• Orfi

    Prosim poradte jakou vidlici do 10000kc ke kolu viz foto

    0 0
    • Kubiczech  

      Sid, Reba, Axon.

      0 0
    • roud  

      SID

      0 0
    • DAWE25  

      Co plánuješ za změny kromě vidle?

      Jinak bych volil REBU případně SIDA.

      0 0
      • Orfi  

        Jeste šlapak taky pujde časem .

        0 0
    • StuntJ  

      To by chtělo něco netuctového, SID, REBA, jsou dnes levné tuctovky. Třebas Magura Durin, či něco podobného, nebo exotičtějšího

      0 0
      • pustipav  

        A v cem spociva ta netuctovost – bude to lip pruzit?:)

        0 0
        • StuntJ  

          Tohle kolo si zaslouží trošku něco lepšího, ne výprodejovou vidlu, co se vozí na každým křápu :o)

          0 0
          • pustipav  

            foxe…

            0 0
            • Orfi  

              Fox je finančne mimo a navic jsen tu na na forku četl že je servis je na jednom miste v republice .Takže bude i dost mastnej :)

              0 0
              • o5majkl  

                FOX se servisuje jednou za rok a to eště ke všemu preventivně :) mastný to je, ale za luxus se platí, fox je prostě fox…

                0 0
          • scret  

            " Tohle kolo si zaslouzi neco lepsiho…" – tywa tak tos me dostal:)

            Sid bude bohate dostacovat si myslim…

            0 0
      • metr-x  

        Jsem taky pro nějakou Maguru.Sida už má dneska každý..

        0 0
      • Vilém  

        Na tuctovym kole se tuctova vidle ztrati.

        0 0
        • vikicek  

          Tak to bylo zlý .. :D

          0 0
          • Orfi  

            Myslis /Na tuctovym kole se tuctova vidle ztrati./Me se jeho Mrazici taky nelibi:)

            0 0
            • DaSnail  

              lebo má staré fotky. na tom červenom má girvina a vypadá to zaujímavo. kolečko za ktorým sa oplatí otočiť.

              nič proti meride, ale za tou by som sa netočil…;o)

              0 0
    • Pumsc  

      SID WC z kupkola za 10:)

      0 0
    • Lucke  

      Toto

      0 0
    • dancing dog  

      SR Suntour Epicon TAD od TT

      0 0
    • Orfi  

      A co tahle http://www.rstmtb.cz/…platinum.htm

      0 0
      • kubad  

        ses zbláznil?

        možná kdyby to stálo polovinu, nejjednodušší řešení je tu R7 co tam máš poslat na tunig do TT a za pár korun dostaneš lehkou a fungující vidlici,

        0 0
        • Orfi  

          Kdyz ona ta moje ma ty čura na Vbrzdy teda jen zbytek .Jak se znam tak by me to po case vadilo (vadi me tu uz ted :) nasetrim love a koupim asi http://www.cyklostore.cz/…l-2010–5263/ pokud me uz manzelka nevystehuju :):)

          0 0
        • Smazaný účet  

          Já ti nevím, skoro bych řekl že to R7 není.. :0)

          0 0
          • Evilcleaner  

            ten axel má do r7 daleko že:-D

            i mistr tesař se někdy utne;)

            0 0
            • Orfi  

              Zarazilo me ze Kubad psal /lehkou a fungujici …/tak tahle lehka rozhodne neni.

              Ale jak rikas kazdy se muze splest .Podle fotky se to spatne urcuje .

              0 0
          • Orfi  

            Podle ceho se to jde presne urcit jestli je nebo ne ?

            0 0
            • Smazaný účet  

              Podle 28mm ocelových nožiček, nálepky, korunky a hlavně podle popisu v profilu. Pokud máš R7 a jen neaktuální fotku tak to samozřejmě nemůžeme přesně určit. :0)

              0 0
              • Orfi  

                Asi bych to dal neresil stejne pujde casem pryc :)ale diky

                0 0
            • Evilcleaner  

              no tak vzhledem k tomu pokud neklame fotka tak ten axel na fotce má ocelové vnitřní nohy, což bych označil za nejviditelnější rozdíl vs. r7 (která má dural) jinak je na těch vidlicích rozdílné snad všechno.

              0 0
          • kubad  

            Ups

            Pak beru zpet pokud to neni R7

            :-(

            0 0
    • pačes  

      http://www.cyklostore.cz/…l-2010–5263/ ale je to 100,–Kč přes limit:-)

      0 0
    • Vilém  

      SID

      0 0
    • Smazaný účet  

      otoc predstavec nornalne a dej ten komin podlozek pryc :(

      0 0
      • Orfi  

        Co tim ziskam krome vzhledu:) Ja z kominem nemam problen ty ano?Nechci rezat vidli takze bych mel potom komim nahore.Vysledek 0 :)

        0 0
        • rš2  

          Co znamená -nechci rezat vidli takze bych mel potom komin nahore- …? Přeci když uřízneš co ti trčí nad představec tak naopak komín mít nebudeš…(a až někdy poletíš přes řidítka tak si neutrhneš koule):-D A na funkci to vliv nemá, ani na funkci živočicháře :-))

          Jinak za mě FOX, potom SID

          0 0
          • DaSnail  

            nechci rezat vidli imho znamená že nechce rezat. ;o)

            a keď otočí predstavec z neg to poz, tak by ho musel dať nižšie a komín by sa zmenil z estetickyzá­vadného na kouletrhající.

            ja by som to nechal tak a nerezal, kór keď chce kupovať novú vidlu a tú starú bude možno predávať.

            0 0
    • rajos09  

      A

      0 0
    • Orfi  

      Jeste jednou rozjedu diskuzi :) poradte jaky v nich je rozdil nemam na mysli cenu ani rok vyroby http://www.bikesport.cz/…10-bila_1778

      http://www.kola-cykloshop.cz/…la-3217.html

      Diky

      0 0
    • michal xtr  

      zásadně rebu s nálepkama SID :D :D

      0 0
      • Orfi  

        Jako ze ta 2009 ma zuzeny nohy jako Reba? Jestli ano tak na ty bily je to spatne poznat .

        0 0
    • Mate  

      no 96, dobrá volba. RS je blbost, chceš li dobrou funkci a spolehlivost klaním se k tomu co sám leta vozím, v tomto případě bych dal bezkompromisu Manitou Minute absolute 100mm cca 1560g doporučená cena je 10990, ale myslím že každej prodejce ti při platbě v hotovosti může dát cenu 10tis.

      0 0
      • o5majkl  

        od Tebe sem ani nic jinýho nečekal :) ta Magura Durin tomu padne jak prdel na hrnec, jsem určitě pro Maguru… Lehčí, neokoukaná a funkčně taky v pohodě…

        0 0
      • Hnoj  

        LOL, tak tohle mě zazdilo. Prej manitů…

        0 0
        • Mate  

          můžu mít smělí dotaz proč?

          0 0
          • Smazaný účet  

            smělí :D :D :D

            0 0
          • Smazaný účet  

            Jinak proč? Protože ta tvoje manitů je s tlumením SPV takže to bude necitlivá mrcha..

