• PjSky

    Hledal sem nenasel.

    Po studene sprse ohledne meho stareho kartace me docela zajima co lide rikaji novemu listu modelu u Authora.

    Musim rict, ze top model z kazde kategorie mi nahnal slinu.

    http://www.author.cz/…0&pid=629221

    A co potesilo, top XC i top fullik jsou na Sram, coz mi lahodi… tak ted uz jenom vybrat banku a jit ji vybrat.

    0 0
    • castro  

      ty kola určitě nejsou špatný, ale jsou fakt odpudivý

      0 0
    • vasek80  

      Cena šla oproti letošku nahoru, grafika ujde. Celopéra mají konečně koukatelný rám a design, ale trochu mě u nich překvapili ty pidikotouče.

      0 0
    • Azmir  

      Mi to příjde s ohledem na výbavu celkem předražené.

      0 0
      • vasek80  

        To mě také překvapilo. Podražili a o dost, ale když koukám na ceny třeba Kellyse, tak se obávám, že se nemáme na co těšit.

        0 0
        • Azmir  

          Kellys už byl drahý tento rok. Je to rok od roku horší, asi taiwanci a čínané přišli na to že můžou dělat i za více než 10$ týdně.

          0 0
    • Chiron  

      Z těch HT se mi líbí akorát ty karbonové topmodely a to ještě bych vyhodil např ty XTR kliky. Ty barvy se jim celkem povedly. Zbytek na alu rámech se mi nelíbí jak rám, tak ani designově. Author už nějaký ten pátek nevymyslel kloudný design a tímhle to jen potvrzuje.

      Fully rozhodně lepší jak předtím, ale nějak tomu rámu nemůžu přijít na chuť.

      A na silničkách mají pořád tu divně prohlou zadní stavbu, na mě působí fakt odpudivě.

      0 0
    • dobytek  

      Koukám, že kola v cenách nad 20.000 už mají 30 převodů, některá 2×10. Jeli jste někdy na tom? Mně tedy 27 naprosto dostačuje.

      0 0
      • marios  

        Mě dostačuje 2×9, ale možností využívám max.9+5 takže 14 kvaltů je opravdu postačující. 3×10 je úplněj nesmysl.

        0 0
        • Jakobo  

          Ja si ted z hecu stavim silnici 1×6 na nemeckem ramu Hercules, prumyslove naboje. Petruvku u Luhacovic bych vyjel (zkusenost) a po rovine 30 mit budu, vic nemusim. A casem stejne predelam na singla nebo na fixku.

          0 0
    • Vilém  

      113tKc? to me *****:)

      0 0
      • PjSky  

        jj na autora vyrazdech cena. Sram XX nemusim ani videt, ackoliv.. verim ze to bude brzo nutnost pro spickovy XC sport.

        Vaha 8.9 kg ale je celkem zajimava, vzyd moje silnice je tezsi o 1kg :D

        0 0
        • Jakobo  

          Proti teto rakete ma porad 2 kila navic. Ta cena je sice silena, zase pokud by se ale ta kola dovazela do CR, kde je vyrazne nizsi dan a marze obchodniku, tak bych cenu videl realne max nejakych 120 tacu Kc (viz vyrobky Swix, co v CR koupim paradoxne o polovinu levneji, nez tady v Norsku, kde se vyrabi).

          0 0
          • Tommy_Lee  

            Jezis, to je ale uplne neskutecne hnusny kolo!

            0 0
          • PjSky  

            to nejsou kotouce, to je bruselska krajka :D

            ta cena je v EUR? jestli jo, tak bych to nesrovnaval :)

            dve kila vahy za 59 999 Norwegian kroner = 181 122.359 Czech koruny.. tj za extra 70 klacku?

            Opet bych rekl neco o hruskach a jablkach.

            0 0
            • Jakobo  

              Jsem si driv te reakce nevsiml. Prave ze cena je 60000 norskych korun coz je sice v prepoctu na ceske koruny 180 tacu, jenze realna cena by byla nizsi, typuju max. 120 a to kvuli vyrazne nizsim danim a marzim obchodnikum (musel jsem nedavno koupit kliky Shi M191 a platil sem 350 Nok coz je 1050 Kc, u nas bych asi nedal vic jak 500 Kc, nebo norske vyrobky Swix, Madshus, Rottefella v Cechach koupis paradoxne 2× i 3× levneji). Co do vydrze a designu kolo nehodnotim, jen me zaujala hmotnost, ktera je vzhledem k cene bomba.

              0 0
      • Tomcat  

        Ta cena je možná vysoká, ale je normální. Pravděpodobně pokud někdo má známé v bajkshopu kde berou Authory může dostat slevu. Závodník nekoupí ten jezdí to co mu přidělí sponzor ať v plné výši, nebo má na něco slevu. A ten kdo si to hold cvaká za své a jde po vlastnostech také nepůjde po značce, ale poměr cena/výkon. Ti kteří to koupí po tom půjdou protože to je Author.

