• Cejsi

    Zdravim,

    Chtěl bych na příští sezonu koupit nějaké AM/XC kolo(full podmínkou) do 40tis – ojeté. Jelikož chci na kole jezdit jak delší trasy po silnici, tak i v lese, občas nějaký menší sjezdík, takže zdvih vidle nejlépe 120mm, zadní tlumič min. 110mm, samozřejmě s Lock-outem. Chtěl bych, aby kolo bez problému zvládalo i nějaké občasné hopsnutí přes kořeny a trochu tvrdší zacházení v terénu. Váha nejlépe do 12kg. Mezi mé favority patří Scott Spark 30 2011 a GT Sensor 1.0 2010, jiné kola, které by tak nějak odpovídali mému požadavku jsem zatím nenalezl, budu rád, když mi poradíte.

    Předem díky

    0 0
    • jIrI___  

      Jakou potřebuješ velikost?

      0 0
    • DAWE25  

      Co Giant Trance? Pokukuju po biku stejného účelu jako ty a Giantík se mi líbí.

      0 0
      • Cejsi  

        Těch na bazaru moc neni a jak na tom jsou váhově? Jinak ten Canyon, jak poslal Azmir vypadá hodně dobře za ty prachy. Docela mě zaujal, nové kolo za 40tis.

        0 0
    • marapara  

      Spark je spíš XC bike, GT Sensor je trail full. Osobně bych do výběru spíš zařadil Giant Trance X a Speciallized Stumpjumper FSR. Trance jsem déle nejezdil, takže tady nemůžu moc soudit, ale rok jezdím SJ FSR.

      Mám model Stumpjumer FSR Elite 2010 se zdvihem 140/140. Je to parádní univerzál, není problém dát 100 a více kilometrů i se silničními přesuny. Dost záleží na zvolených pláštích. Osobně jezdím Purgatory 2.2" vepředu a X-King 2.2" vzadu a jede to fakt dobře. SJ FSR má poměrně svižnou geometrii, takže rozdíl ve svižnosti jízdy mezi HT a SJ FSR je poměrně malý, trochu naroste v kopcích, ale v terénu je na tom SJ samozřejmě lépe – vlastní zkušenost. Jinak bajk jede dopředu fakt dobře. Pokud bys měl možnost někde zkusit, bylo by to lepší. Ne každému taková téměř geometrie univerzální totiž na trail/AM biku se zdvihem 140/140 sedí.

      0 0
      • jIrI___  

        Pokud bych teď kupoval bajk téhle kategorie, tak je Stump jeden z favoritů. Jel jsem na něm sice jen pár km, ale chováním v terénu se mi líbil. Po zpevněném povrchu to už bylo slabší a projevila se jeho lenost, ale člověk si nekupuje trail bika proto, aby s ním jezdil po silnici :)

        0 0
        • marapara  

          To je jasné :). Hodně taky záleží na pláštích. Pokud je na SJ FSR ten co jsem měl já vzadu, tuším Captain Control, tak to byla neskutečně líná *****. Takový X-King 2.2 RS je proti němu raketa a přitom nedrží hůř a líp tlumí, protože je větší balon. Vepředu mám Purgatory a to je slušný plášť. Jede solidně a drží také dobře.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.