            0 0
            • Mate  

              tohle mě dokáže vždy docela pobavit. Jezdil jsi to? znáš to? asi né, jinak takovou pitomost nemůžeš napsat. Tlaky pro SPV je od 35psi do 175psi, tím ladíš citlivost vidle jako takové, nikoli tvrdost, na to je druhá noha. Pokud vezmu v potaz, že dneska skoro každej chce mít na vidli lock a pokud možno s dálkou, tak promiň, ale SPV je někde jinde. Není to lock v pravém slova smyslu, ale já nemusím hlídat zda mám nebo nemám zalokovanou vidli když vlítnu do díry. Zkurvenejch loků po tomto příkladu jsem viděl mraky. Se svejma 75kg, vozím tlak na SPV 55psi, mám rád právě tu citlivost a přitom chci, aby mě ještě „rozumně“ podržela ve spurtu. Miluju tyhle názory.

              Co se týče zpracování, tak tenhle dodatek je pro Hnoje, ať to nedávám dvakrát pod sebe. – Mohu a velmi rád nafotím macro fotky jakéhokoli detajlu který chceš. Tohle je můj soukromí email, takže máš možnost mě vyvést z omylu. m.hlinak@seznam.cz

              0 0
              • Vilém  

                Mel jsem Blacka SPV a byl to nejhorsi kup co jsem moh udelat. I pri SPV na minimu je vidle necitliva. Probrala se az po vetsim narazu, prekazky typu mensi koreny, stopy po traktoru ji nechavaly zcela klidnou a pruzila tak maximalne v predozadnim smeru. Tuhost taky slabota. Byl jsem rad, ze jsem ji sundal z kola.

                0 0
                • Mate  

                  Pak jsi měl ale problém s SPV, systém jako takovej je dobrej. Ale to asi po netu nevyřešíme.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Ano s SPV, ale to byla jeho normalni funkce. Proste takto fungovat mel, coz teda aspon me nevyhovovalo. Stejne tak jako jine „kurvitka“ zvysujici kompresni utlum.

                    0 0
                  • scret  

                    tak to je dobry, tohle tvrdit v roce 2010:)) jeste mozna tak pred peti rokama bych to pochopil, ale dneska?

                    0 0
                    • Mate  

                      tak se po netu svez na mojí vidli :-) :-) :-)

                      0 0
                      • scret  

                        diky, nemusim, netvrdim ze to bude stejne necitlivy jako treba u Blacku nebo R7 atd. Ale citlivost to proste bude ku..vit vzdycky, tomu se neubranis… Proc myslis ze Manitou od toho systemu upustilo? nikdo to uz nechtel…

                        Jinak ja jsem spis obhajce Manitucek, takze v tomhle smeru urcite nejsem predpojaty…

                        0 0
                        • Mate  

                          v pohodě, no vidíš a já sem nadšen :-) pravdou je že SPV bylo drahý a ono i lidi dneska málo stavěj, nebo si nechávaj stavět kola. Já měl kliku, sehnal jsem jí za cenu která se neodmítá :-) podotýkám že novou. Mě klasickej lock nevyhovuje, měl jsem a mám srovnání. Pak se nabídla možnost mít to co jsem „leta“ děsně chtěl, Minutku… a jako bonus i s SPV ( které jsem měl možnost párkrát zkusit) takže jsem neodolal :-)

                          Jinak obdobou SPV je od FOXe terra logic, kterej se opět začíná dělat, jen uzavřen do patrony kuli váze, takže ono to s tou inteligencí vidlic tak špatný zas nebude :-)

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            a na kolika neinteligentních, ale citlivých vidlicích jsi jel?

                            0 0
                          • scret  

                            to je nesmysl, lidi dneska stavej dost. Navic i Manitu uznalo ze Minute bude rozhodne lepsi bez SPV. Byla to proste takova doba, lidi si kupovali fully, vidlice s vyssima zdvihama a zaroven druhym dechem se ptali kde se to zamyka, omezuje atd.

                            O teralogicu od foxe samozrejme vim a navrat trochu nechapu, mozna pro XC zavodniky, kterym je odpruzeni celkem jedno a pravidelne lze vidat jak maji tlumice i vidlice prehustene…

                            0 0
                  • MlokCZ  

                    SPV je prostě kurvítko a vidlice s ním necitlivá a nic s tím neuděláš.

                    Pokud ti to sedí, tak si vidlici užij, ale nepiš tu něco o citlivosti.

                    0 0
              • Smazaný účet  

                Vždycky každej obhajuje to, za co vysolil svoje peníze. Ty máš vidlici s „inteligencí“ a 120mm zdvihu. Pokud chceš sportovní vidli a to ty očividně chceš tak na co máš 120mm?

                Já jsem nejel SPV, ty jsi asi nejel citlivou vidlici, jinak bys to tu tak nehájil. SPV je kurvítko na tlumiči i na vidlici. Pokud chci maximální citlivost, SPV mě nemůže posloužit ať ho nafoukám jak chci.

                0 0
                • Mate  

                  vozil jsem Blacka elite 120, holá vidle, bez locku, takže co je citlivost vím, SPV (aspoň u té mojí) se chová evidentně jinak, ano, nebere to každou sirku na cestě, ale nemůžu říct, že by ignorovala 2cm klacík, tak nevím kde je problém. Jinak 120 zvih vozím od roku 2002 ?? asi tak, s 80 nemůžu skočit půl metrový schdy aniž bych neměl pocit, že mi chce kolo rozbít za to hubu, 100 je na hraně, 120 je optimum. Ono se to kolo jako chrt jen tváří, na chrtí závody ho fakt nemám.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Tak potom nechápu to kurvítko když to není sportovní kolo. Já mám epicona TT (ano, zpracováním je jinde, ale funkce až na tlumení vyhovuje – chybí HS expanze) a nedovedu si přestavit že bych mohl ještě jezdit na nějaké necitlivé vidlici, předtím jsem měl Manitou Slate TPC a to byla strašná necitlivá těžká ***** a ještě ke všemu křivá.

                    K otázce zdvihu, nemyslím si že 120 je optimum, pro mě je optimum na HT 140mm.

                    Na fulla půjde nejdřív tenhle epicon a pak RVL Team s 20mm osou.

                    0 0
                    • Mate  

                      každej holt máme za kurvítko něco jiného. Tobě vyhovuje Epicon, mě tohle, pokud se na Epiconu nesvezu, nebudu ho soudit a zatracovat. Proto nechápu jak můžeš generalizovat Manitou jako takový ??? Jinak k propozici kola, stavěl jsem ho jako lehký XC, s tím, že mu ale můžu naložit i v hrubším terénu. ( a prosím, nechytejte mě za tuhle poslední větu)

                      edit : teď jsem zkusil dát tlak SPV na min tj. 35psi… to už ani není SPV, to je jak když tam nic není, bere to vše co je na cestě, snad i ty sirky, takže kluci, je mi líto, ale vaše SPV mělo evidentně někde technický problém. Jinak si to neumím vysvětlit.

                      0 0
                      • Ruprt2  

                        a proč vlastně máte potřebu furt něco zamykat?

                        to i měníte tlak v kolech během vyjížďky?

                        Nebo třeba barvu rámu?

                        0 0
                        • Mate  

                          já tu potřebu právě nemám, proto jsem nechtěl lock… tohle je ten kompromis ( dle mého soudu) ale jak je vidět, evidentně jsem jedinej :-)

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Pokud nemám potřebu zamykat tak přeci nepotřebuji něco co se zamyká samo ne?

                            0 0
                            • Mate  

                              když ono SPV není v pravém slova smyslu lock. Zkus něco vygooglit, uvidíš sám. Takhle těžko popisovat, ideální je to zkusit pokud máš možnost, ale to jsme trochu odbočili od tématu „jakou vidli“

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Já vím jak funguje SPV, je to podle mě kurvítko. Proč? Protože pokud to dobře chápu je tam plovoucí píst na který tlačí tlak který nafoukáš. Když vidlice narazí na překážku tlak zespodat musí překonat ten tlak vzduchu a když ho překoná tak má se otevřít záklopka trysky a olej může téct nahoru.

                                Jenže podle mě tam bude vždycky hranka než vidlice půjde do zdvihu. Ty říkáš že né, možná to tak je, nevím. Ale vadilo by mi že ta vidlice je vlasně brzděná.

                                0 0
                                • Mate  

                                  jo, jenže tím tlakem právě ladíš tu citlivost, na 35 psi (min tlak doporučený výrobcem) se to vlastně jako SPV už nechová. to rozpětí je relativně obrovský 35 – 175psi. jde o to, že pokud sedneš na kolo, nějakou váhou zatížíš vidli, tlakem jsi schopnej odladit tohle eliminovat a přitom zachovat funkčnost…

                                  0 0
                                  • Ruprt2  

                                    „že pokud sedneš na kolo, nějakou váhou zatížíš vidli, tlakem jsi schopnej odladit tohle eliminovat a přitom zachovat funkčnost…“

                                    Mohl bys to zkusit napsat nějak srozumitelněji?

                                    0 0
                                    • Mate  

                                      vidle ať už vzduch nebo pero se pod vahou jezdce ponoří, ponor by měl být cca 20% zdvihu. Tady to víceméně odpadá, neb SPV to podrží na plném zdvihu, ale, po zatížení je určitý tlak, který začne působit na SPV ( váha jezdce) a tím tlakem kompenzuješ svou váhu na kole. Prostě po nasednutí se SPV nějak začne chovat, pokud vážíš 50kg i s postelí, tak na 80psi to bude jak pevná vidle, ale pokud na stejnou hodnotu tlaku vleze tatík se 100kg živé váhy… stačí?

                                      0 0
                                      • Ruprt2  

                                        Takže ty jezdíš bez sagu a přijde ti to tak správné?

                                        0 0
                                        • Mate  

                                          ??? nerozumím co tím myslíš ??

                                          0 0
                                          • Ruprt2  

                                            prostě ty má nulový sag?

                                            Tobě se vidlice po sednutí na kolo nehne?

                                            0 0
                                            • Mate  

                                              ne a nebo jen mírně, ale určitě né 20% zvihu.

                                              0 0
                                              • Ruprt2  

                                                POdívej, zkusím to napsat slušně.

                                                Takoví jako ty mi tady na foru vadí ze všeho nejvíc.

                                                Svoje názory prosazuješ poměrně agresivně a když s tebou někdo polemizuje, tak máš řeči, že jsi profesionál, že se servisem kol živíš a věnuješ se tomu řadu let.

                                                To je asi pravda, ale dokazuješ tu, že nerozumíš všemu.

                                                Což si zřejmě nepřiznáš.

                                                Zkus svoje názory neprosazovat tak agresivně a bude to celkem ok.

                                                Diskuze s tebou moc není. Zvrhává se to spíš do hádky a není to poprvé.

                                                K tématu. Vozit velmi nízký sag až žádný sag je chybné. přední kolo ztrácí trakci. Ve svých výpočteč, při vysvětlování, úplně ignoruješ negativní pružinu.

                                                Je možné, že jsi zkoušel, různé vidlice a že takto nastavená ti vyhovuje nejvíc. Ale jako profesionál bys měl sám vědět, že toto tvé nastavení je spíše speciální a neměl bys ho doporučovat jako universální správné.

                                                Navíc tu píšeš o proražených vidlicích, které byli zamknuté. Dnešní vidlice mají až na nejlevnější výjimky ochranu proti proražení. To o tvé profesionalitě taky vypovídá také víc než by sis možná přál.

                                                0 0
                                                • MlokCZ  

                                                  Jen doplním, že dnešní vidlice mají otevření locku většinou i nastavitelné, tedy sílu k tomu potřebnou. Takže nejen, že tam je ochrana jak si zmínil, ale ještě to jde ladit dost podobně jako SPV s tím hlavním rozdílem, že narozdíl od SPV kurvítka jde vidlice zcela otevřít.

                                                  Tohle samozřejmě víš, jen jsem to doplnil.

                                                  0 0
                                                  • Ruprt2  

                                                    Když už teda, tak já doplním, že se oproti SPV znovu sama nezamkne :-)

                                                    0 0
                                                • Mate  

                                                  tak postupně : mě zas vadí lidi jako ty, jsme si evidentně kvit. Názory prosazuji, neb jsem si to odzkoušel na vlastní kůži, tak říkajíc, nepreferuji nic, co jsem si sám nezkusil a neměl možnost si udělat vlastní závěr s tím jak sedí či nesedí. Řeči o mém povolání jsem nikde netlačil, jen jsem se u určitých věcech zmínil v souvislosti se svou prací. My jsme si evidentně nesedli, nebudeme to tedy dál prohlubovat, ano?.

                                                  Ale k problému SPV.

                                                  Dovolil jsem si dnes obtěžovat p. Ždimeru coby servisního mechanika z Manitou. Trochu jsem ho zpovídal co se týče právě zmiňovaného SPV. Jen pro sichr.

                                                  Takže věc se má následovně. Ponor vidlice (oněch cca 20% zdvihu ) u SPV není. Levá komora ( vzduchová pružina) dostane vidlici do nejvyššího bodu (což je jasný) ale SPV při nasednutí jezdce nepustí vidli dolů, takže máte plný zdvih. Ale…jde o tlak v SPV a tady je to laborování. za prvé, jsou 3 typy SPV , klasické SPV, SPV snap valve a SPV evolve. Poslední je nejkomfortnější, jinak řečeno nejvymakanější.

                                                  Dle Manitou vlastně neexistuje tabulka tlaků pro SPV, jen jakýsi výpočet pro základní (výchozí tlak ) pak už je to individuální záležitost každého jezdce.

                                                  Váha jezdce děleno 0,453 = váha jezdce v librách krát 0,… údaj v procentech na nálepce na vidlici = tlak v psi pro SPV.

                                                  Ale, opět, toto nemusí vyhovovat každému. Takže, SPV bych (já to tak mám a k plné spokojenosti) odladil při jízdě na rovině v lehkém terénu. Jde o to, že při jízdě do kopce bude vidle dle toho to nastavení tvrdší a bude se chovat více jako pevná a pobere až větší šťouchanec, neb váha jezdce je přesunuta z řídítek spíše mírně do zadu a na vidlici nepůsobí stejná váha jako při jízdě na rovině. ( kde bych vidlici odladil tak, aby brala cca klacíky 10 – 15mm v průměru. ) (jinak řečeno bude fungovat při překážce u které to má smysl) Ale na opak, při jízdě z kopce nastane tak trochu jinej efekt. Přesun těžiště (váha) víc na řídítka vyrovná tlak na SPV do té míry, že vidlice ztratí své „uzamčení“ a je připravená kopírovat veškeré nerovnosti.

                                                  A tak to je a má být. Spousta lidí je mylně přesvědčena, že SPV má plnit funkci locku, ale to nikdy SPV nemělo a není ani tak myšleno, má plnit funkci kompresního tlumiče tak, aby nebylo třeba manuálních hejblátek.

                                                  Odpůrcům SPV se omlouvám že jsem si vůbec dovolil něco takového obhajovat a popisovat.

                                                  Zastáncům… nic, ty se neprojevili.

                                                  0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    Pri tomto nastaveni je ale spatne, ze vidlice nepracuje pokud sjedes z nejake hrany do diry. Bezne fungujici vidlice udela co? Jelikoz je porat trochu zanorena (v SAGu), tak uvolnenim sama vyjede cimz efektivne snizi vysku skoku a co je vlavni, tak pri dopadu se zanoruje ochotneni az po onu hranici kde byla predtim zanorena-vyrovnavaji se sily pusobici na pruzeni z obou stran. Dale jde do zdvihu vlivem setrvacnosti cele soustavy.

                                                    U SPV je cely dej trochu jiny. Kolo prekona hranu a nasleduje propad. Nezatizeny system SPV vidlici zamkne naplno. Kolo narazi na podklad a vlivem setrvacnosti soustavy postupne roste tlak pusobici proti SPV ventilu, ktery se pri prekroceni urcite hranice raci utevrit.

                                                    Co z toho plyne? Zatimco bezna fungujici vidlice jednak efektivne zmensi vysku hrany, tak na jeji stlaceni na pocatku zdvihu staci mnomen mensi sila, nez jaka pusobi na vidlici pokud je jezdec vklidu. Dale pak plynule vidlice vyuziva zdvihu. Po prekonani hrany s SPV nasleduje pad, tvrdy naraz a po prekoceni klidove sily se vidlice otevira.

                                                    At se nad tim zamylsim, jak se zamyslim. Pokud bych chtel vidlici, ktera mne bude mlatit do rukou, tak budu brat SPV.

                                                    V opacnem pripade kdyz chci vidlici, ktera se nebude zanorovat pri slapani a zaroven bych chtel vidlici, ktera bude kopirovat teren(a nebudu muset cekat az najedu na dvoucentimetrovy sutr v dostatecne ryclosti), tak bych volil nekterou ze soucasnych vidlic, kuprikladu neco od RS s nastavitelnym stelovatkem FloodGate, ktere paklize vidlici ZAMKNU, bude fungovat „jako SPV“ ve smylsu, ze vidlice pujde do zdvihu az pri podmetu urcite velikosti. Odemkla vidlice pak bude hltat vsechny klaciky na ceste, coz ma zapesti, lokty, ramena a krcni pater oceni.

                                                    Tot z pohledu vikendoveho bajkoveho nadsence:)

                                                    0 0
                                                  • Ruprt2  

                                                    první odstavec respektuji a nebudu se k němu vyjadřovat až na to, že já ti věřím, že tu vidlici jezdíš. Věřím ti, že ti vyhovuje, a věřím že jsi zkoušel různé tlaky a hledal jsi nastavení, které jsi našel a jsi teď spokojený.

                                                    Já na tebe v tomto vlákně od začátku reaguju proto, že jsi začal doporučovat vidlici s SPV a že jsi řekl, že jde o citlivou vidlici.

                                                    SPV je asi kvalitní a dobře fungující systém, proto toho, kdo takový systém hledá.

                                                    Je to tvrdá závodní vidlice, která má SPV místo locku.

                                                    Jistě jsou lidi, kteří takovou funkčnost hledají a jsou s ní spokojení. Zdá se, že i ty.

                                                    Ale napsal jsi, že je to citlivá vidlice, a že nemáš sag, což je dobře. To když si přečte nějaký chudák, který neví o co jde, a takovou vidlici si koupí, tak dost spláče nad výdělkem.

                                                    Na závodech je často k vidění, že se jezdí vidlice a tlumiče zamčené a přefoukané. Je to záměr jezdce. Takový typ jezdce vyhledává i systémy jako je SPV a Terralogic. Mnohem typičtější požadavek je mít citlivou fungující vidlici. Což SPV systém nenabízí.

                                                    Mohl bych tě chytat i za slovo a např. píšeš, že z kopce, když je více zatížená tak funguje dobře. Právě že, ale do kopce je při odlehčení kola vepředu v podstatě pevná. To že nějak funguje z kopce mě nevytrhne, když ve výjezdech v terénu přední kolo nedrží trakci a nekopíruje nerovnosti. I to je funkce kvalitní citlivé vidlice.

                                                    Další věci už nemá cenu psát. To bych jenom opakoval co už ti napsali jiní (Milan1, Lukas, Mlokcz apod. )

                                                    0 0
                                                  • Mate  

                                                    nečteš pozorně, já nikdy nedoporučil Manitou s SPV. Já doporučoval Minute Absolute 100… přečti si můj první příspěvek, nebo jinak, skopíruju ti ho sem :

                                                    no 96, dobrá volba. RS je blbost, chceš li dobrou funkci a spolehlivost klaním se k tomu co sám leta vozím, v tomto případě bych dal bezkompromisu Manitou Minute absolute 100mm cca 1560g doporučená cena je 10990, ale myslím že každej prodejce ti při platbě v hotovosti může dát cenu 10tis

                                                    Jinak k té cestě dolů, tady budem mít ten problém…já mám kolo spíš na lehké free, takže výjezdy mě netrápí, asi jsme se dobrali konce proč mi tak sedí :-)

                                                    0 0
                                                  • McBlacky  

                                                    absolute taky není žádný výhra. Nastavení pozic při svižné jizdě těžko stihneš přepínat. Jezdil jsem R7 a využitelný byly stejně jen dvě krajní.

                                                    RS není blbost je dokonce lepší volbou než manitou. Osobně jsem závodil na Black Air, R7, R7 absolute a teď mám Sida. rozdíl je docela znát. Z RS jezdím ještě Recona a přítelkyně Rebu.

                                                    a jezdit bez sagu je fakt blbost jak vpředu tak vzadu.

                                                    SPV má smysl na tlumiči, neboť tam je díky větší váze a přepákování lepší funkce a taky to funguje i se sagem /zkušenosti se Swingerem/. Osobně mi přijde full s SPV progresivnější chodem než bez, ale dá se na tom jezdit dobře

                                                    0 0
                                              • MlokCZ  

                                                Tak to je další věc na dvě věci. Tím jsi přišel o jedno z podstatných funkcí vidlice. Sag tam není jen tak pro nic za nic. A příliš malý sag je lepší než nic, ale svoji funkcí plní nedostatečně.

                                                0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        Cili pri takhle nastavene vidlici uz staci pidipodmet a je prekonana sila pusobici na SPV ventil a vidlice jde to zdvihu. Tak jsi to myslel?

                                        A co kdyz nenajedes na prekazku, ale vjedes do diry?

                                        0 0
                                        • Mate  

                                          Bingo…ano, viz přízpěvek o něco níž, díry trefuju furt…nevím, problém jsem nezaznamenal, nebo nevím co myslíš.?? kluci jedu do práce, takže večer

                                          0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            problém je v tom, že každý výrobce má v manuálu jak u tlumiče tak u vidlic, že máš mít SAG cca 20%… pokud ho ty nemáš tak to máš blbě nastavené a očividně nevíš, jak má fungovat správná vidlice.

                                            0 0
                                            • Mate  

                                              ano, ale u těchto systémů to moc dobře nejde. Neb tě to nepustí dolů.

                                              0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Jakoze tlakem SPV jsi schony doadit aby se ti po nasednuti na kolo vidlice nezanorila?

                                    0 0
                                    • Mate  

                                      jinak… nasednutím na kolo, zatížíš nějakou hodnotou vidli, v tomto případě SPV. takže řekněme že dáš tlak 60psi na váhu 75kg. Po nasednutí tvoje váha vykompenzuje určitou měrou tlak v SPV já nevím kolik, řekněme 45psi ten rozdíl 15psi je tlak, kterej musíš překonat, aby jsi odtrhl ventil SPV a to je to, co je potřeba odladit, neb každá váha zatíží SPV jinak a každá vidle má tu hodnotu trochu jinou. Já se s tím pral 2 hodiny, nevěřil jsem, že budu se svou vahou na tak nízký hodnotě, první jsem zkusil polovinu doporučeného tlaku asi 90psi… no, ani se to nehlo, takže jsem najížděl na obrubák cca 25mm vysokej a pumpičkou hledal tuhle rovinu tlaků…

                                      0 0
                                      • Ruprt2  

                                        takže kdybych tam dal řekněme 45 tak by vidlice byla „normálně odemčená“? a co kdybych dal 35?

                                        to bych musel překonávat tlak –10psi to se podle tebe projeví jak?

                                        0 0
                                        • Mate  

                                          tak už ti to SPV nebude plnit moc svou funkci kuli který tam je.

                                          0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        Takze z uvedeneho prikladu vyvstava otazka, proc chtit nutny tlak 15psi na to, aby se vidlice dala do pohybu. Nebyl by lepsi 0psi?

                                        0 0
                                        • Mate  

                                          ano byl, ale to už je na tobě, jak jí chceš mít citlivou… jde to.

                                          0 0
                                          • Vilém  

                                            Ale pod minimalni tlak v SPV preci jit nemuzes, pak tlumic nefunguje.

                                            0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Tím tlakem ladíš, jestli to citlivost bude ****** extrémně nebo o něco méně.

                                    SPV je slušné kurvítko jak na tlumičích, tak na vidlicích i při minimálním povoleném tlaku (zkoušel jsem vidlic i tlumičů s SPV větší množství).

                                    0 0
                          • Ruprt2  

                            no já nechápu, proč vybírat a zkoušet vidlice, aby byla hezká (to v prvé řadě, že ano), aby byla lehká, citlivá, dobrá, spolehlivá, levná. A připlácet si za to, aby nepružila.

                            Ale možná na to jednou přijdu. Zatím je to pro mě záhada.

                            0 0
                            • Mate  

                              jenže ona pruží…ach jo. nepřebírej názory jiných pokud sám nemáš zkušenost.

                              0 0
                              • Ruprt2  

                                Děkuji ti, že jsi mi to vysvětlil :-)

                                Jak funguje SPV vím docela přesně.

                                A jestli chceš slovíčkovat, jakože není zamklá.

                                Tak věz, že „jakože zamklá“ JE.

                                Ach jo vozit tak dloho něco a nevědět jak to funguje.

                                0 0
                                • Mate  

                                  o přízpěvek víš, pokud na váhu 75 kg dáš 100psi, ano, tak nefunguje a ani nemůže, né s tímto tlaskem na tuto váhu.

                                  0 0
                                  • milan1  

                                    Přečetl jsem všechno, cos tady napsal a s hrůzou jsem se vrátil o několik let zpět.

                                    Právě takoví znalci jako ty zde vystupovali a přesně stejným agresivním stylem prosazovali „své“ poznatky.

                                    Bohužel, je až příliš znát, že jsi pilně studoval reklamní letáky ale o funkci vidlic nemáš nejmenší přehled a obrovské sebevědomí, kterým se pasuješ do role znalce.

                                    Takže k tomu Locku, co podle tebe není Lock. SPV samozřejmě Lockem je a to Lockem pernamentním, který nemáš možnost vypnout, jenom v určitém daném rozmezí ještě přitvrdit. Všechny tyto systémy nejsou nic jiného, než funkce tlumiče v kompresní fázi a jenom různě citlivě omezují právě kompresní útlum. Takže když slyšíš termíny, jako ochrana proti průrazu, tak si to přelož u sebe, jako míra odemknutí systému, nebo síla nutná k otevření, či co najdeš v prospektu. Je to ale stále stejná funkce, jako míra proražení, nastavení gate, či cokoliv jiného ze slovníku jiné značky u locku. Chce to prostě jenom jediné, umět si přeložit a poznat o čem je řeč a vše si pak ověřit v praxi.

                                    Namísto toho tady diskutuješ s lidmi kteří právě praxi mají. Přesvědčuješ je o nemožném. Ti lidé vědí o mnoho víc, než ty právě o citlivosti vidlic většina má extra citlivé vidlice, kde když navýšíš kompresi řekněme o tři kg navíc, tak to ihned poznají a označí to za negativum. Jejich práh vnímání je hluboko pod 10 ti kg odtrhu. Přeloženo a pozor tohle je důležité, tohle je citlivost o které lidi vědí a diskutují o ní, jen ty o ní nemáš nejmenší ponětí. Tato hodnota samozřejmě nezabrání aby se vidlice nepohnula pod silnějším šlapáním. Jízdou je to ovšem ta citlivost, kterou lidé zde dávno znají. Když chtějí přitvrdit, tak prostě sáhnou po tlačítku a aktivují lock. Práh hodnoty který zabrání prvním projevům při šlapání se pohybuje na samém počátku někde na hranici 20 – 30 kg síly kompresního útlumu a je dosahováno právě lockem a jemu obdobnými systémy. Tohle je míra nastavení vidlic, kterou zde opět většina zná. Bohužel pro tebe je tohle evidentně hodnota, kterou ty považuješ za standartní pro citlivou vidlici.

                                    Pro zajímavost SPV bylo nahrazeno systémem absolute, což je prostě lock ( jinak taky prosté brždění kompresního útlumu), které jde regulovat a hlavně vypínat, je to prostě zase „jenom“ lock. Takže majitel má přímo možnost knoflíkem na vidlici nastavit hodnotu průrazu ( v tomto případě high speed kompresi) a má možnost jí i téměř vypnout, nebo omezit na minimum. Tato funkce omezení na minimum SPV zásadně chybí a žádné nastavení nepomůže. Právě proto bylo SPV nahrazeno.

                                    Hodnotu svého nastavení, které neubereš a nezměníš bys mohl poznat už tím, že nemáš žádný sag. A jsme u té již zmiňované hodnoty 20 spíše 30 kg, což u běžných jezdců tvoří zatížení předního kola které vyvolá sag. Jsi bez sagu a je zde potvrzení o jakých hodnotách se bavíme. Všichni, kdo s tebou diskutují ty hodnoty znají a vědí, co mohou od tvé vidlice očekávat. Buď se někdy na něčem podobném svezli a nebo znají přímo a z praxe projev SPV.

