• Kdo jí jezdí, kdo jí má? Kdo svůj názor sem přidá?

    0 0
    • honza.biker  

      Zalezi jaky myslis rok.. ty 08 pry docela pos*ali…:(

      0 0
      • kubad  

        jak posr…i? můžeš to trochu upřesnit :-)

        0 0
        • honza.biker  

          Nekdo z foxu rikal v rozhovoru ze svalne snizili citlivost vidlic a proto uz neni potreba terralogic. To si myslim ze neni zrovna spravna uprava… pry mensi narazy ma tlumit plast…:)

          0 0
          • MlokCZ  

            No to nevím, kde jsi tohle viděl nebo četl. Jak píšu níže, tak mírně zvýšili low speed compresion. Popis je např. zde: www.mtbrider.com/…owthread.php?… Tam naopak píšou, že díky tomu je možné jezdit vidlici s malinko nižším tlakem a že to přináší větší citlivost vidlice.

            Ještě jsem žádnou 08 nejel, ale myslim, že rozdíl v citlivosti nebude ve výsledku v podstatě téměř žádný.

            0 0
            • honza.biker  

              Bylo to v rozhovorotu s ve Velu… Obcas tam sice pisou blbosti ale rozhovor snad dokazi opsat bez chyby..

              0 0
              • bam  

                Taky by me to zajimalo a z vela jsem to pochopil jako ty. Nekde zas pisou to co uvadi Mlok. 08 jsem mel jenom v ruce a ne na kole, takze krome maly zmeny ovladacich prvku, vahy a jinejch nohou na tom nic poznat nebylo :) Uvidime snad v tom Brne :)

                0 0
              • Macik  

                No v jiným čísle zase testovali nový fully (GF HiFi, GT Force, Trek Fuel EX…), všechny měly foxky a u všech si v podstatě stěžovali na rozdíl v citlivosti mezi vidlicí a zadní stavbou. Zadek jim přišel daleko citlivější. Takže na tom možná něco bude. Ale není nad osobní zkušenost.

                0 0
                • MlokCZ  

                  No ale tohle platí i pro modely 07, u každého dobrého fulla je zadní stavba na tom o něco lépe díky větší váze na ní působící oproti vidlici. Ale mohl se ten rozdíl zvětšit.

                  0 0
                • skier  

                  No ono je potřeba si stím hooodně pohrát, než se to sladí a funguje jak má.

                  0 0
          • karliner  

            a na FOX F100 32 RL je terralogic? protože já jsem si ho za rok a půl ježdění nevšiml

            0 0
            • honza.biker  

              Nic takoveho jsem nerikal jen jsem psal ze upravily chod u RL a proto pry neni potreba rada X s terralogicem…

              0 0
      • přišlapávač  

        taky mě zajímá co konkrétně pos****, vidím, že seš do toho zasvěcený, nechám se poučit.

        0 0
      • MlokCZ  

        Jediná funčkní změna je mírné zvýšení low speed compresion. Co jsem zatím našel názory majitelů, tak si nikdo zatím nestěžoval.

        0 0
        • milan1  

          Po Brně uvidíme víc ale zatím ty rozhovory, co byly se zástupci FOXu v časopisech mluví o tvrději pracující high speed kompresí.O aktivaci až zamčením nebylo nikde ani zmínka. Necitlivost, kterou přiznají i jisté časopisy by tomu odpovídala. Dosud se Low speed komprese přivírá i na tvém Talasu Lockem a je to prostě zamknutí. High sped byla potom dosud ta míra proražení a aktivovala se jenom po zamčení Locku, nastavení tedy prostě a jednoduše Lock a docela tvrdé. Podle popisů a vyjádření co zatím byly by opravdu mělo jít o něco zcela jiného proti locku měkčího a samozřejmě bez zamčení, prostě již od počátku méně citlivé nastavení.

          0 0
          • MlokCZ  

            Uvidíme. Zatím co jsem to četl z více zdrojů, tak všude bylo uváděno, to co na tom odkazu, kde je low speed damping. Ale všude píšou doslova to samé, takže je to stále opisovaný stejný text. Pokud se nakonec ukáže, že by to nějak výrazněji snížilo citlivost, tak to by nebylo dobré.

            0 0
            • milan1  

              Všimni si, že low speed je na knoflíku Locku. On ten lock je skutečně low speed kompresí s nastavením a to i na tvém talasu. Ve skutečnosti tam nepůjde o nějaké konstrukční změny, princip a funkce bude stále stejný. jediný vtip bude jenom v jiném nastavení. A na to se dá spolehnout a ověřit jedine svojí zkouškou. Takže to Brno a uvidíme.

              0 0
              • Mug  

                Takže jsetli to správně chápu, tak s menším tlakem bude novej FOX stejně citlivej jako starší model s vyšším tlakem, ale bude přitom „podobně“ progresivní – resp. bude stejně využívat zdvihu (jako starej s nižším tlakem)?

                0 0
                • MlokCZ  

                  No bez otestování tohle asi nikdo zatím říct nedokáže, přesné chování by mě také zajímalo. Uvidíme jeslti někdo zjistí v Brně (já tam bohužel nejedu) nebo až bude nové kolo (doufám, že v prosinci bude).

                  0 0
                  • Mug  

                    Mě by se tahle případná vlastnost docela líbila. Neb když mám na 06 F80RL nižší tlak tak pěkně pracuje se zdvihem až 75mm, ale trochu se houpe i při jízdě v sedle. Když pak trochu přifouknu tak pak má kratši chod. Ale to je asi logický a jen se mi zatím nepodařilo nalézt optimální kombinaci tlaku a útlumu. Já to asi na výstavě nepoznám tak se těším na poznatky zkušnějších po testování nového modelu.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Já mám zatím spíš trošku obavy, ale uvidíme. Mě chod Talasu 07 sedí výborně. A pokud by se opravdu foukalo díky úpravě tlumení na menší tlaky, tak to už bych foukal na opravdu velmi málo. Už takhle foukám jen 45–50psi dle ročního období.

                      0 0
                • milan1  

                  Tak to nechápeš správně. S žádným tlakem už nebude tenhle nový Fox tak citlivý jako býval. Samozřejmě se jedná o citlivost na drobné podněty. Prostě jemné žehlení. Přednost to může mít akorát na hodně členitém povrchu (velkých překážkách) a hlavně u dlouhozdvihových vidlic. Odtud tenhle záměr ostatně prosákl do nízkouzdvihových vidlic. Jaký vliv má tvrdší nastavení High speed komprese již znají majitelé sjezdových vidlic vyšších kategorií. Tak přesně tohle je teď v tom tlumiči a nejde to z venku prostě jinak nastavit, je to uvnitř a napevno.

                  0 0
                  • Mug  

                    No já to myslel jen jako srovnání citlivosti. Ale dle toho co píšeš níže tak se změnilo pouze tlumení a pružina je stejná. Tedy to asi nesouvisí využitím zdvihu vidlice a tlaku v pružině.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Pružina je určitě stejná, tam se neměnilo nic. Nějaké nepřímé souvislosti ale být mohou i s využitím zdvihu a tlakem v levé noze, ale ne s citlivostí jak některé zdroje píšou.

                      Nepřímá souvislost může být v tom, že někteří tvrdí, že díky zvýšené high speed kompresi monou se teď bude dát jezdit na nižším tlaku než dříve (což možné je, ale nemyslím, že to bude výrazný rozdíl, určitě ne např. u mě celých 10psi; to by bylo na 45–50psi hrozně moc), že díky zvýšené kompresi se nenoří v některých situacích tolik vidlice do zdvihu a tím mohou jezdit nižší tlak. No a pak u vyžších zdvihů bude při velké ráně, kdy může jít vidlice k dorazu mít větší vliv tlumení komprese, takže opět je možné použít o něco málo nižší tlak než dříve a vidlice stejně nepůjde na doraz.

                      Ale citlivost se zhorší v každém případě. I když vezmu případ, že budu foukat na menší tlak (např. v mém případě si ale nemyslím, že to bude velký rozdíl, já už takhle foukal dost málo), tak citlivost se sníží. Menší tlak pouze sníží křivku na grafu, tvar ale v rozsahu kde jde o citlivost bude mít stejný a protože se pohybujeme někde blízko počátku grafu (tedy od v rozsahu od sagu do sagu + pár kg – když se jedná o citlivost), tak u Talasu v obou případech je takhle část grafu téměř přímka a u F100 taky. Tzn. i když bude tlak ve vidlici rozdílný, tak síla nutná k tomu, aby šla vidlice např. o 1cm do zdvihu bude pořád stejná, tedy tlak vzduchu nebude mít žádný vliv na chování v počátku zdvihu.

                      Na druhou stranu zvýšená high speed komprese vliv mít bude zvýšením odporu a tedy ve výsledku dojde ke snížení citlivosti.

                      0 0
                      • Mug  

                        Dík za vysvětlení. Asi jsme se blbě ptal, ale odpověděl jsi přesně na to co mě zajímalo. Já jsem s tím metodou pokus omyl laboroval docela dlouho. Začínal jsem dle sagu ( na 80mm nominálního chodu jsem měl 15mm) pak útlum (hodně utlumená). Pak jsem zvětšil sag na 18mm a snížil útlum (docela malej ale nekopala). Začla být citlivá a využívala téměř celej nominální zdvih. Jen jsem pak měl i za jízdy v sedle pocit pohupování. Tak jem malinko přifoukl a lehce přitlumil. Tak mi to vyhovovalo, trochu kompromis, ale na xc ježdění fajn. Teď to povezu do Písku a tak se bojím, že to na jaře zas budu nastavovat odznovu, ale snad to bude tentokrát rychlejší.

                        0 0
                        • milan1  

                          Nevím, jestli tohle píšeš jako odpověď na Mloka a jeho popis ale je to trochu jinak, než si asi vykládáš. Mlok ti tady píše o tlumení kompresním, to je přesně to, co ovlivňuje citlivost a o čem se bavíme. Ovlivňuje jí obzvlášť výrazně na počátku a samozřejmě i v dalším kroku. Slouží to opravdu k lepšímu využívání zdvihu ale platnost to může mít asi tak od 150 mm výše, jinak přínos ve využívání zdvihu je hodně pochybný. A mělo by k tomu být změněno i nastavení pružiny, když už by se měl hledat ten patřičný efekt ale nikdy se nemůže hledat u titěrnosti, jako je 80 mm zdvihu. Ty naproti tomu mluvíš o nastavení expanzního útlumu, který taky do využívání zdvihu zrovna moc nepromlouvá. U Foxu je navíc ta expanze na jednoduché vysvětlování trochu složitější. To, co seřizuješ je vlastně low speed expanze a uvnitř ti přitom stále funguje továrně nastavená a tebou nenastavitelná high speed expanze. Ta ti ostatně zabrání abys tu vidlici útlumem zcela zavřel. Dohady ohledně nastavení Foxu zde jsou právě o hodnotách, které nemáš uvnitř možnost měnit a tou hodnotou o které se tady bavíme je kompresní útlum uvnitř vidlic ročník 2008. A je to high speed komprese. A podle všeho bude efekt podobný, jako všechny „inteligence“ tedy na úkor citlivosti a ve prospěch zabránění houpání při šlapání. Jak jde zatím poznat, tak silovému šlapání to stejně neodolá a efekt necitlivosti bude rozhodně výrazný. Lepší využívání zdvihu po tomhle řešení rozhodně nikdo nehledejte, rozhodně ne u tak malých zdvihů.

                          0 0
                        • MlokCZ  

                          Milan už to dovystvětlil za mě. Jak píše, já samozřejmě mluvil o kompresi (a to tedy o high speed)

                          Pokud ti jde pouze o nastavení těch věcí co můžeš (tedy low speed expanzi a tlak vzduchu), tak to přeci víš, jak jsi to teď nastavil a až budeš mít odservisovanou vidlici, tak to jen nastavíš znovu stejně a to máš hned hotové. Není mi tedy jasné, čeho se bojíš, proč bys měl dané nastavení znovu hledat?

                          A také předpokládám, že nemáš vidlici model 08, tzn. celá ta věc ohledně změny high speed komprese se tě vůbec netýká.

                          0 0
                          • milan1  

                            Tvé vysvětlení samo už bylo samozřejmě správné ale MUG tomu dával jiný smysl, proto jsem reagoval

                            0 0
                          • Mug  

                            V té předchozí reakci jsem ten rozdíl vnitřní resp. vnější nastavení uvědomil. Jo mám 06 model. A to vnejší nastavení je jak píšete triviální. Resp. 80mm nemá asi cenu řešit. Tak se omlouvám za nerušení původní diskuze asi hloupým dotazem a špatným použitím termínů. Nemám odpovídající znalosti, ale základy jsem snad pochopil. Děkuju za vysvětlení.

                            0 0
          • Sidney  

            týkají se tyto změny už i roku 07?

            0 0
            • MlokCZ  

              ne

              0 0
              • Sidney  

                takže 07 má přepracované tělo, ale technologie zůstává z roku 06. Model 08 má kromě korunky stejné tělo jako 07, ale změny ve vnitř. Jestli to dobře chápu?

                0 0
                • kubad  

                  ne 08 má jak změny vevnitř tak i venku. Má i jiné nohy a uchyt na PM místo IS

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Z venku je těch detailů ještě více. Kromě PM ještě změna úchytu hadičky brzdy (to je ale opravdu nepodstatný detail) a změna páčky lockoutu, která byla upravena aby se nestávalo, že při zamykání se současně pohne kolečko nastavení low speed compresion (protože teď mám verzi RL, tak mi tohle mohlo být i u 07 fuk a netuším jak moc to v reálu vadilo nebo ne; to musí říct majitelé RLC verzí).

                    0 0
                    • Sidney  

                      O těch detailech vím. Sám mám F100RLC 07 a osobně jsem montoval F100RLC 08 na kamarádovo kolo. O kosmetických změnách (jako např. PM, uchycení hadičky hydrauliky, drobná úprava pačky zamykání nebo lehké vybrání odlitku v místě vetknutí vnitřních noh, příp jiná barva :-)) nemluvím. O těch vím naprosto přesně a funkčně mají minimální význam. Zajímaly mě vnitřnosti a chod vidle. Ten jsem zatím neměl možnost porovnat. Navíc byly docela zvlášní termíny uvedení na trh: model 07 – v cca 3/2007 a model 08 v cca 7/2007…proč vlastně 07 vůbec vydávali, když byla se zpožděním a hned přišla 2008. Pro info přikládám graf vidle (55PSi), ale uplně mi to nesedí.

                      0 0
                      • Sidney  

                        Ještě ten graf

                        0 0
                      • cobra  

                        Rek bych, ze model 07 musel prijit na trh driv nez v 3/2007, protoze me prisel na Canyonu v 2/2007, osobne si myslim, ze byl na trhu nejpozdejc v lednu, mozna i pred Vanocema, ale to neni podstatny …

                        0 0
                • MlokCZ  

                  Funční změny mezi modely 06 a 07 byly u některých vidlic dost zásadní. Teď nevím, jak to bylo u F100, tam možná žádná změna nebyla. Zásadní změna byla v každém případě u Talasu, kde bylo přidáno 10mm zdvihu, ale hlavně k tomu změněna charakteristika vidlice (tzn. úpravy v levé noze). Jestli byla změna charakteristiky i u Floatu nevim, nemám na srovnání graf 06 × 07.

                  V každém případě se u 07 modelů nesahalo nijak na tlumení a tedy žádné úpravy uvnitř pravých nohou. A právě u 08 se úpravy mající vliv na chod vidlice odehrály právě v pravé noze vidlice (ale jak tu bylo zmíněno nemusí to být žádná technologická změna, pouze výraznější změny nastavení systému). Jaký vliv a jak velký vliv to bude mít se teprve uvidí.

                  No a pak jsem teď ještě chvíli hledal a našel nějaké zmínky o tom, že u modelů 08 snižují výrobní vůle pouzder pro delší životnost, ale to by vedlo i ke zvýšení pasivních odporů. Jestli to tak ale opravdu je se uvidí.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ta vůle pouzder se může týkat ale pouze F sérií, které jsou předělané kompletně. Ale kdo ví…

                    0 0
      • kubad  

        vzhledem k tomu že zadavatel threadu se ptá na verzi RL tak bych řekl že tam nic neposr..i :-)

        0 0
        • honza.biker  

          Jestli to pos*ali nebo ne nvm ale jiste je ze mezi 07 a 08 by mel byt docela rozdil – mluvim celou dobu o RL protoze X uz 08 nebudou…

          0 0
          • kubad  

            jo a čím to posrali bys mohl vysvětlit když ty nejpodstatnější veci se mění u RLC ??? A i ta posraná verze bude chodit mnohem líp než ten tvůj typ X s Teralogicem

            0 0
            • MlokCZ  

              Změna tlumení se netýká pouze R verzí u 32mm vidlic. Alespoň tak to píšou např. v tom odkazu, co jsem dával výše: „All 2008 Fox Forks, except the 32 R models“

              0 0
              • kubad  

                to ale pořád neznamená že bude chodit líp jak X type která je naprosto necitlivá na malé nerovnosti :-(

                0 0
                • honza.biker  

                  Jeste jednou opakuju ze X chodi na souvislych nerovnostech – napr kostky – uplne stejne jako verze bez X, docela zalezi na nastaveni citlivosti terralogicu, ja jsem ho jezdil cca na pul…

                  0 0
                  • kubad  

                    ano, ale musí ji nejdřív ten první náraz otevřít, pak souhlas

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Při obou testech jsem vždy měl rovnou terralogic nastavený, aby se otevíral, co nejsnáze a i tak mi to pro mě osobně přišlo dost bídné. Na souvislých nerovnostech opravdu problém není, tam zůstane otevřená, ale když se jede lehčí terén, tak nerovnosti nejsou nikdy souvislé a otevírat se jí na muj vkus vůbec nechtělo. Prostě z toho zvnikla necitlivá vidlice (ale je fakt, že pro mě je všechno co má odtrh přes 10kg už dost necitlivé a jezdit bych na tom nechtěl).

                    Samozřejmě beru, že třeba na závody to naopak může být pro někoho super vidlice, ovšem nic pro mě.

                    0 0
                • MlokCZ  

                  To já taky netvrdím, Xková Foxka mě domů nesmí (a projížděl jsem jak F100X, tak Talase X, takže je to můj názor na základě testu), to není nic pro mě. Ale nerad bych, aby se modely 08 Xku díky změnám oproti 07 i jen přiblížily.

                  0 0
            • honza.biker  

              Jestli jsem to spravne pochopil tak se ty zmeny tykaji cely rady F RL a RLC sel lisi jenom moznosti nastaveni komprese a locku… a jinak tu F80X uz nemam ale mam vyzkousene ze v terenu (=vic prekazek za sebou) kdyz byl otevreny terralogic nebyla o nic min citliva nez F100RL takze pokud u 08 snizili citlivost tak bude chodit hur…

              0 0
              • kubad  

                správně píšeš, když byl otevřený což občas nebyl :-) a co sem zatím jen četl, na 08 sem zatím nejel tak se ten odtrh zase tak dramaticky nezměnil, aby se to nějak výrazněji projevilo, ale nechme se překvapitjak to bude v reálu

                0 0
                • MlokCZ  

                  To já jsem zatím četl to samé co ty, ale bohužel drobnější rozdíly spousta uživatelů nepozná, takže opravdu teprve uvidíme.

                  0 0
    • Bajunka  

      Je úplně dokonaláááááá­áááááááááá!!

      0 0
    • dieegoo  

      Trochu offtopic, ale co te Dadosi vedlo ke zmene nicku na admina?

      0 0
    • petebike  

      jediny minus teto vidle je ze nema LO z riditek, sam mam 80mm a spokojenost…sice je na prodej…ale chci zkusit zas neco jinyho takze proto…

      0 0
    • JMT  

      vem si raci roksoka, fakt, mam 2 foxy a vim proc to rikam

      0 0
      •  

        Takže je to asi jako mít Mercedes nebo solidní Octávii Scout? Tohle porovnání je diskutabilní, ale snad mě pochopíte.. Značka vs. funkčnost

        0 0
        • honza.biker  

          A myslis ze mercedes neni funkcni??:D

          0 0
        • petebike  

          fungcnost obouch znacek u top modelu bude stejna ! nepoznas rozdil, u Foxe je trochu problem se servisem a nahradni dily, moc lidi se do toho nechce vrtat a Svec nechce posilat nahradni dily :-( RS ti rozebere a da do kupy kazdej zrucnej mechanik…

          0 0
          • Tinker  

            Se servisem Foxu žádnej problém není… Celková repase za cca 1300,– a rozebere ti to každej aspoň trochu šikovnej mechanik. Náhradní díly (běžný=těsnění, prachovky, olej) jsou běžně dostupný.

            0 0
            • JMT  

              futra ? (a ty sou potreba casto…)

              0 0
            • petebike  

              problem to neni, kdyz to umis, setkal jsem se v nekolika servisech (co bezne servisuji vidle) s odpovedi : FOX – do toho nelezem, to posilame Svecovi, priprav si kolem 1800…

              ja do toho lez u kamose, dopadlo to dobre, ale nez nam Svec poslal par gumicek tesneni tak to docela trvalo,

              navic pokud mas vidlici jeste v zaruce a nepujde do toho autorizovanej servis tak mas po zaruce

              0 0
        • JMT  

          nechapu, scout je podle me blbost (lepe vybavena verze laurin a klement 4×4 ja levnejsi a lepe vybavena. Platit za narazniky v ne barve vozu mi pride jako kokotina)

          0 0
    • Meesha  

      Tuto vidlici mám a fungue dobře. Když je odemknutá pruží, když je zamknutá nepruží.

      0 0
      • petebike  

        tak to ti funguje 100 % jak jinak…

        0 0
      • JMT  

        tak to ses asi stastnej clovek, me k tomu este vakla chcije, vydava zvuky atd…

        0 0
        • MlokCZ  

          No jo, ale spoustě jiných tohle nedělá. Beru, že jsou na to Foxky náchylnější díky větším výrobním vůlím, ale já tohle za jejich chod beru a nemám s tím problém.

          0 0
    • Tinker  

      Chtěl bych to trochu shrnout… Já mám F1OORL (model 2006) rok a půl. Je to největší žehližka malých nerovností, kterou jsem, kdy jezdil. Naprosto mi vyhovuje, ale hned musím říct, že kdybych chtěl ještě víc závodit, tak beru jinou… Při závodě bych ji totiž musel furt zavírat. To, že modely 08 budou méně citlivý, je bohužel pravda!! Podle mě se z Foxe stala už hodně rozšířená vidlice a musí jít „s davem“. Jestli teď bude mít charakteristiku přibližně stejnou, jako Reba, tak je to v řiti. Já chci prostě lehkou, tuhou a ultracitlivou vidlici a to teď žádná jiná, než Fox F… není.

      A že nebudou už dělat F…X? To je podle mě divný. Ještě na začátku roku testoval třeba Frischi novou verzi F90X, s novou Terralogic patronou. Měl to být původně model 07, ale nechtěli vývoj uspěchat a najednou nic? Podle mě je to čistě tlak marketingu a tlak na velký prodeje (najednou zjistili, že to jde). Nevim no…

      0 0
      • milan1  

        Je to přesně, jak píšeš. Fox měl vždy náskok právě v citlivosti. Na rok 2008 se ovšem sám rozhodl, že tuto svojí přednost smaže a upravil uvnitř tlumič. Tlumičem dosáhl menší citlivosti na drobné podněty. Vzduchová část vidlic zůstává stejná. Jak je na tom vidlice s citlivostí si může každý ověřit v Brně, Foxy jsou tam napevno a bez možností stlačování ale před tím panelem tam stojí kolo, na kterém je vidlice namotována. Již pouhým stlačením je vše dostatečně rozeznatelné, jízdou to bude jenom potvrzeno.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tak to opravdu není moc potěšující. Takže to vlastně znamená, že do nižších zdvihů se přenáší nastavení Talase 36, který se mi tak nelíbí. Teď jen doufám, že to není až tak markantní.

          A jeden dotaz prosím, myslíž že bude možné tohle nastavení uvnitř vidlice změnit směrem k nastavení modelů 07 nebo tohle je neupravitelné?

          0 0
          • milan1  

            Talas 36 je dílem nastavení vzduchové pružiny a vše samozřejmě ještě korunuje ona komprese. takže jenom částečně se jedná o něco obdobného. Pružina a její nastavení bude i na tom novém Talasu pořád ta, co máš ty. Tlumič by měl jít upravit, vše jde ale potvrdit jedině až po opravdové úpravě.

            0 0
            • MlokCZ  

              To je fakt, že u Talasu 36 bude asi větší část způsobena pružinou, takže to pořád nemůže být tak hrozné.

              Uvidím v praxi, jaký to bude rozdíl oproti modelu 07 a jak se mi to bude líbit/nelíbit. Aspoň jsi mě uklidnil tím, že to pravděpodobně upravit případně půjde.

              0 0
              • milan1  

                Zaručuju ti, že tohle se ti líbit nebude. Vím, co oceňuješ. Mě celé tohle nastavení Foxů připadá, že se zhlédli v extrémech a tratích specializovaných bike-parků a nějak jim uniká a opravdu praktické ježdění v přírodě. U vysokých zdvihů beru hrátky s kompresí jako nutnost ale takovéhle použití u zdvihů okolo 100 mm mi nějak nehraje. Jestli je tohle tah marketingových stratégů, tak se mi zdá, že to nemají moc podložené od uživatelů. Životnost tohohle přístupu se ještě uvidí a jestli začnou i ostatní kopírovat leadera v oboru, tak se máme na co těšit a marketingové kampaně jiště „naučí“ mnoho jezdců správnému vnímání :-)

                0 0
                • Tinker  

                  jo jo, já si myslím, že prostě chtějí zvýšit prodej = neutrální nastavení chodu vidlic, vhodné pro všechny. Já si holt svojí Foxku podržím, co nejdýl. Můj tip je, že příští rok, budou zpět modely „X“ už s novou patronou a tak za dva roky návrat k vyšší citlivosti (samozřejmě podpořené marketingem ve smyslu, nikdy nebyly naše vidlice lepší…).

                  0 0
    • Zerocool  

      přidám se, v součastnosti řeším nákup nové bílé vidlice pro mou polovičku, uvažuji, respektive do užšího výběru se dostaly: RS SID World Cup 2007, FOX F100 nebo 80 RL nebo RLC, RS REBA World Cup 2007, největší problém u Foxe je nemožnost zamykámí z řídítek, vzhledem k nízké váze jezdce se a co největší úspoře váhy se přikláním k SIDovi. Váš názor??

      0 0
      • kubad  

        pokud je drahá lehká váha šel bych do Sida jestly WC je otázka tvé pěněženky.

        0 0
        • Zerocool  

          otázka mé (respektive naší) peněženky je vyřešena, díky za doporučení, ve výprodejích to není až tak hrozný…, jinak její váha je 53 kg.

          0 0
          • burnout/syndrome1  

            Tak to je už docela těžká vidlice

            0 0
            • Zerocool  

              to jsem tě asi trochu přecenil, než na něco reaguješ, přečti si prosím tě „alespoň“ pár příspěvků výše, jinak mé doporučení tobě než blbý vtip, tak radši žádný vtip, respektive nesnaž se být za každou cenu vtipný…

              0 0
              • burnout/syndrome1  

                Aha,už jsem to pochopil,ty si psal o váze své přítelkyně,ne té vidlice,to neyl vtip,ale omyl.No,bylo mi to trochu divné,promiň

                0 0
            • Dados  

              aspoň kopíruje terén – dokonale :-)

              0 0
        • Zerocool  

          měla by být bíl, proto WC, za design se platí:(

          0 0
          • Pebe  

            podívej se do bazaru, user Darkson prodává Rebu SL 2008, novou, bílou www.bike-forum.cz/…zar/6506.jpg za 8000,–

            0 0
            • Zerocool  

              nevidím tam Pop Lock

              0 0
              • Pebe  

                tak to vidíš dobře :-) když už vidli zamykám, tak 1× za uherský rok a to mi nevadí sundat ruku z řidítek a pohnout páčkou na vidli záleží na drahé polovičce, jestli by to využila

                0 0
                • Zerocool  

                  dnes má poplock, já ho mám taky, v závodě toho využívá celkem často, takže krok zpátky bych nerad dělal…

                  0 0
                • Zerocool  

                  jo a to eselko je takypodstatně těžší…:(

                  0 0
        • Zerocool  

          tak nakonec objednán SID WC, rozum zvítězil nad peněženkou:)

          0 0
      • bam  

        resim zrovna to samy, ale pro sebe :) Jeste mam ve vyberu maguru durin. Taky docela lehka a mela by byt hodne tuha. Nevite nekdo jak chodi? O magurach se tu myslim v minulosti psalo, ze jsou hodne necitlivy. Nekde jsem cetl ze to byl problem se stirakama a ze u durina uz by to melo byt v poradku.. Jinak bila je treba jeste manitou minute a ta nejvyssi verze taky neni moc tezka.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.