• Faitek

    Zdravím,

    chci se zeptat ohledně kola z Decathlonu, Triban RC100. Chtěl bych si koupit kolo primárně jen do práce, 7km jedním směrem po cestě/cyklostezce. Sem tam na výlet s dětma. Jsem úplný začátečník, naposledy jsem na kole seděl asi tak 15 let zpátky. Je mi jasné, že kolo je asi opravdu obyčejné, ale s tím počítám. Doporučili by jste mi toto kolo? Máte někdo zkušenosti? Protože co jsem tak koukal, tak mezi gravely je toto asi nejlevnější kolo.

    Děkuji

    0 0
    • Tomcat  
      • to kolo nyní kategorie gravel
      • práci odvede
      • otázka je jestli se představa o určení tohoto kola shoduje s tím k čemu bylo skutečně vyrobeno.
      0 0
    • FOSA  

      Variantně bych mrknul na bazar na o třídu vyšší model RC 500, popř. i RC 520, furt se motají kolem 12–16tis. a jsou na tom líp. Namátkově jedno „eMko“ tady, už tam má i pláště, akorát sundat ty hrozné nálkepky :-D

      Asi by to chtělo kotoučovky skrz lepší prostupnost plášťů, pokud z toho pak chceš udělat lehký gravel, chtělo by to vyměnit alespoň pláště za 35mm, lépe třeba 38mm pokud se do rámu vlezou (tuším, že 38mm byl uživateli zjištěný limit, co dával smysl).

      0 0
    • pazda  

      Trochu se obávám, aby tě to neznechutilo. Začátečník nebo ne, tento systém řazení na řidítkách je trochu na hlavu. I nejlehčí převod je na začátečníka dost těžký. Širší pláště omezují brzdy a v mokru nebude brzdný účinek žádná sláva. Navíc to celý seřizovat musí být zážitek. Kolegovi jsem ladil skládačku z Dekáče a bylo to zoufalství. Asi bych pohledal na bazaru něco lepšího, protože tohle je oholený na dřeň

      0 0
    • xtonda  

      Má to dost těžký nejlehčí převod a upgrade by byl složitý, ani to nemá řazení na brzdových pákách, ale thumb shifter vedle představce, nechápu, že to neudělají jako o tisícovku dražší dámské RC Easy. Tohle kolo si rozhodně zaslouží facelift a takhle jak bych to asi nebral.

      Jestli netrváš na beranech podívej se na tohle