                                    A ještě jednu zajímavost uvedu. Protože kompresní útlum brzdí dost významě vidlici při pohybu do zdvihu většinou nutí jezdit s měkčí pružinou aby se vše kompenzovalo. No a tady uvedu jeden poznatek, který by měl praktický jezdec poznat jízdou. Ve sjezdu v opravdu rozbitém úseku se mu bude vidlice dost nořit do zdvihu. Důvod? Kompresní útlum pracuje a brzdí ale když povolí, ( prorazí se, otevře se), tak vidlice ochotně klesne do zdvihu ale jenom pružina jí může vrátit zpět a když je měkčí, tak to prostě neudělá.

                                    Tohle jsou poznatky jezdce, pokud je opravdu zkušený.

                                    0 0
                                    • Mate  

                                      nechci se nikoho dotknout, ale teorie a praxe bývá ve všech odvětvích poměrně dost rozdílná. Tvé argumenty mají hlavu a patu, o tom žádná, ale…Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by někdo poměřoval na kila odtrh vidle. Ale setkal jsem se s tím, že se klukovy doladila v terénu podle toho co mu sedělo, a upřímně každému bylo jedno jaké jsou výsledné hodnoty „ber v uvozovkách“ projdi si celé forum a zamysli se nad uživateli a jejich dotazy… Žel drtivá většina je o věcech na který stačí selský rozum, je to smutné ale je to tak. Má zkušenost je taková, že drtivá uživatelů ani neví jaký hejbadlo na co je :-( to je realita. Ať už se budem bavit o nastavení vidlice, či o tom, že olej nepatří na kotoučovky……

                                      edit : neboj, už dám pokoj. těch vykurvenejch loků jsem viděl opravdu dost. Pojistná pružina co tlačí na trysku občas nepobere vše. Při zamknuté vidli (zamyká jen jedna noha) nejen že dochází k enormnímu namáhání můstku, ale pokud víš něco z hydrauliky, tak olej je nestlačitelnej, tj. každý náraz v zamčené vidli působí nejen na lock ( s pojiskou) ale i na gufero u pístnice a to je ten problém. V extrému ho vyrveš z nohy ( stalo se to i mě, zapomněl jsem a skočil 3 schody) nejčastější je, že při častém zapomínání přestane gufero těsnit a začne propouštět olej do prostoru spodní nohy. V dobrém případě zůstane u tohodle, ve špatném se časem zkurví stírací břity.

                                      0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        Myslím že poučovat tady zrovna Milana o hydraulice, olejích a vidlicích je trochu mimo, ale nechám tě při tom že je to OK.

                                        0 0
                                        • Mate  

                                          nepoučuju, Milana neznám, jen píšu o faktu.

                                          0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            Cituji: …ale pokud víš něco z hydrauliky, tak olej je nestlačitelnej…No nezlob se na mě, ale to je už krapet poučování, a krom toho, celý příspěvěk mi přišel jako mimo mísu…

                                            0 0
                                            • Mate  

                                              no…jak mám vědět že to zná, nebo kdokoli jinej. ??

                                              0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            Pokud neznáš Milana tak TuningTest.cz

                                            0 0
                                      • Ruprt2  

                                        ted to nemyslím osobně, ale zrovna Milana posílat do historie, kdyby jsi se tam podíval, tak na Milana narazíš, a toto mu nenapíšeš. Není moc lidí, kteří toho o odpružení a tlumení ví tolik. A nevím jestli vůbec jsou lidi, kteří toho ví víc. A o měření odtrhu si to pohledej tady na foru nebo na stránkách tunning-test. Jde to způsob, jak změřit citlivot, způsob jak citlivost vyjádřit jako veličinu jinak jde vždy jen o subjektivní pocit jednoho testera.

                                        0 0
                                        • Mate  

                                          kluci, ale tohle všechno já beru, s tím nemám problém, ale já se tu snažím říct, že to co nesedí tobě, může sedět jinému. Každej jsme na kole individualistou. 10 lidí, 10 stejnejch vidlic a 10× bude jinak naladěná i při stejné váze těch 10 lidí… výpočty a suběktivní pocit jsou odlišné věci…a tohle mi příjde že vám uniká.

                                          0 0
                                          • milan1  

                                            Tak podívej, měření odtrhu jsem zde prosazoval a prosadil ale jenom za spolupráce s lidmi, kteří vidlicím opravdu rozumějí.

                                            Nikdo z nich nikdy neklesá k tomu, že vše zabalí rčením, jak každý chce vlastně něco jiného. Tady se snaží ti znalejší pomoci pochopit co jsou ty záhadné věci a když někdo suveréně tvrdí nesmysly, tak na ně dost často narazí, tak, jako ty.

                                            Tady se lidi už dávno snaží poznat detaily a pojmenovat a vyjádřit měřitelnými metodami, co to je to, co má kdo chtít a co má oceňovat. Díky přesnějším metodám potom jdou celkem přesně odhadnout i lidé a jejich zkušenosti. Prostě bys měl přijmout, že tě tady má už mnoho lidí dost přesně přečteného.

                                            Jsi prostě takový zástupce a ukázka znalostí, které probíhají kdekoliv jinde. Ale tady ses ocitl ve zcela jiném prostředí se všeobecnými znalostmi, na takové úrovni, že je zatím nedokážeš přijmout. Tady jsi ty prostě něco, jako návštěva z dávných věků.

                                            Zkusím vypíchnout pár tvých příspěvků zde.

                                            píšeš o vlastních zkušenostech ale ihned spěcháš na rady k panu Ždimerovi. Samozřejmě ho znám, tedy známe se navzájem a oceňuju ho jako jednoho z největších odborníků u oficiálních zástupců značek. Ty ovšem neumíš vyhodnotit správně to, co jsi se od něho dozvěděl. Vysvětlím ti to. První provedení SPV bylo tak radikální ( necitlivé) a obecně nepřijímané, že se v průběhu let měnilo nastavení. stále k měkčímu a měkčímu. Poslední provedení už je zcela jiné, upustilo od provedešní SPV, tedy se závažíčkem, pístkem a hranku dělá prostě předepnutá, nebo lépe řečeno předepínaná pružinka, která stanoví odpor a jde i zcela vypnout, prostě a jednoduše lock.

                                            A o nestlačitel­nosti oleje mě nemusíš opravdu poučovat, vím dokonce jak extrémní tlaky v systémech vznikají a co je příčinou. Lock, který byl u provedení Manitou byl vždy nejtvrdší. Nezaměňovat lock není míněn SPV. Právě manitou se svým lockem bylo a je pověstné a má to samozřejmě dopad na vnitřní namáhání. Toto namáhání je přímo úměrné právě nastavení tvrdosti, tedy průrazu. Tlaky, které vznikají uvnitř jsou zcela stejné u jakéhokoliv systému, který zamyký stejné úrovně sil. Když už jsme u těch měřitelných hodnot, tak třeba Fox tlumiče s regulací jdou nastavovat od hodnot 20 kg, do hodnot 60 maximálně.

                                            Tyto hodnoty jsou ověřované vlastním měřením, nemám je vyčtené z prospektů ( nikde jinde je nenajdešale zde se tím zabýváme a tohle tu lidi znají) a takovéto hodnoty si zde dáváme navzájem právě pro porovnání aby každý poznal, co že to jde oceňovat a co že je to trochu přesněji, co každý chce trochu jinak.

                                            Ty zatím nevíš nic konkrétnějšího a tvrzení jak každý má jiné potřeby je mlha, která nastupuje v okamžiku, kdy se svými znalostmi končíš.

                                            0 0
                                            • Mate  

                                              já o koze ty o voze. U p. Ždimery jsem si chtěl ověřit že vše co jsem tu o Funkci a nastavení SPV psal je pravda… a tady narážíme, protože vše co jsem uvedl, jsem uvedl správně. Takže nechápu proč tohle odmítáte příjmout. Proboha já nikomu SPV netlačím, veškerá tato debata vznikla na základě poznámky člověka co se podíval na čem jezdím a mylně se domíval že svou vidli tlačím člověku co zde požádal o radu ( byť jsem zde radil vidli bez SPV) a tím to začalo. Vypíchni mi jedinou věc u mého popisu funkce a nastavení SPV kde se pletu. Protože o tom tahle celá nesmyslná debata žel je. Pokud odmítáš příjmout fakt, že každej člověk chce, nebo vyžaduje individuální nastavení…tak pak se nemáme o čem bavit.

                                              0 0
                                              • Ruprt2  

                                                tady je pár tvých tvrzení, které jsou nepravdivé nebo kontrastující. Dávám to sem jenom proto, že teď tu ze sebe děláš oběť. Tak podle tohoto uvidíš, že si za to můžeš sám:

                                                • „RS je blbost, chceš li dobrou funkci a spolehlivost klaním se k tomuco sám leta vozím,“
                                                • „vozím tlak na SPV 55psi, mám rád právě tu citlivost “
                                                • " teď jsem zkusil dát tlak SPV na min tj. 35psi… to už ani není SPV,to je jak když tam nic není, bere to vše co je na cestě, snad i ty sirky,takže kluci, je mi líto, ale vaše SPV mělo evidentně někde technickýproblém. Jinak si to neumím vysvětlit."
                                                • „vidle ať už vzduch nebo pero se pod vahou jezdce ponoří, ponor byměl být cca 20% zdvihu. Tady to víceméně odpadá, neb SPV to podrží naplném zdvihu“
                                                • „ale já se tu snažím říct, že to co nesedí tobě, může sedětjinému. Každej jsme na kole individualistou“
                                                0 0
                                                • Mate  

                                                  Ano, za RS si stojím. Nesedl mi, přiliš mnoho problémů, výrobní vady.

                                                  Pokud vytrhneš větu z kontextu, co si o tom mám myslet? Ano, léta vozímManitou a zde jsem doporučil to co sám vozím, ale v tomto případě jsem zcela jasně napsal Minute Absolute 100, takže?? neumíš číst, nebo čteš jen co se ti hodí?

                                                  Ano, u mě tlak cca 55psi je optimum v tom co od vidle očekávám, citlivost v poměru s "podržením proti prohupování.

                                                  Ponor u SPV není, to je holej fakt, technicky to není ani možné, pouze pokud budeš chtít umyslně SPV vyřadit, tj. min tlak… ale opět, pod různou váhou bude rozdílná funkce, pod min tl. bych nešel, neb pak nelze regulovat odskok, stává se nefunkční…

                                                  Individualistou jsme, reakce byla na Milanůvu reakci o odlaďování vidlic, takže opět vytháváš ze souvislostí.

                                                  0 0
                                                  • Ruprt2  

                                                    Takovou reakci jsem čekal. Teď svá tvrzení už ohlazuješ. Tomu se ale ani nedivím.

                                                    Takové generální tvrzení o celé RS je trochu tupé. Stejně tak tvé generální tvrzení o Manitou.

                                                    Tvé tvrzení o citlivosti bylo úsměvné a teď to tvoje ALE bez pohupování, mluví za vše. Každý kdo to čte to sám uvidí.

                                                    Sice jsi psal Absolute, ale hrdě jsi odkazoval na svou vidlici v profilu a doplňoval jsi, že SPV už může být pro někoho drahé. To se dá chápat taky různě. Taky jsi psal, že doporučuješ, co sám vozíš a ty vozíš SPV.

                                                    Že sag je důležitý, ne že nechápeš, já myslím, že to snad i chápeš, ale ty to odmítáš. Tak to končí diskuze.

                                                    To, že jsi teď napsal, že min tlakem SPV vyřadíš, to už fakt nemám sílu komentovat.

                                                    A na začátku jsi doporučil jako generální radu Manitou, které sám vozíš.

                                                    A na závěr vykládáš, že to nemusí vyhovovat každému. Proto jsem to vypíchl. Proč jsi to teda radil?

                                                    Já s tebou v tomto vlákně končím. Co mělo být řečeno, řečeno bylo.

                                                    0 0
                                                  • scret  

                                                    mam pocit ze mu to ale nevysvetlime… ja to uz vzdal…

                                                    uz vubec jeho tvrzeni ze velka vetsina uzivatelu nevi ani na co kterej knoflik slouzi, doklada o tom ze uzivatele B-F srovnava s beznym laickym zakaznikem ktery k nemu prijde pro radu do obchodu…

                                                    0 0
                                              • milan1  

                                                Já to už opravdu zestručním.

                                                Snažíš se tady přesvědčit kdekoho o tom, jak je SPV citlivé.

                                                Kdybys napsal, je necitlivé ale to mě vyhovuje, bylo by vyřešeno. Každý opravdu ocení něco jiného ty ale evidentně ani netušíš, co se pod těmi termíny a nastavováním myslí a co se oceňuje. Tady je ten největší problém. Přitom dikutuješ, jako bys byl znalec a ostatní ti nastačí sekundovat.

                                                Ve vstupech, kdy uvádíš některé hodnoty, jako je no sag se ti všichni snažíme vysvětlit, že jsi zcela mimo ve svém pojetí citlivosti vidlic.

                                                Pro ostatní bych tě rád ukázal jako takového zástupce běžných znalostí, které se stále rozšiřují mezi lidmi.

                                                Na tomhle příkladu je dost jasně vidět, jak je rozlišování zde pokročilé, právě proti takovému všeobecně zažitému nazírání na vidlice, kdy se většinou bez vysvětlení končí tím, že každý ocení něco jiného.

                                                Tady právě se snažíme rozklíčovat a pojmenovat ty drobnosti a detaily, které tvoří ten celek, ze kterého se skládá ten kopmplexní dojem z vidlice.

                                                Všeobecné a mylné řeči někoho, jako ty jsou velmi odlišné a zde prostě dávno překonané.

                                                0 0
                                              • JakeF  

                                                Pokud odmítáš příjmout fakt, že každej člověk chce, nebo vyžaduje individuální nastavení…tak pak se nemáme o čem bavit.

                                                Sakra to je perla, tohle napsat milanovi :-D.

                                                0 0
          • Hnoj  

            Protože spohelivost těhle vidlí je skutečně vysoká, zpracování je vždy perfektní :-D

            Teď vážně:

            Protože si myslím, že na upgrade kola si může vidli manitou koupit jedině blázen, kterej neví co s prachama.

            0 0
            • StuntJ  

              to bylo tvrdé a podlé … :o)

              0 0
            • scret  

              bohuzel ty doby jsou nejspis uz davno pryc:( z meho okoli uz tri magury nicmoc:(

              0 0
              • Hnoj  

                Já jich mám ve svém okolí několik, ale všechny jsou RV 2008 a zatím se nesere žádná, ale třeba to přidjde.. Uvidíme.

                Každopádně si nedělám iluze o žádným výrobci vidlí, když to vezmu kolem a kolem, čistě ekonomicky, má smysl kupovat jen Suntour…

                0 0
                • StuntJ  

                  hmmm tak to je slovo těžce na zamyšlení …

                  0 0
                • scret  

                  jj, tohle jsou vsechno tusim 09ky… kamos mel dve magury – jeste staryho Rond/Magura CP a pak Phaona – obe spickove zpracovani, opotrebovanost za ty roky prakticky nulova, proste bomba… bohuzel asi kolem toho r.09 se i Magura naladila na dnesni vlnu vidlic jako spotrebaku:(

                  anebo treba jsme meli jenom kliku na spatny kusy nevim…

                  kazdopadne do ted jsem je mel jako spick.vyrobce vidli… a az zkonci sezona pujde i muj Thor k milanovi, chod u tak drahy vidle si predstavuju opravdu jinak…

                  0 0
    • Orfi  

      Diky za rady ale porad jeste neni rozhodnuto . Chtel bych aby taky trochu pochytala maly nerovnosti tak ze porad ctu recenze a procitam a dikuse na forech.A cim vic ctu tim min vim :) Ale to hlavni jeste nemam prachy .

      0 0
      • o5majkl  

        Jako upřímě si myslim, že s žádnou vidlicí za 10 litrů neuděláš chybu, čim víc to budeš řešit, tim spíš si nic nekoupíš :) všechny typy vidlic, který tady zazněly jsou top produkty, takže řešit můžeš maximálně detaily jako design nebo 50 gramů váhy :)

        0 0
        • Mate  

          čau Mišáku, já bych byl opatrnej s Magurou, pokud to budu brát podle brzd které nám tečou, zavzdušňujou se a systém odvzdušnění je jakej je, tak Magura moc důvěry ve mě nevzbuzuje. Ale pravda, tváří se dobře a je neokoukaná. Já bych na Maguru vidli počkal až po roce dvou na názory lidí co jí maj.

          0 0
          • Vilém  

            Vetsi strach bych mel z jejich mistniho dovozce. Teda pokud to pells jeste dela.

            0 0
            • o5majkl  

              máme s nima docela dorý zkušenosti co se reklamací týče, takže bych se nebál…

              0 0
              • Mate  

                To potvrzuji, komunikace a přístup super.

                0 0
    • Orfi  

      Premyslim o http://www.kola-cykloshop.cz/…la-3217.html Jde u nich koupit na splatky a bez navyseni. A za dalsi mam to asi 20 kilaku od baraku .Pro pripad reklamace kdyby se neco posr…lo jeden nikdy nevi :)

      0 0
      • StuntJ  

        hmm, nevím jestli nemají chybu v popisu, ale kupovat vidlu s pivoty na V-čka není dobré, když je nikdy člověk nevyužije

        0 0
        • Orfi  

          Jo vsimnul jsem si toho taky ale nez bych do toho sel tak si tam zavolam :)

          0 0
          • Orfi  

            A co vidlice Spinner http://www.cykloprofi.cz/cs/eshop…

            0 0
            • pačes  

              Každá z vidlic Spinner má jiný způsob zavírání, přitom na stránkách obě fotky i váhy stejné a udávat váhu vidle bez sloupku (a jeho mat. provedení), pardon, ale takhle se inzerovalo před Xlety…

              0 0
    • mrozu  

      Řek bych, že 10k je zbytečnej luxus, do litru se dá v pohodě vejít… http://kutilska.poradna.net/…2-jake-vidle

      0 0
      • Smazaný účet  

        no když čtu tu diskuzi pod tím tak je to všude stejné… krásné trojky, tuhá násada.

        0 0
    • PsychoSX  

      Přihřeju si polívčičku, aniž bych tu diskuzi četl. Za 10 tis mi leží doma v garáži FOX F100RL Remote Open Bath model 2009, bílá, na kotouče, jetá na druhym kole tak cca 1000km. Přešel jsem na 29" a vidle mi poněkud zbyla:))) V případě zájmu písni na psychosx@centrum.cz , domluvíme se. Jo a záruka by taky nějaká byla.

      0 0
      • kubad  

        za 1000km jetou RL je ta cena trochu vysoko :)

        ale třeba se někdo najde

        0 0
        • PsychoSX  

          Díky za podporu :))) Není to montážní RLko ale RL Remote se zavírací páčkou na řídítka. Pokud byste ji někdo náhodou chtěl, navrhněte cenu, domluvíme se.

          0 0
          • MlokCZ  

            Ale je to RLko a ne RLC, to je podstatné.

            0 0
            • PsychoSX  

              Aha, a odkdy se dělá RLC s remotem? Ha. OK, pánové, bez urážky, přestávám se vtírat, již dávno jsem zjistil, že debaty na tomto foru většinou probíhají tak, že jeden neguje druhého a přátelský bikerský duch poněkud zmizel. (nemyslím tím teď konkrétní reakci na muj inzerční příspěvek ani jednoho z vás, mám na mysli většinu debat na tomto fóru) Škoda.

              0 0
              • Vilém  

                Zmizel? Tak jsi s tim mel jit do bazaru, tam by ses komentaru nedockal.

                0 0
              • kubad  

                jednak ten příspěvek patří do bazaru, a jednak sem ti jen napsal svůj názor na cenu, pokud by to bylo RLC cena by byla v pohodě, totéž v podstatě doplnil Mlok.

                0 0
              • MlokCZ  

                Já se tu ale vůbec nebavím o tom remote, ale o tom, že nabízíš pouze ošizenou RL verzi, kde je cena 10tis. prostě zcela mimo když není vidlice ani nová.

                0 0
                • PsychoSX  

                  Sice nechápu, jak má být RL s Remotem ošizené, když se s Remotem ve verzi RLC (který má samozřejmě navíc nízkorychlostní kompresi a velikost lockoutu – nejsem úplně mimo)prostě nevyrábí, ale budiž. Mimochodem RL Remote je dražší než RLC a spousta lidí by si na svou RLC přálo Remote lockout na řídítka, ale to je jiná kapitola. OK, udělal jsem chybu, že jsem nabízel na fóru, měl jsem jít do bazaru, vy jste komentovali svým názorem mnou nabízenou cenu – v pořádku. Omluva všem.

                  0 0
    • Orfi  

      Jeste jednou ozivim debatu po rozhodovani jetli tohle http://www.bikesport.cz/…10-bila_1778 nebo http://www.cyklostore.cz/…l-2010–5263/ jsem pridal kvuli prachum tohle http://shop.adroit.cz/…l-disc-white .Jde mi o to jestli muzu na Meridu Ninety Six dat 120 mm zdvih?

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce