som sa dozvedel?nic :) uz len to ze ostatne systemy nevyhnutne tahaju za retaz je blbost takze boh vie co tam este GT zabudlo napisat do tohto propagacneho texu… fakt mi nik nevie povedat ako sa to chova pri zjazdoch?asi to nebude tak aktivne ako klasika biky s capom aj klukami na prednej stavbe…

      0 0
      • hanz  

        dhičko je super, co jsem na něm jezdil tak obratné a slušně žravé kolčo. Nevím jakej rok máš v merku ale 03/04 myslím dost praskali zadní stavby..tohodle kola bych se vůbec nebál a imho je to jediný gt které bych případně byl ochoten vozit.

        0 0
      • xxx.bike  

        to máš to žě jak šlapeš tak všechna energie co vidaš ze sebe jde do kola a ne ven takže se neunavíš tak rychle než na obyčejném full kolu.

        že se to kolo zbytečně nehoupe a nebere ti energii.

        0 0
        • xxx.bike  

          jedeš 2krat lepe naž na normal kolu

          0 0
          • hanz  

            bys měl přestat číst letáky…co je obyčejné odpružené kolo třeba? imho i-drive byl vyvynutej kuli měnící se vzdálenosti sedlo-střed a tuhnutí když stoupnš do pedálů…to všechno odstanuje…co se týče houpání a efektivity šlapání tak bych řekl že vpp a všechny jeho variace sou dalekonásobně učinejší než idrive.

            0 0
            • xxx.bike  

              obyčejne do 25000 nebo tesco a kaufland (hypernova)

              ty tu čteš letaky

              0 0
              • TheIF  

                :-) Běž se radši projet na svém džítíčku a my ti budem jen tiše zavidět.

                0 0
              • hanz  

                já tu letáky nečtu, já ty kola jezdím.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.