• Finidi

    Fakta:

    • Fenix 5× Sapphire Gray stáří 29měsíců
    • Hodinky prakticky sudnávám z ruky pouze kvůli nabíjení
    • Průměrná doba výdrže baterie: cca 5–7 dní podle míry aktivit
    • Naposledy nabito (z cca 4% na 100%) dva dny zpět
    • Od nabití jsem měl pouze včera jednu cca hodinovou multisport aktivitu a před touto aktivitou byla baterie na 80%.
    • Dnes v noci v cca 0:30 (než jsem šel spát) hodinky fungovaly … i podle garmin.connect ještě měřily tep, ale od té doby jsou „mrtvé“.
    • Na displeji nic není

    Po připojení do nabíječky / po připojení k PC přes USB:

    • v PC nejdou vidět jako zařízení
    • nezavibrují
    • nerozsvítí se display ani snímač tepu
    • na displeji není žádný údaj

    předpokládám, že toto je u vypnutých hodinek normální

    Na netu jsem našel a postupoval dle tohoto návodu:

    Odstraňování problémů u nositelných zařízení Garmin která se nenabíjejí či nejdou zapnout

    Po provedení postupu:

    • na nepodsvíceném displeji se zobrazí modrozelený trojúhlelník, ten tam je 12 sekund, pak zmizne a to samé ještě dvakrát opakuje
    • poté jsou hodinky zase „mrtvé“ a musím zase postupovat dle postupu pro soft reset
    • metodou pokus/omyl během zobrazeného trojúhelníku jsem zjistil, že se dá tlačítkem Menu-Up rozsvítit displej (pořád trojúhelník, akorát podsvícený) a mačkáním jednotlivých tlačítek ověřit jejich funkčnost (pípnutí + vibrace)

    Měl s někdo s vás s Garminy stejný popř. podobný problém?

    Jak jste ho (vy)řešili?

    Že by nějaká vadná aktualizace?

    Budu psát určitě na Garmin support, ale vzhledem k tomu, že je neděle a je hnusně, tak to zkusím nejdříve tady ;o)

    Děkuji

    P.S. A to jsem si nedávno říkal, že mám na ně štěstí, že nemám problém ani se zaoxidovanými kontakty, ani s popraskaným snímačem tepu…

    0 0
    • doubleingram  

      Vítej v klubu šmejdů, Garmin – záruka nefunkčnosti.

      0 0
    • Espen  

      V Humpolci je David Váňa (dv computer). Dělá pozáruční opravy garmin . Mění baterie,displeje, tlačítka, vytopený hodinky atd. Řádově za pár stovek. Má v tom krámku zasilkovnu, takže pohoda.

      0 0
      • Finidi  

        Super, moc děkuji za tip, zítra mu zavolám.

        0 0
        • Espen  

          Garmin to řeší tak, že ti nabídnou nové hodinky se slevou kolem 3000,–. Takže ani mrtvé hodinky nevyhazovat do koše :-).

          0 0
    • krepa1  

      Ahoj cca pred mesicem jsem mel podobny problem. Tady je odpoved z garmin servisu:

      Dobrý den,

      pokud se Vám podaří hodinky rozběhnout (při nabíjení držte dlouze zapínací tlačítko), proveďte restart, který provedete následně:

      hodinky vypnete, stisknete dvě pravá tlačítka a držíte je. Zapnete je a čekáte až prvně pípnou – pustíte vrchní pravé tlačítko, po druhém pípnutí pustíte spodní tlačítko.

      Hodinky se uvedou do továrního nastavení. Pokud bude závada přetrvávat, bude nutná jejich výměna.

      0 0
      • krepa1  

        Pomohlo to :-)

        0 0
      • Finidi  

        Perfektní! Uz to zase jede! Moc Ti dekuji chlape!

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce