AM/EN 27,5" / 2015 do kopce i z kopce do 70t.Kč +/-

186 nepřečtených
  • marko250

    Ahoj kluci potřebuji prosím vybrat favorita ze seznamu s co nejméně zápory.Deset let jezdím závodně CC a Enduro na motorce a s mým věkem (42) a přechodem do veteránů ,jsem se rozhod s tím už praštit.Terén mě ale bude chybět a tak jsem na Rychlebských stezkách objevil možnost přechodu.Chci trailíky pohodlně vyjíždět a následně hezky tvrdě sjet a velmi mile mě překvapila množství tratí u nás i v zahraničí­.Závodit nechci,ale pěkně si to s kopcem rozdat.

    Mám 180cm/85kg/80cm rozkrok/150cm hrudní kost/72cm ruce a podle všeho je velikost L(19") to pravé ,ale né u každého výrobce.Taky bych rád slyšel co mě čeká po koupi za nutné změny na kole.Ze seznamu bych rád vyřadil aušusy,které se již projevily v praxi(kroucení rámů při jízdě,praskání,ne­funkční podvozek,nespo­lehlivost osazení,špatná odolnost,sebe­poškozování atd).Opravdu bych ocenil Vaše konkrétní zkušenosti,namísto „Jedna paní povídala“,děkuji.

    Cena a hmotnost není 100%,někde jsou údaje i se šlapkama v testu atd.Modely 2015 už pomalu klesají a chci nové.

    1. CANYON Strive AL 7.0 Race 160/160mm- 13,5kg/85000kč
    2. YT Capra AL1 165/160mm- 13,9kg/74250kč
    3. Lapierre Spicy 327 150/160mm- 14,5kg/67000kč
    4. FR Orbea Rallon X30 160/160mm- ?kg/56000kč

    5. Specialized Stumpjumper Comp evo 150/150mm- 14kg/77000kč

    6. RB IQ 575 RACE 150/150mm- 12,4kg/61000kč

    7. Scott Genius 750 140/150mm- 13,5kg/58000kč

    8. Cube Stereo 160 HPA SL 160/160mm- 13,54kg/83000kč

    9. GHOST CAGUA 4 155/160mm- 14,2kg/75000kč

    10. Rocky Mountain Altitude 750 150/150mm- 13,7kg/89000kč-CF trojůhelník

    11. GT Force X Expert 150/160mm- 14,7kg/76000kč

    12. Felt Compulsion 30 2015 160/160mm- 14,1kg/73000Kč

    13. Rock Machine Blizzard 90 – 27 140/140mm- 13,9kg/58000kč

    0 0
    • marko250  

      Zapoměl jsem v seznamu

      14. AUTHOR PATRIOT EVO 2015 160/160mm- 14,7kg/62000Kč

      0 0
    • mirabike  

      zúžil bych výběr na 1. 2. 10.

      10. pojede nejlíp dokopce

      2. pojede nejlíp zkopce

      0 0
    • kocers  

      A pak ještě v seznamu chybí

      15. GIANT REIGN 2 LTD 2015

      0 0
    • Karma  

      a ještě bych doplnil:

      16. RADON Slide 27,5 http://www.radon-bikes.de/…lide-275-90/

      0 0
    • Jeřdno  

      17. SPECTRAL AL 7.0 EX

      0 0
    • marko250  

      Na Gaint je v reálných testech všude kladná odezva,jen má nízko posazené řidítka dle všech.Na Radonu se mě nelíbí ta spleť bovdenů a vedení pod středem na ráně,tohle prostě není chytré.OK když to zhrnu tak tady mám užší výběr ,něco špatného na nich? :

      1. YT Capra AL1(má vše)
      2. FR Orbea Rallon X30(velmi kladně hodnocené na šestce)
      3. Lapierre Spicy 327(má vše)
      4. CANYON Strive AL 7.0 Race(má vše ,ale moc složité,moc kurvítek)
      5. GIANT REIGN 2 LTD(taková kukačka za dobrý peníz)
      0 0
      • tonik666  

        Tak teď stačí vyjet do rychlebek a přemluvit někoho, aby ti půjčil na svezení svoje kolo. Giantů tam bylo minulý víkend plno (tak 10) a Capry jsem viděl 2. I Strive tam byl.

        Asi bych šel do Gianta, je to to taková jistota a dá se fajn upgradovat. Capra si myslím že je už hodně orientovaná na cestu dolů, což by mohlo být pro tebe zbytečný.

        btw zařadil bych spíš Canyon Spectral (EX) než Strive. Spectrala má kamarád a jezdí na něm enduro (i těžší terény než traily v rychlebech) a v pohodě mu po treku fuel ex stačí. Ale neskáče teda.

        0 0
        • goofy  

          No tak ten Reign je možná víc sjezdově naladěný než ta Capra mi příjde… :-)

          0 0
        • scret  

          nerekl bych, ze „kaprik“ je orientovanejsi dolu nez nju reign…

          0 0
        • snas89  

          Gian má s nimi totiž podepsanou smlouvu:)

          dají se tam i půjčit.

          0 0
          • goofy  

            Tak to bude asi nějaká tajná smlouva, protože oficiálně tam vedou GTčka ;-)

            0 0
      • MnemonicJ  

        ten GIANT REIGN 2 LTD se mi dost líbí, nedávno jsme ho okukoval, nicméně mi to nepřijde úplně jako koo na šlapání do kopce :) Ale možná se pletu, myslím že jich je dost, tak určitě tu bude nějaký vlastník, který se podělí o zkušenosti. Jen je otázkou, jestli bude mít případně možnost porovnat s něčím co sis vybral. Osobně jsem nesedlal ani jedno, takže těžko radit, moje okolí se víceméně vozí na Treku…

        0 0
        • Pili  

          Reigna mam cca 3 tydny.. do kopce to samozrejme nejede jako treba Epic nebo podobny XC rakety, ale to ani neni smysl toho kola.. Ale ani v prudsich vyjzdech se to nestavi na zadni a to na tom nijak extra nelezim a zamykam jen tlumic, vidlici nechavam otevrenou porad..

          Jezdil jsem na tom cely vikend (2 rozhledny) 45–55km/den a nemel jsem problem (jako mel, nohy boli, to je jasny :D), naopak jsem si paradne uzival cestu dolu – tzn. ze Reigna muzu jen doporucit :)

          0 0
          • MnemonicJ  

            já věděl, že se někdo najde. Jen když vezmu, kolik jsem jich viděl, když jsme byli mrknout na enduro serii… Jak jsem psal, to kolo se mi fakt líbí (pro mě tedy nemá moc smysl mám loňský Remedy 8 27,5 a doma jak se zmíním o dalším kole, tak je oheň na střeše :D ale je to prostě parádní kousek). Vycházel jsme víceméně jen z toho, jak to kolo vypadá, rozhodně bych ho netipoval na XC chrta a je mi jasný, že ani není. Jen jsem chtěl na to upozornit, nic víc

            0 0
        • marko250  

          Po delší době

          0 0
          • goofy  

            No taková onanie na téma Reign, Rokšrot a Maestro… :-)

            0 0
            • MnemonicJ  

              jojo, jako ve svý době GT a jejich kripl triangl :) Každej si holt chválí to svoje

              0 0
    • goofy  

      Norco Range 7.1

      0 0
      • MnemonicJ  

        no na řádění asi parádní vercajk, ale nevím jak do kopce… Váha přes 15kg už mi přijde docela dost

        0 0
      • marko250  

        16kg se šlapadlama to už je dost.

        0 0
      • goofy  

        Vy jste se z té hmotnosti už všichni podělali… Aspoň se člověk nemusí bát, že když mu to spadne na kamínek, tak tu plechovku pomačká.

        0 0
        • Smazaný účet  

          +1

          0 0
          • tonik666  

            Pro lidi co nepokusujou a nehází kolem ze skály, ale občas jezdí víc km, je to fajn mít lehký kolo. Proč zbytečně tahat těžký rám (kola, řídítka, etc.), když s ním nemlátím a můžu mít lehký.

            Mám 14,5kg, odolný rám, odolná kola a pneu a jak jezdím málo, tak s mojí mizernou fyzičkou cítím každých 100g a na Rychlebech je pro mě 3× za den nahoru už dost velký výkon, takže bych se možnosti lehkého kola nebránil.

            0 0
        • wanderer  

          Gramy jsem řešil při koupi kola taky až do chvíle než jsem zjistil že na pořádnější štreku se stejně bez nějaké té bagáže rozvěšené po kole neobejdu a tam už je to kilo sem kilo tam. Nicméně 17kg kolo bych se už zdráhal brat :D

          0 0
          • goofy  

            No vidíš, a já na něm spokojeně jezdím 80 km štreky… :-)))

            0 0
        • MnemonicJ  

          tak sorry no… Psal jsem že na drsný zacházení a jízdu z kopce to bude slušnej stroj, ale jen si nejsem jistej, jestli toho využije i zakladatel vlákna…

          0 0
        • jIrI___  

          Holt někdo na tom kole chce jezdit i do kopce, ne jen tlačit nebo se nechat vyvážet lanovkou…

          0 0
          • goofy  

            Na to je jednoduchý recept: jezdit… :-P

            Na lanovce jsem byl letos zatím jenom 3×, jinak mám všechno do kopce odmakáno vlastní silou a že by mi to někdy nějak moc vadilo? A to se to moje těžítko blíží k 17 kg. Neříkám, že šetření váhy je na houby, ale zrovna na rámu mi to nepřijde jako extrémně důležité místo. Spíš opačně…

            0 0
      • Atilla  

        Měl jsem v ruce tohle:viz. foto

        A bylo to o dost těžší než enduro evo na butylu s teleskopem = 17,5kg+

        tak nevím jestli to není zbytečný když za ty prachy můžeš mít toho gianta

        0 0
        • goofy  

          Tak zase srovnáváš low end Range a top Spešla… :-) Ale já to Norco ani nijak nechci hájit. Jen jsem to tu dal jako možnost. Pro mně má navíc mnohem přijemnější geo…

          0 0
          • scret  

            tak kdyz toho Range vezme v karbonu, tak to bude hodne lehoucky kolecko… jen se nevleze do 70tis.:)

            0 0
    • Michal223  

      Hmm, Reigna jsem chtel ted taky, ale nejak se jim v me velikosti vyprodal :-(

      Kdyby jste vedeli, kde sehnat xl (mam 2m) tak reknete ;-)

      0 0
    • AleZ80  

      Mně se nejvíc líbí ten Spicy a má i výhodu, že vahadlo tlumiče nevyvíjí tlak na sedlovou trubku jako u Giantu, Canyonu a Norca. Jen by mi na tom asi vadila ta Evolution vidlice.

      0 0
    • marko250  

      Mlátit o kameny se bezhlavě nebude,jsem technický typ a né bezhlavec a piluju do maxima.Upadnutí připouštím a proto se vyhýbám karbonu,nejsem zase tak bohatý :-).A na kole se bude i jezdit přesun,proto se chci držet do 15kg.Mimochodem nikde jsem nenašel váhu toho FR Orbea x30,neznáte ji někdo? Tihnu ke Capře a Rallonu x30,jako finančně výhodná možnost je Reignt2.Spicy pěkné, ale už malinko přez 15kg.Dobře vyšlo RB v konfigurátoru s 160mm vidlí 13kg,ale 70000Kč a malinko žvýkavá zadní stavba, bez tel.sedlovky, s né zrovna romantickým vzhledem je na mě moc,být to kolo o 15t kč níž šlo by jak rohlíky a už by bylo i u mě.

      0 0
      • goofy  

        Možná ještě počkej na nové RB. Po prázdninách by měl naběhnout prodej. Cena má být tradičně příznivá.

        Jinak ten Reign se v základu bude taky 15 kilům blížit, ale zas ti zbudou nějaké chechtáky na upgrade. To Norco Range jsem viděl převážené 14,9 kg v XL, takže asi jenom trochu těžší než Reign.

        S Caprou určitě chybu neuděláš. Samotnému se mi líbí. Akorát má konec zdvihu dosti progresivní.

        0 0
      • scret  

        byt tebou, zaradil bych tam Spectrala… nevazi to tunu, je to relativne za rozumny peniz, nema kurvitko jako Strive a myslim, ze klidne na tom muzes dat 80km… Zaroven to neni vylozene uz tvrdy enduro, ale tak neco mezi, coz by ti mohlo sedet…

        Jinak reign v zakladu s pedalama bude na 15ti kg a to by se mi osobne tahat nechtelo, ale asi jsem uz rozmazlenej:)

        Aktualne jsem ja na 12,8kg s teleskopem a pedalama… s CMax SX a maxxisama jsem na 13,1kg… a pri predstave, ze taham o 2kg tezsi vobludu, vlastne na stejnym zdvihu, mi jdou voci sejdrem:))

        0 0
      • l-e-t-o  

        a co nějaký Commencal? známý má metu v4 a je hodně spokojený. jak nahoru, tak dolů

        0 0
        • logoman  

          Jsem byl v rychlebch a commencaly docela leti, hodne oblibeny, asi to jezdi fajnove, i kamarad si ho pochvaluje.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Nebyl jsi tam náhodou s někým z Polska? Modrý Reign s CMaxama tam byl, ale stanovali u auta s polskou značkou. Pokud ne, tak máš kolegu :D

            0 0
            • logoman  

              Nn, to jsme nebyl ja, kua ja si rikal jak to mam originalni :-D …

              Byl jsem tam vcera, clovek by si vybral, bylo tam par paradnich kol, dokonce i dva nomadi, ale ti beztak byli z polska, u nas to stoji nesmysl …

              0 0
        • Sunshine 29  

          Přidám se s dotazem, někdo se zkušeností Meta V4, případně Meta SX??

          Rád bych jedno kolo na všechno, vím, že to bude vždy kompromis, ale nemám tolik peněz a prostoru :)

          Chci to na výletění, pohodové tempo, občas bych rád bikepark, ale nic velkýho…

          Stačí mi dostat se nějak nahoru, důležitý je zábavně dolů :)

          0 0
    • AleZ80  

      A co Zesty s nějakou 160 mm vidlí ? Zadní zdvih to má 150 mm jako Spicy a rám vypadá robustně.

      0 0
      • Elwing  

        Zesty mě docela překvapil(a) a asi bych do toho šla. Měla jsem ten dámský a za 60t vybavení hodně na pohodu (Fox, Lev, XT) pak třeba dokoupí lehčí kola, kliky a bude to pecka.

        0 0
    • Mad_Cat1  

      Zkusím svůj dotaz hodit sem, na založený téma nejsou žádný reakce. Nezkoušeli jste někdo jezdit Ghost Cagua 6550? Přecházeli jste na kolo takového typu z HT? Jsem zvyklej lítat na 29'' HT svižně, a když pořídím takový kolo, kde bude cca +2kg váhy navíc, mám strach aby se mi nejezdilo těžkopádně, pokud zrovna nepůjde o nějakej sjezdík.

      0 0
      • Muraj238  

        Na tohle nejsem expert, ale 2 kg podle mě poznáš…

        0 0
      • mr.antik  

        no jednak HT a jednak hmotnost… je to otázka priorit :-)

        0 0
        • Mad_Cat1  

          musím ho vyzkoušet a pak budu moudřejší, v lese na kořenech nebo šutrech to ocenim, pak záleží jakej to na mě udělá celkovej dojem no

          0 0
    • Doktor-Prase  

      Mám Capra Al2, tzn soc-edici s následujícími změnami: Zadní kotouč 180mm (místo 203mm), Gripy & Sedlo – to je podle každého, pneu Tubeless, dozadu Ardent Exo TR (HR2 vepředu ponecháno), kladka nahrazena C-guidem.

      Co se sere na Caprách: karbonový praskají (netýká se AL), zadní stavba má rozteč 145mm (místo 142mm), BOS vidle lupou v korunce.

      Zatím spokojenost, je to lehce „tank“, ale ušlapat se to dá. Hmotnost +/- jako Strive 7.0 EX (bajk-váhu nemám).

      Edit: mám 188cm, 100kg bajk-ready, mám velikost L

      0 0
      • tonik666  

        zadní rozteč 145mm? WTF a proč? co tam pak je za náboj?

        0 0
        • Doktor-Prase  

          Nejak se jim to krizi pri vyrobe – je tam normalni 142mm. Neni to rozhodne na vsech a neni to zadny peklo.

          0 0
          • tonik666  

            Aha, tak pokud to pak funguje, tak je to jedno. Spíš škoda, že tak pěkný rám má takové nedostatky.

            Na druhou stranu, na canyonu jsem taky viděl ve vahadle naprosto volné ložisko, protože byla špatně velká díra…takže is člověk nevybere, pokud za rám nevyhodí majlant..

            0 0
            • Doktor-Prase  

              Funguje to, dokonce to vezmou i jako reklamaci. Nicméně já to neřeším (dokud náboj zapadne do drážek a nepropadne ven je to OK) a jezdím.

              0 0
    • Doktor-Prase  

      Tak jak to nakonec dopadlo?

      0 0
    • marko250  

      Dobře ,YT Capra al1 má objednací termín až 11. listopadu,tak jsem pořídil Focus Sama a malinko jej dovybavil,vyšel dobře trochu přez 50t. a svezení moc pěkné a capra příjde na řadu později.

      0 0
      • tonik666  

        Bych napsal spíš „už 11.listopadu“ :) Čekačka je u menších výrobců běžná.

        0 0
      • čel.A  

        Sam byl pro me velky prekvapeni. Tezka mrcha, ale skvely dolu, ale prekvapive i nahoru.

        0 0
        • marko250  

          Přesně tak Sam je obrovské pozitivní překvapení,jeho geometrie točí fantasticky,na skocích se zatím seznamujeme,ale kluk s tím lítá parádně.Zadní tlumič magura nemá chybu a při cestě nahoru v pedálech opravdu stačí jen přepnout páčku a ztuhne přesně dle mého gusta,přední foxka funguje a nevím o ní a zase má přepnutí pro stuhnutí a lock.V reálu ji vůbec není potřeba přepínat a je stále open.Kabeláž je hezky uklizená,brzdy jsem zatím dlouho z kopce netrápil,tak nevím,jinak OK.Ale přehazka je kalamita,doplňoval jsem za 36z 42z a na začátku je ještě změna na malých,tak je z toho 10kolo 11–42z a ve předu 36z.Přesmyk a druhá placka šla pryč,ale zřejmě to servismani doj… na kazetě,protože to teď nepřehazuje plynule ale skokově a to jsem tam šel hned na druhý den reklamovat řetěz,protože ho nechali původní na 36z a nešlo ani přehodit na 42z.Hold „zlatíčka“,jsem zvědav teď na garančce co vymyslí s kazetou?!Nej­raději bych tam už nelez,ale záruka by se tím těžce honila v případě větších problémů do budoucna.Ale kolo opravdu povedený a s váhou to není zase tak horké-14,5kg ukazuje váha s tublissy a pedály.Váha domácí digi,bůh ví jak váží ale přesně.

          0 0
          • AleZ80  

            Kokám, že Němčík nyní nabízí loňský model za 33 a já blbec před 3 týdny nevydržel s nervy a vzal Patriota :(

            0 0
            • tonik666  

              Buď rám, Focus je jednočep, tak máš aspoň funkčnější pružení :)

              0 0
              • AleZ80  

                Díky za podporu. Funkčnější bude, jestli se mi ho podaří sladit s nějakým tlumičem.

                0 0
              • logoman  

                Patriot mu zas praskne, si nevybere …

                0 0
                • AleZ80  

                  Nestraš! Finální výběr byl mezi Trance, Spectralem a Patriotem, tak jsem vzal jej právě kvůli bytelnosti.

                  0 0
                  • wilda81  

                    Už jsem o pár prasklých četl. Pokud se nepletu, tak základ Patriota je v Ninji a těch prasklo už dost :)

                    Ale praská všechno, důležité je, jak se k tomu postaví výrobce. V tomto směru osobní zkušenosti s Authorem nemám.

                    0 0
                • MirosPikos  

                  Patrioti praskají? Ptám se, protože jsem o něm taky kdysi uvažoval.

                  0 0
                  • File12  

                    Prasknul Kutinovi při závdech. Tušim že na Dolní Moravě. Asi jako prasknul Prokopovi S-Works Enduro (jinde teda).

                    0 0
                    • Doktor-Prase  

                      MichaelSimkovi taky prasknul Patriot

                      0 0
                      • AleZ80  

                        Ten měl EVO. Bůh ví, co s tím vyváděl vzhledem k tomu, co prováděl předchozí Orbee.

                        0 0
                        • wilda81  

                          Dle videí (co tu MS dával) jsem neviděl nic, co by neměl Patriot zvládnout.

                          0 0
                          • AleZ80  

                            Jinak tedy musí být asi nadšený, ale pořád lepší než kdyby mu to prasklo po uplynutí záruky.

                            0 0
                      • File12  

                        Já si řikal že jsem ho dlouho na závodech neviděl. No nějak se nám to začíná množit. Pokud mi to má prasknout, tak doufám že v záruce :D

                        0 0
                        • tonik666  

                          Hlavně mu minulý víkend praskl znova. A Benderovi ten samý den praskl také (oba v Rychlebech :)

                          0 0
                          • File12  

                            Radši mi to neříkej :D se divím, že při metráku co mám a praso doskokách co prakitkuju to ještě drží :D

                            0 0
                            • tonik666  

                              Jeden praskl při odrazu na rychlebské minilajně, viděl jsem to přímo na vlastní oči, druhý nevím.

                              0 0
                              • mirabike  

                                hliník v takovýchto případech nepraskne hned, vznikne mikrotrhlinka (většinou chybnou konstrukce, nebo technologie), která se šíří a k finálnímu lomu může dojít třeba na rovině při šlápnutí..

                                0 0
                    • jeniiiik  

                      Už prý popáté…na 2016 bude nová odolnější a taky těžší zadní stavba.

                      0 0
                      • AleZ80  

                        To by teoreticky mohl zvládnout vyrobit Mrázek nebo někdo z oceli dle té prasklé, kdyby se ti to nechtělo po skončení záruky furt kupovat, ne ?

                        0 0
                        • tonik666  

                          Co jsem slysel, tak bude o hodne snazsi koupit novou stavbu od authora nez presvedcit mrazka, aby ti neco svaroval.

                          0 0
                          • AleZ80  

                            To třeba jo, ale když ti ta nová zase za chvíli praskne, tak to je řešení na h…

                            0 0
                  • Gabbo  

                    Zatim jsem teda slysel jen o prasklejch 2015 (EVO), 2014 jsem o zadny neslysel (ale zase o moc jich nevim)

                    0 0
                    • AleZ80  

                      Nechceš začít skákat nějaké větší věci a průběžně informovat, jestli Patriot drží, že bych ho kdyžtak radši prodal až ho doskládám ? :-D

                      0 0
                      • Gabbo  

                        Zvysuji sve skoky postupne ;) a zatim drzi

                        0 0
                        • AleZ80  

                          Ty Tektro Brzdy jsi jezdil nějakou dobu ? V čem je problém ? Nějak víc se přehřívají či co ? Mě jejich projev nepřišel špatný. Naopak nástup a účinek mi přijde lepší než u starých SLX 665.

                          0 0
                          • jopny  

                            Souhlasím. Tektro mají přijemný projev a nástup.

                            0 0
                            • Gabbo  

                              Po chvili strasne mekly, brzdny vykon taky nic moc.. da se na to zvyknout a jezdit s tim, ale SLX675 jsou vyrazne lepsi.

                              0 0
                              • AleZ80  

                                Z části může být ten rozdíl zapříčiněný i jinými kotouči a destičkami, ne ?

                                0 0
                                • Gabbo  

                                  vadnuti a houbovitos na pace kotouc moc neovlivni.. a desticky byly stock u obou..

                                  0 0
                    • jopny  

                      Přesně, 2014 drží. V sériovém osazení vydržel bez problémů bikepark Peklák, ale bez velkých skoků, ten den jsem se na to necítil :)

                      0 0
                • File12  

                  ale nepovídej :D Tak hlavně nekupovat S-Works enduro. Taky praskne :)

                  0 0
                  • logoman  

                    Tohle mi rekl cyklista kdyz se vyptaval na reigna jako nahradu za patriota.

                    0 0
                    • File12  

                      To mi chceš říct, že někdo se bojí že mu Patriot praskne, protože prasknul Kutinovi? Snad se bavíme o letošním modelu. Toho předchozího na 140mm bych taky klidně měnil :)

                      0 0
                      • AleZ80  

                        Já vzal toho 140kového, tak uvidíme.

                        0 0
                        • File12  

                          neboj se toho :)

                          0 0
                          • AleZ80  

                            Jak jsi spokojený s těmi Oozy ráfky ? Trochu mi vrtá v hlavě, jestli bych si je nenechal zaplést místo Frequency i23, pro které jsem se původně rozhodnul.

                            0 0
                            • File12  

                              jsem. jsou hezký široký, těžítka by to taky neměli být. Za sezonu jsem je dával zatím jednou centrovat. Pod mými 99kg+ výbava přece jen dostávaj na prdel.

                              Jak mají vnitřek vlnitej, skvělej se nahazuje bezdušák a patky mi jak šváby i maxxisy držej jak čert

                              0 0
                      • logoman  

                        Ne, borcovy prasklo kolo, nevim kdo je Kutin. A byla to ta 160mm verze

                        0 0
                        • File12  

                          Aha. No to bylo nedávno na dolekopu afera, že pod fotkou Tomáše Kutina (závodí v enduroteamu.cz s Jirkou Fikejzem), že urval zadní stavbu, bylo to napsaný pod fotkou a pak zmizelo.

                          . Tak jsem myslel že to máš tam odsud :)

                          0 0
                          • mr.antik  

                            praská to celkem dost… ale tak v záruce bych to neřešil a pokud dají pevnější, tak snad bez problému

                            0 0
                            • snílek  

                              Problém je i k přístupu k reklamacím. Možná se to už změnilo, ale kamarádovi praskla Ninja, na zadní stavbě, tam kde prej praskly všechny Ninjy. Reklamační technik Agangu tvrdil, že je to jenom „prasklý lak“, debil prostě. Až zásah známého z ČOIky pomohl, zadní stavbu dostal kamarád novou a hle, za tři měsíce zase praskla na stejnym místě:D Už to neřeší a jezdí na tom dál… Prasklina se zatím nešíří.

                              0 0
                              • logoman  

                                Ty jejich kola jsou teda nejaky pochybny. Znam typa co mu praskl cult, dalsiho co mu praskla ninja FR. Nic moc.

                                0 0
            • jeniiiik  

              Díky za tip, už ho máme doma… Sundávám přebytečné krávoviny jako převodníky, přesmyk, předělá se na 1×10 se SUNRACE kazetou 11–40 nebo 11–42, bezduše, jezdivější pláště, teleskop s ovládáním na dálku a 35mm představec a paráda…holčičí enduro jak víno:-)

              0 0
              • AleZ80  

                Za ty prachy super. Tak ať dobře slouží!

                0 0
                • AleZ80  

                  Jen místo investice do teleskopu s remote bych se asi radši zbavil té vidlice a dal tam Aurona.

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    Pokud je to Float Evolution, tak se také přimlouvám za toho Aurona.

                    0 0
                  • jeniiiik  

                    Je to Float Evolution, kamarádovi ji celkem slušně potunili v Suspension Clinic tak uvidíme.

                    Hmotnost nevím, zvážím to až jak bude hotovo.

                    Teleskop s páčkou na řidítkách se bude řešit určitě (je to pro holku, nechci ji podceňovat, ale nedokážu si ji představit někde v terénu šmátrat pod sedlem), včera jsem rozebral to co tam je a koukal jestli by to nějak nešlo dodělat. No a asi šlo, jen se mi nepodařilo vyndat zevnitř patronu a zjistit jestli by šla otočit a tím pádem ovládat zespoda. :-(

                    0 0
                    • MirosPikos  

                      Nejlíp vidlice tuní přímo ve Švecovi, napřed zkouší dostat z majitele nějaký peníze, pak to projde přes záruku a je to 4free. Blbý je, když se vidlice vrátí domu a po 30 ujetých km vystřelí gufero z levé nohy. Pak znovu reklamace. Gufero vydrží napodruhé 70. Takže sice nějaký progress ano, ale nervy mívá člověk jen jedny :) Ale je to jen z doslechu, resp. v emailové komunikace majitele mého bývalého Float Evolution.

                      0 0
                      • jeniiiik  

                        Tak jestli tohle začne Float předvádět tak půjde z domu…:-/

                        0 0
                        • AleZ80  

                          Proto bych se ho asi snažil zbavit rovnou dokud je nejetý…

                          0 0
                          • MirosPikos  

                            +1

                            Tak tak, člověk neprodělá nebo ne tolik a má vidlici, která funguje.

                            0 0
                    • AleZ80  

                      Jak dlouho s ní jsi ? Jestli déle jak půl roku, tak už bych bezpečnost při spouštění sedla neřešil :-D

                      0 0
              • Tehu  

                a vaha ?

                0 0
              • marko250  

                ÁÁÁÁ tak Tys mě ho vyfouk,pro mého nejmenšího kluka :-) .Já jsem se tak nasral na dobu dodání Capry,že jsem šel koupit i pro sebe druhého Sama v M-ku.Co se týká doplnění 40/42z tak z Manobike příjde sada s dvěma podložkama a ty je tam potřeba hodit,ať to přehazuje.Ale s tím náhradním 16z to je v pytli,mám už druhou sadu k dispozici(každá jiný výrobce) a muselo jít zpět origo kolečko,protože to prostě nepřehodí s náhražkou nahoru.Já tam hodil zpět tu 15z a s 32 převodníkem to ujde.Jinak co máte proti té Foxce Evolution?

                0 0
    • Smazaný účet  

      Zrovna jedno poladěný enduro prodávám.. Je to commnecal a zbytek v odkaze:

      http://www.bike-forum.cz/…v3-650b-2015

      0 0
      • saintjv  

        Moc pekny, proc to prodavas? To kolo je v podstate bez chyby ne?

        0 0
        • Smazaný účet  

          Kolo je naprosto bez chyby! :-) Prodávám, jelikož dostanu teamové kolo jiné značky , jinak bych si jej určitě ponechal. L

          0 0
    • marko250  

      Měsíc vůbec nebyla vel M k dispozici :-( ,jdou na dračku no.

      0 0
    • Laro22  

      Ahojte , mám Nerva 29, bike je to super na cetu aj do lesa no začínam sa obzerať po niečom hravejšom, zaujal ma velmi

      Ghost SL AMR 5 2016 , vybava za tie peniaze na túto predraženú dobu je celkom fajn akurát sa bojím tých „malých kolies“ :D ako by to šlo do kopca a po ceste, z kopca by to bolo určite super…

      http://www.ghost-bikes.com/…detail/5310/

      0 0
      • MirosPikos  

        Abys za nějakej čas nanapsal, že máš Ghost SL AMR 5 2016 a hledáš něco hravějšího. Šel bych ještě výš. A to klidně tak, že Giant Reign, Canyon Strive nebo jiný obdobný potvory.

        0 0
        • File12  

          SL AMR ma 160 zdvihy. Oproti reign teda ne tak polozenej uhel hlavy. Tak v cem je Reign vic hardcore?

          Edit: sem vocas. Spletl jsem s FRAMR. Jak jsem do nej zahledenej tak jsem to popletl. Tak spis SLAMR X. Ten zevih na delsich vyjizdkach uz vadit nebude a do kopcu muzes snizit vidlici

          0 0
          • Laro22  

            Ghost SL AMR 5 2016 by mi úplne stačil viac ako 140mm nechcem určite ísť,ešte ma napadá Spectral Al 7.00 ex ale je tam len jedna píla…

            0 0
            • wilda81  

              nejetou sadu 1× v pohode prodas a vymenis za co budes chtit ;)

              0 0
              • Laro22  

                tiež pravda, no musím zohnať nejaký 27,5 full na odskúšanie :D

                0 0
              • File12  

                Na co to hned prodávat. Vynechal bych EX model a bude mít dvouplacku. Vepředu jen 140mm místo 150mm. Nová FOX 34 bude dobrá

                0 0
                • wilda81  

                  Mě to vysvětlovat nemusíš, já bych EX nechtěl, ale Laro jej z nějakého důvodu (počítám Pike) volil.

                  0 0
            • File12  

              Tak když by stačil SL AMR, proč chceš spectrala EX? ho vem bez EX, vepředu budeš mít 140mm a budeš mít i dvouplacku.

              0 0
              • Laro22  

                Lebo presne ako je vysie spomenute urcite by som chcel pike a monarch

                0 0
      • MirosPikos  

        Tohle by tě mohlo zajímat :)

        http://www.frbikes.cz/…m-bazar.html

        0 0
    • Laro22  

      Ale nie to už by bolo fakt vela na to čo jazdím, tak vysoko určite nechcem ísť, potrebujem bike aj na dlhšie výjazdy a dlhé presuny po asfalte , viac ako 130–140mm zdvih nechcem, nevyužijem ho, trápi ma hlavne že 29er je super na cestu a hore kopcom ale dole je ozaj 27 lepší len akosi som si zalmiloval 29 takže to bude problém :D

      0 0
    • Laro22  

      viem viem ,ale cena by mala byt okolo 2800e to je uz 300e cez, a ako som písal v hlave mi vrtajú 27,5 kolesá :D

      0 0
    • Dejv0  

      Ahoj, potřeboval bych poradit s výběrem budoucího kola, nákup plánuju s výhledem tak 1/2 až 3/4 roku, ale rád bych měl jasněji již teď. Nyní jezdím full 29er 120/120 (v profilu) a rád bych se posunul trochu jinam s 27,5 koly a 140–160 zdvihu. Využití, každoročně lokality jako Saalbach apod., sem tam nějaké poskakování (nic velkého, žádné bike parky), objevování místních přírodních trailů i návštěvy těch uměle vytvořených a samozřejmě nejčastěji doma na Praze-západ, takže celkem dost přesunu po silnicích a polňačkách.

      Výběr jsem zatím zúžil na tři kola:

      Můj největší favorit a zároveň finanční strop, přes který bych šel nerad.

      Radon Slide 150 9.0

      nebo

      Canyon Spectral 6.0

      krajní varianta je

      Canyon Spectral 7.0 EX

      Mám 190cm, takže Radon bych bral 22" a Canyony v XL. Geometrie současnýho kola v 21" zde.

      Nápady na kola s podobnou geometrií, cenou a výbavou jedině uvítám. Díky :)

      0 0
      • tonik666  
        1. Me z toho vychazi, ze Canyon v XL je o parnik (2,5 com, nejspis na reachi) delsi nez Radon ve 22, coz by bylo z meho pohledu hlavni riziko ve vyberu Radona. Modernejsi geo (rozumej delsi reach) ma urcite Canyon.
        2. Jsi si jisty, ze se neposunes a nevyuzijes 160/160? Ze nebudes skakat? Nejezdis zadne byzvy co v Praze zapad jsou? E.g.133 zatacek a dalsi franta traily? Ja mam 160–140, diky tomu ze mam pevny ram to je ok, ale dneska bych klidne vzal i 160–160 (vlastne jsem rad, ze jsem vzal co mam – Banshee Spitfire, protoze ma o 2cm natazenejsi geo nez mela 160–160 Runa v tom roce. Dneska uz ji taky natahli).

        Na druhou stranu smula, ze strive ma shapeshifter, kvuli tomu bych ho nevzal. Preventivne. Takze vyber 160–169 za super prachy je hned mensi. Ale mohl bys zaradit Capru.

        Jinak Canyon i Radon budou urcite fajn kola. Urcite bych se snazil si je vyzkouset.

        0 0
        • Dejv0  

          Jestli se neposunu ještě dál, abych využil 160/160 je otázka no, dřív jsem skákal na dirťáku a nevím, zda na to mám ještě morál, možné je všechno samozřejmě. Nejčastěji co na tom budu jezdit je to, co stihnu po práci v týdnu a o víkendech, tj Šárka, Ticháč a okolí, popravdě jsem se víc na jih, kde jsou franta traily nedostal, ale k tomu taky může dojít.

          Klidně bych Strive risknul a na Capru jsem také koukal, když vezmu geometrii (reach) tak jsou na tom délkou podobně jako ten Radon, ale to je zase tím, že jsou to typově jiná kola že?

          Bohužel vyzkoušení Canyona i Radona nejspíš nevyjde, budu objednávat naslepo. :(

          0 0
          • tonik666  

            Radon reach neuvádí, ale podle srovnání s Canynen tipuju v L tak 430 (kratší rozvor a kratší TT při stejném úhlu a delší chainstay)

            Canyon má v L450. V XL 480.

            Capra má v L 445. XL nedělá.

            Já jezdím na 187cm reach 455 a 6cm představec (ale stack 590 a 3 podložky. Podložky zkracují). Takže Canyon v XL bude hodně dlouhý, Radon v XL bude jako Capra a Canyon v L na délku. Otázka je co sedlová trubka, zda v L u Capra a Canyonu bude stačit – ale asi jo když YT XL nedělá.

            Capra už je trochu odolnější bajk než Canyon a Radon, ale podle mě srovnatelný. čím dál více tu zaznívá, že je na jezdivosti zdvih neubere, že jde hlavně o pláště.

            0 0
            • Dejv0  

              Radon to uvádí jen na svých stránkách "tady. ":http://www.radon-bikes.de/…lide-150-90/

              Se sedlovou trubkou vycházím ze současného kola (515mm) a s výběrem velikostí se pohybuji okolo toho, takže.

              Canyon L mi bude malý si myslím (mám dlouhé nohy), sedlová trubka 480/455 reach

              Canyon XL zase možná na mě moc dlouhý, 520/480

              Radon 22" bude možná nejlepší 510/463

              a Capra tam v XL je a má 510/460 jako Radon

              Když to shrneme, mohl bych upřít zrak znovu k Radonu, který se mi libí víc výbavou než Capra :-D

              0 0
              • goofy  

                Ten Radon určitě nebude špatný. a na tvůj poměr delší nohy, kratší tělo by to chtělo spíše kratší kolo. Ono je se taky třeba dívat na TTL, protože člověk na takovém kole nejezdí jenom z kopce dolů, ale i sedí a šlape, a tam je vzdálenost sedlo – hlavovka celkem podstatná si myslím.