        0 0
    • Jakobo  

      Ja myslim, ze ukazali lepsi taktiku nez Sup. Je to holt tak, ze kola jsou letos pri stejne vybave o poznani drazsi, cert vi proc, vidim to i tady v Norsku (nejvyhodnejsi rok so far 2010). Author ale vsadil na kompromis – horsi vybava za stejnou/nizsi cenu a taky konecne u nas nekdo vyrabi karbonovou 29 nebo fully. Taky si ale myslim, ze vzhledem ke stejne koncepsi ramu a vidlic budou lidi uprednostnovat modely 2010 (do vyprodani :-( ja bych asi taky radeji Instinct 29 2010).

      0 0
      • PjSky  

        mno s cenama je to divny…

        ale kdyz tak koukam na trhy se surovinama a na silu svetovych men tak takhle zima bude fakt ostra (na zivnotni naklady a komfort). Vsechno jde nahoru a jen meny oslabuji. Bude trosku krusno, rekl bych. A po zime jakbysmet. Toz pak prodejci budou muset s cenou dolu :)

        0 0
        • dobytek  

          Kšeftaři se místo akcií vrhli na komodity a ženou cenu nahoru. Na trhu nejsou suroviny a jejich zisky jim zaplatíme v dražších kolech.

          0 0
    • Gorgov  

      Docela pekne poskladyny, dat to tak na jinej ram, bylo by to slusny kolo :)

      0 0
    • plastic boy  

      Mám sice Artura ale koupil jsem ho v době kdy jsem neměl o značkách kol, cyklistice ani páru a někdo z mého okolí mi ho doporučil hlavně kvůli špičkovému servisu. Ale jinak po 8 letech žádná závada, mam dokonce původní equip, kromě špalíků, plášťů…

      Celopéra AT se mi nelíbí, design XC je někde i ucházející (Traction, Modus, Master)

      Pokud už českou značku tak něco originálního co nemá kde kdo (RB).

      0 0
      • jIrI___  

        „Pokud už českou značku tak něco originálního co nemá kde kdo (RB).“ Tak jsem si dal tu práci a prohledal „Naše biky“.

        Výsledek (brát samozřejmě orientačně, hledání není všemocné a 100% přesné, navíc někteří uživatelé kola nesmyslně pojmenovávají různými zkomoleninami):

        Author – 206 biků/silniček

        RB – 311 biků/silniček

        Takže s tou originálností to tak žhavé nebude ;-)

        0 0
        • LáďaH  

          Tady na fóru a venku na ulici panují odlišné poměry :-D

          0 0
          • plastic boy  

            No jo kdybych měl RB tak se taky pochlubim, ale dávat tam AT s Gilou :-)

            Zatím jsem během projížděk v okolí Plzně potkal 1× RB, a 1000× Author

            0 0
            • LáďaH  

              Taky jsem ho tam chvilku měl, pak zbyl jen rám, a na jaře jdu do RB (dobrá, koncem týdne si jdu taky pro jedno, ale na jaře pro další :-D). Já v Praze potkal tak 10 000 arturů a 4 RB, pokud nepočítám vystavené kousky v RB centru :-)

              0 0
        • karliner  

          Typický příklad rčení, že statistika vyvozuje z přesných čísel naprosto nesmyslné závěry :-)))

          0 0
          • Flegmatik  

            Já to slyšel naopak: z nepřesných čísel přesné závěry (součty).

            0 0
          • vasek80  

            Máš to přehozené. Statistika je naopak přesný součet nepřesných údajů.

            0 0
    • madcat  

      Jakž takž se mi líbí Egoist a Revolt, i když teda teď mluvím pouze o vzhledu, komponenty nehodnotím. Pouze mě do očí trochu praštily ty lacině vypadající kliky na Revoltu – na HT bajku na 40 litrů bych si dovedl představit nějaký ASPOŇ OPTICKY hezčí.

      0 0
    • biker007  

      ma to super komponenty, lehky to bude, asi to i pojede… ale tim to taky hasne. prijde mi to vosklivy a bez napadu…fasovat to, tak nereknu ani slovo..ale dat za to vlastni love, to kua ani omylem:)!

      0 0
    • vasek80  

      Authora mám respektive mám dva druhé kolo je 10 let starý Kinetik. Author byl podle mě do roku 2010 dobrou volbou, nyní pokud pominu malosériové zakázkové značky se mi více líbí nabídka 4everu.

      0 0
    • Darius  

      casy zeleneho Egoista jsou nenavratne pryc…

      0 0
      • Volf  

        Hlavně je pryč doba skvělých dlouhých geometrií. bohužel marketingoví ,, specialisté ,, dokáží přesvědčit, že posed ala lékárníková, 700 milimetrů široké vlajdy, 2,3 palce široké gumy jsou to nejlepší co si můžeš koupit. Jinak k authoru jen to, že je to prostě velký hráč na evropském trhu a to co o něm napíše pár ,, znalců ,, na B-F nijak neohrozí jeho pozici. A rozhodně ho nečeká osud GF. Pokud někdo Authoru vyčítá nižší kvalitu osazeného spotřebáku, tak se jen zeptám odpborníků, kde tedy ti ,, kvalitní ,, dohnali cenu kola ? Že by na rámu ? Nebo výrobou v Indii , Nebo jak ? Raději vždy sáhnu ve stejné cenové hladině po kvalitním rámu s nižžíš sadou než obráceně.

        0 0
        • McBlacky  

          evoluce posedu se ti nemusí líbit, ale ber to tak, že na kratší geo s kratším představcem a širšíma řidítkama/vlajdama je menší riziko bolestí při více hodinách v sedle, ale hlavně jsi prokazatelně rychlejší v technických pasážích a sjezdech. To, že se musíš trochu štelovat na rovinkách zas tak nevadí, kdo by je na horáku cíleně jezdil.

          0 0
        • vasek80  

          Já mám Kinetita model tuším 1998 s pevnou a Tractiona 2009. Pro mne změna geometrie neskutečně k lepšímu. Kinetik je strašně dlouhej, nemůžu si na něm zvednou sedlo jak bych potřeboval, protože bych sotva dosáhnul na řídítka. Na tom kole jezdím jen do práce necelé 2 km. Řídítka na Tractionu mi perfektně z mého pohledu překrývají přední náboj, kdežto na kinetiku bych potřeboval tak o 4cm kratší představec.

          Pro mne kratší rám roku 2009 spolu s vlajdama je daleko lepší jak dlouhý s rovnýma. Oba rámy 19

          0 0
      • biker007  

        presne!! zelenej egoist s modrym sidem byl muj sen…

        0 0
    • Tomcat  

      Designově nezaujme, cenově neoslovuje , ale budou to dobrá kola.

      0 0
    • LRRTM1  

      V zásadě proti Authorovi nic nemám. Kdysi jsem míval Boston, pak Versus. Ale dneska bych si ho nevybral. Myslím, že jsou dost vysoko s cenou a hrajou si na „prémiovou značku“. Ale pak musejí počítat s tím, že v cenové kategorii, kam sami sebe zařadili je i plno dalších značek zvučných jmen :o)

      0 0
    • bikerp1  

      Authora jsem měl donedávna. Celkově spokojenost (po výměně vidlice a dalším tuningu). Při koupi nového jsem nicméně dal přednost jiné značce. Důvodem bylo to, že Author u rozdílných velikostí rámů má pořád stejně vyskou (spíš nízkou) hlavovou trubku.

      0 0
    • dancing dog  

      Author z pravěku podle mě nebyl vůbec špatný,rozhodně děla dřív špičkový crosse co vydržely neskutečně moc, MTB mam vlastní zkušenost skvělou ze sectorem- a to už tim modrym, novějším, posed a výdrž perfekt. Ty nový- no, jen za výprodejovou cenu, se kterou podle mě stejně od začátku počítaj a oficiální MOC záměrně nadsazují a pak je na všech slpouech od půlky června – Author sleva. A taky žel často nutno vyměnit vidlici, alespoň u nižších modelů. Jak fungují jejich fully nevím, 29 traction se mi líbil, teda jízda na něm…

      0 0
      • Kubiczech  

        S těmi staršími krosy souhlas, ty jsou nesmrtelné.

        0 0
      • madcat  

        Authory byly krásný kola někdy v roce 1998 nebo možná ještě dřív – když měly rámy jenom s průhledným lakem, žlutý představce KORE, červený ráfky SunRims CR17 a žlutočerný vidle Rock Shox Indy XC nebo Judy XC – modely Vision a Sector myslím – jeden byl hliníkovej, druhej ocelovej. Pak ještě pověstnej zelenej Egoist byl pěkný kolo, a dál už asi nic…

        0 0
    • marios  

      Top full A-ray 3 je na XT. Bohužel, kdyby byl na xo, 2×10, musel by stát minimálně o 10 víc, to by se mi i líbil, ale nikdo by to asi nekoupil.

      0 0
    • Honzyn  

      Driv jsem to mozna bral,tak,ze Author jsem mel za tuctovku,ceskou znacku,takze bych ho nikdy nebral,nezajimal me.Ted se na to divam jinak,jako zastance 29er me zaujala ta karbonova 29ka,za 40tis. fakt dobry bike,vidlice 80mm a s pevnou osou,hlavko 1,5"-coz podle me na 29ku jednoznacne patri.Dily Easton a FSA,sedlo Gobi..proste dost veci lepsich nez na mem Superfly,ktery byl 2× drazsi.Libi se mi i ten nejvyssi full.Celkove mi kolekce prijde designove a komponentove velice vyvazena,podarena.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.