Vrátit zboží na bikestore.cz? nemožné!

33 nepřečtených
  • coolboy

    Omylem jsem si na bikestore.cz objednal špatný typ cyklocomputeru, hned jsem jej tedy zaslal zpět s tím, že mám zájem o jiný model a že rozdíl mezi tachometrem spolu s poštovným doplatím. Zaslal jsem to na jednu ze tří adres, které jsem našel na faktuře. Zásilka však po týdnu stále nebyla doručena. Po několika e-mailech s panem Turečkem, jsem byl ujištěn, že si zásilku vyzvednou a hned mi pošlou nový tachometr. Podle pošty však zásilka stále nebyla doručena a já už nemám o další nákupy na bikestore.cz zájem. Zajímalo by mě, jestli mi vrátí peníze a hlavně jestli si tu zásilku převezmou. Máte nějaké podobné zkušenosti s bikestore.cz?

    Anketa: Nákupy na bikestore.cz jsou...

    0 0
    • pegas  

      hele nevim co vsichni mate…jakmile je jedna spatna zkusenost tak se zakladaj vlakna…bikezo­ne,bikestroe…at­d…nakupoval sem na hodne shopech a zatim jen kladna zkusenost…verim ale tomu ze se proste obcas vyskytne chybka,opozdeni ci zamena veci…ale snad je to otazka domluvy…pokud si projdes historii tak s bikestore je jeden z nejlepsich eschopu tady…

      0 0
    • Jirik123  

      do 14ti dnu od nakupu ti to zpatky vzit musi. o prachy bych se nebal, bikestore tu ma dobrou povest.

      0 0
    • silnicar  

      Informoval jsi je předem o tom že chceš zboží vrátit mailem nebo telefonem, než jsi to odeslal zpět?

      0 0
      • coolboy  

        jo, telefonicky jsem se s nima domluvil a souhlasili i s tou výměnou a doplatkem. Pak jsem jim ještě v pondělí volal a říkali, že si to vyzvednou…je čtvrtek, pořád nic se neděje, já jsem bez tachometru a oni mi jen v e-mailech po telefonu slibujou. akorát asi byla chyba, že jsem to poslal na jinou adresu než kde jsou denně k zastižení…ale tak když máte na faktuře na výběr 3 různý,tak se prostě člověk splete…

        0 0
        • pegas  

          no tak pak nevim co resis…ze je to adresa kde treba vyzvednou postu jednou za tyden tak musis vydrzet kdyz uz si to tam poslal…slibili ti to,tak to dodrzi…ale pak nepis takovy nadpisy vlaken pac to pak neni pravda…

          0 0
          • coolboy  

            jenže mě několikrát ujišťovali, že si zásilku vyzvednou – a nebylo tomu tak…pošta v nejbližších dnech pošle balík zpátky ke mě a já to budu muset znova za kilo posílat.

            0 0
            • pegas  

              no fajn…ale sam si napsal ze jsi to poslal na adresu kde denne nejsou…takze to je proste jen hacek ze musis pockat az si to vyzvednou…pokud ne a poslou ti to zpatky tak to proste posli na spravnou adresu…pokud to bude v poradku tak pak uz budes vedet ze hacek byl jen miste vyzvednuti…ale jak ti tadyvsichni rikaji tak bikestore je jeden z nejserioznejsich a bezproblemovych schopu u nas…

              0 0
              • coolboy  

                a já jen znovu píšu, že jsem si netušil, že zrovna na té adrese denně nejsou (poslal jsem to na adresu, z které mi byl balík poslán)…a nepřipadá mi zrovna seriózní jejich ujišťování,že si balík konečně půjdou vyzvednout – přestože věděli, kam jsem balík poslal. :-) Peace! zrovna můj první nákup na bikestore má problém. Stane se.

                0 0
                • pegas  

                  no vsak…vzdyt to chce chvilu pockat a ne hned psat takovyto vlakna ne?…napis zacatkem pristiho tejdne jak to dopadlo:-)..snad uz budes mit balik doma..

                  0 0
                  • Blade  

                    Někdo založí dred aby zjistil, jestli se se svým zbožím ještě shledá, jestli někdo neměl podobný poznatky, někdo založí rozhořčenej dred na základě fotky pásky do ráfku… A fčíl mudruj ;-)

                    0 0
                    • pegas  

                      nekdy je lepsi mlcet Tome…par prispevky niz ma vicero lidi stejny nazor…tavychto vlaken je tady spousta..jedna spatna zkusenost,jedna zamena komponentu ahned se zakladaj vlakna ze ten obchod je spatnej ze uz tam nikdo nebude uz nakupovat atd…obchodnici nejsou bezchybni,nekdy se to stane..nekdy se omluvi,nekdy poslou darek,nekdy ti vrati postovny..pokud se to stane vicero lidem je chyba na strane obchodnika…ale tady slo o omyl(chybic­ku,nedorzumeni…ri­kej tomu jak chces) odesilatele tak by to chtelo taky trpelivost…te­lefonatem ho ujistili ze to bude vyrizeno.....nazev vlakna dle me neodpovida tomu jak tak vec probiha…

                      0 0
        • Pablo  

          Ty seš řízek, napřed si objednáš něco jinýho, pak si s nima telefonuješ a nenapadne tě zeptat se na jakou adresu to poslat (napiš mi tu třetí, maj 2, Loděnice a provozovnu v Pha) a když to do 3 dní nemáš vyřízený (oba problémy jsi způsobil ty), už je tu očerňuješ.. Já mám s jednáním p. Turečka uplně jinou zkušenost, bleskové reakce a maximální ochota, tak rychle mi na maily neodpovídá ani placená podpora u hostingu.

          0 0
          • Pablo  

            Teď jsem si přečetl odpověď D. Turečka a jestli je ta třetí adresa na starém razítku, tak to vůbec nevidím jako problém, razítko je něco jako muří noha, často nečitelné, v potaz beru jen adresy vytištěné na dokladech a ty jsou správně (něco jsem objednával asi 14 dní zpět, takže fa mám po ruce).

            0 0
    • default  

      Imho bych nepanikaril, proste jsi to poslal jinam. Takze klid a oni si to vyzvednou (jestli to pujde). Nejakych problemum s Bikestore bych se nebal, jsou zatim jen dobre zkusenosti (nejen moje). ;-)

      0 0
    • smith22  

      to tady děláte bikestoru pěknou reklamu :-)

      0 0
    • Meesha  

      Nechapu co si furt stezujete a kazdej nakup tady rozebirate? To ze si to poslal nekam jinam a ne Tureckovi je tvuj problem. Kdyz se vam to nelibi (ted myslim vseobecne na vsechny co si furt stezujou), tak proste chodte do kamenejch shopu, tam hned vidite co maj a co kupujete…

      0 0
    • Darkson  

      doporučuju dávat pozor, kam zboží posíláš. na bikestoru jsem řešil několik reklamací a nikdy nebyl problém a nezdá se mi, že by to v tvém případě bylo jinak;

      0 0
    • pepino  

      Noční můra je hlavně s Čes.poštou – teda zatim taky jen jeden problém, ale ztratili mi nejdražší, co jsem zatím posílal-objektiv. Čuměl jsem jak vejr, když je nezajímalo, na kolik byl balík pojištěnej, ale kolik ten objektiv stojí u nás a hlavně, za kolik jsem ho koupil já (!). Mama mia.

      0 0
    • DTurecek  

      Nemam rad, kdyz se podobne veci v diskusich, ale kratce musim reagovat, protoze veci se samozrejme maji jinak, nez jsou prezentovany

      fakta:

      1. zakaznik objednal chybny computer a chtel jej vratit a vymenit za jiny
      2. souhlasili jsme (nedela nam to vubec problem)
      3. zakaznik poslal computer zpet (nevim, zda pred bodem 2 nebo az potom)
      4. zakaznik poslal zbozi na spatnou adresu
      5. i kdyz mame nastavene pro jistotu preposilani, tak nam jej posta nedorucila
      6. computer jsme meli vyzvednout na poste
      7. nebyl cas se tam prvni dny dostat, takze nez aby se to odkladalo, tak se zavolalo na postu a pozadalo se o znovu doruceni (to je standardni moznost u ceske posty). Zaroven se poste vynadalo, pac to neni prvni pripad, kdy nam nechali balik na poste, aniz by nam ho zkusili dorucit nebo dali aspon oznamenku. Kolega, ktery je mel „sprdnout“, postu informal, ze by mela vratit postovne zak., protoze ten jej poslal obchodnim balikem a ocekaval doruceni do 24h, coz se nestalo.
      8. posta nam zatim computer nedorucila
      9. dnes zakaznik asi pres web zjistil, ze computer je stale na poste, poslal nam mail a pred prectenim nasi odpovedi napsal tento prispevek na bike-forum.cz

      Co k tomu dodat.

      1. na adresu se stacilo zeptat a computer byl u nas. Za stare razitko se omlouvam, na danovem dokladu je adresa spravna (je udana jasne provozovna), je take na www strankach a pouze razitko se zatim nestihlo predelat. Cely den se nezastavime, vyrizujeme objednavky a razitko vcetne toho jet extra na postu se proste zatim nestihlo. Pro baliky k nam postak jezdi primo do firmy.
      2. Pokud zakaznik uz nema zajem o jiny computer, coz zprvu mel, tak samozrejme penize (bez postovneho) posilame zpet. Na to ma pravo a nikdy jsme nerekli, ze to neudelame, takze bych nerad, aby to dle nazvu tohoto prispevku vypadalo, ze je to jinak!
      3. ja osobne jsem se zakaznikem nekomunikoval, zapojil jsem se do toho ve chvili, kdy jsem poveril kolegu, at vynada poste a necha zaslat balik znovu, takze nechapu, proc se tady pise po nekolika e-mailech s panem Tureckem
      4. cela vec me samozrejme mrzi, ale muzu s cistym svedomim rict, ze jsme nepochybili (krome stareho razitka)
      5. dnes mel byt odeslan novy computer, ktery zakaznik objednal a bylo to naplanovano hned jak dorazi (dorazil dnes (ten novy)), aniz bychom zkontrolovali, zda je puvodni ve stavu, v jakem jsme ho zaslali (tzn. neni treba odreny, poskozeny). Z nasi strany to mel byt krok k plne spokojenosti a zakaznik mohl mit computer uz na vikend, jeste nez my budeme mit ten prvni vracen. Po zmene v dnesnim vecernim mailu se tedy budou vracet penize, takze se odeslani noveho stopnulo.

