• Halamis

    Zdravím všechny,

    plánuji jezdit na kole do práce (11km + 11km, silnice 3. třídy). Jsem úplný amatér. Ještě před pár lety jsem jezdil na kole poměrně často, ale co chodím do práce, tak jsem se na kolo nedostal. A mezitím mé bývalé kolo si přivlastnila sestra kvůli nákupům v místní jednotě.

    Nejdříve jsem koukal po krosovým kole do 15 000 Kč. Pak jsem slyšel o gravelu, které mě zaujalo. Předpokládám, že gravel bude rychlejší než krosový kolo a zároveň budu s ním moci zajet i do lehčího terénu a dát na něj nějakou brašnu (jde mi hlavně o to se dostat z bodu A do bodu B co nejrychleji, vyhlídkové jízdy málokdy). Gravel jsem ale bohužel nenašel do 15 000.

    Pak jsem zahlédl tady na fóru, že hodně doporučujete Decathlon. Tam jsem našel Gravel: https://www.decathlon.cz/…8377732.html

    Myslím, že by mohlo udělat více služby než kdejaké krosové kolo za 15. Časem bych vyměnil komponenty za lepší.

    Chtěl bych Vás tedy poprosit o radu, zda je dobré koupit toto kolo pro mé účely, nebo radši si připlatit a koupit např. Triban 120, Triban 500 nebo to krosové kolo?

    Ještě bych se chtěl zeptat, jaký je rozdíl mezi:

    https://www.decathlon.cz/…8377732.html

    a

    https://www.decathlon.cz/…8545769.html#…

    První Decathlon řadí mezi gravel, ale to druhé ne, přitom se mi zdá stejné. Pokud ne, jaký je přesně rozdíl? A který by bylo lepší koupit?

    Mám 174–175 cm a 84 kg, takže předpokládám že velikost kola bude S, ideálně M.

    Děkuji za rady a omlouvám se, zda už tu takové téma je. Prohledával jsem to tu a našel jsem akorát fotoblog přestavby tohoto kola.

    0 0
    • roupik  

      co třeba tohle?

      https://www.axit.cz/…_alloy_comp/

      Řekl bych že jako gravel do 15tis. poslouží super

      A když decathlon tak asi spíš třeba ten triban 120. Tohle co dáváš za cca 6tis bych vzal tak možná max. do ty jednoty na nákup.

      0 0
    • Tom-T45