                Taky mám dlouhé nohy a docela kratší vršek, a při své výšce 187 cm se mi nejvíc zamlouvá asi ta Capra v L-ku.

                0 0
                • Dejv0  

                  Jasně na to taky koukám, jezdím teď celkem krátký kolo (616mm), takže v podstatě všechny co jsem tady vypsal jsou delší.

                  Nad tou Caprou ještě pouvažuju, a jestli L nebo XL to budu muset pořádně promyslet, těch 480 mi přijde málo :(

                  0 0
                  • Kejmil  

                    No taky přemýšlím nad Kaprem, což asi už jsem rozhodnutý, jen taky řeším při mých 182cm, ale jesli M nebo L.L-ko by teoreticky nemuselo být velké, a na delší vyjíždky je asi kapku větší kolo lepší.

                    0 0
                    • Dejv0  

                      Přesně tak, stále bude v popisu toho kola (a mě) ujet více než 50km, pokud budu kupovat Capru, tak v XL pravděpodobně :)

                      0 0
                    • Sp6rk0  

                      Mám taky 182 a Lko Capra mi sedi parádně

                      0 0
                      • Kejmil  

                        JO ?A jak jsi spokojený při výjezdech?Jede to horekopcom jako tako?A co ten Lyrik, spokojenost? Tak to je super že někdo už to vyřešil za mě, tak je tedy asi rozhodnuto jakou velikost budu brát.

                        0 0
                        • Sp6rk0  

                          Jezdí to hodně dobře nemůžu srovnávat s Canyonem nebo Giantem nesedlal jsem to. Do kopce to jede ani se nezvedá. A dolu je to mazec :) no ostatně mrkni nějaký testy všude to chválí. To Lko mi doporučily i v YT a jsem rád Mko by byla malá

                          0 0
                  • AleZ80  

                    Ten Spectral má 60 mm představec a máš možnost dát min. o 20 mm kratší.

                    0 0
                    • Dejv0  

                      Určitě, nevyhovující komponenty bych případně vyměnil. Primárně teď vybrat rám, což jsem v podstatě udělal. Druhá věc bude rozmyslet si cenu vs výbavu u všech třech Slide 9.0, základní Capra a Canyon 6.0

                      0 0
                  • tonik666  

                    Podle me ti XL od Capry i Radona budou akorat, a nebo spis velky.

                    Ted zalezi co chces. Capra uz je enduro, universal kde bych se nebal ji poslat kamkoliv. Radon ke myslim trochu lehci. Aspon to je muj dojem. A ja bych pro sebe volil kapra.

                    0 0
                  • tonik666  

                    Podle mě musí být pro tebe 480mm víc než dost. Mám na svém kole 470mm, a mám na sedlovce ještě tak 5cm rezervu (reverb 420mm), a rozkrok 90,5cm. Pochybuju, že když jsi o 3cm větší, budeš mít o 3cm výše rozkrok :D

                    Mimochodem, YT uvádí Capru XL až pro jezdce na 196cm, tak abys neměl při koupi XL místo kola neobratného sjezďáka. L Capra určitě půjde vyzkoušet, pár lidí ji tu bude má. Minimálně jeden pražský uživatel BF (viz srandavyjížďky).

                    0 0
                    • Dejv0  

                      No asi tě poslechnu :D Ne máš pravdu, rozkrok jsem naměřil 91cm ± nějaký mm. Je pravda, že na současném biku mám 510 a rezerva tam je dostatečná a to mám 400 sedlovku. Pokud budu brát Capru nebo Canyona tak Lko, popř. zkusim kontaktovat někoho kdo ty kola má. Jak už jsem psal, asi bude rozpočet jen na základní verzi Capry a to nevim, jestli se mi líbí, nebo ještě pošetřit na vyšší model, vyplatí se?

                      0 0
                      • tonik666  

                        Podle me zakladni Capra dobra- jediny trabl by mohla by ta nova vidlice od rock shoxu jmenem Yari, kterou na to perou. Ale za typ prachy to snad bude ok.

                        Capru ma mistni uzivatel Doktor-prase, ktery je prazsky, tak se s nim muzes zkusit smluvit. Snad se nebuse zlobit ze jsem na nej upozornil.

                        0 0
                        • Dejv0  

                          Ok, ještě je čas, na Yari se snad objeví nějaké ohlasy začátkem sezony nebo rozpočet navýším. Pokud se pro ni rozhodnu, zkusím ho kontaktovat. Každopádně díky za rady!

                          0 0
              • AleZ80  

                Jinak ještě můžeš zkusit kouknout na Rose Bikes, které mají trochu delší sedlovou trubku než konkurence.

                http://www.rosebikes.de/…6/aid:816254

                http://www.rosebikes.de/…6/aid:817752

                0 0
        • alinceb  

          Kurnik, Spifira bych někdy vyzkoušel. Na jaře se musíš ozvat, až budeš v LBC…;)

          0 0
      • MirosPikos  

        Já ti nevím, ale myslím, že bys mohl kousnout Canyona klidně v Lku. Při nejhorším vzít prodlouženou verzi. Ale XL už je spíš pro obry, 190 ještě není tolik. Já mám 186 a rozmýšlel jsem M nebo L. Tak se mi nějak nezdá, že bys měl rozmýšlet mezi L a XL. L bude jako ulití pro tvoje účely. Pokud si nevíš rady, raději bych si udělal výlet a vyzkoušel někoho z místních.

        0 0
        • Dejv0  

          Psal jsem to teď výše Tonikovi, máte s tou velikostí pravdu a pokusim se na tom případně projet. :)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.