      verim, ze nyni je vse jasne a ze zakaznik to tady muze podepsat, celou situaci pochopi a bude nam verit, ze jsme ho nechteli absolutne nijak poskodit a chteli jsme mu vyjit vstric. Timto bych to uzavrel a pripadne dalsi moznosti reseni bych nechal na mailingu kolegy a zakaznika.

      Hezky den, Dan Turecek, BIKESTORE.CZ

      0 0
      • pegas  

        tak jak pisu vise…chce to jen trpelivost a ochotu se zeptat a domluvit se…ne vzdy je chyba na strane obchodnika …ceska posta umi taky udelat sve…:-)

        0 0
      • coolboy  

        Ano, podepsal bych se pod to. Pouze se omlouvám, že jsem uvedl jméno pana Turečka a přitom jsem to kontaktoval s někým jiným. TO je moje chyba. Ale nemůžete mi mít za zlé, že jsem balík poslal na adresu, z které mi byl odeslán. A že na faktuře jsou fakticky tři adresy mě spletlo. Logicky pošlu dopis tam, odkud byl odeslán. Computer jsem poslal zpět po bodu 2. A jelikož mě nikdo neinformoval o zaslání nového computeru, který by „prý“ měl být doručen na víkend, přistoupil jsem k tomu,že jsem požádal o vrácení peněz, které jste mi krouhli o poštovné ve výši 109,– a ne 79,–. Tímto bohužel tento obchod u mě ztratil důvěryhodnost.

        0 0
    • easyrider  

      Já si myslím, že by sis moh své problémy řešit sám a nečeřit tu vodu. Bikestore je kvalitní obchod, ze kterého by si někteří mohli vzít příklad…

      0 0
    • hojik  

      Od Turecka jsem kupoval kolo kočce. To je tak pohodovej človek… fakt s nim mam supr zkusenost. poradil mi s velikostma rámů Scott (narozdil od M jsem koupil S bo Scott to ma nejak posunuty). Rám jsem chtel s kočkou vyzkouset. domluvili sme se a jednoho dne v 11 vecer!!!! sem to tam jel zkouset. Kupoval jsem model 06 a jeste jsem licitoval cenu. bez problemu probehly i splatky… proste pohoda.

      Ten cyklo komputer na tu Drtinovu odvez osobne. To je nejlepsi. Teda pokud jsi z praglu woe:)

      0 0
      • SoLaX  

        Staci mrknout na profil – Prerov woe :)

        0 0
        • hojik  

          aha:)))) tož soráč:) šak přijed do prahéééé, na výlet:)

          0 0
          • SoLaX  

            Ale ja sem z Praheeee ;-) Sorry, asi te tu matu – mrkni na nicky a na profily – ja nejsem ten kdo zakladal thread, jen sem se ho v tomhle „zastal“ :-)

            0 0
            • hojik  

              ja sem patrně trochu zmaten dneska......

              0 0
    • kesu  

      od pana turecka jsem kupoval docela dost veci a jednani bylo vzdycky super,jediny co me malinko mrzi je ze na odpoved mejlem se ceka,ceka a ceka…nicmene staci zavolat a vse funguje hned

      0 0
    • enrico  

      S bikestore mam len tie najlepsie skusenosti, mam od nich napr. prednu(origoš je to zadna) XTR brzdu a Ti upinaky. Staru XTR brzdu som nemohol absolutnne nikde zohnať a oni mi ju v pohode bez problemov zohnali! Tak tu nehaň tento vynikajuci e-shop a zamkni tento debilný thread a ak nevies ako, tak kliknutim na ten maly zamok vedla zaciatku nazvu threadu na hlavnes stránke.

      0 0
    • Smazaný účet  

      ja se taky musim bikestore zastat, onehda sem u nich kupoval komplet LX sadu s kot.brzdama a krome toho, ze ji v tu dobu meli opravdu asi nejlevnejsi, sem pak na zaklade vlastni uvahy pozadal o vymenu prevodniku s klikama (posilal sem pres PPL zpet) a vse probehlo max. do jednoho tydne k moji uplne spokojenosti, kdy domluva probihala z jejich strany velice ochotne…takze asi takhle

      0 0
      • coolboy  

        Líbí se mi, jak s tím máte super zkušenosti…asi mám JENOM JÁ smůlu…

        0 0
    • coolboy  

      BTW kamarád dostal SPD pedály a kufry měly místo čtyř šroubů pouze tři…stane se…

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce