• Pompo

    Dobry den,mam na kole brzdy Hayes Sole a je to neco strasnyho .Jsou to moje prvni hydr.brzdy a zklamani z nich je obrovske.Rozhodl jsem se proto pro nakup novych brzd a to Hayes Stroker Ryde.Pri prochazeni ruznych inter. obchodu jsem narazil bud na samostatnou brzdu kolem 3 500kc nebo sadu obou za 3 900kc.Nevim jak si mam vysvetlit tak nepatrny rozdil v cene.Znamena to,ze v te sade chybi nejake dulezite dily?A jeste bych poprosil o radu jestli tyto brzdy jdou osadit na vidlici Marzocchi MX Pro ETA.Omlouvam se za tyto laicke dotazy,ale jsem jak v hydr. brzdach tak odpr. vidlicich zacatecnik.

    0 0
    • goofy  

      Brzdy v sade jsou urcene na montaz primo na kolo. Jednotlive kusy maji naopak peknou krabicku, odvzdusnovaci sadu a vyzsi cenu.

      Jinak Strokery co jsem mel moznost vyzkouset zatim na rovince brzdily velmi obstojne a klidne bych si je na kolo dal. Dalo by se rict, ze se vyrovnaly asi starym XT od shimana, ale nemel jsem je moznost otestovat v poradnych kopcich. To necht posoudi jini.

      0 0
    • Blabas  

      Sada bude jistě komplet a připravená k montáži. Chybět bude jen krabice, návod a servisní sada. Zkrátka to bude verze OEM určená původně k montáži na kola, tedy ne pro koncového zákazníka, ale zase za krásnou cenu. Minulý týden jsem takhle koupil sadu Stroker Trail s kotouči 180/160. Obsahovala vše i se šroubky, adaptéry,… Na Tvou vidli by neměl být s montáží žádný problém

      0 0
    • kycis  

      Prizivim se na vlakne, mam moznost koupit bud Hayes Stroker Ryde nebo Juicy 3,. oboje za stejnou (moc hezkou) cenu. Do kterych byste sli? O strokerech zatim v historii moc neni, ale uz je duben, tak na nich snad nekdo stacil pojezdit. Chci je na klasicke XC. Strokery maji kotouce 180, Juicy 203/180, ale nejspis by se to nechalo zmenit taky na 180. Diky

      0 0
      • pitos  

        strokery jsem zkoušel o víkendu a tváří se docela dobře,sice jsem spíše zastáncem minerálního oleje ale na XT08 jsem zatím nic moc dobrého neslyšel…nevím.

        Ty hayesy jsem jezdil na 203mm kotouči a jsem příjemně překvapený,slušná brz. síla ,čitelně dávkovatelné,páka mě osobně dost seděla.

        Momentálně kdybych jsem se měl rozhodovat mezi stroker vs Juici tak bych sáhl po hayes,tím ale netvrdím že s avidy uděláš chybu,dobré jsou oboje.A to mám doma jedny Hfx9ky a ty bych nikomu dnes už nedoporučil.

        0 0
        • MlokCZ  

          Jen poznámka k tomu testu na větším kotouči. U většiny brzd jsou rozdíly jak brzdí menší než rozdíly s různě velkými kotouči.

          Na 200/203mm kotouči jsem snad nejel špatnou brzdu, tam byly na pohodu i ty o něco slabší. Tím netvrdím nic o těch Stokerech, já je ještě nezkoušel.

          0 0
        • cardamm  

          Mám XT08 a nemůžu si naně absolutně stěžovat. Krásné se zajely a brzdí bezchybně. Neměnil bych za stroker ani nahodou..

          0 0
          • pitos  

            ty jsi strokery jezdil?…jinak také bych raději pořídil XT08 ale kvůli některým broblémům o kterých se dovídám budu možná muset šáhnou po něčem jiném.

