• mastihuba

    Nedaří se mi sehnat Dana Turečka. Nevíte jestli má dovolenou či co? Připadne mi trošku blbý když na objednávku a dotaz dostanu odpověď pouze od automatu. Kromě toho čekat na zboží 14 dnů až měsíc, jak uvádí na vebu, jsem ochotný pouze po předchozí domluvě.
    V obchodě mi kontakt se zákazníkem připadne dost důležitý. Neodpovídání na mejly a vypnutý telefony by mohlo odpovídat dovolené, ale to se všecko dá pověsit na veb. O DOBŘE FUNGUJÍCÍ FIRMĚ MÁM PONĚKUD JINÉ PŘEDSTAVY.

    0 0
    • Beeda  

      Nevim 27.9. maj aktualizaci webu, u Dana bych o nejake nezajmu nehovoril, mozna do toho vlezlo neco mimoradneho. B.

      0 0
      • mastihuba  

        Nechtěl jsem aby to špatně vyznělo, VŽDY MI ODPOVÍDAL IHNED, ale objednávku jsem poslal poprvé, (právě jsem zjistil že s nevyplněnou dodací adresou) tak se alespoň mohl ozvat kam to má poslat.

        0 0
    • Mirdous  

      prave se chystam udelat u nich prvni objednavku, ale fakt bych nerad mesic cekal…:((

      0 0
    • Volf  

      Já mám s ním jen tu nejlepší zkušenost a komunikace probíhala tak rychle, že jsem se nestačil divit. Přiznám se, že nejsem velkým příznivcem nakupování na netu, ale pokud budu něco zase kupovat, tak jedině přez něj. Naposledy jsem kupoval před měsícem.

      0 0
      • pe?an  

        no,já u něj byl v pondělí pro kolo z garančky a nic nevypadalo na to,že by měl mít dovču nebo tak něco…,taky se připojuju k velice kladnýmu hodnocení.Mam od něj kolo přes CCB a vše bylo vyřízeno během dvou dnů…:o))

        0 0
    • Vrci  

      Já jim posílal mail, když jsem chtěl koupit vidli na silničku (reakce na jejich inzerát tady na B-F) a ani neodpověděli.

      0 0
    • default  

      Ted s Tureckem pisu ohledne prevzeti zbozi, takze funguje urcite… …zkus mu napsat na URL:shop@bikes­tore.cz

      0 0
    • blue  

      ad maily: napadlo nekdy nekoho z vas, ze ten mail vubec nemusel dostat? proc se spolehate na takovej zpusob komunikace, kdyz to je neco dulezityho?

      0 0
      • mastihuba  

        když ti dojde vyžádaná odpověď o zobrazené zprávě na jeho komplu tak snad neni co řešit. Kromě toho dnes už mi přišla odpověď a komunikace již funguje tak jak má. I tak by ovšem mohl upozornit na chybějící zboží dříve než po týdnu.

        0 0
    • tchurillo  

      s bikestore mam dobre skusennosti. Dan je velmi ochotny obchodnik. Problem moze byt v tom, ze ked toho ma vela, nestiha komunikovat cez e-mail. Treba sa mu ozvat inak, alebo posielat kompletnu objednavku iba cez ich web obchod.

      0 0
      • J.A.V.  

        Přesně – Dan je dobrej a ví to čím dál víc lidí, proto čím dál víc nestíhá. Koukli jste se někdy třeba na čas kdy odpovídá na maily? Tomu říkám workoholik…

        0 0
        • Beeda  

          Rekl bych, ze se dostava do faze kdy by mel nabrat posily, a uz jen organizovat a sefovat, jinak to nemuze do budoucna stihat…B.

          0 0
    • Glum  

      Kupoval jsem tam aspoň dvacetkrát, nikdy jsem nečekal víc než dva týdny, většinou to bylo tak do dvou tří dnů. A to často k objednávce píšu, že to nespěchá… Dan funguje bezchybně, jestli něco někdy spěchalo, volal jsem mu na telefon a nespoléhal se na mail. Ve srovnání třeba s akcebike, kde mám objednáno třetí týden zboží, které buď mají na skladě nebo je do druhého dne a dosud se mi vůbec neozvali, že si pro to můžu přijet, je to nebe a dudy.

      0 0
      • ihik  

        Na akcebike jsem objednával před týdnem, v pondělí jsem k tomu přihazoval ještě něco a dnes se mi vrátila odpoveď, že do pátku to tu bude. Asi to je jak kdy…

        0 0
    • Jester  

      No mně třeba prvně poslal zboží a až den na to mi napsal, že to zboží poslal. Takže jsem dostal e-mail ve stejný den, kdy mi přišlo zboží.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.