            0 0
      • HockeyBiker  

        to radsi priplat ty dve kila za juicy 5…

        0 0
        • pitos  

          a ty jsi strokery jezdil ?

          zrovna v neděli jsem měl možnost srovnání juicy7 a stroker ryde,oboje na 203mm kotoučích(ve předu)a oboje zhruba stejně zajeté.

          výkon byl vysoký u obou stejně,dávkování brzdy se už sice trošku lišilo ale oboje brzdy se všem zdály dost čitelné a v závěru kroku nekompromisně ostré.páčky seděli od obou výrobců dobře ale ze čtyř lidí co brzdy testovali se všichni zhodli že jim Hayes sedí malinko lépe a volba by padla pravděpodobně ne ně.

          jedinou věc co jsme neporovnávali bylo vadnutí kroku při intenzivním brzdění,to necháme na příště.

          0 0
        • pitos  

          ale jestli máš nějaký důvod proč jsou juice lepší neš třeba stroker tak to napiš,zajímá mě to protože tento rok budu nové brzdy sám řešit.

          0 0
    • bikerzdenek  

      Mám na kole Hayes Stroker Trail 6"/6". Nevím, jaký je rozdíl mezi Trail a Ryde. Jsou to mé první kotoučovky, takže asi moc objektivní nebudu, protože nemám s čím srovnat a mám na nich najeto asi 300km. Také nastavení a zajetí určitě bude hrát svoji roli. Ale mé pocity jsou takové, že jsou zatím poněkud hlučné, brzdný účinek mi připadá velmi solidní, ale nemůžu se srovnat s dávkováním. Při lehkém přibrzdění v první části kroku páky je nástup jakoby plynulý, ale v další části je velmi ostrý nástup až do skoro rychlého bloku. Předevčírem se mi to skoro vymstilo, když jsem jel z kopce šedesátkou a po prvním přibrzdění před zatáčkou, kterou jsem ne zcela dobře odhadl, jsem přibrzdil více oběma brzdama. Učinek byl tak rychlý, že jsem málem přepadl v zatáčce odstředivou silou do boku! To se mi ještě nikdy nestalo a je to možná moje chyba, ale na prudší brzdění si zatím musím hodně zvykat.

      0 0
      • MlokCZ  

        A brzdíš jen jedním prstem? Pokud ne, tak tím zkus začít. S více prsty na slušné hydře je to co píšeš hned.

        0 0
        • bikerzdenek  

          No, už jsem si několikrát vyzkoušel, že budu muset být opatrnější. Je to asi zlozvyk z véček, brzdily mi poměrně dobře, ale musel jsem samozřejmě vyvíjet daleko větší sílu a na větším kroku, takže se teď necítím. Navíc je těch dojmů na mě zatím nějak moc, protože full je pro mě v pozitivním smyslu úplně jiný zážitek a samozřejmě má to kolo celkové uplně jiné jízdní vlastnosti. Co je zatím pro mě nejhorší, jsou letos poprvé nášlapy. Na jízdu super, ale padám na zcela nepochopitelných místech, protože na ně zapomenu. Zatím na ně musím myslet víc než na brzdy. Hlavně se bojím technických pasáží, zatím jezdím lehčí terén, abych si zvykl.

          0 0
      • Blabas  

        Mezi Trail a Ryde je rozdíl hlavně v tom, že Traily maj regulaci vzdálenosti páky od řidítek. Osobně jsem z nich nadšen. Jsou to ostřejší mršky, zajížděli se velmi rychle a páky maj moc pohodlný.

        0 0
        • xetron  

          pokud vim tak možnost nastaveni  vzdálenosti páky od řidítek je u obou ale Traily to maji na kolečko takže neni nutnost žadneho nářadi. Ryde to maji na nějaky klíč, předpokladam imbus

          0 0
        • Ráďa-BF  

          presne jak pise xetron, stelovani vzdalenosti maji oba modely, jen traily maji moznost stelovani bez naradi

          0 0
      • sagista  

        zkus „mekci“ brzdovy desticky, to co pises me delaj hayesky tedka co mam novy desticky s nakou pridanou zeleznou smesi cico (uz nikdy nechci), desticky co sem mel driv sli pekne odhadnout i na konci kroku. za me vymena desticek:]]

        0 0
    • Vegan  

      Do te ceny by se mozna jeste vlezly Shimano LX, ale jinak souhlasim spise s predpisately ze za tu cenu budou nejlepsi Stroker zkousel jsem je na 160/160 kotoucich a v porovnani s mymi starymy HFX9 ktery ted jezdi pritelkyne jsou rekl bych tak o 30% vykonejsi proste brzdi o poznani lepe, ale za cenu jak uz tu kdosi psal nelinearniho nastupu brzdne sily, coz je obecne vlastnost Hayes kotoucovek. Na druhou stranu je treba rici ze Juice 3 ( stejna cenova kategorie ) jsou odzkouseny casem :)

      PS: nekdo tu psal ze nema zadne moc dobre ohlasy na letosni XT tak ja bych jeden mel po nasazeni lepsich desticek brzdi uplne vyborne

      0 0
      • pitos  

        u těch xt nevím jak je to s výkonem .např. v posledním Velu psali v testu něco o měkčím chodu páky a nestabilní délkou kroku…nevím,byl to můj tip na nové brzdy ,tak zjišťuji o nich vše.

        0 0
        • pitos  

          *nestabilní délce…

          0 0
        • Garyk  

          Ta nestabilní délka kroku, to je vada, kterou Shimano momentálně řeší. Projevuje se jenom při nižších teplotách (u mě pod 5 °C), kdy se pístky díky tvrdnoucímu těsnění začnou pomaleji vracet, a tím se zkrátí krok páky. Je to nepříjemné, ale dá se s tím žít. Jsem dohodnutý s prodejcem, že až to Japonec vychytá, tak to vyreklamujeme. Jinak za normálních podmínek ty brzdy i s origo deskami brzdí velice slušně.

          0 0
          • pitos  

            vidím že můžeš srovnávat s jinýma brzdami,není ten chod páky oproti třeba avid houbovitější,měkčí?

            0 0
            • Garyk  

              Mně přijdou všechny Shimano hydry trochu houbovitější ve srovnání třeba s Juicy nebo se starými Hayesy 9. To dosednutí desek na kotouč není tak jednoznačné, ale zase mají hodně dobré dávkování (i když tady už dost rozhodujou vlastnosti těch kterých desek).

              Nové XT mají ještě jeden problém: nefunguje nastavení mrtvého kroku páky. Třeba to vyřeší společně s tím těsněním pístků :-)

              Ale abych jenom nenadával:

              • Brzdná síla mi přijde nejlepší ze všech Shimano brzd (včetně předchozích XT)
              • Dobře zpracované uchycení páky (žádná vůle, žádné klepání), dobře padne do ruky, možnost nastavení vzdálenosti páky od řídítek bez nářadí
              • Najeto přes 1000 km a ještě jsem nešáhl na třmeny (kotouče neškrtají, necinkají…)
              0 0
          • pitos  

            jinak tohle je info které mě prozatím od xt08 odrazuje i když to vychytají tak bych nerad koupil náhodou původní kus.

            0 0
          • Vegan  

            Budto mam divny kus nebo se to u me neprojevuje no i kdyz mozna ano, ale jen u zadni, ale velmi malo takze me to netrapi. Pro me je dulezite, ze me dokazi bezpecne kdykoli zastavyt a ze maji velmi linearni nastup brzdne sily, houbovitost konce chodu jsem vyresil prave sintr deskama zlepseni bylo celkem zasadni ( nutno vsak dodat ze jsou se sintr deskama ponekud hlucnejsi )

            Co se tyce nastaveni mrtveho kroku paky tak to ani nevim po pravde jak provest :D, ale pokud by to slo asi bych to vuyzil, celkem me vadi ze skoro 1/3 kroku paky se praktycky nic nedeje

            0 0
            • Garyk  

              Třeba patříš k těm šťastlivcům, kteří tenhle problém nemají (i když podle německého bajkfóra, kde se tohle hodně řešilo, jsou vadné skoro všechny kusy).

              Nastavení mrtvého kroku se provádí šroubkem na páce, vedle kterého je nápis „Free Stroke“. Z výroby je šroubek utažený (nejkratší krok), povolením by se měl krok prodloužit. Vyzkoušej a napiš, jestli to funguje. Byl bys první :-)

              0 0
              • Vegan  

                muzes pocitat, ze tak okolo 5–6 PM napisu co a jak todle nastaveni me urcite zajima :)

                0 0
                • Vegan  

                  Tak jsme si stim hral a vysledek je takovy rozpacity ......

                  Aby to fungovalo musi byt paky nastaveny na maximalni vzdalenost od gripu

                  cim vic se sroubek povoluje ( v defaultu byl u me uplne utazeny ) tim se zkracuje delka mrtveho chodu avsak asi jen do 2.5 otacky kdy najednou to nastaveni zacne uplne ignorovat ba co vic mrtvy chod je delsi nez kdyz je sroubek maximalne dotazeny. Takto se mi podarilo podle suplery zmensit delku mrtveho chodu o 4mm proste paka zabira o 4mm driv coz je fajn, ale spolu s timto se z relativne linearni brzdy stava pomerne nelinearni a brzda brzdi az moc

                  avsak to bouzel neni vsecko :( kdyz mam brzdu nastavenou tak aby delka mrtveho chodu byla co nejkratsi ma brzda tendence pri pvraceni se do vychozi faze nevratit uplne do vychozi pozice ale dela mi to jen zadni tezko rict cim to je :( jeste stim budu delat nejake hokusy pokusy

                  PS: u predni to vubec funguje nejak lepe mozna je to tim ze je tam kratsi hadicka ke trmenu tezko rict

                  0 0
                • Vegan  

                  jeste jsme zapomel napsat ze kdyz je ten chod zkraceny tak paka nejde tak hladce

                  0 0
                  • Garyk  

                    jj, já když stavěcí šroubek povolím, tak se změní akorát chod páky – drbe to, jakoby byl master píst přidřený – ale krok páky zůstává stejný :-(

                    0 0
          • slai  

            Mám je taky a mrtvý krok mi funguje v poho jde nastavit pootočením toho šroubku spíš mi vadí malá vzdálenost páky od řidítek i když ji mám povolenou na doraz

            0 0
      • kycis  

        Mam moznost je mit za 3k, tam se LX asi nevlezou…

        0 0
      • jonti  

        Ono je ten nelinearny nastup brzdnej sily, ak sa teda progresivne zvacsuje, dost dobry, Formuly Oro to maju presne naopak, ak len pribrzdujem, tak staci velmi mala sila na pake a brzdna sila je velka, ak potrebujem poriadne zabrat, z 50km/h na skoro nulu, a brzdim naplno, tak mam pocit, ze nestaci a tlacim do toho ako do V-cok.

        0 0
        • Vegan  

          Ja nerikal ze je to spatne nebo dobre zalezi na kazdem jen jsem rek ze je to specificke pro Hayes Kotoucovky pomalicku nabihaj a pak najednou brzdi az pres prilis ovsem na HFX-9 to bylo obcas ponekud nevypocitatelne a proto jsem k tomuto projevu asi ziskal odpor

          0 0
          • bikerzdenek  

            Já myslím, že to bude u Strokerů otázka zvyku, jako ostatně u řady dalších. Jejich účinek je podle mě velmi dobrý a k ovládání stačí neskutečně malá síla. Kdo je zvyklý z véček, jako já /je to dost jiný styl brzdění/, tak ho to zpočátku asi nemile překvapí, ale věřím, že po pár ponaučeních si zvyknu. Páky padnou příjemně do ruky, tvarované jsou velmi dobře. Zatím s tím nebudu laborovat, čas ukáže. Oni zas tak pomalu nenabíhaj, jen ten konec je nečekaně ostřejší a účinek je pak až skoro brutální. Z vyšších rychlostí se mě zdálo, že mě to vykopne ze sedla. Dobrý pocit jsem z toho neměl, protože jsem na to nebyl připravený, ale pořád lepší, něž jít na hubu přes zablokované přední kolo:-)

            0 0
    • kycis  

      Takze jsem vcera Strokery Ryde namontoval a dneska aspo na hodinku projel, tak je tu par prvnich postrehu, ale jsou to moje prvni kotouce tak je otazka jak moc objektivnich. Nepjprv o rozdilech mezi Ryde  a Trail, tech je vic nez se na prvni pohled zda. nejmarkantnejsi je to kolecko na nastaveni vzdalenosti paky,ale to je rozdil asi nejmin podstatny, stejne se to jednou nastavai a pak se na to nesahne, navic i tim imbusem jde vse seridit velice pohodlne a tvar paky je hodne prijemny, i kdyz musi byt umistena dost daleko od gripu a aby mi padla na prsty, takze jsem musel odsunout i razeni z cehoz moc radost nemam. Dalsi rozdil je v uchyceni hadicek do trmene, kde trail ma nejaky "kloubovy " system, u Ryde je proste koncovka hadicky zasrouboavna do trmenu. Pak je rozdil v cepech brzdovych pak, u Ryde vypadaji dost lacine a plastove, zivotnost nez se udela vakl je otazka. Posledni rozdil co jsem zjistil je v destickach, Ryde pouziva desticky co maj na horni strane takove ocko, kterymi se pak z vnejsku trmenu prostrci cep ktery je tam drzi, navic jsou magneticky chycene k pistkum, kdezto trail maji mit desticky drzene nejakou pruzinou a magnetem k pistkum, k vymene neni potreba naradi, ale popis postupu v navodu nebyl uplne snadny a prinos teda trosku diskutabilni, kdyz vymena u verze Ryde je otazka minuty a 2,5 imbus klice. Montaz a serizeni probehla naprosto bez problemu.

      Ted neco z jizdy: zatim najeto jen asi 20 km, tak na nejaky hodnoceni je dost brzo, casem hodim neco do recenzi. Ze zacatku ucinek slaby, ale behem vyjizdky postupne rostl a snad se jeste o neco zvysi, na max. brzdny ucinek je zatim potreba dost zabrat. Mam je se 180 kotoucem, coz se na zadek jevi az dost, je treba s ni hodne opatrne aby se kolo nebloklo. Predek se davkuje dobre. Ted otazka, pri velmi prudkem brzdeni na sfaltu dochazelo k tomu, ze predni brzda nebrzdila uplne plynule,ale jakoby „zasekavala“, coz zpusobilo ze se  rozvibrovala vidlice. Je to normalni, nebo se to zlepsi zajetim nebo je nekde chyba?

      0 0
      • Blabas  

        Při intenzivním brždění mi prakticky všechny brzdy na asfaltu rozvibrovaly vidli, mnoho příčin, ale jen brzdy to nejsou, ale povrch cesty, vzorek plášťů, kotouč, vakl vidle,.....

        0 0
      • Blade  

        Mno já teď projížděl kamarádovo kolo, má Stroker Trail a vidlu Marzocchi MX proLO. To vibrování při brždění přední bylo fakt něco strašnýho, nedělalo to jen na asfaltu, ale i na šotolině. Pokud jsem brzdil jen zlehka, tak abych brzdu neblokl, tak to mlátilo s vidlicí až to hezký nebylo. Takhle jí fakt moc životnosti nedávám. Mně se toto s LX a Reconem nikdy nestalo. Ani při maximálním brždění na asfaltu ne. To mi akorát vyletí zadní kolo do luftu, ale nevibruje nic.

        0 0
        • Blabas  

          Mě to dělali i BB7 i Magury, jedny dost, druhý skoro vůbec. Traily jsem namontoval a vzápětí omarodil, takže nejsou ještě naštudirovaný. I tohle budu zkoušet a zaktualizuji.

          0 0
      • jonti  

        Overil by som si, ci je trmen oproti kotucu v spravnej vyske, ci neberie prilis ramena kotuca.

        Ale hlavne by som to este jazdil, moze si to v pohode sadnut

        0 0
    • elem  

      Ahojte, nedávno jsem konečně koupil nový kolo – CUBE LTD PRO a jsou na něm právě brzdy Hayes Stroker Ryde, zatím jsem se jen lehce projel a trochu mi vadí nestejnoměrný „mrtvý chod“ u pák brzd, zadní brzdí o dost dřív. Nemám žádný návod, na webu Hayesu je prd a já netuším, jestli to jde nějak seřídit, nemám s kotoučovkama žádné zkušenosti.

      0 0
      • kycis  

        No zadne stelovani mrtveho kroku tam neni. Me chodi obe stejne, na konci brzdove paky je mrtvy krok cca 20mm.

        0 0
      • sagista  

        hm je to tak, stelovani maj traily, ryde sou bez:[ z vlastni zkusenosti ti ale tohle nastaveni muzu nez doporucit, tusim ze je to kuli tomu ze dyz vemes zkratkovite za paky tak ti pude zadni driv do smyku nez by sis zablokoval predek, ja to tak mam nastaveny trebas schvalne, prave kuli tomuhle..

        0 0
        • scret  

          opet dalsi odborna rada:)

          Promin, ale pokud tomu moc nehovis, nebude lepsi neradit?:)

          Rydy maji „stelovani“ taky, ale ne koleckem, ale imbusem.. Navic je to pouze stelovani vzdalenosti pak od riditek, tzn. na chod brzdy to nema absolutne zadny vliv…

          0 0
          • sagista  

            vidis jeste ze te tu mame:] na imbus sem zapomel jak na smrt, njn i mistr tesar…

            0 0
            • scret  

              jj, jeste ze tu sem nekdo zavita, kdo alespon vi co kterej sroubek dela:)

              0 0
    • Georrge  

      mám u těhle brzd malej problém. Jsem s něma naprosto spokojenej, ale teď se mi nějak připosrala přední brzda. A sice tak, že se dost zkrátil chod páky, prostě páka skoro ze dne na den jde stlačit jen zhruba do půl běžného chodu. Jinými slovy se dost zmenšila mezera mezi deskama. Zkoušel jsem samozřejmě desky roztáhnout a znovu „napumpovat“ páku, ale pokaždé se stejným výsledkem. Díval jsem se jak chodí pístky, a chodí trochu nerovnoměrně, jeden se vysunuje snáž než druhý.

      Je možné že se do brzdy dostal bordel, pístky jsou trošku přidřené, a proto se hůř vrací a místo toho, aby se vrátily úplně tak páka nasaje další kapalinu a tím se zkrátí její krok? Zajímavé ale je, že ten krok páky je pořád stejně krátký, ať s tím kvedlám, roztahuju pístky a mačkám jak chci tak je pořád stejný…

      Nezbývá tedy než to rozebrat, vyčistit pístky, naplnit kapalinou, odvzdušnit a doufat že to bude fungovat?

      A ještě jeden dotaz – druhá páka se začíná vracet trošku neochotně, chtěl bych ji zkusit něčím máznout, ale čím se dají mazat brzdové pístky a čím píst u páky?

      0 0
      • Kynio  

        To co říkáš jsou typický problémy brzd Ryde. Taky jsem je měl a už jsem rád, že nemám.

        Je nutný brzdu rozdělat, vyčistit, a hlavně nezapomenout pístky ve třmenu a v páce namazat například grafitovou vazelínou.

        Špatný vracení páky jsem měl způsobený zoxidovaným pístkem v páce. Opět rozebrat, vyčistit, přeleštit smirkem 1200 a zase namazaný složit. Problém byl na chvíli vyřešen. Za nějakou dobu se ovšem zase chod páky změnil. Neměl jsem nervy a brzdy poslal do světa..

        0 0
        • Georrge  

          nj verim ze to nejsou nejlepsi brzdy, ale brzdovym vykonem a prubehem mi absolutne vyhovuji, uz jsem si na ne zvykl a mam je rad…akorat ted pred zimou se nejak zacly cukat… holt asi kazdy rok budou potrebovat servis. Uvidim jak dlouho me to bude bavit, asi moc dlouho ne.

          0 0
          • Luk02  

            Měl jsem je taky a rozhodně jsem je neměl rád, předtím 2 páry HFX 9 a to taky nebylo ono…asi jsi měl štěstí na kus. Mě to totiž ani moc nebrzdilo…

            0 0
          • Kynio  

            co se brzdnýho účinku týče, nebyly špatný, bohužel ani ne nejlepší po vyzkoušení elixirů :) možná budou chtít servis i 2× do roka…uvidíš sám, ale myslím si, že budeš mít nový brzdy na novou sezónu ;)

            0 0
      • scret  

        jak pisou ostatni, chce to rozebrat, vycistit a namazat…

        Blbe se vracejici paka je typicky neduh Rydu, jak psal nekdo vys, idealni zase rozebrat atd. Ale kdo by se s tim chtel patlat…

        0 0
    • Ráďa-BF  

      Mam tyto brzdy od uvedeni na trh a porad delaji skvelou sluzbu. Jedine dva problemy, jeden z nich je vznikla vule v cepu u brzdove paky a druha je zatuhly zadni pist v trmenu, ale po vycisteni a promazani zas funguji dal, jen se mi zda, ze zachvilku budu muset trmen zas vycistit. Ale celkove udrzba opravdu minimalni..

      0 0
      • Georrge  

        můžu se zeptat čím jsi ty pístky mazal? A rozebíral jsi celý třmen asi u toho čištění že?

        0 0
        • Ráďa-BF  

          ano, rozebral jsem cely trmen, jen predtim nez horozeberes, tak vypumpuj ty pistky, protoze pak bys je nevyndal. Pri vypumpovani si dej pozor, abys ti vylejzaly stejne, pokud jeden vyleze vic, pridrz ho a pumpuj on povyleze ten druhy.. Na pistku jsem namazal jen to tesneni, takovym mazadlem na bazi silikonu, konzervuji se tim o-krouzky apod.. Ostatni casti se snaz aby zustaly ciste, aby se na nich neusazoval prach z odbrousenych desticek apod.

          0 0
          • jecnak  

            Zkousel jsem totez, ale prislo mi, ze lepsi je sundat desky, povysunout pistky a namazat je brzdovkou. Zatlacit pistky, vypumpovat a zas nekolikrat. Pak to vydrzi sezonu jezdeni. Samozrejme je vhodne menit kapalinu, protoze je hydroskopicka.

            0 0
            • Georrge  

              no ono jak tam je bordel (a vypadá to že ho tam je dost, protože vnitřek brzdy je dost zaprasený) tak to asi bude chtít pořádně vyčistit, promazání by asi moc dlouho nevydrželo…

              0 0
            • xshreck  

              takhle to provozuju taky. ale uz bych mel menit kapalinu. kdyz teda brzdu komplet rozdelam,jak dostat napr vzduch z leve strany (u leveho pistku), kde neni odvzdusnovak? dostane se z tama v poho?

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.